החזרה לדרייב אין

מועצת הכדורסל של אוהדי הפועל
לזכרו של אורי שלף ז"ל, ממיסדי עמותת הפועל אוסישקין
שליחת תגובה
סמל אישי של משתמש
porthos
הצטרף: 04 אפריל 2021, 18:51
קיבל.ה  307 לייקים

למה זה טוב?

*נשאל ברצינות.

עריכה: המטרה של השאלה היא קבלת תשובה בלבד. לא דיון ולא כלום.

מי מכם שהצביע בעד הדרייב אין, מה דחף אותו להצביע ככה? אשמח לדעת :heart:
נערך לאחרונה על ידי porthos ב 24 יוני 2026, 23:15, נערך פעם 1 בסך הכל.
סמל אישי של משתמש
בונדר
הצטרף: 05 דצמבר 2020, 23:37
קיבל.ה  442 לייקים

קודם כל זה צריך להתקיים כי זה מה שרוב המנויים ובעלי היסטורית רכישה הצביעו.
אני תמכתי בזה בלב לא שלם משתי סיבות עיקריות:
קודם כל בגלל כמויות הקהל הנמוכות שהיו בעונה הסדירה ובגביע, שפגעו בתחושת הביתיות. ההצבעה הייתה הרבה לפני הפלייאוף אבל גם כמויות הקהל בפלייאוף איכזבו אותי, אם כי אתמול הוכחנו שפוטנציאל הקהל של הפועל עוד קיים.
הסיבה השנייה מבחינתי הייתה מחשבה שזה יקטין את גובה הלהבות ואולי יחזיר אוהדים שהפסיקו לבוא, בזמן שעבר מאז אני יותר סקפטי לגבי האופציה הזאת, בעיקר בגלל שמיעוט הדקות שהישראלים שיחקו ביורוליג מאז הפציעות של גינת ומדר, הרחיקו עוד אוהדים שאני מכיר שבלעו את הצפרדעים הקודמות, אבל מבחינתם זה היה הקש ששבר את גב הגמל.
אז הוא לא למד שום לקח, ואין לו שכל גם להצטער.

מחדל טקטי
Red_man
הצטרף: 27 נובמבר 2020, 09:43
קיבל.ה  2764 לייקים

porthos כתב: 24 יוני 2026, 18:43 למה זה טוב?

*נשאל ברצינות.
כי שאלו את הקהל וזה מה שהרוב החליט?
סמל אישי של משתמש
porthos
הצטרף: 04 אפריל 2021, 18:51
קיבל.ה  307 לייקים

כן, סבבה אני יודע וכמובן מקבל את זה שעשו סקר וכך הרוב החליט.
אני גם מסכים שאין טעם לבצע סקר שכזה אם אין בכוונתך (לכל הפחות) ליישם את תוצאותיו.

עם זאת, למה זה טוב?

מה זה נותן לנו?
למה בחרו בזה?
אני למשל בחרתי בלישאר ביד ושם.

אני לא רוצה להתווכח (גם אין על מה כבר) אלא רק להבין מה קיבינימט זה אמור לתת לנו, כי נראה לי שזה נותן לנו כאב ראש.
נערך לאחרונה על ידי porthos ב 24 יוני 2026, 19:14, נערך פעם 1 בסך הכל.
סמל אישי של משתמש
porthos
הצטרף: 04 אפריל 2021, 18:51
קיבל.ה  307 לייקים

בונדר כתב: 24 יוני 2026, 19:04 הסיבה השנייה מבחינתי הייתה מחשבה שזה יקטין את גובה הלהבות ואולי יחזיר אוהדים שהפסיקו לבוא, בזמן שעבר מאז אני יותר סקפטי לגבי האופציה הזאת, בעיקר בגלל שמיעוט הדקות שהישראלים שיחקו ביורוליג מאז הפציעות של גינת ומדר, הרחיקו עוד אוהדים שאני מכיר שבלעו את הצפרדעים הקודמות, אבל מבחינתם זה היה הקש ששבר את גב הגמל.
בפליאוף התמונה השתנתה מעט בכל הנוגע לישראלים ובמקומם בקבוצה.

