לא שאני חושב שדזיקיץ זה אופציה טובה להחליף את איטודיס אבל דזיקיץ מאמן כדורסל ויש לו דרך , לאיטודיס אין.
דזיקיץ היה פה שנה וקצת ולקח תואר בהרבה פחות תנאים.
ברור שדזיקיץ מאמן יותר טוב מאיטודיס
אבל זה לא קשה
סגל הקבוצה - אשכול מתמשך
-
Maor
- הצטרף: 17 יוני 2022, 23:58
- קיבל.ה 356 לייקים
אנשים פה מדברים על איטודיס כאילו הוא רמי הדר…
-
Niro
- הצטרף: 27 נובמבר 2020, 17:09
- קיבל.ה 2911 לייקים
זה לא רק עליו, אבל ככה זה שבניית הסגל היא קודם כל מוכוונת יורוליג ולא לליגה.
עם פרנקו עם סגל זרים יותר מאוזן ונגד מכבי הרבה יותר חזקה הגענו מרחק נגיעה מאליפות.
עצם זה שהגענו לפלייאוף בלי אף זר בעמדה 4 ועם ישראלי מדדה שרק חזר מפציעת ברך אומר הכל על כמה חשובה הליגה למאמן, למנהל המקצועי ולהנהלה.
-
תא מרבוטא
- הצטרף: 28 נובמבר 2020, 09:31
- קיבל.ה 973 לייקים
באמת הושקע הרבה כדי לתקוע יתד ביורוליג.Niro כתב: ↑20 יוני 2026, 21:54זה לא רק עליו, אבל ככה זה שבניית הסגל היא קודם כל מוכוונת יורוליג ולא לליגה.
עם פרנקו עם סגל זרים יותר מאוזן ונגד מכבי הרבה יותר חזקה הגענו מרחק נגיעה מאליפות.
עצם זה שהגענו לפלייאוף בלי אף זר בעמדה 4 ועם ישראלי מדדה שרק חזר מפציעת ברך אומר הכל על כמה חשובה הליגה למאמן, למנהל המקצועי ולהנהלה.
אי אפשר להביא זרים מהטופ בכמה עמדות בלי יורוליג, אלא אם שופכים המון כסף כל שנה בלי הכרה.
בלי קשר, עם פרנקו הגענו למרחק נגיעה מאליפות כמו שעם אפי ועם ארז הגענו מרחק נגיעה מאליפות. לא היה אז יורוליג ולחץ להגיע לפלייאוף בהעדר מקום מובטח, לא השגנו אף תואר וקיבלנו הסברים איך כולם אשמים חוץ מהמאמן.
ואחרי כל זה- אני לא רואה את איטודיס מביא לנו תארים בישראל, ומבחינתי מיצה
-
Money
- הצטרף: 28 נובמבר 2020, 22:00
- קיבל.ה 1183 לייקים
הסגל של הקבוצה אכפת כקליפת השום שזאת ההתנהלות.
-
ביוניק מאן
- הצטרף: 26 מאי 2026, 00:58
- קיבל.ה 10 לייקים
מנכ"ל הכוכב האדום מגיב ואומר שנוואה לא למכירה
מצוין. הוא שחקן שהיה הורס אותנו בשילוב שלו עם בראיינט ובלייקני.
הזוניה ליהוק מדהים - ריבאונדר טוב יותר, משחק פחות עם הכדור, פוסט אפ.
גם דיאלו אופציה מדהימה.
מקווה שדובאי תיקח אחד מהם ואנחנו את השני.
אחד מהם + ליילס ואיש
סגל פורוורדים מצוין.
מצוין. הוא שחקן שהיה הורס אותנו בשילוב שלו עם בראיינט ובלייקני.
הזוניה ליהוק מדהים - ריבאונדר טוב יותר, משחק פחות עם הכדור, פוסט אפ.
גם דיאלו אופציה מדהימה.
מקווה שדובאי תיקח אחד מהם ואנחנו את השני.
אחד מהם + ליילס ואיש
סגל פורוורדים מצוין.
-
Niro
- הצטרף: 27 נובמבר 2020, 17:09
- קיבל.ה 2911 לייקים
אז זאק לידיי כנראה חוזר לפרטיזן. קיוויתי שהשקט בגזרה שלו אומר שהוא בדרך אלינו ויוכרז בסיום העונה.
אני מקווה מאוד שהפיקו לקחים מהעונה הקודמת ולא שמו את כל הביצים בסל של טריי ליילס.
