יום שלישי 23.06 גמר משחק 4
-
רק הפועל
- הצטרף: 28 נובמבר 2020, 19:27
- קיבל.ה 3199 לייקים
אפשר לחשוב איזה יוצרי משחק יש להם שזה לא אמור להספיק , אחד ברמה של מיציץ /מדר אין להם , חייבים להגיע בגישה טובה מהשנייה הראשונה ולתת הכל
-
redead
- הצטרף: 08 אפריל 2021, 10:29
- קיבל.ה 943 לייקים
- iamgabormarton
- הצטרף: 22 ינואר 2023, 14:22
- קיבל.ה 706 לייקים
-
redead
- הצטרף: 08 אפריל 2021, 10:29
- קיבל.ה 943 לייקים
-
רק הפועל
- הצטרף: 28 נובמבר 2020, 19:27
- קיבל.ה 3199 לייקים
זה יותר נראה לי שעלינו בגישה גרועה מאשר הצליחו לעצור אותנו
-
רק הפועל
- הצטרף: 28 נובמבר 2020, 19:27
- קיבל.ה 3199 לייקים
הם לא ברמת NBA ששחקנים כמו מיציץ וים לא אמורים להספיק
-
רק הפועל
- הצטרף: 28 נובמבר 2020, 19:27
- קיבל.ה 3199 לייקים
במשחק הראשון אגב גונס שיחק ועובדתית בכל המשחקים ששיחק בסדרה הפסדנו אז לא רןאה איך אי הרישום שלו יכול לגרום להתפרקות ברמה הזו
-
ranjef
- הצטרף: 08 דצמבר 2020, 10:56
- קיבל.ה 2260 לייקים
קוק חייב לשחק. מנצחים משחקים כאלה רק דרך הגנה. והוא שומר פי כמה מכריס.
לגבי אוטורו - רק תעמוד בהגנה ותרים ידיים מול הנקינס וסורקין, זה כבר יותר טוב ממוטלי
לגבי אוטורו - רק תעמוד בהגנה ותרים ידיים מול הנקינס וסורקין, זה כבר יותר טוב ממוטלי
-
redead
- הצטרף: 08 אפריל 2021, 10:29
- קיבל.ה 943 לייקים
-
Red_man
- הצטרף: 27 נובמבר 2020, 09:43
- קיבל.ה 2764 לייקים
-
Adam
- הצטרף: 27 אפריל 2024, 14:15
- קיבל.ה 300 לייקים
-
רק הפועל
- הצטרף: 28 נובמבר 2020, 19:27
- קיבל.ה 3199 לייקים
ממש מבאס , היינו חייבים להיות בשלב הזה ביתרון לכל הפחות של 2 :1 במקום זה אנחנו במשחק של להיות או לחדול בדיוק כמו לפניי יומיים , לחץ מטורף , חפרנו לעצמנו חתיכת בור לצאת ממנו בגלל גישה לא נכונה בעיקר במשחק הראשון
-
redead
- הצטרף: 08 אפריל 2021, 10:29
- קיבל.ה 943 לייקים
מה שהיה היה
הלחץ המטורף הוא על שני הצדדים
אם כבר פספוס זה משחק מספר 2, לפתוח ב14:0 ופשוט ללכת לאיבוד
אתה מוביל דו ספרדתי לקראת המחצית וקטש כבר מתחיל לעשות חישובי דקות למשחק הבא.
