חלון העברות 2026

פורום אוהדי הפועל תל אביב
סמל אישי של משתמש
צ'ימבויקה
הצטרף: 06 ינואר 2022, 14:19
קיבל.ה  1200 לייקים

אסון למכבי כתב: 27 יוני 2026, 20:40
צ'ימבויקה כתב: 27 יוני 2026, 20:37
RedDrifter כתב: 27 יוני 2026, 18:30 יש כאן שלושה אנשים שלא משנה מה תגיד ולא משנה איך תסביר הם ימשיכו עם המנטרה הקבועה מבלי להתייחס לעובדות ואח״כ יקראו פה לאנשים שוטרים
העובדה היא שעוד 20 וקצת ימים משחקים באירופה משחק ראשון.
עוד עובדה זה שהשחקן הטוב בהפועל לא פה.
עוד עובדה זה שכרגע יש פה 0 זרים חדשים.
עוד עובדה זה שביתר הביאה לצערנו 2 ישראלים ממש סבבה, וחיפה הביאה את ירין לוי ויאיר מרדכי.

אני יודע שמקורב זרק פה שיגיע לא זר אחד במקום מי שעזב אלא שלושה אבל לצערך זו דווקא לא עובדה.

אני חושב שבסוף יהיה בסדר וסומך על ההנהלה!!.
ואני גם שמח שטוענים שמחפשים שלושה שחקנים זרים חדשים.

אבל תפסיקו להתעלם מהבעיות המקצועיות שלנו ותפסיקו להקטין את היריבות שלנו.
להגיד שאנחנו עומדים מול 3 הגדולות רק כי נצחנו משחק נתון זה גניבת דעת.
ולהגיד שאל ים כקשר אחורי מחליף זה איכותי למטרות שלנו שהן 3-5 זה גם גניבת דעת.

אני מבין שנורא טרנדי לכנות אותנו בשמות גנאי ולהגיד שאנחנו פסימיים.
אבל אתה הזוי גם בדרכך החיננית.
מדבר איתי על עובדות בזמן שכל ניסיון שלך להסביר את המציאות המקצועית שלנו נשענת על ספקולציה שבסוף יגיעו 3 זרים.
וואו אשכרה 20 יום ומשהו ועוד לא הגיע רכש? איזה עולם אנחנו חיים ריבונו של עולם טאטא תרחםםם איך איבדנו את נועם מוצ'ה.
הכל טוב.
אני גם חושב שיהיה בסדר בסוף.
לצערך יש לנו משחק באירופה.
לא צריך זר במקום לויזו, לא צריך שיעשה מחנה אימונים.
הכל טוב.
הוקיץ'
הצטרף: 26 נובמבר 2020, 21:07
קיבל.ה  8941 לייקים

Mendelson כתב: 27 יוני 2026, 20:27
הוקיץ' כתב: 27 יוני 2026, 20:16 אפשר לחשוב שהוא שחקן לא טוב ולא לרצות אותו בהפועל מבלי לקרוא לו סמרטוט.
הטכנולוגיה קיימת.
אני קורא לו ככה בגלל ההתנהגות והערכיות. לא בגלל העדר הכדורגל.
איזו התנהגות? מה הוא כבר עשה, קיבל אדום נגד בית"ר?
סמל אישי של משתמש
בונדר
הצטרף: 05 דצמבר 2020, 23:37
קיבל.ה  443 לייקים

הוקיץ' כתב: 27 יוני 2026, 20:53
Mendelson כתב: 27 יוני 2026, 20:27
הוקיץ' כתב: 27 יוני 2026, 20:16 אפשר לחשוב שהוא שחקן לא טוב ולא לרצות אותו בהפועל מבלי לקרוא לו סמרטוט.
הטכנולוגיה קיימת.
אני קורא לו ככה בגלל ההתנהגות והערכיות. לא בגלל העדר הכדורגל.
איזו התנהגות? מה הוא כבר עשה, קיבל אדום נגד בית"ר?
הוא לכאורה השחית רכב ואיים על בעל הרכב
אז הוא לא למד שום לקח, ואין לו שכל גם להצטער.

מחדל טקטי
דוגיס
הצטרף: 27 נובמבר 2020, 18:37
קיבל.ה  480 לייקים

RedDrifter כתב: 27 יוני 2026, 11:43
צ'ימבויקה כתב: 27 יוני 2026, 11:34
RedDrifter כתב: 27 יוני 2026, 11:29 אבל אתה חוזר על המנטרה בלי לענות על השאלה ששאלתי

המצב הנוכחי במדינה הופך את זה לכמעט בלתי אפשרי להחתים זרים. האם אתה כאוהד שמבין שאין להפועל כסף להביא לפה את דיא סבע, ספורי, דין דוד ושות בגלל עלויות שכר מטורפות, יכול רגע לעצור ולהגיד ״וואלה הגיוני לי שהפועל מחכה להזדמנות״? ״הגיוני לי שהפועל לא רוצה את אנסה, יוספי ושות׳ כשחקני הרכב ומעדיפה לחכות לשחקנים טובים יותר״?

יש לנו תקציב מוגבל, הפועל רוצה למקסם את מה שיש על שחקנים שישדרגו את הקבוצה.. להביא את יוספי להרכב זה באמת היה מספק אותך כאוהד? תראה אני לא סקאוטר אבל אפשר וצריך להביא יותר טוב ממנו…
אני עניתי, קודם כל אני אוהד ולא מוציא את הכסף. בעיניי קבוצה צריכה שחקנים טובים.
מועדון רוצה להגיע להישגים ולהתקדם ואם הקבוצות שסביבו מתחזקות הוא יכול להגיב גם. ולא להיות בתוך האי הירוק שלו ולספר לעצמו סיפורים של חממות פיתוח ע״ש אל ים מחליף ראשון לקשר האחורי.
אני חושב שנוח לך לנהל את הדיון דרך הקבוצות האחרות ולא דרך איכות המוצר שלנו.
בוא ננסה למקד את הדיון בשאלה האם ולמה הפועל חושבת שהשחקנים האלה יעשו קפיצת מדרגה.
אין ספק שיוספי יקר, אבל אני בכלל לא בטוח שבמונחי Roi אלקוקין עדיף.
בטח בהנחה שאני לא רואה פה זרים ב-400 או 500 אלף יורו ושקשה להביא זרים לארץ.
מצד אחד קשה להביא זרים טובים ויש מלחמה מצד שני לא נכון להביא ישראלים יקרים מדי ומצד שלישי בטוחים שנעמוד ונשחק טוב יותר מול ביתר ומכבי למרות שאתה לא מתחזק כרגע והם כן . לא מסתדר לי.
אתה שוב פעם מתחמק

אם בסוף החלון הזה יגיעו 2 זרים מוכחים להתקפה ברמת הזרים שהבאנו עד כה, האם זה לא עדיף על חיזוקים כמו יוספי, נועם פאקינג מוצ׳ה ואליאס/גלזר? זה או זה או זה תבינו, אי אפשר גם וגם.
ואם תביא לפה שני זרים וזה יהיה כמו סילבה ובואטנג אתה מבין שאתה בשנה שתלחם על פלייאוף עליון,אתה איבדת את השחקן הכי טוב שלך ולא חסר לנו בעיות בסגל. להגיד לך כמה כמו לאויזו מסתובבים בחוץ ואפשר להביא אותם לפה במלחמה במשכורת שלא תעלה על 350 כמו שמדברים אולי בודדים אם בכלל. בגלל שהמצב הוא כזה שחקנים כמו אוגריסה יאיר מורדכי אנסה שחקנים שנתנו פה מספרים קשה מאוד ליפול איתם והם הופכים לכן החתמות סבבה.
וגם קצת קשה לי לזלזל בבית״ר אחרי שרדפנו אחרי יוספי ובסוף הם החתימו אותנו ונכון שאני לא מחזיק מימנו אבל זה כן שחקן שיכול לתת מספרים בליגה פח הזאת. שורה תחתונה הסגל קצר חסר לנו כנף שמאל עשר וחלוץ שיודע לתת מספרים ועוד פחות מחודש יש לנו משחק ראשון באירופה אז כן מותר להיות קצת לחוצים ומודאגים כי הקהל צמא לאליפות לאירופה לעשות את ההתקדמות הזאת השנה.
לירון האדום
הצטרף: 21 נובמבר 2020, 22:55
קיבל.ה  2980 לייקים

