איטודיס

מועצת הכדורסל של אוהדי הפועל
לזכרו של אורי שלף ז"ל, ממיסדי עמותת הפועל אוסישקין
רק הפועל
הצטרף: 28 נובמבר 2020, 19:27
קיבל.ה  3199 לייקים

Red_man כתב: 21 יוני 2026, 23:06 הוא מטריף אותי לא מעט אבל הצליח להרים את השחקנים ולהביא אותם בגישה נכונה היום
תודה לו באמת , זה היה אמור להיות המשחק האחרון בסדרה היום ולטובתנו עם הרכבים נכונים (בייחוד אם היה משתף את אוטרו בסדרה הזו ) , עוד יומיים החלאות יכולים לקחת אליפות על הראש שלנו במשחק בית עדיין והוא חייב להוריד את האגו ולהביא את הגרסה השמנמנה של אוטרו כי אני באמת לא רואה ברירה אחרת מיציץ לא ייתן עוד משחק ברמה הזו ואם סורקין יהיה סביר פלוס זה מאוד קשה
Tals2000
הצטרף: 22 ספטמבר 2021, 22:03
קיבל.ה  128 לייקים

עדין חושב שצמד המאמנים חלש, עם שיטה מחורבנת שלא יכולה לנצח באופן עקבי עם חומר השחקנים שיש להם.
אין שום תרגיל להכנסת כדורים פנימה ובחלקים מאוד גדולים במשחק נתקענו (כמו שקרה לנו הרבה פעמים העונה) ורק יום עם מזל שהכדורים נכנסו למיציץ ועוד כמה שלשות שנכנסו לאיש, השאיר אותנו במשחק.

אי אפשר לשחק רק שלשות עם שחקנים שקולעים באחוזים של 25-30 אחוז בלי שום תרגילים לגיבוי למקרה והשלשות לא נכנסות
בהרבה משחקים זה נגמר בהפסד.
ranjef
הצטרף: 08 דצמבר 2020, 10:56
קיבל.ה  2260 לייקים

רק הפועל כתב:גמר אותנו בלי הרישום של גונס
זה מה שניצח את המשחק
רק הפועל
הצטרף: 28 נובמבר 2020, 19:27
קיבל.ה  3199 לייקים

פשוט ביי , ליצן אפס
lior777
הצטרף: 29 ספטמבר 2022, 12:15
קיבל.ה  265 לייקים

יאללה הביתה וקח איתך את כל הטינופת שלך איתך.
סמל אישי של משתמש
גביזון
הצטרף: 25 יוני 2022, 23:09
קיבל.ה  5211 לייקים

הלוואי יביאו לכם עודדי

Sent from my 22101320G using Tapatalk

רק הפועל
הצטרף: 28 נובמבר 2020, 19:27
קיבל.ה  3199 לייקים

גביזון כתב: 23 יוני 2026, 22:50 הלוואי יביאו לכם עודדיתמונהתמונה

Sent from my 22101320G using Tapatalk
עודדי שהשפיל את המאמן שלך פעם אחר פעם ? עודדי הזה ? 3:1 ניצחו אותנו עם סגל שאין לו שליש מהכשרון שלנו , אחלה, תואר מסריח אחד לא הצליח לקחת לו , אפילו לו גביע ווינר
סמל אישי של משתמש
גביזון
הצטרף: 25 יוני 2022, 23:09
קיבל.ה  5211 לייקים

רק הפועל כתב:
גביזון כתב: 23 יוני 2026, 22:50 הלוואי יביאו לכם עודדיתמונהתמונה

Sent from my 22101320G using Tapatalk
עודדי שהשפיל את המאמן שלך פעם אחר פעם ? עודדי הזה ? 3:1 ניצחו אותנו עם סגל שאין לו שליש מהכשרון שלנו , אחלה
ברור, רק עודדי

Sent from my 22101320G using Tapatalk

איש גדול
הצטרף: 19 מאי 2025, 14:31
קיבל.ה  644 לייקים

הביתה
אפס
feigenbaum99
הצטרף: 01 פברואר 2021, 23:14
קיבל.ה  293 לייקים

מיציץ' היה מפורק היום... וזה לא מפתיע אף אחד.
אם אתה לא סומך על הרכזים המחליפים שלך - תרשום את ג'ונס.
adom4
הצטרף: 14 נובמבר 2020, 18:33
קיבל.ה  913 לייקים

