חלון העברות 2026
-
dino
- הצטרף: 28 נובמבר 2020, 11:17
- קיבל.ה 3252 לייקים
לגבי מצב הזרים הכללי, שקשה להביא לפה. אם זאת בעיה יותר גדולה מרק סיפור שלנו, הממשלה ומיקי זוהר צריכים להציע הטבות לזרים שיבואו לפה, המצב פה זה חלק מהאחריות שלה. זה יהיה כסף קטן מאוד לעומת כל שני וחמישי שמעבירים כספים קואליציונים על כלום ושום דבר
- צ'ימבויקה
- הצטרף: 06 ינואר 2022, 14:19
- קיבל.ה 1199 לייקים
עם סוף דבריך אני מסכים.D&3 כתב: ↑24 יוני 2026, 14:12הפועל הזו ממש עכשיו בפלייאוף שיחקה נגד מכבי את הדרבי הכי חד צדדי (לטובתנו) ב15 שנה האחרונות בערך, והייתה הרבה הרבה יותר טובה נגד בית"ר ב10 שחקנים. לא רק שהגענו לשער, גם היינו שווים בכל אחד מהמשחקים האלה במינימום של המינימום 2 גולים.צ'ימבויקה כתב: ↑24 יוני 2026, 14:04ונרקומן כתב: ↑24 יוני 2026, 11:23 האמת? אם יש קבוצה שמוכנה לאירופה זו הפועל.
הסגל כמעט שלם מלבד לויזו שעוזב וזה שחקנים שכבר מכירים אחד את השני משנה שעברה.
מניח שיתנו לשאנדה ובואטנג את הצ׳אנס שם, ואחרי אירופה יכולים להיות שינויים.
זו הגישה הנכונה בעיניי אגב ואפקט ה״עונה השנייה״ צריך לחול פה בתקווה על לא מעט שחקנים
בהנחה ורוצים לנסות לאתגר את לודוגורץ ולהוות יריב אז הסיפור של המשכיות לא תמיד מספיק.
זה כמו שאחרי שעלינו ליגה ופירקנו, לא דיברנו על המשכיות.
לכל הפחות, ללויזו חלק גדול (בעיניי מעבר לזה) בעצם ההגעה שלנו לאירופה, לא מדובר באיזה שחקן שולי.
גם אם היה לנו את לויזו, אנחנו מתמודדים מול קובצה טובה מאיתנו בהרבה.
אני לא מבין איך ההרכב הנוכחי מאיים על השער של קבוצה כמו לודוגורץ, הפועל הזו שיחקה דקות רבות ולא הגיעה לשער של ב״ש, בית״ר ומכבי ת״א.
ומה זה אפקט העונה השנייה? ששאנדה סילבה יהפך לכוכב?
מי אמר לך שכך יהיה?
סתיו בחצי עונה שנייה נוראית, מי אמר לך שהוא יחזור לכושר של תחילת עונה?
ואפקט העונה השנייה של קבוצה בבנייה היא שככל שהעונה הקודמת התקדמה נראינו טוב יותר (עד היחידה מתח בגארבג' טיים), כי כמו כל קבוצה בבנייה, לוקח לה זמן להתחבר.
זה לא אומר שאנחנו בהכרח נמשיך להתפתח, בטח ללא מחליף ללואיזו, אבל בניגוד למצב לפני שנה, יש בהפועל קבוצה שצריכים חיזוקים נקודתיים, לא שחקן וחצי בהרכב שצריך למצוא לידו הרכב וסגל שלמים.
בעיניי אם מכוונים קצת יותר גבוה מהשנה הזו (מקומות 3-4) אז צריך חיזוקים נקודתיים של 2-4 שחקנים בכירים, אחד או שניים יכולים לנוע בין הרכב לספסל. פרבר לא שחקן בכיר.
