יום שלישי 23.06 גמר משחק 4

מועצת הכדורסל של אוהדי הפועל
לזכרו של אורי שלף ז"ל, ממיסדי עמותת הפועל אוסישקין
סמל אישי של משתמש
רווי
הצטרף: 03 ספטמבר 2023, 14:32
קיבל.ה  1550 לייקים

יאללה הפועל יאלללה
OMG עווופררר
סמל אישי של משתמש
רדפוקס
הצטרף: 28 נובמבר 2020, 21:46
קיבל.ה  6345 לייקים

זריקה חרפה של מיציץ
Nsumbo
הצטרף: 13 פברואר 2022, 11:00
קיבל.ה  60 לייקים

מצטער זה על מאמן
אם הוא לא צורח עליהם כבר לפני 4 שיגורים מיותרים כאלה אז הם ימשכו
סמל אישי של משתמש
גביזון
הצטרף: 25 יוני 2022, 23:09
קיבל.ה  5211 לייקים

RedDrifter כתב:תודה מיציץ עוד משחק לפנתיאון של האיש עם ה6 מיליון אירו שכר

תמשיכו להלל אותו
אם לא היינו כלום אחוז מהעונשין היינו מובילים

Sent from my 22101320G using Tapatalk

סמל אישי של משתמש
רווי
הצטרף: 03 ספטמבר 2023, 14:32
קיבל.ה  1550 לייקים

רווי כתב: 23 יוני 2026, 22:35 In YaMadar We Trust
OMG עווופררר
Charlie
הצטרף: 06 דצמבר 2020, 23:52
קיבל.ה  1237 לייקים

דקה לסוף
פיגור נקודה
איפה גינת ואוטורו?
סמל אישי של משתמש
KingAlpaca
הצטרף: 13 נובמבר 2020, 15:08
קיבל.ה  2072 לייקים

KingAlpaca כתב: 23 יוני 2026, 22:38 תעיף כבר את מישיש הסרטן הזה ושים את הכדור ביד של ים, הוא לגמרי הרוויח את זה היום.
האדום הצורר:
גם הבוסטר שלא ניתן כמעט בשום מקום במערב וכבר ניתן לשליש מהאוכלוסייה כאן זה רק בגלל שישראל הצליחה להשיג את החיסונים לפני כולם? אתה מאמין לחרטוטים של עצמך?

מי אנחנו? אנחנו בית"ר!
סמל אישי של משתמש
פרימו לוי
הצטרף: 28 נובמבר 2020, 20:45
קיבל.ה  2050 לייקים

שמישהו שליד איטודיס יצעק לו שיעלה עכשיו עם אוטורו ואודיאסי ביחד אמן
Charlie
הצטרף: 06 דצמבר 2020, 23:52
קיבל.ה  1237 לייקים

lior777 כתב:כואב על ים, מה שהוא יכל לעשות בסדרה הזאת עם בלייקני ובראיינט לידו.. ואסה מתפרק לחתיכות, זה נראה גמור.
עם בלייקני ובראיינט לא צריך את מדר
זה נגמר בסוויפ


Sent from my iPhone using Tapatalk
סמל אישי של משתמש
RedDrifter
הצטרף: 20 יולי 2025, 15:08
מיקום: אוסישקין
קיבל.ה  934 לייקים

גביזון כתב: 23 יוני 2026, 22:39
RedDrifter כתב:תודה מיציץ עוד משחק לפנתיאון של האיש עם ה6 מיליון אירו שכר

תמשיכו להלל אותו
אם לא היינו כלום אחוז מהעונשין היינו מובילים

Sent from my 22101320G using Tapatalk
העונשין בעיה מסכים

העניין שאנשים פה מגינים על מיציץ עם 2 משחקים טובים בעונה שלמה אני לא מבין. שחקן עם שכר כזה חייב להצדיק את זה צר לי
אף לא צעד לאחור :hapoel:
איש גדול
הצטרף: 19 מאי 2025, 14:31
קיבל.ה  644 לייקים

מיציץ נופל מהרגליים וזה הגיוני
גם אצלהם שחקנים גמורים
זה משחק שמוכרע על העונשין
רק הפועל
הצטרף: 28 נובמבר 2020, 19:27
קיבל.ה  3199 לייקים

