יום שלישי 23.06 גמר משחק 4
- Rak-Hapoel
- הצטרף: 31 מרץ 2026, 07:20
- קיבל.ה 54 לייקים
קדימה הפועל
-
Maor
- הצטרף: 17 יוני 2022, 23:58
- קיבל.ה 356 לייקים
עכשיו זה עלינו. יאללה לעשות פה סולד האוט!
-
Niro
- הצטרף: 27 נובמבר 2020, 17:09
- קיבל.ה 2913 לייקים
ספי שמש ייקרא לדגל עם הסייד קיק שלו דן ילון כדי לזיין אותנו יפה יפה.
-
Red_man
- הצטרף: 27 נובמבר 2020, 09:43
- קיבל.ה 2733 לייקים
-
Xavi
- הצטרף: 28 נובמבר 2020, 21:10
- קיבל.ה 2082 לייקים
-
Niro
- הצטרף: 27 נובמבר 2020, 17:09
- קיבל.ה 2913 לייקים
אתה מדבר על היום? זה היה אסתרון, זה גלוח ראש אחר
-
Flamengo
- הצטרף: 27 נובמבר 2020, 19:52
- קיבל.ה 244 לייקים
אסתרון מגיע להרבה משחקי בית שלנו. לאולם 8. כולל במשחק האחרון.
לא מבין איך הוא מראה את הפרצוף שלו
לא מבין איך הוא מראה את הפרצוף שלו
-
shaharot
- הצטרף: 27 נובמבר 2020, 02:12
- קיבל.ה 1403 לייקים
בבקשה לרשום את אוטורו
רק הנוכחות שלו שם תגרום לסורקין והורד להשתין בצבע
רק הנוכחות שלו שם תגרום לסורקין והורד להשתין בצבע
-
קובי
- הצטרף: 21 אוקטובר 2023, 13:27
- קיבל.ה 745 לייקים
יום שלישי 23.06 גמר משחק 4
כולם לבוא !
אסור שישאר כיסא אחד מיותם !
ממלאים עד אפס מקום את האולם !
מעודדים בלי הפסקה !
יאללה הפועל !

כולם לבוא !
אסור שישאר כיסא אחד מיותם !
ממלאים עד אפס מקום את האולם !
מעודדים בלי הפסקה !
יאללה הפועל !
-
XM
- הצטרף: 27 דצמבר 2023, 22:46
- קיבל.ה 112 לייקים
- RedDrifter
- הצטרף: 20 יולי 2025, 15:08
- מיקום: אוסישקין
- קיבל.ה 909 לייקים
מוטלי קטסטרופה מקווה שימצאו פתרון כי לשחק איתו זה פחות שחקן בכל רגע נתון
אף לא צעד לאחור 
-
רק הפועל
- הצטרף: 28 נובמבר 2020, 19:27
- קיבל.ה 3184 לייקים
איך לעזאזאל לוקחים את זה , גונס או אוטורו חייבים להירשם למשחק הזה אחרת אנחנו בבעיה כי חייבים יום אדיר של מיציץ שוב
-
Red_man
- הצטרף: 27 נובמבר 2020, 09:43
- קיבל.ה 2733 לייקים
אסתרון בכללי מגיע להרבה משחקים לא רק שלנו בלי קשר. הוא שחצן בלתי נסבל אבל הוא דווקא לא כזה אוהב את מכבי כי הם לא נותנים לו יורוליג.
אני מעדיף אותו שופט ראשי במשחקים קובעים על פני שמש/מאירסון/פאר ושו״ת
-
redead
- הצטרף: 08 אפריל 2021, 10:29
- קיבל.ה 943 לייקים
לגמרי!
מוכיח שצריך שופט מזכירות על הvar
אין צורך לקרוא לשופט שמראש לא רוצה לשנות את ההחלטה שלו + צילומי הטילויזיה בכדורסל מאוד בעייתים גם ככה.
שיהיה שופט במזכירות שיעיף מבט ויחליט מהר בלי לעשות הצגות
- קפטן ג'ק
- הצטרף: 27 נובמבר 2020, 09:02
- קיבל.ה 788 לייקים
מנחש שקטש ירשום את ווקר, כי הוא חייב לרענן שם קצת (גם בגלל ההפסד שלהם וגם בגלל שהשחקנים שם כבר קרועים מרוב דקות). השאלה במקום מי - ייתכן שיילך על ווקר במקום הנקינס, פשוט כי הנקינס יחסית הכי חלש אצלם.
אז הייתי הולך על אוטורו במקום מוטלי, ומשאיר את קוק במקום ג'ונס כי הוא באמת נתן הגנה מצוינת אתמול. ובונה שוב על יום טוב של ים או מיצ'יץ'.
אז הייתי הולך על אוטורו במקום מוטלי, ומשאיר את קוק במקום ג'ונס כי הוא באמת נתן הגנה מצוינת אתמול. ובונה שוב על יום טוב של ים או מיצ'יץ'.
תקרת שכר, יא חביבי ! רק תקרת שכר (בכדורסל וגם בכדורגל) !
