חלון העברות 2026

פורום אוהדי הפועל תל אביב
סמל אישי של משתמש
Mendelson
הצטרף: 12 אוגוסט 2024, 14:07
קיבל.ה  982 לייקים

אסון למכבי כתב: 22 יוני 2026, 13:23 מישהו יכול להסביר לי איך בש מצליחים לשמור על קאנגוואה וונטורה עוד עונה ולואיזו שנתן פה שני גולים וחצי ישר נמכר?
אני די בטוח שזה עניין של סוכן, יש לו סוכן ישראלי שמביא לפה שחקנים מאפריקה (סונגה, קמארה) ולא מייצא מפה שחקנים. אם היה לו סוכן ישראלי מהמיינסטרים הוא מזמן מזמן מזמן לא היה פה. מזה סוכנים מתפרנסים בד״כ.

והוא זר בדרום הארץ, כנראה אף אחד לא מספר לו על זה. לא אתפלא אם מישהו גם רצה לשלם לסוכן שלו כדי לסתום את הפה.
סמל אישי של משתמש
RedDrifter
הצטרף: 20 יולי 2025, 15:08
מיקום: אוסישקין
קיבל.ה  934 לייקים

אסון למכבי כתב: 22 יוני 2026, 13:23 מישהו יכול להסביר לי איך בש מצליחים לשמור על קאנגוואה וונטורה עוד עונה ולואיזו שנתן פה שני גולים וחצי ישר נמכר?
בטח

יכולת להתחרות בקבוצה תחרותית יותר, לשחק במקודמות ליגת האלופות = בונוסים = חשיפה יותר גבוהה = סיכוי לקבל הצעה מקבוצה טובה יותר

לואיזו = הבטחה לסעיף שחרור נמוך יותר בעקבות הסכמתו להצטרף לקבוצה פחות תחרותית בשנים האחרונות על מנת לא ״להיתקע״
אף לא צעד לאחור :hapoel:
סמל אישי של משתמש
בן לוז
הצטרף: 18 יוני 2023, 12:03
קיבל.ה  738 לייקים

אסון למכבי כתב: 22 יוני 2026, 13:23 מישהו יכול להסביר לי איך בש מצליחים לשמור על קאנגוואה וונטורה עוד עונה ולואיזו שנתן פה שני גולים וחצי ישר נמכר?
בשתי מילים?
זה נקרא סעיף שחרור
טכנית לארז
הצטרף: 26 נובמבר 2020, 20:21
קיבל.ה  2827 לייקים

לפי מה הם שומרים עליהם?
תמיד יכולה לבוא איזו אאק.
דריבל ענק על מפתן השש עשרה
כולנו ניצבים בהצגה של מורן מאירי
אסון למכבי
הצטרף: 02 ינואר 2021, 13:41
קיבל.ה  157 לייקים

נו בסדר סתם נתקעתם על הדוגמא עם לואיזו והסעיף שחרור. מן הסתם סעיף שחרור זה משהו שאין מה לעשות איתו. אבל בכל זאת הייתה מגיעה הצעה של 4/5 מיליון והיו משחררים. בסוף שני שחקנים כאלה ואין אפילו הצעות. הרי ברור שאם שניהם היו בנפועל חצי עולם היה מעוניין ומציעים הרבה כסף וזשחקן מבקש להשתחרר
סמל אישי של משתמש
RedDrifter
הצטרף: 20 יולי 2025, 15:08
מיקום: אוסישקין
קיבל.ה  934 לייקים

אסון למכבי כתב: 22 יוני 2026, 16:10 נו בסדר סתם נתקעתם על הדוגמא עם לואיזו והסעיף שחרור. מן הסתם סעיף שחרור זה משהו שאין מה לעשות איתו. אבל בכל זאת הייתה מגיעה הצעה של 4/5 מיליון והיו משחררים. בסוף שני שחקנים כאלה ואין אפילו הצעות. הרי ברור שאם שניהם היו בנפועל חצי עולם היה מעוניין ומציעים הרבה כסף וזשחקן מבקש להשתחרר
למה אין הצעות? היו די הרבה מאז שנה שעברה עליהם ובאר שבע דחתה את כולם

