יום שלישי 23.06 גמר משחק 4

מועצת הכדורסל של אוהדי הפועל
לזכרו של אורי שלף ז"ל, ממיסדי עמותת הפועל אוסישקין
סמל אישי של משתמש
מילפורד
הצטרף: 26 נובמבר 2020, 21:19
קיבל.ה  3924 לייקים

הקצאה שניתנה לחיילים בקריה? כמה נתנו להם? 20-30? 50? נתנו עוד 500 כאלה? בסדר גמור מבחינתי.
לא חושב שיש יותר מ1,000 כרטיסים שחולקו ככה.
אגב, היו פה בעבר טענות על זה שלא עושים מאמצים למלא את היציעים , אז זאת גם דרך למלא את היציעים ואני מאמין שרוב רובם של הכרטיסים הללו יגיעו לאוהדי הפועל.
יהיו אוהדי מכבי שיצליחו להיכנס ככה , בדיוק כמו , שאם יהיה משחק 5 יהיו אוהדי הפועל שיצליחו להיכנס בדרכים כאלו.
joshsoos
הצטרף: 27 נובמבר 2020, 10:44
קיבל.ה  983 לייקים

מכבי קיבלו 1000. במשחק מספר 2 היו להם אוהדים באולם פה ושם וביציע 1 למעלה כמה עשרות. לא רואה סיבה לחשוב שיהיה משהו מעבר היום
סמל אישי של משתמש
בונדר
הצטרף: 05 דצמבר 2020, 23:37
קיבל.ה  442 לייקים

יודעים איפה אמורות להיות היום הפגנות?
אז הוא לא למד שום לקח, ואין לו שכל גם להצטער.

מחדל טקטי
ביוניק מאן
הצטרף: 26 מאי 2026, 00:58
קיבל.ה  16 לייקים

shaharg כתב: 23 יוני 2026, 14:36
Nati כתב: 23 יוני 2026, 14:29
shaharg כתב:
לפי ויקיפדיה 10,383 אבל לדעתי עם הVIP זה איזור ה11~
אז אנחנו מדברים על בערך 9 שלנו.
אני מאמין שיהיו 7,500 שלנו, 2000 מכבי ועוד ~1000 נייטרלים (ראה לדוגמא את הציוץ)

נניח וחילקו - למה הוא לא רושם כמה?

מלשב ממוצע יסיק מזה שחילקו 3000. ואם חילקו 400? 800?
זה עדיין מעל 7000 אוהדי הפועל שמגיעים למשחק עם כל המחרימים וכל ההמון שלא מגיע כי הוא מושפע מהטרנד.
הישג ענק

ציוץ כזה שיוצר דמורליזציה - מספיק שאוהד אחד שראה את זה החליט לא לבוא כי ירד לו זה ביזיון.
ומעבר לזה שזה כוונת זדון, זה גם מערכת יחסים מפופק עם האמת.
נערך לאחרונה על ידי ביוניק מאן ב 23 יוני 2026, 15:16, נערך פעם 1 בסך הכל.
סמל אישי של משתמש
מילפורד
הצטרף: 26 נובמבר 2020, 21:19
קיבל.ה  3924 לייקים

shaharg כתב: 23 יוני 2026, 14:16
shaharg כתב: 23 יוני 2026, 13:21
shaharg כתב: 23 יוני 2026, 10:59

1455
800
543
306

(לא יודע כמה זה נאמן למציאות)
סמל אישי של משתמש
מילפורד
הצטרף: 26 נובמבר 2020, 21:19
קיבל.ה  3924 לייקים

אגב, לגבי הפוסט הזה של שאקו , אני קיבלתי כרטיסים לכל מיני אירועי ספורט, כולל משחקי חוץ של הפועל גם בסדיר (לפני לא מעט שנים) וגם כמילואימניק , זה לא חדש הדברים האלה.
joshsoos
הצטרף: 27 נובמבר 2020, 10:44
קיבל.ה  983 לייקים

די נו, זה כמה עשרות כרטיסים מקסימום
פומפה
הצטרף: 12 ינואר 2021, 15:16
קיבל.ה  772 לייקים

