אסון למכבי כתב: ↑22 יוני 2026, 13:23
מישהו יכול להסביר לי איך בש מצליחים לשמור על קאנגוואה וונטורה עוד עונה ולואיזו שנתן פה שני גולים וחצי ישר נמכר?
אני די בטוח שזה עניין של סוכן, יש לו סוכן ישראלי שמביא לפה שחקנים מאפריקה (סונגה, קמארה) ולא מייצא מפה שחקנים. אם היה לו סוכן ישראלי מהמיינסטרים הוא מזמן מזמן מזמן לא היה פה. מזה סוכנים מתפרנסים בד״כ.
והוא זר בדרום הארץ, כנראה אף אחד לא מספר לו על זה. לא אתפלא אם מישהו גם רצה לשלם לסוכן שלו כדי לסתום את הפה.
נו בסדר סתם נתקעתם על הדוגמא עם לואיזו והסעיף שחרור. מן הסתם סעיף שחרור זה משהו שאין מה לעשות איתו. אבל בכל זאת הייתה מגיעה הצעה של 4/5 מיליון והיו משחררים. בסוף שני שחקנים כאלה ואין אפילו הצעות. הרי ברור שאם שניהם היו בנפועל חצי עולם היה מעוניין ומציעים הרבה כסף וזשחקן מבקש להשתחרר
אסון למכבי כתב: ↑22 יוני 2026, 16:10
נו בסדר סתם נתקעתם על הדוגמא עם לואיזו והסעיף שחרור. מן הסתם סעיף שחרור זה משהו שאין מה לעשות איתו. אבל בכל זאת הייתה מגיעה הצעה של 4/5 מיליון והיו משחררים. בסוף שני שחקנים כאלה ואין אפילו הצעות. הרי ברור שאם שניהם היו בנפועל חצי עולם היה מעוניין ומציעים הרבה כסף וזשחקן מבקש להשתחרר
למה אין הצעות? היו די הרבה מאז שנה שעברה עליהם ובאר שבע דחתה את כולם
בנוסף, חשוב לזכור שת קנגוואה הגיע אחרי שנכשל בכוכב האדום
לואיזו צעיר יותר ועם פוטנציאל גדול יותר. יכול מאוד להיות שאם הפועל הייתה במוקדמות ליגת האלופות המציאות הייתה אחרת והוא היה נשאר, אבל הוא עבר לקבוצת ליגת האלופות בסכום יחסית נוח בגלל הסעיף שחרור.
השאלה היא הרבה יותר על קאנגוואה ווונטורה מאשר על לואיזו. בסוף השחקנים הם לא רכוש והם יכולים להגיד לבש שהם רוצים לעבור למקום מסוים גם בלי סעיף שחרור אז או שמגיעות הצעות ממש עלובות או שיש יחצ ממש גרוע לשחקנים האלה, כי גם לא ראיתי שום הצעה שפורסמה.
אסון למכבי כתב: ↑22 יוני 2026, 18:37
השאלה היא הרבה יותר על קאנגוואה ווונטורה מאשר על לואיזו. בסוף השחקנים הם לא רכוש והם יכולים להגיד לבש שהם רוצים לעבור למקום מסוים גם בלי סעיף שחרור אז או שמגיעות הצעות ממש עלובות או שיש יחצ ממש גרוע לשחקנים האלה, כי גם לא ראיתי שום הצעה שפורסמה.
מה הקשר בין שניהם?
לואיזו היה כוכב בקפריסין ובעיקר ילד שמלווה ע"י הוריו שרוצים שיגיע הכי רחוק שאפשר והאינטרס הכלכלי ממש לא בראש סדר העדיפויות שלו. לקאנגוואה כמו עלי מוחמד ועוד שחקנים שבחרו להשאר כאן יש כנראה סדר עדיפויות שונה .
גם מכבי לא הצליחה להשאיר פה אף שחקן זר שהצליח אצלה לאורך זמן. אני משער שאלו שנשארים חשובה היציבות הכלכלית גם אם זה מגיע על חשבון הקריירה.