ז"א שאתה צופה שכמות המינויים בשנה הבאה (בלי קשר למגרש הביתי לרגע) תרד לנגיד 2000 והחזרה לדרייב אין תעודד נגיד עוד 800 איש לעשות מינוי? הבנתי נכון?
סמל אישי של משתמש
בונדר
הצטרף: 05 דצמבר 2020, 23:37
קיבל.ה  442 לייקים

porthos כתב: 24 יוני 2026, 19:14
בונדר כתב: 24 יוני 2026, 19:04 הסיבה השנייה מבחינתי הייתה מחשבה שזה יקטין את גובה הלהבות ואולי יחזיר אוהדים שהפסיקו לבוא, בזמן שעבר מאז אני יותר סקפטי לגבי האופציה הזאת, בעיקר בגלל שמיעוט הדקות שהישראלים שיחקו ביורוליג מאז הפציעות של גינת ומדר, הרחיקו עוד אוהדים שאני מכיר שבלעו את הצפרדעים הקודמות, אבל מבחינתם זה היה הקש ששבר את גב הגמל.
בפליאוף התמונה השתנתה מעט בכל הנוגע לישראלים ובמקומם בקבוצה.

ז"א שאתה צופה שכמות המינויים בשנה הבאה (בלי קשר למגרש הביתי לרגע) תרד לנגיד 2000 והחזרה לדרייב אין תעודד נגיד עוד 800 איש לעשות מינוי? הבנתי נכון?
האמת שלא הבנתי את השאלה שלך, לגבי הישראלים קודם כל אין ברירה בשלב הזה לתת להם יותר מקום. אבל אני אומר שה"נזק" אולי כבר נעשה ובוודאות הרחיק אוהדים מסויימים, אם זה מוצדק או לא זאת שאלה אחרת אבל אני מכיר אוהדים שזה הרחיק.
אז הוא לא למד שום לקח, ואין לו שכל גם להצטער.

מחדל טקטי
רק הפועל
הצטרף: 28 נובמבר 2020, 19:27
קיבל.ה  3199 לייקים

מהלך עלוב , אשכרה לעבור למקום קטן יותר במקום לגדול ולצמוח אבל בסדר
איש גדול
הצטרף: 19 מאי 2025, 14:31
קיבל.ה  645 לייקים

porthos כתב: 24 יוני 2026, 18:43 למה זה טוב?

*נשאל ברצינות.
זאת בהחלט שאלה טובה
אבל שאלות טובות מהסוג הזה שואלים לפני שעושים הצבעה ומודיעים שחוזרים ולא אחרי.
עכשיו כבר מאוחר מידי לשאלות כאלה
Ofirkko
הצטרף: 28 אפריל 2024, 18:55
קיבל.ה  11 לייקים

זאת הצבעה רגשית. הרבה מהקהל הצביע לחזור לדרייב אין מתוך תפיסה שזה צעד בדרך לאחד את הקהילה. אני הצבעתי להישאר ביד אליהו כי הבנתי שזה עושה בדיוק את ההפך:
1) האולטראס לא יחזרו - לא רק שלא יחזרו המהלך הזה משכנע אותם שהסוף של ינאי קרוב, נותן להם תקווה ולכן הם רק יקצינו בעמדה שלהם. דווקא ייאוש שזאת, המציאות והיא לא תשתנה הייתה אולי משנה את המאזן (לפחות לחלק מהאנשים)
2) המהלך הזה עלול לייצר קרע חדש בין המנויים החדשים לישנים.
3) במבחן התוצאה, אם יש פיוס ברור שיש יותר אוהדים ממקומות בדרייב אין ואז נחזור לנקודת האפס שבה אחוז גדול מהקהילה לא יכול להגיע למשחקים
סמל אישי של משתמש
Red Wolf
הצטרף: 18 נובמבר 2020, 15:29
קיבל.ה  1888 לייקים

אני שם בצד את דעתי בנושא כן או לא ומנסה לענות על השאלה

אני חושב שזה ייתן מענה על זה שגם הרבה מאוד מהאנשים שמגיעים היום ליד אליהו שונאים את זה
זה ייתן מענה למשחקים הקטנים שזה תאכלס רוב העונה בליגה הישראלית, והאולם ירגיש יותר ביתי ופחות ריק
במשחקים הגדולים זה יחזיר את הביקוש והריגוש מלהגיע למשחק וגם ימנע מסתננים של היריבות
לי לפחות זה ברור וכנראה גם להנהלה שמספר המנויים שנה הבאה יקטן ואולי אפילו יקטן משמעותית (אגב לא רק באשמתה לשם שינוי)
זה מחזיר את האמון של הקהל בהנהלה שעשתה סקר ויישמה את תוצאותיו
ונותן פה איזה שבריר סולם לאולטראס לרדת מהעץ

