עופר ינאי

מועצת הכדורסל של אוהדי הפועל
לזכרו של אורי שלף ז"ל, ממיסדי עמותת הפועל אוסישקין
תא מרבוטא
הצטרף: 28 נובמבר 2020, 09:31
קיבל.ה  974 לייקים

hapoel15 כתב: 26 יוני 2026, 20:59
עד המ!!ת הפועל כתב: 26 יוני 2026, 18:45
רק הפועל כתב:הקטע המצחיק הוא שכרגע אין לליצנים האלה כבר על מה להתלונן בגלל החזרה לדרייב אין , עדיין לא שומעים שום קולות של פיוס ,
עופר חכם.
הוא הסכים לחזור לדרייב-אין כדי להוכיח לכל המדינה (ובפרט לקהל הרחב של הפועל שמושפע יום-יום מהרעל ברשתות) שהחרם לא קשור ליד-אליהו. עכשיו כולם יבינו את הבלוף ויבקשו לחזור ליד-אליהו.
אתם תקועים ב2024 לצערי, החרם מזמן לא רק בגלל יד אליהו ואף אחד לא מסתיר את זה. הלוואי שזו הייתה הבעיה היחידה.
אתה מדבר על מי שלא חבר באולטרס? ומה הסיבות שלהם לדעתך?
בני12
הצטרף: 26 נובמבר 2020, 22:43
קיבל.ה  3063 לייקים

hapoel15 כתב: 26 יוני 2026, 20:59
עד המ!!ת הפועל כתב: 26 יוני 2026, 18:45
רק הפועל כתב:הקטע המצחיק הוא שכרגע אין לליצנים האלה כבר על מה להתלונן בגלל החזרה לדרייב אין , עדיין לא שומעים שום קולות של פיוס ,
עופר חכם.
הוא הסכים לחזור לדרייב-אין כדי להוכיח לכל המדינה (ובפרט לקהל הרחב של הפועל שמושפע יום-יום מהרעל ברשתות) שהחרם לא קשור ליד-אליהו. עכשיו כולם יבינו את הבלוף ויבקשו לחזור ליד-אליהו.
אתם תקועים ב2024 לצערי, החרם מזמן לא רק בגלל יד אליהו ואף אחד לא מסתיר את זה. הלוואי שזו הייתה הבעיה היחידה.
החרם מעולם לא היה על יד אליהו ואף אחד מהם כבר לא מסתיר את זה
איש גדול
הצטרף: 19 מאי 2025, 14:31
קיבל.ה  645 לייקים

בני12 כתב: 27 יוני 2026, 10:19
hapoel15 כתב: 26 יוני 2026, 20:59
עד המ!!ת הפועל כתב: 26 יוני 2026, 18:45
עופר חכם.
הוא הסכים לחזור לדרייב-אין כדי להוכיח לכל המדינה (ובפרט לקהל הרחב של הפועל שמושפע יום-יום מהרעל ברשתות) שהחרם לא קשור ליד-אליהו. עכשיו כולם יבינו את הבלוף ויבקשו לחזור ליד-אליהו.
אתם תקועים ב2024 לצערי, החרם מזמן לא רק בגלל יד אליהו ואף אחד לא מסתיר את זה. הלוואי שזו הייתה הבעיה היחידה.
החרם מעולם לא היה על יד אליהו ואף אחד מהם כבר לא מסתיר את זה
שקר
החרם בהתחלה היה על יד אליהו בלבד ובגלל זה אם עופר היה מתנהל מול זה חכם הוא גם היה שובר אותו.
מאז שהתחיל החרם התווספו עוד דברים שהיום כבר בלתי ניתנים לגישור.
כל מי שאומר שהחרם מההתחלה לא היה על יד אליהו בלבד הוא או שקרן או חסר מושג
hapoel15
הצטרף: 27 נובמבר 2020, 11:10
קיבל.ה  84 לייקים

