יום שלישי 23.06 גמר משחק 4
-
adom4
- הצטרף: 14 נובמבר 2020, 18:33
- קיבל.ה 913 לייקים
אם ג'ונס נרשם אני מקווה שזה על חשבון מוטלי וששגב חוזר
-
shaar7_12
- הצטרף: 01 דצמבר 2020, 17:51
- קיבל.ה 113 לייקים
שגב בכלל בסגל ? כי אז אולי אפשר לא לרשום את מוטלי - אחרת קצרים מדי
-
ranjef
- הצטרף: 08 דצמבר 2020, 10:56
- קיבל.ה 2260 לייקים
- RedDrifter
- הצטרף: 20 יולי 2025, 15:08
- מיקום: אוסישקין
- קיבל.ה 934 לייקים
סוף סוף
אף לא צעד לאחור 
-
adom4
- הצטרף: 14 נובמבר 2020, 18:33
- קיבל.ה 913 לייקים
-
shaharot
- הצטרף: 27 נובמבר 2020, 02:12
- קיבל.ה 1421 לייקים
-
redead
- הצטרף: 08 אפריל 2021, 10:29
- קיבל.ה 943 לייקים
פתאום יש לי פחד שלא יספיקו לנו רק מדר ומיציץ...
דרך אגב המוות של אבא של שגב היה בראשון שעבר, השבעה היית אמורה להגמר.
דרך אגב המוות של אבא של שגב היה בראשון שעבר, השבעה היית אמורה להגמר.
-
adom4
- הצטרף: 14 נובמבר 2020, 18:33
- קיבל.ה 913 לייקים
לא יודע אם אוטורו יהיה יותר טוב ממוטלי אחרי חודש פלוס בלי משחקים אבל עם מוטלי אני יודע שאין סיכוי שהוא פתאום ישתפר, מקווה שזה ישתלם.
-
Red_man
- הצטרף: 27 נובמבר 2020, 09:43
- קיבל.ה 2764 לייקים
מקווה בשביל אטורו שהוא בא לתת עבודה. הוא חייב לנו את זה.
מכבי לא שינתה כלום, אלנו כן היו רענונים והסגל ארוך יותר כדאי שננצל את זה. לעלות בגישה הנכונה ולטרוף את הפרקט
מכבי לא שינתה כלום, אלנו כן היו רענונים והסגל ארוך יותר כדאי שננצל את זה. לעלות בגישה הנכונה ולטרוף את הפרקט
- RedDrifter
- הצטרף: 20 יולי 2025, 15:08
- מיקום: אוסישקין
- קיבל.ה 934 לייקים
-
Nati
- הצטרף: 25 נובמבר 2020, 22:18
- קיבל.ה 3369 לייקים
-
רק הפועל
- הצטרף: 28 נובמבר 2020, 19:27
- קיבל.ה 3199 לייקים
- פרימו לוי
- הצטרף: 28 נובמבר 2020, 20:45
- קיבל.ה 2050 לייקים
תודה לאל שרשם את אוטורו.
מקווה שבר טימור יוכל לתת כמה דקות טובות הערב או שאיטודיס יעז לתת ליפתח זיו לשחק קצת. סיכון גדול מדי ששוב ים ומיציץ׳ ישחקו קרוב ל40 דקות, במיוחד אם משחק יהיה צמוד, וקוק לא נראה לי כמו שחקן שיכול להוביל כדור.
מקווה שבר טימור יוכל לתת כמה דקות טובות הערב או שאיטודיס יעז לתת ליפתח זיו לשחק קצת. סיכון גדול מדי ששוב ים ומיציץ׳ ישחקו קרוב ל40 דקות, במיוחד אם משחק יהיה צמוד, וקוק לא נראה לי כמו שחקן שיכול להוביל כדור.
-
redead
- הצטרף: 08 אפריל 2021, 10:29
- קיבל.ה 943 לייקים
זה בוודאות לא יותר ממה שיש להם.
הם משחקים עם 8 שחקנים
אצלנו השחקן ה8 זה במקרה הממש טוב בר/פלטין לחצי דקה כדי לעשות עבירה.
הלוויה היתה רק ביום רביעי אז השבעה מסתיימת רק היוםredead כתב:פתאום יש לי פחד שלא יספיקו לנו רק מדר ומיציץ...
דרך אגב המוות של אבא של שגב היה בראשון שעבר, השבעה היית אמורה להגמר.