זה כמובן גם עושה לא מעט כאב ראש, ואולי אפילו יכול ליצור פילוג גדול יותר בין אוהדי היורוליג לאוהדי הליגה
אבל בכל מקרה זה לדעתי "מה שזה נותן"
סמל אישי של משתמש
פרימו לוי
הצטרף: 28 נובמבר 2020, 20:45
קיבל.ה  2051 לייקים

בדיעבד זה היה נאיבי לחשוב שחזרה לדרייב אין תעזור במשהו ל״איחוי״, שזאת הסיבה שתמכתי בחזרה לדרייב אין בליגה. אז במובן הזה החזרה לדרייב אין אכן מיותרת כי זה כמובן לא הולך לעזור כלום. אבל לחזור אחורה מההצבעה יצור בעיות עוד יותר גדולות מאשר לחזור לדרייב אין, אז זה הרע במיעוטו כרגע.
סמל אישי של משתמש
Rak-Hapoel
הצטרף: 31 מרץ 2026, 07:20
קיבל.ה  69 לייקים

לוידע למה זה טוב...אבל האם זה טוב נדע כבר במשחק הראשון שם.
או שאולי בחידוש המנויים

בתכלס אם יחזרו המשחקים לארץ (לא שראיתי משהו בנושא...) אז אמורים להיות בגדול כמות שווה של משחקים בדרייב אין וביד אליהו
:hapoel: אפליקציית 'רק הפועל' זמינה בגוגל פליי ובאפסטור :hapoel:
Yaffe
הצטרף: 26 נובמבר 2020, 19:42
קיבל.ה  25 לייקים

בהחלט טעות, מההתחלה כל הסקר הזה נעשה מהר מדי ובלי מענה על יותר מדי שאלות.
היה צריך לעצור, עם כל הרצון הטוב, ולחשוב על כל המשמעויות ולהציג לאוהדים את כל התמונה המלאה לפני שמפרסמים סקר כזה (עדיפות למנויים, משחקים גדולים וכו').
מניח שיש עוד קיץ ארוך לפנינו, מקווה שיצליחו למצוא את הפתרון האידיאלי למצב הזה
בני12
הצטרף: 26 נובמבר 2020, 22:43
קיבל.ה  3060 לייקים

מכיוון שצחי עדיין איתנו בטוח שהמתווה הראשון יהיה דפוק ויעצבן את כולם וישנו אותו חלקית לאחר הבקורת שיקבלו
סמל אישי של משתמש
DavidSheriff9
הצטרף: 29 נובמבר 2020, 20:37
קיבל.ה  243 לייקים

אני רק מקווה שההנהלה תדע לתעדף מנויים ותיקים על פני חדשים ברכישת המנויים.
יש לי מנוי מאז ימות הדר יוסף (לרמה"ש לא נראה לי שהיה צריך מנוי? אבל אם כןמאז גם אז בוודאי היה לי..)

מאז המעבר לדרייב אין אני מחזיק בשני מנויים.
לא רוצה לחשוב בכלל על אפשרות שלא אוכל לחדש את המנוי כי אזלו המנויים או שתהיה לי תחרות מול מנוי חדש...
Red_man
הצטרף: 27 נובמבר 2020, 09:43
קיבל.ה  2764 לייקים

DavidSheriff9 כתב: 24 יוני 2026, 20:34 אני רק מקווה שההנהלה תדע לתעדף מנויים ותיקים על פני חדשים ברכישת המנויים.
יש לי מנוי מאז ימות הדר יוסף (לרמה"ש לא נראה לי שהיה צריך מנוי? אבל אם כןמאז גם אז בוודאי היה לי..)

מאז המעבר לדרייב אין אני מחזיק בשני מנויים.
לא רוצה לחשוב בכלל על אפשרות שלא אוכל לחדש את המנוי כי אזלו המנויים או שתהיה לי תחרות מול מנוי חדש...
מניח וגם מקווה שמי שיקבלו את זכות הראשונים הם מנויים ותיקים שהיו גם ביד אליהו ואח״כ מנויים חדשים מיד אליהו.
בני12
הצטרף: 26 נובמבר 2020, 22:43
קיבל.ה  3060 לייקים

DavidSheriff9 כתב: 24 יוני 2026, 20:34 אני רק מקווה שההנהלה תדע לתעדף מנויים ותיקים על פני חדשים ברכישת המנויים.
יש לי מנוי מאז ימות הדר יוסף (לרמה"ש לא נראה לי שהיה צריך מנוי? אבל אם כןמאז גם אז בוודאי היה לי..)

