יום שלישי 23.06 גמר משחק 4
- מילפורד
- הצטרף: 26 נובמבר 2020, 21:19
- קיבל.ה 3924 לייקים
הקצאה שניתנה לחיילים בקריה? כמה נתנו להם? 20-30? 50? נתנו עוד 500 כאלה? בסדר גמור מבחינתי.
לא חושב שיש יותר מ1,000 כרטיסים שחולקו ככה.
אגב, היו פה בעבר טענות על זה שלא עושים מאמצים למלא את היציעים , אז זאת גם דרך למלא את היציעים ואני מאמין שרוב רובם של הכרטיסים הללו יגיעו לאוהדי הפועל.
יהיו אוהדי מכבי שיצליחו להיכנס ככה , בדיוק כמו , שאם יהיה משחק 5 יהיו אוהדי הפועל שיצליחו להיכנס בדרכים כאלו.
לא חושב שיש יותר מ1,000 כרטיסים שחולקו ככה.
אגב, היו פה בעבר טענות על זה שלא עושים מאמצים למלא את היציעים , אז זאת גם דרך למלא את היציעים ואני מאמין שרוב רובם של הכרטיסים הללו יגיעו לאוהדי הפועל.
יהיו אוהדי מכבי שיצליחו להיכנס ככה , בדיוק כמו , שאם יהיה משחק 5 יהיו אוהדי הפועל שיצליחו להיכנס בדרכים כאלו.
-
joshsoos
- הצטרף: 27 נובמבר 2020, 10:44
- קיבל.ה 983 לייקים
מכבי קיבלו 1000. במשחק מספר 2 היו להם אוהדים באולם פה ושם וביציע 1 למעלה כמה עשרות. לא רואה סיבה לחשוב שיהיה משהו מעבר היום
- בונדר
- הצטרף: 05 דצמבר 2020, 23:37
- קיבל.ה 442 לייקים
יודעים איפה אמורות להיות היום הפגנות?
אז הוא לא למד שום לקח, ואין לו שכל גם להצטער.
מחדל טקטי
מחדל טקטי
-
ביוניק מאן
- הצטרף: 26 מאי 2026, 00:58
- קיבל.ה 16 לייקים
נניח וחילקו - למה הוא לא רושם כמה?
מלשב ממוצע יסיק מזה שחילקו 3000. ואם חילקו 400? 800?
זה עדיין מעל 7000 אוהדי הפועל שמגיעים למשחק עם כל המחרימים וכל ההמון שלא מגיע כי הוא מושפע מהטרנד.
הישג ענק
ציוץ כזה שיוצר דמורליזציה - מספיק שאוהד אחד שראה את זה החליט לא לבוא כי ירד לו זה ביזיון.
ומעבר לזה שזה כוונת זדון, זה גם מערכת יחסים מפופק עם האמת.
נערך לאחרונה על ידי ביוניק מאן ב 23 יוני 2026, 15:16, נערך פעם 1 בסך הכל.
- מילפורד
- הצטרף: 26 נובמבר 2020, 21:19
- קיבל.ה 3924 לייקים
- מילפורד
- הצטרף: 26 נובמבר 2020, 21:19
- קיבל.ה 3924 לייקים
אגב, לגבי הפוסט הזה של שאקו , אני קיבלתי כרטיסים לכל מיני אירועי ספורט, כולל משחקי חוץ של הפועל גם בסדיר (לפני לא מעט שנים) וגם כמילואימניק , זה לא חדש הדברים האלה.
-
joshsoos
- הצטרף: 27 נובמבר 2020, 10:44
- קיבל.ה 983 לייקים
די נו, זה כמה עשרות כרטיסים מקסימום
-
פומפה
- הצטרף: 12 ינואר 2021, 15:16
- קיבל.ה 772 לייקים
לא משנה מה המועדון הזה יעשה תמיד יהיו תלונות.מילפורד כתב: ↑23 יוני 2026, 14:47 הקצאה שניתנה לחיילים בקריה? כמה נתנו להם? 20-30? 50? נתנו עוד 500 כאלה? בסדר גמור מבחינתי.
