איטודיס

מועצת הכדורסל של אוהדי הפועל
לזכרו של אורי שלף ז"ל, ממיסדי עמותת הפועל אוסישקין
ההוא מפעם
הצטרף: 28 אפריל 2024, 22:45
קיבל.ה  377 לייקים

אם הוא לא מביא את האליפות הוא צריך לפרוש מכדורסל.
מכבי ניצחו בחמישי עם שמונה וחצי שחקנים !!!!!
בראשון הסגל שלהם יהיה אפילו דליל יותר, להפסיד לכזה סגל זה על גבול ההזיה
איש גדול
הצטרף: 19 מאי 2025, 14:31
קיבל.ה  634 לייקים

תא מרבוטא כתב: 19 יוני 2026, 23:47
איש גדול כתב: 19 יוני 2026, 20:58
תא מרבוטא כתב: 19 יוני 2026, 20:23
יש הבדל בין להיות מאמן מיושן או כזה שכבר לא מתאים לכדורסל עכשווי ובין ליצן
בוא.
ליצן היה מנצח את ברצלונה, שכרגע בגמרסל הספרדי, פעמיים? את פאו? את פנר?
לא מעניין כל מה שאמרת
מה שמעניין אותי זה שאני רואה תכדורסל שהפועל משחקים
מה שמעניין אותי זה שהוא לא מצליח לקחת תואר בארץ כבר שנתיים עם תקציב מטורף.
ליצן
נסכים לא להסכים בליצנות
גם ברדה לא משחק כדורגל של ביתר
ואיטודיס ניצח את מכבי בליגה פעמיים, וביורוליג עוד אחד
מה שכן
ובזה אני איתך
איטודיס מיצה. לא רואה אותו מביא אותנו רחוק יותר

ברדה קיבל תקציב כפול מכל שאר הקבוצות הגדולות בליגה ולא ידעתי?
איטודיס קיבל תקציב מטורף שלא נאמר הזוי ולא הצליח להביא תואר בארץ כבר שנתיים.
ליצן
תא מרבוטא
הצטרף: 28 נובמבר 2020, 09:31
קיבל.ה  973 לייקים

איש גדול כתב: 20 יוני 2026, 09:07
תא מרבוטא כתב: 19 יוני 2026, 23:47
איש גדול כתב: 19 יוני 2026, 20:58

לא מעניין כל מה שאמרת
מה שמעניין אותי זה שאני רואה תכדורסל שהפועל משחקים
מה שמעניין אותי זה שהוא לא מצליח לקחת תואר בארץ כבר שנתיים עם תקציב מטורף.
ליצן
נסכים לא להסכים בליצנות
גם ברדה לא משחק כדורגל של ביתר
ואיטודיס ניצח את מכבי בליגה פעמיים, וביורוליג עוד אחד
מה שכן
ובזה אני איתך
איטודיס מיצה. לא רואה אותו מביא אותנו רחוק יותר

ברדה קיבל תקציב כפול מכל שאר הקבוצות הגדולות בליגה ולא ידעתי?
איטודיס קיבל תקציב מטורף שלא נאמר הזוי ולא הצליח להביא תואר בארץ כבר שנתיים.
ליצן
ברדה איבד נקודות לריינה להפועל ירושלים לסכנין להפועל פתח תקווה לק"ש לנתניה. ביחס אליהן זה כמו התקציב של הפועל סל.
עזוב. שנינו חושבים שאיטודיס לא צריך להשאר. ההבדל הוא שאני לא מבטל גם את מה שהשיג.
איש גדול
הצטרף: 19 מאי 2025, 14:31
קיבל.ה  634 לייקים

תא מרבוטא כתב: 20 יוני 2026, 09:37
איש גדול כתב: 20 יוני 2026, 09:07
תא מרבוטא כתב: 19 יוני 2026, 23:47
נסכים לא להסכים בליצנות
גם ברדה לא משחק כדורגל של ביתר
ואיטודיס ניצח את מכבי בליגה פעמיים, וביורוליג עוד אחד
מה שכן
ובזה אני איתך
איטודיס מיצה. לא רואה אותו מביא אותנו רחוק יותר

ברדה קיבל תקציב כפול מכל שאר הקבוצות הגדולות בליגה ולא ידעתי?
איטודיס קיבל תקציב מטורף שלא נאמר הזוי ולא הצליח להביא תואר בארץ כבר שנתיים.
ליצן
ברדה איבד נקודות לריינה להפועל ירושלים לסכנין להפועל פתח תקווה לק"ש לנתניה. ביחס אליהן זה כמו התקציב של הפועל סל.
עזוב. שנינו חושבים שאיטודיס לא צריך להשאר. ההבדל הוא שאני לא מבטל גם את מה שהשיג.

