תודה לו באמת , זה היה אמור להיות המשחק האחרון בסדרה היום ולטובתנו עם הרכבים נכונים (בייחוד אם היה משתף את אוטרו בסדרה הזו ) , עוד יומיים החלאות יכולים לקחת אליפות על הראש שלנו במשחק בית עדיין והוא חייב להוריד את האגו ולהביא את הגרסה השמנמנה של אוטרו כי אני באמת לא רואה ברירה אחרת מיציץ לא ייתן עוד משחק ברמה הזו ואם סורקין יהיה סביר פלוס זה מאוד קשה
איטודיס
-
רק הפועל
- הצטרף: 28 נובמבר 2020, 19:27
- קיבל.ה 3199 לייקים
-
Tals2000
- הצטרף: 22 ספטמבר 2021, 22:03
- קיבל.ה 128 לייקים
עדין חושב שצמד המאמנים חלש, עם שיטה מחורבנת שלא יכולה לנצח באופן עקבי עם חומר השחקנים שיש להם.
אין שום תרגיל להכנסת כדורים פנימה ובחלקים מאוד גדולים במשחק נתקענו (כמו שקרה לנו הרבה פעמים העונה) ורק יום עם מזל שהכדורים נכנסו למיציץ ועוד כמה שלשות שנכנסו לאיש, השאיר אותנו במשחק.
אי אפשר לשחק רק שלשות עם שחקנים שקולעים באחוזים של 25-30 אחוז בלי שום תרגילים לגיבוי למקרה והשלשות לא נכנסות
בהרבה משחקים זה נגמר בהפסד.
אין שום תרגיל להכנסת כדורים פנימה ובחלקים מאוד גדולים במשחק נתקענו (כמו שקרה לנו הרבה פעמים העונה) ורק יום עם מזל שהכדורים נכנסו למיציץ ועוד כמה שלשות שנכנסו לאיש, השאיר אותנו במשחק.
אי אפשר לשחק רק שלשות עם שחקנים שקולעים באחוזים של 25-30 אחוז בלי שום תרגילים לגיבוי למקרה והשלשות לא נכנסות
בהרבה משחקים זה נגמר בהפסד.
-
ranjef
- הצטרף: 08 דצמבר 2020, 10:56
- קיבל.ה 2260 לייקים
זה מה שניצח את המשחקרק הפועל כתב:גמר אותנו בלי הרישום של גונס
-
lior777
- הצטרף: 29 ספטמבר 2022, 12:15
- קיבל.ה 265 לייקים
יאללה הביתה וקח איתך את כל הטינופת שלך איתך.
- גביזון
- הצטרף: 25 יוני 2022, 23:09
- קיבל.ה 5211 לייקים
הלוואי יביאו לכם עודדי

Sent from my 22101320G using Tapatalk


Sent from my 22101320G using Tapatalk
-
רק הפועל
- הצטרף: 28 נובמבר 2020, 19:27
- קיבל.ה 3199 לייקים
- גביזון
- הצטרף: 25 יוני 2022, 23:09
- קיבל.ה 5211 לייקים
-
feigenbaum99
- הצטרף: 01 פברואר 2021, 23:14
- קיבל.ה 293 לייקים
מיציץ' היה מפורק היום... וזה לא מפתיע אף אחד.
אם אתה לא סומך על הרכזים המחליפים שלך - תרשום את ג'ונס.
אם אתה לא סומך על הרכזים המחליפים שלך - תרשום את ג'ונס.
-
רק הפועל
- הצטרף: 28 נובמבר 2020, 19:27
- קיבל.ה 3199 לייקים
-
אדומה שלי אור
- הצטרף: 18 אוקטובר 2025, 12:57
- קיבל.ה 55 לייקים
כל השחקנים והמאמן העלוב הזה הביתה!!
-
תא מרבוטא
- הצטרף: 28 נובמבר 2020, 09:31
- קיבל.ה 974 לייקים
תודה על היורוקאפ
ועל הפלייאוף יורוליג
בהצלחה בקבוצה הבאה
ועל הפלייאוף יורוליג
בהצלחה בקבוצה הבאה
- KingAlpaca
- הצטרף: 13 נובמבר 2020, 15:08
- קיבל.ה 2072 לייקים
הרגת אותנו.
אפילו פרנקו לא היה כזה מקובע.
אפילו פרנקו לא היה כזה מקובע.