לא רואה כמוך את העונה, אי אפשר מצד אחד להתעלם ממשחקים בסיבוב הראשון והשני שמניתי בפניך, ומצד שני כשזה נוח לתת לי כדוגמה שני משחקים שלנו מאותו סיבוב שבו הצבעת על ירידת מתח.
והמשחק נגד ביתר היה סופר חריג כי הם נאבקו על אליפות והיו בלחץ היסטרי.
בתמונה הגדולה, אני ממש אבל ממש לא חושב, שהפועל מבחינה מקצועית שיחקה כדורגל טוב, יוזם ואטרקטיבי מול ב״ש , מכבי וביתר. היא עשתה את זה אולי 30 אחוז מהזמן. רוח לחימה לא חסר וזה חשוב.
גם משחק ההגנה שלנו טוב.
אבל בעיניי בלי לויזו אין לנו מספיק איכות בלשון המעטה.
אני מסכים שבסוף העונה הקבוצה היתה מתואמת יותר. לדעתי הנפילה שהיתה לנו בפליאוף היא תוצאה של עייפות בשילוב עם סגל דליל. לקבוצות האחרות פשוט היו יותר אופציות מהספסל כדי להתמודד עם 2 משחקים בשבוע. גם התיאום שנוצר נפגע מזה שהיה פחות זמן להתכונן לכל משחק.D&3 כתב: ↑24 יוני 2026, 14:12הפועל הזו ממש עכשיו בפלייאוף שיחקה נגד מכבי את הדרבי הכי חד צדדי (לטובתנו) ב15 שנה האחרונות בערך, והייתה הרבה הרבה יותר טובה נגד בית"ר ב10 שחקנים. לא רק שהגענו לשער, גם היינו שווים בכל אחד מהמשחקים האלה במינימום של המינימום 2 גולים.צ'ימבויקה כתב: ↑24 יוני 2026, 14:04ונרקומן כתב: ↑24 יוני 2026, 11:23 האמת? אם יש קבוצה שמוכנה לאירופה זו הפועל.
הסגל כמעט שלם מלבד לויזו שעוזב וזה שחקנים שכבר מכירים אחד את השני משנה שעברה.
מניח שיתנו לשאנדה ובואטנג את הצ׳אנס שם, ואחרי אירופה יכולים להיות שינויים.
זו הגישה הנכונה בעיניי אגב ואפקט ה״עונה השנייה״ צריך לחול פה בתקווה על לא מעט שחקנים
בהנחה ורוצים לנסות לאתגר את לודוגורץ ולהוות יריב אז הסיפור של המשכיות לא תמיד מספיק.
זה כמו שאחרי שעלינו ליגה ופירקנו, לא דיברנו על המשכיות.
לכל הפחות, ללויזו חלק גדול (בעיניי מעבר לזה) בעצם ההגעה שלנו לאירופה, לא מדובר באיזה שחקן שולי.
גם אם היה לנו את לויזו, אנחנו מתמודדים מול קובצה טובה מאיתנו בהרבה.
אני לא מבין איך ההרכב הנוכחי מאיים על השער של קבוצה כמו לודוגורץ, הפועל הזו שיחקה דקות רבות ולא הגיעה לשער של ב״ש, בית״ר ומכבי ת״א.
ומה זה אפקט העונה השנייה? ששאנדה סילבה יהפך לכוכב?
מי אמר לך שכך יהיה?
סתיו בחצי עונה שנייה נוראית, מי אמר לך שהוא יחזור לכושר של תחילת עונה?
ואפקט העונה השנייה של קבוצה בבנייה היא שככל שהעונה הקודמת התקדמה נראינו טוב יותר (עד היחידה מתח בגארבג' טיים), כי כמו כל קבוצה בבנייה, לוקח לה זמן להתחבר.
זה לא אומר שאנחנו בהכרח נמשיך להתפתח, בטח ללא מחליף ללואיזו, אבל בניגוד למצב לפני שנה, יש בהפועל קבוצה שצריכים חיזוקים נקודתיים, לא שחקן וחצי בהרכב שצריך למצוא לידו הרכב וסגל שלמים.
