דף 1 מתוך 1

בית ו': הולנד, יפן, שבדיה ותוניסיה

נשלח: 14 יוני 2026, 23:28
על ידי אונישנקו
משחק קשוח בין הולנד ליפן.
מככב באגף שמאל של יפן - נקאמורה, שגנב לדיארה את אגף שמאל בריימס.

Re: בית ו': הולנד, יפן, שבדיה ותוניסיה

נשלח: 15 יוני 2026, 00:18
על ידי אונישנקו
אונישנקו כתב: 14 יוני 2026, 23:28 מככב באגף שמאל של יפן - נקאמורה, שגנב לדיארה את אגף שמאל בריימס.
ועכשיו כובש ליפנים.

Re: בית ו': הולנד, יפן, שבדיה ותוניסיה

נשלח: 15 יוני 2026, 00:21
על ידי תתאבד כבר
היפני עשה להולנדים רובן

Re: בית ו': הולנד, יפן, שבדיה ותוניסיה

נשלח: 15 יוני 2026, 00:24
על ידי Red_man
סוף סוף משחק של שתי נבחרות נורמליות

Re: בית ו': הולנד, יפן, שבדיה ותוניסיה

נשלח: 15 יוני 2026, 00:25
על ידי RedDrifter
איזה כיף לראות הולנד נגד יפן

נבחרות מעולות שחוויה לראות

Re: בית ו': הולנד, יפן, שבדיה ותוניסיה

נשלח: 15 יוני 2026, 00:27
על ידי אונישנקו
תתאבד כבר כתב: 15 יוני 2026, 00:21 היפני עשה להולנדים רובן
מהצד השני :sh-wink:

Re: בית ו': הולנד, יפן, שבדיה ותוניסיה

נשלח: 15 יוני 2026, 00:31
על ידי Red_man
איך זה שנאקמורה משחק רק בליגה השניה בצרפת?

Re: בית ו': הולנד, יפן, שבדיה ותוניסיה

נשלח: 15 יוני 2026, 04:59
על ידי KingAlpaca
מי הפרשנית?

Re: בית ו': הולנד, יפן, שבדיה ותוניסיה

נשלח: 15 יוני 2026, 05:28
על ידי תתאבד כבר
KingAlpaca כתב: 15 יוני 2026, 04:59 מי הפרשנית?
לא יודע אבל סוף סוף קיבלתי הסבר מספק לקטע הזה של ההפסקות. אשכרה קבוע בזמן דקה 22 ודקה 67 בהינתק ממה קורה בפועל במגרש (תנאי מזא). חרא על זה, באמת. אין בעיה להכניס הפסקות שתיה אם יש באמת מצב קיצוני, אבל שיחקו פה כדורגל לא מאתמול ואיכשהו זה עבר. כל משחק עכשיו נהיה שעתיים. 5 דק תוספת מחצית ראשונה, 8 שניה, עוד הפסקות.. אמא שלהם זונה

*יש מצב שהסבירו כבר קודם ואני לא ידעתי

Re: בית ו': הולנד, יפן, שבדיה ותוניסיה

נשלח: 15 יוני 2026, 05:40
על ידי KingAlpaca
איזה שיפוט נוראי.
ההגנה של הטוניסאים זאת משיכה בחולצה והשופט לא שורק על כלום.

Re: בית ו': הולנד, יפן, שבדיה ותוניסיה

נשלח: 15 יוני 2026, 06:53
על ידי KingAlpaca
יום פחות גרוע לאירופאיות

Re: בית ו': הולנד, יפן, שבדיה ותוניסיה

נשלח: 15 יוני 2026, 11:12
על ידי בעל(ת) האוב
משהו מאוד בקטנה: נכון זה נורא קטנוני, אבל - לפחות בחצי המגרש הימני, היתה איזו נקודה שבה קונסטרוקציה כלשהי של מעקות ביציע הסתירה חלק מהמגרש למה שמשודר במצלמה הראשית.
עכשיו נכון, זה באמת משהו נורא קטן, וזה גם היה חלק קטן מאוד של המגרש שהוסתר, אבל בכל זאת -
אתם כבר יודעים מזה שנים שהולך להיות שם אירוע שישודר בטלוויזיה, ועובדים הרבה על הכיסוי התקשורתי של המונדיאל.
לא מתכוננים לדברים כאלה? לא עושים סימולציות לראות איך זה יוצא כשמפעילים מצלמה מעמדה יעודית ומכוונים למגרש?

Re: בית ו': הולנד, יפן, שבדיה ותוניסיה

נשלח: 16 יוני 2026, 02:46
על ידי KingAlpaca
טוניסיה פיטרו את המאמן.
Wtf???!!!

Re: בית ו': הולנד, יפן, שבדיה ותוניסיה

נשלח: 20 יוני 2026, 20:50
על ידי dino
משחק טוב הולנד שוודיה

Re: בית ו': הולנד, יפן, שבדיה ותוניסיה

נשלח: 20 יוני 2026, 21:16
על ידי RedDrifter
איזה פירוק

Re: בית ו': הולנד, יפן, שבדיה ותוניסיה

נשלח: 20 יוני 2026, 21:57
על ידי nirgo
הכתומים הביסו את הצהובים!

אינשאללה גם בליגת העל

Re: בית ו': הולנד, יפן, שבדיה ותוניסיה

נשלח: 20 יוני 2026, 22:40
על ידי רווי
nirgo כתב: 20 יוני 2026, 21:57 הכתומים הביסו את הצהובים!

אינשאללה גם בליגת העל
בכדורסל? :whome:

Re: בית ו': הולנד, יפן, שבדיה ותוניסיה

נשלח: 21 יוני 2026, 08:47
על ידי D&3
KingAlpaca כתב: 16 יוני 2026, 02:46 טוניסיה פיטרו את המאמן.
Wtf???!!!
הביקורות מהללות

Re: בית ו': הולנד, יפן, שבדיה ותוניסיה

נשלח: 21 יוני 2026, 09:14
על ידי בונדר
רווי כתב: 20 יוני 2026, 22:40
nirgo כתב: 20 יוני 2026, 21:57 הכתומים הביסו את הצהובים!

אינשאללה גם בליגת העל
בכדורסל? :whome:
היה לי הלילה סיוט שאני רואה משחק נוער, והפועל משחקים עם כתום שחור של בני יהודה.

Re: בית ו': הולנד, יפן, שבדיה ותוניסיה

נשלח: 21 יוני 2026, 10:45
על ידי nirgo
רווי כתב: 20 יוני 2026, 22:40
nirgo כתב: 20 יוני 2026, 21:57 הכתומים הביסו את הצהובים!

אינשאללה גם בליגת העל
בכדורסל? :whome:
בכל ענף