איטודיס
-
ההוא מפעם
- הצטרף: 28 אפריל 2024, 22:45
- קיבל.ה 377 לייקים
אם הוא לא מביא את האליפות הוא צריך לפרוש מכדורסל.
מכבי ניצחו בחמישי עם שמונה וחצי שחקנים !!!!!
בראשון הסגל שלהם יהיה אפילו דליל יותר, להפסיד לכזה סגל זה על גבול ההזיה
מכבי ניצחו בחמישי עם שמונה וחצי שחקנים !!!!!
בראשון הסגל שלהם יהיה אפילו דליל יותר, להפסיד לכזה סגל זה על גבול ההזיה
-
איש גדול
- הצטרף: 19 מאי 2025, 14:31
- קיבל.ה 634 לייקים
תא מרבוטא כתב: ↑19 יוני 2026, 23:47נסכים לא להסכים בליצנות
גם ברדה לא משחק כדורגל של ביתר
ואיטודיס ניצח את מכבי בליגה פעמיים, וביורוליג עוד אחד
מה שכן
ובזה אני איתך
איטודיס מיצה. לא רואה אותו מביא אותנו רחוק יותר
ברדה קיבל תקציב כפול מכל שאר הקבוצות הגדולות בליגה ולא ידעתי?
איטודיס קיבל תקציב מטורף שלא נאמר הזוי ולא הצליח להביא תואר בארץ כבר שנתיים.
ליצן
-
תא מרבוטא
- הצטרף: 28 נובמבר 2020, 09:31
- קיבל.ה 973 לייקים
ברדה איבד נקודות לריינה להפועל ירושלים לסכנין להפועל פתח תקווה לק"ש לנתניה. ביחס אליהן זה כמו התקציב של הפועל סל.איש גדול כתב: ↑20 יוני 2026, 09:07
ברדה קיבל תקציב כפול מכל שאר הקבוצות הגדולות בליגה ולא ידעתי?
איטודיס קיבל תקציב מטורף שלא נאמר הזוי ולא הצליח להביא תואר בארץ כבר שנתיים.
ליצן
עזוב. שנינו חושבים שאיטודיס לא צריך להשאר. ההבדל הוא שאני לא מבטל גם את מה שהשיג.
-
איש גדול
- הצטרף: 19 מאי 2025, 14:31
- קיבל.ה 634 לייקים
תא מרבוטא כתב: ↑20 יוני 2026, 09:37ברדה איבד נקודות לריינה להפועל ירושלים לסכנין להפועל פתח תקווה לק"ש לנתניה. ביחס אליהן זה כמו התקציב של הפועל סל.
עזוב. שנינו חושבים שאיטודיס לא צריך להשאר. ההבדל הוא שאני לא מבטל גם את מה שהשיג.
הנושא מוצה
אני חושב שאיטודיס חרא של מאמן
אתה חושב אחרת
אפשר להתקדם
-
יהלום14אדום
- הצטרף: 14 נובמבר 2020, 14:03
- קיבל.ה 1584 לייקים
-
רק הפועל
- הצטרף: 28 נובמבר 2020, 19:27
- קיבל.ה 3178 לייקים
-
תעיף ליציע
- הצטרף: 29 דצמבר 2020, 21:57
- קיבל.ה 356 לייקים
היתרון שכן אפשר להגיד לזכותו שהוא מסוגל להביא
לפה שחקנים שמאמן אחר לא היה מסוגל.
שחקנים לוקחים את זה בסל השיקולים כאשר מקבלים
הצעה מישראל. לא משנה גובה ההצעה.
ואם הוא מסיים אז אני לא יודע איזה מאמן אפשר כן
להביא ששייך "לליגה" הזאת של המאמנים.
לפה שחקנים שמאמן אחר לא היה מסוגל.
שחקנים לוקחים את זה בסל השיקולים כאשר מקבלים
הצעה מישראל. לא משנה גובה ההצעה.
ואם הוא מסיים אז אני לא יודע איזה מאמן אפשר כן
להביא ששייך "לליגה" הזאת של המאמנים.
-
רק הפועל
- הצטרף: 28 נובמבר 2020, 19:27
- קיבל.ה 3178 לייקים
היום הוא מסיים פה , חתיכת מאמן בדיחה
-
רק הפועל
- הצטרף: 28 נובמבר 2020, 19:27
- קיבל.ה 3178 לייקים
הוא סיים פה עופר מבין את המשמעות של איבוד אליפות
-
עד המ!!ת הפועל
- הצטרף: 16 נובמבר 2020, 17:41
- קיבל.ה 1036 לייקים
לא נראה שלמישהו זה מזיז בהפועל.
