עופר ינאי

מועצת הכדורסל של אוהדי הפועל
לזכרו של אורי שלף ז"ל, ממיסדי עמותת הפועל אוסישקין
סמל אישי של משתמש
Red Wolf
הצטרף: 18 נובמבר 2020, 15:29
קיבל.ה  1888 לייקים

״שכל הרקובים, עלובים ומושחתים לא יהיו יותר״ :rose:
Adam
הצטרף: 27 אפריל 2024, 14:15
קיבל.ה  300 לייקים

Red Wolf כתב: 24 יוני 2026, 11:26 ״שכל הרקובים, עלובים ומושחתים לא יהיו יותר״ :rose:
מצד אחד זה נכון כמובן.
מצד שני, האם זה באמת חכם להצהיר כך על ההתקפה שלך? לא עדיף שבתחבולות תעשה לך מלחמה?
רק הפועל
הצטרף: 28 נובמבר 2020, 19:27
קיבל.ה  3200 לייקים

מקווה שהעובדות האלה לא יבואו על חשבון הקבוצה , משוכנע שלא
ranjef
הצטרף: 08 דצמבר 2020, 10:56
קיבל.ה  2261 לייקים

לא לחץ יד לאף אחד מהטינופות בצהוב שבאו אליו.
טוב מאוד.
רק מחלות הם יכולים להעביר.
מלך
סמל אישי של משתמש
פרימו לוי
הצטרף: 28 נובמבר 2020, 20:45
קיבל.ה  2051 לייקים

ranjef כתב: 24 יוני 2026, 14:04 לא לחץ יד לאף אחד מהטינופות בצהוב שבאו אליו.
טוב מאוד.
רק מחלות הם יכולים להעביר.
מלך
לא יודע, יש לא ללחוץ ידיים לדון או לספי שמש ויש לא ללחוץ ידיים ללונדברג שבא אליו עם יד מושטת, זה נראה די מגעיל וקטנוני, והוא לא הכתובת לטענות המוצדקות של עופר.
ranjef
הצטרף: 08 דצמבר 2020, 10:56
קיבל.ה  2261 לייקים

בכל מה שנוגע למכבי - אין שום דבר קטנוני מדי, שום דבר גועלי מדי, שום דבר לא במקום מדי.
שום דבר.
Xavi
הצטרף: 28 נובמבר 2020, 21:10
קיבל.ה  2088 לייקים

פרימו לוי כתב: 24 יוני 2026, 15:17
ranjef כתב: 24 יוני 2026, 14:04 לא לחץ יד לאף אחד מהטינופות בצהוב שבאו אליו.
טוב מאוד.
רק מחלות הם יכולים להעביר.
מלך
לא יודע, יש לא ללחוץ ידיים לדון או לספי שמש ויש לא ללחוץ ידיים ללונדברג שבא אליו עם יד מושטת, זה נראה די מגעיל וקטנוני, והוא לא הכתובת לטענות המוצדקות של עופר.
נכון, יכל לצאת ג'נטלמן.
מצד שני, את מדמיין במצב הפוך את שימון לוחץ ידיים לכל השחקנים שלנו?
סמל אישי של משתמש
פרימו לוי
הצטרף: 28 נובמבר 2020, 20:45
קיבל.ה  2051 לייקים

Xavi כתב: 24 יוני 2026, 16:31
פרימו לוי כתב: 24 יוני 2026, 15:17
ranjef כתב: 24 יוני 2026, 14:04 לא לחץ יד לאף אחד מהטינופות בצהוב שבאו אליו.
טוב מאוד.
רק מחלות הם יכולים להעביר.
מלך
לא יודע, יש לא ללחוץ ידיים לדון או לספי שמש ויש לא ללחוץ ידיים ללונדברג שבא אליו עם יד מושטת, זה נראה די מגעיל וקטנוני, והוא לא הכתובת לטענות המוצדקות של עופר.
נכון, יכל לצאת ג'נטלמן.
מצד שני, את מדמיין במצב הפוך את שימון לוחץ ידיים לכל השחקנים שלנו?
הדון הוא המיץ של הסחלה של הביוב האנושי עלי אדמות. הוא המצפן של מה שראוי במובן שכל דבר שהוא אי פעם עושה, צריך לעשות הפוך.
תא מרבוטא
הצטרף: 28 נובמבר 2020, 09:31
קיבל.ה  974 לייקים