דוגיס כתב: 27 יוני 2026, 21:02
RedDrifter כתב: 27 יוני 2026, 11:43
צ'ימבויקה כתב: 27 יוני 2026, 11:34

אני עניתי, קודם כל אני אוהד ולא מוציא את הכסף. בעיניי קבוצה צריכה שחקנים טובים.
מועדון רוצה להגיע להישגים ולהתקדם ואם הקבוצות שסביבו מתחזקות הוא יכול להגיב גם. ולא להיות בתוך האי הירוק שלו ולספר לעצמו סיפורים של חממות פיתוח ע״ש אל ים מחליף ראשון לקשר האחורי.
אני חושב שנוח לך לנהל את הדיון דרך הקבוצות האחרות ולא דרך איכות המוצר שלנו.
בוא ננסה למקד את הדיון בשאלה האם ולמה הפועל חושבת שהשחקנים האלה יעשו קפיצת מדרגה.
אין ספק שיוספי יקר, אבל אני בכלל לא בטוח שבמונחי Roi אלקוקין עדיף.
בטח בהנחה שאני לא רואה פה זרים ב-400 או 500 אלף יורו ושקשה להביא זרים לארץ.
מצד אחד קשה להביא זרים טובים ויש מלחמה מצד שני לא נכון להביא ישראלים יקרים מדי ומצד שלישי בטוחים שנעמוד ונשחק טוב יותר מול ביתר ומכבי למרות שאתה לא מתחזק כרגע והם כן . לא מסתדר לי.
אתה שוב פעם מתחמק

אם בסוף החלון הזה יגיעו 2 זרים מוכחים להתקפה ברמת הזרים שהבאנו עד כה, האם זה לא עדיף על חיזוקים כמו יוספי, נועם פאקינג מוצ׳ה ואליאס/גלזר? זה או זה או זה תבינו, אי אפשר גם וגם.
ואם תביא לפה שני זרים וזה יהיה כמו סילבה ובואטנג אתה מבין שאתה בשנה שתלחם על פלייאוף עליון,אתה איבדת את השחקן הכי טוב שלך ולא חסר לנו בעיות בסגל. להגיד לך כמה כמו לאויזו מסתובבים בחוץ ואפשר להביא אותם לפה במלחמה במשכורת שלא תעלה על 350 כמו שמדברים אולי בודדים אם בכלל. בגלל שהמצב הוא כזה שחקנים כמו אוגריסה יאיר מורדכי אנסה שחקנים שנתנו פה מספרים קשה מאוד ליפול איתם והם הופכים לכן החתמות סבבה.
וגם קצת קשה לי לזלזל בבית״ר אחרי שרדפנו אחרי יוספי ובסוף הם החתימו אותנו ונכון שאני לא מחזיק מימנו אבל זה כן שחקן שיכול לתת מספרים בליגה פח הזאת. שורה תחתונה הסגל קצר חסר לנו כנף שמאל עשר וחלוץ שיודע לתת מספרים ועוד פחות מחודש יש לנו משחק ראשון באירופה אז כן מותר להיות קצת לחוצים ומודאגים כי הקהל צמא לאליפות לאירופה לעשות את ההתקדמות הזאת השנה.
שמאל יש לך את סילבה ובוסקילה כעת
יגיע כנראה זר ל 10
מגן שמאלי גם
הבאת את פרבר

חלוץ יהיה את בואטנג ודאפה

אירופה זה בונוס
סמל אישי של משתמש
Hapolo
הצטרף: 27 נובמבר 2020, 20:16
קיבל.ה  1108 לייקים

RedDrifter כתב: 27 יוני 2026, 18:56 עצם העובדה שאתה ממשיך להשמיט את העניין שעדיין צריכים להגיע לפה שלושה שחקנים מרכזיים (שני זרים ומגן שמאל בכיר) אולי? אולי העובדה שאתה וצ'ימבויקה ממשיכים להתחמק מהשאלה ששאלתי כבר שלוש פעמים כי זה לא תואם את הנרטיב המתמסכן? זה שהפועל לא מוכנה לשלם 300 אלף שכר לשחקני ספסל?
כולם כולל המערכת יודעים שצריכים להתחזק ועובדים על זה יום ולילה זה לא שמסופקים עם מה שיש ונפתח את העונה עם הקיים כמו התמונה שאתה מנסה לצייר.
אני באמת לא מבין את הכמיהה שלכם לבית''ר\מכבי\חיפה.. היית קבוצה טובה יותר ממכבי וחיפה העונה.. מול בית''ר לדעתי סבלנו מהרבה חוסר מזל נגדם ובכל המפגשים שיחקת יותר טוב (מלבד גביע הטוטו)... אגב בית''ר לדעתי בדרך להיות נפילת העונה כמו מכבי חיפה של 25\26 אברמוב שם קונה שחקנים בינוניים ומטה רק להגיד 'קניתי'
אולי עכשיו שאני שואל אותך ישירות תענה. מה אתה מעדיף? חלון של אנסה, מוצ'ה, גלזר\אליאס ויוספי או שני זרים ברמת הדיארה ולויזו? תהיה כנה
ואגב אני מזכיר לכם שהפועל עובדתית עם ההגנה הטובה בליגה.
פילוח שאולי יעניין אתכם (לפני ינואר טרם הגעת מרקוס קוקו) הפועל חטפה 20 שערים ב18 משחקים (למשחק 1.1). לאחר הגעת מרקוס קוקו הפועל חטפה 15 שערים (כולל פלייאוף) ב18 משחקים (ש2 מתוכם היה פצוע ולא שיחק) (0.83 למשחק בכל ה18 משחקים, אם מורידים את הפציעה שלו מדובר ב10 שערים ב16 משחקים, יחס של 0.63 למשחק)
כדאי שתחדד את הבנת הנקרא שלך, מה השאלה שהעליתי ומה אתה יורה עלי פה..
ולעניין ההתחמקויות הנרטיבים והמנטרות, אני כל כך לא פעיל באשכול הזה שעד היום יש לי פה הודעה אחת בנושא הסגל והיא מלפני חודש בערך אז לא יודע מה אתה מדבר בכלל
רדיוס לבית"ר!
סמל אישי של משתמש
RedDrifter
הצטרף: 20 יולי 2025, 15:08
מיקום: אוסישקין
קיבל.ה  944 לייקים

דוגיס כתב: 27 יוני 2026, 21:02
RedDrifter כתב: 27 יוני 2026, 11:43
צ'ימבויקה כתב: 27 יוני 2026, 11:34

אני עניתי, קודם כל אני אוהד ולא מוציא את הכסף. בעיניי קבוצה צריכה שחקנים טובים.
מועדון רוצה להגיע להישגים ולהתקדם ואם הקבוצות שסביבו מתחזקות הוא יכול להגיב גם. ולא להיות בתוך האי הירוק שלו ולספר לעצמו סיפורים של חממות פיתוח ע״ש אל ים מחליף ראשון לקשר האחורי.
אני חושב שנוח לך לנהל את הדיון דרך הקבוצות האחרות ולא דרך איכות המוצר שלנו.
בוא ננסה למקד את הדיון בשאלה האם ולמה הפועל חושבת שהשחקנים האלה יעשו קפיצת מדרגה.
אין ספק שיוספי יקר, אבל אני בכלל לא בטוח שבמונחי Roi אלקוקין עדיף.
בטח בהנחה שאני לא רואה פה זרים ב-400 או 500 אלף יורו ושקשה להביא זרים לארץ.
מצד אחד קשה להביא זרים טובים ויש מלחמה מצד שני לא נכון להביא ישראלים יקרים מדי ומצד שלישי בטוחים שנעמוד ונשחק טוב יותר מול ביתר ומכבי למרות שאתה לא מתחזק כרגע והם כן . לא מסתדר לי.
אתה שוב פעם מתחמק

