חלון העברות 2026

פורום אוהדי הפועל תל אביב
dino
הצטרף: 28 נובמבר 2020, 11:17
קיבל.ה  3253 לייקים

RedDrifter כתב: 28 יוני 2026, 14:35 פיסת מידע נוספת שקיבלתי היא שבעקבות הפארסה עם דיארה וההבנה שצריכים להשתדרג התקפית העונה בימים הקרובים מכוונים כבר לדבר עם זרים אחרים בעלי פרופיל גבוה וצפויות התפתחויות

זה קצת כמו להגיד שבקיץ חם. די אובייס.
dino
הצטרף: 28 נובמבר 2020, 11:17
קיבל.ה  3253 לייקים

מה שכן, בניגוד לפרימור, ברשתות יודעים לעבוד.
פרימור תהיה קצת יותר אברמוב ותאשר שאתה רוצה שחקנים.
סמל אישי של משתמש
RedDrifter
הצטרף: 20 יולי 2025, 15:08
מיקום: אוסישקין
קיבל.ה  944 לייקים

talb55 כתב: 28 יוני 2026, 14:40
RedDrifter כתב: 28 יוני 2026, 14:35 פיסת מידע נוספת שקיבלתי היא שבעקבות הפארסה עם דיארה וההבנה שצריכים להשתדרג התקפית העונה בימים הקרובים מכוונים כבר לדבר עם זרים אחרים בעלי פרופיל גבוה וצפויות התפתחויות
איזו פארסה?
להבנתי מאוד בנו על דיארה בהפועל ועשו מאמצים רבים להביא אותו ובאמת האמינו שיגיע.. פארסה, סוגית דיארה, איך שלא תקרא לזה

שוב פעם זה ממה שאני שומע, אם אתה מכיר משהו אחר כמובן שאני ואחרים פה נשמח לשמוע.. ההודעות שלך הם כמו טיפת מים במדבר להרבה מאיתנו
אף לא צעד לאחור :hapoel:
talb55
הצטרף: 21 ינואר 2025, 08:16
קיבל.ה  455 לייקים

אז לפי מה שאני יודע וכתבתי אין פארסה ובימים הממש קרובים כולנו נדע לאן זה הולך, ובאופן סופי
איתן
הצטרף: 15 דצמבר 2025, 13:45
קיבל.ה  19 לייקים

talb55 כתב: 28 יוני 2026, 15:10 אז לפי מה שאני יודע וכתבתי אין פארסה ובימים הממש קרובים כולנו נדע לאן זה הולך, ובאופן סופי
כרגע הכיוון הוא שהוא יגיע אלינו או לטורקיה?
סמל אישי של משתמש
לוסיאנו
הצטרף: 10 פברואר 2022, 21:36
קיבל.ה  132 לייקים

talb55 כתב: 28 יוני 2026, 15:10 אז לפי מה שאני יודע וכתבתי אין פארסה ובימים הממש קרובים כולנו נדע לאן זה הולך, ובאופן סופי
מה יש להתעכב עליו במיוחד שהוא לא פליימייקר אלא רק כנף שמאל
dino
הצטרף: 28 נובמבר 2020, 11:17
קיבל.ה  3253 לייקים

לוסיאנו כתב: 28 יוני 2026, 15:15
talb55 כתב: 28 יוני 2026, 15:10 אז לפי מה שאני יודע וכתבתי אין פארסה ובימים הממש קרובים כולנו נדע לאן זה הולך, ובאופן סופי
מה יש להתעכב עליו במיוחד שהוא לא פליימייקר אלא רק כנף שמאל
בגלל מי שהוא ולא בגלל התפקיד שהוא. במצב השוק, שיותר קשה מסתבר להביא זרים טובים, יש לך הזדמנות להביא שחקן כזה שגם שיחק פה, שהוא בעצם יכול לתפקד בכמה תפקידים, אתה תלך על זה(אבל הפסדנו אותו לטורקיה אפשר לכבות את האורות באולם)
אוגוסטוס היל
הצטרף: 07 ינואר 2021, 23:02
קיבל.ה  1637 לייקים

talb55 כתב: 28 יוני 2026, 14:40
RedDrifter כתב: 28 יוני 2026, 14:35 פיסת מידע נוספת שקיבלתי היא שבעקבות הפארסה עם דיארה וההבנה שצריכים להשתדרג התקפית העונה בימים הקרובים מכוונים כבר לדבר עם זרים אחרים בעלי פרופיל גבוה וצפויות התפתחויות
איזו פארסה?
למה אתה מפריע לקטר? זה לא בסדר
סמל אישי של משתמש
בונדר
הצטרף: 05 דצמבר 2020, 23:37
קיבל.ה  443 לייקים