פרימו לוי כתב: 24 יוני 2026, 16:53
Xavi כתב: 24 יוני 2026, 16:31
פרימו לוי כתב: 24 יוני 2026, 15:17
לא יודע, יש לא ללחוץ ידיים לדון או לספי שמש ויש לא ללחוץ ידיים ללונדברג שבא אליו עם יד מושטת, זה נראה די מגעיל וקטנוני, והוא לא הכתובת לטענות המוצדקות של עופר.
נכון, יכל לצאת ג'נטלמן.
מצד שני, את מדמיין במצב הפוך את שימון לוחץ ידיים לכל השחקנים שלנו?
הדון הוא המיץ של הסחלה של הביוב האנושי עלי אדמות. הוא המצפן של מה שראוי במובן שכל דבר שהוא אי פעם עושה, צריך לעשות הפוך.
נזכרתי עכשיו איך כל מיני מכביסטים העירו שאנחנו לא מפסידים בכבוד.
ואז נזכרתי בדון עוזב את מעמד נשיא המדינה בהענקת גביע כשהמחלה הפסידו לבנק יהב לפני כמה שנים.
Niro
הצטרף: 27 נובמבר 2020, 17:09
קיבל.ה  2930 לייקים

מה רואים פה?
סמל אישי של משתמש
porthos
הצטרף: 04 אפריל 2021, 18:51
קיבל.ה  307 לייקים

Yaffe כתב: 24 יוני 2026, 18:26 תמונה
רואים פה משהו לא מעניין, לא רלוונטי וככל הנראה גם לא אמיתי.
:facepalm:
Nati
הצטרף: 25 נובמבר 2020, 22:18
קיבל.ה  3369 לייקים

מישהו יכול בבקשה למצוא קליפים של מכבי שלא נמצאים בזמן ענקת גביע או צלחת נגד קבוצות שניצחו אותם בגמר.
תא מרבוטא
הצטרף: 28 נובמבר 2020, 09:31
קיבל.ה  974 לייקים

Nati כתב: 24 יוני 2026, 18:47 מישהו יכול בבקשה למצוא קליפים של מכבי שלא נמצאים בזמן ענקת גביע או צלחת נגד קבוצות שניצחו אותם בגמר.


בגביע לבנק יהב, בערך באמצע הסירטון
סמל אישי של משתמש
בונדר
הצטרף: 05 דצמבר 2020, 23:37
קיבל.ה  442 לייקים

Nati כתב: 24 יוני 2026, 18:47 מישהו יכול בבקשה למצוא קליפים של מכבי שלא נמצאים בזמן ענקת גביע או צלחת נגד קבוצות שניצחו אותם בגמר.
באליפות של חולון גם היה משהו כזה או שאני מתבלבל עם גביע של ירושלים?
אז הוא לא למד שום לקח, ואין לו שכל גם להצטער.

מחדל טקטי
Nati
הצטרף: 25 נובמבר 2020, 22:18
קיבל.ה  3369 לייקים

תא מרבוטא כתב:
Nati כתב: 24 יוני 2026, 18:47 מישהו יכול בבקשה למצוא קליפים של מכבי שלא נמצאים בזמן ענקת גביע או צלחת נגד קבוצות שניצחו אותם בגמר.


בגביע לבנק יהב, בערך באמצע הסירטון
תמונה
Nati
הצטרף: 25 נובמבר 2020, 22:18
קיבל.ה  3369 לייקים

בכל מקום מדברים על כמות הכסף הענק שעופר השקיע השנה ומגחכים שזה לא הספיק לקחת תואר בארץ.
רק שוכחים דבר אחד.
את הכסף הוא השקיע כדי להגיע לטופ שש ביורוליג.את המטרה הזאת הפועל השיגה.
הכסף הגדול ברובו הושקע בזרים.הבעיה שבליגה רק 5 זרים יכולים לשחק בכל משחק.ככה שבליגה זאת לא הפועל בכל כוחה.
רק הפועל
הצטרף: 28 נובמבר 2020, 19:27
קיבל.ה  3200 לייקים