תא מרבוטא כתב: 27 יוני 2026, 10:11
hapoel15 כתב: 26 יוני 2026, 20:59
עד המ!!ת הפועל כתב: 26 יוני 2026, 18:45
עופר חכם.
הוא הסכים לחזור לדרייב-אין כדי להוכיח לכל המדינה (ובפרט לקהל הרחב של הפועל שמושפע יום-יום מהרעל ברשתות) שהחרם לא קשור ליד-אליהו. עכשיו כולם יבינו את הבלוף ויבקשו לחזור ליד-אליהו.
אתם תקועים ב2024 לצערי, החרם מזמן לא רק בגלל יד אליהו ואף אחד לא מסתיר את זה. הלוואי שזו הייתה הבעיה היחידה.
אתה מדבר על מי שלא חבר באולטרס? ומה הסיבות שלהם לדעתך?
על כל מי שלא מגיע.
מבחינת האולטראס החרם הוא כולל. הוא התחיל בגלל יד אליהו ולכן לא הגיעו לשם, מאז עברו הרבה מים בנהר וכיום לא מגיעים בכלל. הבעיה הלא פחות גדולה היא האנשים שלא בהכרח מחרימים אלא הפסיקו להגיע מכל מיני סיבות. יש כאלה שהתנהלות המועדון הרחיקה אותם, יש שאיבדו את החשק להגיע למשחקים בעקבות השינויים ויש שמושפעים מהסביבה.
סמל אישי של משתמש
סומך
הצטרף: 13 נובמבר 2020, 20:24
קיבל.ה  1937 לייקים

גם לדעתי זה כבר מזמן לא יד אליהו, זה בעיקר בגלל שינאי עשה מלא טעויות מול הקהל. כל מהלך שהוא עשה (מעבר ליד אליהו, חולצות שחורות, סקר חזרה לאיינשטיין, הבטחות לשיפוץ) הוא עשה בדרך עקומה עם ערבובים ושקרים ומניפולציות. ומה לעשות שאנשים (פרט למצביעי נתניהו) לא אוהבים שמערבבים אותם. בעיקר כשמדובר באנשים עם אחריות כלפי קהילה ונראה שהם מנצלים את כוחם לפירוק הקהילה ע"י מהלכי 'הפרד ומשול'
פיצוחי שווארמה
הבורסה הבורסה
סמל אישי של משתמש
מילפורד
הצטרף: 26 נובמבר 2020, 21:19
קיבל.ה  3924 לייקים

זה שהכנסת את ה״חולצות השחורות״ לעסק, אתה מנרמל את זה שכל שטות מכניסים לרשימה.
שני הדברים היחידים שאני עוד יכול להבין שמובילים לפער שהגענו אליו, זה המעבר ליד אליהו וההתעסקות האישית עם אוהדים.
כל השאר, זה חרטה וניסיון לנפח כל שטות מחוץ לפרופורציה כדי להצדיק את הטענה ״שזאת לא הפועל״.
סמל אישי של משתמש
סומך
הצטרף: 13 נובמבר 2020, 20:24
קיבל.ה  1937 לייקים

מילפורד כתב: 27 יוני 2026, 12:14 זה שהכנסת את ה״חולצות השחורות״ לעסק, אתה מנרמל את זה שכל שטות מכניסים לרשימה.
שני הדברים היחידים שאני עוד יכול להבין שמובילים לפער שהגענו אליו, זה המעבר ליד אליהו וההתעסקות האישית עם אוהדים.
כל השאר, זה חרטה וניסיון לנפח כל שטות מחוץ לפרופורציה כדי להצדיק את הטענה ״שזאת לא הפועל״.
החולצות השחורות (שבעיני, אגב, ממש יפות) הן מבחינתי עוד דוגמא לנטייה של ינאי לבחור בדרך הערבוב במקום בדרך היושר.
יכל לומר, "יש חולצות חדשות שחורות והערב נשחק איתן" במקום זה בחר ב"היורוליג הכריחו אותנו לשחק הערב בשחור"
פיצוחי שווארמה
הבורסה הבורסה
Maor
הצטרף: 17 יוני 2022, 23:58
קיבל.ה  363 לייקים

סומך כתב: 27 יוני 2026, 12:21
מילפורד כתב: 27 יוני 2026, 12:14 זה שהכנסת את ה״חולצות השחורות״ לעסק, אתה מנרמל את זה שכל שטות מכניסים לרשימה.
שני הדברים היחידים שאני עוד יכול להבין שמובילים לפער שהגענו אליו, זה המעבר ליד אליהו וההתעסקות האישית עם אוהדים.
כל השאר, זה חרטה וניסיון לנפח כל שטות מחוץ לפרופורציה כדי להצדיק את הטענה ״שזאת לא הפועל״.
החולצות השחורות (שבעיני, אגב, ממש יפות) הן מבחינתי עוד דוגמא לנטייה של ינאי לבחור בדרך הערבוב במקום בדרך היושר.
יכל לומר, "יש חולצות חדשות שחורות והערב נשחק איתן" במקום זה בחר ב"היורוליג הכריחו אותנו לשחק הערב בשחור"
כן אבל מצד שני יש גם תחושה שעל כל החלטה יש ביקורת קיצונית.
אני לא זוכר את הקהל של מכבי מתלונן על הגופיה הלבנה שלהם, או את הקהל של ירושלים מתלונן על גופיה שחורה.
והביקורות האלה על אירועים כל כך קטנים הופכים את האווירה לבלתי נסבלת.