RedDrifter כתב: 28 יוני 2026, 14:24 אגב ישנם שמועות ב48 שעות האחרונות במרשתת שהפועל פעלה\פועלת להביא מגן ימני (היה ניסיון להביא את אלי דסה שסגר במכבי היום וכארם ג'אבר מנתניה)
אין לי מקור רשמי מלבד כמה ציוצים וערוצים משונים בטלגרם\פייסבוק שטענו כך בנושא זה ספציפי

אם אכן זאת האמת, יכול להיות שהפועל פועלת להביא מגן ימני גיבוי לקוקו שיעבור לשמאל בזמנים שליידנר לא כשיר מכיוון שאין מגן שמאלי מספק (תיאוריה שלי בלבד)
מקווה מאוד שלא חושבים להעביר את קוקו לשמאל
אז הוא לא למד שום לקח, ואין לו שכל גם להצטער.

מחדל טקטי
אדוםאדום
הצטרף: 03 יולי 2025, 20:01
קיבל.ה  263 לייקים

עד היציאה למחנה - יוחתם שחקן.
מעבר לדיארה יש מועמדים בכירים במו״מ מתקדם. אך הוא עדיין בעדיפות ראשונה. יתנו לו עוד 48-72 להחלטה סופית. קרי סוף החודש.
אם לא הוא אז יעברו לבאים בתור. (לדעתי, מחכים לו יותר מדי)

בשוק הישראלי אין הרבה אופציות. גורפינקל מצבו ידוע.
אלא אם כן תהיה הפתעה לא רואה הגעה של ישראלי בכיר מאוד.
בגזרה הישראלית: מגן שמאל + גיבוי נוסף להגנה (תלוי מה קורה עם ישראלוב ושות), שחקן לקישור 6/8/10 (תלוי בפרופיל הזר שיגיע)
מעבר לזה - נטו יתבסס על סיטואציות שיפתחו וכתלות בהתקדמות באירופה + תקציבים.
שאנדה ובואטנג כאן אלא אם יגיעו הצעות. השאר לא למכירה.
סמל אישי של משתמש
RedDrifter
הצטרף: 20 יולי 2025, 15:08
מיקום: אוסישקין
קיבל.ה  944 לייקים

וולקאם למקורבים

אפשר לפתוח את הקיץ רשמית
אף לא צעד לאחור :hapoel:
זרתותח
הצטרף: 27 ספטמבר 2024, 15:48
קיבל.ה  154 לייקים

יש לי תחושה שתהיה עסקה עם נתניה על אחד מעוז בילו/מאור לוי
D&3
הצטרף: 24 יוני 2021, 15:49
קיבל.ה  1795 לייקים

שוק המקורבים רותח
סמל אישי של משתמש
RedDrifter
הצטרף: 20 יולי 2025, 15:08
מיקום: אוסישקין
קיבל.ה  944 לייקים

אבי נמני בספורט 5 באוויר טען היום כשנשאל על דיארה שמחר יעלה ויסביר אם דיארה יגיע או לא
אף לא צעד לאחור :hapoel:
סמל אישי של משתמש
בן לוז
הצטרף: 18 יוני 2023, 12:03
קיבל.ה  740 לייקים

וולקאם למקורבים
גם סוג של וולקאם בימים אלה :hapoel:
Red_man
הצטרף: 27 נובמבר 2020, 09:43
קיבל.ה  2770 לייקים

מה עם אשכול אעשה סדר מקורבים?
לכמה עמודים הגיע האשכול של החלון של שנה שעברה? האם ישבר העונה השיא?
אדוםאדום
הצטרף: 03 יולי 2025, 20:01
קיבל.ה  263 לייקים

בן לוז כתב: 28 יוני 2026, 16:07 וולקאם למקורבים
גם סוג של וולקאם בימים אלה :hapoel:
היה וולקאם בנשים.
joshsoos
הצטרף: 27 נובמבר 2020, 10:44
קיבל.ה  983 לייקים

אוי ואבוי לנו אם נצא לעונה עם דיארה/מישהו דומה במקום לואיזה וכמה ישראלים דרג ב'/ג'
קוקאין ואלכוהול
הצטרף: 21 אפריל 2021, 11:29
קיבל.ה  466 לייקים