אם בסוף החלון הזה יגיעו 2 זרים מוכחים להתקפה ברמת הזרים שהבאנו עד כה, האם זה לא עדיף על חיזוקים כמו יוספי, נועם פאקינג מוצ׳ה ואליאס/גלזר? זה או זה או זה תבינו, אי אפשר גם וגם.
ואם תביא לפה שני זרים וזה יהיה כמו סילבה ובואטנג אתה מבין שאתה בשנה שתלחם על פלייאוף עליון,אתה איבדת את השחקן הכי טוב שלך ולא חסר לנו בעיות בסגל. להגיד לך כמה כמו לאויזו מסתובבים בחוץ ואפשר להביא אותם לפה במלחמה במשכורת שלא תעלה על 350 כמו שמדברים אולי בודדים אם בכלל. בגלל שהמצב הוא כזה שחקנים כמו אוגריסה יאיר מורדכי אנסה שחקנים שנתנו פה מספרים קשה מאוד ליפול איתם והם הופכים לכן החתמות סבבה.
וגם קצת קשה לי לזלזל בבית״ר אחרי שרדפנו אחרי יוספי ובסוף הם החתימו אותנו ונכון שאני לא מחזיק מימנו אבל זה כן שחקן שיכול לתת מספרים בליגה פח הזאת. שורה תחתונה הסגל קצר חסר לנו כנף שמאל עשר וחלוץ שיודע לתת מספרים ועוד פחות מחודש יש לנו משחק ראשון באירופה אז כן מותר להיות קצת לחוצים ומודאגים כי הקהל צמא לאליפות לאירופה לעשות את ההתקדמות הזאת השנה.
אז בוא נוותר מראש על להביא לפה שחקנים שמעל הרמה ונחתים את יוספי ושות׳ להרכב.. זה שדברים יכולים להשתבש ויכול להיות שניפול זה אובייס אף אחד לא מבטיח לך כלום גם כשהבאת את לויזו שחקן שנכשל כשיצא מקפריסין לפני הפועל אף אחד לא הבטיח לך שיהיה טוב כמו שהיה אבל לפחות מנסים להביא לנו שחקנים שאפשר לשאוף איתם ליותר
אף לא צעד לאחור :hapoel:
סמל אישי של משתמש
RedDrifter
הצטרף: 20 יולי 2025, 15:08
מיקום: אוסישקין
קיבל.ה  944 לייקים

Hapolo כתב: 27 יוני 2026, 22:13
RedDrifter כתב: 27 יוני 2026, 18:56 עצם העובדה שאתה ממשיך להשמיט את העניין שעדיין צריכים להגיע לפה שלושה שחקנים מרכזיים (שני זרים ומגן שמאל בכיר) אולי? אולי העובדה שאתה וצ'ימבויקה ממשיכים להתחמק מהשאלה ששאלתי כבר שלוש פעמים כי זה לא תואם את הנרטיב המתמסכן? זה שהפועל לא מוכנה לשלם 300 אלף שכר לשחקני ספסל?
כולם כולל המערכת יודעים שצריכים להתחזק ועובדים על זה יום ולילה זה לא שמסופקים עם מה שיש ונפתח את העונה עם הקיים כמו התמונה שאתה מנסה לצייר.
אני באמת לא מבין את הכמיהה שלכם לבית''ר\מכבי\חיפה.. היית קבוצה טובה יותר ממכבי וחיפה העונה.. מול בית''ר לדעתי סבלנו מהרבה חוסר מזל נגדם ובכל המפגשים שיחקת יותר טוב (מלבד גביע הטוטו)... אגב בית''ר לדעתי בדרך להיות נפילת העונה כמו מכבי חיפה של 25\26 אברמוב שם קונה שחקנים בינוניים ומטה רק להגיד 'קניתי'
אולי עכשיו שאני שואל אותך ישירות תענה. מה אתה מעדיף? חלון של אנסה, מוצ'ה, גלזר\אליאס ויוספי או שני זרים ברמת הדיארה ולויזו? תהיה כנה
ואגב אני מזכיר לכם שהפועל עובדתית עם ההגנה הטובה בליגה.
פילוח שאולי יעניין אתכם (לפני ינואר טרם הגעת מרקוס קוקו) הפועל חטפה 20 שערים ב18 משחקים (למשחק 1.1). לאחר הגעת מרקוס קוקו הפועל חטפה 15 שערים (כולל פלייאוף) ב18 משחקים (ש2 מתוכם היה פצוע ולא שיחק) (0.83 למשחק בכל ה18 משחקים, אם מורידים את הפציעה שלו מדובר ב10 שערים ב16 משחקים, יחס של 0.63 למשחק)
כדאי שתחדד את הבנת הנקרא שלך, מה השאלה שהעליתי ומה אתה יורה עלי פה..
ולעניין ההתחמקויות הנרטיבים והמנטרות, אני כל כך לא פעיל באשכול הזה שעד היום יש לי פה הודעה אחת בנושא הסגל והיא מלפני חודש בערך אז לא יודע מה אתה מדבר בכלל
עדיין ללא תשובה :)
אף לא צעד לאחור :hapoel:
סמל אישי של משתמש
Hapolo
הצטרף: 27 נובמבר 2020, 20:16
קיבל.ה  1108 לייקים

RedDrifter כתב: 27 יוני 2026, 22:29
Hapolo כתב: 27 יוני 2026, 22:13
RedDrifter כתב: 27 יוני 2026, 18:56 עצם העובדה שאתה ממשיך להשמיט את העניין שעדיין צריכים להגיע לפה שלושה שחקנים מרכזיים (שני זרים ומגן שמאל בכיר) אולי? אולי העובדה שאתה וצ'ימבויקה ממשיכים להתחמק מהשאלה ששאלתי כבר שלוש פעמים כי זה לא תואם את הנרטיב המתמסכן? זה שהפועל לא מוכנה לשלם 300 אלף שכר לשחקני ספסל?
כולם כולל המערכת יודעים שצריכים להתחזק ועובדים על זה יום ולילה זה לא שמסופקים עם מה שיש ונפתח את העונה עם הקיים כמו התמונה שאתה מנסה לצייר.
אני באמת לא מבין את הכמיהה שלכם לבית''ר\מכבי\חיפה.. היית קבוצה טובה יותר ממכבי וחיפה העונה.. מול בית''ר לדעתי סבלנו מהרבה חוסר מזל נגדם ובכל המפגשים שיחקת יותר טוב (מלבד גביע הטוטו)... אגב בית''ר לדעתי בדרך להיות נפילת העונה כמו מכבי חיפה של 25\26 אברמוב שם קונה שחקנים בינוניים ומטה רק להגיד 'קניתי'
אולי עכשיו שאני שואל אותך ישירות תענה. מה אתה מעדיף? חלון של אנסה, מוצ'ה, גלזר\אליאס ויוספי או שני זרים ברמת הדיארה ולויזו? תהיה כנה
ואגב אני מזכיר לכם שהפועל עובדתית עם ההגנה הטובה בליגה.
פילוח שאולי יעניין אתכם (לפני ינואר טרם הגעת מרקוס קוקו) הפועל חטפה 20 שערים ב18 משחקים (למשחק 1.1). לאחר הגעת מרקוס קוקו הפועל חטפה 15 שערים (כולל פלייאוף) ב18 משחקים (ש2 מתוכם היה פצוע ולא שיחק) (0.83 למשחק בכל ה18 משחקים, אם מורידים את הפציעה שלו מדובר ב10 שערים ב16 משחקים, יחס של 0.63 למשחק)
כדאי שתחדד את הבנת הנקרא שלך, מה השאלה שהעליתי ומה אתה יורה עלי פה..
ולעניין ההתחמקויות הנרטיבים והמנטרות, אני כל כך לא פעיל באשכול הזה שעד היום יש לי פה הודעה אחת בנושא הסגל והיא מלפני חודש בערך אז לא יודע מה אתה מדבר בכלל
עדיין ללא תשובה :)
אתה לוקח שאלה X של בן אדם, עונה תשובה על שאלות Y Z , מרחיב את הדיון של עצמך בשאלה נוספת, ואז מבסוט על עצמך שלא קיבלת תשובה. אוקיי
רדיוס לבית"ר!
RedArmy555
הצטרף: 05 יולי 2022, 09:19
קיבל.ה  23 לייקים

