שאר הליגה 26/27

פורום אוהדי הפועל תל אביב
דולימנגה99
הצטרף: 15 ספטמבר 2024, 12:37
קיבל.ה  232 לייקים

צ'ימבויקה כתב: 15 יוני 2026, 12:27
הצבי ישראל כתב: 15 יוני 2026, 08:19 יש פה שיטטיות, מה שביתר מביאה זה ג'אנק, ההוא זבל וההוא נגר...
אצלינו עובדים בשקט.
בינתיים הם עם שחקנים שלא הייתי מתנגד שיהיו אצלינו ואנחנו רק עם פרבר ומחזרים אחרי דיארה.
שכחת לציין שאצל מכבי יש הרבה סימני שאלה כי סהיטי לא ממשיך ודור פרץ לא חתם (יחתום בסוף)
ברור- סיימו מעלינו בטבלה, הדיחו אותנו מהגביע ומקבלים בחזרה את השחקן היקר והאיכותי ביותר שלהם על הנייר

אצלנו? כמובן יש רק סימני קריאה כי יש שקט תעשייתי.
לויזו? זה מכה קלה בכנף. לא מתייחסים לזה פה בכלל. מדברים פה יותר על הנזק של העזיבה של שועה לבית״ר שלא תקרה מאשר על זה.
העובדה שאלקוקין כיום הוא האיש בתפקיד של בן שימול ויוספי (שאין חולק שהם שחקנים טובים בהרבה)? לא רלוונטי, כי יוספי פלופ והיה יקר מדי..
העובדה שירין לוי חזר לחיפה ויאיר מרדכי הובא לאגף שמאל בזמן שלנו יש שם כרגע את קרייב, שאנדה ובוסקילה? לא רלוונטי.

איש לא יודע להתנבא איך ייגמר הקיץ, גם אני לא, אבל לבוא ולהגיד שבית״ר הביאה פח, חיפה קורסת ומכבי בבעיה בזמן שאנחנו בלי לויזו ועם אל ים אלקוקין, למקין ופרבר
כשחקני סגל מרכזיים זה די משעשע.
חחח הפכת את בן שימול לאינייסטה
על מה הוא עדיף מאלקוקין?
סמל אישי של משתמש
DJSavta
הצטרף: 28 נובמבר 2020, 20:38
קיבל.ה  484 לייקים

קיבלנו את ביתר בבלומפילד מחזור ראשון, יהיה כיף
adom4
הצטרף: 14 נובמבר 2020, 18:33
קיבל.ה  913 לייקים

דור פרץ המריא לקרואטיה למו"מ עם דינמו זאגרב, ונאמר אמן
סמל אישי של משתמש
RedDrifter
הצטרף: 20 יולי 2025, 15:08
מיקום: אוסישקין
קיבל.ה  931 לייקים

נדב צנציפר:
דור פרץ סיכם בדינמו זאגרב לשנתיים, יחתום רשמית כבר בימים הקרובים בכפוף להתרשמותו מהמועדון.

מכבי ת״א תתקשה מאוד להביא לו מחליף. לטווח הקצר קיצוץ המשכורות לישראלים יפגע בה מאוד לטעמי
אף לא צעד לאחור :hapoel:
D&3
הצטרף: 24 יוני 2021, 15:49
קיבל.ה  1793 לייקים

דעה - הוא שחקן שמאוד הגביל אותם ולא בטוח שהם מפסידים מזה
לעומת זאת אם רביבו עוזב אני פותח שמפניה, הוא ארגיובלי השחקן שהתלות בו היא הכי גדולה מבין הגדולות
סמל אישי של משתמש
רדפוקס
הצטרף: 28 נובמבר 2020, 21:46
קיבל.ה  6339 לייקים

D&3 כתב: 18 יוני 2026, 13:05 דעה - הוא שחקן שמאוד הגביל אותם ולא בטוח שהם מפסידים מזה
לעומת זאת אם רביבו עוזב אני פותח שמפניה, הוא ארגיובלי השחקן שהתלות בו היא הכי גדולה מבין הגדולות
די נו הוא מלך השערים של הליגה מעמדת ה-8, הגביל אותם הוא לא.
אבדה קשה בשבילם (אם וכאשר) אבל עדיין יש להם בסיס ישראלי סביר, הם יצטרכו לתת את הטון בזרים.
מושקוביץ
הצטרף: 16 נובמבר 2020, 13:27
קיבל.ה  110 לייקים

adom4 כתב:דור פרץ המריא לקרואטיה למו"מ עם דינמו זאגרב, ונאמר אמן
גרמניה הנאצית של הבלקן