הנושא מוצה
אני חושב שאיטודיס חרא של מאמן
אתה חושב אחרת
אפשר להתקדם
יהלום14אדום
הצטרף: 14 נובמבר 2020, 14:03
קיבל.ה  1584 לייקים

ההוא מפעם כתב: 20 יוני 2026, 02:57 אם הוא לא מביא את האליפות הוא צריך לפרוש מכדורסל.
מכבי ניצחו בחמישי עם שמונה וחצי שחקנים !!!!!
בראשון הסגל שלהם יהיה אפילו דליל יותר, להפסיד לכזה סגל זה על גבול ההזיה
למה דליל יותר?
יאללה הביתה!!!
רק הפועל
הצטרף: 28 נובמבר 2020, 19:27
קיבל.ה  3178 לייקים

ההוא מפעם כתב: 20 יוני 2026, 02:57 אם הוא לא מביא את האליפות הוא צריך לפרוש מכדורסל.
מכבי ניצחו בחמישי עם שמונה וחצי שחקנים !!!!!
בראשון הסגל שלהם יהיה אפילו דליל יותר, להפסיד לכזה סגל זה על גבול ההזיה
איך יביא כבר אנחנו על סף הדחה
XM
הצטרף: 27 דצמבר 2023, 22:46
קיבל.ה  111 לייקים

אפשר לארוז אותו חזרה ליוון?
תעיף ליציע
הצטרף: 29 דצמבר 2020, 21:57
קיבל.ה  356 לייקים

היתרון שכן אפשר להגיד לזכותו שהוא מסוגל להביא
לפה שחקנים שמאמן אחר לא היה מסוגל.
שחקנים לוקחים את זה בסל השיקולים כאשר מקבלים
הצעה מישראל. לא משנה גובה ההצעה.

ואם הוא מסיים אז אני לא יודע איזה מאמן אפשר כן
להביא ששייך "לליגה" הזאת של המאמנים.
רק הפועל
הצטרף: 28 נובמבר 2020, 19:27
קיבל.ה  3178 לייקים

היום הוא מסיים פה , חתיכת מאמן בדיחה
עד המ!!ת הפועל
הצטרף: 16 נובמבר 2020, 17:41
קיבל.ה  1036 לייקים

לא חושב שעופר יפטר אותו.
רק הפועל
הצטרף: 28 נובמבר 2020, 19:27
קיבל.ה  3178 לייקים

הוא סיים פה עופר מבין את המשמעות של איבוד אליפות
hapoel15
הצטרף: 27 נובמבר 2020, 11:10
קיבל.ה  82 לייקים

רק הפועל כתב: 21 יוני 2026, 10:09 הוא סיים פה עופר מבין את המשמעות של איבוד אליפות
זה דווקא לא היה נשמע שהוא מבין בפודקאסטים
עד המ!!ת הפועל
הצטרף: 16 נובמבר 2020, 17:41
קיבל.ה  1036 לייקים

לא נראה שלמישהו זה מזיז בהפועל.
רק הפועל
הצטרף: 28 נובמבר 2020, 19:27
קיבל.ה  3178 לייקים

hapoel15 כתב: 21 יוני 2026, 10:11
רק הפועל כתב: 21 יוני 2026, 10:09 הוא סיים פה עופר מבין את המשמעות של איבוד אליפות
זה דווקא לא היה נשמע שהוא מבין בפודקאסטים
כן הוא סבבה עם להפסיד תארים לקבוצות נחותות יותר תקציבית ויש יאמרו גם איכותית אחריי שהוא משקיע ככה , נו באמת
Money
הצטרף: 28 נובמבר 2020, 22:00
קיבל.ה  1183 לייקים