אני מקווה מאוד שהפיקו לקחים מהעונה הקודמת ולא שמו את כל הביצים בסל של טריי ליילס.
-
Red_man
- הצטרף: 27 נובמבר 2020, 09:43
- קיבל.ה 2729 לייקים
שיביאו סנטר קשוח במקום מוטלי איזה אחד שהוא משאבת ריבאונדים כמו קבאנגלה.
שיביאו 4 שמסוגל לקחת ריבאונדים ולקלוע ושהוא באמת 4 ולא איזה אלתור או המצאה.
שיביאו 4 שמסוגל לקחת ריבאונדים ולקלוע ושהוא באמת 4 ולא איזה אלתור או המצאה.
-
ביוניק מאן
- הצטרף: 26 מאי 2026, 00:58
- קיבל.ה 10 לייקים
דונטה הול
רכש מפתח - אנחנו חייבים סנטר שכשהוא בצבע פוחדים להיכנס
רכש מפתח - אנחנו חייבים סנטר שכשהוא בצבע פוחדים להיכנס
-
Niro
- הצטרף: 27 נובמבר 2020, 17:09
- קיבל.ה 2911 לייקים
למה שיעזוב את אולימפיאקוס? מה רע לו שם? חסר סיכוי לדעתי.ביוניק מאן כתב: ↑22 יוני 2026, 03:59 דונטה הול
רכש מפתח - אנחנו חייבים סנטר שכשהוא בצבע פוחדים להיכנס
אוטורו הוא 3 ביורוליג בבלוקים למשחק. אנחנו צריכים ריבאונד, לא הגנה על הטבעת.
- Rak-Hapoel
- הצטרף: 31 מרץ 2026, 07:20
- קיבל.ה 53 לייקים
פאו רוצה את בוגדן בןגדנוביץ, שרודר ונורקיץ.
ואוטורו בנוהל.
ואוטורו בנוהל.
-
ביוניק מאן
- הצטרף: 26 מאי 2026, 00:58
- קיבל.ה 10 לייקים
כי אצלנו הוא ישחק יותר - שם הוא מתחרה עם מיליוטינוב וטייריק ג׳ונס ששניהם בכירים ממנו.Niro כתב: ↑22 יוני 2026, 12:23למה שיעזוב את אולימפיאקוס? מה רע לו שם? חסר סיכוי לדעתי.ביוניק מאן כתב: ↑22 יוני 2026, 03:59 דונטה הול
רכש מפתח - אנחנו חייבים סנטר שכשהוא בצבע פוחדים להיכנס
אוטורו הוא 3 ביורוליג בבלוקים למשחק. אנחנו צריכים ריבאונד, לא הגנה על הטבעת.
אצלנו הוא יהיה סנטר שני מובהק.
אוטורו אולי 3 בבלוקים למשחק אבל הוא סנטר הגנתי סולידי - הוא לא יודע לעזור, והוא לא אפקטיבי הגנתית מול מכבי הנוכחית האתלטית איתה נתחרה בשנים הקרובות.
כשסורקין ואוטורו באותו צבע. הצבע שייך לרומן.
-
ביוניק מאן
- הצטרף: 26 מאי 2026, 00:58
- קיבל.ה 10 לייקים
דרך אגב, עוד שם ישראלי שמתאים לנו זה אור קורנליוס.
בן 28, לא יתיימר לשחק יותר מדי. שחקן הגנה שיכול ללחוץ כדור וגם לשמור.
פלטין לא מתאים לנו, מעבר לזה שהוא כבר הוכיח שהוא שחקן לא אמין ושההגנה שלו היא בעיקר הימורים וחוסר שליטה - הוא גם שחקן שמתיימר לשחק ורואים שהוא מתוסכל מזה שהוא לא מספר ביורוליג ושהוא לא משחק במשחקי פלייאוף מסוימים.
קורנליוס בשלב בקריירה שהוא לא יבוא עם דרישות וזה בריא לחדר הלבשה. נשמע ליהוק מדויק, למשל אם הוא היה משחק אצלנו אתמול הייתי שם אותו 5-8 דק ללחוץ את איפה לונדברג ולתת לגארדים שלנו קצת אוויר.
מדר, בר, קאדין , אורקו, בלייזר, גינת, טופין.
בן 28, לא יתיימר לשחק יותר מדי. שחקן הגנה שיכול ללחוץ כדור וגם לשמור.
