סגל הקבוצה - אשכול מתמשך

מועצת הכדורסל של אוהדי הפועל
לזכרו של אורי שלף ז"ל, ממיסדי עמותת הפועל אוסישקין
איש גדול
הצטרף: 19 מאי 2025, 14:31
קיבל.ה  644 לייקים

לא שאני חושב שדזיקיץ זה אופציה טובה להחליף את איטודיס אבל דזיקיץ מאמן כדורסל ויש לו דרך , לאיטודיס אין.
דזיקיץ היה פה שנה וקצת ולקח תואר בהרבה פחות תנאים.
ברור שדזיקיץ מאמן יותר טוב מאיטודיס
אבל זה לא קשה
Maor
הצטרף: 17 יוני 2022, 23:58
קיבל.ה  361 לייקים

אנשים פה מדברים על איטודיס כאילו הוא רמי הדר…
Niro
הצטרף: 27 נובמבר 2020, 17:09
קיבל.ה  2930 לייקים

Maor כתב: 20 יוני 2026, 21:42 אנשים פה מדברים על איטודיס כאילו הוא רמי הדר…
זה לא רק עליו, אבל ככה זה שבניית הסגל היא קודם כל מוכוונת יורוליג ולא לליגה.
עם פרנקו עם סגל זרים יותר מאוזן ונגד מכבי הרבה יותר חזקה הגענו מרחק נגיעה מאליפות.
עצם זה שהגענו לפלייאוף בלי אף זר בעמדה 4 ועם ישראלי מדדה שרק חזר מפציעת ברך אומר הכל על כמה חשובה הליגה למאמן, למנהל המקצועי ולהנהלה.
תא מרבוטא
הצטרף: 28 נובמבר 2020, 09:31
קיבל.ה  974 לייקים

Niro כתב: 20 יוני 2026, 21:54
Maor כתב: 20 יוני 2026, 21:42 אנשים פה מדברים על איטודיס כאילו הוא רמי הדר…
זה לא רק עליו, אבל ככה זה שבניית הסגל היא קודם כל מוכוונת יורוליג ולא לליגה.
עם פרנקו עם סגל זרים יותר מאוזן ונגד מכבי הרבה יותר חזקה הגענו מרחק נגיעה מאליפות.
עצם זה שהגענו לפלייאוף בלי אף זר בעמדה 4 ועם ישראלי מדדה שרק חזר מפציעת ברך אומר הכל על כמה חשובה הליגה למאמן, למנהל המקצועי ולהנהלה.
באמת הושקע הרבה כדי לתקוע יתד ביורוליג.
אי אפשר להביא זרים מהטופ בכמה עמדות בלי יורוליג, אלא אם שופכים המון כסף כל שנה בלי הכרה.
בלי קשר, עם פרנקו הגענו למרחק נגיעה מאליפות כמו שעם אפי ועם ארז הגענו מרחק נגיעה מאליפות. לא היה אז יורוליג ולחץ להגיע לפלייאוף בהעדר מקום מובטח, לא השגנו אף תואר וקיבלנו הסברים איך כולם אשמים חוץ מהמאמן.

ואחרי כל זה- אני לא רואה את איטודיס מביא לנו תארים בישראל, ומבחינתי מיצה
Money
הצטרף: 28 נובמבר 2020, 22:00
קיבל.ה  1184 לייקים

הסגל של הקבוצה אכפת כקליפת השום שזאת ההתנהלות.
ביוניק מאן
הצטרף: 26 מאי 2026, 00:58
קיבל.ה  12 לייקים

מנכ"ל הכוכב האדום מגיב ואומר שנוואה לא למכירה

מצוין. הוא שחקן שהיה הורס אותנו בשילוב שלו עם בראיינט ובלייקני.

הזוניה ליהוק מדהים - ריבאונדר טוב יותר, משחק פחות עם הכדור, פוסט אפ.
גם דיאלו אופציה מדהימה.