בנוסף, חשוב לזכור שת קנגוואה הגיע אחרי שנכשל בכוכב האדום
אף לא צעד לאחור :hapoel:
arik89
הצטרף: 07 יולי 2022, 14:16
קיבל.ה  153 לייקים

לואיזו צעיר יותר ועם פוטנציאל גדול יותר. יכול מאוד להיות שאם הפועל הייתה במוקדמות ליגת האלופות המציאות הייתה אחרת והוא היה נשאר, אבל הוא עבר לקבוצת ליגת האלופות בסכום יחסית נוח בגלל הסעיף שחרור.
אדוארדו מרקש
הצטרף: 10 יוני 2026, 13:34

אנאס מחמיד עדיין בקבוצה?
אסון למכבי
הצטרף: 02 ינואר 2021, 13:41
קיבל.ה  157 לייקים

השאלה היא הרבה יותר על קאנגוואה ווונטורה מאשר על לואיזו. בסוף השחקנים הם לא רכוש והם יכולים להגיד לבש שהם רוצים לעבור למקום מסוים גם בלי סעיף שחרור אז או שמגיעות הצעות ממש עלובות או שיש יחצ ממש גרוע לשחקנים האלה, כי גם לא ראיתי שום הצעה שפורסמה.
joshsoos
הצטרף: 27 נובמבר 2020, 10:44
קיבל.ה  983 לייקים

נורא פשוט, הגיל שלהם
סמל אישי של משתמש
RedDrifter
הצטרף: 20 יולי 2025, 15:08
מיקום: אוסישקין
קיבל.ה  934 לייקים

אסון למכבי כתב: 22 יוני 2026, 18:37 השאלה היא הרבה יותר על קאנגוואה ווונטורה מאשר על לואיזו. בסוף השחקנים הם לא רכוש והם יכולים להגיד לבש שהם רוצים לעבור למקום מסוים גם בלי סעיף שחרור אז או שמגיעות הצעות ממש עלובות או שיש יחצ ממש גרוע לשחקנים האלה, כי גם לא ראיתי שום הצעה שפורסמה.
https://www.israelhayom.co.il/sport/isr ... 6149?amp=1

https://m.sport5.co.il/articles.aspx?Fo ... cID=506454

https://m.sport5.co.il/articles.aspx?Fo ... cID=520223

https://m.sport5.co.il/articles.aspx?Fo ... cID=516276


https://sports.walla.co.il/item/3777086
אף לא צעד לאחור :hapoel:
amorphis
הצטרף: 22 אוגוסט 2023, 10:24
קיבל.ה  344 לייקים

מה הקשר בין שניהם?
לואיזו היה כוכב בקפריסין ובעיקר ילד שמלווה ע"י הוריו שרוצים שיגיע הכי רחוק שאפשר והאינטרס הכלכלי ממש לא בראש סדר העדיפויות שלו. לקאנגוואה כמו עלי מוחמד ועוד שחקנים שבחרו להשאר כאן יש כנראה סדר עדיפויות שונה .
גם מכבי לא הצליחה להשאיר פה אף שחקן זר שהצליח אצלה לאורך זמן. אני משער שאלו שנשארים חשובה היציבות הכלכלית גם אם זה מגיע על חשבון הקריירה.
ואן גוך
הצטרף: 21 אוגוסט 2023, 15:00
קיבל.ה  321 לייקים

שקט מאוד בגזרה.
חוץ מגורפינקל ודיארה אין שום דיבור על חיזוק.
חסרים לנו לפחות 4 שחקנים וזה בהנחה שסילבה ובואטנג נשארים.
סמל אישי של משתמש
RedDrifter
הצטרף: 20 יולי 2025, 15:08
מיקום: אוסישקין
קיבל.ה  934 לייקים

צנצי פותח את הבוקר עם כותרת של ״סוכמה העברתו של דיארה״

טוען שהפועל תשלם 1.3 מיליון אירו לריימס, דיארה ירוויח 300 אלף אירו שכר 50% מהכרטיס ישאר של ריימס והוא יחתום עד סופ״ש.