דיי מדאיג מה שהוא אומר , לפי דבריו כל איגוד הכדורסל עושה עליינו יד אחת בשביל שלא נזכה באליפות , אני משוכנע ומאמין שזה לא נכון אחרת זה ממש מייאש ומתסכל וכאחד שלא ראה אליפות של הכדורסל אף פעם (כמו רבים , כמעט כולם ) זה מאוד מדאיג
עד המ!!ת הפועל
הצטרף: 16 נובמבר 2020, 17:41
קיבל.ה  1048 לייקים

שימון לא ייתן לנו לזכות כל עוד הוא חי.
כדי לזכות נצטרך קבוצה שטובה בפער ענק מכל השאר, ככה שגם כשהשופטים יזיינו אותנו זה לא יעזור להם.
לפי הדיבורים מכבי וי-ם הולכות להשקיע הרבה מאוד כסף, כך שאני לא רואה איך ניצור פער כזה.
תא מרבוטא
הצטרף: 28 נובמבר 2020, 09:31
קיבל.ה  974 לייקים

עד המ!!ת הפועל כתב: 25 יוני 2026, 18:01 שימון לא ייתן לנו לזכות כל עוד הוא חי.
כדי לזכות נצטרך קבוצה שטובה בפער ענק מכל השאר, ככה שגם כשהשופטים יזיינו אותנו זה לא יעזור להם.
לפי הדיבורים מכבי וי-ם הולכות להשקיע הרבה מאוד כסף, כך שאני לא רואה איך ניצור פער כזה.
אז עם יד על הלב- לא ללכת למשחקים ולא לעשות מנוי?
עד המ!!ת הפועל
הצטרף: 16 נובמבר 2020, 17:41
קיבל.ה  1048 לייקים

תא מרבוטא כתב:
עד המ!!ת הפועל כתב: 25 יוני 2026, 18:01 שימון לא ייתן לנו לזכות כל עוד הוא חי.
כדי לזכות נצטרך קבוצה שטובה בפער ענק מכל השאר, ככה שגם כשהשופטים יזיינו אותנו זה לא יעזור להם.
לפי הדיבורים מכבי וי-ם הולכות להשקיע הרבה מאוד כסף, כך שאני לא רואה איך ניצור פער כזה.
אז עם יד על הלב- לא ללכת למשחקים ולא לעשות מנוי?
לא, אין קשר. פשוט להיות מוכנים לזה נפשית.
נתפלל שעופר יבנה קבוצה שתצליח לעשות את זה.
Asafasraf
הצטרף: 28 נובמבר 2020, 13:08
קיבל.ה  2031 לייקים

f22 כתב:הנה נגמר המשחק והדבר הראשון שהביביסטים פה עושים זה לתקוף את האולטראס לא מפסיקים לרגע עם הפילוג. . העיקר אל תשכחו לבוא לצעדות לפני המשחקים בבלומפילד.
התבלבלת בפורום.
לך תבדוק מתי אתם חוגגים יחד עם הקהל של מכבי את האליפות בכדורסל. חבורת מפקירים.


Sent from my iPhone using Tapatalk
רק הפועל
הצטרף: 28 נובמבר 2020, 19:27
קיבל.ה  3200 לייקים

הקטע המצחיק הוא שכרגע אין לליצנים האלה כבר על מה להתלונן בגלל החזרה לדרייב אין , עדיין לא שומעים שום קולות של פיוס ,
איש גדול
הצטרף: 19 מאי 2025, 14:31
קיבל.ה  645 לייקים

איך אפשר לדבר על פיוס שעופר דואג כל כמה חודשים ליצור קונפליקט חדש.
פעם הוא עונה בטוויטר לאוהד שהוא לא אהב מה שהוא רשם, עכשיו הוא מאיים בתביעה על אוהד שאמר שחילקו כרטיסים בחינם.
אולי אם עופר שנה שלמה יפסיק להתעסק במוחים נגדו ולקרוא להם בשמות ולאיים עליהם בתביעות וכאלה יהיה אפשר לדבר על פיוס.
בני12
הצטרף: 26 נובמבר 2020, 22:43
קיבל.ה  3063 לייקים