האדום הצורר:
גם הבוסטר שלא ניתן כמעט בשום מקום במערב וכבר ניתן לשליש מהאוכלוסייה כאן זה רק בגלל שישראל הצליחה להשיג את החיסונים לפני כולם? אתה מאמין לחרטוטים של עצמך?
מי אנחנו? אנחנו בית"ר!
גם הבוסטר שלא ניתן כמעט בשום מקום במערב וכבר ניתן לשליש מהאוכלוסייה כאן זה רק בגלל שישראל הצליחה להשיג את החיסונים לפני כולם? אתה מאמין לחרטוטים של עצמך?
מי אנחנו? אנחנו בית"ר!
חתום על אחת העונות הכי כושלות של הפועל ת״א. חצי שנה מאוחר מדי, יאללה הביתה.
-
תא מרבוטא
- הצטרף: 28 נובמבר 2020, 09:31
- קיבל.ה 974 לייקים
- גביזון
- הצטרף: 25 יוני 2022, 23:09
- קיבל.ה 5211 לייקים
פרנקו לפחות העיף בכח פיזי את פופיKingAlpaca כתב:הרגת אותנו.
אפילו פרנקו לא היה כזה מקובע.
Sent from my 22101320G using Tapatalk
-
הוקיץ'
- הצטרף: 26 נובמבר 2020, 21:07
- קיבל.ה 8933 לייקים
הפאשלה של איטודיס הייתה במשחק מספר אחת שלא הופענו אליו. חוץ מזה היו שלושה משחקים צמודים שהוכרעו על פעולות יותר טובות במאני טיים ושיפוט שערורייתי. הסגל הנוכחי שלנו לא באמת יותר טוב מזה של מכבי, כנראה שקצת פחות טוב.
זה כואב וקשה, אבל אני לא חושב שאיטודיס הכתובת. בסוף הופענו לסדרה הזאת עם סגל ב' שלנו במקרה הטוב. עם סגל יותר נורמלי כנראה שהיינו דורסים אותם.
זה כואב וקשה, אבל אני לא חושב שאיטודיס הכתובת. בסוף הופענו לסדרה הזאת עם סגל ב' שלנו במקרה הטוב. עם סגל יותר נורמלי כנראה שהיינו דורסים אותם.
- RedDrifter
- הצטרף: 20 יולי 2025, 15:08
- מיקום: אוסישקין
- קיבל.ה 934 לייקים
נכשלת בענק
אף לא צעד לאחור 
-
Adom_Adom
- הצטרף: 27 אפריל 2024, 12:23
- קיבל.ה 635 לייקים
תודה על מה שנתת
הקבוצה היקרה בתולדות הספורט, 0 תארים אפססס!!!!
הגיע הזמן להפרד.
הקבוצה היקרה בתולדות הספורט, 0 תארים אפססס!!!!
הגיע הזמן להפרד.
-
תא מרבוטא
- הצטרף: 28 נובמבר 2020, 09:31
- קיבל.ה 974 לייקים
למה איטודיס לא הכתובת?הוקיץ' כתב: ↑23 יוני 2026, 23:00 הפאשלה של איטודיס הייתה במשחק מספר אחת שלא הופענו אליו. חוץ מזה היו שלושה משחקים צמודים שהוכרעו על פעולות יותר טובות במאני טיים ושיפוט שערורייתי. הסגל הנוכחי שלנו לא באמת יותר טוב מזה של מכבי, כנראה שקצת פחות טוב.
זה כואב וקשה, אבל אני לא חושב שאיטודיס הכתובת. בסוף הופענו לסדרה הזאת עם סגל ב' שלנו במקרה הטוב. עם סגל יותר נורמלי כנראה שהיינו דורסים אותם.
בסוף הוא שמר על רוטציה קצרה ודבק בשחקנים שחלקם לא סיפקו סחורה, ואי אפשר הפעם לטעון שאיבדנו בגמר ביתיות כי פירו וכו'. איבדנו ביתיות בגלל שעשינו במכנסיים פעמיים מול בנק יהב, והפסדנו לגליל.
כבר פורסם שנשאר
שערוריה מתמשכת
גם כל היוונים ימשיכו תחגיגה?
אני לא מבין, עופר לא רואה את הזריקת זין, את היהירות שעוברת מהמאמן לשחקנים, את חוסר המשמעת, את הבזיון במשחקים 1 ו-2 בסדרה הזו, את היעדר הכדורסל, דדאסבול מסריח שאי אפשר לראות וזה תמיד הגרלה עסל בסל אם למיציץ נכנסת הזריקה.
