חלון העברות 2026

פורום אוהדי הפועל תל אביב
dino
הצטרף: 28 נובמבר 2020, 11:17
קיבל.ה  3252 לייקים

כן, ובכן בפעם הבאה כשהפועל אופטימים על לסגור עם שחקן 2 סעיפים במשך שבועיים, אז כדאי לקחת את זה בדאגה ותלוי מאיזה זווית ראיה זה מגיע.
סמל אישי של משתמש
רדפוקס
הצטרף: 28 נובמבר 2020, 21:46
קיבל.ה  6344 לייקים

אין ליצן כמו צנציפח, מפרסם כתבת אופיר סער קלאסית שכבר פורסמה מספר רב של פעמים החודש רק כדי לקבל זבביר כשדיארה מתקרב דווקא לטורקיה.

לגבי דיארה - אם הוא מעדיף לשחק במועדון אמצע טבלה בטורקיה ולא בקבוצה עם שאיפה להתחרות באירופה ועל תארים שיהיה לו לבריאות, מקווה בשבילו שהם לפחות משלמים משמעותית יותר.
dino
הצטרף: 28 נובמבר 2020, 11:17
קיבל.ה  3252 לייקים

מה יהיה עם צנצי אגב?
סמל אישי של משתמש
RedDrifter
הצטרף: 20 יולי 2025, 15:08
מיקום: אוסישקין
קיבל.ה  934 לייקים

רדפוקס כתב: 23 יוני 2026, 11:51 אין ליצן כמו צנציפח, מפרסם כתבת אופיר סער קלאסית שכבר פורסמה מספר רב של פעמים החודש רק כדי לקבל זבביר כשדיארה מתקרב דווקא לטורקיה.

לגבי דיארה - אם הוא מעדיף לשחק במועדון אמצע טבלה בטורקיה ולא בקבוצה עם שאיפה להתחרות באירופה ועל תארים שיהיה לו לבריאות, מקווה בשבילו שהם לפחות משלמים משמעותית יותר.
בטורקיה על הנייר אתה יכול להרוויח גם מיליון אירו נטו

אם תקבל את זה זה סיפור אחר לגמרי..
אף לא צעד לאחור :hapoel:
פומפה
הצטרף: 12 ינואר 2021, 15:16
קיבל.ה  772 לייקים

טוב מאוד ומקווה שהמועדון ילמד מהסאגה המביכה הזאת שקרתה כבר שנתיים ברצף. שחקן לא יכול לעשות צחוק ממועדון, צריך לשים דד ליין לכל משא ומתן עם חלופות אפשריות למקרה שלא יצלח. באופן אישי אני לא רציתי אותו בהפועל אחרי כל ההתנהלות. זה שחקן שחושב שהמועדון קטן עליו והוא יכול לעשות איתו מה שהוא רוצה. אני שמח שהוא לא מגיע
adom4
הצטרף: 14 נובמבר 2020, 18:33
קיבל.ה  913 לייקים

הסאגה הכי מאוסה אי פעם, שילך לטורקיה ושיקרע צולבת אמן
KingZivos
הצטרף: 27 אפריל 2024, 11:53
קיבל.ה  326 לייקים

לא היה שחקן שנוא כזה עוד לפני שהגיע לשחק. באמת הייתי מעדיף לחפש זר אחר בכל הכוח
אדום לבן
הצטרף: 06 מאי 2023, 13:02
קיבל.ה  115 לייקים

מאכזב.
מניח שאם לא היינו מדינת מלחמה
הוא דווקא כן היה מגיע
D&3
הצטרף: 24 יוני 2021, 15:49
קיבל.ה  1793 לייקים

יהיה מצחיק פה אם הוא בסוף כן יגיע
סמל אישי של משתמש
רדפוקס
הצטרף: 28 נובמבר 2020, 21:46
קיבל.ה  6344 לייקים

D&3 כתב: 23 יוני 2026, 11:58 יהיה מצחיק פה אם הוא בסוף כן יגיע
כל עוד הוא לא חותם רשמית בטורקיה זה עוד יכול לקרות אבל זה דיי ברור שהוא לא חתם בהפועל עדיין כי הוא חיכה להזדמנות אחרת ונראה שהיא הגיעה.
סמל אישי של משתמש
RedDrifter
הצטרף: 20 יולי 2025, 15:08
מיקום: אוסישקין
קיבל.ה  934 לייקים

האמת שאני גם מאמין לזה שהוא חיכה להצעה של הטורקים כל הסאגה הזאת באמת נמשכה יותר מידי זמן אבל זה בהחלט הסיבה גם למה לא מנהלים מו״מ בגלוי כי אחר כך אוהדים יוצאים מתוסכלים
אף לא צעד לאחור :hapoel:
dino
הצטרף: 28 נובמבר 2020, 11:17
קיבל.ה  3252 לייקים

צנציפר ערך או שככה הוא כתב בבוקר?