איש גדול כתב: 26 יוני 2026, 10:36 איך אפשר לדבר על פיוס שעופר דואג כל כמה חודשים ליצור קונפליקט חדש.
פעם הוא עונה בטוויטר לאוהד שהוא לא אהב מה שהוא רשם, עכשיו הוא מאיים בתביעה על אוהד שאמר שחילקו כרטיסים בחינם.
אולי אם עופר שנה שלמה יפסיק להתעסק במוחים נגדו ולקרוא להם בשמות ולאיים עליהם בתביעות וכאלה יהיה אפשר לדבר על פיוס.
רק לדייק הטענה כלפי האוהד היא לא על זה שהוא טען שחלקו כרטיסים בחינם
אלא שחלקו אותם ביודעין לאוהדי מכבי ורק בקשו מהם לא לבוא בצהוב
איש גדול
הצטרף: 19 מאי 2025, 14:31
קיבל.ה  645 לייקים

בני12 כתב: 26 יוני 2026, 11:57
איש גדול כתב: 26 יוני 2026, 10:36 איך אפשר לדבר על פיוס שעופר דואג כל כמה חודשים ליצור קונפליקט חדש.
פעם הוא עונה בטוויטר לאוהד שהוא לא אהב מה שהוא רשם, עכשיו הוא מאיים בתביעה על אוהד שאמר שחילקו כרטיסים בחינם.
אולי אם עופר שנה שלמה יפסיק להתעסק במוחים נגדו ולקרוא להם בשמות ולאיים עליהם בתביעות וכאלה יהיה אפשר לדבר על פיוס.
רק לדייק הטענה כלפי האוהד היא לא על זה שהוא טען שחלקו כרטיסים בחינם
אלא שחלקו אותם ביודעין לאוהדי מכבי ורק בקשו מהם לא לבוא בצהוב
שכנעת אותי
סיבה מוצדקת לתביעה של בעלים כלפי אוהד
בני12
הצטרף: 26 נובמבר 2020, 22:43
קיבל.ה  3063 לייקים

איש גדול כתב: 26 יוני 2026, 11:59
בני12 כתב: 26 יוני 2026, 11:57
איש גדול כתב: 26 יוני 2026, 10:36 איך אפשר לדבר על פיוס שעופר דואג כל כמה חודשים ליצור קונפליקט חדש.
פעם הוא עונה בטוויטר לאוהד שהוא לא אהב מה שהוא רשם, עכשיו הוא מאיים בתביעה על אוהד שאמר שחילקו כרטיסים בחינם.
אולי אם עופר שנה שלמה יפסיק להתעסק במוחים נגדו ולקרוא להם בשמות ולאיים עליהם בתביעות וכאלה יהיה אפשר לדבר על פיוס.
רק לדייק הטענה כלפי האוהד היא לא על זה שהוא טען שחלקו כרטיסים בחינם
אלא שחלקו אותם ביודעין לאוהדי מכבי ורק בקשו מהם לא לבוא בצהוב
שכנעת אותי
סיבה מוצדקת לתביעה של בעלים כלפי אוהד
ניסיתי?
אתה פשוט לא הראשון שמפיץ את השקר הזה ברשתות החברתיות אז תקנתי

לא צריך לתבוע את שאקו או לענות לאוהדים ברשתות בעיקר כי זה נותן להם את הצומי שהם כל כך כמהים לו

מי שהיה צריך לתבוע את שאקו זה חברי העמותה על כך שהוא הרס אותה
איש גדול
הצטרף: 19 מאי 2025, 14:31
קיבל.ה  645 לייקים

בני12 כתב: 26 יוני 2026, 12:08
איש גדול כתב: 26 יוני 2026, 11:59
בני12 כתב: 26 יוני 2026, 11:57

רק לדייק הטענה כלפי האוהד היא לא על זה שהוא טען שחלקו כרטיסים בחינם
אלא שחלקו אותם ביודעין לאוהדי מכבי ורק בקשו מהם לא לבוא בצהוב
שכנעת אותי
סיבה מוצדקת לתביעה של בעלים כלפי אוהד
ניסיתי?
אתה פשוט לא הראשון שמפיץ את השקר הזה ברשתות החברתיות אז תקנתי

לא צריך לתבוע את שאקו או לענות לאוהדים ברשתות בעיקר כי זה נותן להם את הצומי שהם כל כך כמהים לו