קפבלנקה כתב: ↑23 יוני 2026, 09:33
בקיצור, שום דבר חדש
אותי זה דווקא מעודד שהוא פרסם את זה
אחרי הפארסה עם דיארה שנה שעברה צנצי שתק כל הקיץ עם כתבות עליו. לא נראה לי שהוא היה עושה מעצמו צחוק שוב פעם ולכן אני מאמין שהוא קיבל אינדיקציה ברורה שיש משהו
קפבלנקה כתב: ↑23 יוני 2026, 09:33
בקיצור, שום דבר חדש
אותי זה דווקא מעודד שהוא פרסם את זה
אחרי הפארסה עם דיארה שנה שעברה צנצי שתק כל הקיץ עם כתבות עליו. לא נראה לי שהוא היה עושה מעצמו צחוק שוב פעם ולכן אני מאמין שהוא קיבל אינדיקציה ברורה שיש משהו
אז הערכתך כלפיו לא כל כך מתיישבת עם מה שקורה איתו מלא. הוא עושה עשה ויעשה בין אם טירלל, המציא, דמיין או לא היה מדוייק, בלי שום בדיקה עצמית מחדש.
נערך לאחרונה על ידי dino ב 23 יוני 2026, 10:48, נערך פעם 1 בסך הכל.
קפבלנקה כתב: ↑23 יוני 2026, 09:33
בקיצור, שום דבר חדש
אותי זה דווקא מעודד שהוא פרסם את זה
אחרי הפארסה עם דיארה שנה שעברה צנצי שתק כל הקיץ עם כתבות עליו. לא נראה לי שהוא היה עושה מעצמו צחוק שוב פעם ולכן אני מאמין שהוא קיבל אינדיקציה ברורה שיש משהו
אז הערכתך כלפיו לא כל כך מתיישבת עם מה שקורה איתו מלא.
RedDrifter כתב: ↑23 יוני 2026, 09:37
אותי זה דווקא מעודד שהוא פרסם את זה
אחרי הפארסה עם דיארה שנה שעברה צנצי שתק כל הקיץ עם כתבות עליו. לא נראה לי שהוא היה עושה מעצמו צחוק שוב פעם ולכן אני מאמין שהוא קיבל אינדיקציה ברורה שיש משהו
אז הערכתך כלפיו לא כל כך מתיישבת עם מה שקורה איתו מלא.
״ליצן״ או לא, טועה או לא, מה שאני מעריך בצנצי זה שהוא היחיד (!) שנלחם באופן גלוי במכונת הרעל שנקראת מכבי תא ומורן מאירי - שואל שאלות קשות, מציג את האמת על ההתנהלות המסריחה שלהם, ולא מפחד מהם
אם היו עוד 10 כמוהו מצבנו התקשורתי היה טוב
כרגע זה 1 נגד 100
RedDrifter כתב: ↑23 יוני 2026, 11:04
אגב חשוב לציין שישנם ציוצים וכתבה ב24 שעות האחרונות שמציינת שיש התקדמות בין מועדון בטורקיה לריימס בקשר לרכישת דיארה
יש בהחלט מצב שזו הקבוצה שדיארה המתין לה וריימס לא קיבלה את מה שרצתה(כמו מהפועל)
אני כאמור פסימי לגביו בגלל שנראה שהפועל אופציה שניה.
RedDrifter כתב: ↑23 יוני 2026, 11:04
אגב חשוב לציין שישנם ציוצים וכתבה ב24 שעות האחרונות שמציינת שיש התקדמות בין מועדון בטורקיה לריימס בקשר לרכישת דיארה
יש בהחלט מצב שזו הקבוצה שדיארה המתין לה וריימס לא קיבלה את מה שרצתה(כמו מהפועל)
אני כאמור פסימי לגביו בגלל שנראה שהפועל אופציה שניה.
היינו אופציה ב ג ד לרוב הזרים שהגיעו לכאן בעונה שעברה
RedDrifter כתב: ↑23 יוני 2026, 11:04
אגב חשוב לציין שישנם ציוצים וכתבה ב24 שעות האחרונות שמציינת שיש התקדמות בין מועדון בטורקיה לריימס בקשר לרכישת דיארה
יש בהחלט מצב שזו הקבוצה שדיארה המתין לה וריימס לא קיבלה את מה שרצתה(כמו מהפועל)
אני כאמור פסימי לגביו בגלל שנראה שהפועל אופציה שניה.
היינו אופציה ב ג ד לרוב הזרים שהגיעו לכאן בעונה שעברה
יתכן ואכן אין לנו מושג כמה זרים פספסנו בסיטואציה דומה, פה זה יותר נחשף המו״מ וזה יותר מידי זמן בשביל להיות רק בעיה של להגיע לעמק השווה על סעיפים מסויימים. אם היה רוצה, ביומיים היו גומרים הכל.
RedDrifter כתב: ↑23 יוני 2026, 11:04
אגב חשוב לציין שישנם ציוצים וכתבה ב24 שעות האחרונות שמציינת שיש התקדמות בין מועדון בטורקיה לריימס בקשר לרכישת דיארה