אם היום היו משחקים פיק אנד רול של קטסל א בכל התקפה היינו מנצחים ביותר מ10.
שערוריה מתמשכת
גם כל היוונים ימשיכו תחגיגה?
אני לא מבין, עופר לא רואה את הזריקת זין, את היהירות שעוברת מהמאמן לשחקנים, את חוסר המשמעת, את הבזיון במשחקים 1 ו-2 בסדרה הזו, את היעדר הכדורסל, דדאסבול מסריח שאי אפשר לראות וזה תמיד הגרלה עסל בסל אם למיציץ נכנסת הזריקה.
אם היום היו משחקים פיק אנד רול של קטסל א בכל התקפה היינו מנצחים ביותר מ10.
-
ההוא מפעם
- הצטרף: 28 אפריל 2024, 22:45
- קיבל.ה 378 לייקים
מכבי היו עם 8.5 שחקנים בלבד כולל פנסיונרים עם ישראלי אחד שלא פגע היום ואחד שלא רואה אצלנו ספסל
ועדיין הם ניצחו קבוצה ( אוסף שחקנים ) שרק מיצ'יץ עולה כמו כל מי שעמד מולו גם יחד !!!!!!
ו
אז אולי עודדי לא ניצח (השפיל) אותנו אולי זה איטודיס שהפסיד והשפיל אותנו
-
Xavi
- הצטרף: 28 נובמבר 2020, 21:10
- קיבל.ה 2088 לייקים
מה קשור כמה עלה מיציץ ולמה איטודיס אשם בזה?
היו חסרים לנו הרבה שחקנים, הרבה יותר מלהם.
-
אדומה שלי אור
- הצטרף: 18 אוקטובר 2025, 12:57
- קיבל.ה 55 לייקים
אם הוא לא הולך אני לא רואה אותם שנה הבאה
- גביזון
- הצטרף: 25 יוני 2022, 23:09
- קיבל.ה 5211 לייקים
תראה, בהתחשב בעובדה שעד לפני 10 ימים רצו אצלנו את יונצ'וק אלון אז עודדי זה עוד שדרוגההוא מפעם כתב:מכבי היו עם 8.5 שחקנים בלבד כולל פנסיונרים עם ישראלי אחד שלא פגע היום ואחד שלא רואה אצלנו ספסל
ועדיין הם ניצחו קבוצה ( אוסף שחקנים ) שרק מיצ'יץ עולה כמו כל מי שעמד מולו גם יחד !!!!!!
ו
אז אולי עודדי לא ניצח (השפיל) אותנו אולי זה איטודיס שהפסיד והשפיל אותנו
Sent from my 22101320G using Tapatalk
-
Mario
- הצטרף: 02 ינואר 2021, 17:09
- קיבל.ה 468 לייקים
אוקי ונגיד והוא הולך?
מה האופציה? הוא לא נחשב אחד הטובים באירופה?
מה שמבאס שהשקיעו מילוני דולרים ולא מצליחים לקחת אליפות וגם נראה לי שבחירת השחקנים לא הייתה הכי וואו יחסית לכסף והתקציב.
מה האופציה? הוא לא נחשב אחד הטובים באירופה?
מה שמבאס שהשקיעו מילוני דולרים ולא מצליחים לקחת אליפות וגם נראה לי שבחירת השחקנים לא הייתה הכי וואו יחסית לכסף והתקציב.
-
Adom_Adom
- הצטרף: 27 אפריל 2024, 12:23
- קיבל.ה 635 לייקים
זה לא משנה
קיבל את התקציב הגבוה ביותר בתולדות הספורט הישראלי, מהגבוהים ביותר באירופה השנה
אפס תארים
נכשל הוא חייב ללכת, המועדון לא יכול להשלים עם כישלון גדול כזה.
-
יהלום14אדום
- הצטרף: 14 נובמבר 2020, 14:03
- קיבל.ה 1590 לייקים
- RedDrifter
- הצטרף: 20 יולי 2025, 15:08
- מיקום: אוסישקין
- קיבל.ה 934 לייקים
מה האלטרנטיבה? עוד עונה שלו שלא תקדם אותנו?
עדיף להמר מאשר להיתקע עם מאמן שהפסיד לנו כבר 2 אליפויות ו2 גביעים אתה לא חושב?