מאז המעבר לדרייב אין אני מחזיק בשני מנויים.
לא רוצה לחשוב בכלל על אפשרות שלא אוכל לחדש את המנוי כי אזלו המנויים או שתהיה לי תחרות מול מנוי חדש...
מבחינתי סדר העדיפויות למנויים בדרייבאין צריך להיות
- מנויים שהיו מנויים גם לדרייבאין וגם ליד אליהו
- מנויים חדשים ליד אליהו שהגיעו לפחות ל-80% מהמשחקים מול ה"קטנות" (לא כולל דרבי, ירושלים וחולון) או משרתי מילואים
- מנויים חדשים ליד אליהו שהגיעו פחות מ-80% מהמשחקים או מנויי דרייבאין ותיקים ללא מנוי ליד אליהו השנה
- קהל רחב
Maor
הצטרף: 17 יוני 2022, 23:58
קיבל.ה  362 לייקים

אני הצבעתי בעד הישארות במנורה, אבל חושב שאם התקבלה ההחלטה לחזור לדרייב אין חייב לקיים אותה.
זה צעד טוב לקהילה, גם אם האולטראס לא יחזרו.

אם שוב נהיה רוב הזמן סולד האוט בדרייב אין והאולטראס עדיין לא יחזרו, מאמין שיקיימו הצבעה נוספת ואז הקהל לא ירגיש מחויבות לאולטראס וירגיש יותר בנוח לחזור למנורה.
ramig76
הצטרף: 29 אפריל 2024, 08:18
קיבל.ה  300 לייקים

אני הצבעתי בעד לחזור לדרייב אין כדי לאחד את הקהילה. אבל אחרי שהבנתי שזה לא יעזור הייתי שמח לשנות את ההחלטה ולהישאר ביד ושם.
shaharot
הצטרף: 27 נובמבר 2020, 02:12
קיבל.ה  1421 לייקים

כולי תקווה שהדרייב אין יהיה מלא עונה הבאה ושהאולטרס יתפוצצו
סומך עליהם שיהיו יצירתיים וירעילו במכירת מנויים במטרה שלא יקנו
Charlie
הצטרף: 06 דצמבר 2020, 23:52
קיבל.ה  1237 לייקים

האולטראס לפחות רשמית מחרימים את המשחקים כי הם "לא באים ליד אליהו".
אז אין יותר יד אליהו. חוזרים הביתה לדרייב אין.
מה עכשיו? למה שלא יבואו?
סמל אישי של משתמש
porthos
הצטרף: 04 אפריל 2021, 18:51
קיבל.ה  307 לייקים

הסיבה שאני שואל, ואולי אני גם אערוך זאת בהודעה המקורית היא להבין את מי שכן רצה בזה, מה היו הסיבות לכך. אין לי עניין להתווכח בנושא או לנהל שום דיון. רק רוצה להבין את ההיגיון.

עד כה הבנתי:
1. שזה אמור להיות צעד בונה אמון

יש עוד סיבות?
סמל אישי של משתמש
porthos
הצטרף: 04 אפריל 2021, 18:51
קיבל.ה  307 לייקים

איש גדול כתב: 24 יוני 2026, 19:57
porthos כתב: 24 יוני 2026, 18:43 למה זה טוב?

*נשאל ברצינות.
זאת בהחלט שאלה טובה
אבל שאלות טובות מהסוג הזה שואלים לפני שעושים הצבעה ומודיעים שחוזרים ולא אחרי.
עכשיו כבר מאוחר מידי לשאלות כאלה
לייתר דיוק אתה אמור לשאול את השאלה הזאת לפני שאתה בכלל מעלה סקר.

