RedDrifter כתב: ↑27 יוני 2026, 18:30
יש כאן שלושה אנשים שלא משנה מה תגיד ולא משנה איך תסביר הם ימשיכו עם המנטרה הקבועה מבלי להתייחס לעובדות ואח״כ יקראו פה לאנשים שוטרים
העובדה היא שעוד 20 וקצת ימים משחקים באירופה משחק ראשון.
עוד עובדה זה שהשחקן הטוב בהפועל לא פה.
עוד עובדה זה שכרגע יש פה 0 זרים חדשים.
עוד עובדה זה שביתר הביאה לצערנו 2 ישראלים ממש סבבה, וחיפה הביאה את ירין לוי ויאיר מרדכי.
אני יודע שמקורב זרק פה שיגיע לא זר אחד במקום מי שעזב אלא שלושה אבל לצערך זו דווקא לא עובדה.
אני חושב שבסוף יהיה בסדר וסומך על ההנהלה!!.
ואני גם שמח שטוענים שמחפשים שלושה שחקנים זרים חדשים.
אבל תפסיקו להתעלם מהבעיות המקצועיות שלנו ותפסיקו להקטין את היריבות שלנו.
להגיד שאנחנו עומדים מול 3 הגדולות רק כי נצחנו משחק נתון זה גניבת דעת.
ולהגיד שאל ים כקשר אחורי מחליף זה איכותי למטרות שלנו שהן 3-5 זה גם גניבת דעת.
אני מבין שנורא טרנדי לכנות אותנו בשמות גנאי ולהגיד שאנחנו פסימיים.
אבל אתה הזוי גם בדרכך החיננית.
מדבר איתי על עובדות בזמן שכל ניסיון שלך להסביר את המציאות המקצועית שלנו נשענת על ספקולציה שבסוף יגיעו 3 זרים.
וואו אשכרה 20 יום ומשהו ועוד לא הגיע רכש? איזה עולם אנחנו חיים ריבונו של עולם טאטא תרחםםם איך איבדנו את נועם מוצ'ה.
הכל טוב.
אני גם חושב שיהיה בסדר בסוף.
לצערך יש לנו משחק באירופה.
לא צריך זר במקום לויזו, לא צריך שיעשה מחנה אימונים.
הכל טוב.
RedDrifter כתב: ↑27 יוני 2026, 11:29
אבל אתה חוזר על המנטרה בלי לענות על השאלה ששאלתי
המצב הנוכחי במדינה הופך את זה לכמעט בלתי אפשרי להחתים זרים. האם אתה כאוהד שמבין שאין להפועל כסף להביא לפה את דיא סבע, ספורי, דין דוד ושות בגלל עלויות שכר מטורפות, יכול רגע לעצור ולהגיד ״וואלה הגיוני לי שהפועל מחכה להזדמנות״? ״הגיוני לי שהפועל לא רוצה את אנסה, יוספי ושות׳ כשחקני הרכב ומעדיפה לחכות לשחקנים טובים יותר״?
יש לנו תקציב מוגבל, הפועל רוצה למקסם את מה שיש על שחקנים שישדרגו את הקבוצה.. להביא את יוספי להרכב זה באמת היה מספק אותך כאוהד? תראה אני לא סקאוטר אבל אפשר וצריך להביא יותר טוב ממנו…
אני עניתי, קודם כל אני אוהד ולא מוציא את הכסף. בעיניי קבוצה צריכה שחקנים טובים.
מועדון רוצה להגיע להישגים ולהתקדם ואם הקבוצות שסביבו מתחזקות הוא יכול להגיב גם. ולא להיות בתוך האי הירוק שלו ולספר לעצמו סיפורים של חממות פיתוח ע״ש אל ים מחליף ראשון לקשר האחורי.
אני חושב שנוח לך לנהל את הדיון דרך הקבוצות האחרות ולא דרך איכות המוצר שלנו.
בוא ננסה למקד את הדיון בשאלה האם ולמה הפועל חושבת שהשחקנים האלה יעשו קפיצת מדרגה.
אין ספק שיוספי יקר, אבל אני בכלל לא בטוח שבמונחי Roi אלקוקין עדיף.
בטח בהנחה שאני לא רואה פה זרים ב-400 או 500 אלף יורו ושקשה להביא זרים לארץ.
מצד אחד קשה להביא זרים טובים ויש מלחמה מצד שני לא נכון להביא ישראלים יקרים מדי ומצד שלישי בטוחים שנעמוד ונשחק טוב יותר מול ביתר ומכבי למרות שאתה לא מתחזק כרגע והם כן . לא מסתדר לי.