פלטין לא מתאים לנו, מעבר לזה שהוא כבר הוכיח שהוא שחקן לא אמין ושההגנה שלו היא בעיקר הימורים וחוסר שליטה - הוא גם שחקן שמתיימר לשחק ורואים שהוא מתוסכל מזה שהוא לא מספר ביורוליג ושהוא לא משחק במשחקי פלייאוף מסוימים.
קורנליוס בשלב בקריירה שהוא לא יבוא עם דרישות וזה בריא לחדר הלבשה. נשמע ליהוק מדויק, למשל אם הוא היה משחק אצלנו אתמול הייתי שם אותו 5-8 דק ללחוץ את איפה לונדברג ולתת לגארדים שלנו קצת אוויר.
מדר, בר, קאדין , אורקו, בלייזר, גינת, טופין.
-
Maor
- הצטרף: 17 יוני 2022, 23:58
- קיבל.ה 356 לייקים
לא הייתי לוקח את קורנליוס גם להפועל של לפני עופר.
זה שאתה מעדיף אותו על פלטין זה הזיה.
זה שאתה מעדיף אותו על פלטין זה הזיה.
-
redead
- הצטרף: 08 אפריל 2021, 10:29
- קיבל.ה 940 לייקים
שמור את השם הזה לקבוצה של העמותה אחרי עידן עופרביוניק מאן כתב: ↑22 יוני 2026, 13:05 דרך אגב, עוד שם ישראלי שמתאים לנו זה אור קורנליוס.
בן 28, לא יתיימר לשחק יותר מדי. שחקן הגנה שיכול ללחוץ כדור וגם לשמור.
פלטין לא מתאים לנו, מעבר לזה שהוא כבר הוכיח שהוא שחקן לא אמין ושההגנה שלו היא בעיקר הימורים וחוסר שליטה - הוא גם שחקן שמתיימר לשחק ורואים שהוא מתוסכל מזה שהוא לא מספר ביורוליג ושהוא לא משחק במשחקי פלייאוף מסוימים.
קורנליוס בשלב בקריירה שהוא לא יבוא עם דרישות וזה בריא לחדר הלבשה. נשמע ליהוק מדויק, למשל אם הוא היה משחק אצלנו אתמול הייתי שם אותו 5-8 דק ללחוץ את איפה לונדברג ולתת לגארדים שלנו קצת אוויר.
מדר, בר, קאדין , אורקו, בלייזר, גינת, טופין.
-
Niro
- הצטרף: 27 נובמבר 2020, 17:09
- קיבל.ה 2911 לייקים
אפשר גם להחזיר את רום גפן שייתן כמה דקות של מנוחה לגארדים, אולי זה יגרום לו להפסיק לזיין את המוח בטוויטר.
-
lior777
- הצטרף: 29 ספטמבר 2022, 12:15
- קיבל.ה 259 לייקים
פחחח אתה אמיתי? קורנליוס שחקן גמור שנזרק מירושלים כי גם הגנה כבר אין לו. פלטין אלפיים רמות עליו.ביוניק מאן כתב: ↑22 יוני 2026, 13:05 דרך אגב, עוד שם ישראלי שמתאים לנו זה אור קורנליוס.
בן 28, לא יתיימר לשחק יותר מדי. שחקן הגנה שיכול ללחוץ כדור וגם לשמור.
פלטין לא מתאים לנו, מעבר לזה שהוא כבר הוכיח שהוא שחקן לא אמין ושההגנה שלו היא בעיקר הימורים וחוסר שליטה - הוא גם שחקן שמתיימר לשחק ורואים שהוא מתוסכל מזה שהוא לא מספר ביורוליג ושהוא לא משחק במשחקי פלייאוף מסוימים.
קורנליוס בשלב בקריירה שהוא לא יבוא עם דרישות וזה בריא לחדר הלבשה. נשמע ליהוק מדויק, למשל אם הוא היה משחק אצלנו אתמול הייתי שם אותו 5-8 דק ללחוץ את איפה לונדברג ולתת לגארדים שלנו קצת אוויר.
מדר, בר, קאדין , אורקו, בלייזר, גינת, טופין.
- מילפורד
- הצטרף: 26 נובמבר 2020, 21:19
- קיבל.ה 3906 לייקים
ישראלי שהייתי מביא אחרי העונה האחרונה (ואולי גם לפניה) זה שחר עמיר.