אף לא צעד לאחור 
-
הוקיץ'
- הצטרף: 26 נובמבר 2020, 21:07
- קיבל.ה 8933 לייקים
הכוונה שלי היא שבסדרה הזאת הוא לא הכתובת בעיני. עם הסגל שהופענו אליה, נגד הביתיות, עם השופטים של שימון, אני חושב שהיינו במקרה הטוב שווים למכבי וזו אכן הייתה סדרה די שוויונית, למעט המשחק הראשון כמובן.תא מרבוטא כתב: ↑23 יוני 2026, 23:04למה איטודיס לא הכתובת?הוקיץ' כתב: ↑23 יוני 2026, 23:00 הפאשלה של איטודיס הייתה במשחק מספר אחת שלא הופענו אליו. חוץ מזה היו שלושה משחקים צמודים שהוכרעו על פעולות יותר טובות במאני טיים ושיפוט שערורייתי. הסגל הנוכחי שלנו לא באמת יותר טוב מזה של מכבי, כנראה שקצת פחות טוב.
זה כואב וקשה, אבל אני לא חושב שאיטודיס הכתובת. בסוף הופענו לסדרה הזאת עם סגל ב' שלנו במקרה הטוב. עם סגל יותר נורמלי כנראה שהיינו דורסים אותם.
בסוף הוא שמר על רוטציה קצרה ודבק בשחקנים שחלקם לא סיפקו סחורה, ואי אפשר הפעם לטעון שאיבדנו בגמר ביתיות כי פירו וכו'. איבדנו ביתיות בגלל שעשינו במכנסיים פעמיים מול בנק יהב, והפסדנו לגליל.
היו טעויות מערכתיות שבוודאי לאיטודיס היה חלק ניכר בהן ופירטתי לגביהן באשכול המקביל.
-
Adom_Adom
- הצטרף: 27 אפריל 2024, 12:23
- קיבל.ה 635 לייקים
בסוף יש אפס תאריםהוקיץ' כתב: ↑23 יוני 2026, 23:24הכוונה שלי היא שבסדרה הזאת הוא לא הכתובת בעיני. עם הסגל שהופענו אליה, נגד הביתיות, עם השופטים של שימון, אני חושב שהיינו במקרה הטוב שווים למכבי וזו אכן הייתה סדרה די שוויונית, למעט המשחק הראשון כמובן.תא מרבוטא כתב: ↑23 יוני 2026, 23:04למה איטודיס לא הכתובת?הוקיץ' כתב: ↑23 יוני 2026, 23:00 הפאשלה של איטודיס הייתה במשחק מספר אחת שלא הופענו אליו. חוץ מזה היו שלושה משחקים צמודים שהוכרעו על פעולות יותר טובות במאני טיים ושיפוט שערורייתי. הסגל הנוכחי שלנו לא באמת יותר טוב מזה של מכבי, כנראה שקצת פחות טוב.
זה כואב וקשה, אבל אני לא חושב שאיטודיס הכתובת. בסוף הופענו לסדרה הזאת עם סגל ב' שלנו במקרה הטוב. עם סגל יותר נורמלי כנראה שהיינו דורסים אותם.
בסוף הוא שמר על רוטציה קצרה ודבק בשחקנים שחלקם לא סיפקו סחורה, ואי אפשר הפעם לטעון שאיבדנו בגמר ביתיות כי פירו וכו'. איבדנו ביתיות בגלל שעשינו במכנסיים פעמיים מול בנק יהב, והפסדנו לגליל.
היו טעויות מערכתיות שבוודאי לאיטודיס היה חלק ניכר בהן ופירטתי לגביהן באשכול המקביל.
הפסדנו את גביע ווינר וגביע המדינה בסגל מלא אוו כמעט מלא
מועדון בריא מראה למאמן בכישלון כזה גדול את הדרך החוצה
- RedDrifter
- הצטרף: 20 יולי 2025, 15:08
- מיקום: אוסישקין
- קיבל.ה 934 לייקים
מאמן שמקבל כזאת סוללת כוכבים (גם בסגל הנוכחי כן כן) צריך לדעת לקחת את זה. היו לו שנתיים.
לא מבין בכלל איך אפשר להתווכח שהוא צריך להישאר
לא מבין בכלל איך אפשר להתווכח שהוא צריך להישאר
אף לא צעד לאחור 
- גביזון
- הצטרף: 25 יוני 2022, 23:09
- קיבל.ה 5211 לייקים
-
עד המ!!ת הפועל
- הצטרף: 16 נובמבר 2020, 17:41
- קיבל.ה 1044 לייקים
כישלון אדיר שלו. ועם איך שאני מכיר את עופר, העובדה שאיטודיס הולך להישאר פה זה לא בגלל משהו מקצועי.