זרתותח כתב: 28 יוני 2026, 15:49 יש לי תחושה שתהיה עסקה עם נתניה על אחד מעוז בילו/מאור לוי
היחיד שצריך להביא משם זה ג'אבר
אין הפועל CODED יותר ממנו בליגה
את הסם הכי גדול
סמל אישי של משתמש
בן לוז
הצטרף: 18 יוני 2023, 12:03
קיבל.ה  740 לייקים

קוקאין ואלכוהול כתב: 28 יוני 2026, 17:56
זרתותח כתב: 28 יוני 2026, 15:49 יש לי תחושה שתהיה עסקה עם נתניה על אחד מעוז בילו/מאור לוי
היחיד שצריך להביא משם זה ג'אבר
אין הפועל CODED יותר ממנו בליגה
אחלה שחקן, אבל בתור מה?
אתה מסודר בעמדת הבלם ימין ומגן ימין
H.T.A
הצטרף: 19 מאי 2025, 22:37
קיבל.ה  66 לייקים

לוקח את עוז בילו בחיבוק גדול וגם את מאור לוי. אין לך מה לעשות עם כארם ג׳אבר


Sent from my iPhone using Tapatalk
Money
הצטרף: 28 נובמבר 2020, 22:00
קיבל.ה  1184 לייקים

מישהו זוכר מתי בפעם האחרונה הפועל פתחה עונה עם שחקן רכש אחד בלבד ואחרי שמכרו את השחקן הכי טוב שלנו?
איל
הצטרף: 09 דצמבר 2020, 22:56
קיבל.ה  175 לייקים

Money כתב: 28 יוני 2026, 19:44 מישהו זוכר מתי בפעם האחרונה הפועל פתחה עונה עם שחקן רכש אחד בלבד ואחרי שמכרו את השחקן הכי טוב שלנו?
אתה מתגעגע בכל עונה להחליף 11 שחקנים ? יש בסיס טוב עליו ילבישו עוד 2-3 ונקווה שיהיו שוברי שוויון
סמל אישי של משתמש
בן לוז
הצטרף: 18 יוני 2023, 12:03
קיבל.ה  740 לייקים

Money כתב: 28 יוני 2026, 19:44 מישהו זוכר מתי בפעם האחרונה הפועל פתחה עונה עם שחקן רכש אחד בלבד ואחרי שמכרו את השחקן הכי טוב שלנו?
מישהו זוכר בפעם האחרונה התנהלות שקולה ואחראית ולא רכישה של כל מני טאמבודו במשקל והחלפת חצי סגל באנשים שזרים למקצוע?
אנחנו בזמנים שונים וטובים, צריך לתת אמון
נערך לאחרונה על ידי בן לוז ב 28 יוני 2026, 20:04, נערך פעם 1 בסך הכל.
Money
הצטרף: 28 נובמבר 2020, 22:00
קיבל.ה  1184 לייקים

איל כתב: 28 יוני 2026, 19:47
Money כתב: 28 יוני 2026, 19:44 מישהו זוכר מתי בפעם האחרונה הפועל פתחה עונה עם שחקן רכש אחד בלבד ואחרי שמכרו את השחקן הכי טוב שלנו?
אתה מתגעגע בכל עונה להחליף 11 שחקנים ? יש בסיס טוב עליו ילבישו עוד 2-3 ונקווה שיהיו שוברי שוויון
תביא לי לחתום עכשיו על זה שיביאו 3 שחקנים משמעותיים.
יביאו זר נוסף בכסף גדול וזה לא מספיק
oleg neduda
הצטרף: 29 נובמבר 2020, 21:11
קיבל.ה  2306 לייקים

Money כתב: 28 יוני 2026, 19:44 מישהו זוכר מתי בפעם האחרונה הפועל פתחה עונה עם שחקן רכש אחד בלבד ואחרי שמכרו את השחקן הכי טוב שלנו?
איזו תגובה הזויה. חוץ מהקיץ האחרון (שגם בו היו תלונות הזויות) כל קיץ ב10 השנים האחרונות היה קיץ של בני ריינה
סמל אישי של משתמש
RedDrifter
הצטרף: 20 יולי 2025, 15:08
מיקום: אוסישקין
קיבל.ה  944 לייקים

