שאר הליגה 26/27
-
דוגיס
- הצטרף: 27 נובמבר 2020, 18:37
- קיבל.ה 480 לייקים
מהה אם אנסה ישראלי זה וואו, זה נותן לך עוד אופיצה לעשר זר
-
adom4
- הצטרף: 14 נובמבר 2020, 18:33
- קיבל.ה 913 לייקים
איזה סיומת אנסה בין המחמיצנים הכי גדולים בליגה כבר שנים
אתה מסתנוור מהסיבוב הראשון הבאמת נהדר שהוא נתן, מאז הוא היה חלש מאוד וגם כשהוא היה בבאר שבע אז הוא היה בינוני.
וגם לפי הפרסומים הוא הוליך להרוויח בבית"ר קרוב ל-300,000 יורו, אתה חושב שהוא באמת שווה את זה?
-
Niro
- הצטרף: 27 נובמבר 2020, 17:09
- קיבל.ה 2923 לייקים
מה מעניין אותי כמה הוא מרוויח? הוא שווה כמה שמוכנים לשלם עליו. השאלה העיקרית שמעניינת אותי כאוהד היא אם הוא יכול לחזק אותנו או לא, ולטעמי התשובה קלה במקרה הזה.
-
adom4
- הצטרף: 14 נובמבר 2020, 18:33
- קיבל.ה 913 לייקים
ומה ראית מאנסה שגורם לך לחשוב שהוא מתאים להפועל גם כשחקן סגל?Niro כתב: ↑12 יוני 2026, 15:31מה מעניין אותי כמה הוא מרוויח? הוא שווה כמה שמוכנים לשלם עליו. השאלה העיקרית שמעניינת אותי כאוהד היא אם הוא יכול לחזק אותנו או לא, ולטעמי התשובה קלה במקרה הזה.
-
dino
- הצטרף: 28 נובמבר 2020, 11:17
- קיבל.ה 3249 לייקים
אנסה כרגע נחשב לזר ואין צפי מתי יוכל להחשב כישראלי
ביטר לכאורה מוכנה להביא אותו כזר ולזיין תמוח שאולי בינואר ותקדימים וסבתא שלי.
סומך על השיקולים של הפועל בעניין ואם הוא ישראלי קל, מאמין שהיינו כבר לוקחים אותו כי אנחנו משלמים יותר מביטר.
שוב אברמוב אוהב להתעורר בבוקר ולהתחיל לפזר לעיתונאים שהוא רוצה את ההוא ואת ההיא וההוא.
בנתיים שועה לא בטוח נשאר שם ובלי שועה הם מקום 6.
ביטר לכאורה מוכנה להביא אותו כזר ולזיין תמוח שאולי בינואר ותקדימים וסבתא שלי.
סומך על השיקולים של הפועל בעניין ואם הוא ישראלי קל, מאמין שהיינו כבר לוקחים אותו כי אנחנו משלמים יותר מביטר.
שוב אברמוב אוהב להתעורר בבוקר ולהתחיל לפזר לעיתונאים שהוא רוצה את ההוא ואת ההיא וההוא.
בנתיים שועה לא בטוח נשאר שם ובלי שועה הם מקום 6.
-
L.S
- הצטרף: 27 אפריל 2022, 16:37
- קיבל.ה 2302 לייקים
זוכר את השיחות כאן על הזר קשר האמצע האימתני שריינה הביאה, ואיך אנחנו הבאנו נגר מברזיל וריינה מנחיתה זר בדיוק כמו שאוהדים שלנו מצפים שיגיע.
אז עכשיו זה אנסה ויוספי ואברמוב הוא המלך
נו בסדר
אז עכשיו זה אנסה ויוספי ואברמוב הוא המלך
נו בסדר
הפועל, שיגעת אותי.
הפועל, הרסת אותי.
הפועל, הרסת אותי.
- צ'ימבויקה
- הצטרף: 06 ינואר 2022, 14:19
- קיבל.ה 1198 לייקים
אני לא בטוח שהייתי מביא את יוספי ואנסה.. הייתי הולך על ישראלים ברמה יותר גבוהה, כמו יאיר מרדכי שחבל שבחר בחיפה בסוף..
אבל אם הפועל לא מביאה את ספורי/סבע/ קארצב או ליגיונרים מכובדים אחרים, אז בהחלט אברמוב הוא מלך כי הוא הצליח לשים יד על ישראלים שאין
עוררין שהם הרבה יותר אפקטיביים מאלקוקין, בוסקילה ולמקין
אי אפשר לקיים את הדיון על השוק הישראלי במנותק מההיצע הדל, ובמנותק מהעובדה שיש לנו ישראלים שאיך נאמר, קצת פחות טובים מהישראלים של קבוצות הצמרת..