הוא רוצה שיעיפו אותו
זה באמת כבר בכוונה
פומפה
הצטרף: 12 ינואר 2021, 15:16
קיבל.ה  753 לייקים

איזה אפס וואו. מקווה שבסוף המשחק הוא מוטלי ואיש יעופו מהפועל
joshsoos
הצטרף: 27 נובמבר 2020, 10:44
קיבל.ה  976 לייקים

https://www.israelhayom.co.il/sport/isr ... e/20796701

זה עדי רובינשטיין אמנם, בכל מקרה הלוואי
סמל אישי של משתמש
רדנקו
הצטרף: 01 דצמבר 2020, 22:06
קיבל.ה  2284 לייקים

לא יעיף אותו לדעתי.
קודם כל כי שיחק בלי 4 השחקנים המובילים שלנו.
ושנית כי אין מישהו ברמה שיכול להחליף אותו.
סמל אישי של משתמש
פרימו לוי
הצטרף: 28 נובמבר 2020, 20:45
קיבל.ה  2029 לייקים

מה הוא עושה? הוא מטומטם?
איש גדול
הצטרף: 19 מאי 2025, 14:31
קיבל.ה  634 לייקים

למישהו יש הסבר הגיוני מה עבר בראש של איטודיס שהוא חשב שמה שנכון לעשות היום זה להחליף את ג'ונס בקוק?
joshsoos
הצטרף: 27 נובמבר 2020, 10:44
קיבל.ה  976 לייקים

הוא רוצה שאיש ישמור את הורד אני מניח, לא שזה בהכרח יעבוד, אבל מה שבטוח לא יעבוד עליו זה מוטלי ותומר.
והוא רוצה הגנה יותר טובה על שחקני החוץ, וג'ונס עושה טובה שהוא שומר ובכלל שהוא משחק.
איש גדול
הצטרף: 19 מאי 2025, 14:31
קיבל.ה  634 לייקים

ומוטלי לא עושה טובה שהוא שומר?
ג'ונס נראה לא פחות טוב ממיציץ בסדרה הזאת
ההכנסה של קוק מובנת לי זה היה צריך כבר לקרות משחק קודם.
אבל במקום איש
בחיים לא במקום ג'ונס
Tals2000
הצטרף: 22 ספטמבר 2021, 22:03
קיבל.ה  125 לייקים

איש גדול כתב: 21 יוני 2026, 12:09 ומוטלי לא עושה טובה שהוא שומר?
ג'ונס נראה לא פחות טוב ממיציץ בסדרה הזאת
ההכנסה של קוק מובנת לי זה היה צריך כבר לקרות משחק קודם.
אבל במקום איש
בחיים לא במקום ג'ונס
ג׳ונס זה מה שאפשר לים ומיציץ לשחק ביחד
אחרת אחד מהם צריך לשמור כוחות
סמל אישי של משתמש
מילפורד
הצטרף: 26 נובמבר 2020, 21:19
קיבל.ה  3901 לייקים

אולי יש תובנה שבר יכול לחזור לשחק דקות משמעותיות , או שרחמנא ליצלן , ניזכר שיש לנו יפתח זיו שאפשר לתת לו איזה 3-4 דקות לשחק.
יחד עם קוק ופלטין שישחקו כמב דקות ב2 , זה צריך להספיק.
מבחינת דקות לפחות , לגבי האיכות? נקוה שמישהו יתעלה , הזדמנות של קוק להוכיח שיש לו מקום בקבוצה הזאת...
איש גדול
הצטרף: 19 מאי 2025, 14:31
קיבל.ה  634 לייקים

Tals2000 כתב: 21 יוני 2026, 12:14
איש גדול כתב: 21 יוני 2026, 12:09 ומוטלי לא עושה טובה שהוא שומר?
ג'ונס נראה לא פחות טוב ממיציץ בסדרה הזאת
ההכנסה של קוק מובנת לי זה היה צריך כבר לקרות משחק קודם.
אבל במקום איש
בחיים לא במקום ג'ונס
ג׳ונס זה מה שאפשר לים ומיציץ לשחק ביחד
אחרת אחד מהם צריך לשמור כוחות
בדיוק
החלפה הזויה
קובי
הצטרף: 21 אוקטובר 2023, 13:27
קיבל.ה  738 לייקים

joshsoos כתב: 21 יוני 2026, 10:48 https://www.israelhayom.co.il/sport/isr ... e/20796701