אם זה נטו מקצועי, הוא היה מפוטר כבר מזמן.
אם זה נטו מקצועי, הוא היה מפוטר כבר מזמן.
-
הוקיץ'
- הצטרף: 26 נובמבר 2020, 21:07
- קיבל.ה 8933 לייקים
אני חושב שהמציאות יותר מורכבת. איטודיס נכשל בגביע ונכשל בהשגת יתרון הביתיות בעונה הסדירה. אין ספק בכך ואף אחד לא יכול לטעון אחרת.
מצד שני, הוא עשה עונה אדירה ביורוליג והגיע לסדרת הגמר בליגה בלי שלושת השחקנים הטובים בקבוצה. אין שאלה שאם זה היה קורה למכבי הם היו חוטפים מאיתנו בראש.
אני חושב שבהינתן כל זה ובהינתן החלופות הרלוונטיות, אני הייתי משאיר את איטודיס. אם מאמנים אחרים היו על המדף, אולי הייתי חושב אחרת.
בכל אופן, אין לי ספק שהוא ישאר.
מצד שני, הוא עשה עונה אדירה ביורוליג והגיע לסדרת הגמר בליגה בלי שלושת השחקנים הטובים בקבוצה. אין שאלה שאם זה היה קורה למכבי הם היו חוטפים מאיתנו בראש.
אני חושב שבהינתן כל זה ובהינתן החלופות הרלוונטיות, אני הייתי משאיר את איטודיס. אם מאמנים אחרים היו על המדף, אולי הייתי חושב אחרת.
בכל אופן, אין לי ספק שהוא ישאר.
-
Adom_Adom
- הצטרף: 27 אפריל 2024, 12:23
- קיבל.ה 635 לייקים
הכדורסל שלנו היה טוב בעינך העונה? הוא מיצה את הפוטנציאל של הסגל?הוקיץ' כתב: ↑23 יוני 2026, 23:33 אני חושב שהמציאות יותר מורכבת. איטודיס נכשל בגביע ונכשל בהשגת יתרון הביתיות בעונה הסדירה. אין ספק בכך ואף אחד לא יכול לטעון אחרת.
מצד שני, הוא עשה עונה אדירה ביורוליג והגיע לסדרת הגמר בליגה בלי שלושת השחקנים הטובים בקבוצה. אין שאלה שאם זה היה קורה למכבי הם היו חוטפים מאיתנו בראש.
אני חושב שבהינתן כל זה ובהינתן החלופות הרלוונטיות, אני הייתי משאיר את איטודיס. אם מאמנים אחרים היו על המדף, אולי הייתי חושב אחרת.
בכל אופן, אין לי ספק שהוא ישאר.
עזוב הכסף עזוב התקציב הגבוה ביותר בתולדות הספורט הישראלי
נהנתה השנה מהפועל?
-
הוקיץ'
- הצטרף: 26 נובמבר 2020, 21:07
- קיבל.ה 8933 לייקים
בגדול, התשובה לשאלות שלך היא כן.Adom_Adom כתב: ↑23 יוני 2026, 23:36הכדורסל שלנו היה טוב בעינך העונה? הוא מיצה את הפוטנציאל של הסגל?הוקיץ' כתב: ↑23 יוני 2026, 23:33 אני חושב שהמציאות יותר מורכבת. איטודיס נכשל בגביע ונכשל בהשגת יתרון הביתיות בעונה הסדירה. אין ספק בכך ואף אחד לא יכול לטעון אחרת.
מצד שני, הוא עשה עונה אדירה ביורוליג והגיע לסדרת הגמר בליגה בלי שלושת השחקנים הטובים בקבוצה. אין שאלה שאם זה היה קורה למכבי הם היו חוטפים מאיתנו בראש.
אני חושב שבהינתן כל זה ובהינתן החלופות הרלוונטיות, אני הייתי משאיר את איטודיס. אם מאמנים אחרים היו על המדף, אולי הייתי חושב אחרת.
בכל אופן, אין לי ספק שהוא ישאר.
עזוב הכסף עזוב התקציב הגבוה ביותר בתולדות הספורט הישראלי
נהנתה השנה מהפועל?
האם הוא יכל להוציא יותר משחקנים ספציפיים והאם היו כאלה שקיבלו יותר מדי קרדיט? ברור, אבל זה תמיד נכון אצל כל מאמן. הכדורסל שלנו אולי לא היה הכי מהנה לצפייה, אבל הוא היה אחד היעילים באירופה ולא סתם עשינו עונה מצוינת ביורוליג.
