סגל הקבוצה - אשכול מתמשך

מועצת הכדורסל של אוהדי הפועל
לזכרו של אורי שלף ז"ל, ממיסדי עמותת הפועל אוסישקין
איש גדול
הצטרף: 19 מאי 2025, 14:31
קיבל.ה  634 לייקים

לא שאני חושב שדזיקיץ זה אופציה טובה להחליף את איטודיס אבל דזיקיץ מאמן כדורסל ויש לו דרך , לאיטודיס אין.
דזיקיץ היה פה שנה וקצת ולקח תואר בהרבה פחות תנאים.
ברור שדזיקיץ מאמן יותר טוב מאיטודיס
אבל זה לא קשה
Maor
הצטרף: 17 יוני 2022, 23:58
קיבל.ה  355 לייקים

אנשים פה מדברים על איטודיס כאילו הוא רמי הדר…
Niro
הצטרף: 27 נובמבר 2020, 17:09
קיבל.ה  2909 לייקים

Maor כתב: 20 יוני 2026, 21:42 אנשים פה מדברים על איטודיס כאילו הוא רמי הדר…
זה לא רק עליו, אבל ככה זה שבניית הסגל היא קודם כל מוכוונת יורוליג ולא לליגה.
עם פרנקו עם סגל זרים יותר מאוזן ונגד מכבי הרבה יותר חזקה הגענו מרחק נגיעה מאליפות.
עצם זה שהגענו לפלייאוף בלי אף זר בעמדה 4 ועם ישראלי מדדה שרק חזר מפציעת ברך אומר הכל על כמה חשובה הליגה למאמן, למנהל המקצועי ולהנהלה.
תא מרבוטא
הצטרף: 28 נובמבר 2020, 09:31
קיבל.ה  973 לייקים

Niro כתב: 20 יוני 2026, 21:54
Maor כתב: 20 יוני 2026, 21:42 אנשים פה מדברים על איטודיס כאילו הוא רמי הדר…
זה לא רק עליו, אבל ככה זה שבניית הסגל היא קודם כל מוכוונת יורוליג ולא לליגה.
עם פרנקו עם סגל זרים יותר מאוזן ונגד מכבי הרבה יותר חזקה הגענו מרחק נגיעה מאליפות.
עצם זה שהגענו לפלייאוף בלי אף זר בעמדה 4 ועם ישראלי מדדה שרק חזר מפציעת ברך אומר הכל על כמה חשובה הליגה למאמן, למנהל המקצועי ולהנהלה.
באמת הושקע הרבה כדי לתקוע יתד ביורוליג.
אי אפשר להביא זרים מהטופ בכמה עמדות בלי יורוליג, אלא אם שופכים המון כסף כל שנה בלי הכרה.
בלי קשר, עם פרנקו הגענו למרחק נגיעה מאליפות כמו שעם אפי ועם ארז הגענו מרחק נגיעה מאליפות. לא היה אז יורוליג ולחץ להגיע לפלייאוף בהעדר מקום מובטח, לא השגנו אף תואר וקיבלנו הסברים איך כולם אשמים חוץ מהמאמן.

ואחרי כל זה- אני לא רואה את איטודיס מביא לנו תארים בישראל, ומבחינתי מיצה
Money
הצטרף: 28 נובמבר 2020, 22:00
קיבל.ה  1183 לייקים

הסגל של הקבוצה אכפת כקליפת השום שזאת ההתנהלות.
ביוניק מאן
הצטרף: 26 מאי 2026, 00:58
קיבל.ה  10 לייקים

מנכ"ל הכוכב האדום מגיב ואומר שנוואה לא למכירה

מצוין. הוא שחקן שהיה הורס אותנו בשילוב שלו עם בראיינט ובלייקני.

הזוניה ליהוק מדהים - ריבאונדר טוב יותר, משחק פחות עם הכדור, פוסט אפ.
גם דיאלו אופציה מדהימה.