אלקוקין או אל ים שחקנים קצת פחות טובים מזיו בן שימול, יוספי, שי אליאס, עלי מוחמד או איתמר נוי
-
fidel
- הצטרף: 16 מאי 2021, 08:01
- קיבל.ה 147 לייקים
זה משפיע על טוריאל, ועל שחקנים אחרים. יש היררכיה בקבוצה, ושכר זה אחד ממרכיביוNiro כתב: ↑12 יוני 2026, 15:31מה מעניין אותי כמה הוא מרוויח? הוא שווה כמה שמוכנים לשלם עליו. השאלה העיקרית שמעניינת אותי כאוהד היא אם הוא יכול לחזק אותנו או לא, ולטעמי התשובה קלה במקרה הזה.
- רווי
- הצטרף: 03 ספטמבר 2023, 14:32
- קיבל.ה 1549 לייקים
אם אנסה זה סוג ההחתמות של ביתר אז אפשר להיות רגועים. חלוץ/כנף עם 30 שערי ליגת על ב170 הופעות.
אז הוא מהיר סו וואט?
אז הוא מהיר סו וואט?
OMG עווופררר
-
L.S
- הצטרף: 27 אפריל 2022, 16:37
- קיבל.ה 2302 לייקים
אנחנו כהרגלנו בקודש נפגש במהלך העונה ונאכיל אותך בכובע של עונת 26/27צ'ימבויקה כתב: ↑12 יוני 2026, 17:05אני לא בטוח שהייתי מביא את יוספי ואנסה.. הייתי הולך על ישראלים ברמה יותר גבוהה, כמו יאיר מרדכי שחבל שבחר בחיפה בסוף..
אבל אם הפועל לא מביאה את ספורי/סבע/ קארצב או ליגיונרים מכובדים אחרים, אז בהחלט אברמוב הוא מלך כי הוא הצליח לשים יד על ישראלים שאין
עוררין שהם הרבה יותר אפקטיביים מאלקוקין, בוסקילה ולמקין
אי אפשר לקיים את הדיון על השוק הישראלי במנותק מההיצע הדל, ובמנותק מהעובדה שיש לנו ישראלים שאיך נאמר, קצת פחות טובים מהישראלים של קבוצות הצמרת..
אלקוקין או אל ים שחקנים קצת פחות טובים מזיו בן שימול, יוספי, שי אליאס, עלי מוחמד או איתמר נוי
הפועל, שיגעת אותי.
הפועל, הרסת אותי.
הפועל, הרסת אותי.
- צ'ימבויקה
- הצטרף: 06 ינואר 2022, 14:19
- קיבל.ה 1198 לייקים
איך מגדירים מה זה נקרא לאכול את הכובע?L.S כתב: ↑12 יוני 2026, 17:45אנחנו כהרגלנו בקודש נפגש במהלך העונה ונאכיל אותך בכובע של עונת 26/27צ'ימבויקה כתב: ↑12 יוני 2026, 17:05אני לא בטוח שהייתי מביא את יוספי ואנסה.. הייתי הולך על ישראלים ברמה יותר גבוהה, כמו יאיר מרדכי שחבל שבחר בחיפה בסוף..
אבל אם הפועל לא מביאה את ספורי/סבע/ קארצב או ליגיונרים מכובדים אחרים, אז בהחלט אברמוב הוא מלך כי הוא הצליח לשים יד על ישראלים שאין
עוררין שהם הרבה יותר אפקטיביים מאלקוקין, בוסקילה ולמקין
אי אפשר לקיים את הדיון על השוק הישראלי במנותק מההיצע הדל, ובמנותק מהעובדה שיש לנו ישראלים שאיך נאמר, קצת פחות טובים מהישראלים של קבוצות הצמרת..
אלקוקין או אל ים שחקנים קצת פחות טובים מזיו בן שימול, יוספי, שי אליאס, עלי מוחמד או איתמר נוי
אם מסיימים מקום 4 אני מאכיל אותך?
כי זה מה שאני חושב שייקרה
4-5 או 6
אלא אם יגיעו ישראלים שוברי שיוויון
בוא מר מקורב זורק עצמות ותגיד שמסיימים 1-3
במקום (שוב) לדבר אליי בצורה כזו מתנשאת מגעילה ומזלזלת ולחפש אותי באישי
או שלא בא לך להגיד את זה במילים האלה
כי אתה פחדן?
נערך לאחרונה על ידי צ'ימבויקה ב 12 יוני 2026, 18:12, נערך פעם 1 בסך הכל.
