RedDrifter כתב: ↑27 יוני 2026, 18:30
יש כאן שלושה אנשים שלא משנה מה תגיד ולא משנה איך תסביר הם ימשיכו עם המנטרה הקבועה מבלי להתייחס לעובדות ואח״כ יקראו פה לאנשים שוטרים
העובדה היא שעוד 20 וקצת ימים משחקים באירופה משחק ראשון.
עוד עובדה זה שהשחקן הטוב בהפועל לא פה.
עוד עובדה זה שכרגע יש פה 0 זרים חדשים.
עוד עובדה זה שביתר הביאה לצערנו 2 ישראלים ממש סבבה, וחיפה הביאה את ירין לוי ויאיר מרדכי.
אני יודע שמקורב זרק פה שיגיע לא זר אחד במקום מי שעזב אלא שלושה אבל לצערך זו דווקא לא עובדה.
אני חושב שבסוף יהיה בסדר וסומך על ההנהלה!!.
ואני גם שמח שטוענים שמחפשים שלושה שחקנים זרים חדשים.
אבל תפסיקו להתעלם מהבעיות המקצועיות שלנו ותפסיקו להקטין את היריבות שלנו.
להגיד שאנחנו עומדים מול 3 הגדולות רק כי נצחנו משחק נתון זה גניבת דעת.
ולהגיד שאל ים כקשר אחורי מחליף זה איכותי למטרות שלנו שהן 3-5 זה גם גניבת דעת.
אני מבין שנורא טרנדי לכנות אותנו בשמות גנאי ולהגיד שאנחנו פסימיים.
אבל אתה הזוי גם בדרכך החיננית.
מדבר איתי על עובדות בזמן שכל ניסיון שלך להסביר את המציאות המקצועית שלנו נשענת על ספקולציה שבסוף יגיעו 3 זרים.
וואו אשכרה 20 יום ומשהו ועוד לא הגיע רכש? איזה עולם אנחנו חיים ריבונו של עולם טאטא תרחםםם איך איבדנו את נועם מוצ'ה.
הכל טוב.
אני גם חושב שיהיה בסדר בסוף.
לצערך יש לנו משחק באירופה.
לא צריך זר במקום לויזו, לא צריך שיעשה מחנה אימונים.
הכל טוב.
RedDrifter כתב: ↑27 יוני 2026, 11:29
אבל אתה חוזר על המנטרה בלי לענות על השאלה ששאלתי
המצב הנוכחי במדינה הופך את זה לכמעט בלתי אפשרי להחתים זרים. האם אתה כאוהד שמבין שאין להפועל כסף להביא לפה את דיא סבע, ספורי, דין דוד ושות בגלל עלויות שכר מטורפות, יכול רגע לעצור ולהגיד ״וואלה הגיוני לי שהפועל מחכה להזדמנות״? ״הגיוני לי שהפועל לא רוצה את אנסה, יוספי ושות׳ כשחקני הרכב ומעדיפה לחכות לשחקנים טובים יותר״?
יש לנו תקציב מוגבל, הפועל רוצה למקסם את מה שיש על שחקנים שישדרגו את הקבוצה.. להביא את יוספי להרכב זה באמת היה מספק אותך כאוהד? תראה אני לא סקאוטר אבל אפשר וצריך להביא יותר טוב ממנו…
אני עניתי, קודם כל אני אוהד ולא מוציא את הכסף. בעיניי קבוצה צריכה שחקנים טובים.
מועדון רוצה להגיע להישגים ולהתקדם ואם הקבוצות שסביבו מתחזקות הוא יכול להגיב גם. ולא להיות בתוך האי הירוק שלו ולספר לעצמו סיפורים של חממות פיתוח ע״ש אל ים מחליף ראשון לקשר האחורי.
אני חושב שנוח לך לנהל את הדיון דרך הקבוצות האחרות ולא דרך איכות המוצר שלנו.
בוא ננסה למקד את הדיון בשאלה האם ולמה הפועל חושבת שהשחקנים האלה יעשו קפיצת מדרגה.
אין ספק שיוספי יקר, אבל אני בכלל לא בטוח שבמונחי Roi אלקוקין עדיף.