מעליב שהוא הפסיד למכבי הזאת
רק הפועל
הצטרף: 28 נובמבר 2020, 19:27
קיבל.ה  3199 לייקים

adom4 כתב: 23 יוני 2026, 22:55 מעליב שהוא הפסיד למכבי הזאת
חכה עוד מעט יספרו לך כמה הןא מאמן על על פוקס נגד ולנסיה , מיליון הפעמים האחרות שהפסיד תואר לקבוצות של הביצים עם רבע תקציב לא נחשב
אדומה שלי אור
הצטרף: 18 אוקטובר 2025, 12:57
קיבל.ה  55 לייקים

כל השחקנים והמאמן העלוב הזה הביתה!!
תא מרבוטא
הצטרף: 28 נובמבר 2020, 09:31
קיבל.ה  974 לייקים

תודה על היורוקאפ
ועל הפלייאוף יורוליג
בהצלחה בקבוצה הבאה
סמל אישי של משתמש
KingAlpaca
הצטרף: 13 נובמבר 2020, 15:08
קיבל.ה  2072 לייקים

הרגת אותנו.

אפילו פרנקו לא היה כזה מקובע.
האדום הצורר:
גם הבוסטר שלא ניתן כמעט בשום מקום במערב וכבר ניתן לשליש מהאוכלוסייה כאן זה רק בגלל שישראל הצליחה להשיג את החיסונים לפני כולם? אתה מאמין לחרטוטים של עצמך?

מי אנחנו? אנחנו בית"ר!
hapoel15
הצטרף: 27 נובמבר 2020, 11:10
קיבל.ה  82 לייקים

חתום על אחת העונות הכי כושלות של הפועל ת״א. חצי שנה מאוחר מדי, יאללה הביתה.
תא מרבוטא
הצטרף: 28 נובמבר 2020, 09:31
קיבל.ה  974 לייקים

KingAlpaca כתב: 23 יוני 2026, 22:58 הרגת אותנו.

אפילו פרנקו לא היה כזה מקובע.
למה או כשאפשר גם
סמל אישי של משתמש
גביזון
הצטרף: 25 יוני 2022, 23:09
קיבל.ה  5211 לייקים

KingAlpaca כתב:הרגת אותנו.

אפילו פרנקו לא היה כזה מקובע.
פרנקו לפחות העיף בכח פיזי את פופי

Sent from my 22101320G using Tapatalk

הוקיץ'
הצטרף: 26 נובמבר 2020, 21:07
קיבל.ה  8932 לייקים

הפאשלה של איטודיס הייתה במשחק מספר אחת שלא הופענו אליו. חוץ מזה היו שלושה משחקים צמודים שהוכרעו על פעולות יותר טובות במאני טיים ושיפוט שערורייתי. הסגל הנוכחי שלנו לא באמת יותר טוב מזה של מכבי, כנראה שקצת פחות טוב.
זה כואב וקשה, אבל אני לא חושב שאיטודיס הכתובת. בסוף הופענו לסדרה הזאת עם סגל ב' שלנו במקרה הטוב. עם סגל יותר נורמלי כנראה שהיינו דורסים אותם.
סמל אישי של משתמש
RedDrifter
הצטרף: 20 יולי 2025, 15:08
מיקום: אוסישקין
קיבל.ה  934 לייקים

נכשלת בענק
אף לא צעד לאחור :hapoel:
Adom_Adom
הצטרף: 27 אפריל 2024, 12:23
קיבל.ה  635 לייקים

תודה על מה שנתת
הקבוצה היקרה בתולדות הספורט, 0 תארים אפססס!!!!
הגיע הזמן להפרד.
תא מרבוטא
הצטרף: 28 נובמבר 2020, 09:31
קיבל.ה  974 לייקים