מקווה שדובאי תיקח אחד מהם ואנחנו את השני.
אחד מהם + ליילס ואיש
סגל פורוורדים מצוין.
Niro
הצטרף: 27 נובמבר 2020, 17:09
קיבל.ה  2930 לייקים

אז זאק לידיי כנראה חוזר לפרטיזן. קיוויתי שהשקט בגזרה שלו אומר שהוא בדרך אלינו ויוכרז בסיום העונה.
אני מקווה מאוד שהפיקו לקחים מהעונה הקודמת ולא שמו את כל הביצים בסל של טריי ליילס.
Red_man
הצטרף: 27 נובמבר 2020, 09:43
קיבל.ה  2763 לייקים

שיביאו סנטר קשוח במקום מוטלי איזה אחד שהוא משאבת ריבאונדים כמו קבאנגלה.
שיביאו 4 שמסוגל לקחת ריבאונדים ולקלוע ושהוא באמת 4 ולא איזה אלתור או המצאה.
ביוניק מאן
הצטרף: 26 מאי 2026, 00:58
קיבל.ה  12 לייקים

דונטה הול

רכש מפתח - אנחנו חייבים סנטר שכשהוא בצבע פוחדים להיכנס
Niro
הצטרף: 27 נובמבר 2020, 17:09
קיבל.ה  2930 לייקים

ביוניק מאן כתב: 22 יוני 2026, 03:59 דונטה הול

רכש מפתח - אנחנו חייבים סנטר שכשהוא בצבע פוחדים להיכנס
למה שיעזוב את אולימפיאקוס? מה רע לו שם? חסר סיכוי לדעתי.
אוטורו הוא 3 ביורוליג בבלוקים למשחק. אנחנו צריכים ריבאונד, לא הגנה על הטבעת.
סמל אישי של משתמש
Rak-Hapoel
הצטרף: 31 מרץ 2026, 07:20
קיבל.ה  68 לייקים

פאו רוצה את בוגדן בןגדנוביץ, שרודר ונורקיץ.
ואוטורו בנוהל.
:hapoel: אפליקציית 'רק הפועל' זמינה בגוגל פליי ובאפסטור :hapoel:
ביוניק מאן
הצטרף: 26 מאי 2026, 00:58
קיבל.ה  12 לייקים

Niro כתב: 22 יוני 2026, 12:23
ביוניק מאן כתב: 22 יוני 2026, 03:59 דונטה הול

רכש מפתח - אנחנו חייבים סנטר שכשהוא בצבע פוחדים להיכנס
למה שיעזוב את אולימפיאקוס? מה רע לו שם? חסר סיכוי לדעתי.
אוטורו הוא 3 ביורוליג בבלוקים למשחק. אנחנו צריכים ריבאונד, לא הגנה על הטבעת.
כי אצלנו הוא ישחק יותר - שם הוא מתחרה עם מיליוטינוב וטייריק ג׳ונס ששניהם בכירים ממנו.

אצלנו הוא יהיה סנטר שני מובהק.

אוטורו אולי 3 בבלוקים למשחק אבל הוא סנטר הגנתי סולידי - הוא לא יודע לעזור, והוא לא אפקטיבי הגנתית מול מכבי הנוכחית האתלטית איתה נתחרה בשנים הקרובות.
כשסורקין ואוטורו באותו צבע. הצבע שייך לרומן.
ביוניק מאן
הצטרף: 26 מאי 2026, 00:58
קיבל.ה  12 לייקים

דרך אגב, עוד שם ישראלי שמתאים לנו זה אור קורנליוס.

בן 28, לא יתיימר לשחק יותר מדי. שחקן הגנה שיכול ללחוץ כדור וגם לשמור.

פלטין לא מתאים לנו, מעבר לזה שהוא כבר הוכיח שהוא שחקן לא אמין ושההגנה שלו היא בעיקר הימורים וחוסר שליטה - הוא גם שחקן שמתיימר לשחק ורואים שהוא מתוסכל מזה שהוא לא מספר ביורוליג ושהוא לא משחק במשחקי פלייאוף מסוימים.
קורנליוס בשלב בקריירה שהוא לא יבוא עם דרישות וזה בריא לחדר הלבשה. נשמע ליהוק מדויק, למשל אם הוא היה משחק אצלנו אתמול הייתי שם אותו 5-8 דק ללחוץ את איפה לונדברג ולתת לגארדים שלנו קצת אוויר.

מדר, בר, קאדין , אורקו, בלייזר, גינת, טופין.
Maor
הצטרף: 17 יוני 2022, 23:58
קיבל.ה  361 לייקים

לא הייתי לוקח את קורנליוס גם להפועל של לפני עופר.
זה שאתה מעדיף אותו על פלטין זה הזיה.
redead
הצטרף: 08 אפריל 2021, 10:29
קיבל.ה  943 לייקים

ביוניק מאן כתב: 22 יוני 2026, 13:05 דרך אגב, עוד שם ישראלי שמתאים לנו זה אור קורנליוס.

