יום שלישי 23.06 גמר משחק 4
מצטער זה על מאמן
אם הוא לא צורח עליהם כבר לפני 4 שיגורים מיותרים כאלה אז הם ימשכו
אם הוא לא צורח עליהם כבר לפני 4 שיגורים מיותרים כאלה אז הם ימשכו
- גביזון
- הצטרף: 25 יוני 2022, 23:09
- קיבל.ה 5211 לייקים
אם לא היינו כלום אחוז מהעונשין היינו מוביליםRedDrifter כתב:תודה מיציץ עוד משחק לפנתיאון של האיש עם ה6 מיליון אירו שכר
תמשיכו להלל אותו
Sent from my 22101320G using Tapatalk
- רווי
- הצטרף: 03 ספטמבר 2023, 14:32
- קיבל.ה 1550 לייקים
-
Charlie
- הצטרף: 06 דצמבר 2020, 23:52
- קיבל.ה 1237 לייקים
דקה לסוף
פיגור נקודה
איפה גינת ואוטורו?
פיגור נקודה
איפה גינת ואוטורו?
- KingAlpaca
- הצטרף: 13 נובמבר 2020, 15:08
- קיבל.ה 2072 לייקים
KingAlpaca כתב: ↑23 יוני 2026, 22:38 תעיף כבר את מישיש הסרטן הזה ושים את הכדור ביד של ים, הוא לגמרי הרוויח את זה היום.
האדום הצורר:
גם הבוסטר שלא ניתן כמעט בשום מקום במערב וכבר ניתן לשליש מהאוכלוסייה כאן זה רק בגלל שישראל הצליחה להשיג את החיסונים לפני כולם? אתה מאמין לחרטוטים של עצמך?
מי אנחנו? אנחנו בית"ר!
גם הבוסטר שלא ניתן כמעט בשום מקום במערב וכבר ניתן לשליש מהאוכלוסייה כאן זה רק בגלל שישראל הצליחה להשיג את החיסונים לפני כולם? אתה מאמין לחרטוטים של עצמך?
מי אנחנו? אנחנו בית"ר!
- פרימו לוי
- הצטרף: 28 נובמבר 2020, 20:45
- קיבל.ה 2050 לייקים
שמישהו שליד איטודיס יצעק לו שיעלה עכשיו עם אוטורו ואודיאסי ביחד אמן
-
Charlie
- הצטרף: 06 דצמבר 2020, 23:52
- קיבל.ה 1237 לייקים
עם בלייקני ובראיינט לא צריך את מדרlior777 כתב:כואב על ים, מה שהוא יכל לעשות בסדרה הזאת עם בלייקני ובראיינט לידו.. ואסה מתפרק לחתיכות, זה נראה גמור.
זה נגמר בסוויפ
Sent from my iPhone using Tapatalk
- RedDrifter
- הצטרף: 20 יולי 2025, 15:08
- מיקום: אוסישקין
- קיבל.ה 934 לייקים
העונשין בעיה מסכים
העניין שאנשים פה מגינים על מיציץ עם 2 משחקים טובים בעונה שלמה אני לא מבין. שחקן עם שכר כזה חייב להצדיק את זה צר לי
אף לא צעד לאחור 
-
איש גדול
- הצטרף: 19 מאי 2025, 14:31
- קיבל.ה 644 לייקים
מיציץ נופל מהרגליים וזה הגיוני
גם אצלהם שחקנים גמורים
זה משחק שמוכרע על העונשין
גם אצלהם שחקנים גמורים
זה משחק שמוכרע על העונשין
-
רק הפועל
- הצטרף: 28 נובמבר 2020, 19:27
- קיבל.ה 3199 לייקים
יאלה נחטיא שוב פעמיים , עזבו אותנו כבר
-
Red_man
- הצטרף: 27 נובמבר 2020, 09:43
- קיבל.ה 2764 לייקים
כן תומר תצביע על סורקין במקום לצאת אליו. חבורת מטומטמים
- RedDrifter
- הצטרף: 20 יולי 2025, 15:08
- מיקום: אוסישקין
- קיבל.ה 934 לייקים
אלוהים כנראה באמת אוהב אותם אין הסבר אחר לכל הסלים הקשים האלה
אף לא צעד לאחור 
-
וינסנט
- הצטרף: 01 יוני 2023, 13:29
- קיבל.ה 534 לייקים
הנה מפסידים על ההגנה, מגיע לנו. שחקנים בלי כבוד ומאמן אפס.
- RedDrifter
- הצטרף: 20 יולי 2025, 15:08
- מיקום: אוסישקין
- קיבל.ה 934 לייקים
כל עונה אותו סיפור כל עונה אותם בעיות
אף לא צעד לאחור 
-
Red_man
- הצטרף: 27 נובמבר 2020, 09:43
- קיבל.ה 2764 לייקים
שום אלוהים
הפסד עלינו
שיחקנו לא חכם כל כך הרבה פעמים היום
המשחק הזה היה צריך להיות בפלוס 10 קבוע לנו
-
Red_man
- הצטרף: 27 נובמבר 2020, 09:43
- קיבל.ה 2764 לייקים
אליפות שניה שגינת מזיין לנו. סע סע לירושלים
-
רק הפועל
- הצטרף: 28 נובמבר 2020, 19:27
- קיבל.ה 3199 לייקים
אני אומר להעיף את כל הסגל הזה לא מגיע להם תראו כמה הם מרוויחים משחק אחד על מכבי בפליאוף הזה לא יכולנו להראות עליונות משחק אחד חבורת אפסים בסוף גם מפסידים אליפות ביד אליהו אדום , כלומניקים רק את מדר וגינת אני משאיר פה
- RedDrifter
- הצטרף: 20 יולי 2025, 15:08
- מיקום: אוסישקין
- קיבל.ה 934 לייקים
פחחחח ים מה זה היה למה לא ללכת על מהלך של שלוש
פשוט סיום בושה לסדרה הזאת
לכל מי שהגן על מיציץ עוד משחק לפנתיאון של הMVP תודה!