מילפורד כתב: 23 יוני 2026, 14:47 הקצאה שניתנה לחיילים בקריה? כמה נתנו להם? 20-30? 50? נתנו עוד 500 כאלה? בסדר גמור מבחינתי.
לא חושב שיש יותר מ1,000 כרטיסים שחולקו ככה.
אגב, היו פה בעבר טענות על זה שלא עושים מאמצים למלא את היציעים , אז זאת גם דרך למלא את היציעים ואני מאמין שרוב רובם של הכרטיסים הללו יגיעו לאוהדי הפועל.
יהיו אוהדי מכבי שיצליחו להיכנס ככה , בדיוק כמו , שאם יהיה משחק 5 יהיו אוהדי הפועל שיצליחו להיכנס בדרכים כאלו.
לא משנה מה המועדון הזה יעשה תמיד יהיו תלונות.
גם אם יעבור בית בית ויוודא בפייסבוק,אינסטגרם, היסטוריית רכישה מלאן ובמשרד הפנים שמדובר באוהד הפועל ויחלק כרטיסים בחינם יהיו טענות.
פעם זה החולצה, פעם זה המחיר, פעם זה למה מגדילים קהל, אחר כך למה לא מנסים להביא קהל, למה מחלקים כרטיסים, למה לא מחלקים כרטיסים, למה העלו פוסט בשעה 19:45 במקום 20:00 אין לזה סוף.
יש אנשים ששמו להם למטרה להלין על הפועל הזאת לא משנה מה הסיבה ושום דבר לא יעצור בעדם. אין מה להתעסק בהם, מי שרוצה לבוא ולאהוד שיעשה את זה ומי שלא הכל בסדר. שכחו שהפועל זה משהו שבוחרים בו ואמור להיות כיף ומהנה והפכו את זה לזירת התנגחויות.
תא מרבוטא
הצטרף: 28 נובמבר 2020, 09:31
קיבל.ה  974 לייקים

shaharg כתב: 23 יוני 2026, 14:36
Nati כתב: 23 יוני 2026, 14:29
shaharg כתב:
לפי ויקיפדיה 10,383 אבל לדעתי עם הVIP זה איזור ה11~
אז אנחנו מדברים על בערך 9 שלנו.
אני מאמין שיהיו 7,500 שלנו, 2000 מכבי ועוד ~1000 נייטרלים (ראה לדוגמא את הציוץ)

לא יודע אם זה שקר, או נכון או ווטאבר
מילא חושב שינאי לא אמור להחזיק בקבוצה
מילא מחרים משחקים
להכניס ביודעין אוהדי מחלה ליציע של מי שאמורים להיות חבריו ליציע ולאהדה...זה כבר לא אנטי עופר ואפילו לא אנטי לקבוצה הקיימת, זה פשוט לדפוק את החברים.
העיקר יטענו שהם אוהדי הפועל
סמל אישי של משתמש
מילפורד
הצטרף: 26 נובמבר 2020, 21:19
קיבל.ה  3924 לייקים

לא חושב שהבנת , הוא מצטט משהו שהוא נתקל בו באיזה קבוצת ווטסאפ של חיילים מהקריה.
shaharg
הצטרף: 27 ינואר 2022, 12:03
קיבל.ה  68 לייקים

מילפורד כתב: 23 יוני 2026, 15:15
shaharg כתב: 23 יוני 2026, 14:16
shaharg כתב: 23 יוני 2026, 13:21

800
543
306

(לא יודע כמה זה נאמן למציאות)
180
Red_man
הצטרף: 27 נובמבר 2020, 09:43
קיבל.ה  2764 לייקים

רק למען ההגינות היו מחלקים כרטיסים (לא יודע כמה בדיוק) גם בימי הדרייב אין, ראיתי יותר מפעם אחת קבוצות של ילדים מביאליק רוגזין וכו׳. מחלקות הנוער של העמותה מסרבת לקבל כרטיסים אז מחלקים במקומות אחרים.
רואה שחורות
הצטרף: 13 מאי 2021, 17:21
קיבל.ה  137 לייקים

