חלון העברות 2026

פורום אוהדי הפועל תל אביב
dino
הצטרף: 28 נובמבר 2020, 11:17
קיבל.ה  3251 לייקים

לגבי מצב הזרים הכללי, שקשה להביא לפה. אם זאת בעיה יותר גדולה מרק סיפור שלנו, הממשלה ומיקי זוהר צריכים להציע הטבות לזרים שיבואו לפה, המצב פה זה חלק מהאחריות שלה. זה יהיה כסף קטן מאוד לעומת כל שני וחמישי שמעבירים כספים קואליציונים על כלום ושום דבר
סמל אישי של משתמש
צ'ימבויקה
הצטרף: 06 ינואר 2022, 14:19
קיבל.ה  1200 לייקים

D&3 כתב: 24 יוני 2026, 14:12
צ'ימבויקה כתב: 24 יוני 2026, 14:04
ונרקומן כתב: 24 יוני 2026, 11:23 האמת? אם יש קבוצה שמוכנה לאירופה זו הפועל.
הסגל כמעט שלם מלבד לויזו שעוזב וזה שחקנים שכבר מכירים אחד את השני משנה שעברה.

מניח שיתנו לשאנדה ובואטנג את הצ׳אנס שם, ואחרי אירופה יכולים להיות שינויים.
זו הגישה הנכונה בעיניי אגב ואפקט ה״עונה השנייה״ צריך לחול פה בתקווה על לא מעט שחקנים

בהנחה ורוצים לנסות לאתגר את לודוגורץ ולהוות יריב אז הסיפור של המשכיות לא תמיד מספיק.
זה כמו שאחרי שעלינו ליגה ופירקנו, לא דיברנו על המשכיות.

לכל הפחות, ללויזו חלק גדול (בעיניי מעבר לזה) בעצם ההגעה שלנו לאירופה, לא מדובר באיזה שחקן שולי.
גם אם היה לנו את לויזו, אנחנו מתמודדים מול קובצה טובה מאיתנו בהרבה.
אני לא מבין איך ההרכב הנוכחי מאיים על השער של קבוצה כמו לודוגורץ, הפועל הזו שיחקה דקות רבות ולא הגיעה לשער של ב״ש, בית״ר ומכבי ת״א.

ומה זה אפקט העונה השנייה? ששאנדה סילבה יהפך לכוכב?
מי אמר לך שכך יהיה?
סתיו בחצי עונה שנייה נוראית, מי אמר לך שהוא יחזור לכושר של תחילת עונה?
הפועל הזו ממש עכשיו בפלייאוף שיחקה נגד מכבי את הדרבי הכי חד צדדי (לטובתנו) ב15 שנה האחרונות בערך, והייתה הרבה הרבה יותר טובה נגד בית"ר ב10 שחקנים. לא רק שהגענו לשער, גם היינו שווים בכל אחד מהמשחקים האלה במינימום של המינימום 2 גולים.

ואפקט העונה השנייה של קבוצה בבנייה היא שככל שהעונה הקודמת התקדמה נראינו טוב יותר (עד היחידה מתח בגארבג' טיים), כי כמו כל קבוצה בבנייה, לוקח לה זמן להתחבר.
זה לא אומר שאנחנו בהכרח נמשיך להתפתח, בטח ללא מחליף ללואיזו, אבל בניגוד למצב לפני שנה, יש בהפועל קבוצה שצריכים חיזוקים נקודתיים, לא שחקן וחצי בהרכב שצריך למצוא לידו הרכב וסגל שלמים.
עם סוף דבריך אני מסכים.
בעיניי אם מכוונים קצת יותר גבוה מהשנה הזו (מקומות 3-4) אז צריך חיזוקים נקודתיים של 2-4 שחקנים בכירים, אחד או שניים יכולים לנוע בין הרכב לספסל. פרבר לא שחקן בכיר.
לא רואה כמוך את העונה, אי אפשר מצד אחד להתעלם ממשחקים בסיבוב הראשון והשני שמניתי בפניך, ומצד שני כשזה נוח לתת לי כדוגמה שני משחקים שלנו מאותו סיבוב שבו הצבעת על ירידת מתח.
והמשחק נגד ביתר היה סופר חריג כי הם נאבקו על אליפות והיו בלחץ היסטרי.
בתמונה הגדולה, אני ממש אבל ממש לא חושב, שהפועל מבחינה מקצועית שיחקה כדורגל טוב, יוזם ואטרקטיבי מול ב״ש , מכבי וביתר. היא עשתה את זה אולי 30 אחוז מהזמן. רוח לחימה לא חסר וזה חשוב.
גם משחק ההגנה שלנו טוב.
אבל בעיניי בלי לויזו אין לנו מספיק איכות בלשון המעטה.
Terry
הצטרף: 25 מאי 2026, 19:39
קיבל.ה  19 לייקים