בטח בהנחה שאני לא רואה פה זרים ב-400 או 500 אלף יורו ושקשה להביא זרים לארץ.
מצד אחד קשה להביא זרים טובים ויש מלחמה מצד שני לא נכון להביא ישראלים יקרים מדי ומצד שלישי בטוחים שנעמוד ונשחק טוב יותר מול ביתר ומכבי למרות שאתה לא מתחזק כרגע והם כן . לא מסתדר לי.
אתה שוב פעם מתחמק
אם בסוף החלון הזה יגיעו 2 זרים מוכחים להתקפה ברמת הזרים שהבאנו עד כה, האם זה לא עדיף על חיזוקים כמו יוספי, נועם פאקינג מוצ׳ה ואליאס/גלזר? זה או זה או זה תבינו, אי אפשר גם וגם.
ואם תביא לפה שני זרים וזה יהיה כמו סילבה ובואטנג אתה מבין שאתה בשנה שתלחם על פלייאוף עליון,אתה איבדת את השחקן הכי טוב שלך ולא חסר לנו בעיות בסגל. להגיד לך כמה כמו לאויזו מסתובבים בחוץ ואפשר להביא אותם לפה במלחמה במשכורת שלא תעלה על 350 כמו שמדברים אולי בודדים אם בכלל. בגלל שהמצב הוא כזה שחקנים כמו אוגריסה יאיר מורדכי אנסה שחקנים שנתנו פה מספרים קשה מאוד ליפול איתם והם הופכים לכן החתמות סבבה.
וגם קצת קשה לי לזלזל בבית״ר אחרי שרדפנו אחרי יוספי ובסוף הם החתימו אותנו ונכון שאני לא מחזיק מימנו אבל זה כן שחקן שיכול לתת מספרים בליגה פח הזאת. שורה תחתונה הסגל קצר חסר לנו כנף שמאל עשר וחלוץ שיודע לתת מספרים ועוד פחות מחודש יש לנו משחק ראשון באירופה אז כן מותר להיות קצת לחוצים ומודאגים כי הקהל צמא לאליפות לאירופה לעשות את ההתקדמות הזאת השנה.
אני עניתי, קודם כל אני אוהד ולא מוציא את הכסף. בעיניי קבוצה צריכה שחקנים טובים.
מועדון רוצה להגיע להישגים ולהתקדם ואם הקבוצות שסביבו מתחזקות הוא יכול להגיב גם. ולא להיות בתוך האי הירוק שלו ולספר לעצמו סיפורים של חממות פיתוח ע״ש אל ים מחליף ראשון לקשר האחורי.
אני חושב שנוח לך לנהל את הדיון דרך הקבוצות האחרות ולא דרך איכות המוצר שלנו.
בוא ננסה למקד את הדיון בשאלה האם ולמה הפועל חושבת שהשחקנים האלה יעשו קפיצת מדרגה.
אין ספק שיוספי יקר, אבל אני בכלל לא בטוח שבמונחי Roi אלקוקין עדיף.
בטח בהנחה שאני לא רואה פה זרים ב-400 או 500 אלף יורו ושקשה להביא זרים לארץ.
מצד אחד קשה להביא זרים טובים ויש מלחמה מצד שני לא נכון להביא ישראלים יקרים מדי ומצד שלישי בטוחים שנעמוד ונשחק טוב יותר מול ביתר ומכבי למרות שאתה לא מתחזק כרגע והם כן . לא מסתדר לי.
אתה שוב פעם מתחמק
אם בסוף החלון הזה יגיעו 2 זרים מוכחים להתקפה ברמת הזרים שהבאנו עד כה, האם זה לא עדיף על חיזוקים כמו יוספי, נועם פאקינג מוצ׳ה ואליאס/גלזר? זה או זה או זה תבינו, אי אפשר גם וגם.