רצחתם את האשכול הזה
תעשו טובה ותפתחו אחד חדש, ותשאירו את זה לעדכונים ודיוני רכש
סמל אישי של משתמש
רדפוקס
הצטרף: 28 נובמבר 2020, 21:46
קיבל.ה  6347 לייקים

Hapolo כתב: 27 יוני 2026, 22:34
RedDrifter כתב: 27 יוני 2026, 22:29
Hapolo כתב: 27 יוני 2026, 22:13
כדאי שתחדד את הבנת הנקרא שלך, מה השאלה שהעליתי ומה אתה יורה עלי פה..
ולעניין ההתחמקויות הנרטיבים והמנטרות, אני כל כך לא פעיל באשכול הזה שעד היום יש לי פה הודעה אחת בנושא הסגל והיא מלפני חודש בערך אז לא יודע מה אתה מדבר בכלל
עדיין ללא תשובה :)
אתה לוקח שאלה X של בן אדם, עונה תשובה על שאלות Y Z , מרחיב את הדיון של עצמך בשאלה נוספת, ואז מבסוט על עצמך שלא קיבלת תשובה. אוקיי
שחרר אותו נו הוא עוד בסחרחורת מה-circle jerk.
Adom_Adom
הצטרף: 27 אפריל 2024, 12:23
קיבל.ה  635 לייקים

לירון האדום כתב: 27 יוני 2026, 21:39
דוגיס כתב: 27 יוני 2026, 21:02
RedDrifter כתב: 27 יוני 2026, 11:43
אתה שוב פעם מתחמק

אם בסוף החלון הזה יגיעו 2 זרים מוכחים להתקפה ברמת הזרים שהבאנו עד כה, האם זה לא עדיף על חיזוקים כמו יוספי, נועם פאקינג מוצ׳ה ואליאס/גלזר? זה או זה או זה תבינו, אי אפשר גם וגם.
ואם תביא לפה שני זרים וזה יהיה כמו סילבה ובואטנג אתה מבין שאתה בשנה שתלחם על פלייאוף עליון,אתה איבדת את השחקן הכי טוב שלך ולא חסר לנו בעיות בסגל. להגיד לך כמה כמו לאויזו מסתובבים בחוץ ואפשר להביא אותם לפה במלחמה במשכורת שלא תעלה על 350 כמו שמדברים אולי בודדים אם בכלל. בגלל שהמצב הוא כזה שחקנים כמו אוגריסה יאיר מורדכי אנסה שחקנים שנתנו פה מספרים קשה מאוד ליפול איתם והם הופכים לכן החתמות סבבה.
וגם קצת קשה לי לזלזל בבית״ר אחרי שרדפנו אחרי יוספי ובסוף הם החתימו אותנו ונכון שאני לא מחזיק מימנו אבל זה כן שחקן שיכול לתת מספרים בליגה פח הזאת. שורה תחתונה הסגל קצר חסר לנו כנף שמאל עשר וחלוץ שיודע לתת מספרים ועוד פחות מחודש יש לנו משחק ראשון באירופה אז כן מותר להיות קצת לחוצים ומודאגים כי הקהל צמא לאליפות לאירופה לעשות את ההתקדמות הזאת השנה.
שמאל יש לך את סילבה ובוסקילה כעת
יגיע כנראה זר ל 10
מגן שמאלי גם
הבאת את פרבר

חלוץ יהיה את בואטנג ודאפה

אירופה זה בונוס
חבל שאלה החלוצים
דבר ראשון שצריך זה חלוץ ששם שערים
סמל אישי של משתמש
RedDrifter
הצטרף: 20 יולי 2025, 15:08
מיקום: אוסישקין
קיבל.ה  944 לייקים

רדפוקס כתב: 27 יוני 2026, 22:50
Hapolo כתב: 27 יוני 2026, 22:34
RedDrifter כתב: 27 יוני 2026, 22:29
עדיין ללא תשובה :)
אתה לוקח שאלה X של בן אדם, עונה תשובה על שאלות Y Z , מרחיב את הדיון של עצמך בשאלה נוספת, ואז מבסוט על עצמך שלא קיבלת תשובה. אוקיי
שחרר אותו נו הוא עוד בסחרחורת מה-circle jerk.
אתה אחד האובססיביים שתדע
אף לא צעד לאחור :hapoel:
אוגוסטוס היל
הצטרף: 07 ינואר 2021, 23:02
קיבל.ה  1637 לייקים

באמת מעניין אותי מה צריך לקרות כדי שצוות מקצועי יקבל קרדיט מנימלי שהם יודעים מה הם עושים ולא יתבכיינו בפאקינג סוף יוני על הסגל.
וכן אירופה זה בונוס. אנחנו מול קבוצה שגם אם נביא מחר עוד 3 שחקנים, רוב הסיכוים שלא נעבור אותה.
זה לא נראה לי הסגנון של ספרא לעשות עכשיו אול אין על אירופה ובעיני בצדק גמור.
אנחנו עדיין קבוצה בבנייה. אירופה זה אחלה והלוואי ונעבור וזה מרגש והכל אבל העיניים חייבות להשאר על הכדור- לבנות קבוצה חזקה ולבסס את המקום שלה בצמרת הליגה עם קריצה למאבק אמיתי על אליפות.
סמל אישי של משתמש
Hapolo
הצטרף: 27 נובמבר 2020, 20:16
קיבל.ה  1108 לייקים

RedArmy555 כתב: 27 יוני 2026, 22:42 רצחתם את האשכול הזה
תעשו טובה ותפתחו אחד חדש, ותשאירו את זה לעדכונים ודיוני רכש
יעזור מאוד אם משתמשים יתייחסו עניינית לביקורות וטענות שמועלות שבהחלט קשורות לנושא במקום לפרוש את משנתם על אופיים של משתמשים ספציפיים ולקרוא להם הייטרים על עצם זה שהעלו ביקורת ובכך מסיטים את האשכול מהנושא שלו
רדיוס לבית"ר!
סמל אישי של משתמש
צ'ימבויקה
הצטרף: 06 ינואר 2022, 14:19
קיבל.ה  1200 לייקים

אוגוסטוס היל כתב: 27 יוני 2026, 23:20 באמת מעניין אותי מה צריך לקרות כדי שצוות מקצועי יקבל קרדיט מנימלי שהם יודעים מה הם עושים ולא יתבכיינו בפאקינג סוף יוני על הסגל.
וכן אירופה זה בונוס. אנחנו מול קבוצה שגם אם נביא מחר עוד 3 שחקנים, רוב הסיכוים שלא נעבור אותה.
זה לא נראה לי הסגנון של ספרא לעשות עכשיו אול אין על אירופה ובעיני בצדק גמור.
אנחנו עדיין קבוצה בבנייה. אירופה זה אחלה והלוואי ונעבור וזה מרגש והכל אבל העיניים חייבות להשאר על הכדור- לבנות קבוצה חזקה ולבסס את המקום שלה בצמרת הליגה עם קריצה למאבק אמיתי על אליפות.
כן בטח, קריצה לאליפות.
בלי לויזו, ועם הסגל הזה פלוס שני שחקנים וגורפינקל.
ברור.
על מה אתם מדברים?
אחלה הפועל ואחלה ספרא.