- 7even
- הצטרף: 28 נובמבר 2020, 20:35
- מיקום: ליד שביט בשער
- קיבל.ה 4589 לייקים
-
רק הפועל
- הצטרף: 28 נובמבר 2020, 19:27
- קיבל.ה 3199 לייקים
עליינו הוא יותר גדול (בטח של האוהדים ) לא ראיתי דבר כזה אליפות בכדורסל כמו כמעט כולם פה אני מניח , הם את התואר האחרון לקחו ויש להם כבר גביע מהעונה הזו , מקסימום יפסידו אליפות ביג דיל
-
ארז שדה
- הצטרף: 05 פברואר 2023, 09:58
- קיבל.ה 1586 לייקים
זה ממש לא ביג דיל , בשבילם לראות את הפועל זוכה ביד אליהו מלא צהובים זה סיוט שהתגשם. בואו נגשים להם את הסיוט.רק הפועל כתב: ↑23 יוני 2026, 12:01עליינו הוא יותר גדול (בטח של האוהדים ) לא ראיתי דבר כזה אליפות בכדורסל כמו כמעט כולם פה אני מניח , הם את התואר האחרון לקחו ויש להם כבר גביע מהעונה הזו , מקסימום יפסידו אליפות ביג דיל
-
Money
- הצטרף: 28 נובמבר 2020, 22:00
- קיבל.ה 1184 לייקים
הם קבוצה הרבה הרבה יותר טובה מאיתנו
-
רק הפועל
- הצטרף: 28 נובמבר 2020, 19:27
- קיבל.ה 3199 לייקים
-
Adam
- הצטרף: 27 אפריל 2024, 14:15
- קיבל.ה 300 לייקים
גם אם נפסיד אליפות, בואו לפחות נסחט להם את המיץ.
נראה להם שעל הפועל לא דורכים.
נראה להם שעל הפועל לא דורכים.
-
יהלום14אדום
- הצטרף: 14 נובמבר 2020, 14:03
- קיבל.ה 1590 לייקים
-
Jonatan192
- הצטרף: 05 ספטמבר 2024, 14:55
- קיבל.ה 91 לייקים
תגידו אני הוזה או שאוהדי מכבי מתלוננים על שיפוט לטובתנו ברשתות?? הם אמיתיים??
-
יהלום14אדום
- הצטרף: 14 נובמבר 2020, 14:03
- קיבל.ה 1590 לייקים
לצערנו הם אמיתיים, גם תפיסת המציאות העקומה שלהם אמיתיתJonatan192 כתב: ↑23 יוני 2026, 12:54 תגידו אני הוזה או שאוהדי מכבי מתלוננים על שיפוט לטובתנו ברשתות?? הם אמיתיים??
יאללה הביתה!!!
-
Money
- הצטרף: 28 נובמבר 2020, 22:00
- קיבל.ה 1184 לייקים
הם מתלוננים כדי להפעיל לחץ אמיתי על איגוד השופטים שהוא במקרה ארגון של אוהדי מכביJonatan192 כתב: ↑23 יוני 2026, 12:54 תגידו אני הוזה או שאוהדי מכבי מתלוננים על שיפוט לטובתנו ברשתות?? הם אמיתיים??
-
redead
- הצטרף: 08 אפריל 2021, 10:29
- קיבל.ה 943 לייקים
מסכנים, 50 שנה שגוזלים מהם כל תואר אפשריJonatan192 כתב: ↑23 יוני 2026, 12:54 תגידו אני הוזה או שאוהדי מכבי מתלוננים על שיפוט לטובתנו ברשתות?? הם אמיתיים??
-
Red Balloon
- הצטרף: 28 דצמבר 2020, 00:26
- קיבל.ה 4 לייקים
ספי שמש , עמית בלק ואלעד לייבוביץ'
-
Xavi
- הצטרף: 28 נובמבר 2020, 21:10
- קיבל.ה 2088 לייקים
אני מבין שלא שמעת אתמול 5 באוויר כשתומר לוי הנחש משקפיים הזה ושלח העיוור עושים דיון שלם למה בריסט קיבל טכנית כאילו זה מה שהפסיד להם את המשחקJonatan192 כתב: ↑23 יוני 2026, 12:54 תגידו אני הוזה או שאוהדי מכבי מתלוננים על שיפוט לטובתנו ברשתות?? הם אמיתיים??