Sent from my SM-S926B using Tapatalk

D&3
הצטרף: 24 יוני 2021, 15:49
קיבל.ה  1793 לייקים

רדפוקס כתב: 18 יוני 2026, 13:37
D&3 כתב: 18 יוני 2026, 13:05 דעה - הוא שחקן שמאוד הגביל אותם ולא בטוח שהם מפסידים מזה
לעומת זאת אם רביבו עוזב אני פותח שמפניה, הוא ארגיובלי השחקן שהתלות בו היא הכי גדולה מבין הגדולות
די נו הוא מלך השערים של הליגה מעמדת ה-8, הגביל אותם הוא לא.
אבדה קשה בשבילם (אם וכאשר) אבל עדיין יש להם בסיס ישראלי סביר, הם יצטרכו לתת את הטון בזרים.
גם לעידו שחר היה 13 גולים עונה שעברה, ביחד הם היו חלק מחוליית האמצע הכי עלובה ברביעייה הקדמית שקרסה פעם אחרי פעם
הוא מצליח לתת הרבה גולים וגם להחמיץ המון, אבל זה כל מה שהוא עושה
לא הגנה, לא דריבל, לא מסירות, לא כלום, חור שחור.

איך שאני רואה את זה, שנה שעברה הם עשו מיני מהפכה בסגל אבל נשארו עם אותו בסיס שמאוד נחלש, אני רואה אותם מתורממים הרבה יותר אם הם הולכים עם המהפכה עד הסוף מאשר שהם עדיין מנסים לרוץ עם הבסיס. בסוף הם הביאו כמה שחקנים שנה שעברה שעל הנייר היו אמורים לתת הרבה יותר ממה שהם נתנו
dino
הצטרף: 28 נובמבר 2020, 11:17
קיבל.ה  3249 לייקים

זה לא היה חלק מהמפלצת שבונה אברמוב עם פרץ, שועה, יוספי, אנסה, רוצה את מודריץ׳?
טכנית לארז
הצטרף: 26 נובמבר 2020, 20:21
קיבל.ה  2827 לייקים

מה עם ירדניל'ה?
בסוך יישאר שם.
אברמוב מת למכור ולקחת הביתה מליון יורו ומעלה.
דריבל ענק על מפתן השש עשרה
כולנו ניצבים בהצגה של מורן מאירי
סמל אישי של משתמש
Mendelson
הצטרף: 12 אוגוסט 2024, 14:07
קיבל.ה  982 לייקים

דור פרץ הוא השחקן הכי טוב בארץ בעמדה של ה- 8, והוא מגבה את הטענה הזאת במספרים ובעובדות. ומהזווית שלנו - הוא השחיל לנו בליגה העונה גול בכל משחק ששוחק מול המחלה. גם אם אלו היו השערים היחידים שלו העונה - עזיבה שלו היא בשורה רעה מאוד עבורם, וטובה עבורנו.

ואם הוא לא עוזב לאירופה, אלא עוזב לקבוצה אחרת בארץ, מקווה שנהיה חלק מהאירוע. כי זה ישדרג אותנו מקצועית בשני קליקים למעלה, וכי זה יהיה זין בעין של המחלה.
סמל אישי של משתמש
רווי
הצטרף: 03 ספטמבר 2023, 14:32
קיבל.ה  1549 לייקים

Mendelson כתב: 18 יוני 2026, 14:25 דור פרץ הוא השחקן הכי טוב בארץ בעמדה של ה- 8, והוא מגבה את הטענה הזאת במספרים ובעובדות. ומהזווית שלנו - הוא השחיל לנו בליגה העונה גול בכל משחק ששוחק מול המחלה. גם אם אלו היו השערים היחידים שלו העונה - עזיבה שלו היא בשורה רעה מאוד עבורם, וטובה עבורנו.