אבל אתם חיים בסרט.
הקבוצה הזו בלי לויזו ועם טוריאל כמו שהוא נראה בחצי שנה האחרונה, לא שווה הרבה.
ואתם תראו את זה.
צריך לפגוע בול ב-3 זרים ולדעתי גם זה לא מספיק למעבר למקום 4.
הצבי ישראל
הצטרף: 18 ינואר 2022, 18:18
קיבל.ה  119 לייקים

אוגוסטוס היל כתב: 27 יוני 2026, 23:20 באמת מעניין אותי מה צריך לקרות כדי שצוות מקצועי יקבל קרדיט מנימלי שהם יודעים מה הם עושים ולא יתבכיינו בפאקינג סוף יוני על הסגל.
וכן אירופה זה בונוס. אנחנו מול קבוצה שגם אם נביא מחר עוד 3 שחקנים, רוב הסיכוים שלא נעבור אותה.
זה לא נראה לי הסגנון של ספרא לעשות עכשיו אול אין על אירופה ובעיני בצדק גמור.
אנחנו עדיין קבוצה בבנייה. אירופה זה אחלה והלוואי ונעבור וזה מרגש והכל אבל העיניים חייבות להשאר על הכדור- לבנות קבוצה חזקה ולבסס את המקום שלה בצמרת הליגה עם קריצה למאבק אמיתי על אליפות.
קבוצה בבנייה. עד מתי הבנייה הזאת תימשך?
אוגוסטוס היל
הצטרף: 07 ינואר 2021, 23:02
קיבל.ה  1637 לייקים

צ'ימבויקה כתב: 27 יוני 2026, 23:47
אוגוסטוס היל כתב: 27 יוני 2026, 23:20 באמת מעניין אותי מה צריך לקרות כדי שצוות מקצועי יקבל קרדיט מנימלי שהם יודעים מה הם עושים ולא יתבכיינו בפאקינג סוף יוני על הסגל.
וכן אירופה זה בונוס. אנחנו מול קבוצה שגם אם נביא מחר עוד 3 שחקנים, רוב הסיכוים שלא נעבור אותה.
זה לא נראה לי הסגנון של ספרא לעשות עכשיו אול אין על אירופה ובעיני בצדק גמור.
אנחנו עדיין קבוצה בבנייה. אירופה זה אחלה והלוואי ונעבור וזה מרגש והכל אבל העיניים חייבות להשאר על הכדור- לבנות קבוצה חזקה ולבסס את המקום שלה בצמרת הליגה עם קריצה למאבק אמיתי על אליפות.
כן בטח, קריצה לאליפות.
בלי לויזו, ועם הסגל הזה פלוס שני שחקנים וגורפינקל.
ברור.
על מה אתם מדברים?
אחלה הפועל ואחלה ספרא.

אבל אתם חיים בסרט.
הקבוצה הזו בלי לויזו ועם טוריאל כמו שהוא נראה בחצי שנה האחרונה, לא שווה הרבה.
ואתם תראו את זה.
צריך לפגוע בול ב-3 זרים ולדעתי גם זה לא מספיק למעבר למקום 4.
זו המטרה.
אני לא יודע מה יהיה.
אנ יודע שהיום ה 27 ביוני והליגה מתחילה בעוד חודשיים.
אני יודע שבמועדון מבינים שהסגל צריך חיזוק.
אנ יודע שהם בנו שנה שעברה קבצה כמעה מאפס ועשו עבודה טובה מאוד סה״כ.
אני יודע שהליבה של הקבוצה נשארת לעונה הבאה.
אני יודע שיש הנהלה רצינית מאוד שחושבת טווח ארוך.
זהו בערך.

מה יהיה? אין לי מושג
סמל אישי של משתמש
רדפוקס
הצטרף: 28 נובמבר 2020, 21:46
קיבל.ה  6347 לייקים

RedDrifter כתב: 27 יוני 2026, 23:04
רדפוקס כתב: 27 יוני 2026, 22:50
Hapolo כתב: 27 יוני 2026, 22:34
אתה לוקח שאלה X של בן אדם, עונה תשובה על שאלות Y Z , מרחיב את הדיון של עצמך בשאלה נוספת, ואז מבסוט על עצמך שלא קיבלת תשובה. אוקיי
שחרר אותו נו הוא עוד בסחרחורת מה-circle jerk.
אתה אחד האובססיביים שתדע
לא, אתה.
viewtopic.php?p=533109#p533109
סמל אישי של משתמש
RedDrifter
הצטרף: 20 יולי 2025, 15:08
מיקום: אוסישקין
קיבל.ה  944 לייקים

רדפוקס כתב: 28 יוני 2026, 00:17
RedDrifter כתב: 27 יוני 2026, 23:04
רדפוקס כתב: 27 יוני 2026, 22:50
שחרר אותו נו הוא עוד בסחרחורת מה-circle jerk.
אתה אחד האובססיביים שתדע
לא, אתה.
viewtopic.php?p=533109#p533109
אני מה? מסכן כמוך שמחפש אותי בנרות על מנת לעקוץ בכל הזדמנות? לא מבין מה זה בכלל הלינק הזה ששלחת אם אתה חושב שדיברתי עלייך אז לא.. אל תהיה רדוף
ממליץ לך לחפש טיפול ולשחרר ממני, זה לא בריא להיות אובססיבי
אף לא צעד לאחור :hapoel:
NARKOTIKA
הצטרף: 19 ינואר 2024, 08:56
קיבל.ה  469 לייקים

אוגוסטוס היל כתב: 27 יוני 2026, 23:54
צ'ימבויקה כתב: 27 יוני 2026, 23:47
אוגוסטוס היל כתב: 27 יוני 2026, 23:20 באמת מעניין אותי מה צריך לקרות כדי שצוות מקצועי יקבל קרדיט מנימלי שהם יודעים מה הם עושים ולא יתבכיינו בפאקינג סוף יוני על הסגל.
וכן אירופה זה בונוס. אנחנו מול קבוצה שגם אם נביא מחר עוד 3 שחקנים, רוב הסיכוים שלא נעבור אותה.
זה לא נראה לי הסגנון של ספרא לעשות עכשיו אול אין על אירופה ובעיני בצדק גמור.
אנחנו עדיין קבוצה בבנייה. אירופה זה אחלה והלוואי ונעבור וזה מרגש והכל אבל העיניים חייבות להשאר על הכדור- לבנות קבוצה חזקה ולבסס את המקום שלה בצמרת הליגה עם קריצה למאבק אמיתי על אליפות.
כן בטח, קריצה לאליפות.
בלי לויזו, ועם הסגל הזה פלוס שני שחקנים וגורפינקל.
ברור.
על מה אתם מדברים?
אחלה הפועל ואחלה ספרא.

