אסון למכבי כתב: ↑22 יוני 2026, 13:23
מישהו יכול להסביר לי איך בש מצליחים לשמור על קאנגוואה וונטורה עוד עונה ולואיזו שנתן פה שני גולים וחצי ישר נמכר?
אני די בטוח שזה עניין של סוכן, יש לו סוכן ישראלי שמביא לפה שחקנים מאפריקה (סונגה, קמארה) ולא מייצא מפה שחקנים. אם היה לו סוכן ישראלי מהמיינסטרים הוא מזמן מזמן מזמן לא היה פה. מזה סוכנים מתפרנסים בד״כ.
והוא זר בדרום הארץ, כנראה אף אחד לא מספר לו על זה. לא אתפלא אם מישהו גם רצה לשלם לסוכן שלו כדי לסתום את הפה.