הפועל ת"א הגיעה לסיכום מול ריימס על רכישתו של טיימוקו דיארה ב-1.3 מיליון אירו. הקבוצה מליגת המשנה מצרפת תקבל 50 אחוז במקרה של מכירה עתידית - אבל העסקה עוד לא סגורה.
אם יחתום, הוא צפוי להרוויח כ-300 אלף אירו לעונה בוולפסון, בחוזה לשלוש שנים עם אופציה לעונה נוספת. אבל כרגע שום דבר לא סגור. גם קסימפאשה הטורקית בעקבותיו. דיארה, שהושאל בעונת 2024/25 מריימס להפועל חיפה, והצטיין בשורותיה, שהה בימים האחרונים בחופשה משפחתית במאלי, כשמחר הוא ישוב לצרפת
סמל אישי של משתמש
RedDrifter
הצטרף: 20 יולי 2025, 15:08
מיקום: אוסישקין
קיבל.ה  934 לייקים

dino כתב: 23 יוני 2026, 12:04 צנציפר ערך או שככה הוא כתב בבוקר?

הפועל ת"א הגיעה לסיכום מול ריימס על רכישתו של טיימוקו דיארה ב-1.3 מיליון אירו. הקבוצה מליגת המשנה מצרפת תקבל 50 אחוז במקרה של מכירה עתידית - אבל העסקה עוד לא סגורה.
אם יחתום, הוא צפוי להרוויח כ-300 אלף אירו לעונה בוולפסון, בחוזה לשלוש שנים עם אופציה לעונה נוספת. אבל כרגע שום דבר לא סגור. גם קסימפאשה הטורקית בעקבותיו. דיארה, שהושאל בעונת 2024/25 מריימס להפועל חיפה, והצטיין בשורותיה, שהה בימים האחרונים בחופשה משפחתית במאלי, כשמחר הוא ישוב לצרפת
ערך
אף לא צעד לאחור :hapoel:
dino
הצטרף: 28 נובמבר 2020, 11:17
קיבל.ה  3252 לייקים

עושה מעצמו צחוק בלי סוף כאמור
Niro
הצטרף: 27 נובמבר 2020, 17:09
קיבל.ה  2930 לייקים

לא מפתיע ששחקן שנצפה במערכה הראשונה עם חולצה של מכבי יזיין אותנו בהמשך הדרך.
RedArmy555
הצטרף: 05 יולי 2022, 09:19
קיבל.ה  15 לייקים

@talb55 יש לך צפירת הרגעה או או מסמר בארון?
Asafasraf
הצטרף: 28 נובמבר 2020, 13:08
קיבל.ה  2026 לייקים

מבחינתי, ההמתנה לדיארה= ליביו אנטל.
לא רואה בו ברק או תוספת משמעותית כמו לואיזו.


Sent from my iPhone using Tapatalk
Bashan de silva
הצטרף: 15 מאי 2023, 19:58
קיבל.ה  6 לייקים

לא יודע איך יגמר המשא ומתן עם דיארה, לא הגיוני בשום צורה שלואיזו נלחם להשתחרר מאומניה ולבוא להפועל בזמן שדחה הצעות מקבוצות בליגה האירופית ובקונפרנס כשה״מחליף״ שלו כבר קיץ שני ברצף משחק משחקים עם הפועל ומשתמש בשם של הקבוצה בשביל הצעות.
אם אני הפועל אני שם לו דד-ליין עד סוף השבוע וכבר מתחיל להגיש הצעות לשחקנים אחרים
סמל אישי של משתמש
לוסיאנו
הצטרף: 10 פברואר 2022, 21:36
קיבל.ה  132 לייקים