ואם תביא לפה שני זרים וזה יהיה כמו סילבה ובואטנג אתה מבין שאתה בשנה שתלחם על פלייאוף עליון,אתה איבדת את השחקן הכי טוב שלך ולא חסר לנו בעיות בסגל. להגיד לך כמה כמו לאויזו מסתובבים בחוץ ואפשר להביא אותם לפה במלחמה במשכורת שלא תעלה על 350 כמו שמדברים אולי בודדים אם בכלל. בגלל שהמצב הוא כזה שחקנים כמו אוגריסה יאיר מורדכי אנסה שחקנים שנתנו פה מספרים קשה מאוד ליפול איתם והם הופכים לכן החתמות סבבה.
וגם קצת קשה לי לזלזל בבית״ר אחרי שרדפנו אחרי יוספי ובסוף הם החתימו אותנו ונכון שאני לא מחזיק מימנו אבל זה כן שחקן שיכול לתת מספרים בליגה פח הזאת. שורה תחתונה הסגל קצר חסר לנו כנף שמאל עשר וחלוץ שיודע לתת מספרים ועוד פחות מחודש יש לנו משחק ראשון באירופה אז כן מותר להיות קצת לחוצים ומודאגים כי הקהל צמא לאליפות לאירופה לעשות את ההתקדמות הזאת השנה.
שמאל יש לך את סילבה ובוסקילה כעת
יגיע כנראה זר ל 10
מגן שמאלי גם
הבאת את פרבר
RedDrifter כתב: ↑27 יוני 2026, 18:56
עצם העובדה שאתה ממשיך להשמיט את העניין שעדיין צריכים להגיע לפה שלושה שחקנים מרכזיים (שני זרים ומגן שמאל בכיר) אולי? אולי העובדה שאתה וצ'ימבויקה ממשיכים להתחמק מהשאלה ששאלתי כבר שלוש פעמים כי זה לא תואם את הנרטיב המתמסכן? זה שהפועל לא מוכנה לשלם 300 אלף שכר לשחקני ספסל?
כולם כולל המערכת יודעים שצריכים להתחזק ועובדים על זה יום ולילה זה לא שמסופקים עם מה שיש ונפתח את העונה עם הקיים כמו התמונה שאתה מנסה לצייר.
אני באמת לא מבין את הכמיהה שלכם לבית''ר\מכבי\חיפה.. היית קבוצה טובה יותר ממכבי וחיפה העונה.. מול בית''ר לדעתי סבלנו מהרבה חוסר מזל נגדם ובכל המפגשים שיחקת יותר טוב (מלבד גביע הטוטו)... אגב בית''ר לדעתי בדרך להיות נפילת העונה כמו מכבי חיפה של 25\26 אברמוב שם קונה שחקנים בינוניים ומטה רק להגיד 'קניתי'
אולי עכשיו שאני שואל אותך ישירות תענה. מה אתה מעדיף? חלון של אנסה, מוצ'ה, גלזר\אליאס ויוספי או שני זרים ברמת הדיארה ולויזו? תהיה כנה
ואגב אני מזכיר לכם שהפועל עובדתית עם ההגנה הטובה בליגה.
פילוח שאולי יעניין אתכם (לפני ינואר טרם הגעת מרקוס קוקו) הפועל חטפה 20 שערים ב18 משחקים (למשחק 1.1). לאחר הגעת מרקוס קוקו הפועל חטפה 15 שערים (כולל פלייאוף) ב18 משחקים (ש2 מתוכם היה פצוע ולא שיחק) (0.83 למשחק בכל ה18 משחקים, אם מורידים את הפציעה שלו מדובר ב10 שערים ב16 משחקים, יחס של 0.63 למשחק)
כדאי שתחדד את הבנת הנקרא שלך, מה השאלה שהעליתי ומה אתה יורה עלי פה..
ולעניין ההתחמקויות הנרטיבים והמנטרות, אני כל כך לא פעיל באשכול הזה שעד היום יש לי פה הודעה אחת בנושא הסגל והיא מלפני חודש בערך אז לא יודע מה אתה מדבר בכלל
אני עניתי, קודם כל אני אוהד ולא מוציא את הכסף. בעיניי קבוצה צריכה שחקנים טובים.
מועדון רוצה להגיע להישגים ולהתקדם ואם הקבוצות שסביבו מתחזקות הוא יכול להגיב גם. ולא להיות בתוך האי הירוק שלו ולספר לעצמו סיפורים של חממות פיתוח ע״ש אל ים מחליף ראשון לקשר האחורי.
