יום שלישי 23.06 גמר משחק 4

מועצת הכדורסל של אוהדי הפועל
לזכרו של אורי שלף ז"ל, ממיסדי עמותת הפועל אוסישקין
רק הפועל
הצטרף: 28 נובמבר 2020, 19:27
קיבל.ה  3199 לייקים

אפשר לחשוב איזה יוצרי משחק יש להם שזה לא אמור להספיק , אחד ברמה של מיציץ /מדר אין להם , חייבים להגיע בגישה טובה מהשנייה הראשונה ולתת הכל
redead
הצטרף: 08 אפריל 2021, 10:29
קיבל.ה  943 לייקים

Niro כתב: 23 יוני 2026, 10:43 מפחיד אותי איך ים ומיציץ' ישרדו עוד משחק בלי ג'ונס כגיבוי.
מבחן גדול בשבילם
סמל אישי של משתמש
iamgabormarton
הצטרף: 22 ינואר 2023, 14:22
קיבל.ה  706 לייקים

Niro כתב: 23 יוני 2026, 10:43 מפחיד אותי איך ים ומיציץ' ישרדו עוד משחק בלי ג'ונס כגיבוי.
בקטע הזה הכל תלוי ביכולת של בר טימור, אם הוא יעלה ויראה שוב כמו במשחקים האחרונים המנוחה של ים ומיציץ תהיה קצרה מאוד
מניח שגם קוק יהיה על תקן מחליף לאחד מהם מידי פעם כשנחשוב הגנה ונצטרך מנוח שלהם
redead
הצטרף: 08 אפריל 2021, 10:29
קיבל.ה  943 לייקים

רק הפועל כתב: 23 יוני 2026, 10:46 אפשר לחשוב איזה יוצרי משחק יש להם שזה לא אמור להספיק , אחד ברמה של מיציץ /מדר אין להם , חייבים להגיע בגישה טובה מהשנייה הראשונה ולתת הכל
זה יותר מה קורה אם ההגנה של מכבי מצליחה לשתק אותם סטייל משחק מספר 1.
רק הפועל
הצטרף: 28 נובמבר 2020, 19:27
קיבל.ה  3199 לייקים

redead כתב: 23 יוני 2026, 10:47
רק הפועל כתב: 23 יוני 2026, 10:46 אפשר לחשוב איזה יוצרי משחק יש להם שזה לא אמור להספיק , אחד ברמה של מיציץ /מדר אין להם , חייבים להגיע בגישה טובה מהשנייה הראשונה ולתת הכל
זה יותר מה קורה אם ההגנה של מכבי מצליחה לשתק אותם סטייל משחק מספר 1.
זה יותר נראה לי שעלינו בגישה גרועה מאשר הצליחו לעצור אותנו
רק הפועל
הצטרף: 28 נובמבר 2020, 19:27
קיבל.ה  3199 לייקים

הם לא ברמת NBA ששחקנים כמו מיציץ וים לא אמורים להספיק
shaharg
הצטרף: 27 ינואר 2022, 12:03
קיבל.ה  68 לייקים

shaharg כתב: 23 יוני 2026, 08:12 לפי לאן יש 1670 כרטיסים למכירה
1455
רק הפועל
הצטרף: 28 נובמבר 2020, 19:27
קיבל.ה  3199 לייקים

redead כתב: 23 יוני 2026, 10:47
רק הפועל כתב: 23 יוני 2026, 10:46 אפשר לחשוב איזה יוצרי משחק יש להם שזה לא אמור להספיק , אחד ברמה של מיציץ /מדר אין להם , חייבים להגיע בגישה טובה מהשנייה הראשונה ולתת הכל
זה יותר מה קורה אם ההגנה של מכבי מצליחה לשתק אותם סטייל משחק מספר 1.
במשחק הראשון אגב גונס שיחק ועובדתית בכל המשחקים ששיחק בסדרה הפסדנו אז לא רןאה איך אי הרישום שלו יכול לגרום להתפרקות ברמה הזו
ranjef
הצטרף: 08 דצמבר 2020, 10:56
קיבל.ה  2260 לייקים

