חלון העברות 2026
- RedDrifter
- הצטרף: 20 יולי 2025, 15:08
- מיקום: אוסישקין
- קיבל.ה 942 לייקים
איזה איומים ״לא תהיה מחילה״… כל אחד פה נהיה לי גנגסטר
אף לא צעד לאחור 
- Mendelson
- הצטרף: 12 אוגוסט 2024, 14:07
- קיבל.ה 983 לייקים
קצת מבאס לקרוא אנשים שכותבים דברים כאלו (אם הם באמת אוהדי הפועל, למרות שהיה טרול אדום מאוד מפורסם בגלגול הקודם של הפורום), כי זה גורם לביקורת לגיטימית ומכבדת או חששות להיות פחות לגיטימיים.
-
אנחנו בתהליך
- הצטרף: 25 ינואר 2024, 13:05
- קיבל.ה 846 לייקים
במהות שלו הוא לא כל כך טועה.לירון האדום כתב: ↑26 יוני 2026, 10:52נרשמת לפורום לפני חודש כדי לכתוב שטויותביוניק מאן כתב: ↑26 יוני 2026, 01:04 27 ימים למשחק באירופה
אפילו לא התחילו להתאמן
מכרו את השחקן הכי טוב ולא הביאו מחליף
שחקן רכש אחד בלבד בפרופיל נמוך
אם אנחנו מגיעים עם הסגל הזה למשחקים נגד לודוגורץ לא תהיה מחילה לפרימור ובוקסה
או כדי להטריל?
כן אני נגד הנחרצות הזאת ואני עדיין מאמין בצוות המקצועי
אבל הכיוון כרגע נראה פחות טוב
התחילו להתאמן אחריי כולם, במיוחד שתכף יש אירופה ושוב כרגע אנחנו קבוצה פחות טובה מעונה קודמת
אני חושב שהציפייה שלי ושל עוד הרבה חברים כאן שנגיע למשחק הראשון שלנו באירופה קבוצה יותר טוב (לפחות מבחינת סגל השחקנים) מעונה קודמת.
- רדפוקס
- הצטרף: 28 נובמבר 2020, 21:46
- קיבל.ה 6347 לייקים
הציפייה הזאת לא רלוונטית כבר כי היא לא תקרה, אני מקווה שנגיע קבוצה יותר טובה (על הנייר) לליגה.אנחנו בתהליך כתב: ↑26 יוני 2026, 13:48במהות שלו הוא לא כל כך טועה.לירון האדום כתב: ↑26 יוני 2026, 10:52נרשמת לפורום לפני חודש כדי לכתוב שטויותביוניק מאן כתב: ↑26 יוני 2026, 01:04 27 ימים למשחק באירופה
אפילו לא התחילו להתאמן
מכרו את השחקן הכי טוב ולא הביאו מחליף
שחקן רכש אחד בלבד בפרופיל נמוך
אם אנחנו מגיעים עם הסגל הזה למשחקים נגד לודוגורץ לא תהיה מחילה לפרימור ובוקסה
או כדי להטריל?
כן אני נגד הנחרצות הזאת ואני עדיין מאמין בצוות המקצועי
אבל הכיוון כרגע נראה פחות טוב
התחילו להתאמן אחריי כולם, במיוחד שתכף יש אירופה ושוב כרגע אנחנו קבוצה פחות טובה מעונה קודמת
אני חושב שהציפייה שלי ושל עוד הרבה חברים כאן שנגיע למשחק הראשון שלנו באירופה קבוצה יותר טוב (לפחות מבחינת סגל השחקנים) מעונה קודמת.
אירופה גם ככה פחות מהותית לאור ההגרלה שקיבלנו שכנראה תסיים את דרכנו במהרה.
ואללה מצב בעייתי לקבוצה בנושא הרכש, השוק הישראלי דליל ומקריח
ובנושא הזרים יש לנו מקום לשחקן אחד בקבוצה ודייארה יצא נקניק ומי רוצה לבוא לשחק במדינה השנואה בעולם
נותנים להם לעבוד אבל אני חושב שהציפיות עולות על המציאות הקיימת
ובנושא הזרים יש לנו מקום לשחקן אחד בקבוצה ודייארה יצא נקניק ומי רוצה לבוא לשחק במדינה השנואה בעולם
נותנים להם לעבוד אבל אני חושב שהציפיות עולות על המציאות הקיימת
-
jonati
- הצטרף: 26 נובמבר 2020, 21:19
- קיבל.ה 367 לייקים
אני מבין את החששות, מצד שני, קשה לא לראות שהשנה הסגל שלנו הרבה יותר שלם.