אני חושב שנוח לך לנהל את הדיון דרך הקבוצות האחרות ולא דרך איכות המוצר שלנו.
בוא ננסה למקד את הדיון בשאלה האם ולמה הפועל חושבת שהשחקנים האלה יעשו קפיצת מדרגה.
אין ספק שיוספי יקר, אבל אני בכלל לא בטוח שבמונחי Roi אלקוקין עדיף.
בטח בהנחה שאני לא רואה פה זרים ב-400 או 500 אלף יורו ושקשה להביא זרים לארץ.
מצד אחד קשה להביא זרים טובים ויש מלחמה מצד שני לא נכון להביא ישראלים יקרים מדי ומצד שלישי בטוחים שנעמוד ונשחק טוב יותר מול ביתר ומכבי למרות שאתה לא מתחזק כרגע והם כן . לא מסתדר לי.
אתה שוב פעם מתחמק
אם בסוף החלון הזה יגיעו 2 זרים מוכחים להתקפה ברמת הזרים שהבאנו עד כה, האם זה לא עדיף על חיזוקים כמו יוספי, נועם פאקינג מוצ׳ה ואליאס/גלזר? זה או זה או זה תבינו, אי אפשר גם וגם.
ואם תביא לפה שני זרים וזה יהיה כמו סילבה ובואטנג אתה מבין שאתה בשנה שתלחם על פלייאוף עליון,אתה איבדת את השחקן הכי טוב שלך ולא חסר לנו בעיות בסגל. להגיד לך כמה כמו לאויזו מסתובבים בחוץ ואפשר להביא אותם לפה במלחמה במשכורת שלא תעלה על 350 כמו שמדברים אולי בודדים אם בכלל. בגלל שהמצב הוא כזה שחקנים כמו אוגריסה יאיר מורדכי אנסה שחקנים שנתנו פה מספרים קשה מאוד ליפול איתם והם הופכים לכן החתמות סבבה.
וגם קצת קשה לי לזלזל בבית״ר אחרי שרדפנו אחרי יוספי ובסוף הם החתימו אותנו ונכון שאני לא מחזיק מימנו אבל זה כן שחקן שיכול לתת מספרים בליגה פח הזאת. שורה תחתונה הסגל קצר חסר לנו כנף שמאל עשר וחלוץ שיודע לתת מספרים ועוד פחות מחודש יש לנו משחק ראשון באירופה אז כן מותר להיות קצת לחוצים ומודאגים כי הקהל צמא לאליפות לאירופה לעשות את ההתקדמות הזאת השנה.
אז בוא נוותר מראש על להביא לפה שחקנים שמעל הרמה ונחתים את יוספי ושות׳ להרכב.. זה שדברים יכולים להשתבש ויכול להיות שניפול זה אובייס אף אחד לא מבטיח לך כלום גם כשהבאת את לויזו שחקן שנכשל כשיצא מקפריסין לפני הפועל אף אחד לא הבטיח לך שיהיה טוב כמו שהיה אבל לפחות מנסים להביא לנו שחקנים שאפשר לשאוף איתם ליותר
RedDrifter כתב: ↑27 יוני 2026, 18:56
עצם העובדה שאתה ממשיך להשמיט את העניין שעדיין צריכים להגיע לפה שלושה שחקנים מרכזיים (שני זרים ומגן שמאל בכיר) אולי? אולי העובדה שאתה וצ'ימבויקה ממשיכים להתחמק מהשאלה ששאלתי כבר שלוש פעמים כי זה לא תואם את הנרטיב המתמסכן? זה שהפועל לא מוכנה לשלם 300 אלף שכר לשחקני ספסל?
כולם כולל המערכת יודעים שצריכים להתחזק ועובדים על זה יום ולילה זה לא שמסופקים עם מה שיש ונפתח את העונה עם הקיים כמו התמונה שאתה מנסה לצייר.