בונדר כתב: 23 יוני 2026, 14:59 יודעים איפה אמורות להיות היום הפגנות?
מפגינים על הטכנית של בריסט
סמל אישי של משתמש
מילפורד
הצטרף: 26 נובמבר 2020, 21:19
קיבל.ה  3924 לייקים

shaharg כתב: 23 יוני 2026, 15:55
מילפורד כתב: 23 יוני 2026, 15:15
shaharg כתב: 23 יוני 2026, 14:16

543
306

(לא יודע כמה זה נאמן למציאות)
180
42
קובי
הצטרף: 21 אוקטובר 2023, 13:27
קיבל.ה  747 לייקים

31
יאללה הפועל :hapoel:
Money
הצטרף: 28 נובמבר 2020, 22:00
קיבל.ה  1184 לייקים

Red_man כתב: 23 יוני 2026, 16:04 רק למען ההגינות היו מחלקים כרטיסים (לא יודע כמה בדיוק) גם בימי הדרייב אין, ראיתי יותר מפעם אחת קבוצות של ילדים מביאליק רוגזין וכו׳. מחלקות הנוער של העמותה מסרבת לקבל כרטיסים אז מחלקים במקומות אחרים.
בבקשה אל תשווה את הילדים מביאליק רוגוזין לזה שנותנים כרטיסים לכל הבא ליד(בידיעה שזה גם יגיע לאוהדי מכבי)
Red_man
הצטרף: 27 נובמבר 2020, 09:43
קיבל.ה  2764 לייקים

Money כתב: 23 יוני 2026, 16:33
Red_man כתב: 23 יוני 2026, 16:04 רק למען ההגינות היו מחלקים כרטיסים (לא יודע כמה בדיוק) גם בימי הדרייב אין, ראיתי יותר מפעם אחת קבוצות של ילדים מביאליק רוגזין וכו׳. מחלקות הנוער של העמותה מסרבת לקבל כרטיסים אז מחלקים במקומות אחרים.
בבקשה אל תשווה את הילדים מביאליק רוגוזין לזה שנותנים כרטיסים לכל הבא ליד(בידיעה שזה גם יגיע לאוהדי מכבי)
כל הילדים מביאליק רוגזין אוהדי הפועל? כל הילדים במחלקות הנוער אוהדי הפועל? העמותה מסרבת לקחת כרטיסים למחלקות הנוער אז היא מביאה למחלקות נוער אחרות שלא כולם שם אוהדי הפועל אבל כנראה יש גם כאלה שכן. נחש מה? בתור ילד שיחקתי כדורגל אומנם אבל במחלקת נוער לא של הפועל למרות שאני אוהד הפועל.
ארדיטי
הצטרף: 30 נובמבר 2020, 09:14
קיבל.ה  259 לייקים

Money כתב: 23 יוני 2026, 16:33
Red_man כתב: 23 יוני 2026, 16:04 רק למען ההגינות היו מחלקים כרטיסים (לא יודע כמה בדיוק) גם בימי הדרייב אין, ראיתי יותר מפעם אחת קבוצות של ילדים מביאליק רוגזין וכו׳. מחלקות הנוער של העמותה מסרבת לקבל כרטיסים אז מחלקים במקומות אחרים.
בבקשה אל תשווה את הילדים מביאליק רוגוזין לזה שנותנים כרטיסים לכל הבא ליד(בידיעה שזה גם יגיע לאוהדי מכבי)
מדהים כמה מבאס את האולטראס לגלות שהפועל ממשיכה קדימה וממלאת את האולם גם בלעדיהם, לא מתגעגעים.
joshsoos
הצטרף: 27 נובמבר 2020, 10:44
קיבל.ה  983 לייקים

אוהד הפועל שפה בבקשה להתפקד, שנדע כמה נהיה היום מול 9000 ומשהו צהובים
רק הפועל
הצטרף: 28 נובמבר 2020, 19:27
קיבל.ה  3199 לייקים