ואם הוא לא עוזב לאירופה, אלא עוזב לקבוצה אחרת בארץ, מקווה שנהיה חלק מהאירוע. כי זה ישדרג אותנו מקצועית בשני קליקים למעלה, וכי זה יהיה זין בעין של המחלה.
בן של אלף זונה מי שיביא את הרמאי הזה להפועל. שיילך לביתר ואני אמשיך להפסיד עם אלטמן וטוריאל. חרא עליו.
OMG עווופררר
סמל אישי של משתמש
רווי
הצטרף: 03 ספטמבר 2023, 14:32
קיבל.ה  1549 לייקים

אתה באמת יכול לדמיין את עצמך ביציע מעודד את הרמאי הזה ? ??
OMG עווופררר
סמל אישי של משתמש
RedDrifter
הצטרף: 20 יולי 2025, 15:08
מיקום: אוסישקין
קיבל.ה  931 לייקים

רווי כתב: 18 יוני 2026, 15:39 אתה באמת יכול לדמיין את עצמך ביציע מעודד את הרמאי הזה ? ??
זאת התקופה הזאת שכולם חרמנים על חיזוק לפעמים יוצא פה לאנשים קצת מכביסטי
אף לא צעד לאחור :hapoel:
סמל אישי של משתמש
רדפוקס
הצטרף: 28 נובמבר 2020, 21:46
קיבל.ה  6339 לייקים

Mendelson כתב: 18 יוני 2026, 14:25 דור פרץ הוא השחקן הכי טוב בארץ בעמדה של ה- 8, והוא מגבה את הטענה הזאת במספרים ובעובדות. ומהזווית שלנו - הוא השחיל לנו בליגה העונה גול בכל משחק ששוחק מול המחלה. גם אם אלו היו השערים היחידים שלו העונה - עזיבה שלו היא בשורה רעה מאוד עבורם, וטובה עבורנו.

ואם הוא לא עוזב לאירופה, אלא עוזב לקבוצה אחרת בארץ, מקווה שנהיה חלק מהאירוע. כי זה ישדרג אותנו מקצועית בשני קליקים למעלה, וכי זה יהיה זין בעין של המחלה.
אפשר היה לחסוך את פסקת הרייג׳בייט האחרונה שכל מטרתה להתחיל פה שוב את הדיון המעיק הזה על שחקן שרוצה הרבה הרבה מעל תקרת השכר שלנו ולכן לא היה רלוונטי ולא יהיה רלוונטי.
סמל אישי של משתמש
RedDrifter
הצטרף: 20 יולי 2025, 15:08
מיקום: אוסישקין
קיבל.ה  931 לייקים

נראה שהלחץ התקשורתי והתחכום של אבי נמני עבד

מכבי ת״א צפויה להגיש לדור פרץ הצעה משופרת ל3 שנים והוא ישאר אחרי הכל
אף לא צעד לאחור :hapoel:
dino
הצטרף: 28 נובמבר 2020, 11:17
קיבל.ה  3249 לייקים

בכל מקרה אלו לא סכומים שאברמוב יכול לשלם והעיקר שהוא הרגיש כאילו הוא במשחק של הגדולים והיו כאלו שקנו את ההצגה
עכשיו הם רוצים(לכאורה) את דן גלזר(שזה כבר יותר זול משמעותית)
טכנית לארז
הצטרף: 26 נובמבר 2020, 20:21
קיבל.ה  2827 לייקים

עכשיו אפילו לא מדברים כבר על האפשרות שדוראדו פרז יגיע לביטר.
אבל זה לא היה ספין, ברור.
דריבל ענק על מפתן השש עשרה
כולנו ניצבים בהצגה של מורן מאירי
L.S
הצטרף: 27 אפריל 2022, 16:37
קיבל.ה  2302 לייקים

dino כתב: 19 יוני 2026, 12:26 בכל מקרה אלו לא סכומים שאברמוב יכול לשלם והעיקר שהוא הרגיש כאילו הוא במשחק של הגדולים והיו כאלו שקנו את ההצגה
עכשיו הם רוצים(לכאורה) את דן גלזר(שזה כבר יותר זול משמעותית)
ההצגה של אברמוב מכוונת לקהל שלו, זה שיש כאן כמה הזויים שאכלו את זה וחשבו שאברמוב הולך לתת חוזה של חצי מליון יורו לעונה בלי ביטקוין לכאורה זה מצחיק
הפועל, שיגעת אותי.
הפועל, הרסת אותי.
סמל אישי של משתמש
Rak-Hapoel
הצטרף: 31 מרץ 2026, 07:20
קיבל.ה  57 לייקים