-
ספרא טבא
- הצטרף: 27 אפריל 2024, 12:06
- קיבל.ה 467 לייקים
כהרגלנו? הייתה עונה טובה שגם רובה עם יותר תחת מכדורגל, הצוות שאתה מקורב אליהם ממש לא במקום שאפשר לסמוך עליהם בעיניים עצומות בטח כשהם חושבים שבואטנג וסילבה זה הזרים שצריך לעונה הבאהL.S כתב: ↑12 יוני 2026, 17:45אנחנו כהרגלנו בקודש נפגש במהלך העונה ונאכיל אותך בכובע של עונת 26/27צ'ימבויקה כתב: ↑12 יוני 2026, 17:05אני לא בטוח שהייתי מביא את יוספי ואנסה.. הייתי הולך על ישראלים ברמה יותר גבוהה, כמו יאיר מרדכי שחבל שבחר בחיפה בסוף..
אבל אם הפועל לא מביאה את ספורי/סבע/ קארצב או ליגיונרים מכובדים אחרים, אז בהחלט אברמוב הוא מלך כי הוא הצליח לשים יד על ישראלים שאין
עוררין שהם הרבה יותר אפקטיביים מאלקוקין, בוסקילה ולמקין
אי אפשר לקיים את הדיון על השוק הישראלי במנותק מההיצע הדל, ובמנותק מהעובדה שיש לנו ישראלים שאיך נאמר, קצת פחות טובים מהישראלים של קבוצות הצמרת..
אלקוקין או אל ים שחקנים קצת פחות טובים מזיו בן שימול, יוספי, שי אליאס, עלי מוחמד או איתמר נוי
גם פלקאו שדיברת עליו מה הוא אמור להיות? רכש ענק? תעשה לי טובה
יש פה הרבה מקורבים או כאלו שתקועים בסטנדרטים של ניסנובים
יש בעלים אדיר, בעונה הבאה צריך לחשוב על צמרת על אמת ולא להסתפק במקום 4-5, עם המאמן הזה לא נצליח לרוץ לאליפות אבל צריך להניח את היסודות, בינתיים החתמנו שחקן ספסל מהפועל חיפה
-
adom4
- הצטרף: 14 נובמבר 2020, 18:33
- קיבל.ה 913 לייקים
שמע מסכים איתך שהשוק דל אבל אם הכי טוב שזמין עדיין לא כזה טוב באמת שווה להביא אותו?צ'ימבויקה כתב: ↑12 יוני 2026, 17:05אני לא בטוח שהייתי מביא את יוספי ואנסה.. הייתי הולך על ישראלים ברמה יותר גבוהה, כמו יאיר מרדכי שחבל שבחר בחיפה בסוף..
אבל אם הפועל לא מביאה את ספורי/סבע/ קארצב או ליגיונרים מכובדים אחרים, אז בהחלט אברמוב הוא מלך כי הוא הצליח לשים יד על ישראלים שאין
עוררין שהם הרבה יותר אפקטיביים מאלקוקין, בוסקילה ולמקין
אי אפשר לקיים את הדיון על השוק הישראלי במנותק מההיצע הדל, ובמנותק מהעובדה שיש לנו ישראלים שאיך נאמר, קצת פחות טובים מהישראלים של קבוצות הצמרת..
אלקוקין או אל ים שחקנים קצת פחות טובים מזיו בן שימול, יוספי, שי אליאס, עלי מוחמד או איתמר נוי
שונא לדבר בקלישאות אבל לא צריך להביא בשביל להביא, מצב השוק הישראלי חרבנה ובאמת שאני לא רואה מישהו שיכול לשדרג אותנו חוץ מספורי שגם לא בטוח שהוא רוצה לחזור בכלל. אין לי בעיה שיחכו לינואר או לקיץ הבא בתקווה שליגיונרים בכירים יותר יהיו אופציה במקום להביא איזה יוספי רק כי אין משהו טוב יותר.
- צ'ימבויקה
- הצטרף: 06 ינואר 2022, 14:19
- קיבל.ה 1198 לייקים
תן כבודספרא טבא כתב: ↑12 יוני 2026, 18:11כהרגלנו? הייתה עונה טובה שגם רובה עם יותר תחת מכדורגל, הצוות שאתה מקורב אליהם ממש לא במקום שאפשר לסמוך עליהם בעיניים עצומות בטח כשהם חושבים שבואטנג וסילבה זה הזרים שצריך לעונה הבאהL.S כתב: ↑12 יוני 2026, 17:45אנחנו כהרגלנו בקודש נפגש במהלך העונה ונאכיל אותך בכובע של עונת 26/27צ'ימבויקה כתב: ↑12 יוני 2026, 17:05
אני לא בטוח שהייתי מביא את יוספי ואנסה.. הייתי הולך על ישראלים ברמה יותר גבוהה, כמו יאיר מרדכי שחבל שבחר בחיפה בסוף..
אבל אם הפועל לא מביאה את ספורי/סבע/ קארצב או ליגיונרים מכובדים אחרים, אז בהחלט אברמוב הוא מלך כי הוא הצליח לשים יד על ישראלים שאין
עוררין שהם הרבה יותר אפקטיביים מאלקוקין, בוסקילה ולמקין
אי אפשר לקיים את הדיון על השוק הישראלי במנותק מההיצע הדל, ובמנותק מהעובדה שיש לנו ישראלים שאיך נאמר, קצת פחות טובים מהישראלים של קבוצות הצמרת..