על הזין שלי אם יהיו כמה אוהדי מכבי בתרחיש הכי קיצוני (זה יכול לקרות תמיד בלי קשר לבעלים וכו ) בעיקר להביא את המשחק הזה ואת התואר הארור כבר
נערך לאחרונה על ידי רק הפועל ב 23 יוני 2026, 16:45, נערך פעם 1 בסך הכל.
Adam
הצטרף: 27 אפריל 2024, 14:15
קיבל.ה  300 לייקים

קובי כתב: 23 יוני 2026, 16:31 31
יאללה הפועל :hapoel:
4.
joshsoos
הצטרף: 27 נובמבר 2020, 10:44
קיבל.ה  983 לייקים

זהו נגמרו, 9000 ומשהו אוהדי המחלה היום מול מיעוט באדום. באסה
סמל אישי של משתמש
7even
הצטרף: 28 נובמבר 2020, 20:35
מיקום: ליד שביט בשער
קיבל.ה  4589 לייקים

פומפה כתב: 23 יוני 2026, 15:35
מילפורד כתב: 23 יוני 2026, 14:47 הקצאה שניתנה לחיילים בקריה? כמה נתנו להם? 20-30? 50? נתנו עוד 500 כאלה? בסדר גמור מבחינתי.
לא חושב שיש יותר מ1,000 כרטיסים שחולקו ככה.
אגב, היו פה בעבר טענות על זה שלא עושים מאמצים למלא את היציעים , אז זאת גם דרך למלא את היציעים ואני מאמין שרוב רובם של הכרטיסים הללו יגיעו לאוהדי הפועל.
יהיו אוהדי מכבי שיצליחו להיכנס ככה , בדיוק כמו , שאם יהיה משחק 5 יהיו אוהדי הפועל שיצליחו להיכנס בדרכים כאלו.
לא משנה מה המועדון הזה יעשה תמיד יהיו תלונות.
גם אם יעבור בית בית ויוודא בפייסבוק,אינסטגרם, היסטוריית רכישה מלאן ובמשרד הפנים שמדובר באוהד הפועל ויחלק כרטיסים בחינם יהיו טענות.
פעם זה החולצה, פעם זה המחיר, פעם זה למה מגדילים קהל, אחר כך למה לא מנסים להביא קהל, למה מחלקים כרטיסים, למה לא מחלקים כרטיסים, למה העלו פוסט בשעה 19:45 במקום 20:00 אין לזה סוף.
יש אנשים ששמו להם למטרה להלין על הפועל הזאת לא משנה מה הסיבה ושום דבר לא יעצור בעדם. אין מה להתעסק בהם, מי שרוצה לבוא ולאהוד שיעשה את זה ומי שלא הכל בסדר. שכחו שהפועל זה משהו שבוחרים בו ואמור להיות כיף ומהנה והפכו את זה לזירת התנגחויות.
העובדה שביום משחק כזה מעלים ציוצים של אנשים כאלו היא הבעיה. לא האנשים.
וסורי אם העלבתי מישהו, אבל זה לשחק להם לידיים.

כמו רבים כמוני הגיע זמן שגם אלו שכל הזמן רודפים אחרי מה אומרים אנשי העבר האלה , ישתחררו מהם.
אתם רודפים אחריהם והם צוחקים עליכם. מוזר שעוד לא הבתם.

ויאללה למשחק היום!
נערך לאחרונה על ידי 7even ב 23 יוני 2026, 16:48, נערך 2 פעמים בסך הכל.
יחד, רק יחד! :heart:
סמל אישי של משתמש
מילפורד
הצטרף: 26 נובמבר 2020, 21:19
קיבל.ה  3924 לייקים

יש כרגע עוד 1 , אני מניח שיש כמה עשרות שיופיעו ויעלמו עוד בשעות הקרובות.
shaharg
הצטרף: 27 ינואר 2022, 12:03
קיבל.ה  68 לייקים