אתה שוב פעם מתחמק
אם בסוף החלון הזה יגיעו 2 זרים מוכחים להתקפה ברמת הזרים שהבאנו עד כה, האם זה לא עדיף על חיזוקים כמו יוספי, נועם פאקינג מוצ׳ה ואליאס/גלזר? זה או זה או זה תבינו, אי אפשר גם וגם.
ואם תביא לפה שני זרים וזה יהיה כמו סילבה ובואטנג אתה מבין שאתה בשנה שתלחם על פלייאוף עליון,אתה איבדת את השחקן הכי טוב שלך ולא חסר לנו בעיות בסגל. להגיד לך כמה כמו לאויזו מסתובבים בחוץ ואפשר להביא אותם לפה במלחמה במשכורת שלא תעלה על 350 כמו שמדברים אולי בודדים אם בכלל. בגלל שהמצב הוא כזה שחקנים כמו אוגריסה יאיר מורדכי אנסה שחקנים שנתנו פה מספרים קשה מאוד ליפול איתם והם הופכים לכן החתמות סבבה.
וגם קצת קשה לי לזלזל בבית״ר אחרי שרדפנו אחרי יוספי ובסוף הם החתימו אותנו ונכון שאני לא מחזיק מימנו אבל זה כן שחקן שיכול לתת מספרים בליגה פח הזאת. שורה תחתונה הסגל קצר חסר לנו כנף שמאל עשר וחלוץ שיודע לתת מספרים ועוד פחות מחודש יש לנו משחק ראשון באירופה אז כן מותר להיות קצת לחוצים ומודאגים כי הקהל צמא לאליפות לאירופה לעשות את ההתקדמות הזאת השנה.
אני עניתי, קודם כל אני אוהד ולא מוציא את הכסף. בעיניי קבוצה צריכה שחקנים טובים.
מועדון רוצה להגיע להישגים ולהתקדם ואם הקבוצות שסביבו מתחזקות הוא יכול להגיב גם. ולא להיות בתוך האי הירוק שלו ולספר לעצמו סיפורים של חממות פיתוח ע״ש אל ים מחליף ראשון לקשר האחורי.
אני חושב שנוח לך לנהל את הדיון דרך הקבוצות האחרות ולא דרך איכות המוצר שלנו.
בוא ננסה למקד את הדיון בשאלה האם ולמה הפועל חושבת שהשחקנים האלה יעשו קפיצת מדרגה.
אין ספק שיוספי יקר, אבל אני בכלל לא בטוח שבמונחי Roi אלקוקין עדיף.
בטח בהנחה שאני לא רואה פה זרים ב-400 או 500 אלף יורו ושקשה להביא זרים לארץ.
מצד אחד קשה להביא זרים טובים ויש מלחמה מצד שני לא נכון להביא ישראלים יקרים מדי ומצד שלישי בטוחים שנעמוד ונשחק טוב יותר מול ביתר ומכבי למרות שאתה לא מתחזק כרגע והם כן . לא מסתדר לי.
אתה שוב פעם מתחמק
אם בסוף החלון הזה יגיעו 2 זרים מוכחים להתקפה ברמת הזרים שהבאנו עד כה, האם זה לא עדיף על חיזוקים כמו יוספי, נועם פאקינג מוצ׳ה ואליאס/גלזר? זה או זה או זה תבינו, אי אפשר גם וגם.
ואם תביא לפה שני זרים וזה יהיה כמו סילבה ובואטנג אתה מבין שאתה בשנה שתלחם על פלייאוף עליון,אתה איבדת את השחקן הכי טוב שלך ולא חסר לנו בעיות בסגל. להגיד לך כמה כמו לאויזו מסתובבים בחוץ ואפשר להביא אותם לפה במלחמה במשכורת שלא תעלה על 350 כמו שמדברים אולי בודדים אם בכלל. בגלל שהמצב הוא כזה שחקנים כמו אוגריסה יאיר מורדכי אנסה שחקנים שנתנו פה מספרים קשה מאוד ליפול איתם והם הופכים לכן החתמות סבבה.
וגם קצת קשה לי לזלזל בבית״ר אחרי שרדפנו אחרי יוספי ובסוף הם החתימו אותנו ונכון שאני לא מחזיק מימנו אבל זה כן שחקן שיכול לתת מספרים בליגה פח הזאת. שורה תחתונה הסגל קצר חסר לנו כנף שמאל עשר וחלוץ שיודע לתת מספרים ועוד פחות מחודש יש לנו משחק ראשון באירופה אז כן מותר להיות קצת לחוצים ומודאגים כי הקהל צמא לאליפות לאירופה לעשות את ההתקדמות הזאת השנה.
שמאל יש לך את סילבה ובוסקילה כעת
יגיע כנראה זר ל 10
מגן שמאלי גם
הבאת את פרבר