יום שלישי 23.06 גמר משחק 4

מועצת הכדורסל של אוהדי הפועל
לזכרו של אורי שלף ז"ל, ממיסדי עמותת הפועל אוסישקין
shaharg
הצטרף: 27 ינואר 2022, 12:03
קיבל.ה  68 לייקים

לפי לאן יש 1670 כרטיסים למכירה
רק הפועל
הצטרף: 28 נובמבר 2020, 19:27
קיבל.ה  3199 לייקים

בטח אוטורו לא יירשם
ranjef
הצטרף: 08 דצמבר 2020, 10:56
קיבל.ה  2260 לייקים

בבקשה את קוק בבקשה
איש גדול
הצטרף: 19 מאי 2025, 14:31
קיבל.ה  644 לייקים

דיר באלאק לא לרשום את קוק
adom4
הצטרף: 14 נובמבר 2020, 18:33
קיבל.ה  913 לייקים

אם ג'ונס נרשם אני מקווה שזה על חשבון מוטלי וששגב חוזר
shaar7_12
הצטרף: 01 דצמבר 2020, 17:51
קיבל.ה  113 לייקים

שגב בכלל בסגל ? כי אז אולי אפשר לא לרשום את מוטלי - אחרת קצרים מדי
Niro
הצטרף: 27 נובמבר 2020, 17:09
קיבל.ה  2930 לייקים

רק לא מוטלי בבקשה
adom4
הצטרף: 14 נובמבר 2020, 18:33
קיבל.ה  913 לייקים

אוטורו נרשם במקום מוטלי
Niro
הצטרף: 27 נובמבר 2020, 17:09
קיבל.ה  2930 לייקים

וואי וואי
Xavi
הצטרף: 28 נובמבר 2020, 21:10
קיבל.ה  2088 לייקים

למה בלי שגב?
ranjef
הצטרף: 08 דצמבר 2020, 10:56
קיבל.ה  2260 לייקים

adom4 כתב: 23 יוני 2026, 10:01 אוטורו נרשם במקום מוטלי
טוב מאוד. הוא לא יהיה פחות טוב ממוטלי בשום מצב
סמל אישי של משתמש
RedDrifter
הצטרף: 20 יולי 2025, 15:08
מיקום: אוסישקין
קיבל.ה  934 לייקים

סוף סוף
אף לא צעד לאחור :hapoel:
adom4
הצטרף: 14 נובמבר 2020, 18:33
קיבל.ה  913 לייקים

Xavi כתב: 23 יוני 2026, 10:04 למה בלי שגב?
הוא עוד בשבעה
shaharot
הצטרף: 27 נובמבר 2020, 02:12
קיבל.ה  1421 לייקים

adom4 כתב: 23 יוני 2026, 10:01 אוטורו נרשם במקום מוטלי
מעולה
עכשיו לאנוס אותם בבקשה
רק הפועל
הצטרף: 28 נובמבר 2020, 19:27
קיבל.ה  3199 לייקים

שיאו אין תירוצים
redead
הצטרף: 08 אפריל 2021, 10:29
קיבל.ה  943 לייקים

פתאום יש לי פחד שלא יספיקו לנו רק מדר ומיציץ...

דרך אגב המוות של אבא של שגב היה בראשון שעבר, השבעה היית אמורה להגמר.
adom4
הצטרף: 14 נובמבר 2020, 18:33
קיבל.ה  913 לייקים

לא יודע אם אוטורו יהיה יותר טוב ממוטלי אחרי חודש פלוס בלי משחקים אבל עם מוטלי אני יודע שאין סיכוי שהוא פתאום ישתפר, מקווה שזה ישתלם.
Red_man
הצטרף: 27 נובמבר 2020, 09:43
קיבל.ה  2764 לייקים

מקווה בשביל אטורו שהוא בא לתת עבודה. הוא חייב לנו את זה.
מכבי לא שינתה כלום, אלנו כן היו רענונים והסגל ארוך יותר כדאי שננצל את זה. לעלות בגישה הנכונה ולטרוף את הפרקט
סמל אישי של משתמש
RedDrifter
הצטרף: 20 יולי 2025, 15:08
מיקום: אוסישקין
קיבל.ה  934 לייקים

redead כתב: 23 יוני 2026, 10:08 פתאום יש לי פחד שלא יספיקו לנו רק מדר ומיציץ...

