חלון העברות 2026

פורום אוהדי הפועל תל אביב
dino
הצטרף: 28 נובמבר 2020, 11:17
קיבל.ה  3252 לייקים

לגבי מצב הזרים הכללי, שקשה להביא לפה. אם זאת בעיה יותר גדולה מרק סיפור שלנו, הממשלה ומיקי זוהר צריכים להציע הטבות לזרים שיבואו לפה, המצב פה זה חלק מהאחריות שלה. זה יהיה כסף קטן מאוד לעומת כל שני וחמישי שמעבירים כספים קואליציונים על כלום ושום דבר
סמל אישי של משתמש
צ'ימבויקה
הצטרף: 06 ינואר 2022, 14:19
קיבל.ה  1199 לייקים

D&3 כתב: 24 יוני 2026, 14:12
צ'ימבויקה כתב: 24 יוני 2026, 14:04
ונרקומן כתב: 24 יוני 2026, 11:23 האמת? אם יש קבוצה שמוכנה לאירופה זו הפועל.
הסגל כמעט שלם מלבד לויזו שעוזב וזה שחקנים שכבר מכירים אחד את השני משנה שעברה.

מניח שיתנו לשאנדה ובואטנג את הצ׳אנס שם, ואחרי אירופה יכולים להיות שינויים.
זו הגישה הנכונה בעיניי אגב ואפקט ה״עונה השנייה״ צריך לחול פה בתקווה על לא מעט שחקנים

בהנחה ורוצים לנסות לאתגר את לודוגורץ ולהוות יריב אז הסיפור של המשכיות לא תמיד מספיק.
זה כמו שאחרי שעלינו ליגה ופירקנו, לא דיברנו על המשכיות.

לכל הפחות, ללויזו חלק גדול (בעיניי מעבר לזה) בעצם ההגעה שלנו לאירופה, לא מדובר באיזה שחקן שולי.
גם אם היה לנו את לויזו, אנחנו מתמודדים מול קובצה טובה מאיתנו בהרבה.
אני לא מבין איך ההרכב הנוכחי מאיים על השער של קבוצה כמו לודוגורץ, הפועל הזו שיחקה דקות רבות ולא הגיעה לשער של ב״ש, בית״ר ומכבי ת״א.

ומה זה אפקט העונה השנייה? ששאנדה סילבה יהפך לכוכב?
מי אמר לך שכך יהיה?
סתיו בחצי עונה שנייה נוראית, מי אמר לך שהוא יחזור לכושר של תחילת עונה?
הפועל הזו ממש עכשיו בפלייאוף שיחקה נגד מכבי את הדרבי הכי חד צדדי (לטובתנו) ב15 שנה האחרונות בערך, והייתה הרבה הרבה יותר טובה נגד בית"ר ב10 שחקנים. לא רק שהגענו לשער, גם היינו שווים בכל אחד מהמשחקים האלה במינימום של המינימום 2 גולים.

ואפקט העונה השנייה של קבוצה בבנייה היא שככל שהעונה הקודמת התקדמה נראינו טוב יותר (עד היחידה מתח בגארבג' טיים), כי כמו כל קבוצה בבנייה, לוקח לה זמן להתחבר.
זה לא אומר שאנחנו בהכרח נמשיך להתפתח, בטח ללא מחליף ללואיזו, אבל בניגוד למצב לפני שנה, יש בהפועל קבוצה שצריכים חיזוקים נקודתיים, לא שחקן וחצי בהרכב שצריך למצוא לידו הרכב וסגל שלמים.
עם סוף דבריך אני מסכים.
בעיניי אם מכוונים קצת יותר גבוה מהשנה הזו (מקומות 3-4) אז צריך חיזוקים נקודתיים של 2-4 שחקנים בכירים, אחד או שניים יכולים לנוע בין הרכב לספסל. פרבר לא שחקן בכיר.
לא רואה כמוך את העונה, אי אפשר מצד אחד להתעלם ממשחקים בסיבוב הראשון והשני שמניתי בפניך, ומצד שני כשזה נוח לתת לי כדוגמה שני משחקים שלנו מאותו סיבוב שבו הצבעת על ירידת מתח.
והמשחק נגד ביתר היה סופר חריג כי הם נאבקו על אליפות והיו בלחץ היסטרי.
בתמונה הגדולה, אני ממש אבל ממש לא חושב, שהפועל מבחינה מקצועית שיחקה כדורגל טוב, יוזם ואטרקטיבי מול ב״ש , מכבי וביתר. היא עשתה את זה אולי 30 אחוז מהזמן. רוח לחימה לא חסר וזה חשוב.
גם משחק ההגנה שלנו טוב.
אבל בעיניי בלי לויזו אין לנו מספיק איכות בלשון המעטה.
Terry
הצטרף: 25 מאי 2026, 19:39
קיבל.ה  19 לייקים

D&3 כתב: 24 יוני 2026, 14:12
צ'ימבויקה כתב: 24 יוני 2026, 14:04
ונרקומן כתב: 24 יוני 2026, 11:23 האמת? אם יש קבוצה שמוכנה לאירופה זו הפועל.
הסגל כמעט שלם מלבד לויזו שעוזב וזה שחקנים שכבר מכירים אחד את השני משנה שעברה.