מי שהיה צריך לתבוע את שאקו זה חברי העמותה על כך שהוא הרס אותה
טוב לפחות אנחנו מסכימים על זה שעופר דואג כל תקופה לתת איזה צומי למחאה בדרך כלשהי שמשחק בעיקר לידיים של מי שמתנגד אליו.
בני12
הצטרף: 26 נובמבר 2020, 22:43
קיבל.ה  3063 לייקים

איש גדול כתב: 26 יוני 2026, 13:37
בני12 כתב: 26 יוני 2026, 12:08
איש גדול כתב: 26 יוני 2026, 11:59

שכנעת אותי
סיבה מוצדקת לתביעה של בעלים כלפי אוהד
ניסיתי?
אתה פשוט לא הראשון שמפיץ את השקר הזה ברשתות החברתיות אז תקנתי

לא צריך לתבוע את שאקו או לענות לאוהדים ברשתות בעיקר כי זה נותן להם את הצומי שהם כל כך כמהים לו

מי שהיה צריך לתבוע את שאקו זה חברי העמותה על כך שהוא הרס אותה
טוב לפחות אנחנו מסכימים על זה שעופר דואג כל תקופה לתת איזה צומי למחאה בדרך כלשהי שמשחק בעיקר לידיים של מי שמתנגד אליו.
כתבתי כאן עשרות פעמים שעופר צריך לשתוק.
ולא רק זאת, אם הוא היה שותק בחצי שנה הראשונה, המחאה כבר היתה מתפוגגת
איש גדול
הצטרף: 19 מאי 2025, 14:31
קיבל.ה  645 לייקים

בני12 כתב: 26 יוני 2026, 13:56
איש גדול כתב: 26 יוני 2026, 13:37
בני12 כתב: 26 יוני 2026, 12:08
ניסיתי?
אתה פשוט לא הראשון שמפיץ את השקר הזה ברשתות החברתיות אז תקנתי

לא צריך לתבוע את שאקו או לענות לאוהדים ברשתות בעיקר כי זה נותן להם את הצומי שהם כל כך כמהים לו

מי שהיה צריך לתבוע את שאקו זה חברי העמותה על כך שהוא הרס אותה
טוב לפחות אנחנו מסכימים על זה שעופר דואג כל תקופה לתת איזה צומי למחאה בדרך כלשהי שמשחק בעיקר לידיים של מי שמתנגד אליו.
כתבתי כאן עשרות פעמים שעופר צריך לשתוק.
ולא רק זאת, אם הוא היה שותק בחצי שנה הראשונה, המחאה כבר היתה מתפוגגת
גם בזה אנחנו מסכימים
Maor
הצטרף: 17 יוני 2022, 23:58
קיבל.ה  363 לייקים

אני זקוק להודעה של עופר שיכתוב שנהיה רגועים ועונה הבאה תהיה לנו קבוצה חלום
סמל אישי של משתמש
7even
הצטרף: 28 נובמבר 2020, 20:35
מיקום: ליד שביט בשער
קיבל.ה  4590 לייקים

למה חוזרים פה על המילה מחאה?
מחאה זה על משהו שאתה קשור אליו.

בין ארגון אולטראס הפועל להפועל סל אין שום קשר. אפשר להתווכח אם היה בעבר או לא, אבל הדבר הזה מזמן לא קיים וגם לא יחזור לעולם.
די, נגמר. לא צריך להמשיך להחיות את הנראטיב הזה שיש קשר בין שני הגופים האלו כי אין ולא יהיה יותר.
וזה בסדר. זה לא נאמר מכעס או מלהתנגח במשו או מישו. היה. נגמר. נקסט. עברנו הלאה.
יחד, רק יחד! :heart:
pogi
הצטרף: 13 דצמבר 2025, 19:51
קיבל.ה  117 לייקים

7even כתב: 26 יוני 2026, 17:08 למה חוזרים פה על המילה מחאה?
מחאה זה על משהו שאתה קשור אליו.