D&3 כתב: 24 יוני 2026, 14:12
צ'ימבויקה כתב: 24 יוני 2026, 14:04
ונרקומן כתב: 24 יוני 2026, 11:23 האמת? אם יש קבוצה שמוכנה לאירופה זו הפועל.
הסגל כמעט שלם מלבד לויזו שעוזב וזה שחקנים שכבר מכירים אחד את השני משנה שעברה.

מניח שיתנו לשאנדה ובואטנג את הצ׳אנס שם, ואחרי אירופה יכולים להיות שינויים.
זו הגישה הנכונה בעיניי אגב ואפקט ה״עונה השנייה״ צריך לחול פה בתקווה על לא מעט שחקנים

בהנחה ורוצים לנסות לאתגר את לודוגורץ ולהוות יריב אז הסיפור של המשכיות לא תמיד מספיק.
זה כמו שאחרי שעלינו ליגה ופירקנו, לא דיברנו על המשכיות.

לכל הפחות, ללויזו חלק גדול (בעיניי מעבר לזה) בעצם ההגעה שלנו לאירופה, לא מדובר באיזה שחקן שולי.
גם אם היה לנו את לויזו, אנחנו מתמודדים מול קובצה טובה מאיתנו בהרבה.
אני לא מבין איך ההרכב הנוכחי מאיים על השער של קבוצה כמו לודוגורץ, הפועל הזו שיחקה דקות רבות ולא הגיעה לשער של ב״ש, בית״ר ומכבי ת״א.

ומה זה אפקט העונה השנייה? ששאנדה סילבה יהפך לכוכב?
מי אמר לך שכך יהיה?
סתיו בחצי עונה שנייה נוראית, מי אמר לך שהוא יחזור לכושר של תחילת עונה?
הפועל הזו ממש עכשיו בפלייאוף שיחקה נגד מכבי את הדרבי הכי חד צדדי (לטובתנו) ב15 שנה האחרונות בערך, והייתה הרבה הרבה יותר טובה נגד בית"ר ב10 שחקנים. לא רק שהגענו לשער, גם היינו שווים בכל אחד מהמשחקים האלה במינימום של המינימום 2 גולים.

ואפקט העונה השנייה של קבוצה בבנייה היא שככל שהעונה הקודמת התקדמה נראינו טוב יותר (עד היחידה מתח בגארבג' טיים), כי כמו כל קבוצה בבנייה, לוקח לה זמן להתחבר.
זה לא אומר שאנחנו בהכרח נמשיך להתפתח, בטח ללא מחליף ללואיזו, אבל בניגוד למצב לפני שנה, יש בהפועל קבוצה שצריכים חיזוקים נקודתיים, לא שחקן וחצי בהרכב שצריך למצוא לידו הרכב וסגל שלמים.
אני מסכים שבסוף העונה הקבוצה היתה מתואמת יותר. לדעתי הנפילה שהיתה לנו בפליאוף היא תוצאה של עייפות בשילוב עם סגל דליל. לקבוצות האחרות פשוט היו יותר אופציות מהספסל כדי להתמודד עם 2 משחקים בשבוע. גם התיאום שנוצר נפגע מזה שהיה פחות זמן להתכונן לכל משחק.
מדברים כל הזמן על חיזוקים להרכב, ואני לא אומר שזה לא חשוב, אבל העמקה של הסגל הרבה יותר משמעותית בעיני.
סמל אישי של משתמש
Rak-Hapoel
הצטרף: 31 מרץ 2026, 07:20
קיבל.ה  69 לייקים

אאוץ'

תמונה
:hapoel: אפליקציית 'רק הפועל' זמינה בגוגל פליי ובאפסטור :hapoel:
RedArmy555
הצטרף: 05 יולי 2022, 09:19
קיבל.ה  18 לייקים