מצד שני, על פעולות אחרות כמו מחירי הפלייאוף, שהיו זולים מהמחירים של מכבי באופן קיצוני, או המלחמות של עופר מול האיגוד והמנהלת, שאלה פעולות כל כך יותר דרמטיות עבור הקהל שלנו, יש דממה אצל אותם מבקרים.
וזה בעיניי, מראה את הכוונה האמיתית של אותם אוהדים.
רק הפועל
הצטרף: 28 נובמבר 2020, 19:27
קיבל.ה  3200 לייקים

אני לא מבין על מה הוכיח פה בכלל ? מדובר בכפויע טובה שמחרימים בלי הצדקה בכלל , אז הוא דיבר לא יפה בוויטר למה אוהדים איויוייוייוי בואו תחרימו את הקבוצה שלפי מה שאתם אומרים היא הכי חשובה לכם , לייצנים פשוט
סמל אישי של משתמש
סומך
הצטרף: 13 נובמבר 2020, 20:24
קיבל.ה  1937 לייקים

Maor כתב: 27 יוני 2026, 12:46
סומך כתב: 27 יוני 2026, 12:21
מילפורד כתב: 27 יוני 2026, 12:14 זה שהכנסת את ה״חולצות השחורות״ לעסק, אתה מנרמל את זה שכל שטות מכניסים לרשימה.
שני הדברים היחידים שאני עוד יכול להבין שמובילים לפער שהגענו אליו, זה המעבר ליד אליהו וההתעסקות האישית עם אוהדים.
כל השאר, זה חרטה וניסיון לנפח כל שטות מחוץ לפרופורציה כדי להצדיק את הטענה ״שזאת לא הפועל״.
החולצות השחורות (שבעיני, אגב, ממש יפות) הן מבחינתי עוד דוגמא לנטייה של ינאי לבחור בדרך הערבוב במקום בדרך היושר.
יכל לומר, "יש חולצות חדשות שחורות והערב נשחק איתן" במקום זה בחר ב"היורוליג הכריחו אותנו לשחק הערב בשחור"
כן אבל מצד שני יש גם תחושה שעל כל החלטה יש ביקורת קיצונית.
אני לא זוכר את הקהל של מכבי מתלונן על הגופיה הלבנה שלהם, או את הקהל של ירושלים מתלונן על גופיה שחורה.
והביקורות האלה על אירועים כל כך קטנים הופכים את האווירה לבלתי נסבלת.

מצד שני, על פעולות אחרות כמו מחירי הפלייאוף, שהיו זולים מהמחירים של מכבי באופן קיצוני, או המלחמות של עופר מול האיגוד והמנהלת, שאלה פעולות כל כך יותר דרמטיות עבור הקהל שלנו, יש דממה אצל אותם מבקרים.
וזה בעיניי, מראה את הכוונה האמיתית של אותם אוהדים.
כמובן. ובמיוחד כששאקו, שהוא ממנהיגי האוהדים, מחפש את ינאי בפינה (ובהמשך לדיון האיום בתביעה, זה נהיה עניין אישי) ועדיין, מקרה החולצות הוא בעיני דוגמה מצוינת להתנהלות הנוראית של ינאי בחיכוך הזה עם האוהדים.
כי אם היה הולך ישר, אפשר היה להגחיך את העליהום המגוחך של שאקו ודומיו כלפי העניין. אבל מרגע שהחליט שעדיפה דרך הערבוב (עאלק, היורוליג הכריחו אותנו) אז גם לי, כאוהד שמגיע ליד אליהו יש תחושה מאוד לא נוחה מאיך שבעלי הקבוצה מתנהג כלפי.
והחולצה השחורה זאת רק דוגמה אחת, כי הוא התנהל באותו אופן גם עם המעבר ליד אליהו (השקרים כאלו בחן עוד אפשרויות למרות שמההתחלה תכנו לעבור [ועד לי הוכחות לכך] ושקר השיפוץ, ושקרי ההידברות [זרק לפח תוך שנייה את החלטת הבורר] ועוד ועוד)
פיצוחי שווארמה
הבורסה הבורסה
סמל אישי של משתמש
מילפורד
הצטרף: 26 נובמבר 2020, 21:19
קיבל.ה  3924 לייקים