Bashan de silva כתב: 23 יוני 2026, 12:16 לא יודע איך יגמר המשא ומתן עם דיארה, לא הגיוני בשום צורה שלואיזו נלחם להשתחרר מאומניה ולבוא להפועל בזמן שדחה הצעות מקבוצות בליגה האירופית ובקונפרנס כשה״מחליף״ שלו כבר קיץ שני ברצף משחק משחקים עם הפועל ומשתמש בשם של הקבוצה בשביל הצעות.
אם אני הפועל אני שם לו דד-ליין עד סוף השבוע וכבר מתחיל להגיש הצעות לשחקנים אחרים
הדד ליין היה צריך לבוא לפני שבוע
Bashan de silva
הצטרף: 15 מאי 2023, 19:58
קיבל.ה  6 לייקים

לוסיאנו כתב: 23 יוני 2026, 12:17
Bashan de silva כתב: 23 יוני 2026, 12:16 לא יודע איך יגמר המשא ומתן עם דיארה, לא הגיוני בשום צורה שלואיזו נלחם להשתחרר מאומניה ולבוא להפועל בזמן שדחה הצעות מקבוצות בליגה האירופית ובקונפרנס כשה״מחליף״ שלו כבר קיץ שני ברצף משחק משחקים עם הפועל ומשתמש בשם של הקבוצה בשביל הצעות.
אם אני הפועל אני שם לו דד-ליין עד סוף השבוע וכבר מתחיל להגיש הצעות לשחקנים אחרים
הדד ליין היה צריך לבוא לפני שבוע
מסכים אבל אם לא נתנו לו כבר דד ליין אז שייתנו עכשיו
סמל אישי של משתמש
רדפוקס
הצטרף: 28 נובמבר 2020, 21:46
קיבל.ה  6344 לייקים

Bashan de silva כתב: 23 יוני 2026, 12:16 לא יודע איך יגמר המשא ומתן עם דיארה, לא הגיוני בשום צורה שלואיזו נלחם להשתחרר מאומניה ולבוא להפועל בזמן שדחה הצעות מקבוצות בליגה האירופית ובקונפרנס כשה״מחליף״ שלו כבר קיץ שני ברצף משחק משחקים עם הפועל ומשתמש בשם של הקבוצה בשביל הצעות.
אם אני הפועל אני שם לו דד-ליין עד סוף השבוע וכבר מתחיל להגיש הצעות לשחקנים אחרים
אני רוצה להאמין שלא ישבו וחיכו לדיארה שבועות ושיש כבר מו״מ עם אופציה ב׳ וג׳.
בכל אופן לפי הטענה שדיארה בא להחליף את שאנדה ולא את לויזו אנחנו אמורים להיות במו״מ, בלי קשר לדיארה, עם שחקנים שמשחקים ב-10.
מוצרלה
הצטרף: 22 יולי 2023, 23:31
קיבל.ה  24 לייקים

לוסיאנו כתב: 23 יוני 2026, 12:17
Bashan de silva כתב: 23 יוני 2026, 12:16 לא יודע איך יגמר המשא ומתן עם דיארה, לא הגיוני בשום צורה שלואיזו נלחם להשתחרר מאומניה ולבוא להפועל בזמן שדחה הצעות מקבוצות בליגה האירופית ובקונפרנס כשה״מחליף״ שלו כבר קיץ שני ברצף משחק משחקים עם הפועל ומשתמש בשם של הקבוצה בשביל הצעות.
אם אני הפועל אני שם לו דד-ליין עד סוף השבוע וכבר מתחיל להגיש הצעות לשחקנים אחרים
הדד ליין היה צריך לבוא לפני שבוע
חח איזה קלאסה זה
ולנו יש דד ליין עליו?
dino
הצטרף: 28 נובמבר 2020, 11:17
קיבל.ה  3252 לייקים

אם הוא היה חבר טוב אפשר היה לאיים שנחתוך את מאיימבו ונשאיל אותו לסקציית נס ציונה אם הוא לא בא, אבל זה חבר זה הדרעק הזה?
יהלום14אדום
הצטרף: 14 נובמבר 2020, 14:03
קיבל.ה  1590 לייקים

נמאס כבר מהשם של דיארה, אינעל אמא שלו, שילך לקיבינימט כבר
יאללה הביתה!!!
jonati
הצטרף: 26 נובמבר 2020, 21:19
קיבל.ה  366 לייקים