אבל אתם חיים בסרט.
הקבוצה הזו בלי לויזו ועם טוריאל כמו שהוא נראה בחצי שנה האחרונה, לא שווה הרבה.
ואתם תראו את זה.
צריך לפגוע בול ב-3 זרים ולדעתי גם זה לא מספיק למעבר למקום 4.
אני יודע שבמועדון מבינים שהסגל צריך חיזוק.
איך אתה יודע את זה? אני עוקב מאוד ולא השתכנעתי שזה המצב.
בגדול גם אם דיארה היה נוחת פה, בהינתן שזה הרכש המשמעותי היחיד, אנחנו באמת לא התקדמנו.
dino
הצטרף: 28 נובמבר 2020, 11:17
קיבל.ה  3253 לייקים

מסתבר שפרבר זה מקצוע צבע בדים בגרמנית, או יידיש. לכל הצופים המודאגים בבית שתהו בדבר.
אסון למכבי
הצטרף: 02 ינואר 2021, 13:41
קיבל.ה  162 לייקים

כשאתה חושב שהדיון הזה לא יכול להתדרדר יותר
L.S
הצטרף: 27 אפריל 2022, 16:37
קיבל.ה  2309 לייקים

לא מצליח להבין מה הטעם בויכוחים האלה למי יש יותר גדול ומי צודק
הרי ברור לכל שהפועל תתחזק, תנשמו אויר ותמתינו בסבלנות
הפועל, שיגעת אותי.
הפועל, הרסת אותי.
סמל אישי של משתמש
צ'ימבויקה
הצטרף: 06 ינואר 2022, 14:19
קיבל.ה  1200 לייקים

כל עוד השיח מכבד, לא מצליח להבין מה הטעם לבוא לפורום אוהדים שתכליתו להביע דעות ולשתף מחשבות, ולטעון שאין מה לדון.
מה זה אומר ״אין מה לדון, ברור שנתחזק, תחכו בסבלנות״
אפשר בכל אשכול לבוא עם אמירה כזו.
״מה יש לדבר על ההרכב לדרבי שלושה ימים קודם, המאמן יודע מה טוב, תחכו בסבלנות..״

חוץ מזה, אני גם חושב שיגיעו זרים, אחד או שניים ואולי אפילו שלושה.
מה שחורה לי כאן, זה שמשתמשים מגחכים על מכבי , חיפה וביתר בזמן שהמוצר שלהם נחות בהרבה (וזה בסדר, לא מבקר את זה ולא דורש להיות מכבי).
כל משתמש שבנקודת הזמן הזו טוען שהפועל צריכה להאבק על מקומות 2-4 הוא הזוי לא פחות מאלה שמסומנים כהכי שחורות כאן (אולי מבחינתכם אני בעיניהם)
נערך לאחרונה על ידי צ'ימבויקה ב 28 יוני 2026, 12:50, נערך פעם 1 בסך הכל.
סמל אישי של משתמש
לוסיאנו
הצטרף: 10 פברואר 2022, 21:36
קיבל.ה  132 לייקים

צ'ימבויקה כתב: 28 יוני 2026, 12:46 כל עוד השיח מכבד, לא מצליח להבין מה הטעם לבוא לפורום אוהדים שתכליתו להביע דעות ולשתף מחשבות, ולטעון שאין מה לדון.
מה זה אומר ״אין מה לדון, ברור שנתחזק, תחכו בסבלנות״
אפשר בכל אשכול לבוא עם אמירה כזו.
״מה יש לדבר על ההרכב לדרבי שלושה ימים קודם, המאמן יודע מה טוב, תחכו בסבלנות..״

חוץ מזה, אני גם חושב שיגיעו זרים, אחד או שניים ואולי אפילו שלושה.
מה שחורה לי כאן, זה שמשתמשים מגחכים על מכבי , חיפה וביתר בזמן שהמוצר שלהם נחות בהרבה (וזה בסדר, לא מבקר את זה ולא דורש להיות מכבי).
כל משתמש שבנקודת הזמן הזו טוען שהפועל צריכה להאבק על מקומות 2-4 הוא הזוי לא פחות מאלה שמסומנים כהכי שחורות כאן (אולי מבחינתכם אני בעיניהם)
אבל כל האשכול הזה סוטה מהנושא הכללי
אז למה להמשיך?
adom4
הצטרף: 14 נובמבר 2020, 18:33
קיבל.ה  913 לייקים

צ'ימבויקה כתב: 28 יוני 2026, 12:46 כל עוד השיח מכבד, לא מצליח להבין מה הטעם לבוא לפורום אוהדים שתכליתו להביע דעות ולשתף מחשבות, ולטעון שאין מה לדון.
מה זה אומר ״אין מה לדון, ברור שנתחזק, תחכו בסבלנות״
אפשר בכל אשכול לבוא עם אמירה כזו.
״מה יש לדבר על ההרכב לדרבי שלושה ימים קודם, המאמן יודע מה טוב, תחכו בסבלנות..״

חוץ מזה, אני גם חושב שיגיעו זרים, אחד או שניים ואולי אפילו שלושה.
מה שחורה לי כאן, זה שמשתמשים מגחכים על מכבי , חיפה וביתר בזמן שהמוצר שלהם נחות בהרבה (וזה בסדר, לא מבקר את זה ולא דורש להיות מכבי).
כל משתמש שבנקודת הזמן הזו טוען שהפועל צריכה להאבק על מקומות 2-4 הוא הזוי לא פחות מאלה שמסומנים כהכי שחורות כאן (אולי מבחינתכם אני בעיניהם)
אחרי העונה שעברה אני לא חושב שאנחנו מוצר נחות מחיפה ואני עדיין לא חושב שהם יהיו טובים במיוחד העונה, אני לא הכי מתרשם מההחתמות של בית"ר אבל בינתיים הם שומרים על רוב השלד חוץ מירין לוי ולדעתי הם עדיין יהיו חזקים אלא אם אלמוג כהן יצליח לחרב שם הכל או אם שועה יעזוב, מכבי בינתיים גם די תקועה והחתימו את קני מילר מברירת מחדל יותר מהכל אבל כמו שנראה אצלנו נראה גם מה יהיה אצלהם בסוף החלון.
סמל אישי של משתמש
צ'ימבויקה
הצטרף: 06 ינואר 2022, 14:19
קיבל.ה  1200 לייקים

לוסיאנו כתב: 28 יוני 2026, 12:49
צ'ימבויקה כתב: 28 יוני 2026, 12:46 כל עוד השיח מכבד, לא מצליח להבין מה הטעם לבוא לפורום אוהדים שתכליתו להביע דעות ולשתף מחשבות, ולטעון שאין מה לדון.
מה זה אומר ״אין מה לדון, ברור שנתחזק, תחכו בסבלנות״
אפשר בכל אשכול לבוא עם אמירה כזו.
״מה יש לדבר על ההרכב לדרבי שלושה ימים קודם, המאמן יודע מה טוב, תחכו בסבלנות..״

חוץ מזה, אני גם חושב שיגיעו זרים, אחד או שניים ואולי אפילו שלושה.
מה שחורה לי כאן, זה שמשתמשים מגחכים על מכבי , חיפה וביתר בזמן שהמוצר שלהם נחות בהרבה (וזה בסדר, לא מבקר את זה ולא דורש להיות מכבי).
כל משתמש שבנקודת הזמן הזו טוען שהפועל צריכה להאבק על מקומות 2-4 הוא הזוי לא פחות מאלה שמסומנים כהכי שחורות כאן (אולי מבחינתכם אני בעיניהם)
אבל כל האשכול הזה סוטה מהנושא הכללי
אז למה להמשיך?

היה פה דיון ממש סבבה, עד שכרגיל מגיע משתמש שעוצר את הדיון ומנתח אותו מהצד באמצעות אמירה חלולה של ״תחכו בסבלנות״, או מנתח על אופיים וקנקנם של משתמשים אחרים.
כל פעם שמתפתחת פה שיחה מהותית זה קורה.
ה
אסון למכבי
הצטרף: 02 ינואר 2021, 13:41
קיבל.ה  162 לייקים

צ'ימבויקה כתב: 28 יוני 2026, 12:51
לוסיאנו כתב: 28 יוני 2026, 12:49
צ'ימבויקה כתב: 28 יוני 2026, 12:46 כל עוד השיח מכבד, לא מצליח להבין מה הטעם לבוא לפורום אוהדים שתכליתו להביע דעות ולשתף מחשבות, ולטעון שאין מה לדון.
מה זה אומר ״אין מה לדון, ברור שנתחזק, תחכו בסבלנות״
אפשר בכל אשכול לבוא עם אמירה כזו.
״מה יש לדבר על ההרכב לדרבי שלושה ימים קודם, המאמן יודע מה טוב, תחכו בסבלנות..״

חוץ מזה, אני גם חושב שיגיעו זרים, אחד או שניים ואולי אפילו שלושה.
מה שחורה לי כאן, זה שמשתמשים מגחכים על מכבי , חיפה וביתר בזמן שהמוצר שלהם נחות בהרבה (וזה בסדר, לא מבקר את זה ולא דורש להיות מכבי).
כל משתמש שבנקודת הזמן הזו טוען שהפועל צריכה להאבק על מקומות 2-4 הוא הזוי לא פחות מאלה שמסומנים כהכי שחורות כאן (אולי מבחינתכם אני בעיניהם)
אבל כל האשכול הזה סוטה מהנושא הכללי
אז למה להמשיך?