בנוסף, טוען בכתבה שם למטה שהפועל תבחן לקראת סוף החלון צירוף של ליגיונר - נטע לביא, רמזי ספורי.
אף לא צעד לאחור :hapoel:
קוקאין ואלכוהול
הצטרף: 21 אפריל 2021, 11:29
קיבל.ה  466 לייקים

צנצי תמיד מנפח את המחירים לטובתנו
אז כנראה שזה 1.7 לריימס ו350 אלף שכר
את הסם הכי גדול
סמל אישי של משתמש
RedDrifter
הצטרף: 20 יולי 2025, 15:08
מיקום: אוסישקין
קיבל.ה  934 לייקים

ערך את הכתבה והוסיף שלרנקה לא תשחרר את גורפינקל ושבונים עליו שם
אף לא צעד לאחור :hapoel:
קפבלנקה
הצטרף: 05 יולי 2023, 15:08
קיבל.ה  936 לייקים

בקיצור, שום דבר חדש
סמל אישי של משתמש
RedDrifter
הצטרף: 20 יולי 2025, 15:08
מיקום: אוסישקין
קיבל.ה  934 לייקים

קפבלנקה כתב: 23 יוני 2026, 09:33 בקיצור, שום דבר חדש
אותי זה דווקא מעודד שהוא פרסם את זה

אחרי הפארסה עם דיארה שנה שעברה צנצי שתק כל הקיץ עם כתבות עליו. לא נראה לי שהוא היה עושה מעצמו צחוק שוב פעם ולכן אני מאמין שהוא קיבל אינדיקציה ברורה שיש משהו
אף לא צעד לאחור :hapoel:
D&3
הצטרף: 24 יוני 2021, 15:49
קיבל.ה  1793 לייקים

" כשההערכה היא שעד סוף השבוע האדומים יגיעו לסיכום עם הקשר עצמו. "
סמל אישי של משתמש
Red Wolf
הצטרף: 18 נובמבר 2020, 15:29
קיבל.ה  1888 לייקים

50% ממכירה עתידית????
סמל אישי של משתמש
RedDrifter
הצטרף: 20 יולי 2025, 15:08
מיקום: אוסישקין
קיבל.ה  934 לייקים

Red Wolf כתב: 23 יוני 2026, 10:13 50% ממכירה עתידית????
לא בהכרח אבל כן
אף לא צעד לאחור :hapoel:
סמל אישי של משתמש
בונדר
הצטרף: 05 דצמבר 2020, 23:37
קיבל.ה  442 לייקים

ליינדר חתם עד 2029
אז הוא לא למד שום לקח, ואין לו שכל גם להצטער.

מחדל טקטי
dino
הצטרף: 28 נובמבר 2020, 11:17
קיבל.ה  3252 לייקים

RedDrifter כתב: 23 יוני 2026, 09:37
קפבלנקה כתב: 23 יוני 2026, 09:33 בקיצור, שום דבר חדש
אותי זה דווקא מעודד שהוא פרסם את זה

אחרי הפארסה עם דיארה שנה שעברה צנצי שתק כל הקיץ עם כתבות עליו. לא נראה לי שהוא היה עושה מעצמו צחוק שוב פעם ולכן אני מאמין שהוא קיבל אינדיקציה ברורה שיש משהו

אז הערכתך כלפיו לא כל כך מתיישבת עם מה שקורה איתו מלא. הוא עושה עשה ויעשה בין אם טירלל, המציא, דמיין או לא היה מדוייק, בלי שום בדיקה עצמית מחדש.
נערך לאחרונה על ידי dino ב 23 יוני 2026, 10:48, נערך פעם 1 בסך הכל.
סמל אישי של משתמש
RedDrifter
הצטרף: 20 יולי 2025, 15:08
מיקום: אוסישקין
קיבל.ה  934 לייקים

dino כתב: 23 יוני 2026, 10:46
RedDrifter כתב: 23 יוני 2026, 09:37
קפבלנקה כתב: 23 יוני 2026, 09:33 בקיצור, שום דבר חדש
אותי זה דווקא מעודד שהוא פרסם את זה

אחרי הפארסה עם דיארה שנה שעברה צנצי שתק כל הקיץ עם כתבות עליו. לא נראה לי שהוא היה עושה מעצמו צחוק שוב פעם ולכן אני מאמין שהוא קיבל אינדיקציה ברורה שיש משהו