מדברים כל הזמן על חיזוקים להרכב, ואני לא אומר שזה לא חשוב, אבל העמקה של הסגל הרבה יותר משמעותית בעיני.
- Rak-Hapoel
- הצטרף: 31 מרץ 2026, 07:20
- קיבל.ה 66 לייקים
אאוץ'


-
RedArmy555
- הצטרף: 05 יולי 2022, 09:19
- קיבל.ה 15 לייקים
באמת שילך אלף פעם להזדיין דיארה
מקווה מאוד שיש להם תוכנית ב
מקווה מאוד שיש להם תוכנית ב
-
Charlie
- הצטרף: 06 דצמבר 2020, 23:52
- קיבל.ה 1234 לייקים
לפחות הוא לא ירד להטעין את הפלאפון....עומרי דראגס כתב:לפחות הפעם זה נגמר מהר
- סימרוטיץ' סבסטיאן
- הצטרף: 19 יוני 2021, 20:52
- קיבל.ה 148 לייקים
לפחות נגמרה הסאגה הזאת. מעייפת מאוד.
רוצה להאמין שפעלו במקביל גם מול שחקנים אחרים.
רוצה להאמין שפעלו במקביל גם מול שחקנים אחרים.
אוהבים אותך כולם 
- RedDrifter
- הצטרף: 20 יולי 2025, 15:08
- מיקום: אוסישקין
- קיבל.ה 934 לייקים
נאחל לו שירדו ליגה
אף לא צעד לאחור 
- צ'ימבויקה
- הצטרף: 06 ינואר 2022, 14:19
- קיבל.ה 1199 לייקים
אולי הפועל יכלה לנהל את זה יותר טוב ולהבין שהוא מהסס אבל האמת שגם הוא חתיכת חרא
שנה וחצי מדברים איתו
מדברים עם הקבוצה שלו
אנרגיה רבה הושקעה בו תקופה ארוכה
במקום לסרב בנימוס, הוא והסוכן שלו זיהו את הרצון שלנו ונשמע שעשו בן שימוש במו״מ מול קבוצה אחרת
שנה וחצי מדברים איתו
מדברים עם הקבוצה שלו
אנרגיה רבה הושקעה בו תקופה ארוכה
במקום לסרב בנימוס, הוא והסוכן שלו זיהו את הרצון שלנו ונשמע שעשו בן שימוש במו״מ מול קבוצה אחרת
-
dino
- הצטרף: 28 נובמבר 2020, 11:17
- קיבל.ה 3252 לייקים
תלוי בסיטואציה.
אם הוא היה כנה כל הדרך עם הפועל ואמר להם שהם רק אופציה ב׳ למקרה שלא ילך לו עם קבוצות אחרות, אז זכותו.
אם ביודעין הוא שיחק משחקים או כמו שאומרים רקד בשתי חתונות, אז הוא חתיכת דרעק מסריח.
לפעם הבאה, בכל מקרה, מאוד רצוי לא לבנות על שחקנים כאלו כי הם ידפקו אותך והזמן רץ ושחקנים חותמים במקומות אחרים. שלא ישאר לנו לבחירה רק את הפשטידה שאף אחד לא נוגע.
- לוסיאנו
- הצטרף: 10 פברואר 2022, 21:36
- קיבל.ה 132 לייקים
אני באמת מקווה שיתרכזו ב10 טבעי שעושה משחק כי זה הדבר הראשון שחסר לפני כנף שמאל
- RedDrifter
- הצטרף: 20 יולי 2025, 15:08
- מיקום: אוסישקין
- קיבל.ה 934 לייקים
בהחלט
לא רוצה את חווית אלקוקין שוב, לא יהיה נחמד מול לודוגרץ איתו
לא רוצה את חווית אלקוקין שוב, לא יהיה נחמד מול לודוגרץ איתו
אף לא צעד לאחור 
-
דוגיס
- הצטרף: 27 נובמבר 2020, 18:37
- קיבל.ה 480 לייקים
פששש איזה באסה עם דיארה קשה לי להאמין שנביא זר ברמה הזאת, מאוד קשה להביא לפה זרים. לואיזו זה אחד ל20 שנה, בהצלחה לנו עם סילבה באגף שחקן של גג שני שערים וחצי בישול לעונה.