בן 28, לא יתיימר לשחק יותר מדי. שחקן הגנה שיכול ללחוץ כדור וגם לשמור.

פלטין לא מתאים לנו, מעבר לזה שהוא כבר הוכיח שהוא שחקן לא אמין ושההגנה שלו היא בעיקר הימורים וחוסר שליטה - הוא גם שחקן שמתיימר לשחק ורואים שהוא מתוסכל מזה שהוא לא מספר ביורוליג ושהוא לא משחק במשחקי פלייאוף מסוימים.
קורנליוס בשלב בקריירה שהוא לא יבוא עם דרישות וזה בריא לחדר הלבשה. נשמע ליהוק מדויק, למשל אם הוא היה משחק אצלנו אתמול הייתי שם אותו 5-8 דק ללחוץ את איפה לונדברג ולתת לגארדים שלנו קצת אוויר.

מדר, בר, קאדין , אורקו, בלייזר, גינת, טופין.
שמור את השם הזה לקבוצה של העמותה אחרי עידן עופר
Niro
הצטרף: 27 נובמבר 2020, 17:09
קיבל.ה  2930 לייקים

אפשר גם להחזיר את רום גפן שייתן כמה דקות של מנוחה לגארדים, אולי זה יגרום לו להפסיק לזיין את המוח בטוויטר.
lior777
הצטרף: 29 ספטמבר 2022, 12:15
קיבל.ה  265 לייקים

ביוניק מאן כתב: 22 יוני 2026, 13:05 דרך אגב, עוד שם ישראלי שמתאים לנו זה אור קורנליוס.

בן 28, לא יתיימר לשחק יותר מדי. שחקן הגנה שיכול ללחוץ כדור וגם לשמור.

פלטין לא מתאים לנו, מעבר לזה שהוא כבר הוכיח שהוא שחקן לא אמין ושההגנה שלו היא בעיקר הימורים וחוסר שליטה - הוא גם שחקן שמתיימר לשחק ורואים שהוא מתוסכל מזה שהוא לא מספר ביורוליג ושהוא לא משחק במשחקי פלייאוף מסוימים.
קורנליוס בשלב בקריירה שהוא לא יבוא עם דרישות וזה בריא לחדר הלבשה. נשמע ליהוק מדויק, למשל אם הוא היה משחק אצלנו אתמול הייתי שם אותו 5-8 דק ללחוץ את איפה לונדברג ולתת לגארדים שלנו קצת אוויר.

מדר, בר, קאדין , אורקו, בלייזר, גינת, טופין.
פחחח אתה אמיתי? קורנליוס שחקן גמור שנזרק מירושלים כי גם הגנה כבר אין לו. פלטין אלפיים רמות עליו.
סמל אישי של משתמש
מילפורד
הצטרף: 26 נובמבר 2020, 21:19
קיבל.ה  3924 לייקים

ישראלי שהייתי מביא אחרי העונה האחרונה (ואולי גם לפניה) זה שחר עמיר.
רק הפועל
הצטרף: 28 נובמבר 2020, 19:27
קיבל.ה  3199 לייקים

שחקנים כמו מלקולם ואדאורדס בעצם סיימו בהפועל ? פציעות? לא הכי ברור העניין הזה (בלי קשר כמובן לסדרת הגמר )
דאר אל כופר
הצטרף: 13 דצמבר 2020, 19:38
קיבל.ה  45 לייקים

רק הפועל כתב: 23 יוני 2026, 10:00 שחקנים כמו מלקולם ואדאורדס בעצם סיימו בהפועל ? פציעות? לא הכי ברור העניין הזה (בלי קשר כמובן לסדרת הגמר )
נפרדו מאדוארדס רשמית, היה פוסט והכל.
מלקולם זו תעלומה.
סמל אישי של משתמש
מילפורד
הצטרף: 26 נובמבר 2020, 21:19
קיבל.ה  3924 לייקים

מלקולם גמר את העונה לפני הסדרה נגד ריאל.
לא נרשם בכלל לפלייאוף ועידכונים לגביו יתקבלו אני מניח בחודש הבא כשתמונת הסגל לשנה הבאה תתבהר (למשל, אם גם ליילס וגם הזוניה מגיעים , כנראה שאין לו מה לעשות בהפועל).
סמל אישי של משתמש
iamgabormarton
הצטרף: 22 ינואר 2023, 14:22
קיבל.ה  706 לייקים