באמת שילך אלף פעם להזדיין דיארה
מקווה מאוד שיש להם תוכנית ב
עומרי דראגס
הצטרף: 27 מאי 2021, 20:35
קיבל.ה  109 לייקים

לפחות הפעם זה נגמר מהר
Charlie
הצטרף: 06 דצמבר 2020, 23:52
קיבל.ה  1237 לייקים

עומרי דראגס כתב:לפחות הפעם זה נגמר מהר
לפחות הוא לא ירד להטעין את הפלאפון....
סמל אישי של משתמש
סימרוטיץ' סבסטיאן
הצטרף: 19 יוני 2021, 20:52
קיבל.ה  148 לייקים

לפחות נגמרה הסאגה הזאת. מעייפת מאוד.

רוצה להאמין שפעלו במקביל גם מול שחקנים אחרים.
אוהבים אותך כולם :hapoel:
D&3
הצטרף: 24 יוני 2021, 15:49
קיבל.ה  1793 לייקים



הדיווח
קפבלנקה
הצטרף: 05 יולי 2023, 15:08
קיבל.ה  935 לייקים

תודה לאל, אפשר להתקדם.
Niro
הצטרף: 27 נובמבר 2020, 17:09
קיבל.ה  2931 לייקים

זה יהיה קטנוני לאחל לו צולבת?
סמל אישי של משתמש
RedDrifter
הצטרף: 20 יולי 2025, 15:08
מיקום: אוסישקין
קיבל.ה  942 לייקים

נאחל לו שירדו ליגה
אף לא צעד לאחור :hapoel:
סמל אישי של משתמש
צ'ימבויקה
הצטרף: 06 ינואר 2022, 14:19
קיבל.ה  1200 לייקים

אולי הפועל יכלה לנהל את זה יותר טוב ולהבין שהוא מהסס אבל האמת שגם הוא חתיכת חרא

שנה וחצי מדברים איתו
מדברים עם הקבוצה שלו
אנרגיה רבה הושקעה בו תקופה ארוכה

במקום לסרב בנימוס, הוא והסוכן שלו זיהו את הרצון שלנו ונשמע שעשו בן שימוש במו״מ מול קבוצה אחרת
dino
הצטרף: 28 נובמבר 2020, 11:17
קיבל.ה  3251 לייקים

Niro כתב: 24 יוני 2026, 18:35 זה יהיה קטנוני לאחל לו צולבת?
תלוי בסיטואציה.

אם הוא היה כנה כל הדרך עם הפועל ואמר להם שהם רק אופציה ב׳ למקרה שלא ילך לו עם קבוצות אחרות, אז זכותו.
אם ביודעין הוא שיחק משחקים או כמו שאומרים רקד בשתי חתונות, אז הוא חתיכת דרעק מסריח.
לפעם הבאה, בכל מקרה, מאוד רצוי לא לבנות על שחקנים כאלו כי הם ידפקו אותך והזמן רץ ושחקנים חותמים במקומות אחרים. שלא ישאר לנו לבחירה רק את הפשטידה שאף אחד לא נוגע.
סמל אישי של משתמש
לוסיאנו
הצטרף: 10 פברואר 2022, 21:36
קיבל.ה  132 לייקים

אני באמת מקווה שיתרכזו ב10 טבעי שעושה משחק כי זה הדבר הראשון שחסר לפני כנף שמאל
סמל אישי של משתמש
RedDrifter
הצטרף: 20 יולי 2025, 15:08
מיקום: אוסישקין
קיבל.ה  942 לייקים

בהחלט

לא רוצה את חווית אלקוקין שוב, לא יהיה נחמד מול לודוגרץ איתו
אף לא צעד לאחור :hapoel:
דוגיס
הצטרף: 27 נובמבר 2020, 18:37
קיבל.ה  480 לייקים

פששש איזה באסה עם דיארה קשה לי להאמין שנביא זר ברמה הזאת, מאוד קשה להביא לפה זרים. לואיזו זה אחד ל20 שנה, בהצלחה לנו עם סילבה באגף שחקן של גג שני שערים וחצי בישול לעונה.
סמל אישי של משתמש
בונדר
הצטרף: 05 דצמבר 2020, 23:37
קיבל.ה  443 לייקים

dino כתב: 24 יוני 2026, 19:23
Niro כתב: 24 יוני 2026, 18:35 זה יהיה קטנוני לאחל לו צולבת?
תלוי בסיטואציה.