חייבים עשר טוב, בשמאל יש לנו את שאנדה, שיחד עם עשר טוב לדעתי יפרח שנה הבאה.
וגם חלוץ זה חשוב.
סמל אישי של משתמש
RedDrifter
הצטרף: 20 יולי 2025, 15:08
מיקום: אוסישקין
קיבל.ה  934 לייקים

בישראל היום מדווחים שדיארה על סף חתימה שם וכבר הביע נכונות להצטרף לקבוצה הטורקית

בקיצור נראה לי שאפשר לסגור את הסיפור איתו
אף לא צעד לאחור :hapoel:
ונרקומן
הצטרף: 03 אוקטובר 2023, 16:51
קיבל.ה  596 לייקים

אתם מסיקים המון משום דבר.
בסוף סהכ יצא איזה דיווח בערוץ טורקי, וכל כתב פח במדינה הצהובה הזאת נותן את האינטרפטציה שלו בעטיפה שונה של חתם/סיכם/על סף וכו׳ כדי לייצר לו קליקים

סלחו לי על המשפט המעיק, אבל במקרה הספציפי הזה באמת תשתו מים כבר
סמל אישי של משתמש
Mendelson
הצטרף: 12 אוגוסט 2024, 14:07
קיבל.ה  982 לייקים

אגב, אם מתכננים להביא את דיארה לעמדה של ה- 10 כמחליף של לויאזו - עדיף שלא יביאו אותו.

וכותב את זה משתמש שמאוד היה רוצה לראות אותו בהפועל.
dino
הצטרף: 28 נובמבר 2020, 11:17
קיבל.ה  3252 לייקים

ונרקומן כתב: 23 יוני 2026, 13:06 אתם מסיקים המון משום דבר.
בסוף סהכ יצא איזה דיווח בערוץ טורקי, וכל כתב פח במדינה הצהובה הזאת נותן את האינטרפטציה שלו בעטיפה שונה של חתם/סיכם/על סף וכו׳ כדי לייצר לו קליקים

סלחו לי על המשפט המעיק, אבל במקרה הספציפי הזה באמת תשתו מים כבר
זה היה יכול להיות כלום ושום דבר אם לא היו סימנים מקדימים שזה הולך לקרות ולזה הוא ממתין. אתה כבר שבועיים תקוע איתו לכאורה על סעיף או סעיפים בודדים בחוזה שכבר נסגר מול קבוצתו(לכאורה). זה לא בא משום מקום
ונרקומן
הצטרף: 03 אוקטובר 2023, 16:51
קיבל.ה  596 לייקים

dino כתב: 23 יוני 2026, 13:15
ונרקומן כתב: 23 יוני 2026, 13:06 אתם מסיקים המון משום דבר.
בסוף סהכ יצא איזה דיווח בערוץ טורקי, וכל כתב פח במדינה הצהובה הזאת נותן את האינטרפטציה שלו בעטיפה שונה של חתם/סיכם/על סף וכו׳ כדי לייצר לו קליקים

סלחו לי על המשפט המעיק, אבל במקרה הספציפי הזה באמת תשתו מים כבר
זה היה יכול להיות כלום ושום דבר אם לא היו סימנים מקדימים שזה הולך לקרות ולזה הוא ממתין. אתה כבר שבועיים תקוע איתו לכאורה על סעיף או סעיפים בודדים בחוזה שכבר נסגר מול קבוצתו(לכאורה). זה לא בא משום מקום
אולי מראש סיכמו להתקדם בסוף יוני מסיבה כזו או אחרת? אולי אנחנו בכלל בוחנים מועמדים אחרים? אולי אין אימונים כרגע אז אין טעם להחתים אותו מעכשיו וזה חוסך לנו כמה עשרות אלפי דולרים?
אני רק אומר שאנחנו לא יודעים כנראה כלום והכתבות בתקשורת בדרך כלל זה ניחושים שלא מבוססים על כלום. וטוב שככה, שנים חיכיתי להתנהלות כזאת.
הצבי ישראל
הצטרף: 18 ינואר 2022, 18:18
קיבל.ה  119 לייקים

RedDrifter כתב: 23 יוני 2026, 11:27 תמונה

Full circle מה שנקרא…

הלאה למועמד הבא
לא נורא... קיץ הבאה ננסה להביא אותו שוב.
סמל אישי של משתמש
RedDrifter
הצטרף: 20 יולי 2025, 15:08
מיקום: אוסישקין
קיבל.ה  934 לייקים