מניח שיתנו לשאנדה ובואטנג את הצ׳אנס שם, ואחרי אירופה יכולים להיות שינויים.
זו הגישה הנכונה בעיניי אגב ואפקט ה״עונה השנייה״ צריך לחול פה בתקווה על לא מעט שחקנים

בהנחה ורוצים לנסות לאתגר את לודוגורץ ולהוות יריב אז הסיפור של המשכיות לא תמיד מספיק.
זה כמו שאחרי שעלינו ליגה ופירקנו, לא דיברנו על המשכיות.

לכל הפחות, ללויזו חלק גדול (בעיניי מעבר לזה) בעצם ההגעה שלנו לאירופה, לא מדובר באיזה שחקן שולי.
גם אם היה לנו את לויזו, אנחנו מתמודדים מול קובצה טובה מאיתנו בהרבה.
אני לא מבין איך ההרכב הנוכחי מאיים על השער של קבוצה כמו לודוגורץ, הפועל הזו שיחקה דקות רבות ולא הגיעה לשער של ב״ש, בית״ר ומכבי ת״א.

ומה זה אפקט העונה השנייה? ששאנדה סילבה יהפך לכוכב?
מי אמר לך שכך יהיה?
סתיו בחצי עונה שנייה נוראית, מי אמר לך שהוא יחזור לכושר של תחילת עונה?
הפועל הזו ממש עכשיו בפלייאוף שיחקה נגד מכבי את הדרבי הכי חד צדדי (לטובתנו) ב15 שנה האחרונות בערך, והייתה הרבה הרבה יותר טובה נגד בית"ר ב10 שחקנים. לא רק שהגענו לשער, גם היינו שווים בכל אחד מהמשחקים האלה במינימום של המינימום 2 גולים.

ואפקט העונה השנייה של קבוצה בבנייה היא שככל שהעונה הקודמת התקדמה נראינו טוב יותר (עד היחידה מתח בגארבג' טיים), כי כמו כל קבוצה בבנייה, לוקח לה זמן להתחבר.
זה לא אומר שאנחנו בהכרח נמשיך להתפתח, בטח ללא מחליף ללואיזו, אבל בניגוד למצב לפני שנה, יש בהפועל קבוצה שצריכים חיזוקים נקודתיים, לא שחקן וחצי בהרכב שצריך למצוא לידו הרכב וסגל שלמים.
אני מסכים שבסוף העונה הקבוצה היתה מתואמת יותר. לדעתי הנפילה שהיתה לנו בפליאוף היא תוצאה של עייפות בשילוב עם סגל דליל. לקבוצות האחרות פשוט היו יותר אופציות מהספסל כדי להתמודד עם 2 משחקים בשבוע. גם התיאום שנוצר נפגע מזה שהיה פחות זמן להתכונן לכל משחק.
מדברים כל הזמן על חיזוקים להרכב, ואני לא אומר שזה לא חשוב, אבל העמקה של הסגל הרבה יותר משמעותית בעיני.
סמל אישי של משתמש
Rak-Hapoel
הצטרף: 31 מרץ 2026, 07:20
קיבל.ה  66 לייקים

אאוץ'

תמונה
:hapoel: אפליקציית 'רק הפועל' זמינה בגוגל פליי ובאפסטור :hapoel:
RedArmy555
הצטרף: 05 יולי 2022, 09:19
קיבל.ה  15 לייקים

באמת שילך אלף פעם להזדיין דיארה
מקווה מאוד שיש להם תוכנית ב
עומרי דראגס
הצטרף: 27 מאי 2021, 20:35
קיבל.ה  109 לייקים

לפחות הפעם זה נגמר מהר
Charlie
הצטרף: 06 דצמבר 2020, 23:52
קיבל.ה  1234 לייקים

עומרי דראגס כתב:לפחות הפעם זה נגמר מהר
לפחות הוא לא ירד להטעין את הפלאפון....
סמל אישי של משתמש
סימרוטיץ' סבסטיאן
הצטרף: 19 יוני 2021, 20:52
קיבל.ה  148 לייקים

לפחות נגמרה הסאגה הזאת. מעייפת מאוד.