מילפורד כתב: 23 יוני 2026, 16:48 יש כרגע עוד 1 , אני מניח שיש כמה עשרות שיופיעו ויעלמו עוד בשעות הקרובות.
עכשיו רק נשאר לשחק כדורסל
רואה שחורות
הצטרף: 13 מאי 2021, 17:21
קיבל.ה  137 לייקים

joshsoos כתב: 23 יוני 2026, 16:46 זהו נגמרו, 9000 ומשהו אוהדי המחלה היום מול מיעוט באדום. באסה
אני לא מעורה, זאת הטרלה או מחלת נפש?
shaharg
הצטרף: 27 ינואר 2022, 12:03
קיבל.ה  68 לייקים

רואה שחורות כתב: 23 יוני 2026, 16:53
joshsoos כתב: 23 יוני 2026, 16:46 זהו נגמרו, 9000 ומשהו אוהדי המחלה היום מול מיעוט באדום. באסה
אני לא מעורה, זאת הטרלה או מחלת נפש?
הוא מסתלבט על אלה שאומרים שהרבה אוהדי מכבי קנו ליציעים של הפועל
Nati
הצטרף: 25 נובמבר 2020, 22:18
קיבל.ה  3369 לייקים

אפשר לחשוב שבדרבים שהם מארחים אין מאות אוהדים שלנו שהשיגו כרטיסים.
אני למשל הייתי ב6 דרבים חוץ מכרטיסים שלהם.
Maor
הצטרף: 17 יוני 2022, 23:58
קיבל.ה  361 לייקים

הוא כבר לא רלוונטי שימשיך לצייץ לעצמו
Flamengo
הצטרף: 27 נובמבר 2020, 19:52
קיבל.ה  244 לייקים

רואה שחורות כתב: 23 יוני 2026, 16:53
joshsoos כתב: 23 יוני 2026, 16:46 זהו נגמרו, 9000 ומשהו אוהדי המחלה היום מול מיעוט באדום. באסה
אני לא מעורה, זאת הטרלה או מחלת נפש?
ציניות. והוא צודק.
נבואות זעם על חלוקת כרטיסים לכולם חוץ מאוהדי הפועל.
הרוב יהיה אדום. גם אם לא רק מי שהיה בליגה ארצית,בהדר יוסף ובדרייב.
בסופו של דבר זאת היתה המטרה.
joshsoos
הצטרף: 27 נובמבר 2020, 10:44
קיבל.ה  983 לייקים

כמו שכבר נכתב פה, יהיו היום אוהדי מחלה ביציעים שלנו, כמו שיהיו שלנו מחרתיים אם ננצח ככה בפוקס היום. בדיוק כמו שיש אוהדי המחלה ובן גביר כל משחק נגדם בשער 8/13 בבלומפילד. יהיו כאלה עם הזמנות וכאלה ש'אוהדים' שלנו קנו להם, היו כאלה גם בחמישי, לא רבים ומאמין שזה מה שיקרה גם הערב, כל עיסוק בזה מעבר הוא התכתבות לשיח התרעלה.
סמל אישי של משתמש
מילפורד
הצטרף: 26 נובמבר 2020, 21:19
קיבל.ה  3924 לייקים

תגידו, ביציע 8 למעלה מקפידים על ישיבה לפי מקום?
קניתי שם 7 כרטיסים , אבל בגלל שזה היה מכמה יוזרים במקביל , הם לא בהכרח אחד ליד השני…


נ.ב
אחד הדברים שצריכים להשתדרג במערכת לשנה הבאה זה שאפשר יהיה לאחד מנויים בתוך המשפחה תחת יוזר אחד שיאפשר לי במקרה כזה לקנות את כל הכרטיסים בבת אחת עם שיוך למשתמש (כמו שכבר היה באתר הישן של לאן)
סמל אישי של משתמש
גביזון
הצטרף: 25 יוני 2022, 23:09
קיבל.ה  5211 לייקים

מוזר, פופחרא אמרה אחרי המשחק השלישי בדיוק אחרי שעופר אמר לאיטודיס שיפסיק את ה"ראיון" איתה (עיתוי מדהים, כך יצא) שאוטורו מסרב לשחק, כל הקבוצה שונאת אותו וכל הפועל בחרא, והיום יומיים אחרי זה אוטורו עולה לשחק, כפרה על הגרון של שימון.