לא חושב שיש יותר מ1,000 כרטיסים שחולקו ככה.
אגב, היו פה בעבר טענות על זה שלא עושים מאמצים למלא את היציעים , אז זאת גם דרך למלא את היציעים ואני מאמין שרוב רובם של הכרטיסים הללו יגיעו לאוהדי הפועל.
יהיו אוהדי מכבי שיצליחו להיכנס ככה , בדיוק כמו , שאם יהיה משחק 5 יהיו אוהדי הפועל שיצליחו להיכנס בדרכים כאלו.
גם אם יעבור בית בית ויוודא בפייסבוק,אינסטגרם, היסטוריית רכישה מלאן ובמשרד הפנים שמדובר באוהד הפועל ויחלק כרטיסים בחינם יהיו טענות.
פעם זה החולצה, פעם זה המחיר, פעם זה למה מגדילים קהל, אחר כך למה לא מנסים להביא קהל, למה מחלקים כרטיסים, למה לא מחלקים כרטיסים, למה העלו פוסט בשעה 19:45 במקום 20:00 אין לזה סוף.
יש אנשים ששמו להם למטרה להלין על הפועל הזאת לא משנה מה הסיבה ושום דבר לא יעצור בעדם. אין מה להתעסק בהם, מי שרוצה לבוא ולאהוד שיעשה את זה ומי שלא הכל בסדר. שכחו שהפועל זה משהו שבוחרים בו ואמור להיות כיף ומהנה והפכו את זה לזירת התנגחויות.
-
תא מרבוטא
- הצטרף: 28 נובמבר 2020, 09:31
- קיבל.ה 974 לייקים
לא יודע אם זה שקר, או נכון או ווטאבר
מילא חושב שינאי לא אמור להחזיק בקבוצה
מילא מחרים משחקים
להכניס ביודעין אוהדי מחלה ליציע של מי שאמורים להיות חבריו ליציע ולאהדה...זה כבר לא אנטי עופר ואפילו לא אנטי לקבוצה הקיימת, זה פשוט לדפוק את החברים.
העיקר יטענו שהם אוהדי הפועל
- מילפורד
- הצטרף: 26 נובמבר 2020, 21:19
- קיבל.ה 3924 לייקים
לא חושב שהבנת , הוא מצטט משהו שהוא נתקל בו באיזה קבוצת ווטסאפ של חיילים מהקריה.
-
Red_man
- הצטרף: 27 נובמבר 2020, 09:43
- קיבל.ה 2764 לייקים
רק למען ההגינות היו מחלקים כרטיסים (לא יודע כמה בדיוק) גם בימי הדרייב אין, ראיתי יותר מפעם אחת קבוצות של ילדים מביאליק רוגזין וכו׳. מחלקות הנוער של העמותה מסרבת לקבל כרטיסים אז מחלקים במקומות אחרים.
-
רואה שחורות
- הצטרף: 13 מאי 2021, 17:21
- קיבל.ה 137 לייקים
- מילפורד
- הצטרף: 26 נובמבר 2020, 21:19
- קיבל.ה 3924 לייקים
-
Money
- הצטרף: 28 נובמבר 2020, 22:00
- קיבל.ה 1184 לייקים
בבקשה אל תשווה את הילדים מביאליק רוגוזין לזה שנותנים כרטיסים לכל הבא ליד(בידיעה שזה גם יגיע לאוהדי מכבי)
-
Red_man
- הצטרף: 27 נובמבר 2020, 09:43
- קיבל.ה 2764 לייקים
כל הילדים מביאליק רוגזין אוהדי הפועל? כל הילדים במחלקות הנוער אוהדי הפועל? העמותה מסרבת לקחת כרטיסים למחלקות הנוער אז היא מביאה למחלקות נוער אחרות שלא כולם שם אוהדי הפועל אבל כנראה יש גם כאלה שכן. נחש מה? בתור ילד שיחקתי כדורגל אומנם אבל במחלקת נוער לא של הפועל למרות שאני אוהד הפועל.
