חלון העברות 2026
-
dino
- הצטרף: 28 נובמבר 2020, 11:17
- קיבל.ה 3252 לייקים
כן, ובכן בפעם הבאה כשהפועל אופטימים על לסגור עם שחקן 2 סעיפים במשך שבועיים, אז כדאי לקחת את זה בדאגה ותלוי מאיזה זווית ראיה זה מגיע.
- רדפוקס
- הצטרף: 28 נובמבר 2020, 21:46
- קיבל.ה 6345 לייקים
אין ליצן כמו צנציפח, מפרסם כתבת אופיר סער קלאסית שכבר פורסמה מספר רב של פעמים החודש רק כדי לקבל זבביר כשדיארה מתקרב דווקא לטורקיה.
לגבי דיארה - אם הוא מעדיף לשחק במועדון אמצע טבלה בטורקיה ולא בקבוצה עם שאיפה להתחרות באירופה ועל תארים שיהיה לו לבריאות, מקווה בשבילו שהם לפחות משלמים משמעותית יותר.
לגבי דיארה - אם הוא מעדיף לשחק במועדון אמצע טבלה בטורקיה ולא בקבוצה עם שאיפה להתחרות באירופה ועל תארים שיהיה לו לבריאות, מקווה בשבילו שהם לפחות משלמים משמעותית יותר.
- RedDrifter
- הצטרף: 20 יולי 2025, 15:08
- מיקום: אוסישקין
- קיבל.ה 934 לייקים
בטורקיה על הנייר אתה יכול להרוויח גם מיליון אירו נטורדפוקס כתב: ↑23 יוני 2026, 11:51 אין ליצן כמו צנציפח, מפרסם כתבת אופיר סער קלאסית שכבר פורסמה מספר רב של פעמים החודש רק כדי לקבל זבביר כשדיארה מתקרב דווקא לטורקיה.
לגבי דיארה - אם הוא מעדיף לשחק במועדון אמצע טבלה בטורקיה ולא בקבוצה עם שאיפה להתחרות באירופה ועל תארים שיהיה לו לבריאות, מקווה בשבילו שהם לפחות משלמים משמעותית יותר.
אם תקבל את זה זה סיפור אחר לגמרי..
אף לא צעד לאחור 
-
פומפה
- הצטרף: 12 ינואר 2021, 15:16
- קיבל.ה 772 לייקים
טוב מאוד ומקווה שהמועדון ילמד מהסאגה המביכה הזאת שקרתה כבר שנתיים ברצף. שחקן לא יכול לעשות צחוק ממועדון, צריך לשים דד ליין לכל משא ומתן עם חלופות אפשריות למקרה שלא יצלח. באופן אישי אני לא רציתי אותו בהפועל אחרי כל ההתנהלות. זה שחקן שחושב שהמועדון קטן עליו והוא יכול לעשות איתו מה שהוא רוצה. אני שמח שהוא לא מגיע
-
adom4
- הצטרף: 14 נובמבר 2020, 18:33
- קיבל.ה 913 לייקים
הסאגה הכי מאוסה אי פעם, שילך לטורקיה ושיקרע צולבת אמן
-
KingZivos
- הצטרף: 27 אפריל 2024, 11:53
- קיבל.ה 326 לייקים
לא היה שחקן שנוא כזה עוד לפני שהגיע לשחק. באמת הייתי מעדיף לחפש זר אחר בכל הכוח
-
אדום לבן
- הצטרף: 06 מאי 2023, 13:02
- קיבל.ה 115 לייקים
מאכזב.
מניח שאם לא היינו מדינת מלחמה
הוא דווקא כן היה מגיע
מניח שאם לא היינו מדינת מלחמה
הוא דווקא כן היה מגיע
- רדפוקס
- הצטרף: 28 נובמבר 2020, 21:46
- קיבל.ה 6345 לייקים
- RedDrifter
- הצטרף: 20 יולי 2025, 15:08
- מיקום: אוסישקין
- קיבל.ה 934 לייקים
האמת שאני גם מאמין לזה שהוא חיכה להצעה של הטורקים כל הסאגה הזאת באמת נמשכה יותר מידי זמן אבל זה בהחלט הסיבה גם למה לא מנהלים מו״מ בגלוי כי אחר כך אוהדים יוצאים מתוסכלים
אף לא צעד לאחור 
-
dino
- הצטרף: 28 נובמבר 2020, 11:17
- קיבל.ה 3252 לייקים
צנציפר ערך או שככה הוא כתב בבוקר?