אלקוקין או אל ים שחקנים קצת פחות טובים מזיו בן שימול, יוספי, שי אליאס, עלי מוחמד או איתמר נוי
גם פלקאו שדיברת עליו מה הוא אמור להיות? רכש ענק? תעשה לי טובה
יש פה הרבה מקורבים או כאלו שתקועים בסטנדרטים של ניסנובים
יש בעלים אדיר, בעונה הבאה צריך לחשוב על צמרת על אמת ולא להסתפק במקום 4-5, עם המאמן הזה לא נצליח לרוץ לאליפות אבל צריך להניח את היסודות, בינתיים החתמנו שחקן ספסל מהפועל חיפה
הוא מהעתיד ויודע דברים שאנחנו לא יודעים
אין עלוב כמו לבוא על אחרים ולכתוב פאניקה ורואה שחורות כלפי אלה שאומרים שנכון להיום (!) שלא צריך לכוון למעלה ממקום 4 מצד אחד
אבל מצד שני לפחד לכתוב בצורה ברורה שמכוונים ל1 עד 3
ולעמוד מאחורי זה
כי רק הוא יכול להאכיל אותי לא להפך..
הפועל עשתה עונה יפה
ואני חותם על עוד עונה כזו
אבל הזחיחות פה חוגגת, אלא אם הוא יודע שאיזה אבו פאני חתם כאן..
- RedDrifter
- הצטרף: 20 יולי 2025, 15:08
- מיקום: אוסישקין
- קיבל.ה 931 לייקים
@צ'ימבויקה אם הגעת למצב שאתה מסכים עם ספרא טבא אומר דרשני
אף לא צעד לאחור 
- צ'ימבויקה
- הצטרף: 06 ינואר 2022, 14:19
- קיבל.ה 1198 לייקים
ברור כי למה שנגיב בצורה עניינית על משהו?
אני אומר שמסיימים מקום 4-5
אתה רוצה להאכיל אותי כובע גם כן?
אני גם אומר ששאנדה לא ממשיך ויגיעו דיארה ו-10 איכותי
רוצה להתערב גם על זה?
- RedDrifter
- הצטרף: 20 יולי 2025, 15:08
- מיקום: אוסישקין
- קיבל.ה 931 לייקים
איך אפשר להגיב לך עניינית? באמת אני שואל
לדעתך זה רציני לדבר על מיקום ב12.6? עזוב
לדעתך זה רציני באופן כללי לצאת לתקשורת ולהצהיר שהפועל תסיים ב1-3? אף אחד לא יכול להבטיח לך שום דבר בספורט הזה.
כדורגל זה ספורט דינמי, מיליון ואחד דברים יכולים לקרות שיגרמו לך לסיים במקומות 6-10 גם.
כל מה שאתה בתור אוהד צריך לקוות לו הוא שיהיה הנהלה ובעלים שרוצים ופועלים לקדם את המועדון ומכניסים את היד לכיס - וזה בדיוק מה שיש לך.
אף לא צעד לאחור 
-
L.S
- הצטרף: 27 אפריל 2022, 16:37
- קיבל.ה 2302 לייקים
אני ממש לא יכול לנבא שום דבר ב12.6 בניגוד אליך.צ'ימבויקה כתב: ↑12 יוני 2026, 18:07איך מגדירים מה זה נקרא לאכול את הכובע?L.S כתב: ↑12 יוני 2026, 17:45אנחנו כהרגלנו בקודש נפגש במהלך העונה ונאכיל אותך בכובע של עונת 26/27צ'ימבויקה כתב: ↑12 יוני 2026, 17:05
אני לא בטוח שהייתי מביא את יוספי ואנסה.. הייתי הולך על ישראלים ברמה יותר גבוהה, כמו יאיר מרדכי שחבל שבחר בחיפה בסוף..
אבל אם הפועל לא מביאה את ספורי/סבע/ קארצב או ליגיונרים מכובדים אחרים, אז בהחלט אברמוב הוא מלך כי הוא הצליח לשים יד על ישראלים שאין
עוררין שהם הרבה יותר אפקטיביים מאלקוקין, בוסקילה ולמקין
אי אפשר לקיים את הדיון על השוק הישראלי במנותק מההיצע הדל, ובמנותק מהעובדה שיש לנו ישראלים שאיך נאמר, קצת פחות טובים מהישראלים של קבוצות הצמרת..
אלקוקין או אל ים שחקנים קצת פחות טובים מזיו בן שימול, יוספי, שי אליאס, עלי מוחמד או איתמר נוי
אם מסיימים מקום 4 אני מאכיל אותך?
