חחח הפכת את בן שימול לאינייסטהצ'ימבויקה כתב: ↑15 יוני 2026, 12:27שכחת לציין שאצל מכבי יש הרבה סימני שאלה כי סהיטי לא ממשיך ודור פרץ לא חתם (יחתום בסוף)הצבי ישראל כתב: ↑15 יוני 2026, 08:19 יש פה שיטטיות, מה שביתר מביאה זה ג'אנק, ההוא זבל וההוא נגר...
אצלינו עובדים בשקט.
בינתיים הם עם שחקנים שלא הייתי מתנגד שיהיו אצלינו ואנחנו רק עם פרבר ומחזרים אחרי דיארה.
ברור- סיימו מעלינו בטבלה, הדיחו אותנו מהגביע ומקבלים בחזרה את השחקן היקר והאיכותי ביותר שלהם על הנייר
אצלנו? כמובן יש רק סימני קריאה כי יש שקט תעשייתי.
לויזו? זה מכה קלה בכנף. לא מתייחסים לזה פה בכלל. מדברים פה יותר על הנזק של העזיבה של שועה לבית״ר שלא תקרה מאשר על זה.
העובדה שאלקוקין כיום הוא האיש בתפקיד של בן שימול ויוספי (שאין חולק שהם שחקנים טובים בהרבה)? לא רלוונטי, כי יוספי פלופ והיה יקר מדי..
העובדה שירין לוי חזר לחיפה ויאיר מרדכי הובא לאגף שמאל בזמן שלנו יש שם כרגע את קרייב, שאנדה ובוסקילה? לא רלוונטי.
איש לא יודע להתנבא איך ייגמר הקיץ, גם אני לא, אבל לבוא ולהגיד שבית״ר הביאה פח, חיפה קורסת ומכבי בבעיה בזמן שאנחנו בלי לויזו ועם אל ים אלקוקין, למקין ופרבר
כשחקני סגל מרכזיים זה די משעשע.
על מה הוא עדיף מאלקוקין?