הפועל ת"א הגיעה לסיכום מול ריימס על רכישתו של טיימוקו דיארה ב-1.3 מיליון אירו. הקבוצה מליגת המשנה מצרפת תקבל 50 אחוז במקרה של מכירה עתידית - אבל העסקה עוד לא סגורה.
אם יחתום, הוא צפוי להרוויח כ-300 אלף אירו לעונה בוולפסון, בחוזה לשלוש שנים עם אופציה לעונה נוספת. אבל כרגע שום דבר לא סגור. גם קסימפאשה הטורקית בעקבותיו. דיארה, שהושאל בעונת 2024/25 מריימס להפועל חיפה, והצטיין בשורותיה, שהה בימים האחרונים בחופשה משפחתית במאלי, כשמחר הוא ישוב לצרפת
הפועל ת"א הגיעה לסיכום מול ריימס על רכישתו של טיימוקו דיארה ב-1.3 מיליון אירו. הקבוצה מליגת המשנה מצרפת תקבל 50 אחוז במקרה של מכירה עתידית - אבל העסקה עוד לא סגורה.
אם יחתום, הוא צפוי להרוויח כ-300 אלף אירו לעונה בוולפסון, בחוזה לשלוש שנים עם אופציה לעונה נוספת. אבל כרגע שום דבר לא סגור. גם קסימפאשה הטורקית בעקבותיו. דיארה, שהושאל בעונת 2024/25 מריימס להפועל חיפה, והצטיין בשורותיה, שהה בימים האחרונים בחופשה משפחתית במאלי, כשמחר הוא ישוב לצרפת
- RedDrifter
- הצטרף: 20 יולי 2025, 15:08
- מיקום: אוסישקין
- קיבל.ה 934 לייקים
ערךdino כתב: ↑23 יוני 2026, 12:04 צנציפר ערך או שככה הוא כתב בבוקר?
הפועל ת"א הגיעה לסיכום מול ריימס על רכישתו של טיימוקו דיארה ב-1.3 מיליון אירו. הקבוצה מליגת המשנה מצרפת תקבל 50 אחוז במקרה של מכירה עתידית - אבל העסקה עוד לא סגורה.
אם יחתום, הוא צפוי להרוויח כ-300 אלף אירו לעונה בוולפסון, בחוזה לשלוש שנים עם אופציה לעונה נוספת. אבל כרגע שום דבר לא סגור. גם קסימפאשה הטורקית בעקבותיו. דיארה, שהושאל בעונת 2024/25 מריימס להפועל חיפה, והצטיין בשורותיה, שהה בימים האחרונים בחופשה משפחתית במאלי, כשמחר הוא ישוב לצרפת
אף לא צעד לאחור 
-
Niro
- הצטרף: 27 נובמבר 2020, 17:09
- קיבל.ה 2930 לייקים
לא מפתיע ששחקן שנצפה במערכה הראשונה עם חולצה של מכבי יזיין אותנו בהמשך הדרך.
-
RedArmy555
- הצטרף: 05 יולי 2022, 09:19
- קיבל.ה 15 לייקים
@talb55 יש לך צפירת הרגעה או או מסמר בארון?
-
Asafasraf
- הצטרף: 28 נובמבר 2020, 13:08
- קיבל.ה 2026 לייקים
מבחינתי, ההמתנה לדיארה= ליביו אנטל.
לא רואה בו ברק או תוספת משמעותית כמו לואיזו.
Sent from my iPhone using Tapatalk
לא רואה בו ברק או תוספת משמעותית כמו לואיזו.