הוקיץ' כתב: 23 יוני 2026, 23:00 הפאשלה של איטודיס הייתה במשחק מספר אחת שלא הופענו אליו. חוץ מזה היו שלושה משחקים צמודים שהוכרעו על פעולות יותר טובות במאני טיים ושיפוט שערורייתי. הסגל הנוכחי שלנו לא באמת יותר טוב מזה של מכבי, כנראה שקצת פחות טוב.
זה כואב וקשה, אבל אני לא חושב שאיטודיס הכתובת. בסוף הופענו לסדרה הזאת עם סגל ב' שלנו במקרה הטוב. עם סגל יותר נורמלי כנראה שהיינו דורסים אותם.
למה איטודיס לא הכתובת?
בסוף הוא שמר על רוטציה קצרה ודבק בשחקנים שחלקם לא סיפקו סחורה, ואי אפשר הפעם לטעון שאיבדנו בגמר ביתיות כי פירו וכו'. איבדנו ביתיות בגלל שעשינו במכנסיים פעמיים מול בנק יהב, והפסדנו לגליל.
Nsumbo
הצטרף: 13 פברואר 2022, 11:00
קיבל.ה  60 לייקים

כבר פורסם שנשאר
שערוריה מתמשכת
גם כל היוונים ימשיכו תחגיגה?
אני לא מבין, עופר לא רואה את הזריקת זין, את היהירות שעוברת מהמאמן לשחקנים, את חוסר המשמעת, את הבזיון במשחקים 1 ו-2 בסדרה הזו, את היעדר הכדורסל, דדאסבול מסריח שאי אפשר לראות וזה תמיד הגרלה עסל בסל אם למיציץ נכנסת הזריקה.

אם היום היו משחקים פיק אנד רול של קטסל א בכל התקפה היינו מנצחים ביותר מ10.
ההוא מפעם
הצטרף: 28 אפריל 2024, 22:45
קיבל.ה  378 לייקים

גביזון כתב: 23 יוני 2026, 22:52
רק הפועל כתב:
גביזון כתב: 23 יוני 2026, 22:50 הלוואי יביאו לכם עודדיתמונהתמונה

Sent from my 22101320G using Tapatalk
עודדי שהשפיל את המאמן שלך פעם אחר פעם ? עודדי הזה ? 3:1 ניצחו אותנו עם סגל שאין לו שליש מהכשרון שלנו , אחלה
ברור, רק עודדי

Sent from my 22101320G using Tapatalk
מכבי היו עם 8.5 שחקנים בלבד כולל פנסיונרים עם ישראלי אחד שלא פגע היום ואחד שלא רואה אצלנו ספסל
ועדיין הם ניצחו קבוצה ( אוסף שחקנים ) שרק מיצ'יץ עולה כמו כל מי שעמד מולו גם יחד !!!!!!
ו

אז אולי עודדי לא ניצח (השפיל) אותנו אולי זה איטודיס שהפסיד והשפיל אותנו
Xavi
הצטרף: 28 נובמבר 2020, 21:10
קיבל.ה  2088 לייקים

ההוא מפעם כתב: 23 יוני 2026, 23:11
גביזון כתב: 23 יוני 2026, 22:52
רק הפועל כתב:
עודדי שהשפיל את המאמן שלך פעם אחר פעם ? עודדי הזה ? 3:1 ניצחו אותנו עם סגל שאין לו שליש מהכשרון שלנו , אחלה
ברור, רק עודדי

Sent from my 22101320G using Tapatalk
מכבי היו עם 8.5 שחקנים בלבד כולל פנסיונרים עם ישראלי אחד שלא פגע היום ואחד שלא רואה אצלנו ספסל
ועדיין הם ניצחו קבוצה ( אוסף שחקנים ) שרק מיצ'יץ עולה כמו כל מי שעמד מולו גם יחד !!!!!!
ו

אז אולי עודדי לא ניצח (השפיל) אותנו אולי זה איטודיס שהפסיד והשפיל אותנו
מה קשור כמה עלה מיציץ ולמה איטודיס אשם בזה?
היו חסרים לנו הרבה שחקנים, הרבה יותר מלהם.
אדומה שלי אור
הצטרף: 18 אוקטובר 2025, 12:57
קיבל.ה  55 לייקים

אם הוא לא הולך אני לא רואה אותם שנה הבאה
סמל אישי של משתמש
גביזון
הצטרף: 25 יוני 2022, 23:09
קיבל.ה  5211 לייקים

