משחק קשוח בין הולנד ליפן.
מככב באגף שמאל של יפן - נקאמורה, שגנב לדיארה את אגף שמאל בריימס.
בית ו': הולנד, יפן, שבדיה ותוניסיה
-
אונישנקו
- הצטרף: 29 נובמבר 2020, 02:11
- קיבל.ה 535 לייקים
- תתאבד כבר
- הצטרף: 30 נובמבר 2020, 22:56
- קיבל.ה 170 לייקים
היפני עשה להולנדים רובן
אנשי הפועל תל אביב כדורסל, הציון שלכם הוא 0. תשתפרו בבקשה - ת.כ, ערב המשחק נגד הפ' ב"ש
כל העוולות אחת הן, והמחשבה שלא כך, היא מקור כל העוולות.
וחוץ מזה, לשם מה נתכנסנו? יאללה הפועל!
כל העוולות אחת הן, והמחשבה שלא כך, היא מקור כל העוולות.
וחוץ מזה, לשם מה נתכנסנו? יאללה הפועל!
-
Red_man
- הצטרף: 27 נובמבר 2020, 09:43
- קיבל.ה 2757 לייקים
סוף סוף משחק של שתי נבחרות נורמליות
- RedDrifter
- הצטרף: 20 יולי 2025, 15:08
- מיקום: אוסישקין
- קיבל.ה 934 לייקים
איזה כיף לראות הולנד נגד יפן
נבחרות מעולות שחוויה לראות
נבחרות מעולות שחוויה לראות
אף לא צעד לאחור 
-
אונישנקו
- הצטרף: 29 נובמבר 2020, 02:11
- קיבל.ה 535 לייקים
-
Red_man
- הצטרף: 27 נובמבר 2020, 09:43
- קיבל.ה 2757 לייקים
איך זה שנאקמורה משחק רק בליגה השניה בצרפת?
- KingAlpaca
- הצטרף: 13 נובמבר 2020, 15:08
- קיבל.ה 2072 לייקים
מי הפרשנית?
האדום הצורר:
גם הבוסטר שלא ניתן כמעט בשום מקום במערב וכבר ניתן לשליש מהאוכלוסייה כאן זה רק בגלל שישראל הצליחה להשיג את החיסונים לפני כולם? אתה מאמין לחרטוטים של עצמך?
מי אנחנו? אנחנו בית"ר!
גם הבוסטר שלא ניתן כמעט בשום מקום במערב וכבר ניתן לשליש מהאוכלוסייה כאן זה רק בגלל שישראל הצליחה להשיג את החיסונים לפני כולם? אתה מאמין לחרטוטים של עצמך?
מי אנחנו? אנחנו בית"ר!
- תתאבד כבר
- הצטרף: 30 נובמבר 2020, 22:56
- קיבל.ה 170 לייקים
לא יודע אבל סוף סוף קיבלתי הסבר מספק לקטע הזה של ההפסקות. אשכרה קבוע בזמן דקה 22 ודקה 67 בהינתק ממה קורה בפועל במגרש (תנאי מזא). חרא על זה, באמת. אין בעיה להכניס הפסקות שתיה אם יש באמת מצב קיצוני, אבל שיחקו פה כדורגל לא מאתמול ואיכשהו זה עבר. כל משחק עכשיו נהיה שעתיים. 5 דק תוספת מחצית ראשונה, 8 שניה, עוד הפסקות.. אמא שלהם זונה
*יש מצב שהסבירו כבר קודם ואני לא ידעתי
אנשי הפועל תל אביב כדורסל, הציון שלכם הוא 0. תשתפרו בבקשה - ת.כ, ערב המשחק נגד הפ' ב"ש
כל העוולות אחת הן, והמחשבה שלא כך, היא מקור כל העוולות.
וחוץ מזה, לשם מה נתכנסנו? יאללה הפועל!
כל העוולות אחת הן, והמחשבה שלא כך, היא מקור כל העוולות.
וחוץ מזה, לשם מה נתכנסנו? יאללה הפועל!
- KingAlpaca
- הצטרף: 13 נובמבר 2020, 15:08
- קיבל.ה 2072 לייקים
איזה שיפוט נוראי.
ההגנה של הטוניסאים זאת משיכה בחולצה והשופט לא שורק על כלום.
ההגנה של הטוניסאים זאת משיכה בחולצה והשופט לא שורק על כלום.
האדום הצורר:
גם הבוסטר שלא ניתן כמעט בשום מקום במערב וכבר ניתן לשליש מהאוכלוסייה כאן זה רק בגלל שישראל הצליחה להשיג את החיסונים לפני כולם? אתה מאמין לחרטוטים של עצמך?
מי אנחנו? אנחנו בית"ר!
