בית ו': הולנד, יפן, שבדיה ותוניסיה

שליחת תגובה
אונישנקו
הצטרף: 29 נובמבר 2020, 02:11
קיבל.ה  535 לייקים

משחק קשוח בין הולנד ליפן.
מככב באגף שמאל של יפן - נקאמורה, שגנב לדיארה את אגף שמאל בריימס.
אונישנקו
הצטרף: 29 נובמבר 2020, 02:11
קיבל.ה  535 לייקים

אונישנקו כתב: 14 יוני 2026, 23:28 מככב באגף שמאל של יפן - נקאמורה, שגנב לדיארה את אגף שמאל בריימס.
ועכשיו כובש ליפנים.
סמל אישי של משתמש
תתאבד כבר
הצטרף: 30 נובמבר 2020, 22:56
קיבל.ה  170 לייקים

היפני עשה להולנדים רובן
אנשי הפועל תל אביב כדורסל, הציון שלכם הוא 0. תשתפרו בבקשה - ת.כ, ערב המשחק נגד הפ' ב"ש

כל העוולות אחת הן, והמחשבה שלא כך, היא מקור כל העוולות.
וחוץ מזה, לשם מה נתכנסנו? יאללה הפועל!
Red_man
הצטרף: 27 נובמבר 2020, 09:43
קיבל.ה  2757 לייקים

סוף סוף משחק של שתי נבחרות נורמליות
סמל אישי של משתמש
RedDrifter
הצטרף: 20 יולי 2025, 15:08
מיקום: אוסישקין
קיבל.ה  934 לייקים

איזה כיף לראות הולנד נגד יפן

נבחרות מעולות שחוויה לראות
אף לא צעד לאחור :hapoel:
אונישנקו
הצטרף: 29 נובמבר 2020, 02:11
קיבל.ה  535 לייקים

תתאבד כבר כתב: 15 יוני 2026, 00:21 היפני עשה להולנדים רובן
מהצד השני :sh-wink:
Red_man
הצטרף: 27 נובמבר 2020, 09:43
קיבל.ה  2757 לייקים

איך זה שנאקמורה משחק רק בליגה השניה בצרפת?
סמל אישי של משתמש
KingAlpaca
הצטרף: 13 נובמבר 2020, 15:08
קיבל.ה  2072 לייקים

מי הפרשנית?
האדום הצורר:
גם הבוסטר שלא ניתן כמעט בשום מקום במערב וכבר ניתן לשליש מהאוכלוסייה כאן זה רק בגלל שישראל הצליחה להשיג את החיסונים לפני כולם? אתה מאמין לחרטוטים של עצמך?

מי אנחנו? אנחנו בית"ר!
סמל אישי של משתמש
תתאבד כבר
הצטרף: 30 נובמבר 2020, 22:56
קיבל.ה  170 לייקים

KingAlpaca כתב: 15 יוני 2026, 04:59 מי הפרשנית?
לא יודע אבל סוף סוף קיבלתי הסבר מספק לקטע הזה של ההפסקות. אשכרה קבוע בזמן דקה 22 ודקה 67 בהינתק ממה קורה בפועל במגרש (תנאי מזא). חרא על זה, באמת. אין בעיה להכניס הפסקות שתיה אם יש באמת מצב קיצוני, אבל שיחקו פה כדורגל לא מאתמול ואיכשהו זה עבר. כל משחק עכשיו נהיה שעתיים. 5 דק תוספת מחצית ראשונה, 8 שניה, עוד הפסקות.. אמא שלהם זונה

*יש מצב שהסבירו כבר קודם ואני לא ידעתי
אנשי הפועל תל אביב כדורסל, הציון שלכם הוא 0. תשתפרו בבקשה - ת.כ, ערב המשחק נגד הפ' ב"ש

כל העוולות אחת הן, והמחשבה שלא כך, היא מקור כל העוולות.
וחוץ מזה, לשם מה נתכנסנו? יאללה הפועל!
סמל אישי של משתמש
KingAlpaca
הצטרף: 13 נובמבר 2020, 15:08
קיבל.ה  2072 לייקים

איזה שיפוט נוראי.
ההגנה של הטוניסאים זאת משיכה בחולצה והשופט לא שורק על כלום.
האדום הצורר:
גם הבוסטר שלא ניתן כמעט בשום מקום במערב וכבר ניתן לשליש מהאוכלוסייה כאן זה רק בגלל שישראל הצליחה להשיג את החיסונים לפני כולם? אתה מאמין לחרטוטים של עצמך?