קוק חייב לשחק. מנצחים משחקים כאלה רק דרך הגנה. והוא שומר פי כמה מכריס.
לגבי אוטורו - רק תעמוד בהגנה ותרים ידיים מול הנקינס וסורקין, זה כבר יותר טוב ממוטלי
redead
הצטרף: 08 אפריל 2021, 10:29
קיבל.ה  943 לייקים

shaharg כתב: 23 יוני 2026, 10:59
shaharg כתב: 23 יוני 2026, 08:12 לפי לאן יש 1670 כרטיסים למכירה
1455
לפי העיין שלי, הרבה יותר
Red_man
הצטרף: 27 נובמבר 2020, 09:43
קיבל.ה  2764 לייקים

shaharg כתב: 23 יוני 2026, 10:59
shaharg כתב: 23 יוני 2026, 08:12 לפי לאן יש 1670 כרטיסים למכירה
1455
אם זה באמת מה שנשאר אז מצבנו מצויין
Adam
הצטרף: 27 אפריל 2024, 14:15
קיבל.ה  300 לייקים

joshsoos כתב: 23 יוני 2026, 10:36 200 ומשהו כרטיסים אחרונים לאולם, ייחטפו בשעות הקרובות. 1200 ומשהו ביציע, לא בטוח שיתמלאו כולם אבל בכל מקרה בהתחשב במצב אין מה להתלונן. נשאר לבוא ולהוציא את הגרון, כמו שאיזה אמא הייתה אומרת- הגיע הזמן
תפקידנו כאן חשוב. להוציא בני משפחה וחברים אוהדי הפועל מהבוידעם.
רק הפועל
הצטרף: 28 נובמבר 2020, 19:27
קיבל.ה  3199 לייקים

ממש מבאס , היינו חייבים להיות בשלב הזה ביתרון לכל הפחות של 2 :1 במקום זה אנחנו במשחק של להיות או לחדול בדיוק כמו לפניי יומיים , לחץ מטורף , חפרנו לעצמנו חתיכת בור לצאת ממנו בגלל גישה לא נכונה בעיקר במשחק הראשון
redead
הצטרף: 08 אפריל 2021, 10:29
קיבל.ה  943 לייקים

רק הפועל כתב: 23 יוני 2026, 11:43 ממש מבאס , היינו חייבים להיות בשלב הזה ביתרון לכל הפחות של 2 :1 במקום זה אנחנו במשחק של להיות או לחדול בדיוק כמו לפניי יומיים , לחץ מטורף , חפרנו לעצמנו חתיכת בור לצאת ממנו בגלל גישה לא נכונה בעיקר במשחק הראשון
מה שהיה היה
הלחץ המטורף הוא על שני הצדדים
אם כבר פספוס זה משחק מספר 2, לפתוח ב14:0 ופשוט ללכת לאיבוד
אתה מוביל דו ספרדתי לקראת המחצית וקטש כבר מתחיל לעשות חישובי דקות למשחק הבא.
סמל אישי של משתמש
7even
הצטרף: 28 נובמבר 2020, 20:35
מיקום: ליד שביט בשער
קיבל.ה  4589 לייקים

redead כתב: 23 יוני 2026, 11:47
רק הפועל כתב: 23 יוני 2026, 11:43 ממש מבאס , היינו חייבים להיות בשלב הזה ביתרון לכל הפחות של 2 :1 במקום זה אנחנו במשחק של להיות או לחדול בדיוק כמו לפניי יומיים , לחץ מטורף , חפרנו לעצמנו חתיכת בור לצאת ממנו בגלל גישה לא נכונה בעיקר במשחק הראשון
מה שהיה היה
הלחץ המטורף הוא על שני הצדדים
אם כבר פספוס זה משחק מספר 2, לפתוח ב14:0 ופשוט ללכת לאיבוד
אתה מוביל דו ספרדתי לקראת המחצית וקטש כבר מתחיל לעשות חישובי דקות למשחק הבא.
לך תדע אולי בגלל שלא עשה ניצחנו את השלישי :)
יחד, רק יחד! :heart:
רק הפועל
הצטרף: 28 נובמבר 2020, 19:27
קיבל.ה  3199 לייקים