-
ארדיטי
- הצטרף: 30 נובמבר 2020, 09:14
- קיבל.ה 259 לייקים
-
joshsoos
- הצטרף: 27 נובמבר 2020, 10:44
- קיבל.ה 983 לייקים
אוהד הפועל שפה בבקשה להתפקד, שנדע כמה נהיה היום מול 9000 ומשהו צהובים
-
רק הפועל
- הצטרף: 28 נובמבר 2020, 19:27
- קיבל.ה 3199 לייקים
על הזין שלי אם יהיו כמה אוהדי מכבי בתרחיש הכי קיצוני (זה יכול לקרות תמיד בלי קשר לבעלים וכו ) בעיקר להביא את המשחק הזה ואת התואר הארור כבר
נערך לאחרונה על ידי רק הפועל ב 23 יוני 2026, 16:45, נערך פעם 1 בסך הכל.
-
Adam
- הצטרף: 27 אפריל 2024, 14:15
- קיבל.ה 300 לייקים
-
joshsoos
- הצטרף: 27 נובמבר 2020, 10:44
- קיבל.ה 983 לייקים
זהו נגמרו, 9000 ומשהו אוהדי המחלה היום מול מיעוט באדום. באסה
- 7even
- הצטרף: 28 נובמבר 2020, 20:35
- מיקום: ליד שביט בשער
- קיבל.ה 4589 לייקים
העובדה שביום משחק כזה מעלים ציוצים של אנשים כאלו היא הבעיה. לא האנשים.פומפה כתב: ↑23 יוני 2026, 15:35לא משנה מה המועדון הזה יעשה תמיד יהיו תלונות.מילפורד כתב: ↑23 יוני 2026, 14:47 הקצאה שניתנה לחיילים בקריה? כמה נתנו להם? 20-30? 50? נתנו עוד 500 כאלה? בסדר גמור מבחינתי.
לא חושב שיש יותר מ1,000 כרטיסים שחולקו ככה.
אגב, היו פה בעבר טענות על זה שלא עושים מאמצים למלא את היציעים , אז זאת גם דרך למלא את היציעים ואני מאמין שרוב רובם של הכרטיסים הללו יגיעו לאוהדי הפועל.
יהיו אוהדי מכבי שיצליחו להיכנס ככה , בדיוק כמו , שאם יהיה משחק 5 יהיו אוהדי הפועל שיצליחו להיכנס בדרכים כאלו.
גם אם יעבור בית בית ויוודא בפייסבוק,אינסטגרם, היסטוריית רכישה מלאן ובמשרד הפנים שמדובר באוהד הפועל ויחלק כרטיסים בחינם יהיו טענות.
פעם זה החולצה, פעם זה המחיר, פעם זה למה מגדילים קהל, אחר כך למה לא מנסים להביא קהל, למה מחלקים כרטיסים, למה לא מחלקים כרטיסים, למה העלו פוסט בשעה 19:45 במקום 20:00 אין לזה סוף.
יש אנשים ששמו להם למטרה להלין על הפועל הזאת לא משנה מה הסיבה ושום דבר לא יעצור בעדם. אין מה להתעסק בהם, מי שרוצה לבוא ולאהוד שיעשה את זה ומי שלא הכל בסדר. שכחו שהפועל זה משהו שבוחרים בו ואמור להיות כיף ומהנה והפכו את זה לזירת התנגחויות.
וסורי אם העלבתי מישהו, אבל זה לשחק להם לידיים.
כמו רבים כמוני הגיע זמן שגם אלו שכל הזמן רודפים אחרי מה אומרים אנשי העבר האלה , ישתחררו מהם.
אתם רודפים אחריהם והם צוחקים עליכם. מוזר שעוד לא הבתם.
ויאללה למשחק היום!
נערך לאחרונה על ידי 7even ב 23 יוני 2026, 16:48, נערך 2 פעמים בסך הכל.