אם הוא היה כנה כל הדרך עם הפועל ואמר להם שהם רק אופציה ב׳ למקרה שלא ילך לו עם קבוצות אחרות, אז זכותו.
אם ביודעין הוא שיחק משחקים או כמו שאומרים רקד בשתי חתונות, אז הוא חתיכת דרעק מסריח.
לפעם הבאה, בכל מקרה, מאוד רצוי לא לבנות על שחקנים כאלו כי הם ידפקו אותך והזמן רץ ושחקנים חותמים במקומות אחרים. שלא ישאר לנו לבחירה רק את הפשטידה שאף אחד לא נוגע.
מלכתחילה היו צריכים לא לבנות, ואני מקווה שבאמת עשו כך.
אז הוא לא למד שום לקח, ואין לו שכל גם להצטער.

מחדל טקטי
סמל אישי של משתמש
לוסיאנו
הצטרף: 10 פברואר 2022, 21:36
קיבל.ה  132 לייקים

הטוויסט בכל המערכת יחסים הזו הגיע בכלל רגע לפני שלואיזו חתם, דיארה יצר קשר עם הפועל ורצה להגיע אבל הפועל הבינו שלואיזו עשה המון בשביל להגיע ועמדו מאחריו
talb55
הצטרף: 21 ינואר 2025, 08:16
קיבל.ה  454 לייקים

לא הייתי סותם את הגולל עדין. במועדון עוד לא יודעים מה המצב שלו עם הטורקים, ולי מאוד תמוהה שכולם מצוטטים כתב אחד
סמל אישי של משתמש
covid bryant
הצטרף: 16 נובמבר 2020, 16:13
קיבל.ה  188 לייקים

dont give us hope
Nsumbo
הצטרף: 13 פברואר 2022, 11:00
קיבל.ה  61 לייקים

talb55 כתב: 24 יוני 2026, 21:20 לא הייתי סותם את הגולל עדין. במועדון עוד לא יודעים מה המצב שלו עם הטורקים, ולי מאוד תמוהה שכולם מצוטטים כתב אחד
אתה מנפנף במזרק מול נרקומנים
אל תעשה לנו את זה
סמל אישי של משתמש
RedDrifter
הצטרף: 20 יולי 2025, 15:08
מיקום: אוסישקין
קיבל.ה  942 לייקים

צר לי לאכזב אתכם אבל הוא כבר מזמן לא הכתב היחידי שמדווח את זה
אף לא צעד לאחור :hapoel:
מוצרלה
הצטרף: 22 יולי 2023, 23:31
קיבל.ה  24 לייקים

talb55 כתב: 24 יוני 2026, 21:20 לא הייתי סותם את הגולל עדין. במועדון עוד לא יודעים מה המצב שלו עם הטורקים, ולי מאוד תמוהה שכולם מצוטטים כתב אחד
כל האתרים מפוצצים עם הסיכום שלו
כבר באמת חלאס שיגמר לפה או לפה
סמל אישי של משתמש
רדפוקס
הצטרף: 28 נובמבר 2020, 21:46
קיבל.ה  6347 לייקים

מקווה שאף אחד לא מחכה לוולקאם הרשמי בטורקיה בשביל לעבור הלאה.
אכל לנו את הראש צ׳וקומוקו דיארה.
סמל אישי של משתמש
לוסיאנו
הצטרף: 10 פברואר 2022, 21:36
קיבל.ה  132 לייקים

אפשר גם ״לעכל״ את הבשורה ולהתקדם, דיארה זה לא הפסד גדול. הוא כישרון אבל לא מנהיג. לואיזו לא רואה את דיארה ולשחקנים כאלה צריך לשאוף גם אם זה לא שחקן בן 22 זה יכול להיות בן 25-28 שינווט את כל הקישור לכיוון ההתקפה, הפועל צריכה מנהיג
סמל אישי של משתמש
RedDrifter
הצטרף: 20 יולי 2025, 15:08
מיקום: אוסישקין
קיבל.ה  942 לייקים