אז הערכתך כלפיו לא כל כך מתיישבת עם מה שקורה איתו מלא.
מה קורה איתו מלא?
אף לא צעד לאחור :hapoel:
dino
הצטרף: 28 נובמבר 2020, 11:17
קיבל.ה  3252 לייקים

RedDrifter כתב: 23 יוני 2026, 10:47
dino כתב: 23 יוני 2026, 10:46
RedDrifter כתב: 23 יוני 2026, 09:37
אותי זה דווקא מעודד שהוא פרסם את זה

אחרי הפארסה עם דיארה שנה שעברה צנצי שתק כל הקיץ עם כתבות עליו. לא נראה לי שהוא היה עושה מעצמו צחוק שוב פעם ולכן אני מאמין שהוא קיבל אינדיקציה ברורה שיש משהו

אז הערכתך כלפיו לא כל כך מתיישבת עם מה שקורה איתו מלא.
מה קורה איתו מלא?
עושה מעצמו צחוק
סמל אישי של משתמש
RedDrifter
הצטרף: 20 יולי 2025, 15:08
מיקום: אוסישקין
קיבל.ה  934 לייקים

שלא ישתמע שאני מגן עליו אבל יש פעמים שהוא טועה כן ועדיין הוא כן ידע להביא פה ושם ידיעות נכונות
אף לא צעד לאחור :hapoel:
סמל אישי של משתמש
בן לוז
הצטרף: 18 יוני 2023, 12:03
קיבל.ה  738 לייקים

״ליצן״ או לא, טועה או לא, מה שאני מעריך בצנצי זה שהוא היחיד (!) שנלחם באופן גלוי במכונת הרעל שנקראת מכבי תא ומורן מאירי - שואל שאלות קשות, מציג את האמת על ההתנהלות המסריחה שלהם, ולא מפחד מהם
אם היו עוד 10 כמוהו מצבנו התקשורתי היה טוב
כרגע זה 1 נגד 100
סמל אישי של משתמש
RedDrifter
הצטרף: 20 יולי 2025, 15:08
מיקום: אוסישקין
קיבל.ה  934 לייקים

אגב חשוב לציין שישנם ציוצים וכתבה ב24 שעות האחרונות שמציינת שיש התקדמות בין מועדון בטורקיה לריימס בקשר לרכישת דיארה
אף לא צעד לאחור :hapoel:
dino
הצטרף: 28 נובמבר 2020, 11:17
קיבל.ה  3252 לייקים

RedDrifter כתב: 23 יוני 2026, 11:04 אגב חשוב לציין שישנם ציוצים וכתבה ב24 שעות האחרונות שמציינת שיש התקדמות בין מועדון בטורקיה לריימס בקשר לרכישת דיארה
יש בהחלט מצב שזו הקבוצה שדיארה המתין לה וריימס לא קיבלה את מה שרצתה(כמו מהפועל)
אני כאמור פסימי לגביו בגלל שנראה שהפועל אופציה שניה.
סמל אישי של משתמש
RedDrifter
הצטרף: 20 יולי 2025, 15:08
מיקום: אוסישקין
קיבל.ה  934 לייקים

dino כתב: 23 יוני 2026, 11:09
RedDrifter כתב: 23 יוני 2026, 11:04 אגב חשוב לציין שישנם ציוצים וכתבה ב24 שעות האחרונות שמציינת שיש התקדמות בין מועדון בטורקיה לריימס בקשר לרכישת דיארה
יש בהחלט מצב שזו הקבוצה שדיארה המתין לה וריימס לא קיבלה את מה שרצתה(כמו מהפועל)
אני כאמור פסימי לגביו בגלל שנראה שהפועל אופציה שניה.
היינו אופציה ב ג ד לרוב הזרים שהגיעו לכאן בעונה שעברה
אף לא צעד לאחור :hapoel:
dino
הצטרף: 28 נובמבר 2020, 11:17
קיבל.ה  3252 לייקים