זה עדי רובינשטיין אמנם, בכל מקרה הלוואי
אמיר ליובין זה טוב לנו?
ההוא מפעם
הצטרף: 28 אפריל 2024, 22:45
קיבל.ה  377 לייקים

יהלום14אדום כתב: 20 יוני 2026, 14:15
ההוא מפעם כתב: 20 יוני 2026, 02:57 אם הוא לא מביא את האליפות הוא צריך לפרוש מכדורסל.
מכבי ניצחו בחמישי עם שמונה וחצי שחקנים !!!!!
בראשון הסגל שלהם יהיה אפילו דליל יותר, להפסיד לכזה סגל זה על גבול ההזיה
למה דליל יותר?
קלארק הוגבל במשחק הקודם ל 12 דקות בגלל החמרה של הפגיעה שלו ברגל.
ההוא מפעם
הצטרף: 28 אפריל 2024, 22:45
קיבל.ה  377 לייקים

רק הפועל כתב: 20 יוני 2026, 15:51
ההוא מפעם כתב: 20 יוני 2026, 02:57 אם הוא לא מביא את האליפות הוא צריך לפרוש מכדורסל.
מכבי ניצחו בחמישי עם שמונה וחצי שחקנים !!!!!
בראשון הסגל שלהם יהיה אפילו דליל יותר, להפסיד לכזה סגל זה על גבול ההזיה
איך יביא כבר אנחנו על סף הדחה
הפוך => המשחק היום הוא על האליפות
הסגל של מכבי מאוד מאוד קצר ושחוק עם סהכ 8.5 שחקנים וקלארק משחק על רגל אחת ומשחק עם זריקות.
כל פציעה של שחקן תגרום למכבי להלביש את דני פדרמן או להחזיר לפעילות את רגב פנאן.
ניצחון היום והסיכויים משתנים בגדול לטובת הפועל.
רק הפועל
הצטרף: 28 נובמבר 2020, 19:27
קיבל.ה  3178 לייקים

ההוא מפעם כתב: 21 יוני 2026, 16:59
רק הפועל כתב: 20 יוני 2026, 15:51
ההוא מפעם כתב: 20 יוני 2026, 02:57 אם הוא לא מביא את האליפות הוא צריך לפרוש מכדורסל.
מכבי ניצחו בחמישי עם שמונה וחצי שחקנים !!!!!
בראשון הסגל שלהם יהיה אפילו דליל יותר, להפסיד לכזה סגל זה על גבול ההזיה
איך יביא כבר אנחנו על סף הדחה
הפוך => המשחק היום הוא על האליפות
הסגל של מכבי מאוד מאוד קצר ושחוק עם סהכ 8.5 שחקנים וקלארק משחק על רגל אחת ומשחק עם זריקות.
כל פציעה של שחקן תגרום למכבי להלביש את דני פדרמן או להחזיר לפעילות את רגב פנאן.
ניצחון היום והסיכויים משתנים בגדול לטובת הפועל.
הבעיה שאני לא סומך על מי שעל הקווים , נקווה שהשחקנים אשכרה יראו אופי ויביאו את זה כבר לעזאזאל איתם
נערך לאחרונה על ידי רק הפועל ב 21 יוני 2026, 17:02, נערך 2 פעמים בסך הכל.
redead
הצטרף: 08 אפריל 2021, 10:29
קיבל.ה  940 לייקים