אבל מבין שורותיך בפורום, אני מניח שאתה מאוד בעד המהלך. אפשר לשאול למה?
בני12
הצטרף: 26 נובמבר 2020, 22:43
קיבל.ה  3060 לייקים

Charlie כתב: 24 יוני 2026, 23:06 האולטראס לפחות רשמית מחרימים את המשחקים כי הם "לא באים ליד אליהו".
אז אין יותר יד אליהו. חוזרים הביתה לדרייב אין.
מה עכשיו? למה שלא יבואו?
זה מזמן חרם עד שעופר יעזוב
Niro
הצטרף: 27 נובמבר 2020, 17:09
קיבל.ה  2930 לייקים

אני לא בצד שלהם, אבל אי אפשר ביד אחת לחזור לדרייב אין "כצעד בונה אמון", וביד השנייה לשלוח מכתב התראה מעו"ד לקול ככל הנראה הכי בולט מקרב המתנגדים.
עופר גם התחייב, ככל שאני יודע מרצונו החופשי, לקחת צעד אחורה ולהיות פחות מעורב. אז מה קרה מאז? מזה הפסדובלה הזה של צעד אחורה ושני צעדים קדימה?
סמל אישי של משתמש
מילפורד
הצטרף: 26 נובמבר 2020, 21:19
קיבל.ה  3924 לייקים

לשפר את האוירה במשחקים שמגיעים אליהם בפועל פחות מ3,000 אנשים (שזה רוב המשחקים).
לייצר מחדש עניין של ביקוש מול היצע , המצב הנוכחי שהיה קל מידי להשיג כרטיסים ייצר מצב של פחות קהל ממה שיכול להיות כשיש יותר היצע נמוך יותר.
nirgo
הצטרף: 24 ינואר 2022, 23:08
קיבל.ה  757 לייקים

בליגה הגיעו 2000-2500 איש ליד אליהו והאווירה הייתה נוראית, אותה כמות בדרייב-אין תיתן אווירה ביתית עם עידוד נפלא.
עד המ!!ת הפועל
הצטרף: 16 נובמבר 2020, 17:41
קיבל.ה  1048 לייקים

לי נראה שהמחירים יהיו כל כך יקרים ואנשים יתחננו לחזור ליד-אליהו.
סמל אישי של משתמש
red in blood
הצטרף: 14 נובמבר 2020, 17:58
קיבל.ה  785 לייקים

זה מעבר מאוד מסובך, שלא הולך לפתור את הבעיות הקיימות.
למה בכל זאת הצבעתי בעד? כי הבנתי שזה הולך לנצח, והעדפתי שאם זה כבר מנצח, שזה חייב לנצח ברוב ענק כדי לקבל כמה שיותר קונצנזוס אצל הקהל.
"אנחנו אולי קהל פרובוקטיבי, קהל שנון, קהל עם לשון חריפה וחדה, ולפעמים חסרת רחמים, אבל אנחנו לא גזענים."
- עומר חרמש ז״ל
סמל אישי של משתמש
Rak-Hapoel
הצטרף: 31 מרץ 2026, 07:20
קיבל.ה  69 לייקים

Niro כתב: 24 יוני 2026, 23:55 אני לא בצד שלהם, אבל אי אפשר ביד אחת לחזור לדרייב אין "כצעד בונה אמון", וביד השנייה לשלוח מכתב התראה מעו"ד לקול ככל הנראה הכי בולט מקרב המתנגדים.
עופר גם התחייב, ככל שאני יודע מרצונו החופשי, לקחת צעד אחורה ולהיות פחות מעורב. אז מה קרה מאז? מזה הפסדובלה הזה של צעד אחורה ושני צעדים קדימה?
לןידע לגביו יחזיו עם הקהל, אבל יש מצב טוב שהוא רואה את אותן עוולות שנעשות כלפי הקבוצה וכיו מהמוסדות השונים ומרגיש שאם לא יהיה מעורב זה יתמסמס.

הוא התחייב להיכנס שם לעובי הקורה, ולא נראה שהוא אדם שמוותר מהר
:hapoel: אפליקציית 'רק הפועל' זמינה בגוגל פליי ובאפסטור :hapoel:
איש גדול
הצטרף: 19 מאי 2025, 14:31
קיבל.ה  645 לייקים

porthos כתב: 24 יוני 2026, 23:16
איש גדול כתב: 24 יוני 2026, 19:57
porthos כתב: 24 יוני 2026, 18:43 למה זה טוב?