Mendelson כתב: 18 יוני 2026, 14:25 דור פרץ הוא השחקן הכי טוב בארץ בעמדה של ה- 8, והוא מגבה את הטענה הזאת במספרים ובעובדות. ומהזווית שלנו - הוא השחיל לנו בליגה העונה גול בכל משחק ששוחק מול המחלה. גם אם אלו היו השערים היחידים שלו העונה - עזיבה שלו היא בשורה רעה מאוד עבורם, וטובה עבורנו.

ואם הוא לא עוזב לאירופה, אלא עוזב לקבוצה אחרת בארץ, מקווה שנהיה חלק מהאירוע. כי זה ישדרג אותנו מקצועית בשני קליקים למעלה, וכי זה יהיה זין בעין של המחלה.
דור פרץ לא יגיע להפועל כשחקן.
הוא בעצמו לא רוצה ומעולם לא רצה או ירצה, והפועל אותו דבר.

חושב שאפשר לסגור את הדיון. אם היה כזה בכלל.
:hapoel: אפליקציית 'רק הפועל' זמינה בגוגל פליי ובאפסטור :hapoel:
adom4
הצטרף: 14 נובמבר 2020, 18:33
קיבל.ה  913 לייקים

קני מילר ממשיך במכבי
קוקאין ואלכוהול
הצטרף: 21 אפריל 2021, 11:29
קיבל.ה  465 לייקים

לקנדי מתחיל להימאס מהצעצוע
את הסם הכי גדול
סמל אישי של משתמש
RedDrifter
הצטרף: 20 יולי 2025, 15:08
מיקום: אוסישקין
קיבל.ה  931 לייקים

קוקאין ואלכוהול כתב: 20 יוני 2026, 18:09 לקנדי מתחיל להימאס מהצעצוע
דלפ המצב במדינה מקשה מאוד למצוא שחקנים ואנשי צוות איכותיים בעיקר במערכת כמו של מכבי שמסתמכת על זרים
אף לא צעד לאחור :hapoel:
טכנית לארז
הצטרף: 26 נובמבר 2020, 20:21
קיבל.ה  2827 לייקים

הוא יודע שברגע שבש תיחלש יספיקו לו פשוט הרמאויות הרגילות עם הפנדלים, המינוסים ליריבות והנצחונות הטכנים. עם שיפור גם לא דרמטי זה אליפות פה.

נראה בעיקר שהוא הבין שמאירי לבד זה השחקן הכי יקר ב"ליגה".
דריבל ענק על מפתן השש עשרה
כולנו ניצבים בהצגה של מורן מאירי
סמל אישי של משתמש
צ'ימבויקה
הצטרף: 06 ינואר 2022, 14:19
קיבל.ה  1198 לייקים

https://www.ynet.co.il/sport/israelisoc ... yo91004ffl

לפי צנציפר, דור פרץ ממשיך במכבי.
הלם תדהמה.

תזכורת לאלה שמספידים אותם.
עדיין המועדון החזק והעשיר בישראל, הקבוצה שהיא בפער עם הכי הרבה הכנסות טבעיות ב-7 שנים האחרונות (מכירת שחקנים, מנויים והשתתפות באירופה)...
הצבי ישראל
הצטרף: 18 ינואר 2022, 18:18
קיבל.ה  119 לייקים

צ'ימבויקה כתב: 21 יוני 2026, 10:20 https://www.ynet.co.il/sport/israelisoc ... yo91004ffl

לפי צנציפר, דור פרץ ממשיך במכבי.
הלם תדהמה.