מקווה שדובאי תיקח אחד מהם ואנחנו את השני.
אחד מהם + ליילס ואיש
סגל פורוורדים מצוין.
Niro
הצטרף: 27 נובמבר 2020, 17:09
קיבל.ה  2909 לייקים

אז זאק לידיי כנראה חוזר לפרטיזן. קיוויתי שהשקט בגזרה שלו אומר שהוא בדרך אלינו ויוכרז בסיום העונה.
אני מקווה מאוד שהפיקו לקחים מהעונה הקודמת ולא שמו את כל הביצים בסל של טריי ליילס.
Red_man
הצטרף: 27 נובמבר 2020, 09:43
קיבל.ה  2729 לייקים

שיביאו סנטר קשוח במקום מוטלי איזה אחד שהוא משאבת ריבאונדים כמו קבאנגלה.
שיביאו 4 שמסוגל לקחת ריבאונדים ולקלוע ושהוא באמת 4 ולא איזה אלתור או המצאה.
ביוניק מאן
הצטרף: 26 מאי 2026, 00:58
קיבל.ה  10 לייקים

דונטה הול

רכש מפתח - אנחנו חייבים סנטר שכשהוא בצבע פוחדים להיכנס
Niro
הצטרף: 27 נובמבר 2020, 17:09
קיבל.ה  2909 לייקים

ביוניק מאן כתב: 22 יוני 2026, 03:59 דונטה הול

רכש מפתח - אנחנו חייבים סנטר שכשהוא בצבע פוחדים להיכנס
למה שיעזוב את אולימפיאקוס? מה רע לו שם? חסר סיכוי לדעתי.
אוטורו הוא 3 ביורוליג בבלוקים למשחק. אנחנו צריכים ריבאונד, לא הגנה על הטבעת.
סמל אישי של משתמש
Rak-Hapoel
הצטרף: 31 מרץ 2026, 07:20
קיבל.ה  53 לייקים

פאו רוצה את בוגדן בןגדנוביץ, שרודר ונורקיץ.
ואוטורו בנוהל.
:hapoel: אפליקציית 'רק הפועל' זמינה בגוגל פליי ובאפסטור :hapoel:
ביוניק מאן
הצטרף: 26 מאי 2026, 00:58
קיבל.ה  10 לייקים

Niro כתב: 22 יוני 2026, 12:23
ביוניק מאן כתב: 22 יוני 2026, 03:59 דונטה הול

רכש מפתח - אנחנו חייבים סנטר שכשהוא בצבע פוחדים להיכנס
למה שיעזוב את אולימפיאקוס? מה רע לו שם? חסר סיכוי לדעתי.
אוטורו הוא 3 ביורוליג בבלוקים למשחק. אנחנו צריכים ריבאונד, לא הגנה על הטבעת.
כי אצלנו הוא ישחק יותר - שם הוא מתחרה עם מיליוטינוב וטייריק ג׳ונס ששניהם בכירים ממנו.

אצלנו הוא יהיה סנטר שני מובהק.

אוטורו אולי 3 בבלוקים למשחק אבל הוא סנטר הגנתי סולידי - הוא לא יודע לעזור, והוא לא אפקטיבי הגנתית מול מכבי הנוכחית האתלטית איתה נתחרה בשנים הקרובות.
כשסורקין ואוטורו באותו צבע. הצבע שייך לרומן.
ביוניק מאן
הצטרף: 26 מאי 2026, 00:58
קיבל.ה  10 לייקים

דרך אגב, עוד שם ישראלי שמתאים לנו זה אור קורנליוס.

בן 28, לא יתיימר לשחק יותר מדי. שחקן הגנה שיכול ללחוץ כדור וגם לשמור.