יש להפועל פחות משבועיים (6/7) עד שתצא למחנה אימונים, אחרי התאריך הזה להביא זר שיעזור לנו מול לודוגרץ זה כבר מעט יותר בעייתי
אף לא צעד לאחור :hapoel:
אסון למכבי
הצטרף: 02 ינואר 2021, 13:41
קיבל.ה  160 לייקים

לוסיאנו כתב: 24 יוני 2026, 22:25 אפשר גם ״לעכל״ את הבשורה ולהתקדם, דיארה זה לא הפסד גדול. הוא כישרון אבל לא מנהיג. לואיזו לא רואה את דיארה ולשחקנים כאלה צריך לשאוף גם אם זה לא שחקן בן 22 זה יכול להיות בן 25-28 שינווט את כל הקישור לכיוון ההתקפה, הפועל צריכה מנהיג
אה כי אירופה מפוצצת בילדי פלא בליגות שלהם שרק מחכים להגיע לארץ מוכת מלחמה
KingZivos
הצטרף: 27 אפריל 2024, 11:53
קיבל.ה  326 לייקים

אסון למכבי כתב: 24 יוני 2026, 22:48
לוסיאנו כתב: 24 יוני 2026, 22:25 אפשר גם ״לעכל״ את הבשורה ולהתקדם, דיארה זה לא הפסד גדול. הוא כישרון אבל לא מנהיג. לואיזו לא רואה את דיארה ולשחקנים כאלה צריך לשאוף גם אם זה לא שחקן בן 22 זה יכול להיות בן 25-28 שינווט את כל הקישור לכיוון ההתקפה, הפועל צריכה מנהיג
אה כי אירופה מפוצצת בילדי פלא בליגות שלהם שרק מחכים להגיע לארץ מוכת מלחמה
שחקן אם הוא צעיר ובלי ילדים מסתכל איפה הוא יכול להתקדם, התירוץ מלחמה רלוונטי אולי לשחקנים בני 26-30 שצריכים להגיע לפה עם אישה שיושבת להם על הראש ו2 ילדים.
ברור שאנחנו לא יכולים להתחרות עם הרבה ליגות באירופה (זה גם היה ככה לפני מלחמה)
אבל בסוף אם יש שחקן בן 20-23 שאין לו הצעה מקבוצה בליגה יותר טובה באופן מובהק מישראל, אכן אפשר להביא לארץ גם בזמן מלחמה.
אני מאמין שכל סיפור הוצאת השחקנים ראשונים מהארץ בסבב עם איראן, מנוף לא רע בכלל מול שחקנים מתלבטים.
סמל אישי של משתמש
לוסיאנו
הצטרף: 10 פברואר 2022, 21:36
קיבל.ה  132 לייקים

אסון למכבי כתב: 24 יוני 2026, 22:48
לוסיאנו כתב: 24 יוני 2026, 22:25 אפשר גם ״לעכל״ את הבשורה ולהתקדם, דיארה זה לא הפסד גדול. הוא כישרון אבל לא מנהיג. לואיזו לא רואה את דיארה ולשחקנים כאלה צריך לשאוף גם אם זה לא שחקן בן 22 זה יכול להיות בן 25-28 שינווט את כל הקישור לכיוון ההתקפה, הפועל צריכה מנהיג
אה כי אירופה מפוצצת בילדי פלא בליגות שלהם שרק מחכים להגיע לארץ מוכת מלחמה
אתה רוצה להמשיך לחכות לדיארה עד גביע הטוטו או עד מחזור 3?
amorphis
הצטרף: 22 אוגוסט 2023, 10:24
קיבל.ה  344 לייקים

מישהו פה עקב אחרי רביד אולצקי ויכול קצת לתאר אותו והאם הוא מתאים להשתלב בבוגרת?
הצבי ישראל
הצטרף: 18 ינואר 2022, 18:18
קיבל.ה  119 לייקים

amorphis כתב: 25 יוני 2026, 11:52 מישהו פה עקב אחרי רביד אולצקי ויכול קצת לתאר אותו והאם הוא מתאים להשתלב בבוגרת?
שיצא להתבשל בהשאלה... סיימנו את תקופת ניסנוב.
אסון למכבי
הצטרף: 02 ינואר 2021, 13:41
קיבל.ה  160 לייקים