Sent from my iPhone using Tapatalk
-
Bashan de silva
- הצטרף: 15 מאי 2023, 19:58
- קיבל.ה 6 לייקים
לא יודע איך יגמר המשא ומתן עם דיארה, לא הגיוני בשום צורה שלואיזו נלחם להשתחרר מאומניה ולבוא להפועל בזמן שדחה הצעות מקבוצות בליגה האירופית ובקונפרנס כשה״מחליף״ שלו כבר קיץ שני ברצף משחק משחקים עם הפועל ומשתמש בשם של הקבוצה בשביל הצעות.
אם אני הפועל אני שם לו דד-ליין עד סוף השבוע וכבר מתחיל להגיש הצעות לשחקנים אחרים
אם אני הפועל אני שם לו דד-ליין עד סוף השבוע וכבר מתחיל להגיש הצעות לשחקנים אחרים
- לוסיאנו
- הצטרף: 10 פברואר 2022, 21:36
- קיבל.ה 132 לייקים
הדד ליין היה צריך לבוא לפני שבועBashan de silva כתב: ↑23 יוני 2026, 12:16 לא יודע איך יגמר המשא ומתן עם דיארה, לא הגיוני בשום צורה שלואיזו נלחם להשתחרר מאומניה ולבוא להפועל בזמן שדחה הצעות מקבוצות בליגה האירופית ובקונפרנס כשה״מחליף״ שלו כבר קיץ שני ברצף משחק משחקים עם הפועל ומשתמש בשם של הקבוצה בשביל הצעות.
אם אני הפועל אני שם לו דד-ליין עד סוף השבוע וכבר מתחיל להגיש הצעות לשחקנים אחרים
-
Bashan de silva
- הצטרף: 15 מאי 2023, 19:58
- קיבל.ה 6 לייקים
מסכים אבל אם לא נתנו לו כבר דד ליין אז שייתנו עכשיולוסיאנו כתב: ↑23 יוני 2026, 12:17הדד ליין היה צריך לבוא לפני שבועBashan de silva כתב: ↑23 יוני 2026, 12:16 לא יודע איך יגמר המשא ומתן עם דיארה, לא הגיוני בשום צורה שלואיזו נלחם להשתחרר מאומניה ולבוא להפועל בזמן שדחה הצעות מקבוצות בליגה האירופית ובקונפרנס כשה״מחליף״ שלו כבר קיץ שני ברצף משחק משחקים עם הפועל ומשתמש בשם של הקבוצה בשביל הצעות.
אם אני הפועל אני שם לו דד-ליין עד סוף השבוע וכבר מתחיל להגיש הצעות לשחקנים אחרים
- רדפוקס
- הצטרף: 28 נובמבר 2020, 21:46
- קיבל.ה 6345 לייקים
אני רוצה להאמין שלא ישבו וחיכו לדיארה שבועות ושיש כבר מו״מ עם אופציה ב׳ וג׳.Bashan de silva כתב: ↑23 יוני 2026, 12:16 לא יודע איך יגמר המשא ומתן עם דיארה, לא הגיוני בשום צורה שלואיזו נלחם להשתחרר מאומניה ולבוא להפועל בזמן שדחה הצעות מקבוצות בליגה האירופית ובקונפרנס כשה״מחליף״ שלו כבר קיץ שני ברצף משחק משחקים עם הפועל ומשתמש בשם של הקבוצה בשביל הצעות.
אם אני הפועל אני שם לו דד-ליין עד סוף השבוע וכבר מתחיל להגיש הצעות לשחקנים אחרים
בכל אופן לפי הטענה שדיארה בא להחליף את שאנדה ולא את לויזו אנחנו אמורים להיות במו״מ, בלי קשר לדיארה, עם שחקנים שמשחקים ב-10.