oleg neduda כתב: 28 יוני 2026, 20:13
Money כתב: 28 יוני 2026, 19:44 מישהו זוכר מתי בפעם האחרונה הפועל פתחה עונה עם שחקן רכש אחד בלבד ואחרי שמכרו את השחקן הכי טוב שלנו?
איזו תגובה הזויה. חוץ מהקיץ האחרון (שגם בו היו תלונות הזויות) כל קיץ ב10 השנים האחרונות היה קיץ של בני ריינה
מה אתה רוצה להגיד לי שלא חסר לך הסיפורי סבתא הקבועים של שחקנים שמגיעים כמו שחר הירש על איך הם גדלו בשער 5 וחמש דקות אח''כ מספר לאוהדים אחרים שהוא בכלל גדל בשער המזרחי בטדי?
אף לא צעד לאחור :hapoel:
סמל אישי של משתמש
Mendelson
הצטרף: 12 אוגוסט 2024, 14:07
קיבל.ה  984 לייקים

בן לוז כתב: 28 יוני 2026, 20:03
Money כתב: 28 יוני 2026, 19:44 מישהו זוכר מתי בפעם האחרונה הפועל פתחה עונה עם שחקן רכש אחד בלבד ואחרי שמכרו את השחקן הכי טוב שלנו?
מישהו זוכר בפעם האחרונה התנהלות שקולה ואחראית ולא רכישה של כל מני טאמבודו במשקל והחלפת חצי סגל באנשים שזרים למקצוע?
אנחנו בזמנים שונים וטובים, צריך לתת אמון
יש אמון, אבל לא עיוור.

הציפייה היא שהתקציב השנה יגדל, ושהקבוצה תהיה חזקה יותר מבעונה שעברה. קודם כל - כי זו המסר שהעבירו לנו בערוצים השונים בחודשים הקודמים, גם אם לא בראיון של ספרא עצמו.

אבל חוץ מזה, ההכנסות של הקבוצה עלו דרמטית. מחירי המנויים הועלו הקיץ. כמות המנויים שברה כל שיא. הגענו לאירופה. ומכרנו שחקנים ב- 5 מיליון יורו.

ואם מחברים את כל זה ביחד - יש דיסוננס בין הציפיות הטבעיות של חלקים נכבדים בקהל, ובין האווירה הנוכחית. ואם בסוף הקיץ באמת נחתים את דיארה כמחליף ללואיזו, נניח את ספורי ועוד איזה ישראלי לסגל - זו תהיה אכזבה גדולה.
אסון למכבי
הצטרף: 02 ינואר 2021, 13:41
קיבל.ה  163 לייקים

איזה כיף שחזרנו לדבר על שחקנים, ואיזה כיף שחזרו המקורבים, סוף סוף שווה לקרוא באשכול הזה
סמל אישי של משתמש
בן לוז
הצטרף: 18 יוני 2023, 12:03
קיבל.ה  740 לייקים

Mendelson כתב: 28 יוני 2026, 20:27
בן לוז כתב: 28 יוני 2026, 20:03
Money כתב: 28 יוני 2026, 19:44 מישהו זוכר מתי בפעם האחרונה הפועל פתחה עונה עם שחקן רכש אחד בלבד ואחרי שמכרו את השחקן הכי טוב שלנו?
מישהו זוכר בפעם האחרונה התנהלות שקולה ואחראית ולא רכישה של כל מני טאמבודו במשקל והחלפת חצי סגל באנשים שזרים למקצוע?
אנחנו בזמנים שונים וטובים, צריך לתת אמון
יש אמון, אבל לא עיוור.

הציפייה היא שהתקציב השנה יגדל, ושהקבוצה תהיה חזקה יותר מבעונה שעברה. קודם כל - כי זו המסר שהעבירו לנו בערוצים השונים בחודשים הקודמים, גם אם לא בראיון של ספרא עצמו.

אבל חוץ מזה, ההכנסות של הקבוצה עלו דרמטית. מחירי המנויים הועלו הקיץ. כמות המנויים שברה כל שיא. הגענו לאירופה. ומכרנו שחקנים ב- 5 מיליון יורו.

