אסון למכבי כתב: ↑22 יוני 2026, 13:23
מישהו יכול להסביר לי איך בש מצליחים לשמור על קאנגוואה וונטורה עוד עונה ולואיזו שנתן פה שני גולים וחצי ישר נמכר?
אני די בטוח שזה עניין של סוכן, יש לו סוכן ישראלי שמביא לפה שחקנים מאפריקה (סונגה, קמארה) ולא מייצא מפה שחקנים. אם היה לו סוכן ישראלי מהמיינסטרים הוא מזמן מזמן מזמן לא היה פה. מזה סוכנים מתפרנסים בד״כ.
והוא זר בדרום הארץ, כנראה אף אחד לא מספר לו על זה. לא אתפלא אם מישהו גם רצה לשלם לסוכן שלו כדי לסתום את הפה.
נו בסדר סתם נתקעתם על הדוגמא עם לואיזו והסעיף שחרור. מן הסתם סעיף שחרור זה משהו שאין מה לעשות איתו. אבל בכל זאת הייתה מגיעה הצעה של 4/5 מיליון והיו משחררים. בסוף שני שחקנים כאלה ואין אפילו הצעות. הרי ברור שאם שניהם היו בנפועל חצי עולם היה מעוניין ומציעים הרבה כסף וזשחקן מבקש להשתחרר
אסון למכבי כתב: ↑22 יוני 2026, 16:10
נו בסדר סתם נתקעתם על הדוגמא עם לואיזו והסעיף שחרור. מן הסתם סעיף שחרור זה משהו שאין מה לעשות איתו. אבל בכל זאת הייתה מגיעה הצעה של 4/5 מיליון והיו משחררים. בסוף שני שחקנים כאלה ואין אפילו הצעות. הרי ברור שאם שניהם היו בנפועל חצי עולם היה מעוניין ומציעים הרבה כסף וזשחקן מבקש להשתחרר
למה אין הצעות? היו די הרבה מאז שנה שעברה עליהם ובאר שבע דחתה את כולם
בנוסף, חשוב לזכור שת קנגוואה הגיע אחרי שנכשל בכוכב האדום
לואיזו צעיר יותר ועם פוטנציאל גדול יותר. יכול מאוד להיות שאם הפועל הייתה במוקדמות ליגת האלופות המציאות הייתה אחרת והוא היה נשאר, אבל הוא עבר לקבוצת ליגת האלופות בסכום יחסית נוח בגלל הסעיף שחרור.