בין ארגון אולטראס הפועל להפועל סל אין שום קשר. אפשר להתווכח אם היה בעבר או לא, אבל הדבר הזה מזמן לא קיים וגם לא יחזור לעולם.
די, נגמר. לא צריך להמשיך להחיות את הנראטיב הזה שיש קשר בין שני הגופים האלו כי אין ולא יהיה יותר.
וזה בסדר. זה לא נאמר מכעס או מלהתנגח במשו או מישו. היה. נגמר. נקסט. עברנו הלאה.
אני לוקח את זה צעד קדימה
לי אישית הסתבר שגם בין האולטראס להפועל רגל אין שום קשר מלבד "קשר עסקי" - האגון ייצור אוירה ביציעים ובתמורה יאפשרו לו יד חופשית בכל מה שקשור לזריקת אבוקות, שליטה ביציע וכו'.
אם יהיו פיצוצי משחקים, הפחתת נקודות וכו- המועדון ישלם, יישא בתוצאות והצדדים ימשיכו הלאה יחדיו באותו ההסדר.
הצלחה מקצועית פחות חשובה להם ומבחינתם שנרד ליגה כל עוד מתאפשר להם להביע את עצמם כ"אולטראס".

איך שאני רואה את זה, המטרה לא צריכה להיות איך מחזירים את האולטראס אלא איך גורמים לשאר הקהל להגיע.
סמל אישי של משתמש
7even
הצטרף: 28 נובמבר 2020, 20:35
מיקום: ליד שביט בשער
קיבל.ה  4590 לייקים

pogi כתב: 26 יוני 2026, 17:33
7even כתב: 26 יוני 2026, 17:08 למה חוזרים פה על המילה מחאה?
מחאה זה על משהו שאתה קשור אליו.

בין ארגון אולטראס הפועל להפועל סל אין שום קשר. אפשר להתווכח אם היה בעבר או לא, אבל הדבר הזה מזמן לא קיים וגם לא יחזור לעולם.
די, נגמר. לא צריך להמשיך להחיות את הנראטיב הזה שיש קשר בין שני הגופים האלו כי אין ולא יהיה יותר.
וזה בסדר. זה לא נאמר מכעס או מלהתנגח במשו או מישו. היה. נגמר. נקסט. עברנו הלאה.
אני לוקח את זה צעד קדימה
לי אישית הסתבר שגם בין האולטראס להפועל רגל אין שום קשר מלבד "קשר עסקי" - האגון ייצור אוירה ביציעים ובתמורה יאפשרו לו יד חופשית בכל מה שקשור לזריקת אבוקות, שליטה ביציע וכו'.
אם יהיו פיצוצי משחקים, הפחתת נקודות וכו- המועדון ישלם, יישא בתוצאות והצדדים ימשיכו הלאה יחדיו באותו ההסדר.
הצלחה מקצועית פחות חשובה להם ומבחינתם שנרד ליגה כל עוד מתאפשר להם להביע את עצמם כ"אולטראס".

איך שאני רואה את זה, המטרה לא צריכה להיות איך מחזירים את האולטראס אלא איך גורמים לשאר הקהל להגיע.
בגדול, רוב ארגוני האולטראס בעולם הם כאלו. הכל זה רצון לשררה, ותו לא. והקבוצה היא נטו פלטפורמה. .
ברגל הקבוצה די שבויה שלהם. לטוב ולרע, והם זורמים איתה. כשהקבוצה תחליט שהיא לא רוצה להיות כזו, או שתעז לחלוק עליהם באיזה משהו פעוט...הם 'ישרפו' תמועדון על יושביו (שבויה, כאמור).
וזה לא ייחודי רק להפועל כאמור. תופעה מוכרת בעולם.

אפחד לא מחפש להחזיר את האולטראס, ומי שכן רושם את זה, זה נטו כדי לתחזק ולנסות להחיות עם מכונת הנשמה איזה נראטיב מוזר שהוא המציא לעצמו ולא קולט שהתקדמנו בזמן שהוא תקוע באשליות עבר.
זה נגמר מזמן. התקדמנו.
יחד, רק יחד! :heart:
עד המ!!ת הפועל
הצטרף: 16 נובמבר 2020, 17:41
קיבל.ה  1048 לייקים

רק הפועל כתב:הקטע המצחיק הוא שכרגע אין לליצנים האלה כבר על מה להתלונן בגלל החזרה לדרייב אין , עדיין לא שומעים שום קולות של פיוס ,
עופר חכם.
הוא הסכים לחזור לדרייב-אין כדי להוכיח לכל המדינה (ובפרט לקהל הרחב של הפועל שמושפע יום-יום מהרעל ברשתות) שהחרם לא קשור ליד-אליהו. עכשיו כולם יבינו את הבלוף ויבקשו לחזור ליד-אליהו.
Red_man
הצטרף: 27 נובמבר 2020, 09:43
קיבל.ה  2765 לייקים