כי זה מה שאני חושב שייקרה
4-5 או 6
אלא אם יגיעו ישראלים שוברי שיוויון
בוא מר מקורב זורק עצמות ותגיד שמסיימים 1-3
במקום (שוב) לדבר אליי בצורה כזו מתנשאת מגעילה ומזלזלת ולחפש אותי באישי
או שלא בא לך להגיד את זה במילים האלה
כי אתה פחדן?
אבל אם בסוף העונה שחלפה המאמן שלי אמר בקולו שהפועל תל אביב תשאף להשתדרג בעונה הבאה (הישגית) אני מאמין לו.
אני גם בראש שלי מצליח לעשות שרשור למילים שלו ומתאר לעצמי שכם גיא פרימור, אדמונד ומואיז ושאר האנשים הנפלאים שעובדים במועדון מיושרים קו בנושא.
הפועל, שיגעת אותי.
הפועל, הרסת אותי.
הפועל, הרסת אותי.
-
הצבי ישראל
- הצטרף: 18 ינואר 2022, 18:18
- קיבל.ה 119 לייקים
https://www.sport5.co.il/articles.aspx? ... cID=547512
דרמה בכדורגל. המשטרה בהודעה: "חשד להימורים בלתי חוקיים בהיקפים גדולים. חשוד שהימר באופן שיטתי וביצע עבירות של הלבנת הון ומס. צפויות חקירות של מעורבים וחשודים נוספים"
מי זה? באיזו קבוצה הוא משחק?
דרמה בכדורגל. המשטרה בהודעה: "חשד להימורים בלתי חוקיים בהיקפים גדולים. חשוד שהימר באופן שיטתי וביצע עבירות של הלבנת הון ומס. צפויות חקירות של מעורבים וחשודים נוספים"
מי זה? באיזו קבוצה הוא משחק?
-
יהלום14אדום
- הצטרף: 14 נובמבר 2020, 14:03
- קיבל.ה 1589 לייקים
היה שייך למכבי חיפה עד לא מזמןהצבי ישראל כתב: ↑14 יוני 2026, 09:06 https://www.sport5.co.il/articles.aspx? ... cID=547512
דרמה בכדורגל. המשטרה בהודעה: "חשד להימורים בלתי חוקיים בהיקפים גדולים. חשוד שהימר באופן שיטתי וביצע עבירות של הלבנת הון ומס. צפויות חקירות של מעורבים וחשודים נוספים"
מי זה? באיזו קבוצה הוא משחק?
יאללה הביתה!!!
-
הצבי ישראל
- הצטרף: 18 ינואר 2022, 18:18
- קיבל.ה 119 לייקים
תן ראשי תיבותיהלום14אדום כתב: ↑14 יוני 2026, 09:38היה שייך למכבי חיפה עד לא מזמןהצבי ישראל כתב: ↑14 יוני 2026, 09:06 https://www.sport5.co.il/articles.aspx? ... cID=547512
דרמה בכדורגל. המשטרה בהודעה: "חשד להימורים בלתי חוקיים בהיקפים גדולים. חשוד שהימר באופן שיטתי וביצע עבירות של הלבנת הון ומס. צפויות חקירות של מעורבים וחשודים נוספים"
מי זה? באיזו קבוצה הוא משחק?
-
NARKOTIKA
- הצטרף: 19 ינואר 2024, 08:56
- קיבל.ה 469 לייקים
מ.חהצבי ישראל כתב: ↑14 יוני 2026, 09:48תן ראשי תיבותיהלום14אדום כתב: ↑14 יוני 2026, 09:38היה שייך למכבי חיפה עד לא מזמןהצבי ישראל כתב: ↑14 יוני 2026, 09:06 https://www.sport5.co.il/articles.aspx? ... cID=547512
דרמה בכדורגל. המשטרה בהודעה: "חשד להימורים בלתי חוקיים בהיקפים גדולים. חשוד שהימר באופן שיטתי וביצע עבירות של הלבנת הון ומס. צפויות חקירות של מעורבים וחשודים נוספים"
מי זה? באיזו קבוצה הוא משחק?
-
Niro
- הצטרף: 27 נובמבר 2020, 17:09
- קיבל.ה 2923 לייקים
-
יהלום14אדום
- הצטרף: 14 נובמבר 2020, 14:03
- קיבל.ה 1589 לייקים
ע.ד
יאללה הביתה!!!