*נשאל ברצינות.
זאת בהחלט שאלה טובה
אבל שאלות טובות מהסוג הזה שואלים לפני שעושים הצבעה ומודיעים שחוזרים ולא אחרי.
עכשיו כבר מאוחר מידי לשאלות כאלה
לייתר דיוק אתה אמור לשאול את השאלה הזאת לפני שאתה בכלל מעלה סקר.

אבל מבין שורותיך בפורום, אני מניח שאתה מאוד בעד המהלך. אפשר לשאול למה?
לא רשמתי בשום מקום שאני בעד המהלך
המהלך הזה לא ישנה כלום מול הקהל
אבל בכל מקרה עונה הבאה יהיו פחות מנויים מדרייב אין סולד אווט וברוב המשחקים בליגה יהיו פחות מ-2000 אז נראה לי שעדיף שזה יהיה בדרייב אין מאשר ביד אליהו לא?
בכל מקרה את המצב מול הקהל זה לא ישנה וגם אל תדאג אם יגיעו יותר אוהדים ממה שהדרייב אין יכול להכיל עופר ימצא דרך לחזור ליד אליהו
סמל אישי של משתמש
Rak-Hapoel
הצטרף: 31 מרץ 2026, 07:20
קיבל.ה  69 לייקים

איש גדול כתב: 25 יוני 2026, 07:51
porthos כתב: 24 יוני 2026, 23:16
איש גדול כתב: 24 יוני 2026, 19:57

זאת בהחלט שאלה טובה
אבל שאלות טובות מהסוג הזה שואלים לפני שעושים הצבעה ומודיעים שחוזרים ולא אחרי.
עכשיו כבר מאוחר מידי לשאלות כאלה
לייתר דיוק אתה אמור לשאול את השאלה הזאת לפני שאתה בכלל מעלה סקר.

אבל מבין שורותיך בפורום, אני מניח שאתה מאוד בעד המהלך. אפשר לשאול למה?
לא רשמתי בשום מקום שאני בעד המהלך
המהלך הזה לא ישנה כלום מול הקהל
אבל בכל מקרה עונה הבאה יהיו פחות מנויים מדרייב אין סולד אווט וברוב המשחקים בליגה יהיו פחות מ-2000 אז נראה לי שעדיף שזה יהיה בדרייב אין מאשר ביד אליהו לא?
בכל מקרה את המצב מול הקהל זה לא ישנה וגם אל תדאג אם יגיעו יותר אוהדים ממה שהדרייב אין יכול להכיל עופר ימצא דרך לחזור ליד אליהו
חבר, נתת פה קביעות לעתיד ועל בסיסן אתה שופט את המועדון על משהו שעוד אפילו לא קרה.
ואם זה לא יהיה המצב, תחזור להגיד טעיתי?
:hapoel: אפליקציית 'רק הפועל' זמינה בגוגל פליי ובאפסטור :hapoel:
איש גדול
הצטרף: 19 מאי 2025, 14:31
קיבל.ה  645 לייקים

Rak-Hapoel כתב: 25 יוני 2026, 09:08
איש גדול כתב: 25 יוני 2026, 07:51
porthos כתב: 24 יוני 2026, 23:16

לייתר דיוק אתה אמור לשאול את השאלה הזאת לפני שאתה בכלל מעלה סקר.

אבל מבין שורותיך בפורום, אני מניח שאתה מאוד בעד המהלך. אפשר לשאול למה?
לא רשמתי בשום מקום שאני בעד המהלך
המהלך הזה לא ישנה כלום מול הקהל
אבל בכל מקרה עונה הבאה יהיו פחות מנויים מדרייב אין סולד אווט וברוב המשחקים בליגה יהיו פחות מ-2000 אז נראה לי שעדיף שזה יהיה בדרייב אין מאשר ביד אליהו לא?
בכל מקרה את המצב מול הקהל זה לא ישנה וגם אל תדאג אם יגיעו יותר אוהדים ממה שהדרייב אין יכול להכיל עופר ימצא דרך לחזור ליד אליהו
חבר, נתת פה קביעות לעתיד ועל בסיסן אתה שופט את המועדון על משהו שעוד אפילו לא קרה.
ואם זה לא יהיה המצב, תחזור להגיד טעיתי?
חבר, אני מבין שנורא רגישים פה לדיעות שונות אבל זה מקום שכל אחד רושם את דעתו.
אני רושם את דעתי , אתה רושם את דעתך.
אם מה שרשמתי שלטעמי יקרה בסוף לא יקרה ומאוד יהיה חשוב לך שאני אגיד שטעיתי אז תפנה אליי ואני מבטיח לעשות את זה.
למרות שאני לא מבין מה זה כל כך חשוב , כולי אוהד הפועל משועמם שכותב את דעתו פה , אין לי שום השפעה מעבר לזה.
סמל אישי של משתמש
Rak-Hapoel
הצטרף: 31 מרץ 2026, 07:20
קיבל.ה  69 לייקים