רוב העמדות ההגנתיות סגורות, הספסל בסדר, בכללי חסרים לנו שני שחקני הרכב, קשר עשר וחלוץ, שנה שעברה קראייב ודאפה הוחתמו בלי שהשמות שלהם עלו בכלל קודם. אני מאמין בצוות, מחכים להזדמנות שתגיע לשחקן עשר ואולי עכשיו שומעים קצת רחשים מאיזי על אוגריסה. באותה הקלות שאפשר להגיד שאנחנו קבוצה שלא מתחזקת, כמו שלא מעט עשו כל קיץ שעבר, אנחנו מרחק של שתי החתמות מלהיות קבוצה הרבה יותר טובה משנה שעברה. חלוץ וקשר עשר. אוגריסה (או דומה) ומישהו שידע לנווט את המשחק אל סתיו, לחלוץ או למורבוס/קורין/שאנדה. אני לא אתפלא אם הם לא יגיעו לתחילת האימונים, ויש לי סבלנות גם עד מחנה האימון. אנחנו לא קבוצה שצריכה להבנות מחדש.
רוב העמדות ההגנתיות סגורות, הספסל בסדר, בכללי חסרים לנו שני שחקני הרכב, קשר עשר וחלוץ, שנה שעברה קראייב ודאפה הוחתמו בלי שהשמות שלהם עלו בכלל קודם. אני מאמין בצוות, מחכים להזדמנות שתגיע לשחקן עשר ואולי עכשיו שומעים קצת רחשים מאיזי על אוגריסה. באותה הקלות שאפשר להגיד שאנחנו קבוצה שלא מתחזקת, כמו שלא מעט עשו כל קיץ שעבר, אנחנו מרחק של שתי החתמות מלהיות קבוצה הרבה יותר טובה משנה שעברה. חלוץ וקשר עשר. אוגריסה (או דומה) ומישהו שידע לנווט את המשחק אל סתיו, לחלוץ או למורבוס/קורין/שאנדה. אני לא אתפלא אם הם לא יגיעו לתחילת האימונים, ויש לי סבלנות גם עד מחנה האימון. אנחנו לא קבוצה שצריכה להבנות מחדש.
-
ביוניק מאן
- הצטרף: 26 מאי 2026, 00:58
- קיבל.ה 16 לייקים
ראשית, להגיד שאני כותב שטויות ומנסה להטריל במקום לענות לגופו של עניין לא יקדם אותך פה בשום דיןן.
שנית, אולי אתה מקבל את זה שהמועדון מתבטל רגע לפני הופעה שיכולה להשפיע על עתיד המועדון (דירוג, תודעה, אוהדים, הכנסה).
יש למועדון צמד מפגשים לא קל ובמקום לשדר שעושים את הטוב ביותר כדי להצליח בו אנחנו עתידים להגיע אליו עם רביעיית התקפה של שאנדה סילבה, אלקוקין, טוריאל ובואטנג.
אני חושב שהרביעייה הזו לא אחראית על יותר מ8 גולים+בישולים ב2026.
המשחק נתקע את מי אתה מעלה מהספסל? דאפה? אלטמן?
יולי חם, דקה 73 קרייב מזיע יצטרך להתחלף אתה מבין שאל ים יהיה זה שיכנס? ולא נניח שי אליאס
הסיכוי של ליידנר יהיה כשיר למפגש כפול אינטנסיבי באמצע יולי נמוך מאוד, מי ישחק שם במקומו? למקין? קוקו ופיבן בימין?
למה לא מביאים עוד ישראלי ברמת הרכב? המתמטיקה אומרת ש4 שחקנים ישראלים חייבים לפתוח יש לך 4 שראויים לפתוח? אתה רוצה לשמוע את הסגלים הישראליים של שאר הגדולות?
למה זה צריך להראות ככה
זה פשיטת רגל מקצועית וזה נראה רע ושום נראטיב שתקדם פה של פיד פאניקה לא ישנה את זה - ביקורת מוצדקת
ואנשים שמדברים באשכולים אחרים על לשבוא את שיאי המינויים לא מחוברים למציאות הזו.
שנית, אולי אתה מקבל את זה שהמועדון מתבטל רגע לפני הופעה שיכולה להשפיע על עתיד המועדון (דירוג, תודעה, אוהדים, הכנסה).
יש למועדון צמד מפגשים לא קל ובמקום לשדר שעושים את הטוב ביותר כדי להצליח בו אנחנו עתידים להגיע אליו עם רביעיית התקפה של שאנדה סילבה, אלקוקין, טוריאל ובואטנג.