redead כתב: 23 יוני 2026, 11:47
רק הפועל כתב: 23 יוני 2026, 11:43 ממש מבאס , היינו חייבים להיות בשלב הזה ביתרון לכל הפחות של 2 :1 במקום זה אנחנו במשחק של להיות או לחדול בדיוק כמו לפניי יומיים , לחץ מטורף , חפרנו לעצמנו חתיכת בור לצאת ממנו בגלל גישה לא נכונה בעיקר במשחק הראשון
מה שהיה היה
הלחץ המטורף הוא על שני הצדדים
אם כבר פספוס זה משחק מספר 2, לפתוח ב14:0 ופשוט ללכת לאיבוד
אתה מוביל דו ספרדתי לקראת המחצית וקטש כבר מתחיל לעשות חישובי דקות למשחק הבא.
עליינו הוא יותר גדול (בטח של האוהדים ) לא ראיתי דבר כזה אליפות בכדורסל כמו כמעט כולם פה אני מניח , הם את התואר האחרון לקחו ויש להם כבר גביע מהעונה הזו , מקסימום יפסידו אליפות ביג דיל
ארז שדה
הצטרף: 05 פברואר 2023, 09:58
קיבל.ה  1586 לייקים

רק הפועל כתב: 23 יוני 2026, 12:01
redead כתב: 23 יוני 2026, 11:47
רק הפועל כתב: 23 יוני 2026, 11:43 ממש מבאס , היינו חייבים להיות בשלב הזה ביתרון לכל הפחות של 2 :1 במקום זה אנחנו במשחק של להיות או לחדול בדיוק כמו לפניי יומיים , לחץ מטורף , חפרנו לעצמנו חתיכת בור לצאת ממנו בגלל גישה לא נכונה בעיקר במשחק הראשון
מה שהיה היה
הלחץ המטורף הוא על שני הצדדים
אם כבר פספוס זה משחק מספר 2, לפתוח ב14:0 ופשוט ללכת לאיבוד
אתה מוביל דו ספרדתי לקראת המחצית וקטש כבר מתחיל לעשות חישובי דקות למשחק הבא.
עליינו הוא יותר גדול (בטח של האוהדים ) לא ראיתי דבר כזה אליפות בכדורסל כמו כמעט כולם פה אני מניח , הם את התואר האחרון לקחו ויש להם כבר גביע מהעונה הזו , מקסימום יפסידו אליפות ביג דיל
זה ממש לא ביג דיל , בשבילם לראות את הפועל זוכה ביד אליהו מלא צהובים זה סיוט שהתגשם. בואו נגשים להם את הסיוט.
Money
הצטרף: 28 נובמבר 2020, 22:00
קיבל.ה  1184 לייקים

הם קבוצה הרבה הרבה יותר טובה מאיתנו
רק הפועל
הצטרף: 28 נובמבר 2020, 19:27
קיבל.ה  3199 לייקים

Money כתב: 23 יוני 2026, 12:36 הם קבוצה הרבה הרבה יותר טובה מאיתנו
שכחת עוד כמה פעמים הרבה, ממש לא צריך להגזים
Adam
הצטרף: 27 אפריל 2024, 14:15
קיבל.ה  300 לייקים

גם אם נפסיד אליפות, בואו לפחות נסחט להם את המיץ.
נראה להם שעל הפועל לא דורכים.
יהלום14אדום
הצטרף: 14 נובמבר 2020, 14:03
קיבל.ה  1590 לייקים