- בונדר
- הצטרף: 05 דצמבר 2020, 23:37
- קיבל.ה 442 לייקים
מלכתחילה היו צריכים לא לבנות, ואני מקווה שבאמת עשו כך.dino כתב: ↑24 יוני 2026, 19:23תלוי בסיטואציה.
אם הוא היה כנה כל הדרך עם הפועל ואמר להם שהם רק אופציה ב׳ למקרה שלא ילך לו עם קבוצות אחרות, אז זכותו.
אם ביודעין הוא שיחק משחקים או כמו שאומרים רקד בשתי חתונות, אז הוא חתיכת דרעק מסריח.
לפעם הבאה, בכל מקרה, מאוד רצוי לא לבנות על שחקנים כאלו כי הם ידפקו אותך והזמן רץ ושחקנים חותמים במקומות אחרים. שלא ישאר לנו לבחירה רק את הפשטידה שאף אחד לא נוגע.
אז הוא לא למד שום לקח, ואין לו שכל גם להצטער.
מחדל טקטי
מחדל טקטי
- לוסיאנו
- הצטרף: 10 פברואר 2022, 21:36
- קיבל.ה 132 לייקים
הטוויסט בכל המערכת יחסים הזו הגיע בכלל רגע לפני שלואיזו חתם, דיארה יצר קשר עם הפועל ורצה להגיע אבל הפועל הבינו שלואיזו עשה המון בשביל להגיע ועמדו מאחריו
-
talb55
- הצטרף: 21 ינואר 2025, 08:16
- קיבל.ה 454 לייקים
לא הייתי סותם את הגולל עדין. במועדון עוד לא יודעים מה המצב שלו עם הטורקים, ולי מאוד תמוהה שכולם מצוטטים כתב אחד
- RedDrifter
- הצטרף: 20 יולי 2025, 15:08
- מיקום: אוסישקין
- קיבל.ה 934 לייקים
צר לי לאכזב אתכם אבל הוא כבר מזמן לא הכתב היחידי שמדווח את זה
אף לא צעד לאחור 
- רדפוקס
- הצטרף: 28 נובמבר 2020, 21:46
- קיבל.ה 6345 לייקים
מקווה שאף אחד לא מחכה לוולקאם הרשמי בטורקיה בשביל לעבור הלאה.
אכל לנו את הראש צ׳וקומוקו דיארה.
אכל לנו את הראש צ׳וקומוקו דיארה.
- לוסיאנו
- הצטרף: 10 פברואר 2022, 21:36
- קיבל.ה 132 לייקים
אפשר גם ״לעכל״ את הבשורה ולהתקדם, דיארה זה לא הפסד גדול. הוא כישרון אבל לא מנהיג. לואיזו לא רואה את דיארה ולשחקנים כאלה צריך לשאוף גם אם זה לא שחקן בן 22 זה יכול להיות בן 25-28 שינווט את כל הקישור לכיוון ההתקפה, הפועל צריכה מנהיג
- RedDrifter
- הצטרף: 20 יולי 2025, 15:08
- מיקום: אוסישקין
- קיבל.ה 934 לייקים
יש להפועל פחות משבועיים (6/7) עד שתצא למחנה אימונים, אחרי התאריך הזה להביא זר שיעזור לנו מול לודוגרץ זה כבר מעט יותר בעייתי
אף לא צעד לאחור 