אני חושב שהרביעייה הזו לא אחראית על יותר מ8 גולים+בישולים ב2026.
המשחק נתקע את מי אתה מעלה מהספסל? דאפה? אלטמן?
יולי חם, דקה 73 קרייב מזיע יצטרך להתחלף אתה מבין שאל ים יהיה זה שיכנס? ולא נניח שי אליאס
הסיכוי של ליידנר יהיה כשיר למפגש כפול אינטנסיבי באמצע יולי נמוך מאוד, מי ישחק שם במקומו? למקין? קוקו ופיבן בימין?
למה לא מביאים עוד ישראלי ברמת הרכב? המתמטיקה אומרת ש4 שחקנים ישראלים חייבים לפתוח יש לך 4 שראויים לפתוח? אתה רוצה לשמוע את הסגלים הישראליים של שאר הגדולות?
למה זה צריך להראות ככה
זה פשיטת רגל מקצועית וזה נראה רע ושום נראטיב שתקדם פה של פיד פאניקה לא ישנה את זה - ביקורת מוצדקת
ואנשים שמדברים באשכולים אחרים על לשבוא את שיאי המינויים לא מחוברים למציאות הזו.
-
ביוניק מאן
- הצטרף: 26 מאי 2026, 00:58
- קיבל.ה 16 לייקים
למכבי חיפה יש סגל ישראלי
ירמקוב, עלי מוחמד, איתן אזולאי, קני סייף, יאיר מרדכי, ירין לוי, קנג׳י חורה, רטנר, קורנו.
מלמד מהמנודים שלהם, זסנו מגן ימין מחליף - עוד רגע והם מאזרחים את דון. הם מאזרחים כל מה שזז אתה לא באירוע.
התקווה הגדולה זה שהם צריכים להחליף את כל הזרים - זרים אפשר להחליף נכסים ישראלים לא תמיד יש והם כרגע במקום אחר.
ביתר הביאו את יוספי, הביאו את יוג׳ין אנסה כדי לאזרח אותו.
הם מביאים את אליאס/גלזר לעיבוי, הם מוזכרים בהקשר של ויסמן ודור פרץ.
וזה כששני הישראלים הטובים בליגה כבר נמצאים אצלם.
מכבי ובאר שבע אני בכלל לא מציין - אלונה לוקחת מהליגה מה שבא לה כאילו היא בבופה.
אני מבין שבסוף חלק מהשמות שציינתי פה הם גם שחקנים שהשיא מאחוריהם, ולא את כולם הייתי מביא אבל יש ליריבות שלנו סגלים ישראליים עם איכויות ועומקים שאנחנו לא קרובים אליהם.
ואני לא מצפה שנביא את אבו פאני ואלי דסה - אבל אני כן מצפה שכשיאיר מרדכי שחקן חופשי שנתחרה אליו.
ואפשר להביא:
אזוגי מגן ימין כגיבוי
שי אליאס 6 כגיבוי
גורפינקל שיתחרה עם ליידנר
חדידה
יוג׳ין אנסה
חלוץ ישראלי שיתחרה עם דאפה ובואטנג
ירמקוב, עלי מוחמד, איתן אזולאי, קני סייף, יאיר מרדכי, ירין לוי, קנג׳י חורה, רטנר, קורנו.
מלמד מהמנודים שלהם, זסנו מגן ימין מחליף - עוד רגע והם מאזרחים את דון. הם מאזרחים כל מה שזז אתה לא באירוע.
התקווה הגדולה זה שהם צריכים להחליף את כל הזרים - זרים אפשר להחליף נכסים ישראלים לא תמיד יש והם כרגע במקום אחר.
ביתר הביאו את יוספי, הביאו את יוג׳ין אנסה כדי לאזרח אותו.
הם מביאים את אליאס/גלזר לעיבוי, הם מוזכרים בהקשר של ויסמן ודור פרץ.
וזה כששני הישראלים הטובים בליגה כבר נמצאים אצלם.
מכבי ובאר שבע אני בכלל לא מציין - אלונה לוקחת מהליגה מה שבא לה כאילו היא בבופה.
אני מבין שבסוף חלק מהשמות שציינתי פה הם גם שחקנים שהשיא מאחוריהם, ולא את כולם הייתי מביא אבל יש ליריבות שלנו סגלים ישראליים עם איכויות ועומקים שאנחנו לא קרובים אליהם.
ואני לא מצפה שנביא את אבו פאני ואלי דסה - אבל אני כן מצפה שכשיאיר מרדכי שחקן חופשי שנתחרה אליו.