ההוא מפעם כתב:
גביזון כתב: 23 יוני 2026, 22:52
רק הפועל כתב: עודדי שהשפיל את המאמן שלך פעם אחר פעם ? עודדי הזה ? 3:1 ניצחו אותנו עם סגל שאין לו שליש מהכשרון שלנו , אחלה
ברור, רק עודדי

Sent from my 22101320G using Tapatalk
מכבי היו עם 8.5 שחקנים בלבד כולל פנסיונרים עם ישראלי אחד שלא פגע היום ואחד שלא רואה אצלנו ספסל
ועדיין הם ניצחו קבוצה ( אוסף שחקנים ) שרק מיצ'יץ עולה כמו כל מי שעמד מולו גם יחד !!!!!!
ו

אז אולי עודדי לא ניצח (השפיל) אותנו אולי זה איטודיס שהפסיד והשפיל אותנו
תראה, בהתחשב בעובדה שעד לפני 10 ימים רצו אצלנו את יונצ'וק אלון אז עודדי זה עוד שדרוג

Sent from my 22101320G using Tapatalk

Mario
הצטרף: 02 ינואר 2021, 17:09
קיבל.ה  468 לייקים

אוקי ונגיד והוא הולך?
מה האופציה? הוא לא נחשב אחד הטובים באירופה?
מה שמבאס שהשקיעו מילוני דולרים ולא מצליחים לקחת אליפות וגם נראה לי שבחירת השחקנים לא הייתה הכי וואו יחסית לכסף והתקציב.
Adom_Adom
הצטרף: 27 אפריל 2024, 12:23
קיבל.ה  635 לייקים

Mario כתב: 23 יוני 2026, 23:20 אוקי ונגיד והוא הולך?
מה האופציה? הוא לא נחשב אחד הטובים באירופה?
מה שמבאס שהשקיעו מילוני דולרים ולא מצליחים לקחת אליפות וגם נראה לי שבחירת השחקנים לא הייתה הכי וואו יחסית לכסף והתקציב.
זה לא משנה
קיבל את התקציב הגבוה ביותר בתולדות הספורט הישראלי, מהגבוהים ביותר באירופה השנה
אפס תארים
נכשל הוא חייב ללכת, המועדון לא יכול להשלים עם כישלון גדול כזה.
יהלום14אדום
הצטרף: 14 נובמבר 2020, 14:03
קיבל.ה  1590 לייקים

גביזון כתב: 23 יוני 2026, 22:50 הלוואי יביאו לכם עודדיתמונהתמונה

Sent from my 22101320G using Tapatalk
עזוב קטש, אתה מרוצה ממה שאתה רואה?
יאללה הביתה!!!
סמל אישי של משתמש
RedDrifter
הצטרף: 20 יולי 2025, 15:08
מיקום: אוסישקין
קיבל.ה  934 לייקים

Mario כתב: 23 יוני 2026, 23:20 אוקי ונגיד והוא הולך?
מה האופציה? הוא לא נחשב אחד הטובים באירופה?
מה שמבאס שהשקיעו מילוני דולרים ולא מצליחים לקחת אליפות וגם נראה לי שבחירת השחקנים לא הייתה הכי וואו יחסית לכסף והתקציב.
מה האלטרנטיבה? עוד עונה שלו שלא תקדם אותנו?

עדיף להמר מאשר להיתקע עם מאמן שהפסיד לנו כבר 2 אליפויות ו2 גביעים אתה לא חושב?
אף לא צעד לאחור :hapoel:
הוקיץ'
הצטרף: 26 נובמבר 2020, 21:07
קיבל.ה  8932 לייקים