דרך אגב המוות של אבא של שגב היה בראשון שעבר, השבעה היית אמורה להגמר.
יכול להיות שהוא צריך עוד זמן להתאבל…

מוות של אבא זה דבר מאוד לא פשוט
אף לא צעד לאחור :hapoel:
Nati
הצטרף: 25 נובמבר 2020, 22:18
קיבל.ה  3369 לייקים

RedDrifter כתב:
redead כתב: 23 יוני 2026, 10:08 פתאום יש לי פחד שלא יספיקו לנו רק מדר ומיציץ...

דרך אגב המוות של אבא של שגב היה בראשון שעבר, השבעה היית אמורה להגמר.
יכול להיות שהוא צריך עוד זמן להתאבל…

מוות של אבא זה דבר מאוד לא פשוט
הוא לא היה בסגל.
אבל היה במשחק השלישי
רק הפועל
הצטרף: 28 נובמבר 2020, 19:27
קיבל.ה  3199 לייקים

redead כתב: 23 יוני 2026, 10:08 פתאום יש לי פחד שלא יספיקו לנו רק מדר ומיציץ...

דרך אגב המוות של אבא של שגב היה בראשון שעבר, השבעה היית אמורה להגמר.
אין סיבה שזה לא יספיק זה יותר ממה שיש להם, אסור שזה לא יספיק (כמובן שגם לי יש פחד כזה )
סמל אישי של משתמש
פרימו לוי
הצטרף: 28 נובמבר 2020, 20:45
קיבל.ה  2050 לייקים

תודה לאל שרשם את אוטורו.
מקווה שבר טימור יוכל לתת כמה דקות טובות הערב או שאיטודיס יעז לתת ליפתח זיו לשחק קצת. סיכון גדול מדי ששוב ים ומיציץ׳ ישחקו קרוב ל40 דקות, במיוחד אם משחק יהיה צמוד, וקוק לא נראה לי כמו שחקן שיכול להוביל כדור.
redead
הצטרף: 08 אפריל 2021, 10:29
קיבל.ה  943 לייקים

רק הפועל כתב: 23 יוני 2026, 10:12
redead כתב: 23 יוני 2026, 10:08 פתאום יש לי פחד שלא יספיקו לנו רק מדר ומיציץ...

דרך אגב המוות של אבא של שגב היה בראשון שעבר, השבעה היית אמורה להגמר.
אין סיבה שזה לא יספיק זה יותר ממה שיש להם, אסור שזה לא יספיק (כמובן שגם לי יש פחד כזה )
זה בוודאות לא יותר ממה שיש להם.
הם משחקים עם 8 שחקנים
אצלנו השחקן ה8 זה במקרה הממש טוב בר/פלטין לחצי דקה כדי לעשות עבירה.
bspnf
הצטרף: 12 יולי 2022, 11:50
קיבל.ה  2 לייקים

redead כתב:פתאום יש לי פחד שלא יספיקו לנו רק מדר ומיציץ...

דרך אגב המוות של אבא של שגב היה בראשון שעבר, השבעה היית אמורה להגמר.
הלוויה היתה רק ביום רביעי אז השבעה מסתיימת רק היום


Sent from my iPhone using Tapatalk
סמל אישי של משתמש
גביזון
הצטרף: 25 יוני 2022, 23:09
קיבל.ה  5211 לייקים

יאללה הפועל!!!
רק הפועל
הצטרף: 28 נובמבר 2020, 19:27
קיבל.ה  3199 לייקים

redead כתב: 23 יוני 2026, 10:14
רק הפועל כתב: 23 יוני 2026, 10:12
redead כתב: 23 יוני 2026, 10:08 פתאום יש לי פחד שלא יספיקו לנו רק מדר ומיציץ...

דרך אגב המוות של אבא של שגב היה בראשון שעבר, השבעה היית אמורה להגמר.
אין סיבה שזה לא יספיק זה יותר ממה שיש להם, אסור שזה לא יספיק (כמובן שגם לי יש פחד כזה )
זה בוודאות לא יותר ממה שיש להם.
הם משחקים עם 8 שחקנים
אצלנו השחקן ה8 זה במקרה הממש טוב בר/פלטין לחצי דקה כדי לעשות עבירה.
דיי זה יותר, מקבלים שם לא מעט דקות שחקנים כמו ג'ון די וריימן , נקווה שנקח את זה
joshsoos
הצטרף: 27 נובמבר 2020, 10:44
קיבל.ה  983 לייקים

להיות יותר גרוע ממוטלי קשה, ככל שינסה לקחת ריבאונד ושימיציץ' יכניסו לו כדורים- רווח נקי שלנו על הרכיכה המזדיינת
ארז שדה
הצטרף: 05 פברואר 2023, 09:58
קיבל.ה  1586 לייקים