היה פה דיון ממש סבבה, עד שכרגיל מגיע משתמש שעוצר את הדיון ומנתח אותו מהצד באמצעות אמירה חלולה של ״תחכו בסבלנות״, או מנתח על אופיים וקנקנם של משתמשים אחרים.
כל פעם שמתפתחת פה שיחה מהותית זה קורה.
ה
מה מהותי בשיחה הזו? שמתנהלת כבר 40 עמודים בלי שום נושא קונקרטי, צד אחד פאניקה צד שני מרגיע. הבנו אבל אתם טוחנים מים. אני ועוד הרבה פה רק רוצים לראות הודעות או ספקולציות או שמועות על מועמדים כאלה ואחרים. כל החפירה שלכם מאוסה.
amorphis
הצטרף: 22 אוגוסט 2023, 10:24
קיבל.ה  344 לייקים

תקנו אותי אם אני טועה אבל לא ראיתי עדיין זר אחד שהגדולות החתימו כרגע. אפילו לא זוכר שראיתי מועמדות של זרים לגדולות, רק כתבות על סיסקו וקאנגווה שרוצים לעזוב.
וזה כנראה השילוב של מונדיאל+המצב הפוליטי,
אם אין כרגע מצב להחתמה שוברת שוויון , מצפה מההנהלה להמשיך לשאת לחץ מהחברה בתור למתדון ולא לעשות סתם החתמות דופמין לקהל שאחרי כך צריך לשלם להם חוזים.
ונרקומן
הצטרף: 03 אוקטובר 2023, 16:51
קיבל.ה  603 לייקים

צ'ימבויקה כתב: 28 יוני 2026, 12:51
לוסיאנו כתב: 28 יוני 2026, 12:49
צ'ימבויקה כתב: 28 יוני 2026, 12:46 כל עוד השיח מכבד, לא מצליח להבין מה הטעם לבוא לפורום אוהדים שתכליתו להביע דעות ולשתף מחשבות, ולטעון שאין מה לדון.
מה זה אומר ״אין מה לדון, ברור שנתחזק, תחכו בסבלנות״
אפשר בכל אשכול לבוא עם אמירה כזו.
״מה יש לדבר על ההרכב לדרבי שלושה ימים קודם, המאמן יודע מה טוב, תחכו בסבלנות..״

חוץ מזה, אני גם חושב שיגיעו זרים, אחד או שניים ואולי אפילו שלושה.
מה שחורה לי כאן, זה שמשתמשים מגחכים על מכבי , חיפה וביתר בזמן שהמוצר שלהם נחות בהרבה (וזה בסדר, לא מבקר את זה ולא דורש להיות מכבי).
כל משתמש שבנקודת הזמן הזו טוען שהפועל צריכה להאבק על מקומות 2-4 הוא הזוי לא פחות מאלה שמסומנים כהכי שחורות כאן (אולי מבחינתכם אני בעיניהם)
אבל כל האשכול הזה סוטה מהנושא הכללי
אז למה להמשיך?

היה פה דיון ממש סבבה, עד שכרגיל מגיע משתמש שעוצר את הדיון ומנתח אותו מהצד באמצעות אמירה חלולה של ״תחכו בסבלנות״, או מנתח על אופיים וקנקנם של משתמשים אחרים.
כל פעם שמתפתחת פה שיחה מהותית זה קורה.
ה
מה יש לא להבין? 90% מהפורום מדפדף באשכול הזה כדי למצוא איזה שביב מידע חדש בנוגע להעברות והמצב בקבוצה וגם כדי לדבר על זה באופן ממוקד.
ואתם מזיינים את השכל על אידיאולוגיות חיזוק, רכש ומיצוב הקבוצה בימי ספרא עם תגובות ארוכות שאפשר לכתוב מהן ספר והאשכול הזה בעמוד 54 כשהפועל החתימה שחקן ורבע לחיזוק הסגל ובפועל כמעט ולא קרה עוד כלום בחלון הזה.

אז כן, אתם מחרבים את האשכול and you should all get a room. תפתחו איזה אשכול פילוסופי ותנו לנו לחכות שיהיו חדשות אמיתיות לדבר עליהן
סמל אישי של משתמש
RedDrifter
הצטרף: 20 יולי 2025, 15:08
מיקום: אוסישקין
קיבל.ה  944 לייקים

מצב דיארה (לפי מה שאני שמעתי)

המשפחה שלו היא המתנגדת העיקרית לעסקה עם הפועל בעקבות המצב הבטחוני ולכן הצפי הוא שיחתום בטורקיה

אם יש כאן מקרוב שמעוניין לאשר את הדבר אשמח
אף לא צעד לאחור :hapoel:
סמל אישי של משתמש
teknoboy
הצטרף: 13 נובמבר 2020, 14:16
קיבל.ה  2069 לייקים

הוא עוד לא החליט??
הוא כזה הססן גם בכדורגל? כי אם כן זה כבר בעייתי בפני עצמו :smoke:
הלב אדום השם הפועל
very class, fantastic
הַחַיִּ֤ים וְהַמָּ֙וֶת֙ נָתַ֣תִּי לְפָנֶ֔יךָ, הַבְּרָכָ֖ה וְהַקְּלָלָ֑ה - וּבָֽחַרְתָּ֙ בַּחַיִּ֔ים
* המציג אינו רופא
הוקיץ'
הצטרף: 26 נובמבר 2020, 21:07
קיבל.ה  8941 לייקים

הדיון הזה (שהוא שידור חוזר של דיונים קודמים עוד מהעונה שעברה ואני משער שנראה ורסיות שלו גם בהמשך) בעיקר הופך את האשכול כולו ללא קריא.
בכל אופן, אני מודה שאני פחות מוטרד מענייני לוחות זמנים בשלב הזה. כן. יש אירופה על הראש יחסית בקרוב, אבל אני לא חושב שזה ריאלי להגיע מוכנים עם הסגל למשחקים נגד לודוגורץ, בטח בהתחשב בכך שהכדורגל העולמי כולו עסוק במונדיאל. גם ככה הסיכויים לא בשמיים.
יותר מטרידות אותי כל מיני אמירות בסגנון "בואטנג הגיע באמצע מלחמה", "סילבה לא עשה הכנה מסודרת", "קרייב יהיה יותר אפקטיבי עם 10 אמיתי לידו". לבנות סגל על wishful thinking זה מתכון לאסון. מצד שני, המשתמש הכי מקורב פה טוען שכן מחפשים שחקנים לעמדות האלו, אז כרגע אני עוד לא לחוץ.
jonati
הצטרף: 26 נובמבר 2020, 21:19
קיבל.ה  367 לייקים

צ'ימבויקה כתב: 28 יוני 2026, 12:46 כל עוד השיח מכבד, לא מצליח להבין מה הטעם לבוא לפורום אוהדים שתכליתו להביע דעות ולשתף מחשבות, ולטעון שאין מה לדון.
מה זה אומר ״אין מה לדון, ברור שנתחזק, תחכו בסבלנות״
אפשר בכל אשכול לבוא עם אמירה כזו.
״מה יש לדבר על ההרכב לדרבי שלושה ימים קודם, המאמן יודע מה טוב, תחכו בסבלנות..״