תא מרבוטא כתב: 23 יוני 2026, 23:04
הוקיץ' כתב: 23 יוני 2026, 23:00 הפאשלה של איטודיס הייתה במשחק מספר אחת שלא הופענו אליו. חוץ מזה היו שלושה משחקים צמודים שהוכרעו על פעולות יותר טובות במאני טיים ושיפוט שערורייתי. הסגל הנוכחי שלנו לא באמת יותר טוב מזה של מכבי, כנראה שקצת פחות טוב.
זה כואב וקשה, אבל אני לא חושב שאיטודיס הכתובת. בסוף הופענו לסדרה הזאת עם סגל ב' שלנו במקרה הטוב. עם סגל יותר נורמלי כנראה שהיינו דורסים אותם.
למה איטודיס לא הכתובת?
בסוף הוא שמר על רוטציה קצרה ודבק בשחקנים שחלקם לא סיפקו סחורה, ואי אפשר הפעם לטעון שאיבדנו בגמר ביתיות כי פירו וכו'. איבדנו ביתיות בגלל שעשינו במכנסיים פעמיים מול בנק יהב, והפסדנו לגליל.
הכוונה שלי היא שבסדרה הזאת הוא לא הכתובת בעיני. עם הסגל שהופענו אליה, נגד הביתיות, עם השופטים של שימון, אני חושב שהיינו במקרה הטוב שווים למכבי וזו אכן הייתה סדרה די שוויונית, למעט המשחק הראשון כמובן.
היו טעויות מערכתיות שבוודאי לאיטודיס היה חלק ניכר בהן ופירטתי לגביהן באשכול המקביל.
Adom_Adom
הצטרף: 27 אפריל 2024, 12:23
קיבל.ה  635 לייקים

הוקיץ' כתב: 23 יוני 2026, 23:24
תא מרבוטא כתב: 23 יוני 2026, 23:04
הוקיץ' כתב: 23 יוני 2026, 23:00 הפאשלה של איטודיס הייתה במשחק מספר אחת שלא הופענו אליו. חוץ מזה היו שלושה משחקים צמודים שהוכרעו על פעולות יותר טובות במאני טיים ושיפוט שערורייתי. הסגל הנוכחי שלנו לא באמת יותר טוב מזה של מכבי, כנראה שקצת פחות טוב.
זה כואב וקשה, אבל אני לא חושב שאיטודיס הכתובת. בסוף הופענו לסדרה הזאת עם סגל ב' שלנו במקרה הטוב. עם סגל יותר נורמלי כנראה שהיינו דורסים אותם.
למה איטודיס לא הכתובת?
בסוף הוא שמר על רוטציה קצרה ודבק בשחקנים שחלקם לא סיפקו סחורה, ואי אפשר הפעם לטעון שאיבדנו בגמר ביתיות כי פירו וכו'. איבדנו ביתיות בגלל שעשינו במכנסיים פעמיים מול בנק יהב, והפסדנו לגליל.
הכוונה שלי היא שבסדרה הזאת הוא לא הכתובת בעיני. עם הסגל שהופענו אליה, נגד הביתיות, עם השופטים של שימון, אני חושב שהיינו במקרה הטוב שווים למכבי וזו אכן הייתה סדרה די שוויונית, למעט המשחק הראשון כמובן.
היו טעויות מערכתיות שבוודאי לאיטודיס היה חלק ניכר בהן ופירטתי לגביהן באשכול המקביל.
בסוף יש אפס תארים
הפסדנו את גביע ווינר וגביע המדינה בסגל מלא אוו כמעט מלא
מועדון בריא מראה למאמן בכישלון כזה גדול את הדרך החוצה
סמל אישי של משתמש
RedDrifter
הצטרף: 20 יולי 2025, 15:08
מיקום: אוסישקין
קיבל.ה  934 לייקים

מאמן שמקבל כזאת סוללת כוכבים (גם בסגל הנוכחי כן כן) צריך לדעת לקחת את זה. היו לו שנתיים.

לא מבין בכלל איך אפשר להתווכח שהוא צריך להישאר
אף לא צעד לאחור :hapoel:
סמל אישי של משתמש
גביזון
הצטרף: 25 יוני 2022, 23:09
קיבל.ה  5211 לייקים

יהלום14אדום כתב:
גביזון כתב: 23 יוני 2026, 22:50 הלוואי יביאו לכם עודדיתמונהתמונה