- מילפורד
- הצטרף: 26 נובמבר 2020, 21:19
- קיבל.ה 3924 לייקים
אכן נשארו מעט כרטיסים כרגע.
צריך לזכור , שכל פעם שמישהו נכנס ומסמן כיסא מסויים , הכיסא הזה יורד מהמלאי לרבע שעה בלי קשר אם הוא נקנה או לא בסוף.
ככה שכיסאות נעלמים ומופיעים מידי פעם , אבל המגמה בגדול , היא קרוב מאוד לסולד אאוט.
צריך לזכור , שכל פעם שמישהו נכנס ומסמן כיסא מסויים , הכיסא הזה יורד מהמלאי לרבע שעה בלי קשר אם הוא נקנה או לא בסוף.
ככה שכיסאות נעלמים ומופיעים מידי פעם , אבל המגמה בגדול , היא קרוב מאוד לסולד אאוט.
-
דאר אל כופר
- הצטרף: 13 דצמבר 2020, 19:38
- קיבל.ה 45 לייקים
שוב לא אופטימי בכלל לקראת המשחק היום.
כל כך מתאים לקבוצה הזו לפשל ככה מול הקהל הביתי.
מקווה שהניצחון ביום ראשון לא נטע בשחקנים (ובצוות המקצועי) יותר מדי ביטחון ושהם באים לשרוף את הפרקט.
כל כך מתאים לקבוצה הזו לפשל ככה מול הקהל הביתי.
מקווה שהניצחון ביום ראשון לא נטע בשחקנים (ובצוות המקצועי) יותר מדי ביטחון ושהם באים לשרוף את הפרקט.
- מילפורד
- הצטרף: 26 נובמבר 2020, 21:19
- קיבל.ה 3924 לייקים
לא חושה שאי פעם הגעתי למשחק כשאני יכול להגיד על עצמי שאני "אופטימי".
ביום שזה יקרה, יש מצב שאקבל את הטיעון של "מכבי באדום" , אני תמיד פסימי, לפעמים בלי קשר למציאות , אבל זה המצב.
ביום שזה יקרה, יש מצב שאקבל את הטיעון של "מכבי באדום" , אני תמיד פסימי, לפעמים בלי קשר למציאות , אבל זה המצב.
- מילפורד
- הצטרף: 26 נובמבר 2020, 21:19
- קיבל.ה 3924 לייקים
676 כרגע ויורד...
בעיקר ביציעים למעלה מאחורי הסל.
בעיקר ביציעים למעלה מאחורי הסל.
-
Jonatan192
- הצטרף: 05 ספטמבר 2024, 14:55
- קיבל.ה 91 לייקים
מתחמק מכל דבר בערוץ הזה שהוא לא משחק, אפילו פאנלים בהפסקת מחצית.Xavi כתב: ↑23 יוני 2026, 13:06אני מבין שלא שמעת אתמול 5 באוויר כשתומר לוי הנחש משקפיים הזה ושלח העיוור עושים דיון שלם למה בריסט קיבל טכנית כאילו זה מה שהפסיד להם את המשחקJonatan192 כתב: ↑23 יוני 2026, 12:54 תגידו אני הוזה או שאוהדי מכבי מתלוננים על שיפוט לטובתנו ברשתות?? הם אמיתיים??
-
Nati
- הצטרף: 25 נובמבר 2020, 22:18
- קיבל.ה 3369 לייקים
כמה בדיוק התכולה של יד אליהו?מילפורד כתב:676 כרגע ויורד...
בעיקר ביציעים למעלה מאחורי הסל.
-
Nati
- הצטרף: 25 נובמבר 2020, 22:18
- קיבל.ה 3369 לייקים
-
ארדיטי
- הצטרף: 30 נובמבר 2020, 09:14
- קיבל.ה 259 לייקים
סתם עוד אחד מהשקרים של שאקו, עוכר הפועל ידוע.