איש גדול כתב: 26 יוני 2026, 14:00
בני12 כתב: 26 יוני 2026, 13:56
איש גדול כתב: 26 יוני 2026, 13:37

טוב לפחות אנחנו מסכימים על זה שעופר דואג כל תקופה לתת איזה צומי למחאה בדרך כלשהי שמשחק בעיקר לידיים של מי שמתנגד אליו.
כתבתי כאן עשרות פעמים שעופר צריך לשתוק.
ולא רק זאת, אם הוא היה שותק בחצי שנה הראשונה, המחאה כבר היתה מתפוגגת
גם בזה אנחנו מסכימים
למרות שאני לא מבין ולא יודע מה או למה אבל אני טוען שהוא והאולטראס מפיקים רווח מהמשך הטמטום הזה. אחרת אין סיבה להמשיך באותה דרך
סמל אישי של משתמש
porthos
הצטרף: 04 אפריל 2021, 18:51
קיבל.ה  307 לייקים

אין שום סיבה לחזור לדרייב אין מלבד העובדה שבוצע סקר והכך הוחלט.

נניח וחזרה לדרייב אין תאחד חלקים אחרים בקהל ויהיה שוב יותר קהל שירצה לבוא למשחקים, אז נעבור ליד אליהו בחזרה? נישאר מוגבלים ל3000 אוהדים? כל שנה נחליט באיזה מגרש ביתי נשחק?
אין לזה עתיד.
hapoel15
הצטרף: 27 נובמבר 2020, 11:10
קיבל.ה  84 לייקים

עד המ!!ת הפועל כתב: 26 יוני 2026, 18:45
רק הפועל כתב:הקטע המצחיק הוא שכרגע אין לליצנים האלה כבר על מה להתלונן בגלל החזרה לדרייב אין , עדיין לא שומעים שום קולות של פיוס ,
עופר חכם.
הוא הסכים לחזור לדרייב-אין כדי להוכיח לכל המדינה (ובפרט לקהל הרחב של הפועל שמושפע יום-יום מהרעל ברשתות) שהחרם לא קשור ליד-אליהו. עכשיו כולם יבינו את הבלוף ויבקשו לחזור ליד-אליהו.
אתם תקועים ב2024 לצערי, החרם מזמן לא רק בגלל יד אליהו ואף אחד לא מסתיר את זה. הלוואי שזו הייתה הבעיה היחידה.
pogi
הצטרף: 13 דצמבר 2025, 19:51
קיבל.ה  117 לייקים

porthos כתב: 26 יוני 2026, 20:44 אין שום סיבה לחזור לדרייב אין מלבד העובדה שבוצע סקר והכך הוחלט.

נניח וחזרה לדרייב אין תאחד חלקים אחרים בקהל ויהיה שוב יותר קהל שירצה לבוא למשחקים, אז נעבור ליד אליהו בחזרה? נישאר מוגבלים ל3000 אוהדים? כל שנה נחליט באיזה מגרש ביתי נשחק?
אין לזה עתיד.
אני לא מוצא כרגע מינוס מטורף בלחזור לדרייב אין.
איך שלא תסובב, ברוב משחקי הליגה יגיעו ליד אליהו בסביבות 2000 צופים (בגלל סיבות שונות כמו שעות מחורבנות, יריבות לא מעניינות וכו ). לכן במצב הקיים עדיף שהמשחקים האלה ישוחקו בדרייב אין כדי להפחית את הדימוי השלילי של "קבוצה בלי קהל" שמכבי (באמצעות שלוחיהם), העמותה והאולטראס מנסים להדביק למןעדון. עונה מקצועית מוצלחת ועלייה בכמות הקהל במשחקי היורוליג (בתקווה שיחזרו לארץ) ושנה אחרי יהיה כבר אפשר לחזור במצב הרבה יותר נוח
רק הפועל
הצטרף: 28 נובמבר 2020, 19:27
קיבל.ה  3200 לייקים

אם הם מחרימים גם שחוזרים ליד אליהו הם בדיחה אני מצטער ולא משנה לי מה כל אנשי האגנדה יגידו
שליחת תגובה