אני באמת לא מבין את הכמיהה שלכם לבית''ר\מכבי\חיפה.. היית קבוצה טובה יותר ממכבי וחיפה העונה.. מול בית''ר לדעתי סבלנו מהרבה חוסר מזל נגדם ובכל המפגשים שיחקת יותר טוב (מלבד גביע הטוטו)... אגב בית''ר לדעתי בדרך להיות נפילת העונה כמו מכבי חיפה של 25\26 אברמוב שם קונה שחקנים בינוניים ומטה רק להגיד 'קניתי'
אולי עכשיו שאני שואל אותך ישירות תענה. מה אתה מעדיף? חלון של אנסה, מוצ'ה, גלזר\אליאס ויוספי או שני זרים ברמת הדיארה ולויזו? תהיה כנה
ואגב אני מזכיר לכם שהפועל עובדתית עם ההגנה הטובה בליגה.
פילוח שאולי יעניין אתכם (לפני ינואר טרם הגעת מרקוס קוקו) הפועל חטפה 20 שערים ב18 משחקים (למשחק 1.1). לאחר הגעת מרקוס קוקו הפועל חטפה 15 שערים (כולל פלייאוף) ב18 משחקים (ש2 מתוכם היה פצוע ולא שיחק) (0.83 למשחק בכל ה18 משחקים, אם מורידים את הפציעה שלו מדובר ב10 שערים ב16 משחקים, יחס של 0.63 למשחק)
כדאי שתחדד את הבנת הנקרא שלך, מה השאלה שהעליתי ומה אתה יורה עלי פה..
ולעניין ההתחמקויות הנרטיבים והמנטרות, אני כל כך לא פעיל באשכול הזה שעד היום יש לי פה הודעה אחת בנושא הסגל והיא מלפני חודש בערך אז לא יודע מה אתה מדבר בכלל
RedDrifter כתב: ↑27 יוני 2026, 18:56
עצם העובדה שאתה ממשיך להשמיט את העניין שעדיין צריכים להגיע לפה שלושה שחקנים מרכזיים (שני זרים ומגן שמאל בכיר) אולי? אולי העובדה שאתה וצ'ימבויקה ממשיכים להתחמק מהשאלה ששאלתי כבר שלוש פעמים כי זה לא תואם את הנרטיב המתמסכן? זה שהפועל לא מוכנה לשלם 300 אלף שכר לשחקני ספסל?
כולם כולל המערכת יודעים שצריכים להתחזק ועובדים על זה יום ולילה זה לא שמסופקים עם מה שיש ונפתח את העונה עם הקיים כמו התמונה שאתה מנסה לצייר.
אני באמת לא מבין את הכמיהה שלכם לבית''ר\מכבי\חיפה.. היית קבוצה טובה יותר ממכבי וחיפה העונה.. מול בית''ר לדעתי סבלנו מהרבה חוסר מזל נגדם ובכל המפגשים שיחקת יותר טוב (מלבד גביע הטוטו)... אגב בית''ר לדעתי בדרך להיות נפילת העונה כמו מכבי חיפה של 25\26 אברמוב שם קונה שחקנים בינוניים ומטה רק להגיד 'קניתי'
אולי עכשיו שאני שואל אותך ישירות תענה. מה אתה מעדיף? חלון של אנסה, מוצ'ה, גלזר\אליאס ויוספי או שני זרים ברמת הדיארה ולויזו? תהיה כנה
ואגב אני מזכיר לכם שהפועל עובדתית עם ההגנה הטובה בליגה.
פילוח שאולי יעניין אתכם (לפני ינואר טרם הגעת מרקוס קוקו) הפועל חטפה 20 שערים ב18 משחקים (למשחק 1.1). לאחר הגעת מרקוס קוקו הפועל חטפה 15 שערים (כולל פלייאוף) ב18 משחקים (ש2 מתוכם היה פצוע ולא שיחק) (0.83 למשחק בכל ה18 משחקים, אם מורידים את הפציעה שלו מדובר ב10 שערים ב16 משחקים, יחס של 0.63 למשחק)
כדאי שתחדד את הבנת הנקרא שלך, מה השאלה שהעליתי ומה אתה יורה עלי פה..