ההוא מפעם כתב: 21 יוני 2026, 16:59
רק הפועל כתב: 20 יוני 2026, 15:51
ההוא מפעם כתב: 20 יוני 2026, 02:57 אם הוא לא מביא את האליפות הוא צריך לפרוש מכדורסל.
מכבי ניצחו בחמישי עם שמונה וחצי שחקנים !!!!!
בראשון הסגל שלהם יהיה אפילו דליל יותר, להפסיד לכזה סגל זה על גבול ההזיה
איך יביא כבר אנחנו על סף הדחה
הפוך => המשחק היום הוא על האליפות
הסגל של מכבי מאוד מאוד קצר ושחוק עם סהכ 8.5 שחקנים וקלארק משחק על רגל אחת ומשחק עם זריקות.
כל פציעה של שחקן תגרום למכבי להלביש את דני פדרמן או להחזיר לפעילות את רגב פנאן.
ניצחון היום והסיכויים משתנים בגדול לטובת הפועל.
דיי בטוח שגם דני פדרמן וגם רגב פנאן עושים סלים קלים על מוטלי
joshsoos
הצטרף: 27 נובמבר 2020, 10:44
קיבל.ה  976 לייקים

קובי כתב: 21 יוני 2026, 15:24
joshsoos כתב: 21 יוני 2026, 10:48 https://www.israelhayom.co.il/sport/isr ... e/20796701

זה עדי רובינשטיין אמנם, בכל מקרה הלוואי
אמיר ליובין זה טוב לנו?
לפי הקדנציה ברגל, לא...
אבל כמו שכתוב שם, הוא אכן בעל נסיון ואוהד ( יושב בסביבה שלי בבלומפילד ). לא בדיוק תכונות שעזרו לנו עד היום אבל מי יודע.
רק הפועל
הצטרף: 28 נובמבר 2020, 19:27
קיבל.ה  3178 לייקים

גמר אותנו בלי הרישום של גונס
סמל אישי של משתמש
רדנקו
הצטרף: 01 דצמבר 2020, 22:06
קיבל.ה  2284 לייקים

רק הפועל כתב:גמר אותנו בלי הרישום של גונס
בולשיט.
גמר אותנו עם החילופים. אתה לא יכול לשחק עם עוז אחרי שהקפאת אותו על הספסל, עם בר ועם מוטלי.
ועכשיו עולה עם תומר והם יברחו לנו

Sent from my CPH2581 using Tapatalk

סמל אישי של משתמש
רדנקו
הצטרף: 01 דצמבר 2020, 22:06
קיבל.ה  2284 לייקים

זהו. המשחק נגמר

Sent from my CPH2581 using Tapatalk

סמל אישי של משתמש
רדנקו
הצטרף: 01 דצמבר 2020, 22:06
קיבל.ה  2284 לייקים

אי אפשר לשחק הגנה עם תומר

Sent from my CPH2581 using Tapatalk

Niro
הצטרף: 27 נובמבר 2020, 17:09
קיבל.ה  2905 לייקים

רדנקו כתב: 21 יוני 2026, 22:26 אי אפשר לשחק הגנה עם תומר

Sent from my CPH2581 using Tapatalk
והתקפה אפשר?
תא מרבוטא
הצטרף: 28 נובמבר 2020, 09:31
קיבל.ה  973 לייקים

דגו עם מזל?
מתנחל אדום
הצטרף: 28 דצמבר 2020, 09:43
קיבל.ה  44 לייקים

איש גדול כתב: 21 יוני 2026, 11:43 למישהו יש הסבר הגיוני מה עבר בראש של איטודיס שהוא חשב שמה שנכון לעשות היום זה להחליף את ג'ונס בקוק?
מבין כל הביקורות הטובות שאפשר לתת על איטודיס בחרת דווקא את זו?
Red_man
הצטרף: 27 נובמבר 2020, 09:43
קיבל.ה  2724 לייקים

הוא מטריף אותי לא מעט אבל הצליח להרים את השחקנים ולהביא אותם בגישה נכונה היום
סמל אישי של משתמש
KingAlpaca
הצטרף: 13 נובמבר 2020, 15:08
קיבל.ה  2067 לייקים

הכי מקובע
האדום הצורר:
גם הבוסטר שלא ניתן כמעט בשום מקום במערב וכבר ניתן לשליש מהאוכלוסייה כאן זה רק בגלל שישראל הצליחה להשיג את החיסונים לפני כולם? אתה מאמין לחרטוטים של עצמך?

מי אנחנו? אנחנו בית"ר!
שליחת תגובה