מי אנחנו? אנחנו בית"ר!
סמל אישי של משתמש
KingAlpaca
הצטרף: 13 נובמבר 2020, 15:08
קיבל.ה  2072 לייקים

יום פחות גרוע לאירופאיות
האדום הצורר:
גם הבוסטר שלא ניתן כמעט בשום מקום במערב וכבר ניתן לשליש מהאוכלוסייה כאן זה רק בגלל שישראל הצליחה להשיג את החיסונים לפני כולם? אתה מאמין לחרטוטים של עצמך?

מי אנחנו? אנחנו בית"ר!
סמל אישי של משתמש
בעל(ת) האוב
הצטרף: 27 נובמבר 2020, 12:51
קיבל.ה  298 לייקים

משהו מאוד בקטנה: נכון זה נורא קטנוני, אבל - לפחות בחצי המגרש הימני, היתה איזו נקודה שבה קונסטרוקציה כלשהי של מעקות ביציע הסתירה חלק מהמגרש למה שמשודר במצלמה הראשית.
עכשיו נכון, זה באמת משהו נורא קטן, וזה גם היה חלק קטן מאוד של המגרש שהוסתר, אבל בכל זאת -
אתם כבר יודעים מזה שנים שהולך להיות שם אירוע שישודר בטלוויזיה, ועובדים הרבה על הכיסוי התקשורתי של המונדיאל.
לא מתכוננים לדברים כאלה? לא עושים סימולציות לראות איך זה יוצא כשמפעילים מצלמה מעמדה יעודית ומכוונים למגרש?
רינגו סטאר המלך

"כל מקרה מוות הוא כישלון של מדע הרפואה" (נדמה לי שאמר את זה המשורר דוד אבידן, אבל לא בטוח).
סמל אישי של משתמש
KingAlpaca
הצטרף: 13 נובמבר 2020, 15:08
קיבל.ה  2072 לייקים

טוניסיה פיטרו את המאמן.
Wtf???!!!
האדום הצורר:
גם הבוסטר שלא ניתן כמעט בשום מקום במערב וכבר ניתן לשליש מהאוכלוסייה כאן זה רק בגלל שישראל הצליחה להשיג את החיסונים לפני כולם? אתה מאמין לחרטוטים של עצמך?

מי אנחנו? אנחנו בית"ר!
dino
הצטרף: 28 נובמבר 2020, 11:17
קיבל.ה  3252 לייקים

משחק טוב הולנד שוודיה
סמל אישי של משתמש
RedDrifter
הצטרף: 20 יולי 2025, 15:08
מיקום: אוסישקין
קיבל.ה  934 לייקים

איזה פירוק
אף לא צעד לאחור :hapoel:
nirgo
הצטרף: 24 ינואר 2022, 23:08
קיבל.ה  755 לייקים

הכתומים הביסו את הצהובים!

אינשאללה גם בליגת העל
סמל אישי של משתמש
רווי
הצטרף: 03 ספטמבר 2023, 14:32
קיבל.ה  1550 לייקים

nirgo כתב: 20 יוני 2026, 21:57 הכתומים הביסו את הצהובים!

אינשאללה גם בליגת העל
בכדורסל? :whome:
OMG עווופררר
D&3
הצטרף: 24 יוני 2021, 15:49
קיבל.ה  1793 לייקים

KingAlpaca כתב: 16 יוני 2026, 02:46 טוניסיה פיטרו את המאמן.
Wtf???!!!
הביקורות מהללות
סמל אישי של משתמש
בונדר
הצטרף: 05 דצמבר 2020, 23:37
קיבל.ה  442 לייקים

רווי כתב: 20 יוני 2026, 22:40
nirgo כתב: 20 יוני 2026, 21:57 הכתומים הביסו את הצהובים!

אינשאללה גם בליגת העל
בכדורסל? :whome:
היה לי הלילה סיוט שאני רואה משחק נוער, והפועל משחקים עם כתום שחור של בני יהודה.
אז הוא לא למד שום לקח, ואין לו שכל גם להצטער.

מחדל טקטי
nirgo
הצטרף: 24 ינואר 2022, 23:08
קיבל.ה  755 לייקים

רווי כתב: 20 יוני 2026, 22:40
nirgo כתב: 20 יוני 2026, 21:57 הכתומים הביסו את הצהובים!

אינשאללה גם בליגת העל
בכדורסל? :whome:
בכל ענף
שליחת תגובה