תסלח לי , מקרה החולצות השחורות הוא דוגמא להתנהלות המביכה של הקהל, לא של ינאי.
בני12
הצטרף: 26 נובמבר 2020, 22:43
קיבל.ה  3063 לייקים

סומך כתב: 27 יוני 2026, 12:21
מילפורד כתב: 27 יוני 2026, 12:14 זה שהכנסת את ה״חולצות השחורות״ לעסק, אתה מנרמל את זה שכל שטות מכניסים לרשימה.
שני הדברים היחידים שאני עוד יכול להבין שמובילים לפער שהגענו אליו, זה המעבר ליד אליהו וההתעסקות האישית עם אוהדים.
כל השאר, זה חרטה וניסיון לנפח כל שטות מחוץ לפרופורציה כדי להצדיק את הטענה ״שזאת לא הפועל״.
החולצות השחורות (שבעיני, אגב, ממש יפות) הן מבחינתי עוד דוגמא לנטייה של ינאי לבחור בדרך הערבוב במקום בדרך היושר.
יכל לומר, "יש חולצות חדשות שחורות והערב נשחק איתן" במקום זה בחר ב"היורוליג הכריחו אותנו לשחק הערב בשחור"
קבוצת הנוער של המועדון, ששייכת לעמותה, עלתה לשחק בטורניר היורוליג לנוער בחולצות שחורות.
שמעת על זה משהו מאנשי העמותה/אולטראס? לא
נכון מפתיע?
בני12
הצטרף: 26 נובמבר 2020, 22:43
קיבל.ה  3063 לייקים

סומך כתב: 27 יוני 2026, 14:09
Maor כתב: 27 יוני 2026, 12:46
סומך כתב: 27 יוני 2026, 12:21

החולצות השחורות (שבעיני, אגב, ממש יפות) הן מבחינתי עוד דוגמא לנטייה של ינאי לבחור בדרך הערבוב במקום בדרך היושר.
יכל לומר, "יש חולצות חדשות שחורות והערב נשחק איתן" במקום זה בחר ב"היורוליג הכריחו אותנו לשחק הערב בשחור"
כן אבל מצד שני יש גם תחושה שעל כל החלטה יש ביקורת קיצונית.
אני לא זוכר את הקהל של מכבי מתלונן על הגופיה הלבנה שלהם, או את הקהל של ירושלים מתלונן על גופיה שחורה.
והביקורות האלה על אירועים כל כך קטנים הופכים את האווירה לבלתי נסבלת.

מצד שני, על פעולות אחרות כמו מחירי הפלייאוף, שהיו זולים מהמחירים של מכבי באופן קיצוני, או המלחמות של עופר מול האיגוד והמנהלת, שאלה פעולות כל כך יותר דרמטיות עבור הקהל שלנו, יש דממה אצל אותם מבקרים.
וזה בעיניי, מראה את הכוונה האמיתית של אותם אוהדים.
כמובן. ובמיוחד כששאקו, שהוא ממנהיגי האוהדים, מחפש את ינאי בפינה (ובהמשך לדיון האיום בתביעה, זה נהיה עניין אישי) ועדיין, מקרה החולצות הוא בעיני דוגמה מצוינת להתנהלות הנוראית של ינאי בחיכוך הזה עם האוהדים.
כי אם היה הולך ישר, אפשר היה להגחיך את העליהום המגוחך של שאקו ודומיו כלפי העניין. אבל מרגע שהחליט שעדיפה דרך הערבוב (עאלק, היורוליג הכריחו אותנו) אז גם לי, כאוהד שמגיע ליד אליהו יש תחושה מאוד לא נוחה מאיך שבעלי הקבוצה מתנהג כלפי.
והחולצה השחורה זאת רק דוגמה אחת, כי הוא התנהל באותו אופן גם עם המעבר ליד אליהו (השקרים כאלו בחן עוד אפשרויות למרות שמההתחלה תכנו לעבור [ועד לי הוכחות לכך] ושקר השיפוץ, ושקרי ההידברות [זרק לפח תוך שנייה את החלטת הבורר] ועוד ועוד)
בנוגע למעבר, העמותה והאולטראס ניסו להוציא את עופר שקרן ולקדם את הפתרונות האחרים וזה התפוצץ להם בפרצוף.
לא סתם לא כנסו אסיפת עמותה וקיימו הצבעה.
בני12
הצטרף: 26 נובמבר 2020, 22:43
קיבל.ה  3063 לייקים