-
redead
- הצטרף: 08 אפריל 2021, 10:29
- קיבל.ה 943 לייקים
דיי ברור בשלב הזה שהנס כרגע לא יגיע ומוטלי מסיבות כאלה או אחרות לא הולך להופיע
המתבקש - לרשום את אוטורו , גם על רגל אחת יכול כנראה לתרום יותר
הפשרה - לרשום את רנדולף, גם כן יכול לתרום טיפה פיזיות + הובלת כדור
האין ברירה- לחזור לג׳ונס אבל אז אנחנו נמוכים משמעותית
לא יודע מה מצבו של שגב אבל אם אפשר, דקות הגנתיות שלנו מאוד חשובות
הבחור יודע לשמור ולקחת ריבאונד
- מילפורד
- הצטרף: 26 נובמבר 2020, 21:19
- קיבל.ה 3915 לייקים
ניצלתי את מלא פוטנציאל הכרטיסים שאני יכול לקנות בשלב זה (12).
נראה שיש עוד איזה 1,000-2,000 כרטיסים זמינים, יאללה , למלא את האולם.
נראה שיש עוד איזה 1,000-2,000 כרטיסים זמינים, יאללה , למלא את האולם.
-
Adam
- הצטרף: 27 אפריל 2024, 14:15
- קיבל.ה 298 לייקים
צו 8, חברים.
למי שיש חתונה שיואיל בטובו לדחות אותה. העלמה צריך ללמוד שיש סדרי עדיפויות בחיים.
למי שיש חתונה שיואיל בטובו לדחות אותה. העלמה צריך ללמוד שיש סדרי עדיפויות בחיים.
-
Red_man
- הצטרף: 27 נובמבר 2020, 09:43
- קיבל.ה 2733 לייקים
מפחד שהוא ימשיך עם מה שעבד לו ולא ירשום את אטורו במקום מוטלי. אני גם הייתי מוציא את איש ושם את ג׳ונס במקומו. אם מיציץ מקבל חמישית אנחנו לא שורדים את המשחק הזה
-
רק הפועל
- הצטרף: 28 נובמבר 2020, 19:27
- קיבל.ה 3184 לייקים
אני חושב שלאור המפגשים העונה ניתן להסיק שאנחנו קבוצות.דיי דומות מבחינת רמה לא ככה ? לדעתי עדיין לנו יש שחקנים עדיפים סהכל (בטח בסגל נלא אבל זה לא רלוונטי כמובן לסדרה הזו , עדיין בסגלים הנוכחים יש לנו יתרון קל מבחינת איכות אוליי ) בסוף המאזן העונתי בליגה בשקלול כל המשחקים הוא 3:2 לנו לא שזה משנה יותר מדיי (ו 4:3 לנו אם מחשיבים את אירופה )
-
Nati
- הצטרף: 25 נובמבר 2020, 22:18
- קיבל.ה 3340 לייקים
מדהים שלקח לכם כל כך הרבה זמן להבין את זהמילפורד כתב:וואו, אתה באמת מתיש

-
רק הפועל
- הצטרף: 28 נובמבר 2020, 19:27
- קיבל.ה 3184 לייקים
תתמודדו , רשמתי את דעתי המקצועית וזכותי לרשום אותה
-
joshsoos
- הצטרף: 27 נובמבר 2020, 10:44
- קיבל.ה 978 לייקים
וזכותי להגיד לך שכאן לא FXP ( או הגרסה המודרנית של היום, טיקטוק אנא עארף )
-
joshsoos
- הצטרף: 27 נובמבר 2020, 10:44
- קיבל.ה 978 לייקים
אין מצב שאת עשר הדקות של מוטלי אתמול, בהן לא עשה יותר מדי, אוטורו לא יכול לעשות
-
ramig76
- הצטרף: 29 אפריל 2024, 08:18
- קיבל.ה 290 לייקים
אני מחכה עם המימוש כרטיס שמור כי רוצה לקנות לילדים.. איך אני יכול לקנות?
- מילפורד
- הצטרף: 26 נובמבר 2020, 21:19
- קיבל.ה 3915 לייקים
למה? זה מה שחסר לנו? לא צריך , אפשר להרים אחלה עידוד ואוירה בלי זה.
- בונדר
- הצטרף: 05 דצמבר 2020, 23:37
- קיבל.ה 436 לייקים
-
בני12
- הצטרף: 26 נובמבר 2020, 22:43
- קיבל.ה 3052 לייקים
-
פומפה
- הצטרף: 12 ינואר 2021, 15:16
- קיבל.ה 757 לייקים
- Rak-Hapoel
- הצטרף: 31 מרץ 2026, 07:20
- קיבל.ה 54 לייקים
אם מישהו צריך כרטיס, מוזמן לפנות .
יש לי עוד לרכוש
יש לי עוד לרכוש
-
אוהד כורסא
- הצטרף: 29 נובמבר 2020, 20:34
- קיבל.ה 908 לייקים
-
תא מרבוטא
- הצטרף: 28 נובמבר 2020, 09:31
- קיבל.ה 973 לייקים
-
רק הפועל
- הצטרף: 28 נובמבר 2020, 19:27
- קיבל.ה 3184 לייקים
חייבים להביא את זה , הדון כבר לא ילד בלשון המעטה והוא עשויי לא לראות אליפות אדומה בחייו , זה חייב לקרות , אוליי העונה הזדמנות. אחרונה
-
קובי
- הצטרף: 21 אוקטובר 2023, 13:27
- קיבל.ה 745 לייקים
אוהדים יקרים
הכרטיסים מאחורי הסל תיכף נגמרים ואלו שלמעלה בדרך להגמר גם כן.
כל מי שמתכנן ורוצה להגיע זה הרגע זו השעה.
ממלאים את האולם !
הכרטיסים מאחורי הסל תיכף נגמרים ואלו שלמעלה בדרך להגמר גם כן.
כל מי שמתכנן ורוצה להגיע זה הרגע זו השעה.
ממלאים את האולם !