יחד, רק יחד! 
- מילפורד
- הצטרף: 26 נובמבר 2020, 21:19
- קיבל.ה 3924 לייקים
יש כרגע עוד 1 , אני מניח שיש כמה עשרות שיופיעו ויעלמו עוד בשעות הקרובות.
-
רואה שחורות
- הצטרף: 13 מאי 2021, 17:21
- קיבל.ה 137 לייקים
הוא מסתלבט על אלה שאומרים שהרבה אוהדי מכבי קנו ליציעים של הפועל
-
Nati
- הצטרף: 25 נובמבר 2020, 22:18
- קיבל.ה 3369 לייקים
אפשר לחשוב שבדרבים שהם מארחים אין מאות אוהדים שלנו שהשיגו כרטיסים.
אני למשל הייתי ב6 דרבים חוץ מכרטיסים שלהם.
אני למשל הייתי ב6 דרבים חוץ מכרטיסים שלהם.
-
Flamengo
- הצטרף: 27 נובמבר 2020, 19:52
- קיבל.ה 244 לייקים
ציניות. והוא צודק.
נבואות זעם על חלוקת כרטיסים לכולם חוץ מאוהדי הפועל.
הרוב יהיה אדום. גם אם לא רק מי שהיה בליגה ארצית,בהדר יוסף ובדרייב.
בסופו של דבר זאת היתה המטרה.
-
joshsoos
- הצטרף: 27 נובמבר 2020, 10:44
- קיבל.ה 983 לייקים
כמו שכבר נכתב פה, יהיו היום אוהדי מחלה ביציעים שלנו, כמו שיהיו שלנו מחרתיים אם ננצח ככה בפוקס היום. בדיוק כמו שיש אוהדי המחלה ובן גביר כל משחק נגדם בשער 8/13 בבלומפילד. יהיו כאלה עם הזמנות וכאלה ש'אוהדים' שלנו קנו להם, היו כאלה גם בחמישי, לא רבים ומאמין שזה מה שיקרה גם הערב, כל עיסוק בזה מעבר הוא התכתבות לשיח התרעלה.
- מילפורד
- הצטרף: 26 נובמבר 2020, 21:19
- קיבל.ה 3924 לייקים
תגידו, ביציע 8 למעלה מקפידים על ישיבה לפי מקום?
קניתי שם 7 כרטיסים , אבל בגלל שזה היה מכמה יוזרים במקביל , הם לא בהכרח אחד ליד השני…
נ.ב
אחד הדברים שצריכים להשתדרג במערכת לשנה הבאה זה שאפשר יהיה לאחד מנויים בתוך המשפחה תחת יוזר אחד שיאפשר לי במקרה כזה לקנות את כל הכרטיסים בבת אחת עם שיוך למשתמש (כמו שכבר היה באתר הישן של לאן)
קניתי שם 7 כרטיסים , אבל בגלל שזה היה מכמה יוזרים במקביל , הם לא בהכרח אחד ליד השני…
נ.ב
אחד הדברים שצריכים להשתדרג במערכת לשנה הבאה זה שאפשר יהיה לאחד מנויים בתוך המשפחה תחת יוזר אחד שיאפשר לי במקרה כזה לקנות את כל הכרטיסים בבת אחת עם שיוך למשתמש (כמו שכבר היה באתר הישן של לאן)
- גביזון
- הצטרף: 25 יוני 2022, 23:09
- קיבל.ה 5211 לייקים
מוזר, פופחרא אמרה אחרי המשחק השלישי בדיוק אחרי שעופר אמר לאיטודיס שיפסיק את ה"ראיון" איתה (עיתוי מדהים, כך יצא) שאוטורו מסרב לשחק, כל הקבוצה שונאת אותו וכל הפועל בחרא, והיום יומיים אחרי זה אוטורו עולה לשחק, כפרה על הגרון של שימון.