איש גדול כתב: 27 יוני 2026, 10:24
בני12 כתב: 27 יוני 2026, 10:19
hapoel15 כתב: 26 יוני 2026, 20:59
אתם תקועים ב2024 לצערי, החרם מזמן לא רק בגלל יד אליהו ואף אחד לא מסתיר את זה. הלוואי שזו הייתה הבעיה היחידה.
החרם מעולם לא היה על יד אליהו ואף אחד מהם כבר לא מסתיר את זה
שקר
החרם בהתחלה היה על יד אליהו בלבד ובגלל זה אם עופר היה מתנהל מול זה חכם הוא גם היה שובר אותו.
מאז שהתחיל החרם התווספו עוד דברים שהיום כבר בלתי ניתנים לגישור.
כל מי שאומר שהחרם מההתחלה לא היה על יד אליהו בלבד הוא או שקרן או חסר מושג
מהרגע הראשון זה היה מאבק על שליטה בקבוצה.
גם מצד רמי שחשב שהכל יתנהל אותו דבר רק שהגביר ישלם וגם מצד האולטראס שרצו להמשיך לעשות מה שבזין שלהם ולצפצף על הקהל.
לכן גם בשנה הראשונה זה התנהל בשקט כי עופר נתן לרמי לנהל ולאולטראס לדפוק את הקבוצה עד שהוא הבין שככה זה לא יכול להמשיך.
יד אליהו פשוט נבחר כזירת העימות הראשונה כי הם חשבו ששם יהיה להם יותר קל לרתום את הקהל כנגד עופר. כשהם גילו שגם שם הם מפסידים הם מנעו בכוח את ההצבעה על המעבר.
סמל אישי של משתמש
סומך
הצטרף: 13 נובמבר 2020, 20:24
קיבל.ה  1937 לייקים

@בני12
אני חושב ששני הצדדים עשו טעויות גדולות ואני חושב שהאולטרס סובלים משיגעון גדלות. אבל נראה שאתה ומילפורד לא מבינים את הטענה שלי, או ככה לפחות זה מרגיש. אני לא טוען שיש בעיה עם החולצות ועם המעבר ליד אליהו, אני טוען שינאי עשה את כל הטעויות האפשריות בעניין הזה, ובעניינים אחרים.
כי הוא בחר ללכת בדרך עקומה. אם אתה רוצה לעלות עם חולצות שחורות, תעלה עם חולצות שחורות, אל תשקר שהכריחו אותך.
ואם אתה רוצה לעבור ליד אליהו, תעבור ליד אליהו ואל תשחק משחק כאילו ניסית אפשרויות אחרות ואין לך ברירה. (ויש לי ידיעה ודאית שכבר לפני פתיחת העונה הקודמת ינאי כבר החליט שהוא עובר ליד אליהו)
פיצוחי שווארמה
הבורסה הבורסה
בר קולמוסא
הצטרף: 26 נובמבר 2020, 23:05
קיבל.ה  728 לייקים

איש גדול כתב: 27 יוני 2026, 10:24
בני12 כתב: 27 יוני 2026, 10:19
hapoel15 כתב: 26 יוני 2026, 20:59
אתם תקועים ב2024 לצערי, החרם מזמן לא רק בגלל יד אליהו ואף אחד לא מסתיר את זה. הלוואי שזו הייתה הבעיה היחידה.
החרם מעולם לא היה על יד אליהו ואף אחד מהם כבר לא מסתיר את זה
שקר
החרם בהתחלה היה על יד אליהו בלבד ובגלל זה אם עופר היה מתנהל מול זה חכם הוא גם היה שובר אותו.
מאז שהתחיל החרם התווספו עוד דברים שהיום כבר בלתי ניתנים לגישור.
כל מי שאומר שהחרם מההתחלה לא היה על יד אליהו בלבד הוא או שקרן או חסר מושג
החרם מההתחלה לא היה על יד אליהו.
שליחת תגובה