-
ההוא מפעם
- הצטרף: 28 אפריל 2024, 22:45
- קיבל.ה 378 לייקים
ליגות נמוכות לצערי, כבר חשבתי נדבק משהוא לדון קסקט
-
לירון האדום
- הצטרף: 21 נובמבר 2020, 22:55
- קיבל.ה 2978 לייקים
ע.ד - הושאל לרעננה בעונה החולפת
- RedDrifter
- הצטרף: 20 יולי 2025, 15:08
- מיקום: אוסישקין
- קיבל.ה 931 לייקים
דיווח שאמיר סהיטי לא מעוניין להמשיך במכבי בעקבות המצב הביטחוני
הרבה עבודה יש למכבי השנה והרבה סימני שאלה סביב שחקני מפתח
הרבה עבודה יש למכבי השנה והרבה סימני שאלה סביב שחקני מפתח
אף לא צעד לאחור 
-
Dubi Dubkin
- הצטרף: 07 יולי 2025, 18:33
- קיבל.ה 166 לייקים
טוב מאודRedDrifter כתב: ↑14 יוני 2026, 23:18 דיווח שאמיר סהיטי לא מעוניין להמשיך במכבי בעקבות המצב הביטחוני
הרבה עבודה יש למכבי השנה והרבה סימני שאלה סביב שחקני מפתח
סהיטי שחקן ברמה גבוהה לליגה שלנו.
-
הצבי ישראל
- הצטרף: 18 ינואר 2022, 18:18
- קיבל.ה 119 לייקים
יש פה שיטטיות, מה שביתר מביאה זה ג'אנק, ההוא זבל וההוא נגר...
אצלינו עובדים בשקט.
בינתיים הם עם שחקנים שלא הייתי מתנגד שיהיו אצלינו ואנחנו רק עם פרבר ומחזרים אחרי דיארה.
אצלינו עובדים בשקט.
בינתיים הם עם שחקנים שלא הייתי מתנגד שיהיו אצלינו ואנחנו רק עם פרבר ומחזרים אחרי דיארה.
- כרובית
- הצטרף: 28 נובמבר 2020, 16:38
- קיבל.ה 1335 לייקים
קומבינת ההעברות הבלתי נגמרת בין אברמוב לבן זקן
- צ'ימבויקה
- הצטרף: 06 ינואר 2022, 14:19
- קיבל.ה 1198 לייקים
שכחת לציין שאצל מכבי יש הרבה סימני שאלה כי סהיטי לא ממשיך ודור פרץ לא חתם (יחתום בסוף)הצבי ישראל כתב: ↑15 יוני 2026, 08:19 יש פה שיטטיות, מה שביתר מביאה זה ג'אנק, ההוא זבל וההוא נגר...
אצלינו עובדים בשקט.
בינתיים הם עם שחקנים שלא הייתי מתנגד שיהיו אצלינו ואנחנו רק עם פרבר ומחזרים אחרי דיארה.
ברור- סיימו מעלינו בטבלה, הדיחו אותנו מהגביע ומקבלים בחזרה את השחקן היקר והאיכותי ביותר שלהם על הנייר
אצלנו? כמובן יש רק סימני קריאה כי יש שקט תעשייתי.
לויזו? זה מכה קלה בכנף. לא מתייחסים לזה פה בכלל. מדברים פה יותר על הנזק של העזיבה של שועה לבית״ר שלא תקרה מאשר על זה.
העובדה שאלקוקין כיום הוא האיש בתפקיד של בן שימול ויוספי (שאין חולק שהם שחקנים טובים בהרבה)? לא רלוונטי, כי יוספי פלופ והיה יקר מדי..
העובדה שירין לוי חזר לחיפה ויאיר מרדכי הובא לאגף שמאל בזמן שלנו יש שם כרגע את קרייב, שאנדה ובוסקילה? לא רלוונטי.
איש לא יודע להתנבא איך ייגמר הקיץ, גם אני לא, אבל לבוא ולהגיד שבית״ר הביאה פח, חיפה קורסת ומכבי בבעיה בזמן שאנחנו בלי לויזו ועם אל ים אלקוקין, למקין ופרבר
כשחקני סגל מרכזיים זה די משעשע.
-
dino
- הצטרף: 28 נובמבר 2020, 11:17
- קיבל.ה 3249 לייקים
נראה מה ישאר שם בסוףהצבי ישראל כתב: ↑15 יוני 2026, 08:19 יש פה שיטטיות, מה שביתר מביאה זה ג'אנק, ההוא זבל וההוא נגר...
אצלינו עובדים בשקט.
בינתיים הם עם שחקנים שלא הייתי מתנגד שיהיו אצלינו ואנחנו רק עם פרבר ומחזרים אחרי דיארה.
נמשיך לומר
-
L.S
- הצטרף: 27 אפריל 2022, 16:37
- קיבל.ה 2302 לייקים
אתה מתחרה עם עצמך על היצור הראשי בהצלחהצ'ימבויקה כתב: ↑15 יוני 2026, 12:27שכחת לציין שאצל מכבי יש הרבה סימני שאלה כי סהיטי לא ממשיך ודור פרץ לא חתם (יחתום בסוף)הצבי ישראל כתב: ↑15 יוני 2026, 08:19 יש פה שיטטיות, מה שביתר מביאה זה ג'אנק, ההוא זבל וההוא נגר...