-
רק הפועל
- הצטרף: 28 נובמבר 2020, 19:27
- קיבל.ה 3178 לייקים
-
Money
- הצטרף: 28 נובמבר 2020, 22:00
- קיבל.ה 1183 לייקים
הוא רוצה שיעיפו אותו
זה באמת כבר בכוונה
זה באמת כבר בכוונה
-
פומפה
- הצטרף: 12 ינואר 2021, 15:16
- קיבל.ה 753 לייקים
איזה אפס וואו. מקווה שבסוף המשחק הוא מוטלי ואיש יעופו מהפועל
-
joshsoos
- הצטרף: 27 נובמבר 2020, 10:44
- קיבל.ה 976 לייקים
- רדנקו
- הצטרף: 01 דצמבר 2020, 22:06
- קיבל.ה 2284 לייקים
לא יעיף אותו לדעתי.
קודם כל כי שיחק בלי 4 השחקנים המובילים שלנו.
ושנית כי אין מישהו ברמה שיכול להחליף אותו.
קודם כל כי שיחק בלי 4 השחקנים המובילים שלנו.
ושנית כי אין מישהו ברמה שיכול להחליף אותו.
-
איש גדול
- הצטרף: 19 מאי 2025, 14:31
- קיבל.ה 634 לייקים
למישהו יש הסבר הגיוני מה עבר בראש של איטודיס שהוא חשב שמה שנכון לעשות היום זה להחליף את ג'ונס בקוק?
-
joshsoos
- הצטרף: 27 נובמבר 2020, 10:44
- קיבל.ה 976 לייקים
הוא רוצה שאיש ישמור את הורד אני מניח, לא שזה בהכרח יעבוד, אבל מה שבטוח לא יעבוד עליו זה מוטלי ותומר.
והוא רוצה הגנה יותר טובה על שחקני החוץ, וג'ונס עושה טובה שהוא שומר ובכלל שהוא משחק.
והוא רוצה הגנה יותר טובה על שחקני החוץ, וג'ונס עושה טובה שהוא שומר ובכלל שהוא משחק.
-
איש גדול
- הצטרף: 19 מאי 2025, 14:31
- קיבל.ה 634 לייקים
ומוטלי לא עושה טובה שהוא שומר?
ג'ונס נראה לא פחות טוב ממיציץ בסדרה הזאת
ההכנסה של קוק מובנת לי זה היה צריך כבר לקרות משחק קודם.
אבל במקום איש
בחיים לא במקום ג'ונס
ג'ונס נראה לא פחות טוב ממיציץ בסדרה הזאת
ההכנסה של קוק מובנת לי זה היה צריך כבר לקרות משחק קודם.
אבל במקום איש
בחיים לא במקום ג'ונס
-
Tals2000
- הצטרף: 22 ספטמבר 2021, 22:03
- קיבל.ה 125 לייקים
- מילפורד
- הצטרף: 26 נובמבר 2020, 21:19
- קיבל.ה 3901 לייקים
אולי יש תובנה שבר יכול לחזור לשחק דקות משמעותיות , או שרחמנא ליצלן , ניזכר שיש לנו יפתח זיו שאפשר לתת לו איזה 3-4 דקות לשחק.
יחד עם קוק ופלטין שישחקו כמב דקות ב2 , זה צריך להספיק.
מבחינת דקות לפחות , לגבי האיכות? נקוה שמישהו יתעלה , הזדמנות של קוק להוכיח שיש לו מקום בקבוצה הזאת...
יחד עם קוק ופלטין שישחקו כמב דקות ב2 , זה צריך להספיק.
מבחינת דקות לפחות , לגבי האיכות? נקוה שמישהו יתעלה , הזדמנות של קוק להוכיח שיש לו מקום בקבוצה הזאת...
-
איש גדול
- הצטרף: 19 מאי 2025, 14:31
- קיבל.ה 634 לייקים
-
קובי
- הצטרף: 21 אוקטובר 2023, 13:27
- קיבל.ה 738 לייקים
אמיר ליובין זה טוב לנו?joshsoos כתב: ↑21 יוני 2026, 10:48 https://www.israelhayom.co.il/sport/isr ... e/20796701
זה עדי רובינשטיין אמנם, בכל מקרה הלוואי
-
ההוא מפעם
- הצטרף: 28 אפריל 2024, 22:45
- קיבל.ה 377 לייקים
קלארק הוגבל במשחק הקודם ל 12 דקות בגלל החמרה של הפגיעה שלו ברגל.