ולעניין ההתחמקויות הנרטיבים והמנטרות, אני כל כך לא פעיל באשכול הזה שעד היום יש לי פה הודעה אחת בנושא הסגל והיא מלפני חודש בערך אז לא יודע מה אתה מדבר בכלל
עדיין ללא תשובה
אתה לוקח שאלה X של בן אדם, עונה תשובה על שאלות Y Z , מרחיב את הדיון של עצמך בשאלה נוספת, ואז מבסוט על עצמך שלא קיבלת תשובה. אוקיי
Hapolo כתב: ↑27 יוני 2026, 22:13
כדאי שתחדד את הבנת הנקרא שלך, מה השאלה שהעליתי ומה אתה יורה עלי פה..
ולעניין ההתחמקויות הנרטיבים והמנטרות, אני כל כך לא פעיל באשכול הזה שעד היום יש לי פה הודעה אחת בנושא הסגל והיא מלפני חודש בערך אז לא יודע מה אתה מדבר בכלל
עדיין ללא תשובה
אתה לוקח שאלה X של בן אדם, עונה תשובה על שאלות Y Z , מרחיב את הדיון של עצמך בשאלה נוספת, ואז מבסוט על עצמך שלא קיבלת תשובה. אוקיי
RedDrifter כתב: ↑27 יוני 2026, 11:43
אתה שוב פעם מתחמק
אם בסוף החלון הזה יגיעו 2 זרים מוכחים להתקפה ברמת הזרים שהבאנו עד כה, האם זה לא עדיף על חיזוקים כמו יוספי, נועם פאקינג מוצ׳ה ואליאס/גלזר? זה או זה או זה תבינו, אי אפשר גם וגם.
ואם תביא לפה שני זרים וזה יהיה כמו סילבה ובואטנג אתה מבין שאתה בשנה שתלחם על פלייאוף עליון,אתה איבדת את השחקן הכי טוב שלך ולא חסר לנו בעיות בסגל. להגיד לך כמה כמו לאויזו מסתובבים בחוץ ואפשר להביא אותם לפה במלחמה במשכורת שלא תעלה על 350 כמו שמדברים אולי בודדים אם בכלל. בגלל שהמצב הוא כזה שחקנים כמו אוגריסה יאיר מורדכי אנסה שחקנים שנתנו פה מספרים קשה מאוד ליפול איתם והם הופכים לכן החתמות סבבה.
וגם קצת קשה לי לזלזל בבית״ר אחרי שרדפנו אחרי יוספי ובסוף הם החתימו אותנו ונכון שאני לא מחזיק מימנו אבל זה כן שחקן שיכול לתת מספרים בליגה פח הזאת. שורה תחתונה הסגל קצר חסר לנו כנף שמאל עשר וחלוץ שיודע לתת מספרים ועוד פחות מחודש יש לנו משחק ראשון באירופה אז כן מותר להיות קצת לחוצים ומודאגים כי הקהל צמא לאליפות לאירופה לעשות את ההתקדמות הזאת השנה.
שמאל יש לך את סילבה ובוסקילה כעת
יגיע כנראה זר ל 10
מגן שמאלי גם
הבאת את פרבר
חלוץ יהיה את בואטנג ודאפה
אירופה זה בונוס
חבל שאלה החלוצים
דבר ראשון שצריך זה חלוץ ששם שערים
באמת מעניין אותי מה צריך לקרות כדי שצוות מקצועי יקבל קרדיט מנימלי שהם יודעים מה הם עושים ולא יתבכיינו בפאקינג סוף יוני על הסגל.
וכן אירופה זה בונוס. אנחנו מול קבוצה שגם אם נביא מחר עוד 3 שחקנים, רוב הסיכוים שלא נעבור אותה.
זה לא נראה לי הסגנון של ספרא לעשות עכשיו אול אין על אירופה ובעיני בצדק גמור.
אנחנו עדיין קבוצה בבנייה. אירופה זה אחלה והלוואי ונעבור וזה מרגש והכל אבל העיניים חייבות להשאר על הכדור- לבנות קבוצה חזקה ולבסס את המקום שלה בצמרת הליגה עם קריצה למאבק אמיתי על אליפות.