ואפשר להביא:
אזוגי מגן ימין כגיבוי
שי אליאס 6 כגיבוי
גורפינקל שיתחרה עם ליידנר
חדידה
יוג׳ין אנסה
חלוץ ישראלי שיתחרה עם דאפה ובואטנג
- RedDrifter
- הצטרף: 20 יולי 2025, 15:08
- מיקום: אוסישקין
- קיבל.ה 942 לייקים
שי אליאס שחקן שלא משחק כבר שנתיים אתה מבין את זה כן? התמכר לשבת על הספסל בבאר שבע וזה השחקן שאתה כל כך חם עליו?
למה כל אחד מהמתלוננים בטוח שפרימור יושב ומגרבץ במשרד שלו אני באמת לא מבין מי אתם שאתם חושבים שתקבלו דוח סקאוטינג כל שבוע את מי רוצים להביא ולמה
זה שהניסנובים הרגילו אתכם שמכבשים כביסה מלוכלכת בחוץ לא אומר שככה מתנהלים
בהפועל עובדים, המצב במדינה לא פשוט בכלל - יש חרם על המדינה שלנו (ובנוסף שחקנים מפחדים לבוא לפה בגלל המצב) זה שנה שבה הדברים יקרו לאט יותר ואין מה לעשות בנידון
למה כל אחד מהמתלוננים בטוח שפרימור יושב ומגרבץ במשרד שלו אני באמת לא מבין מי אתם שאתם חושבים שתקבלו דוח סקאוטינג כל שבוע את מי רוצים להביא ולמה
זה שהניסנובים הרגילו אתכם שמכבשים כביסה מלוכלכת בחוץ לא אומר שככה מתנהלים
בהפועל עובדים, המצב במדינה לא פשוט בכלל - יש חרם על המדינה שלנו (ובנוסף שחקנים מפחדים לבוא לפה בגלל המצב) זה שנה שבה הדברים יקרו לאט יותר ואין מה לעשות בנידון
אף לא צעד לאחור 
- Hapolo
- הצטרף: 27 נובמבר 2020, 20:16
- קיבל.ה 1108 לייקים
תפסיק עם העובדות והביקורות ותתחיל ללטף אחרת משטרה תגיעביוניק מאן כתב: ↑26 יוני 2026, 15:30 למכבי חיפה יש סגל ישראלי
ירמקוב, עלי מוחמד, איתן אזולאי, קני סייף, יאיר מרדכי, ירין לוי, קנג׳י חורה, רטנר, קורנו.
מלמד מהמנודים שלהם, זסנו מגן ימין מחליף - עוד רגע והם מאזרחים את דון. הם מאזרחים כל מה שזז אתה לא באירוע.
התקווה הגדולה זה שהם צריכים להחליף את כל הזרים - זרים אפשר להחליף נכסים ישראלים לא תמיד יש והם כרגע במקום אחר.
ביתר הביאו את יוספי, הביאו את יוג׳ין אנסה כדי לאזרח אותו.
הם מביאים את אליאס/גלזר לעיבוי, הם מוזכרים בהקשר של ויסמן ודור פרץ.
וזה כששני הישראלים הטובים בליגה כבר נמצאים אצלם.
מכבי ובאר שבע אני בכלל לא מציין - אלונה לוקחת מהליגה מה שבא לה כאילו היא בבופה.
אני מבין שבסוף חלק מהשמות שציינתי פה הם גם שחקנים שהשיא מאחוריהם, ולא את כולם הייתי מביא אבל יש ליריבות שלנו סגלים ישראליים עם איכויות ועומקים שאנחנו לא קרובים אליהם.
ואני לא מצפה שנביא את אבו פאני ואלי דסה - אבל אני כן מצפה שכשיאיר מרדכי שחקן חופשי שנתחרה אליו.
ואפשר להביא:
אזוגי מגן ימין כגיבוי
שי אליאס 6 כגיבוי
גורפינקל שיתחרה עם ליידנר
חדידה
יוג׳ין אנסה
חלוץ ישראלי שיתחרה עם דאפה ובואטנג
רדיוס לבית"ר!
-
htafan99
- הצטרף: 28 אפריל 2024, 20:34
- קיבל.ה 192 לייקים
בהפועל יודעים שהחלון נפתח לפני שבועיים ?
סתם רציתי גם להטריל
סתם רציתי גם להטריל
-
לירון האדום
- הצטרף: 21 נובמבר 2020, 22:55
- קיבל.ה 2980 לייקים
המלצה שלי, אל תעשה מנוי.ביוניק מאן כתב: ↑26 יוני 2026, 15:30 למכבי חיפה יש סגל ישראלי
ירמקוב, עלי מוחמד, איתן אזולאי, קני סייף, יאיר מרדכי, ירין לוי, קנג׳י חורה, רטנר, קורנו.