אצלינו עובדים בשקט.
בינתיים הם עם שחקנים שלא הייתי מתנגד שיהיו אצלינו ואנחנו רק עם פרבר ומחזרים אחרי דיארה.
ברור- סיימו מעלינו בטבלה, הדיחו אותנו מהגביע ומקבלים בחזרה את השחקן היקר והאיכותי ביותר שלהם על הנייר
אצלנו? כמובן יש רק סימני קריאה כי יש שקט תעשייתי.
לויזו? זה מכה קלה בכנף. לא מתייחסים לזה פה בכלל. מדברים פה יותר על הנזק של העזיבה של שועה לבית״ר שלא תקרה מאשר על זה.
העובדה שאלקוקין כיום הוא האיש בתפקיד של בן שימול ויוספי (שאין חולק שהם שחקנים טובים בהרבה)? לא רלוונטי, כי יוספי פלופ והיה יקר מדי..
העובדה שירין לוי חזר לחיפה ויאיר מרדכי הובא לאגף שמאל בזמן שלנו יש שם כרגע את קרייב, שאנדה ובוסקילה? לא רלוונטי.
איש לא יודע להתנבא איך ייגמר הקיץ, גם אני לא, אבל לבוא ולהגיד שבית״ר הביאה פח, חיפה קורסת ומכבי בבעיה בזמן שאנחנו בלי לויזו ועם אל ים אלקוקין, למקין ופרבר
כשחקני סגל מרכזיים זה די משעשע.
הפועל, שיגעת אותי.
הפועל, הרסת אותי.
הפועל, הרסת אותי.
- צ'ימבויקה
- הצטרף: 06 ינואר 2022, 14:19
- קיבל.ה 1198 לייקים
לא ציפיתי ממשתמש כמוך להגיב לגופו של עניין.L.S כתב: ↑15 יוני 2026, 13:36אתה מתחרה עם עצמך על היצור הראשי בהצלחהצ'ימבויקה כתב: ↑15 יוני 2026, 12:27שכחת לציין שאצל מכבי יש הרבה סימני שאלה כי סהיטי לא ממשיך ודור פרץ לא חתם (יחתום בסוף)הצבי ישראל כתב: ↑15 יוני 2026, 08:19 יש פה שיטטיות, מה שביתר מביאה זה ג'אנק, ההוא זבל וההוא נגר...
אצלינו עובדים בשקט.
בינתיים הם עם שחקנים שלא הייתי מתנגד שיהיו אצלינו ואנחנו רק עם פרבר ומחזרים אחרי דיארה.
ברור- סיימו מעלינו בטבלה, הדיחו אותנו מהגביע ומקבלים בחזרה את השחקן היקר והאיכותי ביותר שלהם על הנייר
אצלנו? כמובן יש רק סימני קריאה כי יש שקט תעשייתי.
לויזו? זה מכה קלה בכנף. לא מתייחסים לזה פה בכלל. מדברים פה יותר על הנזק של העזיבה של שועה לבית״ר שלא תקרה מאשר על זה.
העובדה שאלקוקין כיום הוא האיש בתפקיד של בן שימול ויוספי (שאין חולק שהם שחקנים טובים בהרבה)? לא רלוונטי, כי יוספי פלופ והיה יקר מדי..
העובדה שירין לוי חזר לחיפה ויאיר מרדכי הובא לאגף שמאל בזמן שלנו יש שם כרגע את קרייב, שאנדה ובוסקילה? לא רלוונטי.
איש לא יודע להתנבא איך ייגמר הקיץ, גם אני לא, אבל לבוא ולהגיד שבית״ר הביאה פח, חיפה קורסת ומכבי בבעיה בזמן שאנחנו בלי לויזו ועם אל ים אלקוקין, למקין ופרבר
כשחקני סגל מרכזיים זה די משעשע.
בהצלחה לך עם סתימת הפיות.
יצור תקרא לחבריך.
נשיקות.
-
L.S
- הצטרף: 27 אפריל 2022, 16:37
- קיבל.ה 2302 לייקים
אתה יצור על!צ'ימבויקה כתב: ↑15 יוני 2026, 13:40לא ציפיתי ממשתמש כמוך להגיב לגופו של עניין.L.S כתב: ↑15 יוני 2026, 13:36אתה מתחרה עם עצמך על היצור הראשי בהצלחהצ'ימבויקה כתב: ↑15 יוני 2026, 12:27
שכחת לציין שאצל מכבי יש הרבה סימני שאלה כי סהיטי לא ממשיך ודור פרץ לא חתם (יחתום בסוף)
ברור- סיימו מעלינו בטבלה, הדיחו אותנו מהגביע ומקבלים בחזרה את השחקן היקר והאיכותי ביותר שלהם על הנייר
אצלנו? כמובן יש רק סימני קריאה כי יש שקט תעשייתי.