פשוט סיום בושה לסדרה הזאת
לכל מי שהגן על מיציץ עוד משחק לפנתיאון של הMVP תודה!
אף לא צעד לאחור 
- רווי
- הצטרף: 03 ספטמבר 2023, 14:32
- קיבל.ה 1550 לייקים
שיבדקו עבירה על ים קודם השרמוטות
OMG עווופררר
-
joshsoos
- הצטרף: 27 נובמבר 2020, 10:44
- קיבל.ה 983 לייקים
ירידה בזיונית להגנה בפוזשן קריטי, ואחרי עונשין. תודה רבה, באמת
-
Niro
- הצטרף: 27 נובמבר 2020, 17:09
- קיבל.ה 2930 לייקים
מפסידים פה אליפות על חוסר ריכוז ושופטים נאצים, חבל
-
Charlie
- הצטרף: 06 דצמבר 2020, 23:52
- קיבל.ה 1237 לייקים
מספיק שהיו קולעים באחוזים נורמלים מהקו
Sent from my iPhone using Tapatalk
Sent from my iPhone using Tapatalk
- גביזון
- הצטרף: 25 יוני 2022, 23:09
- קיבל.ה 5211 לייקים
יעלו ויבואו השמחים הקבועים
זה הזמן שלכם לפרוח בצהוב
Sent from my 22101320G using Tapatalk
זה הזמן שלכם לפרוח בצהוב
Sent from my 22101320G using Tapatalk
קבלת החלטות מביכה בחצי השני
השופטים מעצבנים אבל זה לא מה שהכריע
כל כך הרבה זריקות מטופשות
בפעמים היחידות שהלכו פנימה עשו סל
אז למה לא עשיתם את זה כל התקפה
השופטים מעצבנים אבל זה לא מה שהכריע
כל כך הרבה זריקות מטופשות
בפעמים היחידות שהלכו פנימה עשו סל
אז למה לא עשיתם את זה כל התקפה
- גביזון
- הצטרף: 25 יוני 2022, 23:09
- קיבל.ה 5211 לייקים
Charlie כתב:מספיק שהיו קולעים באחוזים נורמלים מהקו
Sent from my iPhone using Tapatalk







Sent from my 22101320G using Tapatalk
-
פומפה
- הצטרף: 12 ינואר 2021, 15:16
- קיבל.ה 772 לייקים
איזו ירידה להגנה לעזאזל אותו סיפור כמו עם השלשה של בולדווין איך זה קורה קיבינימט איך
-
Zvim
- הצטרף: 22 מאי 2022, 23:31
- קיבל.ה 135 לייקים
אנחנו מפסידים בגלל שהשארנו 10 נק מהקו ואדון מציץ 2 מ 11
אנחנו פראיירים!
Sent from my SM-S947B using Tapatalk
אנחנו פראיירים!
Sent from my SM-S947B using Tapatalk
- רווי
- הצטרף: 03 ספטמבר 2023, 14:32
- קיבל.ה 1550 לייקים
רציתי שיחטא כדי שייגמר אבל הוא טוב מידיי
OMG עווופררר
- RedDrifter
- הצטרף: 20 יולי 2025, 15:08
- מיקום: אוסישקין
- קיבל.ה 934 לייקים
-
פומפה
- הצטרף: 12 ינואר 2021, 15:16
- קיבל.ה 772 לייקים
איך אני רואה שיש לנו אופציה לכדור אחרון להשוות שלשה ובמקום שים יזרוק מיציץ זורק ומחטיא
- רווי
- הצטרף: 03 ספטמבר 2023, 14:32
- קיבל.ה 1550 לייקים
יאללה הביתה
מוות לצהובים יותר גרועים מחיזבאללה
מוות לצהובים יותר גרועים מחיזבאללה
OMG עווופררר
- KingAlpaca
- הצטרף: 13 נובמבר 2020, 15:08
- קיבל.ה 2072 לייקים
יש מצב שגמרתי עם כדורסל
האדום הצורר:
גם הבוסטר שלא ניתן כמעט בשום מקום במערב וכבר ניתן לשליש מהאוכלוסייה כאן זה רק בגלל שישראל הצליחה להשיג את החיסונים לפני כולם? אתה מאמין לחרטוטים של עצמך?
מי אנחנו? אנחנו בית"ר!
גם הבוסטר שלא ניתן כמעט בשום מקום במערב וכבר ניתן לשליש מהאוכלוסייה כאן זה רק בגלל שישראל הצליחה להשיג את החיסונים לפני כולם? אתה מאמין לחרטוטים של עצמך?
מי אנחנו? אנחנו בית"ר!