נראה שהמחלה שרפה לגמרי את ווקר , הייתם מביאים אותו במידה ומשתחרר משם שיהיה על תקן מחליף לבלייקני?
adom4
הצטרף: 14 נובמבר 2020, 18:33
קיבל.ה  913 לייקים

iamgabormarton כתב: 23 יוני 2026, 10:49 נראה שהמחלה שרפה לגמרי את ווקר , הייתם מביאים אותו במידה ומשתחרר משם שיהיה על תקן מחליף לבלייקני?
אפילו לא בצחוק
Niro
הצטרף: 27 נובמבר 2020, 17:09
קיבל.ה  2930 לייקים

לא יודע, לי מפריע ששחקן "פצוע" לא נמצא עם הקבוצה הרגעים הכי חשובים של העונה.
יודעים מה, חזר הביתה למשפחה, סבבה, תעלה סטורי, משהו, הניתוק הזה מגעיל.
סמל אישי של משתמש
iamgabormarton
הצטרף: 22 ינואר 2023, 14:22
קיבל.ה  706 לייקים

adom4 כתב: 23 יוני 2026, 10:50
iamgabormarton כתב: 23 יוני 2026, 10:49 נראה שהמחלה שרפה לגמרי את ווקר , הייתם מביאים אותו במידה ומשתחרר משם שיהיה על תקן מחליף לבלייקני?
אפילו לא בצחוק
אני לא מדבר על לשחרר את בלייקני.. אני מדבר על שיחמם לבלייקני את המושב ישמור לו על המגבת וכו..
סמל אישי של משתמש
מילפורד
הצטרף: 26 נובמבר 2020, 21:19
קיבל.ה  3924 לייקים

זה שחקן של 2.5 מיליון דולר שעושה פרצופים ורעש ברשתות כשהוא לא משחק.
סמל אישי של משתמש
גביזון
הצטרף: 25 יוני 2022, 23:09
קיבל.ה  5211 לייקים

נערך לאחרונה על ידי גביזון ב 24 יוני 2026, 18:00, נערך 3 פעמים בסך הכל.
Niro
הצטרף: 27 נובמבר 2020, 17:09
קיבל.ה  2930 לייקים

"נחשב לאחד משחקני הפנים הוורסטיליים בדורו". כתב ליצן, כאילו אנתוני דייויס בדרך להפועל.
סמל אישי של משתמש
גביזון
הצטרף: 25 יוני 2022, 23:09
קיבל.ה  5211 לייקים

מעניין אם זה אומר שליילס ירק מהפרק, אני מקווה שלא.

Sent from my 22101320G using Tapatalk

Niro
הצטרף: 27 נובמבר 2020, 17:09
קיבל.ה  2930 לייקים

גביזון כתב: 24 יוני 2026, 18:09 מעניין אם זה אומר שליילס ירק מהפרק, אני מקווה שלא.

Sent from my 22101320G using Tapatalk
הוא מאוד מזכיר במבנה גוף את ליילס וסיכוי סביר מאוד שהם מתמודדים על אותו מקום בשנה הבאה בNBA.
הוא יכול להיות מפלצת באירופה, אחלה אופציה אם וכאשר.
סמל אישי של משתמש
porthos
הצטרף: 04 אפריל 2021, 18:51
קיבל.ה  307 לייקים

תגידו כמה אנחנו סגורים על זה שאנחנו לא רוצים את מוטלי שנה הבאה?
זה לא רק בגלל שהוא היה ממש גרוע בחלק האחרון של העונה?
Maor
הצטרף: 17 יוני 2022, 23:58
קיבל.ה  361 לייקים

אני בלי להתבלבל סגור על זה
Niro
הצטרף: 27 נובמבר 2020, 17:09
קיבל.ה  2930 לייקים

porthos כתב: 24 יוני 2026, 18:22 תגידו כמה אנחנו סגורים על זה שאנחנו לא רוצים את מוטלי שנה הבאה?
זה לא רק בגלל שהוא היה ממש גרוע בחלק האחרון של העונה?
מתי הוא היה טוב? נגד קראן קנריה בשנה שעברה? לא נראה גם שזה מזיז לו לאור הדיבורים על אורח החיים "הספורטיבי" שלו.
חייב ללכת הביתה.
סמל אישי של משתמש
porthos
הצטרף: 04 אפריל 2021, 18:51
קיבל.ה  307 לייקים

אוקיי, ומה השאיפה להביא במקומו?
אירופה לא משופעת בסנטרים, ועוד סנטרים שירצו לבוא להיות סנטר שלישי בקבוצה מישראל...