תזכורת לאלה שמספידים אותם.
עדיין המועדון החזק והעשיר בישראל, הקבוצה שהיא בפער עם הכי הרבה הכנסות טבעיות ב-7 שנים האחרונות (מכירת שחקנים, מנויים והשתתפות באירופה)...
"מכבי בקריסה", "הם בדרך לאבד את השלד הישראלי רביבו, פרץ ועידו שחר"
"אברמוב אוסף שאריות", "אברמוב עושה קולות של כאילו לקהל שלו".... "אצלינו עובדים בשקט"
סמל אישי של משתמש
בן לוז
הצטרף: 18 יוני 2023, 12:03
קיבל.ה  737 לייקים

היה ברור שהוא יישאר והכל היה כדי לקבל חוזה שהוא מרוצה ממנו
מניח שהלחץ מהקהל שם עשה את שלו שגילו שהוא בדרך לזאגרב ומישהו שם התרצה והעלה לו את ההצעה
מקווה מאוד שרביבו יעזוב אותם, שחקן לא פחות חשוב שם
סמל אישי של משתמש
RedDrifter
הצטרף: 20 יולי 2025, 15:08
מיקום: אוסישקין
קיבל.ה  931 לייקים

טבריה שוב פעם מסתבכת עם פרשה מוזרה שקשורה לעירויים לא חוקיים לפני המשחק מול אשדוד בפלייאוף התחתון שלבסוף הוריד אותה ליגה

ג׳קי מבית הקברות עולה בסיאנס בשביל להישאר בליגת העל זה משהו
אף לא צעד לאחור :hapoel:
KingZivos
הצטרף: 27 אפריל 2024, 11:53
קיבל.ה  326 לייקים

דולב חזיזה לא בתוכניות של חיפה לעונה הבאה
אם הוא לא ימצא לו איזה קבוצה בליגה ומצליחים לסגור אותו בחוזה נורמאלי הוא יכול להיות אחלה חיזוק
קצת ילד חרא אבל לא יזיק בין כל הילדים החנונים החמודים של הפועל
סמל אישי של משתמש
RedDrifter
הצטרף: 20 יולי 2025, 15:08
מיקום: אוסישקין
קיבל.ה  931 לייקים

חיזוק? דולב חזיזה שחקן פינישד
אף לא צעד לאחור :hapoel:
dino
הצטרף: 28 נובמבר 2020, 11:17
קיבל.ה  3249 לייקים

הסיכוי היחידי שלו לקבוצה גדולה זה ללכת לביטר
טכנית לארז
הצטרף: 26 נובמבר 2020, 20:21
קיבל.ה  2827 לייקים

מדהים איך מחפשים את טבריה מתחת לבלטות בגלל שהם העזו לספר שמאירי הציע להם שוחד בתמורה למושאל זבל שלו.
דריבל ענק על מפתן השש עשרה
כולנו ניצבים בהצגה של מורן מאירי
קוקאין ואלכוהול
הצטרף: 21 אפריל 2021, 11:29
קיבל.ה  465 לייקים

KingZivos כתב: 21 יוני 2026, 17:45 דולב חזיזה לא בתוכניות של חיפה לעונה הבאה
אם הוא לא ימצא לו איזה קבוצה בליגה ומצליחים לסגור אותו בחוזה נורמאלי הוא יכול להיות אחלה חיזוק
קצת ילד חרא אבל לא יזיק בין כל הילדים החנונים החמודים של הפועל
רכש ניסנוב קלאסי של "שם גדול" שגמר את הסוס לפני שנתיים ועדיין חי על האדים של מה שהיה בשיאו
לא תודה, נראלי שהתקדמנו מהתקופה הזאת
את הסם הכי גדול
adom4
הצטרף: 14 נובמבר 2020, 18:33
קיבל.ה  913 לייקים

צעד מעולה של חיפה, שחקן גמור כבר שנתיים
Xavi
הצטרף: 28 נובמבר 2020, 21:10
קיבל.ה  2082 לייקים