גם הבוסטר שלא ניתן כמעט בשום מקום במערב וכבר ניתן לשליש מהאוכלוסייה כאן זה רק בגלל שישראל הצליחה להשיג את החיסונים לפני כולם? אתה מאמין לחרטוטים של עצמך?
מי אנחנו? אנחנו בית"ר!
- KingAlpaca
- הצטרף: 13 נובמבר 2020, 15:08
- קיבל.ה 2072 לייקים
יום פחות גרוע לאירופאיות
האדום הצורר:
גם הבוסטר שלא ניתן כמעט בשום מקום במערב וכבר ניתן לשליש מהאוכלוסייה כאן זה רק בגלל שישראל הצליחה להשיג את החיסונים לפני כולם? אתה מאמין לחרטוטים של עצמך?
מי אנחנו? אנחנו בית"ר!
גם הבוסטר שלא ניתן כמעט בשום מקום במערב וכבר ניתן לשליש מהאוכלוסייה כאן זה רק בגלל שישראל הצליחה להשיג את החיסונים לפני כולם? אתה מאמין לחרטוטים של עצמך?
מי אנחנו? אנחנו בית"ר!
- בעל(ת) האוב
- הצטרף: 27 נובמבר 2020, 12:51
- קיבל.ה 298 לייקים
משהו מאוד בקטנה: נכון זה נורא קטנוני, אבל - לפחות בחצי המגרש הימני, היתה איזו נקודה שבה קונסטרוקציה כלשהי של מעקות ביציע הסתירה חלק מהמגרש למה שמשודר במצלמה הראשית.
עכשיו נכון, זה באמת משהו נורא קטן, וזה גם היה חלק קטן מאוד של המגרש שהוסתר, אבל בכל זאת -
אתם כבר יודעים מזה שנים שהולך להיות שם אירוע שישודר בטלוויזיה, ועובדים הרבה על הכיסוי התקשורתי של המונדיאל.
לא מתכוננים לדברים כאלה? לא עושים סימולציות לראות איך זה יוצא כשמפעילים מצלמה מעמדה יעודית ומכוונים למגרש?
עכשיו נכון, זה באמת משהו נורא קטן, וזה גם היה חלק קטן מאוד של המגרש שהוסתר, אבל בכל זאת -
אתם כבר יודעים מזה שנים שהולך להיות שם אירוע שישודר בטלוויזיה, ועובדים הרבה על הכיסוי התקשורתי של המונדיאל.
לא מתכוננים לדברים כאלה? לא עושים סימולציות לראות איך זה יוצא כשמפעילים מצלמה מעמדה יעודית ומכוונים למגרש?
רינגו סטאר המלך
"כל מקרה מוות הוא כישלון של מדע הרפואה" (נדמה לי שאמר את זה המשורר דוד אבידן, אבל לא בטוח).
"כל מקרה מוות הוא כישלון של מדע הרפואה" (נדמה לי שאמר את זה המשורר דוד אבידן, אבל לא בטוח).
- KingAlpaca
- הצטרף: 13 נובמבר 2020, 15:08
- קיבל.ה 2072 לייקים
טוניסיה פיטרו את המאמן.
Wtf???!!!
Wtf???!!!
האדום הצורר:
גם הבוסטר שלא ניתן כמעט בשום מקום במערב וכבר ניתן לשליש מהאוכלוסייה כאן זה רק בגלל שישראל הצליחה להשיג את החיסונים לפני כולם? אתה מאמין לחרטוטים של עצמך?
מי אנחנו? אנחנו בית"ר!
גם הבוסטר שלא ניתן כמעט בשום מקום במערב וכבר ניתן לשליש מהאוכלוסייה כאן זה רק בגלל שישראל הצליחה להשיג את החיסונים לפני כולם? אתה מאמין לחרטוטים של עצמך?
מי אנחנו? אנחנו בית"ר!
- RedDrifter
- הצטרף: 20 יולי 2025, 15:08
- מיקום: אוסישקין
- קיבל.ה 934 לייקים
איזה פירוק
אף לא צעד לאחור 
-
nirgo
- הצטרף: 24 ינואר 2022, 23:08
- קיבל.ה 755 לייקים
הכתומים הביסו את הצהובים!
אינשאללה גם בליגת העל
אינשאללה גם בליגת העל
- רווי
- הצטרף: 03 ספטמבר 2023, 14:32
- קיבל.ה 1550 לייקים
-
D&3
- הצטרף: 24 יוני 2021, 15:49
- קיבל.ה 1793 לייקים
- בונדר
- הצטרף: 05 דצמבר 2020, 23:37
- קיבל.ה 442 לייקים
-
nirgo
- הצטרף: 24 ינואר 2022, 23:08
- קיבל.ה 755 לייקים