חח איזה קלאסה זהלוסיאנו כתב: ↑23 יוני 2026, 12:17הדד ליין היה צריך לבוא לפני שבועBashan de silva כתב: ↑23 יוני 2026, 12:16 לא יודע איך יגמר המשא ומתן עם דיארה, לא הגיוני בשום צורה שלואיזו נלחם להשתחרר מאומניה ולבוא להפועל בזמן שדחה הצעות מקבוצות בליגה האירופית ובקונפרנס כשה״מחליף״ שלו כבר קיץ שני ברצף משחק משחקים עם הפועל ומשתמש בשם של הקבוצה בשביל הצעות.
אם אני הפועל אני שם לו דד-ליין עד סוף השבוע וכבר מתחיל להגיש הצעות לשחקנים אחרים
ולנו יש דד ליין עליו?
-
dino
- הצטרף: 28 נובמבר 2020, 11:17
- קיבל.ה 3252 לייקים
אם הוא היה חבר טוב אפשר היה לאיים שנחתוך את מאיימבו ונשאיל אותו לסקציית נס ציונה אם הוא לא בא, אבל זה חבר זה הדרעק הזה?
-
יהלום14אדום
- הצטרף: 14 נובמבר 2020, 14:03
- קיבל.ה 1590 לייקים
נמאס כבר מהשם של דיארה, אינעל אמא שלו, שילך לקיבינימט כבר
יאללה הביתה!!!
-
jonati
- הצטרף: 26 נובמבר 2020, 21:19
- קיבל.ה 366 לייקים
חייבים עשר טוב, בשמאל יש לנו את שאנדה, שיחד עם עשר טוב לדעתי יפרח שנה הבאה.
וגם חלוץ זה חשוב.
וגם חלוץ זה חשוב.
- RedDrifter
- הצטרף: 20 יולי 2025, 15:08
- מיקום: אוסישקין
- קיבל.ה 934 לייקים
בישראל היום מדווחים שדיארה על סף חתימה שם וכבר הביע נכונות להצטרף לקבוצה הטורקית
בקיצור נראה לי שאפשר לסגור את הסיפור איתו
בקיצור נראה לי שאפשר לסגור את הסיפור איתו
אף לא צעד לאחור 
-
ונרקומן
- הצטרף: 03 אוקטובר 2023, 16:51
- קיבל.ה 596 לייקים
אתם מסיקים המון משום דבר.
בסוף סהכ יצא איזה דיווח בערוץ טורקי, וכל כתב פח במדינה הצהובה הזאת נותן את האינטרפטציה שלו בעטיפה שונה של חתם/סיכם/על סף וכו׳ כדי לייצר לו קליקים
סלחו לי על המשפט המעיק, אבל במקרה הספציפי הזה באמת תשתו מים כבר
בסוף סהכ יצא איזה דיווח בערוץ טורקי, וכל כתב פח במדינה הצהובה הזאת נותן את האינטרפטציה שלו בעטיפה שונה של חתם/סיכם/על סף וכו׳ כדי לייצר לו קליקים
סלחו לי על המשפט המעיק, אבל במקרה הספציפי הזה באמת תשתו מים כבר
- Mendelson
- הצטרף: 12 אוגוסט 2024, 14:07
- קיבל.ה 982 לייקים
אגב, אם מתכננים להביא את דיארה לעמדה של ה- 10 כמחליף של לויאזו - עדיף שלא יביאו אותו.
וכותב את זה משתמש שמאוד היה רוצה לראות אותו בהפועל.
וכותב את זה משתמש שמאוד היה רוצה לראות אותו בהפועל.
-
dino
- הצטרף: 28 נובמבר 2020, 11:17
- קיבל.ה 3252 לייקים
זה היה יכול להיות כלום ושום דבר אם לא היו סימנים מקדימים שזה הולך לקרות ולזה הוא ממתין. אתה כבר שבועיים תקוע איתו לכאורה על סעיף או סעיפים בודדים בחוזה שכבר נסגר מול קבוצתו(לכאורה). זה לא בא משום מקום
-
ונרקומן
- הצטרף: 03 אוקטובר 2023, 16:51
- קיבל.ה 596 לייקים
אולי מראש סיכמו להתקדם בסוף יוני מסיבה כזו או אחרת? אולי אנחנו בכלל בוחנים מועמדים אחרים? אולי אין אימונים כרגע אז אין טעם להחתים אותו מעכשיו וזה חוסך לנו כמה עשרות אלפי דולרים?