Sent from my iPhone using Tapatalk
-
רק הפועל
- הצטרף: 28 נובמבר 2020, 19:27
- קיבל.ה 3199 לייקים
-
joshsoos
- הצטרף: 27 נובמבר 2020, 10:44
- קיבל.ה 983 לייקים
להיות יותר גרוע ממוטלי קשה, ככל שינסה לקחת ריבאונד ושימיציץ' יכניסו לו כדורים- רווח נקי שלנו על הרכיכה המזדיינת
-
ארז שדה
- הצטרף: 05 פברואר 2023, 09:58
- קיבל.ה 1586 לייקים
נקווה שאוטורו יחזור מהר לעניינים אחרי ההיעדרות הארוכה, אין הזדמנות לתקן.
-
איש גדול
- הצטרף: 19 מאי 2025, 14:31
- קיבל.ה 644 לייקים
הפחד העיקרי זה שים ומיציץ יפלו מהרגליים
אוטורו לא יהיה יותר חלש ממוטלי זה בטוח
אוטורו לא יהיה יותר חלש ממוטלי זה בטוח
- מילפורד
- הצטרף: 26 נובמבר 2020, 21:19
- קיבל.ה 3924 לייקים
יופי, אם גם ככה לא היו כמעט דקות (אולי קצת במשחק הראשון) של מוטלי יחד עם אודיאסי, אין שום יתרון למוטלי (בטח אם הוא לא ממש קולע בסדרה הזאת).
מצד שני, עדיין יש לי בראש את תצוגות ההגנה המזעזעות של אוטורו מידי פעם, במיוחד בסקוניה בחוץ.
אם רק ייקח ריבאונד בזמן שאודיאסי נח, מצבנו יהיה טוב.
מצד שני, עדיין יש לי בראש את תצוגות ההגנה המזעזעות של אוטורו מידי פעם, במיוחד בסקוניה בחוץ.
אם רק ייקח ריבאונד בזמן שאודיאסי נח, מצבנו יהיה טוב.
-
joshsoos
- הצטרף: 27 נובמבר 2020, 10:44
- קיבל.ה 983 לייקים
וכמובן שספי שמש ידאג להרוג אותנו חרגיל, לצד בלק ( משחק שני ברציפות, מכין את הקרקע לאסתרון פאר ומנהיים היה ויהיה משחק חמישי )
-
adom4
- הצטרף: 14 נובמבר 2020, 18:33
- קיבל.ה 913 לייקים
מספיק שהוא לפחות יעשה משהו בהתקפה, זה כבר יהיה יותר ממה שמוטלי עשה בסדרה הזאת.מילפורד כתב: ↑23 יוני 2026, 10:26 יופי, אם גם ככה לא היו כמעט דקות (אולי קצת במשחק הראשון) של מוטלי יחד עם אודיאסי, אין שום יתרון למוטלי (בטח אם הוא לא ממש קולע בסדרה הזאת).
מצד שני, עדיין יש לי בראש את תצוגות ההגנה המזעזעות של אוטורו מידי פעם, במיוחד בסקוניה בחוץ.
אם רק ייקח ריבאונד בזמן שאודיאסי נח, מצבנו יהיה טוב.
-
ביוניק מאן
- הצטרף: 26 מאי 2026, 00:58
- קיבל.ה 16 לייקים
טעות גדולה לא לרשום את כריס ג'ונס על חשבון קוק
- קפטן ג'ק
- הצטרף: 27 נובמבר 2020, 09:02
- קיבל.ה 794 לייקים
סגל טוב שלנו, ולעניות דעתי גם טוב לנו שהצהובונים ממשיכים עם אותו הסגל הקצר שלהם ולא מרעננים.
עכשיו מה שנשאר זה לעלות בטירוף ולא להוריד רגל מהגז בשום מצב, באף דקה - ריבאונד, קשיחות, האסל, חטיפות, עבירות. ועוד ריבאונד, ועוד ריבאונד.
לרצות את זה, באמת לרצות את זה. להאמין.
יפסידו, ינצחו - וואלה אני לא אתרגש לכאן או לשם. זה לא קשור לתוצאה, זה קשור למוטיבציה ולאכפתיות.
הם פשוט חייבים להילחם, צריך לראות את זה ולהרגיש את זה, אי אפשר לזייף את זה. תבואו פאקינג להילחם, מהג'אמפ הראשון ועד הבאזזר בסוף. גם אם הם יובילו 20 דקה לסוף. תילחמו רבאק.
עכשיו מה שנשאר זה לעלות בטירוף ולא להוריד רגל מהגז בשום מצב, באף דקה - ריבאונד, קשיחות, האסל, חטיפות, עבירות. ועוד ריבאונד, ועוד ריבאונד.
לרצות את זה, באמת לרצות את זה. להאמין.
יפסידו, ינצחו - וואלה אני לא אתרגש לכאן או לשם. זה לא קשור לתוצאה, זה קשור למוטיבציה ולאכפתיות.
הם פשוט חייבים להילחם, צריך לראות את זה ולהרגיש את זה, אי אפשר לזייף את זה. תבואו פאקינג להילחם, מהג'אמפ הראשון ועד הבאזזר בסוף. גם אם הם יובילו 20 דקה לסוף. תילחמו רבאק.