איש גדול כתב: 25 יוני 2026, 09:48
Rak-Hapoel כתב: 25 יוני 2026, 09:08
איש גדול כתב: 25 יוני 2026, 07:51
לא רשמתי בשום מקום שאני בעד המהלך
המהלך הזה לא ישנה כלום מול הקהל
אבל בכל מקרה עונה הבאה יהיו פחות מנויים מדרייב אין סולד אווט וברוב המשחקים בליגה יהיו פחות מ-2000 אז נראה לי שעדיף שזה יהיה בדרייב אין מאשר ביד אליהו לא?
בכל מקרה את המצב מול הקהל זה לא ישנה וגם אל תדאג אם יגיעו יותר אוהדים ממה שהדרייב אין יכול להכיל עופר ימצא דרך לחזור ליד אליהו
חבר, נתת פה קביעות לעתיד ועל בסיסן אתה שופט את המועדון על משהו שעוד אפילו לא קרה.
ואם זה לא יהיה המצב, תחזור להגיד טעיתי?
חבר, אני מבין שנורא רגישים פה לדיעות שונות אבל זה מקום שכל אחד רושם את דעתו.
אני רושם את דעתי , אתה רושם את דעתך.
אם מה שרשמתי שלטעמי יקרה בסוף לא יקרה ומאוד יהיה חשוב לך שאני אגיד שטעיתי אז תפנה אליי ואני מבטיח לעשות את זה.
למרות שאני לא מבין מה זה כל כך חשוב , כולי אוהד הפועל משועמם שכותב את דעתו פה , אין לי שום השפעה מעבר לזה.
למה רגיש? דווקא ממש לא עניין של רגיש.
ולמה שתהיה לי בעיה עם דעות שונות.

דיברתי נטו על התחזית שנתת
:hapoel: אפליקציית 'רק הפועל' זמינה בגוגל פליי ובאפסטור :hapoel:
איש גדול
הצטרף: 19 מאי 2025, 14:31
קיבל.ה  645 לייקים

Rak-Hapoel כתב: 25 יוני 2026, 10:42
איש גדול כתב: 25 יוני 2026, 09:48
Rak-Hapoel כתב: 25 יוני 2026, 09:08

חבר, נתת פה קביעות לעתיד ועל בסיסן אתה שופט את המועדון על משהו שעוד אפילו לא קרה.
ואם זה לא יהיה המצב, תחזור להגיד טעיתי?
חבר, אני מבין שנורא רגישים פה לדיעות שונות אבל זה מקום שכל אחד רושם את דעתו.
אני רושם את דעתי , אתה רושם את דעתך.
אם מה שרשמתי שלטעמי יקרה בסוף לא יקרה ומאוד יהיה חשוב לך שאני אגיד שטעיתי אז תפנה אליי ואני מבטיח לעשות את זה.
למרות שאני לא מבין מה זה כל כך חשוב , כולי אוהד הפועל משועמם שכותב את דעתו פה , אין לי שום השפעה מעבר לזה.
למה רגיש? דווקא ממש לא עניין של רגיש.
ולמה שתהיה לי בעיה עם דעות שונות.

דיברתי נטו על התחזית שנתת
מה הפריע לך בתחזית שנתתי (שהיא דיעה בלבד)
הכמות מנויים שאמרתי יהיו?
הכמות אוהדים שאמרתי שתגיע למשחקי הליגה?
זה שאם בסוף כל מה שאמרתי לא יהיה נכון ויהיו יותר אוהדים ממה שהדרייב אין יכול להכיל עופר יחזיר תמשחקים ליד אליהו?
Asafasraf
הצטרף: 28 נובמבר 2020, 13:08
קיבל.ה  2031 לייקים

Niro כתב:אני לא בצד שלהם, אבל אי אפשר ביד אחת לחזור לדרייב אין "כצעד בונה אמון", וביד השנייה לשלוח מכתב התראה מעו"ד לקול ככל הנראה הכי בולט מקרב המתנגדים.
עופר גם התחייב, ככל שאני יודע מרצונו החופשי, לקחת צעד אחורה ולהיות פחות מעורב. אז מה קרה מאז? מזה הפסדובלה הזה של צעד אחורה ושני צעדים קדימה?
הצעד בונה האמון הוא מול אלה שנטשו באמצע, ולא האולטראס.
לגביי מכתב ההתראה- מקווה שגם יממש. נמאס מהביוב שיוצא מהפה של אותו אוהד. סירחון שאני מחכה שישלם עליו.