Sent from my 22101320G using Tapatalk
עזוב קטש, אתה מרוצה ממה שאתה רואה?
לא

Sent from my 22101320G using Tapatalk

עד המ!!ת הפועל
הצטרף: 16 נובמבר 2020, 17:41
קיבל.ה  1044 לייקים

כישלון אדיר שלו. ועם איך שאני מכיר את עופר, העובדה שאיטודיס הולך להישאר פה זה לא בגלל משהו מקצועי.
אם זה נטו מקצועי, הוא היה מפוטר כבר מזמן.
הוקיץ'
הצטרף: 26 נובמבר 2020, 21:07
קיבל.ה  8932 לייקים

אני חושב שהמציאות יותר מורכבת. איטודיס נכשל בגביע ונכשל בהשגת יתרון הביתיות בעונה הסדירה. אין ספק בכך ואף אחד לא יכול לטעון אחרת.
מצד שני, הוא עשה עונה אדירה ביורוליג והגיע לסדרת הגמר בליגה בלי שלושת השחקנים הטובים בקבוצה. אין שאלה שאם זה היה קורה למכבי הם היו חוטפים מאיתנו בראש.
אני חושב שבהינתן כל זה ובהינתן החלופות הרלוונטיות, אני הייתי משאיר את איטודיס. אם מאמנים אחרים היו על המדף, אולי הייתי חושב אחרת.
בכל אופן, אין לי ספק שהוא ישאר.
Red_man
הצטרף: 27 נובמבר 2020, 09:43
קיבל.ה  2763 לייקים

תהיו רפויים, הוא ימשיך
Adom_Adom
הצטרף: 27 אפריל 2024, 12:23
קיבל.ה  635 לייקים

הוקיץ' כתב: 23 יוני 2026, 23:33 אני חושב שהמציאות יותר מורכבת. איטודיס נכשל בגביע ונכשל בהשגת יתרון הביתיות בעונה הסדירה. אין ספק בכך ואף אחד לא יכול לטעון אחרת.
מצד שני, הוא עשה עונה אדירה ביורוליג והגיע לסדרת הגמר בליגה בלי שלושת השחקנים הטובים בקבוצה. אין שאלה שאם זה היה קורה למכבי הם היו חוטפים מאיתנו בראש.
אני חושב שבהינתן כל זה ובהינתן החלופות הרלוונטיות, אני הייתי משאיר את איטודיס. אם מאמנים אחרים היו על המדף, אולי הייתי חושב אחרת.
בכל אופן, אין לי ספק שהוא ישאר.
הכדורסל שלנו היה טוב בעינך העונה? הוא מיצה את הפוטנציאל של הסגל?
עזוב הכסף עזוב התקציב הגבוה ביותר בתולדות הספורט הישראלי
נהנתה השנה מהפועל?
הוקיץ'
הצטרף: 26 נובמבר 2020, 21:07
קיבל.ה  8932 לייקים

Adom_Adom כתב: 23 יוני 2026, 23:36
הוקיץ' כתב: 23 יוני 2026, 23:33 אני חושב שהמציאות יותר מורכבת. איטודיס נכשל בגביע ונכשל בהשגת יתרון הביתיות בעונה הסדירה. אין ספק בכך ואף אחד לא יכול לטעון אחרת.
מצד שני, הוא עשה עונה אדירה ביורוליג והגיע לסדרת הגמר בליגה בלי שלושת השחקנים הטובים בקבוצה. אין שאלה שאם זה היה קורה למכבי הם היו חוטפים מאיתנו בראש.
אני חושב שבהינתן כל זה ובהינתן החלופות הרלוונטיות, אני הייתי משאיר את איטודיס. אם מאמנים אחרים היו על המדף, אולי הייתי חושב אחרת.
בכל אופן, אין לי ספק שהוא ישאר.
הכדורסל שלנו היה טוב בעינך העונה? הוא מיצה את הפוטנציאל של הסגל?
עזוב הכסף עזוב התקציב הגבוה ביותר בתולדות הספורט הישראלי
נהנתה השנה מהפועל?
בגדול, התשובה לשאלות שלך היא כן.
האם הוא יכל להוציא יותר משחקנים ספציפיים והאם היו כאלה שקיבלו יותר מדי קרדיט? ברור, אבל זה תמיד נכון אצל כל מאמן. הכדורסל שלנו אולי לא היה הכי מהנה לצפייה, אבל הוא היה אחד היעילים באירופה ולא סתם עשינו עונה מצוינת ביורוליג.
שליחת תגובה