ונרקומן כתב: 23 יוני 2026, 13:27
dino כתב: 23 יוני 2026, 13:15
ונרקומן כתב: 23 יוני 2026, 13:06 אתם מסיקים המון משום דבר.
בסוף סהכ יצא איזה דיווח בערוץ טורקי, וכל כתב פח במדינה הצהובה הזאת נותן את האינטרפטציה שלו בעטיפה שונה של חתם/סיכם/על סף וכו׳ כדי לייצר לו קליקים

סלחו לי על המשפט המעיק, אבל במקרה הספציפי הזה באמת תשתו מים כבר
זה היה יכול להיות כלום ושום דבר אם לא היו סימנים מקדימים שזה הולך לקרות ולזה הוא ממתין. אתה כבר שבועיים תקוע איתו לכאורה על סעיף או סעיפים בודדים בחוזה שכבר נסגר מול קבוצתו(לכאורה). זה לא בא משום מקום
אולי מראש סיכמו להתקדם בסוף יוני מסיבה כזו או אחרת? אולי אנחנו בכלל בוחנים מועמדים אחרים? אולי אין אימונים כרגע אז אין טעם להחתים אותו מעכשיו וזה חוסך לנו כמה עשרות אלפי דולרים?
אני רק אומר שאנחנו לא יודעים כנראה כלום והכתבות בתקשורת בדרך כלל זה ניחושים שלא מבוססים על כלום. וטוב שככה, שנים חיכיתי להתנהלות כזאת.
כן יודעים קצת האמת

היה פה מקורב שדיבר עליו בקצרה ממש לפני יומיים שרוצים לראות אותו פה ואופטימיים לגביו. לא עניין של לחסוך כמה עשרות אלפי דולרים תאמין לי.

בכל מקרה הפועל תצטרך לדעת להתמודד עם הסיטואציה ולהבין לאן מכאן.
אף לא צעד לאחור :hapoel:
ונרקומן
הצטרף: 03 אוקטובר 2023, 16:51
קיבל.ה  596 לייקים

RedDrifter כתב: 23 יוני 2026, 13:30
ונרקומן כתב: 23 יוני 2026, 13:27
dino כתב: 23 יוני 2026, 13:15

זה היה יכול להיות כלום ושום דבר אם לא היו סימנים מקדימים שזה הולך לקרות ולזה הוא ממתין. אתה כבר שבועיים תקוע איתו לכאורה על סעיף או סעיפים בודדים בחוזה שכבר נסגר מול קבוצתו(לכאורה). זה לא בא משום מקום
אולי מראש סיכמו להתקדם בסוף יוני מסיבה כזו או אחרת? אולי אנחנו בכלל בוחנים מועמדים אחרים? אולי אין אימונים כרגע אז אין טעם להחתים אותו מעכשיו וזה חוסך לנו כמה עשרות אלפי דולרים?
אני רק אומר שאנחנו לא יודעים כנראה כלום והכתבות בתקשורת בדרך כלל זה ניחושים שלא מבוססים על כלום. וטוב שככה, שנים חיכיתי להתנהלות כזאת.
כן יודעים קצת האמת

היה פה מקורב שדיבר עליו בקצרה ממש לפני יומיים שרוצים לראות אותו פה ואופטימיים לגביו. לא עניין של לחסוך כמה עשרות אלפי דולרים תאמין לי.

בכל מקרה הפועל תצטרך לדעת להתמודד עם הסיטואציה ולהבין לאן מכאן.
לא הבנתי מה המשפט הזה אמור להגיד, אבל גם המקורבים של הפורום מקבלים פירורים ולא תמיד פוגעים פה ואני עדין.
אני רק אומר שכדאי לחכות למידע טיפה יותר מבוסס לפני המלנכוליה הזאת, ומבחינתי עדיין יכול להיות שנראה פה השבוע וולקאם שלו, או כמובן שזה יתפוצץ.
מוצרלה
הצטרף: 22 יולי 2023, 23:31
קיבל.ה  24 לייקים

מדברים עליו כל כך בסוף הוא יהיה פלופ
Adom_Adom
הצטרף: 27 אפריל 2024, 12:23
קיבל.ה  635 לייקים

