RedDrifter כתב: ↑28 יוני 2026, 14:35
פיסת מידע נוספת שקיבלתי היא שבעקבות הפארסה עם דיארה וההבנה שצריכים להשתדרג התקפית העונה בימים הקרובים מכוונים כבר לדבר עם זרים אחרים בעלי פרופיל גבוה וצפויות התפתחויות
RedDrifter כתב: ↑28 יוני 2026, 14:35
פיסת מידע נוספת שקיבלתי היא שבעקבות הפארסה עם דיארה וההבנה שצריכים להשתדרג התקפית העונה בימים הקרובים מכוונים כבר לדבר עם זרים אחרים בעלי פרופיל גבוה וצפויות התפתחויות
איזו פארסה?
להבנתי מאוד בנו על דיארה בהפועל ועשו מאמצים רבים להביא אותו ובאמת האמינו שיגיע.. פארסה, סוגית דיארה, איך שלא תקרא לזה
שוב פעם זה ממה שאני שומע, אם אתה מכיר משהו אחר כמובן שאני ואחרים פה נשמח לשמוע.. ההודעות שלך הם כמו טיפת מים במדבר להרבה מאיתנו
talb55 כתב: ↑28 יוני 2026, 15:10
אז לפי מה שאני יודע וכתבתי אין פארסה ובימים הממש קרובים כולנו נדע לאן זה הולך, ובאופן סופי
מה יש להתעכב עליו במיוחד שהוא לא פליימייקר אלא רק כנף שמאל
בגלל מי שהוא ולא בגלל התפקיד שהוא. במצב השוק, שיותר קשה מסתבר להביא זרים טובים, יש לך הזדמנות להביא שחקן כזה שגם שיחק פה, שהוא בעצם יכול לתפקד בכמה תפקידים, אתה תלך על זה(אבל הפסדנו אותו לטורקיה אפשר לכבות את האורות באולם)
RedDrifter כתב: ↑28 יוני 2026, 14:35
פיסת מידע נוספת שקיבלתי היא שבעקבות הפארסה עם דיארה וההבנה שצריכים להשתדרג התקפית העונה בימים הקרובים מכוונים כבר לדבר עם זרים אחרים בעלי פרופיל גבוה וצפויות התפתחויות
RedDrifter כתב: ↑28 יוני 2026, 14:24
אגב ישנם שמועות ב48 שעות האחרונות במרשתת שהפועל פעלה\פועלת להביא מגן ימני (היה ניסיון להביא את אלי דסה שסגר במכבי היום וכארם ג'אבר מנתניה)
אין לי מקור רשמי מלבד כמה ציוצים וערוצים משונים בטלגרם\פייסבוק שטענו כך בנושא זה ספציפי
אם אכן זאת האמת, יכול להיות שהפועל פועלת להביא מגן ימני גיבוי לקוקו שיעבור לשמאל בזמנים שליידנר לא כשיר מכיוון שאין מגן שמאלי מספק (תיאוריה שלי בלבד)
עד היציאה למחנה - יוחתם שחקן.
מעבר לדיארה יש מועמדים בכירים במו״מ מתקדם. אך הוא עדיין בעדיפות ראשונה. יתנו לו עוד 48-72 להחלטה סופית. קרי סוף החודש.
אם לא הוא אז יעברו לבאים בתור. (לדעתי, מחכים לו יותר מדי)
בשוק הישראלי אין הרבה אופציות. גורפינקל מצבו ידוע.
אלא אם כן תהיה הפתעה לא רואה הגעה של ישראלי בכיר מאוד.
בגזרה הישראלית: מגן שמאל + גיבוי נוסף להגנה (תלוי מה קורה עם ישראלוב ושות), שחקן לקישור 6/8/10 (תלוי בפרופיל הזר שיגיע)
מעבר לזה - נטו יתבסס על סיטואציות שיפתחו וכתלות בהתקדמות באירופה + תקציבים.
שאנדה ובואטנג כאן אלא אם יגיעו הצעות. השאר לא למכירה.
Money כתב: ↑28 יוני 2026, 19:44
מישהו זוכר מתי בפעם האחרונה הפועל פתחה עונה עם שחקן רכש אחד בלבד ואחרי שמכרו את השחקן הכי טוב שלנו?
מישהו זוכר בפעם האחרונה התנהלות שקולה ואחראית ולא רכישה של כל מני טאמבודו במשקל והחלפת חצי סגל באנשים שזרים למקצוע?