מוזר 2.0, זה שווקר, השחקן הכי יקר של מכבי בפער, לא משחק בכל סדרת הגמר זה עובר בהבנה ושקט מופתי בערוץ רקנאטי, לא מפריעים לעודדי עם שאלות בנושא, מה שהיו חופרים לאיטודיס 17 פעם ב"ראיון".
כוס אמא של כל חבורת הזבל בערוץ התעמולה המשוקץ הזה.
Sent from my 22101320G using Tapatalk
מוזר 2.0, זה שווקר, השחקן הכי יקר של מכבי בפער, לא משחק בכל סדרת הגמר זה עובר בהבנה ושקט מופתי בערוץ רקנאטי, לא מפריעים לעודדי עם שאלות בנושא, מה שהיו חופרים לאיטודיס 17 פעם ב"ראיון".
כוס אמא של כל חבורת הזבל בערוץ התעמולה המשוקץ הזה.
Sent from my 22101320G using Tapatalk
-
shaharot
- הצטרף: 27 נובמבר 2020, 02:12
- קיבל.ה 1421 לייקים
מקפידים כןמילפורד כתב: ↑23 יוני 2026, 17:21 תגידו, ביציע 8 למעלה מקפידים על ישיבה לפי מקום?
קניתי שם 7 כרטיסים , אבל בגלל שזה היה מכמה יוזרים במקביל , הם לא בהכרח אחד ליד השני…
נ.ב
אחד הדברים שצריכים להשתדרג במערכת לשנה הבאה זה שאפשר יהיה לאחד מנויים בתוך המשפחה תחת יוזר אחד שיאפשר לי במקרה כזה לקנות את כל הכרטיסים בבת אחת עם שיוך למשתמש (כמו שכבר היה באתר הישן של לאן)
אבל אם תהיה יצירתי מספיק אז כולם ישבו ביחד
ומסכים לגבי החלק השני של שיוך בעלים
-
Niro
- הצטרף: 27 נובמבר 2020, 17:09
- קיבל.ה 2930 לייקים
רק שמיציץ' ישמור על יציבות, לא רוצה 29 נקודות, רק שלא יהיה מהימים שהוא לא מפסיד לכדרר על הרגל.
-
תא מרבוטא
- הצטרף: 28 נובמבר 2020, 09:31
- קיבל.ה 974 לייקים
ביציע 9 לא הקפידו בשיטshaharot כתב: ↑23 יוני 2026, 17:53מקפידים כןמילפורד כתב: ↑23 יוני 2026, 17:21 תגידו, ביציע 8 למעלה מקפידים על ישיבה לפי מקום?
קניתי שם 7 כרטיסים , אבל בגלל שזה היה מכמה יוזרים במקביל , הם לא בהכרח אחד ליד השני…
נ.ב
אחד הדברים שצריכים להשתדרג במערכת לשנה הבאה זה שאפשר יהיה לאחד מנויים בתוך המשפחה תחת יוזר אחד שיאפשר לי במקרה כזה לקנות את כל הכרטיסים בבת אחת עם שיוך למשתמש (כמו שכבר היה באתר הישן של לאן)
אבל אם תהיה יצירתי מספיק אז כולם ישבו ביחד
ומסכים לגבי החלק השני של שיוך בעלים
- בונדר
- הצטרף: 05 דצמבר 2020, 23:37
- קיבל.ה 442 לייקים
להבנתי בגלל שרוב העונה בליגה לא ישבו ביציעים, אין ממש מסורת אחידה וזה משתנה בכל משחק.
אז הוא לא למד שום לקח, ואין לו שכל גם להצטער.
מחדל טקטי
מחדל טקטי
-
redead
- הצטרף: 08 אפריל 2021, 10:29
- קיבל.ה 943 לייקים
הגעתי לאזור, כבישים פתוחים לגמרי
איילון ריק כמו ביום שבת ב6 בבוקר.
איזה מתח...
איילון ריק כמו ביום שבת ב6 בבוקר.
איזה מתח...
- Rak-Hapoel
- הצטרף: 31 מרץ 2026, 07:20
- קיבל.ה 69 לייקים