לויזו? זה מכה קלה בכנף. לא מתייחסים לזה פה בכלל. מדברים פה יותר על הנזק של העזיבה של שועה לבית״ר שלא תקרה מאשר על זה.
העובדה שאלקוקין כיום הוא האיש בתפקיד של בן שימול ויוספי (שאין חולק שהם שחקנים טובים בהרבה)? לא רלוונטי, כי יוספי פלופ והיה יקר מדי..
העובדה שירין לוי חזר לחיפה ויאיר מרדכי הובא לאגף שמאל בזמן שלנו יש שם כרגע את קרייב, שאנדה ובוסקילה? לא רלוונטי.
איש לא יודע להתנבא איך ייגמר הקיץ, גם אני לא, אבל לבוא ולהגיד שבית״ר הביאה פח, חיפה קורסת ומכבי בבעיה בזמן שאנחנו בלי לויזו ועם אל ים אלקוקין, למקין ופרבר
כשחקני סגל מרכזיים זה די משעשע.
בהצלחה לך עם סתימת הפיות.
יצור תקרא לחבריך.
נשיקות.
אני שלחתי לך פרטיות לא פעם, גם התנצלתי כשהרגשתי שאני פוגע בך באופן אישי.
אתה אובססיבי לאנשים שאומרים דיעה שונה ממך, ותמיד, אבל תמיד בוחר להתנסח בצורה מתלהמת.
על כל מילה שלי, או של "שוטרים" כמוני אתה ישר מגיב בהתלהמות ואגרסיביות ומנהל עלינו קמפיין כאן כבר מעל לשבוע כשאף אחד "מאיתנו" לא מגיב לך
שחרר, מותר לך לחשוב אחרת, ומותר לי לחשוב אחרת ממך
לכולנו יש מקום
תמצא חיים
*עריכה:
אתה בדרך אגב חוזר עקב לצד אגודל על ההתנהגות הפסיכוטית שלך מהקיץ הקודם, כשגם הפעם אתה תאכל מגה כובע.
הפועל, שיגעת אותי.
הפועל, הרסת אותי.
הפועל, הרסת אותי.
- צ'ימבויקה
- הצטרף: 06 ינואר 2022, 14:19
- קיבל.ה 1198 לייקים
תגיד, למה באשכול אחר אתה מסיק מסקנות בקשר למכבי וטוען שהם הולכים לקיץ מאתגר כי הם מאבדים את סהיטי?RedDrifter כתב: ↑12 יוני 2026, 18:45איך אפשר להגיב לך עניינית? באמת אני שואל
לדעתך זה רציני לדבר על מיקום ב12.6? עזוב
לדעתך זה רציני באופן כללי לצאת לתקשורת ולהצהיר שהפועל תסיים ב1-3? אף אחד לא יכול להבטיח לך שום דבר בספורט הזה.
כדורגל זה ספורט דינמי, מיליון ואחד דברים יכולים לקרות שיגרמו לך לסיים במקומות 6-10 גם.
כל מה שאתה בתור אוהד צריך לקוות לו הוא שיהיה הנהלה ובעלים שרוצים ופועלים לקדם את המועדון ומכניסים את היד לכיס - וזה בדיוק מה שיש לך.
למה זה רציני בעיניך לטעון עליי משהו בזמן שאתה עושה בדיוק את אותו דבר ביחס לקבוצות אחרות?
איך אתה ושניים שלושה משתמשים חיים עם הסתירה הפנימית הזו שמצד אחד אי אפשר לעשות ספקולציות על הפועל כי שקט תעשייתי ומצד שני מתבטאים חופשי שחיפה מתפוררת, שביתר הביאה שחקנים יקרים לא מוכחים ושמכבי בקיץ מאתגר..
- RedDrifter
- הצטרף: 20 יולי 2025, 15:08
- מיקום: אוסישקין
- קיבל.ה 931 לייקים
שמע אתה צריך טיפול
אף לא צעד לאחור 
-
הצבי ישראל
- הצטרף: 18 ינואר 2022, 18:18
- קיבל.ה 119 לייקים
גרמניה מארחים אירופה בבאטומי, איך הטיסות לשם ביחס להונגריה שלנו?
- Mendelson
- הצטרף: 12 אוגוסט 2024, 14:07
- קיבל.ה 982 לייקים
זולות יותר, זמינות יותר, ובעיקר האופציה של הלינה כנראה משתלמת ואיכותית יותר. וזה בלי לדבר על כך שהמטבח הגאורגי הוא בעיני המטבח הכי טעים שיש, גם יותר מהמטבח האיטלקי.הצבי ישראל כתב: ↑15 יוני 2026, 22:04 גרמניה מארחים אירופה בבאטומי, איך הטיסות לשם ביחס להונגריה שלנו?
אבל מה זה משנה איפה המטוס שלהם עושה תאונה?