את האמת היה עליו יותר דיבורים מהיכולת שהוא הציג בליגת העל
לא נורא
נקווה שכבר עובדים על 2 זרים אחרים ברמה גבוה
סמל אישי של משתמש
RedDrifter
הצטרף: 20 יולי 2025, 15:08
מיקום: אוסישקין
קיבל.ה  934 לייקים

ברק יצחקי מועמד לאמן את לודוגרץ
אף לא צעד לאחור :hapoel:
Nsumbo
הצטרף: 13 פברואר 2022, 11:00
קיבל.ה  60 לייקים

מעצבן ששחקן כזה מחזיק אותנו בביצים
והרבה מזה מגיע מזה שזה יצא לתקשורת ולא יכלו לנהל את האירוע הזה בשקט ולחתוך מהר לכאן או לכאן

האמת? פרימור היה צריך ללמוד כבר מהטעות הזו ולהוציא הודעה לפני שבוע כבר שירדו מדיארה, עד אז כבר היו צריכים להיות דד ליינים והבנה מלאה אם הוא רוצה להגיע לכאן וגם לתת כאן את הלב או שהוא נהנה למרוח ולחכות לאלטרנטיבות.

עדיף היה לפוצץ את זה מהצד שלנו ושדיארה ילך לחפש קבוצה או יתקע בריימס או ווטאבר
סמל אישי של משתמש
לוסיאנו
הצטרף: 10 פברואר 2022, 21:36
קיבל.ה  132 לייקים

Nsumbo כתב: 23 יוני 2026, 15:21 מעצבן ששחקן כזה מחזיק אותנו בביצים
והרבה מזה מגיע מזה שזה יצא לתקשורת ולא יכלו לנהל את האירוע הזה בשקט ולחתוך מהר לכאן או לכאן

האמת? פרימור היה צריך ללמוד כבר מהטעות הזו ולהוציא הודעה לפני שבוע כבר שירדו מדיארה, עד אז כבר היו צריכים להיות דד ליינים והבנה מלאה אם הוא רוצה להגיע לכאן וגם לתת כאן את הלב או שהוא נהנה למרוח ולחכות לאלטרנטיבות.

עדיף היה לפוצץ את זה מהצד שלנו ושדיארה ילך לחפש קבוצה או יתקע בריימס או ווטאבר
זה כבר לא בשליטת פרימור ברגע שהסוכן הישראלי של דיארה זה אבי נימני
סמל אישי של משתמש
RedDrifter
הצטרף: 20 יולי 2025, 15:08
מיקום: אוסישקין
קיבל.ה  934 לייקים

Nsumbo כתב: 23 יוני 2026, 15:21 מעצבן ששחקן כזה מחזיק אותנו בביצים
והרבה מזה מגיע מזה שזה יצא לתקשורת ולא יכלו לנהל את האירוע הזה בשקט ולחתוך מהר לכאן או לכאן

האמת? פרימור היה צריך ללמוד כבר מהטעות הזו ולהוציא הודעה לפני שבוע כבר שירדו מדיארה, עד אז כבר היו צריכים להיות דד ליינים והבנה מלאה אם הוא רוצה להגיע לכאן וגם לתת כאן את הלב או שהוא נהנה למרוח ולחכות לאלטרנטיבות.

עדיף היה לפוצץ את זה מהצד שלנו ושדיארה ילך לחפש קבוצה או יתקע בריימס או ווטאבר
המצב במדינה שלנו לא מזהיר בלשון המעטה

שחקן שיכול לשדרג אותנו ולא הכי מתנגד להגיע לישראל שווה לחזר אחריו בנרות ולחכות.
אנחנו עדיין לא במצב שאנחנו יכולים להציב לשחקנים כמוהו דד ליינים לצערי
אף לא צעד לאחור :hapoel:
פומפה
הצטרף: 12 ינואר 2021, 15:16
קיבל.ה  772 לייקים

הצבי ישראל כתב: 23 יוני 2026, 13:27
RedDrifter כתב: 23 יוני 2026, 11:27 תמונה

Full circle מה שנקרא…

הלאה למועמד הבא
לא נורא... קיץ הבאה ננסה להביא אותו שוב.
יוני 2027 - בהפועל אופטימיים, נשארו סעיפים קטנים לפני סגירה.
שליחת תגובה