נקווה שאוטורו יחזור מהר לעניינים אחרי ההיעדרות הארוכה, אין הזדמנות לתקן.
איש גדול
הצטרף: 19 מאי 2025, 14:31
קיבל.ה  644 לייקים

הפחד העיקרי זה שים ומיציץ יפלו מהרגליים
אוטורו לא יהיה יותר חלש ממוטלי זה בטוח
סמל אישי של משתמש
מילפורד
הצטרף: 26 נובמבר 2020, 21:19
קיבל.ה  3924 לייקים

יופי, אם גם ככה לא היו כמעט דקות (אולי קצת במשחק הראשון) של מוטלי יחד עם אודיאסי, אין שום יתרון למוטלי (בטח אם הוא לא ממש קולע בסדרה הזאת).
מצד שני, עדיין יש לי בראש את תצוגות ההגנה המזעזעות של אוטורו מידי פעם, במיוחד בסקוניה בחוץ.
אם רק ייקח ריבאונד בזמן שאודיאסי נח, מצבנו יהיה טוב.
joshsoos
הצטרף: 27 נובמבר 2020, 10:44
קיבל.ה  983 לייקים

וכמובן שספי שמש ידאג להרוג אותנו חרגיל, לצד בלק ( משחק שני ברציפות, מכין את הקרקע לאסתרון פאר ומנהיים היה ויהיה משחק חמישי )
adom4
הצטרף: 14 נובמבר 2020, 18:33
קיבל.ה  913 לייקים

מילפורד כתב: 23 יוני 2026, 10:26 יופי, אם גם ככה לא היו כמעט דקות (אולי קצת במשחק הראשון) של מוטלי יחד עם אודיאסי, אין שום יתרון למוטלי (בטח אם הוא לא ממש קולע בסדרה הזאת).
מצד שני, עדיין יש לי בראש את תצוגות ההגנה המזעזעות של אוטורו מידי פעם, במיוחד בסקוניה בחוץ.
אם רק ייקח ריבאונד בזמן שאודיאסי נח, מצבנו יהיה טוב.
מספיק שהוא לפחות יעשה משהו בהתקפה, זה כבר יהיה יותר ממה שמוטלי עשה בסדרה הזאת.
ביוניק מאן
הצטרף: 26 מאי 2026, 00:58
קיבל.ה  16 לייקים

טעות גדולה לא לרשום את כריס ג'ונס על חשבון קוק
סמל אישי של משתמש
קפטן ג'ק
הצטרף: 27 נובמבר 2020, 09:02
קיבל.ה  794 לייקים

סגל טוב שלנו, ולעניות דעתי גם טוב לנו שהצהובונים ממשיכים עם אותו הסגל הקצר שלהם ולא מרעננים.

עכשיו מה שנשאר זה לעלות בטירוף ולא להוריד רגל מהגז בשום מצב, באף דקה - ריבאונד, קשיחות, האסל, חטיפות, עבירות. ועוד ריבאונד, ועוד ריבאונד.
לרצות את זה, באמת לרצות את זה. להאמין.
יפסידו, ינצחו - וואלה אני לא אתרגש לכאן או לשם. זה לא קשור לתוצאה, זה קשור למוטיבציה ולאכפתיות.
הם פשוט חייבים להילחם, צריך לראות את זה ולהרגיש את זה, אי אפשר לזייף את זה. תבואו פאקינג להילחם, מהג'אמפ הראשון ועד הבאזזר בסוף. גם אם הם יובילו 20 דקה לסוף. תילחמו רבאק.
תקרת שכר, יא חביבי ! רק תקרת שכר (בכדורסל וגם בכדורגל) !
joshsoos
הצטרף: 27 נובמבר 2020, 10:44
קיבל.ה  983 לייקים

200 ומשהו כרטיסים אחרונים לאולם, ייחטפו בשעות הקרובות. 1200 ומשהו ביציע, לא בטוח שיתמלאו כולם אבל בכל מקרה בהתחשב במצב אין מה להתלונן. נשאר לבוא ולהוציא את הגרון, כמו שאיזה אמא הייתה אומרת- הגיע הזמן
סמל אישי של משתמש
פרימו לוי
הצטרף: 28 נובמבר 2020, 20:45
קיבל.ה  2050 לייקים

redead כתב: 23 יוני 2026, 10:14
רק הפועל כתב: 23 יוני 2026, 10:12
redead כתב: 23 יוני 2026, 10:08 פתאום יש לי פחד שלא יספיקו לנו רק מדר ומיציץ...