Niro כתב: 23 יוני 2026, 10:43 מפחיד אותי איך ים ומיציץ' ישרדו עוד משחק בלי ג'ונס כגיבוי.
חובה לתת להם דקות מנוחה, יש לנו ספסל ארוך, גם אם לא מספיק טוב, וצריך להשתמש בו
יאללה הביתה!!!
Jonatan192
הצטרף: 05 ספטמבר 2024, 14:55
קיבל.ה  91 לייקים

תגידו אני הוזה או שאוהדי מכבי מתלוננים על שיפוט לטובתנו ברשתות?? הם אמיתיים??
יהלום14אדום
הצטרף: 14 נובמבר 2020, 14:03
קיבל.ה  1590 לייקים

Jonatan192 כתב: 23 יוני 2026, 12:54 תגידו אני הוזה או שאוהדי מכבי מתלוננים על שיפוט לטובתנו ברשתות?? הם אמיתיים??
לצערנו הם אמיתיים, גם תפיסת המציאות העקומה שלהם אמיתית
יאללה הביתה!!!
Money
הצטרף: 28 נובמבר 2020, 22:00
קיבל.ה  1184 לייקים

Jonatan192 כתב: 23 יוני 2026, 12:54 תגידו אני הוזה או שאוהדי מכבי מתלוננים על שיפוט לטובתנו ברשתות?? הם אמיתיים??
הם מתלוננים כדי להפעיל לחץ אמיתי על איגוד השופטים שהוא במקרה ארגון של אוהדי מכבי
redead
הצטרף: 08 אפריל 2021, 10:29
קיבל.ה  943 לייקים

Jonatan192 כתב: 23 יוני 2026, 12:54 תגידו אני הוזה או שאוהדי מכבי מתלוננים על שיפוט לטובתנו ברשתות?? הם אמיתיים??
מסכנים, 50 שנה שגוזלים מהם כל תואר אפשרי
Red Balloon
הצטרף: 28 דצמבר 2020, 00:26
קיבל.ה  4 לייקים

ספי שמש , עמית בלק ואלעד לייבוביץ'
Xavi
הצטרף: 28 נובמבר 2020, 21:10
קיבל.ה  2088 לייקים

Jonatan192 כתב: 23 יוני 2026, 12:54 תגידו אני הוזה או שאוהדי מכבי מתלוננים על שיפוט לטובתנו ברשתות?? הם אמיתיים??
אני מבין שלא שמעת אתמול 5 באוויר כשתומר לוי הנחש משקפיים הזה ושלח העיוור עושים דיון שלם למה בריסט קיבל טכנית כאילו זה מה שהפסיד להם את המשחק
shaharg
הצטרף: 27 ינואר 2022, 12:03
קיבל.ה  68 לייקים

shaharg כתב: 23 יוני 2026, 10:59
shaharg כתב: 23 יוני 2026, 08:12 לפי לאן יש 1670 כרטיסים למכירה
1455
800

(אני פשוט סוכם את כל מה שנשאר ביציעים אז זה בכפוף לשקרים של לאן)
סמל אישי של משתמש
מילפורד
הצטרף: 26 נובמבר 2020, 21:19
קיבל.ה  3924 לייקים

אכן נשארו מעט כרטיסים כרגע.
צריך לזכור , שכל פעם שמישהו נכנס ומסמן כיסא מסויים , הכיסא הזה יורד מהמלאי לרבע שעה בלי קשר אם הוא נקנה או לא בסוף.
ככה שכיסאות נעלמים ומופיעים מידי פעם , אבל המגמה בגדול , היא קרוב מאוד לסולד אאוט.
דאר אל כופר
הצטרף: 13 דצמבר 2020, 19:38
קיבל.ה  45 לייקים

שוב לא אופטימי בכלל לקראת המשחק היום.
כל כך מתאים לקבוצה הזו לפשל ככה מול הקהל הביתי.
מקווה שהניצחון ביום ראשון לא נטע בשחקנים (ובצוות המקצועי) יותר מדי ביטחון ושהם באים לשרוף את הפרקט.
סמל אישי של משתמש
מילפורד
הצטרף: 26 נובמבר 2020, 21:19
קיבל.ה  3924 לייקים