ואם מחברים את כל זה ביחד - יש דיסוננס בין הציפיות הטבעיות של חלקים נכבדים בקהל, ובין האווירה הנוכחית. ואם בסוף הקיץ באמת נחתים את דיארה כמחליף ללואיזו, נניח את ספורי ועוד איזה ישראלי לסגל - זו תהיה אכזבה גדולה.
אוקי, מקבל
לא אמרתי שלא צריכות להיות ציפיות
אבל אני חושב שצריך סבלנות ואורך רוח, בטח בקיץ של מונדיאל שמעכב העברות, ובוא נשפוט באזור ספטמבר
שוב אזכיר שלואיזו חתם כאן ב21 לספטמבר
לפעמים ל״לקחת את הזמן״ יש יתרונות
אם בסוף יהיה חלון מאכזב זכותנו (וחובתנו) לבקר
D&3
הצטרף: 24 יוני 2021, 15:49
קיבל.ה  1795 לייקים

אני היחיד שאם מגיעים דיארה ספורי ונגיד גןרפינקל סה"כ מרוצה מהחלון הזה?
סמל אישי של משתמש
RedDrifter
הצטרף: 20 יולי 2025, 15:08
מיקום: אוסישקין
קיבל.ה  944 לייקים

D&3 כתב: 28 יוני 2026, 21:34 אני היחיד שאם מגיעים דיארה ספורי ונגיד גןרפינקל סה"כ מרוצה מהחלון הזה?
לא, חלון מעולה..
אף לא צעד לאחור :hapoel:
אדום
הצטרף: 16 נובמבר 2020, 17:49
קיבל.ה  1202 לייקים

D&3 כתב: 28 יוני 2026, 21:34 אני היחיד שאם מגיעים דיארה ספורי ונגיד גןרפינקל סה"כ מרוצה מהחלון הזה?
כן. לא השתדרגת בעמדה הכי חלשה שלך בעונה הקודמת שזה החלוץ
Terry
הצטרף: 25 מאי 2026, 19:39
קיבל.ה  19 לייקים

D&3 כתב: 28 יוני 2026, 21:34 אני היחיד שאם מגיעים דיארה ספורי ונגיד גןרפינקל סה"כ מרוצה מהחלון הזה?
בינתיים אף אחד מהם לא מגיע, והיחיד שסביר שיגיע הוא גורפינקל
סמל אישי של משתמש
Mendelson
הצטרף: 12 אוגוסט 2024, 14:07
קיבל.ה  984 לייקים

D&3 כתב: 28 יוני 2026, 21:34 אני היחיד שאם מגיעים דיארה ספורי ונגיד גןרפינקל סה"כ מרוצה מהחלון הזה?
זה לא תואם את הצהרות הקבוצה על להתחזק ולהתקדם בעונה הבאה, וזה לא בהלימה לגידול האדיר בהכנסות - הרבה יותר מנויים (גם מנויי הפלייאוף וגם בכלל), עליית מחירי המנויים העונה, אירופה, מענק מיקום, מכירה של רן בנימין, מכירה של לואיזו, ספונסרים.

הקרדיט שאני נותן להנהלה הוא הציפייה שלא בזה מסתכם החלון שלנו. אם זו תהיה התוצאה בספטמבר - מוכן להתערב עם כל אחד כאן שברדה לא מסיים את העונה.
הוקיץ'
הצטרף: 26 נובמבר 2020, 21:07
קיבל.ה  8941 לייקים

D&3 כתב: 28 יוני 2026, 21:34 אני היחיד שאם מגיעים דיארה ספורי ונגיד גןרפינקל סה"כ מרוצה מהחלון הזה?
שאלה טובה. מצד אחד שדרוג רציני לעמדות שדורשות שדרוג, החתמה של כישרון עם פוטנציאל גדול כמו דיארה וישראלי בכיר בדמות ספורי, מצד שני לא להחתים חלוץ זה די הזוי ובעיני הפוטנציאל האמיתי לשדרוג בקבוצה הזאת נמצא בקישור האחורי, ושם אתה לא נוגע.
אני חושב שאלו יהיו החתמות מצוינות אבל אם בזה זה יסתכם, ישאר טעם קצת חמצמץ.
D&3
הצטרף: 24 יוני 2021, 15:49
קיבל.ה  1795 לייקים