אנחנו בזמנים שונים וטובים, צריך לתת אמון
נערך לאחרונה על ידי בן לוז ב 28 יוני 2026, 20:04, נערך פעם 1 בסך הכל.
Money כתב: ↑28 יוני 2026, 19:44
מישהו זוכר מתי בפעם האחרונה הפועל פתחה עונה עם שחקן רכש אחד בלבד ואחרי שמכרו את השחקן הכי טוב שלנו?
איזו תגובה הזויה. חוץ מהקיץ האחרון (שגם בו היו תלונות הזויות) כל קיץ ב10 השנים האחרונות היה קיץ של בני ריינה
מה אתה רוצה להגיד לי שלא חסר לך הסיפורי סבתא הקבועים של שחקנים שמגיעים כמו שחר הירש על איך הם גדלו בשער 5 וחמש דקות אח''כ מספר לאוהדים אחרים שהוא בכלל גדל בשער המזרחי בטדי?
Money כתב: ↑28 יוני 2026, 19:44
מישהו זוכר מתי בפעם האחרונה הפועל פתחה עונה עם שחקן רכש אחד בלבד ואחרי שמכרו את השחקן הכי טוב שלנו?
מישהו זוכר בפעם האחרונה התנהלות שקולה ואחראית ולא רכישה של כל מני טאמבודו במשקל והחלפת חצי סגל באנשים שזרים למקצוע?
אנחנו בזמנים שונים וטובים, צריך לתת אמון
יש אמון, אבל לא עיוור.
הציפייה היא שהתקציב השנה יגדל, ושהקבוצה תהיה חזקה יותר מבעונה שעברה. קודם כל - כי זו המסר שהעבירו לנו בערוצים השונים בחודשים הקודמים, גם אם לא בראיון של ספרא עצמו.
אבל חוץ מזה, ההכנסות של הקבוצה עלו דרמטית. מחירי המנויים הועלו הקיץ. כמות המנויים שברה כל שיא. הגענו לאירופה. ומכרנו שחקנים ב- 5 מיליון יורו.
ואם מחברים את כל זה ביחד - יש דיסוננס בין הציפיות הטבעיות של חלקים נכבדים בקהל, ובין האווירה הנוכחית. ואם בסוף הקיץ באמת נחתים את דיארה כמחליף ללואיזו, נניח את ספורי ועוד איזה ישראלי לסגל - זו תהיה אכזבה גדולה.
Money כתב: ↑28 יוני 2026, 19:44
מישהו זוכר מתי בפעם האחרונה הפועל פתחה עונה עם שחקן רכש אחד בלבד ואחרי שמכרו את השחקן הכי טוב שלנו?
מישהו זוכר בפעם האחרונה התנהלות שקולה ואחראית ולא רכישה של כל מני טאמבודו במשקל והחלפת חצי סגל באנשים שזרים למקצוע?
אנחנו בזמנים שונים וטובים, צריך לתת אמון
יש אמון, אבל לא עיוור.
הציפייה היא שהתקציב השנה יגדל, ושהקבוצה תהיה חזקה יותר מבעונה שעברה. קודם כל - כי זו המסר שהעבירו לנו בערוצים השונים בחודשים הקודמים, גם אם לא בראיון של ספרא עצמו.
אבל חוץ מזה, ההכנסות של הקבוצה עלו דרמטית. מחירי המנויים הועלו הקיץ. כמות המנויים שברה כל שיא. הגענו לאירופה. ומכרנו שחקנים ב- 5 מיליון יורו.
ואם מחברים את כל זה ביחד - יש דיסוננס בין הציפיות הטבעיות של חלקים נכבדים בקהל, ובין האווירה הנוכחית. ואם בסוף הקיץ באמת נחתים את דיארה כמחליף ללואיזו, נניח את ספורי ועוד איזה ישראלי לסגל - זו תהיה אכזבה גדולה.
אוקי, מקבל
לא אמרתי שלא צריכות להיות ציפיות
אבל אני חושב שצריך סבלנות ואורך רוח, בטח בקיץ של מונדיאל שמעכב העברות, ובוא נשפוט באזור ספטמבר
שוב אזכיר שלואיזו חתם כאן ב21 לספטמבר
לפעמים ל״לקחת את הזמן״ יש יתרונות
אם בסוף יהיה חלון מאכזב זכותנו (וחובתנו) לבקר