אני רק אומר שאנחנו לא יודעים כנראה כלום והכתבות בתקשורת בדרך כלל זה ניחושים שלא מבוססים על כלום. וטוב שככה, שנים חיכיתי להתנהלות כזאת.
-
הצבי ישראל
- הצטרף: 18 ינואר 2022, 18:18
- קיבל.ה 119 לייקים
לא נורא... קיץ הבאה ננסה להביא אותו שוב.
- RedDrifter
- הצטרף: 20 יולי 2025, 15:08
- מיקום: אוסישקין
- קיבל.ה 934 לייקים
כן יודעים קצת האמתונרקומן כתב: ↑23 יוני 2026, 13:27אולי מראש סיכמו להתקדם בסוף יוני מסיבה כזו או אחרת? אולי אנחנו בכלל בוחנים מועמדים אחרים? אולי אין אימונים כרגע אז אין טעם להחתים אותו מעכשיו וזה חוסך לנו כמה עשרות אלפי דולרים?
אני רק אומר שאנחנו לא יודעים כנראה כלום והכתבות בתקשורת בדרך כלל זה ניחושים שלא מבוססים על כלום. וטוב שככה, שנים חיכיתי להתנהלות כזאת.
היה פה מקורב שדיבר עליו בקצרה ממש לפני יומיים שרוצים לראות אותו פה ואופטימיים לגביו. לא עניין של לחסוך כמה עשרות אלפי דולרים תאמין לי.
בכל מקרה הפועל תצטרך לדעת להתמודד עם הסיטואציה ולהבין לאן מכאן.
אף לא צעד לאחור 
-
ונרקומן
- הצטרף: 03 אוקטובר 2023, 16:51
- קיבל.ה 596 לייקים
לא הבנתי מה המשפט הזה אמור להגיד, אבל גם המקורבים של הפורום מקבלים פירורים ולא תמיד פוגעים פה ואני עדין.RedDrifter כתב: ↑23 יוני 2026, 13:30כן יודעים קצת האמתונרקומן כתב: ↑23 יוני 2026, 13:27אולי מראש סיכמו להתקדם בסוף יוני מסיבה כזו או אחרת? אולי אנחנו בכלל בוחנים מועמדים אחרים? אולי אין אימונים כרגע אז אין טעם להחתים אותו מעכשיו וזה חוסך לנו כמה עשרות אלפי דולרים?
אני רק אומר שאנחנו לא יודעים כנראה כלום והכתבות בתקשורת בדרך כלל זה ניחושים שלא מבוססים על כלום. וטוב שככה, שנים חיכיתי להתנהלות כזאת.
היה פה מקורב שדיבר עליו בקצרה ממש לפני יומיים שרוצים לראות אותו פה ואופטימיים לגביו. לא עניין של לחסוך כמה עשרות אלפי דולרים תאמין לי.
בכל מקרה הפועל תצטרך לדעת להתמודד עם הסיטואציה ולהבין לאן מכאן.
אני רק אומר שכדאי לחכות למידע טיפה יותר מבוסס לפני המלנכוליה הזאת, ומבחינתי עדיין יכול להיות שנראה פה השבוע וולקאם שלו, או כמובן שזה יתפוצץ.
-
Adom_Adom
- הצטרף: 27 אפריל 2024, 12:23
- קיבל.ה 635 לייקים
את האמת היה עליו יותר דיבורים מהיכולת שהוא הציג בליגת העל
לא נורא
נקווה שכבר עובדים על 2 זרים אחרים ברמה גבוה
לא נורא
נקווה שכבר עובדים על 2 זרים אחרים ברמה גבוה
- RedDrifter
- הצטרף: 20 יולי 2025, 15:08
- מיקום: אוסישקין
- קיבל.ה 934 לייקים
ברק יצחקי מועמד לאמן את לודוגרץ
אף לא צעד לאחור 
מעצבן ששחקן כזה מחזיק אותנו בביצים
והרבה מזה מגיע מזה שזה יצא לתקשורת ולא יכלו לנהל את האירוע הזה בשקט ולחתוך מהר לכאן או לכאן
האמת? פרימור היה צריך ללמוד כבר מהטעות הזו ולהוציא הודעה לפני שבוע כבר שירדו מדיארה, עד אז כבר היו צריכים להיות דד ליינים והבנה מלאה אם הוא רוצה להגיע לכאן וגם לתת כאן את הלב או שהוא נהנה למרוח ולחכות לאלטרנטיבות.