לוסיאנו כתב: 25 יוני 2026, 08:55
אסון למכבי כתב: 24 יוני 2026, 22:48
לוסיאנו כתב: 24 יוני 2026, 22:25 אפשר גם ״לעכל״ את הבשורה ולהתקדם, דיארה זה לא הפסד גדול. הוא כישרון אבל לא מנהיג. לואיזו לא רואה את דיארה ולשחקנים כאלה צריך לשאוף גם אם זה לא שחקן בן 22 זה יכול להיות בן 25-28 שינווט את כל הקישור לכיוון ההתקפה, הפועל צריכה מנהיג
אה כי אירופה מפוצצת בילדי פלא בליגות שלהם שרק מחכים להגיע לארץ מוכת מלחמה
אתה רוצה להמשיך לחכות לדיארה עד גביע הטוטו או עד מחזור 3?
ממש לא, שיזדיין דיארה, אני פשוט אומר שהציפייה להביא לואיזו באהלן אהלן קצת הזויה
Terry
הצטרף: 25 מאי 2026, 19:39
קיבל.ה  19 לייקים

amorphis כתב: 25 יוני 2026, 11:52 מישהו פה עקב אחרי רביד אולצקי ויכול קצת לתאר אותו והאם הוא מתאים להשתלב בבוגרת?
הייתי משאיל אותו. יהיה לו קשה להשתלב כשחקן קו עם רגל שמאל.
סמל אישי של משתמש
בן לוז
הצטרף: 18 יוני 2023, 12:03
קיבל.ה  738 לייקים

עכשיו שאנחנו בשלום עולמי מה שלום חברינו פול מוקאריו?
אם כנף שמאל אחד מקיץ 2025 נפל אולי שווה לעבור להבא בתור :sh-wink:
סמל אישי של משתמש
RedDrifter
הצטרף: 20 יולי 2025, 15:08
מיקום: אוסישקין
קיבל.ה  942 לייקים

איזה שלום עולמי?

שחקנים מפחדים להגיע לפה, כל קבוצה בליגה שפנתה לזר שהוא יחסית ׳בכיר׳ נתקלה בסירוב בעקבות המצב הבטחוני
אף לא צעד לאחור :hapoel:
ביוניק מאן
הצטרף: 26 מאי 2026, 00:58
קיבל.ה  16 לייקים

27 ימים למשחק באירופה

אפילו לא התחילו להתאמן
מכרו את השחקן הכי טוב ולא הביאו מחליף
שחקן רכש אחד בלבד בפרופיל נמוך

אם אנחנו מגיעים עם הסגל הזה למשחקים נגד לודוגורץ לא תהיה מחילה לפרימור ובוקסה
סמל אישי של משתמש
בז'רנו
הצטרף: 06 דצמבר 2020, 05:34
קיבל.ה  931 לייקים

ביוניק מאן כתב: 26 יוני 2026, 01:04 27 ימים למשחק באירופה

אפילו לא התחילו להתאמן
מכרו את השחקן הכי טוב ולא הביאו מחליף
שחקן רכש אחד בלבד בפרופיל נמוך

אם אנחנו מגיעים עם הסגל הזה למשחקים נגד לודוגורץ לא תהיה מחילה לפרימור ובוקסה
ששש...אל תעשה רעש.
עובדים בשקט אומרים לך
ונרקומן
הצטרף: 03 אוקטובר 2023, 16:51
קיבל.ה  601 לייקים

מישהו יודע להסביר את היוזרים החדשים שקמים פה בכל חלון העברות כדי להשחיר את ההנהלה ולהתלונן בלי הפסקה?
תוהה אם זה שתולים, סוכנים, בעלי אינטרסים, אוהד מכבי או סתם ילדים מעייפים
לירון האדום
הצטרף: 21 נובמבר 2020, 22:55
קיבל.ה  2980 לייקים

ביוניק מאן כתב: 26 יוני 2026, 01:04 27 ימים למשחק באירופה

אפילו לא התחילו להתאמן
מכרו את השחקן הכי טוב ולא הביאו מחליף
שחקן רכש אחד בלבד בפרופיל נמוך

אם אנחנו מגיעים עם הסגל הזה למשחקים נגד לודוגורץ לא תהיה מחילה לפרימור ובוקסה
נרשמת לפורום לפני חודש כדי לכתוב שטויות
או כדי להטריל?
שליחת תגובה