דרך אגב המוות של אבא של שגב היה בראשון שעבר, השבעה היית אמורה להגמר.
אין סיבה שזה לא יספיק זה יותר ממה שיש להם, אסור שזה לא יספיק (כמובן שגם לי יש פחד כזה )
זה בוודאות לא יותר ממה שיש להם.
הם משחקים עם 8 שחקנים
אצלנו השחקן ה8 זה במקרה הממש טוב בר/פלטין לחצי דקה כדי לעשות עבירה.
חמישיית הזרים פלוס מדר גינת ובלייזר זה השמינייה אצלנו. בר פלטין שגב וכו' הם שחקן מספר 9 והלאה. אצלם השמינייה כוללת את וויל ריימן, שחקן פחות טוב מ3 הנ"ל. אז יש לנו יתרון בעומק. ובסוף זה גם בחירה של איטודיס לא לרשום את ג'ונס וגם לא לתת להם יותר מפירורי דקות, ולא לתת לזיו לשחק בכלל למשל. מספיק שזיו מצליח לתת 5 דקות סבירות בעמדה 1, בר עוד 5 כאלה בעמדה מספר 2 ומצבנו יהיה הרבה יותר טוב לדעתי לאור אי הרישום של ג'ונס, ים ומיציץ יגיעו הרבה יותר טריים לסוף. אצלם דיברתולומיאו משחק המון דקות מה שמאפשר להם לא לקרוע בדקות את לונדברג וקלארק
סמל אישי של משתמש
מילפורד
הצטרף: 26 נובמבר 2020, 21:19
קיבל.ה  3924 לייקים

אני קניתי עוד כרטיס הרגע...
יהיו עוד כמה מאות שיקנו במהלך היום.

לגבי ג'ונס על קוק , אני דוקא חושב שבגלל ההכנסה של אוטורו לסגל , ובגלל הנטייה שלו לחילופים רכים בהגנה , זה טוב שגם קוק וגם וויינרייט יהיו שם בחיפוי.
redead
הצטרף: 08 אפריל 2021, 10:29
קיבל.ה  943 לייקים

פרימו לוי כתב: 23 יוני 2026, 10:37
redead כתב: 23 יוני 2026, 10:14
רק הפועל כתב: 23 יוני 2026, 10:12

אין סיבה שזה לא יספיק זה יותר ממה שיש להם, אסור שזה לא יספיק (כמובן שגם לי יש פחד כזה )
זה בוודאות לא יותר ממה שיש להם.
הם משחקים עם 8 שחקנים
אצלנו השחקן ה8 זה במקרה הממש טוב בר/פלטין לחצי דקה כדי לעשות עבירה.
חמישיית הזרים פלוס מדר גינת ובלייזר זה השמינייה אצלנו. בר פלטין שגב וכו' הם שחקן מספר 9 והלאה. אצלם השמינייה כוללת את וויל ריימן, שחקן פחות טוב מ3 הנ"ל. אז יש לנו יתרון בעומק. ובסוף זה גם בחירה של איטודיס לא לרשום את ג'ונס וגם לא לתת להם יותר מפירורי דקות, ולא לתת לזיו לשחק בכלל למשל. מספיק שזיו מצליח לתת 5 דקות סבירות בעמדה 1, בר עוד 5 כאלה בעמדה מספר 2 ומצבנו יהיה הרבה יותר טוב לדעתי לאור אי הרישום של ג'ונס, ים ומיציץ יגיעו הרבה יותר טריים לסוף. אצלם דיברתולומיאו משחק המון דקות מה שמאפשר להם לא לקרוע בדקות את לונדברג וקלארק
זה קצת לשחק עם הנתונים מה שעשית כאן.
תיקח את הסטטיסטיקה של ריימן ( שלדעתי הוא חוטב עצים וצריך למות ) על פני כל השנה ותשווה את זה הוא מעל גינת + בלייזר ביחד.
וזה כאילו על הנייר נחמד שיש לנו על הספסל שחקנים כמו יפתח זיו,בר טימור וגיא פלטין, רק שבפועל איך שלא תהפוך את זה, הם לא חלק מהמשחק היום אלא אם כן מישהו מה8 שלנו יוצא ב5 עבירות.
בסוף אולי יש לנו באמת יתרון אבל זה בטח לא משהו כזה חד משמעי כאשר גם ככה משחקים רוטציות קצרות
Niro
הצטרף: 27 נובמבר 2020, 17:09
קיבל.ה  2930 לייקים

מפחיד אותי איך ים ומיציץ' ישרדו עוד משחק בלי ג'ונס כגיבוי.
שליחת תגובה