קוקאין ואלכוהול כתב: 21 יוני 2026, 18:40
KingZivos כתב: 21 יוני 2026, 17:45 דולב חזיזה לא בתוכניות של חיפה לעונה הבאה
אם הוא לא ימצא לו איזה קבוצה בליגה ומצליחים לסגור אותו בחוזה נורמאלי הוא יכול להיות אחלה חיזוק
קצת ילד חרא אבל לא יזיק בין כל הילדים החנונים החמודים של הפועל
רכש ניסנוב קלאסי של "שם גדול" שגמר את הסוס לפני שנתיים ועדיין חי על האדים של מה שהיה בשיאו
לא תודה, נראלי שהתקדמנו מהתקופה הזאת
צ׳יבוטה 2
סמל אישי של משתמש
Mr.china
הצטרף: 08 דצמבר 2020, 00:43
קיבל.ה  299 לייקים

KingZivos כתב: 21 יוני 2026, 17:45 דולב חזיזה לא בתוכניות של חיפה לעונה הבאה
אם הוא לא ימצא לו איזה קבוצה בליגה ומצליחים לסגור אותו בחוזה נורמאלי הוא יכול להיות אחלה חיזוק
קצת ילד חרא אבל לא יזיק בין כל הילדים החנונים החמודים של הפועל
יותר סביר שיעשה אלירן עטר ולא יצליח לעלות את בני יהודה ליגה
סמל אישי של משתמש
בן לוז
הצטרף: 18 יוני 2023, 12:03
קיבל.ה  737 לייקים

KingZivos כתב: 21 יוני 2026, 17:45 דולב חזיזה לא בתוכניות של חיפה לעונה הבאה
אם הוא לא ימצא לו איזה קבוצה בליגה ומצליחים לסגור אותו בחוזה נורמאלי הוא יכול להיות אחלה חיזוק
קצת ילד חרא אבל לא יזיק בין כל הילדים החנונים החמודים של הפועל
לא לוקח אותו גם בחינם
גמר את הסוס וילד חרא
שום סיבה שייתקרב לוולפסון
הצבי ישראל
הצטרף: 18 ינואר 2022, 18:18
קיבל.ה  119 לייקים

מה העניין בלתת עירוי לשחקנים? אני יודע שנותנים לבן אדם מיובש או מישהו שמאבד דם...
במידה וזה נכון, איך ג׳קי יודע את זה?
סמל אישי של משתמש
בונדר
הצטרף: 05 דצמבר 2020, 23:37
קיבל.ה  441 לייקים

הצבי ישראל כתב: 21 יוני 2026, 21:26 מה העניין בלתת עירוי לשחקנים? אני יודע שנותנים לבן אדם מיובש או מישהו שמאבד דם...
במידה וזה נכון, איך ג׳קי יודע את זה?


גורמים במועדון דיברו עם ערוץ הספורט: "לא עשינו שום דבר לא בסדר. פעלנו לפי החוקים. כן נתנו עירוי שלושה ימים לפני המשחק, בכמות של בין מיליליטר ל-100 מיליליטר, כלומר הכמויות המותרות. בדקנו הכל וידענו שאנחנו רוצים לעזור ולעורר את השחקנים, אבל הכל היה בכמויות המוכרות והידועות, וללא חומרים אסורים לשימוש".
בנוסף טענו כי ניתן לעשות עירוי עם מלח ואשלגן עד 12 שעות לפני משחק, כלומר, במועדון לא מכחישים כי בוצע ניסיון לעורר את השחקנים לקראת המשחק. כל עירוי שמעל 100 מיליליטר ב-12 שעות לפני הוא אסור.
אז הוא לא למד שום לקח, ואין לו שכל גם להצטער.

מחדל טקטי
KingZivos
הצטרף: 27 אפריל 2024, 11:53
קיבל.ה  326 לייקים

הצבי ישראל כתב: 21 יוני 2026, 21:26 מה העניין בלתת עירוי לשחקנים? אני יודע שנותנים לבן אדם מיובש או מישהו שמאבד דם...
במידה וזה נכון, איך ג׳קי יודע את זה?
עירוי נותן אנרגיה מטורפת ואף אופוריה, נהוג גם אצל עשירים או ספורטאים מכל הסוגים להזמין אירועים הביתה על בסיס קבוע.
פשוט כמות של נוזלים ומלחים שנכנסים ישר לווריד מכניס את הגוף לאיזה מצב מטורף ( בטח יש לזה שם אני לא מנוסה בביולוגיה אני מדבר על הרגשה אישית)
ממש מרגישים את זה זה לא פסיכולוגי!
שליחת תגובה