פלטין לא מתאים לנו, מעבר לזה שהוא כבר הוכיח שהוא שחקן לא אמין ושההגנה שלו היא בעיקר הימורים וחוסר שליטה - הוא גם שחקן שמתיימר לשחק ורואים שהוא מתוסכל מזה שהוא לא מספר ביורוליג ושהוא לא משחק במשחקי פלייאוף מסוימים.
קורנליוס בשלב בקריירה שהוא לא יבוא עם דרישות וזה בריא לחדר הלבשה. נשמע ליהוק מדויק, למשל אם הוא היה משחק אצלנו אתמול הייתי שם אותו 5-8 דק ללחוץ את איפה לונדברג ולתת לגארדים שלנו קצת אוויר.

מדר, בר, קאדין , אורקו, בלייזר, גינת, טופין.
Maor
הצטרף: 17 יוני 2022, 23:58
קיבל.ה  355 לייקים

לא הייתי לוקח את קורנליוס גם להפועל של לפני עופר.
זה שאתה מעדיף אותו על פלטין זה הזיה.
redead
הצטרף: 08 אפריל 2021, 10:29
קיבל.ה  940 לייקים

ביוניק מאן כתב: 22 יוני 2026, 13:05 דרך אגב, עוד שם ישראלי שמתאים לנו זה אור קורנליוס.

בן 28, לא יתיימר לשחק יותר מדי. שחקן הגנה שיכול ללחוץ כדור וגם לשמור.

פלטין לא מתאים לנו, מעבר לזה שהוא כבר הוכיח שהוא שחקן לא אמין ושההגנה שלו היא בעיקר הימורים וחוסר שליטה - הוא גם שחקן שמתיימר לשחק ורואים שהוא מתוסכל מזה שהוא לא מספר ביורוליג ושהוא לא משחק במשחקי פלייאוף מסוימים.
קורנליוס בשלב בקריירה שהוא לא יבוא עם דרישות וזה בריא לחדר הלבשה. נשמע ליהוק מדויק, למשל אם הוא היה משחק אצלנו אתמול הייתי שם אותו 5-8 דק ללחוץ את איפה לונדברג ולתת לגארדים שלנו קצת אוויר.

מדר, בר, קאדין , אורקו, בלייזר, גינת, טופין.
שמור את השם הזה לקבוצה של העמותה אחרי עידן עופר
Niro
הצטרף: 27 נובמבר 2020, 17:09
קיבל.ה  2909 לייקים

אפשר גם להחזיר את רום גפן שייתן כמה דקות של מנוחה לגארדים, אולי זה יגרום לו להפסיק לזיין את המוח בטוויטר.
lior777
הצטרף: 29 ספטמבר 2022, 12:15
קיבל.ה  259 לייקים

ביוניק מאן כתב: 22 יוני 2026, 13:05 דרך אגב, עוד שם ישראלי שמתאים לנו זה אור קורנליוס.

בן 28, לא יתיימר לשחק יותר מדי. שחקן הגנה שיכול ללחוץ כדור וגם לשמור.

פלטין לא מתאים לנו, מעבר לזה שהוא כבר הוכיח שהוא שחקן לא אמין ושההגנה שלו היא בעיקר הימורים וחוסר שליטה - הוא גם שחקן שמתיימר לשחק ורואים שהוא מתוסכל מזה שהוא לא מספר ביורוליג ושהוא לא משחק במשחקי פלייאוף מסוימים.
קורנליוס בשלב בקריירה שהוא לא יבוא עם דרישות וזה בריא לחדר הלבשה. נשמע ליהוק מדויק, למשל אם הוא היה משחק אצלנו אתמול הייתי שם אותו 5-8 דק ללחוץ את איפה לונדברג ולתת לגארדים שלנו קצת אוויר.

מדר, בר, קאדין , אורקו, בלייזר, גינת, טופין.
פחחח אתה אמיתי? קורנליוס שחקן גמור שנזרק מירושלים כי גם הגנה כבר אין לו. פלטין אלפיים רמות עליו.
סמל אישי של משתמש
מילפורד
הצטרף: 26 נובמבר 2020, 21:19
קיבל.ה  3906 לייקים

ישראלי שהייתי מביא אחרי העונה האחרונה (ואולי גם לפניה) זה שחר עמיר.
שליחת תגובה