יאלה נחטיא שוב פעמיים , עזבו אותנו כבר
Red_man
הצטרף: 27 נובמבר 2020, 09:43
קיבל.ה  2764 לייקים

כן תומר תצביע על סורקין במקום לצאת אליו. חבורת מטומטמים
רק הפועל
הצטרף: 28 נובמבר 2020, 19:27
קיבל.ה  3199 לייקים

מגיע לנו , חבורת אפסים מגיע לנו
סמל אישי של משתמש
RedDrifter
הצטרף: 20 יולי 2025, 15:08
מיקום: אוסישקין
קיבל.ה  934 לייקים

אלוהים כנראה באמת אוהב אותם אין הסבר אחר לכל הסלים הקשים האלה
אף לא צעד לאחור :hapoel:
וינסנט
הצטרף: 01 יוני 2023, 13:29
קיבל.ה  534 לייקים

הנה מפסידים על ההגנה, מגיע לנו. שחקנים בלי כבוד ומאמן אפס.
סמל אישי של משתמש
RedDrifter
הצטרף: 20 יולי 2025, 15:08
מיקום: אוסישקין
קיבל.ה  934 לייקים

כל עונה אותו סיפור כל עונה אותם בעיות
אף לא צעד לאחור :hapoel:
Red_man
הצטרף: 27 נובמבר 2020, 09:43
קיבל.ה  2764 לייקים

קח אחריות וצא אליו לפינה יסמרטוט
סמל אישי של משתמש
רווי
הצטרף: 03 ספטמבר 2023, 14:32
קיבל.ה  1550 לייקים

כוסרבאק
OMG עווופררר
Red_man
הצטרף: 27 נובמבר 2020, 09:43
קיבל.ה  2764 לייקים

וינסנט כתב: 23 יוני 2026, 22:44 הנה מפסידים על ההגנה, מגיע לנו. שחקנים בלי כבוד ומאמן אפס.
למה המאמן לא יצא אליו? לא זה גינת שהצביע במקום לקחת אחריות ולצאת אליו. אידיוט
Nsumbo
הצטרף: 13 פברואר 2022, 11:00
קיבל.ה  60 לייקים

RedDrifter כתב: 23 יוני 2026, 22:44 אלוהים כנראה באמת אוהב אותם אין הסבר אחר לכל הסלים הקשים האלה
שום אלוהים
הפסד עלינו
שיחקנו לא חכם כל כך הרבה פעמים היום
המשחק הזה היה צריך להיות בפלוס 10 קבוע לנו
Red_man
הצטרף: 27 נובמבר 2020, 09:43
קיבל.ה  2764 לייקים

אליפות שניה שגינת מזיין לנו. סע סע לירושלים
סמל אישי של משתמש
רווי
הצטרף: 03 ספטמבר 2023, 14:32
קיבל.ה  1550 לייקים

מה? מה זה היה?
OMG עווופררר
רק הפועל
הצטרף: 28 נובמבר 2020, 19:27
קיבל.ה  3199 לייקים

אני אומר להעיף את כל הסגל הזה לא מגיע להם תראו כמה הם מרוויחים משחק אחד על מכבי בפליאוף הזה לא יכולנו להראות עליונות משחק אחד חבורת אפסים בסוף גם מפסידים אליפות ביד אליהו אדום , כלומניקים רק את מדר וגינת אני משאיר פה
סמל אישי של משתמש
RedDrifter
הצטרף: 20 יולי 2025, 15:08
מיקום: אוסישקין
קיבל.ה  934 לייקים

פחחחח ים מה זה היה למה לא ללכת על מהלך של שלוש

פשוט סיום בושה לסדרה הזאת

לכל מי שהגן על מיציץ עוד משחק לפנתיאון של הMVP תודה!
אף לא צעד לאחור :hapoel:
סמל אישי של משתמש
רווי
הצטרף: 03 ספטמבר 2023, 14:32
קיבל.ה  1550 לייקים

שיבדקו עבירה על ים קודם השרמוטות
OMG עווופררר
joshsoos
הצטרף: 27 נובמבר 2020, 10:44
קיבל.ה  983 לייקים