הוקיץ' כתב: 28 יוני 2026, 23:10
D&3 כתב: 28 יוני 2026, 21:34 אני היחיד שאם מגיעים דיארה ספורי ונגיד גןרפינקל סה"כ מרוצה מהחלון הזה?
שאלה טובה. מצד אחד שדרוג רציני לעמדות שדורשות שדרוג, החתמה של כישרון עם פוטנציאל גדול כמו דיארה וישראלי בכיר בדמות ספורי, מצד שני לא להחתים חלוץ זה די הזוי ובעיני הפוטנציאל האמיתי לשדרוג בקבוצה הזאת נמצא בקישור האחורי, ושם אתה לא נוגע.
אני חושב שאלו יהיו החתמות מצוינות אבל אם בזה זה יסתכם, ישאר טעם קצת חמצמץ.
ממה שראיתי ספורי שיחק בטורקיה לא מעט בקישור המרכזי( אבל בשלישיית קישור), אם הוא יכול לשחק בליגה שלנו גם כ8 ליד פלקאו או קרייב, ואני לא רואה סיבה שלא, זה בעיני מוסיף לנו המון אפשרויות ובדיוק מממש את הפוטנציאל שאתה מדבר עליו, וזה למה אני מרוצה מחלון כזה( אופציה יותר ריאלית שיגיע דיארה או שחקן דומה, וזר נוסף ל10 שיכול לשחק כ8).
קרייב/פלקאו ספורי, ודיארה לפניהם כעשר, זה שלישיית קישור שיכולה לכתוש בדיוק במשחקים שבעונה שעברה היית תקוע דקות ארוכות.
אסון למכבי
הצטרף: 02 ינואר 2021, 13:41
קיבל.ה  163 לייקים

dino כתב: 28 יוני 2026, 15:19
לוסיאנו כתב: 28 יוני 2026, 15:15
talb55 כתב: 28 יוני 2026, 15:10 אז לפי מה שאני יודע וכתבתי אין פארסה ובימים הממש קרובים כולנו נדע לאן זה הולך, ובאופן סופי
מה יש להתעכב עליו במיוחד שהוא לא פליימייקר אלא רק כנף שמאל
בגלל מי שהוא ולא בגלל התפקיד שהוא. במצב השוק, שיותר קשה מסתבר להביא זרים טובים, יש לך הזדמנות להביא שחקן כזה שגם שיחק פה, שהוא בעצם יכול לתפקד בכמה תפקידים, אתה תלך על זה(אבל הפסדנו אותו לטורקיה אפשר לכבות את האורות באולם)
אתה גם מקורב?
סמל אישי של משתמש
הלך המומנטום
הצטרף: 28 נובמבר 2020, 15:30
קיבל.ה  1586 לייקים

דל״פ: מעדיף לעוף בצורה מבאסת מול לודוגורץ, כשלא יחתימו אף שחקן נוסף לפני המפגשים איתם ובתנאי שלא יתפשרו על זרים ויביאו שחקנים הרבה יותר מתאימים לקראת סוף החלון.
Terry
הצטרף: 25 מאי 2026, 19:39
קיבל.ה  19 לייקים

D&3 כתב: 28 יוני 2026, 23:36
הוקיץ' כתב: 28 יוני 2026, 23:10
D&3 כתב: 28 יוני 2026, 21:34 אני היחיד שאם מגיעים דיארה ספורי ונגיד גןרפינקל סה"כ מרוצה מהחלון הזה?
שאלה טובה. מצד אחד שדרוג רציני לעמדות שדורשות שדרוג, החתמה של כישרון עם פוטנציאל גדול כמו דיארה וישראלי בכיר בדמות ספורי, מצד שני לא להחתים חלוץ זה די הזוי ובעיני הפוטנציאל האמיתי לשדרוג בקבוצה הזאת נמצא בקישור האחורי, ושם אתה לא נוגע.
אני חושב שאלו יהיו החתמות מצוינות אבל אם בזה זה יסתכם, ישאר טעם קצת חמצמץ.
ממה שראיתי ספורי שיחק בטורקיה לא מעט בקישור המרכזי( אבל בשלישיית קישור), אם הוא יכול לשחק בליגה שלנו גם כ8 ליד פלקאו או קרייב, ואני לא רואה סיבה שלא, זה בעיני מוסיף לנו המון אפשרויות ובדיוק מממש את הפוטנציאל שאתה מדבר עליו, וזה למה אני מרוצה מחלון כזה( אופציה יותר ריאלית שיגיע דיארה או שחקן דומה, וזר נוסף ל10 שיכול לשחק כ8).
קרייב/פלקאו ספורי, ודיארה לפניהם כעשר, זה שלישיית קישור שיכולה לכתוש בדיוק במשחקים שבעונה שעברה היית תקוע דקות ארוכות.
דווקא בעיני קרייב פלקאו וספורי כשלישיית הקישור ודיארה בשמאל יהיה הרבה יותר יעיל. גם דיארה בעמדה הטבעית שלו, גם פלקאו כגרזן שמאפשר לקרייב ללכת קדימה בלי לחשוש.
אבל כרגע אין פה לא דיארה ולא ספורי, אז על מה אנחנו מדברים בכלל.
שליחת תגובה