לא עדיף כבר לשים את שגב סנטר שלישי בקבוע? אולי ככה נראה מה שהוא שווה?
Nati
הצטרף: 25 נובמבר 2020, 22:18
קיבל.ה  3369 לייקים

מישהו יכול בבקשה למצוא קליפים של מכבי שלא נמצאים בזמן ענקת גביע או צלחת נגד קבוצות שניצחו אותם בגמר
ביוניק מאן
הצטרף: 26 מאי 2026, 00:58
קיבל.ה  12 לייקים

porthos כתב: 24 יוני 2026, 18:22 תגידו כמה אנחנו סגורים על זה שאנחנו לא רוצים את מוטלי שנה הבאה?
זה לא רק בגלל שהוא היה ממש גרוע בחלק האחרון של העונה?
סגורים הרמטית
הוא שחקן גמור - לא הייתי משאיר אותו גם אם שנה הבאה אנחנו ביורוקאפ
הוקיץ'
הצטרף: 26 נובמבר 2020, 21:07
קיבל.ה  8933 לייקים

גביזון כתב: 24 יוני 2026, 18:09 מעניין אם זה אומר שליילס ירק מהפרק, אני מקווה שלא.

Sent from my 22101320G using Tapatalk
אני גם מעדיף את ליילס, אבל יופי של שחקן ובהחלט אופציה טובה אם זה לא יסתדר עם ליילס.
Niro
הצטרף: 27 נובמבר 2020, 17:09
קיבל.ה  2930 לייקים

הוקיץ' כתב: 25 יוני 2026, 00:07
גביזון כתב: 24 יוני 2026, 18:09 מעניין אם זה אומר שליילס ירק מהפרק, אני מקווה שלא.

Sent from my 22101320G using Tapatalk
אני גם מעדיף את ליילס, אבל יופי של שחקן ובהחלט אופציה טובה אם זה לא יסתדר עם ליילס.
מה דעתך על לגנוב למכבי את לונדברג? שוק הגארדים הולך ומתרוקן באירופה.
ביוניק מאן
הצטרף: 26 מאי 2026, 00:58
קיבל.ה  12 לייקים

הוקיץ' כתב: 25 יוני 2026, 00:07
גביזון כתב: 24 יוני 2026, 18:09 מעניין אם זה אומר שליילס ירק מהפרק, אני מקווה שלא.

Sent from my 22101320G using Tapatalk
אני גם מעדיף את ליילס, אבל יופי של שחקן ובהחלט אופציה טובה אם זה לא יסתדר עם ליילס.
לא יודע
שחקן שעשה 1.1 שלשות בג׳י ליג ב 33% לא מרשים במיוחד
אנחנו צריכים מישהו שהוא בראש בראשונה קליעה ושגם יידע להוריד כדור לרצפה

אם נביא אותו ואת הזוניה ודונטה הול אז אפשר עוד להכיל
Niro
הצטרף: 27 נובמבר 2020, 17:09
קיבל.ה  2930 לייקים

ביוניק מאן כתב: 25 יוני 2026, 00:14
הוקיץ' כתב: 25 יוני 2026, 00:07
גביזון כתב: 24 יוני 2026, 18:09 מעניין אם זה אומר שליילס ירק מהפרק, אני מקווה שלא.

Sent from my 22101320G using Tapatalk
אני גם מעדיף את ליילס, אבל יופי של שחקן ובהחלט אופציה טובה אם זה לא יסתדר עם ליילס.
לא יודע
שחקן שעשה 1.1 שלשות בג׳י ליג ב 33% לא מרשים במיוחד
אנחנו צריכים מישהו שהוא בראש בראשונה קליעה ושגם יידע להוריד כדור לרצפה

אם נביא אותו ואת הזוניה ודונטה הול אז אפשר עוד להכיל
גם אם תכתוב עוד 100 פעם דונטה הול זה לא יהפוך אותו לקרוב לרלוונטי אלינו.
אני מנסה מזיכרון לחשוב על שחקני 4 ברחבי היורוליג, מי מהם יכול להוריד כדור לרצפה? רק הייז דייויס עולה. לליילס יש פוסט אפ, לא ראיתי אותו מוריד כדור לרצפה ויוצר לעצמו באופן קבוע.
שליחת תגובה