ירידה בזיונית להגנה בפוזשן קריטי, ואחרי עונשין. תודה רבה, באמת
Niro
הצטרף: 27 נובמבר 2020, 17:09
קיבל.ה  2930 לייקים

מפסידים פה אליפות על חוסר ריכוז ושופטים נאצים, חבל
Charlie
הצטרף: 06 דצמבר 2020, 23:52
קיבל.ה  1237 לייקים

מספיק שהיו קולעים באחוזים נורמלים מהקו


Sent from my iPhone using Tapatalk
סמל אישי של משתמש
גביזון
הצטרף: 25 יוני 2022, 23:09
קיבל.ה  5211 לייקים

יעלו ויבואו השמחים הקבועים
זה הזמן שלכם לפרוח בצהוב

Sent from my 22101320G using Tapatalk

סמל אישי של משתמש
DJSavta
הצטרף: 28 נובמבר 2020, 20:38
קיבל.ה  484 לייקים

על ההחטאות מהקו הלכה האליפות
Nsumbo
הצטרף: 13 פברואר 2022, 11:00
קיבל.ה  60 לייקים

קבלת החלטות מביכה בחצי השני
השופטים מעצבנים אבל זה לא מה שהכריע
כל כך הרבה זריקות מטופשות
בפעמים היחידות שהלכו פנימה עשו סל
אז למה לא עשיתם את זה כל התקפה
סמל אישי של משתמש
גביזון
הצטרף: 25 יוני 2022, 23:09
קיבל.ה  5211 לייקים

Charlie כתב:מספיק שהיו קולעים באחוזים נורמלים מהקו


Sent from my iPhone using Tapatalk
תמונהתמונהתמונהתמונהתמונהתמונהתמונה

Sent from my 22101320G using Tapatalk

פומפה
הצטרף: 12 ינואר 2021, 15:16
קיבל.ה  772 לייקים

איזו ירידה להגנה לעזאזל אותו סיפור כמו עם השלשה של בולדווין איך זה קורה קיבינימט איך
Zvim
הצטרף: 22 מאי 2022, 23:31
קיבל.ה  135 לייקים

אנחנו מפסידים בגלל שהשארנו 10 נק מהקו ואדון מציץ 2 מ 11
אנחנו פראיירים!

Sent from my SM-S947B using Tapatalk

סמל אישי של משתמש
רווי
הצטרף: 03 ספטמבר 2023, 14:32
קיבל.ה  1550 לייקים

רציתי שיחטא כדי שייגמר אבל הוא טוב מידיי
OMG עווופררר
סמל אישי של משתמש
RedDrifter
הצטרף: 20 יולי 2025, 15:08
מיקום: אוסישקין
קיבל.ה  934 לייקים

Nsumbo כתב: 23 יוני 2026, 22:48 קבלת החלטות מביכה בחצי השני
השופטים מעצבנים אבל זה לא מה שהכריע
כל כך הרבה זריקות מטופשות
בפעמים היחידות שהלכו פנימה עשו סל
אז למה לא עשיתם את זה כל התקפה
שחקנים איבדו את הראש בכל פעם שהובילו הפרש קטן

המשמעת פשוט מזעזעת כל אחד זורק 0 מחויבות 0 לחימה
אף לא צעד לאחור :hapoel:
פומפה
הצטרף: 12 ינואר 2021, 15:16
קיבל.ה  772 לייקים

איך אני רואה שיש לנו אופציה לכדור אחרון להשוות שלשה ובמקום שים יזרוק מיציץ זורק ומחטיא
סמל אישי של משתמש
רווי
הצטרף: 03 ספטמבר 2023, 14:32
קיבל.ה  1550 לייקים

יאללה הביתה
מוות לצהובים יותר גרועים מחיזבאללה
OMG עווופררר
סמל אישי של משתמש
KingAlpaca
הצטרף: 13 נובמבר 2020, 15:08
קיבל.ה  2072 לייקים

יש מצב שגמרתי עם כדורסל
האדום הצורר:
גם הבוסטר שלא ניתן כמעט בשום מקום במערב וכבר ניתן לשליש מהאוכלוסייה כאן זה רק בגלל שישראל הצליחה להשיג את החיסונים לפני כולם? אתה מאמין לחרטוטים של עצמך?

מי אנחנו? אנחנו בית"ר!
שליחת תגובה