-
ההוא מפעם
- הצטרף: 28 אפריל 2024, 22:45
- קיבל.ה 377 לייקים
הפוך => המשחק היום הוא על האליפות
הסגל של מכבי מאוד מאוד קצר ושחוק עם סהכ 8.5 שחקנים וקלארק משחק על רגל אחת ומשחק עם זריקות.
כל פציעה של שחקן תגרום למכבי להלביש את דני פדרמן או להחזיר לפעילות את רגב פנאן.
ניצחון היום והסיכויים משתנים בגדול לטובת הפועל.
-
רק הפועל
- הצטרף: 28 נובמבר 2020, 19:27
- קיבל.ה 3178 לייקים
הבעיה שאני לא סומך על מי שעל הקווים , נקווה שהשחקנים אשכרה יראו אופי ויביאו את זה כבר לעזאזאל איתם
נערך לאחרונה על ידי רק הפועל ב 21 יוני 2026, 17:02, נערך 2 פעמים בסך הכל.
-
redead
- הצטרף: 08 אפריל 2021, 10:29
- קיבל.ה 940 לייקים
דיי בטוח שגם דני פדרמן וגם רגב פנאן עושים סלים קלים על מוטלי
-
joshsoos
- הצטרף: 27 נובמבר 2020, 10:44
- קיבל.ה 976 לייקים
לפי הקדנציה ברגל, לא...קובי כתב: ↑21 יוני 2026, 15:24אמיר ליובין זה טוב לנו?joshsoos כתב: ↑21 יוני 2026, 10:48 https://www.israelhayom.co.il/sport/isr ... e/20796701
זה עדי רובינשטיין אמנם, בכל מקרה הלוואי
אבל כמו שכתוב שם, הוא אכן בעל נסיון ואוהד ( יושב בסביבה שלי בבלומפילד ). לא בדיוק תכונות שעזרו לנו עד היום אבל מי יודע.
- רדנקו
- הצטרף: 01 דצמבר 2020, 22:06
- קיבל.ה 2284 לייקים
בולשיט.רק הפועל כתב:גמר אותנו בלי הרישום של גונס
גמר אותנו עם החילופים. אתה לא יכול לשחק עם עוז אחרי שהקפאת אותו על הספסל, עם בר ועם מוטלי.
ועכשיו עולה עם תומר והם יברחו לנו
Sent from my CPH2581 using Tapatalk
- רדנקו
- הצטרף: 01 דצמבר 2020, 22:06
- קיבל.ה 2284 לייקים
זהו. המשחק נגמר
Sent from my CPH2581 using Tapatalk
Sent from my CPH2581 using Tapatalk
- רדנקו
- הצטרף: 01 דצמבר 2020, 22:06
- קיבל.ה 2284 לייקים
אי אפשר לשחק הגנה עם תומר
Sent from my CPH2581 using Tapatalk
Sent from my CPH2581 using Tapatalk
-
Niro
- הצטרף: 27 נובמבר 2020, 17:09
- קיבל.ה 2905 לייקים
-
מתנחל אדום
- הצטרף: 28 דצמבר 2020, 09:43
- קיבל.ה 44 לייקים
-
Red_man
- הצטרף: 27 נובמבר 2020, 09:43
- קיבל.ה 2724 לייקים
הוא מטריף אותי לא מעט אבל הצליח להרים את השחקנים ולהביא אותם בגישה נכונה היום
- KingAlpaca
- הצטרף: 13 נובמבר 2020, 15:08
- קיבל.ה 2067 לייקים
הכי מקובע
האדום הצורר:
גם הבוסטר שלא ניתן כמעט בשום מקום במערב וכבר ניתן לשליש מהאוכלוסייה כאן זה רק בגלל שישראל הצליחה להשיג את החיסונים לפני כולם? אתה מאמין לחרטוטים של עצמך?
מי אנחנו? אנחנו בית"ר!
גם הבוסטר שלא ניתן כמעט בשום מקום במערב וכבר ניתן לשליש מהאוכלוסייה כאן זה רק בגלל שישראל הצליחה להשיג את החיסונים לפני כולם? אתה מאמין לחרטוטים של עצמך?
מי אנחנו? אנחנו בית"ר!