חוץ מזה, אני גם חושב שיגיעו זרים, אחד או שניים ואולי אפילו שלושה.
מה שחורה לי כאן, זה שמשתמשים מגחכים על מכבי , חיפה וביתר בזמן שהמוצר שלהם נחות בהרבה (וזה בסדר, לא מבקר את זה ולא דורש להיות מכבי).
כל משתמש שבנקודת הזמן הזו טוען שהפועל צריכה להאבק על מקומות 2-4 הוא הזוי לא פחות מאלה שמסומנים כהכי שחורות כאן (אולי מבחינתכם אני בעיניהם)
אתה כל הזמן רוצה לדבר עובדות, אז בוא נדבר עובדות.
שנה שעברה השחרת את הפורום כל הקיץ. שלא קורה כלום, שלא בונים, שאין החתמות. בסוף קבוצה שעלתה ליגה החתימה כמעט קבוצה חדשה לחלוטין ופגעה בלא מעט מהזרים שהוחתמו והשחקנים החדשים. למיטב הבנתי האנשים שהביאו לנו את צ'יקו, לואיזו וכו' עדיין בקבוצה והם אלו שאחראים לחפש את החיזוק שיחליף את לואיזו.
למרות שכתבת פה כבר מספר פעמים שהתבטלנו מול מכבי וביטר, אני דווקא זוכר שבפלייאוף העליון ביטר יצאו בנס מהמשחק נגדינו עם נצחון, אחרי החמצות מזעזעות ושליטה מוחלטת שלנו במשחק. אותו דבר נכון גם לדרבי מכבי בזבזה זמן כמו הפועל עכו.
אפשר לחשוב שביטר התחזקה העונה ואפשר לחשוב שנחלשה, נגלה מאוחר יותר, בעיני דן גלזר על ירין לוי זה חילוש, וגם הוא עדיין לא חתם. מצד שני, אינו מתחיל שם את העונה ולא מגיע בינואר. אנסה בעיני זה שחקן שלו היה מגיע להפועל היה מתקבל כצ'יבוטה שתיים.והם איבדו מאמן שעשה עבודה לא רעה בכלל, לסימן שאלה גדול.
ועכשיו לתיאורטי, אם נצליח להביא שחקן ברמה של לואיזו/קנגאווה לעשר זה לא יהיה חיזוק משמעותי?
בהנחה שההגנה והשוער שלנו סך הכל היו מצויינים ודי סגור שם גם בלי מחליף ליידנר(יאזן לא שיחק שם המון, למרות פציעות לא מעטות).
בעיני קשר עשר וחלוץ שייתן מספרים במקום דאפה בואטנג שנתנו שלושה או ארבעה גולים ביחד. זה חיזוק משמעותי מאוד.
מאמין שגם שאנדה או תואם דיארה בצד שמאל ירוויחו מעשר אמיתי שלא בורח כל הזמן ימינה כי הוא קשר ימני בתפקוד.
שנה שעברה הגיעו שחקנים נהדרים, הפועל נראתה לא מדהים בתחילת העונה, מרגע שקוקו הגיע, ההגנה שלנו נראתה טוב יותר שעשינו תנועה טובה יותר קדימה. הבעיות העיקריות שלנו היו מחסור ברגל שתמסור לעומק ותפעיל את האגפים יותר טוב ורגל מסיימת.
אם יגיעו עשר וחלוץ הפועל תשתפר משמעותית, למיטב הבנתי אלו העמדות הבוערות שעליהן עובדים.
סמל אישי של משתמש
RedDrifter
הצטרף: 20 יולי 2025, 15:08
מיקום: אוסישקין
קיבל.ה  944 לייקים

אגב ישנם שמועות ב48 שעות האחרונות במרשתת שהפועל פעלה\פועלת להביא מגן ימני (היה ניסיון להביא את אלי דסה שסגר במכבי היום וכארם ג'אבר מנתניה)
אין לי מקור רשמי מלבד כמה ציוצים וערוצים משונים בטלגרם\פייסבוק שטענו כך בנושא זה ספציפי

אם אכן זאת האמת, יכול להיות שהפועל פועלת להביא מגן ימני גיבוי לקוקו שיעבור לשמאל בזמנים שליידנר לא כשיר מכיוון שאין מגן שמאלי מספק (תיאוריה שלי בלבד)
נערך לאחרונה על ידי RedDrifter ב 28 יוני 2026, 14:25, נערך פעם 1 בסך הכל.
אף לא צעד לאחור :hapoel:
ונרקומן
הצטרף: 03 אוקטובר 2023, 16:51
קיבל.ה  603 לייקים

הוקיץ' כתב: 28 יוני 2026, 14:17 הדיון הזה (שהוא שידור חוזר של דיונים קודמים עוד מהעונה שעברה ואני משער שנראה ורסיות שלו גם בהמשך) בעיקר הופך את האשכול כולו ללא קריא.
בכל אופן, אני מודה שאני פחות מוטרד מענייני לוחות זמנים בשלב הזה. כן. יש אירופה על הראש יחסית בקרוב, אבל אני לא חושב שזה ריאלי להגיע מוכנים עם הסגל למשחקים נגד לודוגורץ, בטח בהתחשב בכך שהכדורגל העולמי כולו עסוק במונדיאל. גם ככה הסיכויים לא בשמיים.
יותר מטרידות אותי כל מיני אמירות בסגנון "בואטנג הגיע באמצע מלחמה", "סילבה לא עשה הכנה מסודרת", "קרייב יהיה יותר אפקטיבי עם 10 אמיתי לידו". לבנות סגל על wishful thinking זה מתכון לאסון. מצד שני, המשתמש הכי מקורב פה טוען שכן מחפשים שחקנים לעמדות האלו, אז כרגע אני עוד לא לחוץ.
שמע, אני אוהב את הדרך שהם חושבים. להנחית פה שחקן ברמה עד המפגש באירופה זה לא פשוט, וללכת עם בואטנג וסילבה לשם זה הימור טוב בעיניי. כל זה בהנחה ואתה יודע מה הסחורה שלך, ומבין שצריך להכין חלופות לשניהם ונראה שעושים את זה
סמל אישי של משתמש
לוסיאנו
הצטרף: 10 פברואר 2022, 21:36
קיבל.ה  132 לייקים

RedDrifter כתב: 28 יוני 2026, 14:24 אגב ישנם שמועות ב48 שעות האחרונות במרשתת שהפועל פעלה\פועלת להביא מגן ימני (היה ניסיון להביא את אלי דסה שסגר במכבי היום וכארם ג'אבר מנתניה)
אין לי מקור רשמי מלבד כמה ציוצים וערוצים משונים בטלגרם\פייסבוק שטענו כך בנושא זה ספציפי

אם אכן זאת האמת, יכול להיות שהפועל פועלת להביא מגן ימני גיבוי לקוקו שיעבור לשמאל בזמנים שליידנר לא כשיר מכיוון שאין מגן שמאלי מספק (תיאוריה שלי בלבד)
יכול לאשר את זה @L.S ?
סמל אישי של משתמש
RedDrifter
הצטרף: 20 יולי 2025, 15:08
מיקום: אוסישקין
קיבל.ה  944 לייקים

פיסת מידע נוספת שקיבלתי היא שבעקבות הפארסה עם דיארה וההבנה שצריכים להשתדרג התקפית העונה בימים הקרובים מכוונים כבר לדבר עם זרים אחרים בעלי פרופיל גבוה וצפויות התפתחויות
אף לא צעד לאחור :hapoel:
talb55
הצטרף: 21 ינואר 2025, 08:16
קיבל.ה  455 לייקים

RedDrifter כתב: 28 יוני 2026, 14:35 פיסת מידע נוספת שקיבלתי היא שבעקבות הפארסה עם דיארה וההבנה שצריכים להשתדרג התקפית העונה בימים הקרובים מכוונים כבר לדבר עם זרים אחרים בעלי פרופיל גבוה וצפויות התפתחויות
איזו פארסה?
שליחת תגובה