חלון העברות 2026

פורום אוהדי הפועל תל אביב
סמל אישי של משתמש
Mendelson
הצטרף: 12 אוגוסט 2024, 14:07
קיבל.ה  981 לייקים

אסון למכבי כתב: 22 יוני 2026, 13:23 מישהו יכול להסביר לי איך בש מצליחים לשמור על קאנגוואה וונטורה עוד עונה ולואיזו שנתן פה שני גולים וחצי ישר נמכר?
אני די בטוח שזה עניין של סוכן, יש לו סוכן ישראלי שמביא לפה שחקנים מאפריקה (סונגה, קמארה) ולא מייצא מפה שחקנים. אם היה לו סוכן ישראלי מהמיינסטרים הוא מזמן מזמן מזמן לא היה פה. מזה סוכנים מתפרנסים בד״כ.

והוא זר בדרום הארץ, כנראה אף אחד לא מספר לו על זה. לא אתפלא אם מישהו גם רצה לשלם לסוכן שלו כדי לסתום את הפה.
סמל אישי של משתמש
RedDrifter
הצטרף: 20 יולי 2025, 15:08
מיקום: אוסישקין
קיבל.ה  907 לייקים

אסון למכבי כתב: 22 יוני 2026, 13:23 מישהו יכול להסביר לי איך בש מצליחים לשמור על קאנגוואה וונטורה עוד עונה ולואיזו שנתן פה שני גולים וחצי ישר נמכר?
בטח

יכולת להתחרות בקבוצה תחרותית יותר, לשחק במקודמות ליגת האלופות = בונוסים = חשיפה יותר גבוהה = סיכוי לקבל הצעה מקבוצה טובה יותר

לואיזו = הבטחה לסעיף שחרור נמוך יותר בעקבות הסכמתו להצטרף לקבוצה פחות תחרותית בשנים האחרונות על מנת לא ״להיתקע״
אף לא צעד לאחור :hapoel:
סמל אישי של משתמש
בן לוז
הצטרף: 18 יוני 2023, 12:03
קיבל.ה  734 לייקים

אסון למכבי כתב: 22 יוני 2026, 13:23 מישהו יכול להסביר לי איך בש מצליחים לשמור על קאנגוואה וונטורה עוד עונה ולואיזו שנתן פה שני גולים וחצי ישר נמכר?
בשתי מילים?
זה נקרא סעיף שחרור
טכנית לארז
הצטרף: 26 נובמבר 2020, 20:21
קיבל.ה  2826 לייקים

לפי מה הם שומרים עליהם?
תמיד יכולה לבוא איזו אאק.
דריבל ענק על מפתן השש עשרה
כולנו ניצבים בהצגה של מורן מאירי
אסון למכבי
הצטרף: 02 ינואר 2021, 13:41
קיבל.ה  156 לייקים

נו בסדר סתם נתקעתם על הדוגמא עם לואיזו והסעיף שחרור. מן הסתם סעיף שחרור זה משהו שאין מה לעשות איתו. אבל בכל זאת הייתה מגיעה הצעה של 4/5 מיליון והיו משחררים. בסוף שני שחקנים כאלה ואין אפילו הצעות. הרי ברור שאם שניהם היו בנפועל חצי עולם היה מעוניין ומציעים הרבה כסף וזשחקן מבקש להשתחרר
סמל אישי של משתמש
RedDrifter
הצטרף: 20 יולי 2025, 15:08
מיקום: אוסישקין
קיבל.ה  907 לייקים

אסון למכבי כתב: 22 יוני 2026, 16:10 נו בסדר סתם נתקעתם על הדוגמא עם לואיזו והסעיף שחרור. מן הסתם סעיף שחרור זה משהו שאין מה לעשות איתו. אבל בכל זאת הייתה מגיעה הצעה של 4/5 מיליון והיו משחררים. בסוף שני שחקנים כאלה ואין אפילו הצעות. הרי ברור שאם שניהם היו בנפועל חצי עולם היה מעוניין ומציעים הרבה כסף וזשחקן מבקש להשתחרר
למה אין הצעות? היו די הרבה מאז שנה שעברה עליהם ובאר שבע דחתה את כולם

בנוסף, חשוב לזכור שת קנגוואה הגיע אחרי שנכשל בכוכב האדום
אף לא צעד לאחור :hapoel:
arik89
הצטרף: 07 יולי 2022, 14:16
קיבל.ה  153 לייקים

לואיזו צעיר יותר ועם פוטנציאל גדול יותר. יכול מאוד להיות שאם הפועל הייתה במוקדמות ליגת האלופות המציאות הייתה אחרת והוא היה נשאר, אבל הוא עבר לקבוצת ליגת האלופות בסכום יחסית נוח בגלל הסעיף שחרור.
שליחת תגובה