עדיף היה לפוצץ את זה מהצד שלנו ושדיארה ילך לחפש קבוצה או יתקע בריימס או ווטאבר
והרבה מזה מגיע מזה שזה יצא לתקשורת ולא יכלו לנהל את האירוע הזה בשקט ולחתוך מהר לכאן או לכאן
האמת? פרימור היה צריך ללמוד כבר מהטעות הזו ולהוציא הודעה לפני שבוע כבר שירדו מדיארה, עד אז כבר היו צריכים להיות דד ליינים והבנה מלאה אם הוא רוצה להגיע לכאן וגם לתת כאן את הלב או שהוא נהנה למרוח ולחכות לאלטרנטיבות.
עדיף היה לפוצץ את זה מהצד שלנו ושדיארה ילך לחפש קבוצה או יתקע בריימס או ווטאבר
- לוסיאנו
- הצטרף: 10 פברואר 2022, 21:36
- קיבל.ה 132 לייקים
זה כבר לא בשליטת פרימור ברגע שהסוכן הישראלי של דיארה זה אבי נימניNsumbo כתב: ↑23 יוני 2026, 15:21 מעצבן ששחקן כזה מחזיק אותנו בביצים
והרבה מזה מגיע מזה שזה יצא לתקשורת ולא יכלו לנהל את האירוע הזה בשקט ולחתוך מהר לכאן או לכאן
האמת? פרימור היה צריך ללמוד כבר מהטעות הזו ולהוציא הודעה לפני שבוע כבר שירדו מדיארה, עד אז כבר היו צריכים להיות דד ליינים והבנה מלאה אם הוא רוצה להגיע לכאן וגם לתת כאן את הלב או שהוא נהנה למרוח ולחכות לאלטרנטיבות.
עדיף היה לפוצץ את זה מהצד שלנו ושדיארה ילך לחפש קבוצה או יתקע בריימס או ווטאבר
- RedDrifter
- הצטרף: 20 יולי 2025, 15:08
- מיקום: אוסישקין
- קיבל.ה 934 לייקים
המצב במדינה שלנו לא מזהיר בלשון המעטהNsumbo כתב: ↑23 יוני 2026, 15:21 מעצבן ששחקן כזה מחזיק אותנו בביצים
והרבה מזה מגיע מזה שזה יצא לתקשורת ולא יכלו לנהל את האירוע הזה בשקט ולחתוך מהר לכאן או לכאן
האמת? פרימור היה צריך ללמוד כבר מהטעות הזו ולהוציא הודעה לפני שבוע כבר שירדו מדיארה, עד אז כבר היו צריכים להיות דד ליינים והבנה מלאה אם הוא רוצה להגיע לכאן וגם לתת כאן את הלב או שהוא נהנה למרוח ולחכות לאלטרנטיבות.
עדיף היה לפוצץ את זה מהצד שלנו ושדיארה ילך לחפש קבוצה או יתקע בריימס או ווטאבר
שחקן שיכול לשדרג אותנו ולא הכי מתנגד להגיע לישראל שווה לחזר אחריו בנרות ולחכות.
אנחנו עדיין לא במצב שאנחנו יכולים להציב לשחקנים כמוהו דד ליינים לצערי
אף לא צעד לאחור 
-
פומפה
- הצטרף: 12 ינואר 2021, 15:16
- קיבל.ה 772 לייקים
יוני 2027 - בהפועל אופטימיים, נשארו סעיפים קטנים לפני סגירה.