רוצה להאמין שפעלו במקביל גם מול שחקנים אחרים.
אוהבים אותך כולם :hapoel:
D&3
הצטרף: 24 יוני 2021, 15:49
קיבל.ה  1793 לייקים



הדיווח
קפבלנקה
הצטרף: 05 יולי 2023, 15:08
קיבל.ה  936 לייקים

תודה לאל, אפשר להתקדם.
Niro
הצטרף: 27 נובמבר 2020, 17:09
קיבל.ה  2930 לייקים

זה יהיה קטנוני לאחל לו צולבת?
סמל אישי של משתמש
RedDrifter
הצטרף: 20 יולי 2025, 15:08
מיקום: אוסישקין
קיבל.ה  934 לייקים

נאחל לו שירדו ליגה
אף לא צעד לאחור :hapoel:
סמל אישי של משתמש
צ'ימבויקה
הצטרף: 06 ינואר 2022, 14:19
קיבל.ה  1199 לייקים

אולי הפועל יכלה לנהל את זה יותר טוב ולהבין שהוא מהסס אבל האמת שגם הוא חתיכת חרא

שנה וחצי מדברים איתו
מדברים עם הקבוצה שלו
אנרגיה רבה הושקעה בו תקופה ארוכה

במקום לסרב בנימוס, הוא והסוכן שלו זיהו את הרצון שלנו ונשמע שעשו בן שימוש במו״מ מול קבוצה אחרת
dino
הצטרף: 28 נובמבר 2020, 11:17
קיבל.ה  3252 לייקים

Niro כתב: 24 יוני 2026, 18:35 זה יהיה קטנוני לאחל לו צולבת?
תלוי בסיטואציה.

אם הוא היה כנה כל הדרך עם הפועל ואמר להם שהם רק אופציה ב׳ למקרה שלא ילך לו עם קבוצות אחרות, אז זכותו.
אם ביודעין הוא שיחק משחקים או כמו שאומרים רקד בשתי חתונות, אז הוא חתיכת דרעק מסריח.
לפעם הבאה, בכל מקרה, מאוד רצוי לא לבנות על שחקנים כאלו כי הם ידפקו אותך והזמן רץ ושחקנים חותמים במקומות אחרים. שלא ישאר לנו לבחירה רק את הפשטידה שאף אחד לא נוגע.
סמל אישי של משתמש
לוסיאנו
הצטרף: 10 פברואר 2022, 21:36
קיבל.ה  131 לייקים

אני באמת מקווה שיתרכזו ב10 טבעי שעושה משחק כי זה הדבר הראשון שחסר לפני כנף שמאל
סמל אישי של משתמש
RedDrifter
הצטרף: 20 יולי 2025, 15:08
מיקום: אוסישקין
קיבל.ה  934 לייקים

בהחלט

לא רוצה את חווית אלקוקין שוב, לא יהיה נחמד מול לודוגרץ איתו
אף לא צעד לאחור :hapoel:
דוגיס
הצטרף: 27 נובמבר 2020, 18:37
קיבל.ה  480 לייקים

פששש איזה באסה עם דיארה קשה לי להאמין שנביא זר ברמה הזאת, מאוד קשה להביא לפה זרים. לואיזו זה אחד ל20 שנה, בהצלחה לנו עם סילבה באגף שחקן של גג שני שערים וחצי בישול לעונה.
סמל אישי של משתמש
בונדר
הצטרף: 05 דצמבר 2020, 23:37
קיבל.ה  442 לייקים

dino כתב: 24 יוני 2026, 19:23
Niro כתב: 24 יוני 2026, 18:35 זה יהיה קטנוני לאחל לו צולבת?
תלוי בסיטואציה.

אם הוא היה כנה כל הדרך עם הפועל ואמר להם שהם רק אופציה ב׳ למקרה שלא ילך לו עם קבוצות אחרות, אז זכותו.
אם ביודעין הוא שיחק משחקים או כמו שאומרים רקד בשתי חתונות, אז הוא חתיכת דרעק מסריח.
לפעם הבאה, בכל מקרה, מאוד רצוי לא לבנות על שחקנים כאלו כי הם ידפקו אותך והזמן רץ ושחקנים חותמים במקומות אחרים. שלא ישאר לנו לבחירה רק את הפשטידה שאף אחד לא נוגע.
מלכתחילה היו צריכים לא לבנות, ואני מקווה שבאמת עשו כך.
אז הוא לא למד שום לקח, ואין לו שכל גם להצטער.

מחדל טקטי
סמל אישי של משתמש
לוסיאנו
הצטרף: 10 פברואר 2022, 21:36
קיבל.ה  131 לייקים

הטוויסט בכל המערכת יחסים הזו הגיע בכלל רגע לפני שלואיזו חתם, דיארה יצר קשר עם הפועל ורצה להגיע אבל הפועל הבינו שלואיזו עשה המון בשביל להגיע ועמדו מאחריו
שליחת תגובה