לא חושה שאי פעם הגעתי למשחק כשאני יכול להגיד על עצמי שאני "אופטימי".
ביום שזה יקרה, יש מצב שאקבל את הטיעון של "מכבי באדום" , אני תמיד פסימי, לפעמים בלי קשר למציאות , אבל זה המצב.
סמל אישי של משתמש
Daniel
הצטרף: 26 נובמבר 2020, 21:37
קיבל.ה  144 לייקים

משמח מאוד מצב הכרטיסים
סמל אישי של משתמש
מילפורד
הצטרף: 26 נובמבר 2020, 21:19
קיבל.ה  3924 לייקים

676 כרגע ויורד...
בעיקר ביציעים למעלה מאחורי הסל.
shaharg
הצטרף: 27 ינואר 2022, 12:03
קיבל.ה  68 לייקים

shaharg כתב: 23 יוני 2026, 13:21
shaharg כתב: 23 יוני 2026, 10:59
shaharg כתב: 23 יוני 2026, 08:12 לפי לאן יש 1670 כרטיסים למכירה
1455
800

(אני פשוט סוכם את כל מה שנשאר ביציעים אז זה בכפוף לשקרים של לאן)
543
Jonatan192
הצטרף: 05 ספטמבר 2024, 14:55
קיבל.ה  91 לייקים

Xavi כתב: 23 יוני 2026, 13:06
Jonatan192 כתב: 23 יוני 2026, 12:54 תגידו אני הוזה או שאוהדי מכבי מתלוננים על שיפוט לטובתנו ברשתות?? הם אמיתיים??
אני מבין שלא שמעת אתמול 5 באוויר כשתומר לוי הנחש משקפיים הזה ושלח העיוור עושים דיון שלם למה בריסט קיבל טכנית כאילו זה מה שהפסיד להם את המשחק
מתחמק מכל דבר בערוץ הזה שהוא לא משחק, אפילו פאנלים בהפסקת מחצית.
Nati
הצטרף: 25 נובמבר 2020, 22:18
קיבל.ה  3369 לייקים

מילפורד כתב:676 כרגע ויורד...
בעיקר ביציעים למעלה מאחורי הסל.
כמה בדיוק התכולה של יד אליהו?
shaharg
הצטרף: 27 ינואר 2022, 12:03
קיבל.ה  68 לייקים

Nati כתב: 23 יוני 2026, 14:22
מילפורד כתב:676 כרגע ויורד...
בעיקר ביציעים למעלה מאחורי הסל.
כמה בדיוק התכולה של יד אליהו?
לפי ויקיפדיה 10,383 אבל לדעתי עם הVIP זה איזור ה11~
Nati
הצטרף: 25 נובמבר 2020, 22:18
קיבל.ה  3369 לייקים

shaharg כתב:
Nati כתב: 23 יוני 2026, 14:22
מילפורד כתב:676 כרגע ויורד...
בעיקר ביציעים למעלה מאחורי הסל.
כמה בדיוק התכולה של יד אליהו?
לפי ויקיפדיה 10,383 אבל לדעתי עם הVIP זה איזור ה11~
אז אנחנו מדברים על בערך 9 שלנו.
shaharg
הצטרף: 27 ינואר 2022, 12:03
קיבל.ה  68 לייקים

Nati כתב: 23 יוני 2026, 14:29
shaharg כתב:
Nati כתב: 23 יוני 2026, 14:22
כמה בדיוק התכולה של יד אליהו?
לפי ויקיפדיה 10,383 אבל לדעתי עם הVIP זה איזור ה11~
אז אנחנו מדברים על בערך 9 שלנו.
אני מאמין שיהיו 7,500 שלנו, 2000 מכבי ועוד ~1000 נייטרלים (ראה לדוגמא את הציוץ)

ארדיטי
הצטרף: 30 נובמבר 2020, 09:14
קיבל.ה  259 לייקים

סתם עוד אחד מהשקרים של שאקו, עוכר הפועל ידוע.
שליחת תגובה