Sent from my iPhone using Tapatalk
איש גדול
הצטרף: 19 מאי 2025, 14:31
קיבל.ה  645 לייקים

אני אגיד שוב משהו שאמור להיות ברור
בעלים שתובע או מאיים בתביעה על אוהד על משהו (שטותי ולא נכון ככל שיהיה) שרשם בטוויטר לא ראוי להיות בעלים של הפועל.
ולא משנה כמה כולם פה לא מסכימים או לא אוהבים את הבן אדם וגם לא משנה כמה הבעלים משקיע.
זה פשוט משהו שלא יכול לקרות
תא מרבוטא
הצטרף: 28 נובמבר 2020, 09:31
קיבל.ה  974 לייקים

איש גדול כתב: 27 יוני 2026, 09:39 אני אגיד שוב משהו שאמור להיות ברור
בעלים שתובע או מאיים בתביעה על אוהד על משהו (שטותי ולא נכון ככל שיהיה) שרשם בטוויטר לא ראוי להיות בעלים של הפועל.
ולא משנה כמה כולם פה לא מסכימים או לא אוהבים את הבן אדם וגם לא משנה כמה הבעלים משקיע.
זה פשוט משהו שלא יכול לקרות
במקרה של אותו אוהד זה ממש לא כזה ברור
אישית, וגם רשמתי את זה, אני חושב שההתרעה בתביעה הזו דווקא מאד מאתרגת את אותו אוהד ומשניאה את עופר, עע התגובה שלך
אבל אותו אוהד לפי דיווחים ודןגמאות פה עשה הרבה מאד כדי לחצות גבולות (רק ככה בשלוף, לומר בפומבי ברשת לאוהד שביקר אותו, שהוא מוזמן ל.... את ה. . . השלם את החסר לבד).
כמו שרשמת קודם, לך דעה שונה וזה בסדר
אבל זה ממש לא ברור וחד משמעי במקרה שלו שבעלי הקבוצה יבליג על הדברים שלו
איש גדול
הצטרף: 19 מאי 2025, 14:31
קיבל.ה  645 לייקים

תא מרבוטא כתב: 27 יוני 2026, 10:08
איש גדול כתב: 27 יוני 2026, 09:39 אני אגיד שוב משהו שאמור להיות ברור
בעלים שתובע או מאיים בתביעה על אוהד על משהו (שטותי ולא נכון ככל שיהיה) שרשם בטוויטר לא ראוי להיות בעלים של הפועל.
ולא משנה כמה כולם פה לא מסכימים או לא אוהבים את הבן אדם וגם לא משנה כמה הבעלים משקיע.
זה פשוט משהו שלא יכול לקרות
במקרה של אותו אוהד זה ממש לא כזה ברור
אישית, וגם רשמתי את זה, אני חושב שההתרעה בתביעה הזו דווקא מאד מאתרגת את אותו אוהד ומשניאה את עופר, עע התגובה שלך
אבל אותו אוהד לפי דיווחים ודןגמאות פה עשה הרבה מאד כדי לחצות גבולות (רק ככה בשלוף, לומר בפומבי ברשת לאוהד שביקר אותו, שהוא מוזמן ל.... את ה. . . השלם את החסר לבד).
כמו שרשמת קודם, לך דעה שונה וזה בסדר
אבל זה ממש לא ברור וחד משמעי במקרה שלו שבעלי הקבוצה יבליג על הדברים שלו
האוהד הזה לא חצה שום גבול
זכותו לא להגיע ליד אליהו , זכותו לצאת נגד זה וזכותו להגיד מה שבא לו.
מעבר לזה שזאת זכותו כל התייחסות של עופר אליו מעבירה עוד אנשים (כמוני) להיות נגד עופר
גם את זה מיותר להגיד
שליחת תגובה