RedDrifter כתב: 23 יוני 2026, 11:11
dino כתב: 23 יוני 2026, 11:09
RedDrifter כתב: 23 יוני 2026, 11:04 אגב חשוב לציין שישנם ציוצים וכתבה ב24 שעות האחרונות שמציינת שיש התקדמות בין מועדון בטורקיה לריימס בקשר לרכישת דיארה
יש בהחלט מצב שזו הקבוצה שדיארה המתין לה וריימס לא קיבלה את מה שרצתה(כמו מהפועל)
אני כאמור פסימי לגביו בגלל שנראה שהפועל אופציה שניה.
היינו אופציה ב ג ד לרוב הזרים שהגיעו לכאן בעונה שעברה
יתכן ואכן אין לנו מושג כמה זרים פספסנו בסיטואציה דומה, פה זה יותר נחשף המו״מ וזה יותר מידי זמן בשביל להיות רק בעיה של להגיע לעמק השווה על סעיפים מסויימים. אם היה רוצה, ביומיים היו גומרים הכל.
D&3
הצטרף: 24 יוני 2021, 15:49
קיבל.ה  1793 לייקים

RedDrifter כתב: 23 יוני 2026, 11:04 אגב חשוב לציין שישנם ציוצים וכתבה ב24 שעות האחרונות שמציינת שיש התקדמות בין מועדון בטורקיה לריימס בקשר לרכישת דיארה



הוא נראה כתב אמיתי
בקיצור היה נחמד
סמל אישי של משתמש
RedDrifter
הצטרף: 20 יולי 2025, 15:08
מיקום: אוסישקין
קיבל.ה  934 לייקים

עידן ברנס הושאל להפועל ר״ג
אף לא צעד לאחור :hapoel:
סמל אישי של משתמש
RedDrifter
הצטרף: 20 יולי 2025, 15:08
מיקום: אוסישקין
קיבל.ה  934 לייקים

תמונה

Full circle מה שנקרא…

הלאה למועמד הבא
אף לא צעד לאחור :hapoel:
Mario
הצטרף: 02 ינואר 2021, 17:09
קיבל.ה  468 לייקים

דיארה הזה חתיכת בן זונה
רשמתי כבר שלדעתי הוא יעשה לנו קטע, מקווה שיש אופציה ב׳ כי תכף כבר מתחיל האימונים.
סמל אישי של משתמש
צ'ימבויקה
הצטרף: 06 ינואר 2022, 14:19
קיבל.ה  1199 לייקים

זה ממש פתטי כל הסאגה הזו.
מקווה שמוכנים עם חלופות, ברמה של לחתום מחר בבוקר.

אי אפשר להתחיל אימונים בלי זר ברמה גבוהה במקום לויזו, לא מדבר על עמדה בכלל.
זה דבר בסיסי.
עוד חודש אנחנו משחקים במסגרת אירופית.

מועדון שיודע למכור בתחילת חלון, צריך גם לדעת להביא חלופה בתחילת החלון.

עם יתר החיזוקים אפשר לחכות.
אם הם חושבים שזה יאפשר להם להביא שחקנים יותר טובים מעכשיו, בבקשה.
נערך לאחרונה על ידי צ'ימבויקה ב 23 יוני 2026, 11:35, נערך 2 פעמים בסך הכל.
Gania23
הצטרף: 28 אפריל 2024, 14:13
קיבל.ה  221 לייקים

RedDrifter כתב: 23 יוני 2026, 11:27 תמונה

Full circle מה שנקרא…

הלאה למועמד הבא
זהו סופי?
Nsumbo
הצטרף: 13 פברואר 2022, 11:00
קיבל.ה  60 לייקים

סעמק
אבל זה היה ברור
אם באמת היה רצון הדדי זה היה נגמר יומיים
מקווה מאוד מאוד שיש תחליף ראוי ומהיר ושלא בנו הכל עליו
אסון למכבי
הצטרף: 02 ינואר 2021, 13:41
קיבל.ה  157 לייקים

מאחל לו רק רע.
סמל אישי של משתמש
בן לוז
הצטרף: 18 יוני 2023, 12:03
קיבל.ה  738 לייקים

לפחות עכשיו יש וודאות
גם אם היא רעה
שליחת תגובה