תקרת שכר, יא חביבי ! רק תקרת שכר (בכדורסל וגם בכדורגל) !
-
joshsoos
- הצטרף: 27 נובמבר 2020, 10:44
- קיבל.ה 983 לייקים
200 ומשהו כרטיסים אחרונים לאולם, ייחטפו בשעות הקרובות. 1200 ומשהו ביציע, לא בטוח שיתמלאו כולם אבל בכל מקרה בהתחשב במצב אין מה להתלונן. נשאר לבוא ולהוציא את הגרון, כמו שאיזה אמא הייתה אומרת- הגיע הזמן
- פרימו לוי
- הצטרף: 28 נובמבר 2020, 20:45
- קיבל.ה 2050 לייקים
חמישיית הזרים פלוס מדר גינת ובלייזר זה השמינייה אצלנו. בר פלטין שגב וכו' הם שחקן מספר 9 והלאה. אצלם השמינייה כוללת את וויל ריימן, שחקן פחות טוב מ3 הנ"ל. אז יש לנו יתרון בעומק. ובסוף זה גם בחירה של איטודיס לא לרשום את ג'ונס וגם לא לתת להם יותר מפירורי דקות, ולא לתת לזיו לשחק בכלל למשל. מספיק שזיו מצליח לתת 5 דקות סבירות בעמדה 1, בר עוד 5 כאלה בעמדה מספר 2 ומצבנו יהיה הרבה יותר טוב לדעתי לאור אי הרישום של ג'ונס, ים ומיציץ יגיעו הרבה יותר טריים לסוף. אצלם דיברתולומיאו משחק המון דקות מה שמאפשר להם לא לקרוע בדקות את לונדברג וקלארק
- מילפורד
- הצטרף: 26 נובמבר 2020, 21:19
- קיבל.ה 3924 לייקים
אני קניתי עוד כרטיס הרגע...
יהיו עוד כמה מאות שיקנו במהלך היום.
לגבי ג'ונס על קוק , אני דוקא חושב שבגלל ההכנסה של אוטורו לסגל , ובגלל הנטייה שלו לחילופים רכים בהגנה , זה טוב שגם קוק וגם וויינרייט יהיו שם בחיפוי.
יהיו עוד כמה מאות שיקנו במהלך היום.
לגבי ג'ונס על קוק , אני דוקא חושב שבגלל ההכנסה של אוטורו לסגל , ובגלל הנטייה שלו לחילופים רכים בהגנה , זה טוב שגם קוק וגם וויינרייט יהיו שם בחיפוי.
-
redead
- הצטרף: 08 אפריל 2021, 10:29
- קיבל.ה 943 לייקים
זה קצת לשחק עם הנתונים מה שעשית כאן.פרימו לוי כתב: ↑23 יוני 2026, 10:37חמישיית הזרים פלוס מדר גינת ובלייזר זה השמינייה אצלנו. בר פלטין שגב וכו' הם שחקן מספר 9 והלאה. אצלם השמינייה כוללת את וויל ריימן, שחקן פחות טוב מ3 הנ"ל. אז יש לנו יתרון בעומק. ובסוף זה גם בחירה של איטודיס לא לרשום את ג'ונס וגם לא לתת להם יותר מפירורי דקות, ולא לתת לזיו לשחק בכלל למשל. מספיק שזיו מצליח לתת 5 דקות סבירות בעמדה 1, בר עוד 5 כאלה בעמדה מספר 2 ומצבנו יהיה הרבה יותר טוב לדעתי לאור אי הרישום של ג'ונס, ים ומיציץ יגיעו הרבה יותר טריים לסוף. אצלם דיברתולומיאו משחק המון דקות מה שמאפשר להם לא לקרוע בדקות את לונדברג וקלארק
תיקח את הסטטיסטיקה של ריימן ( שלדעתי הוא חוטב עצים וצריך למות ) על פני כל השנה ותשווה את זה הוא מעל גינת + בלייזר ביחד.
וזה כאילו על הנייר נחמד שיש לנו על הספסל שחקנים כמו יפתח זיו,בר טימור וגיא פלטין, רק שבפועל איך שלא תהפוך את זה, הם לא חלק מהמשחק היום אלא אם כן מישהו מה8 שלנו יוצא ב5 עבירות.
בסוף אולי יש לנו באמת יתרון אבל זה בטח לא משהו כזה חד משמעי כאשר גם ככה משחקים רוטציות קצרות
-
Niro
- הצטרף: 27 נובמבר 2020, 17:09
- קיבל.ה 2930 לייקים
מפחיד אותי איך ים ומיציץ' ישרדו עוד משחק בלי ג'ונס כגיבוי.