מוזר 2.0, זה שווקר, השחקן הכי יקר של מכבי בפער, לא משחק בכל סדרת הגמר זה עובר בהבנה ושקט מופתי בערוץ רקנאטי, לא מפריעים לעודדי עם שאלות בנושא, מה שהיו חופרים לאיטודיס 17 פעם ב"ראיון".

כוס אמא של כל חבורת הזבל בערוץ התעמולה המשוקץ הזה.

Sent from my 22101320G using Tapatalk


shaharot
הצטרף: 27 נובמבר 2020, 02:12
קיבל.ה  1421 לייקים

מילפורד כתב: 23 יוני 2026, 17:21 תגידו, ביציע 8 למעלה מקפידים על ישיבה לפי מקום?
קניתי שם 7 כרטיסים , אבל בגלל שזה היה מכמה יוזרים במקביל , הם לא בהכרח אחד ליד השני…


נ.ב
אחד הדברים שצריכים להשתדרג במערכת לשנה הבאה זה שאפשר יהיה לאחד מנויים בתוך המשפחה תחת יוזר אחד שיאפשר לי במקרה כזה לקנות את כל הכרטיסים בבת אחת עם שיוך למשתמש (כמו שכבר היה באתר הישן של לאן)
מקפידים כן
אבל אם תהיה יצירתי מספיק אז כולם ישבו ביחד
ומסכים לגבי החלק השני של שיוך בעלים
Niro
הצטרף: 27 נובמבר 2020, 17:09
קיבל.ה  2930 לייקים

רק שמיציץ' ישמור על יציבות, לא רוצה 29 נקודות, רק שלא יהיה מהימים שהוא לא מפסיד לכדרר על הרגל.
תא מרבוטא
הצטרף: 28 נובמבר 2020, 09:31
קיבל.ה  974 לייקים

shaharot כתב: 23 יוני 2026, 17:53
מילפורד כתב: 23 יוני 2026, 17:21 תגידו, ביציע 8 למעלה מקפידים על ישיבה לפי מקום?
קניתי שם 7 כרטיסים , אבל בגלל שזה היה מכמה יוזרים במקביל , הם לא בהכרח אחד ליד השני…


נ.ב
אחד הדברים שצריכים להשתדרג במערכת לשנה הבאה זה שאפשר יהיה לאחד מנויים בתוך המשפחה תחת יוזר אחד שיאפשר לי במקרה כזה לקנות את כל הכרטיסים בבת אחת עם שיוך למשתמש (כמו שכבר היה באתר הישן של לאן)
מקפידים כן
אבל אם תהיה יצירתי מספיק אז כולם ישבו ביחד
ומסכים לגבי החלק השני של שיוך בעלים
ביציע 9 לא הקפידו בשיט
סמל אישי של משתמש
בונדר
הצטרף: 05 דצמבר 2020, 23:37
קיבל.ה  442 לייקים

להבנתי בגלל שרוב העונה בליגה לא ישבו ביציעים, אין ממש מסורת אחידה וזה משתנה בכל משחק.
אז הוא לא למד שום לקח, ואין לו שכל גם להצטער.

מחדל טקטי
redead
הצטרף: 08 אפריל 2021, 10:29
קיבל.ה  943 לייקים

הגעתי לאזור, כבישים פתוחים לגמרי
איילון ריק כמו ביום שבת ב6 בבוקר.
איזה מתח...
ramig76
הצטרף: 29 אפריל 2024, 08:18
קיבל.ה  300 לייקים

ממש ככה.. אוטורו נראה טוב באימון
סמל אישי של משתמש
Rak-Hapoel
הצטרף: 31 מרץ 2026, 07:20
קיבל.ה  69 לייקים

redead כתב: 23 יוני 2026, 19:14 הגעתי לאזור, כבישים פתוחים לגמרי
איילון ריק כמו ביום שבת ב6 בבוקר.
איזה מתח...
פנוי מדי אפילו.
מחשיד :)
:hapoel: אפליקציית 'רק הפועל' זמינה בגוגל פליי ובאפסטור :hapoel:
שליחת תגובה