מלמד מהמנודים שלהם, זסנו מגן ימין מחליף - עוד רגע והם מאזרחים את דון. הם מאזרחים כל מה שזז אתה לא באירוע.
התקווה הגדולה זה שהם צריכים להחליף את כל הזרים - זרים אפשר להחליף נכסים ישראלים לא תמיד יש והם כרגע במקום אחר.
ביתר הביאו את יוספי, הביאו את יוג׳ין אנסה כדי לאזרח אותו.
הם מביאים את אליאס/גלזר לעיבוי, הם מוזכרים בהקשר של ויסמן ודור פרץ.
וזה כששני הישראלים הטובים בליגה כבר נמצאים אצלם.
מכבי ובאר שבע אני בכלל לא מציין - אלונה לוקחת מהליגה מה שבא לה כאילו היא בבופה.
אני מבין שבסוף חלק מהשמות שציינתי פה הם גם שחקנים שהשיא מאחוריהם, ולא את כולם הייתי מביא אבל יש ליריבות שלנו סגלים ישראליים עם איכויות ועומקים שאנחנו לא קרובים אליהם.
ואני לא מצפה שנביא את אבו פאני ואלי דסה - אבל אני כן מצפה שכשיאיר מרדכי שחקן חופשי שנתחרה אליו.
ואפשר להביא:
אזוגי מגן ימין כגיבוי
שי אליאס 6 כגיבוי
גורפינקל שיתחרה עם ליידנר
חדידה
יוג׳ין אנסה
חלוץ ישראלי שיתחרה עם דאפה ובואטנג
-
לירון האדום
- הצטרף: 21 נובמבר 2020, 22:55
- קיבל.ה 2980 לייקים
יש לך סגל שניצח עונה שעברה על קבוצה בליגה.אנחנו בתהליך כתב: ↑26 יוני 2026, 13:48במהות שלו הוא לא כל כך טועה.לירון האדום כתב: ↑26 יוני 2026, 10:52נרשמת לפורום לפני חודש כדי לכתוב שטויותביוניק מאן כתב: ↑26 יוני 2026, 01:04 27 ימים למשחק באירופה
אפילו לא התחילו להתאמן
מכרו את השחקן הכי טוב ולא הביאו מחליף
שחקן רכש אחד בלבד בפרופיל נמוך
אם אנחנו מגיעים עם הסגל הזה למשחקים נגד לודוגורץ לא תהיה מחילה לפרימור ובוקסה
או כדי להטריל?
כן אני נגד הנחרצות הזאת ואני עדיין מאמין בצוות המקצועי
אבל הכיוון כרגע נראה פחות טוב
התחילו להתאמן אחריי כולם, במיוחד שתכף יש אירופה ושוב כרגע אנחנו קבוצה פחות טובה מעונה קודמת
אני חושב שהציפייה שלי ושל עוד הרבה חברים כאן שנגיע למשחק הראשון שלנו באירופה קבוצה יותר טוב (לפחות מבחינת סגל השחקנים) מעונה קודמת.
למעט לואיזו כל מי שהיה צריך להשיאר נשאר.
בליגה גם ככה יש לך זר אחד שיהיה מחוץ לסגל.
מכבי לא התחזקה ברכש, בית"ר הביאה את יוספי, מי ישמע...
חיפה תקועה עם סגל שחצי ממנו לא בתכניות.
ב"ש בלי רכש.
זה שציפית שנעלה לבתים באירופה זאת הבעיה שלך.
הציפיות לא תואמות את המציאות
-
L.S
- הצטרף: 27 אפריל 2022, 16:37
- קיבל.ה 2308 לייקים
הפועל ת״א פתחה את העונה הקודמת כקבוצה בבניה וסיימה אותה כקבוצה שלמה שצריכה חיזוק נקודתי כדי לעשות את קפיצת המדרגה.
אין לי ספק שלהשאיר קבוצה לעונה שניה יחד ייצר אימפקט חיובי לכשלעצמו
כמו כן, אני בטוח שיגיע חיזוק במקום לויזו.
אני לא רואה כרגע שום קבוצה שמביאה זרים ו\או עשתה רכש משמעותי עד כה.
יש בעיה גדולה כרגע עם זרים ומעבר לכך, ההיסטוריה מוכיחה שזרים איכותיים באמת מגיעים לקראת סוף החלון.
יכול להבין את הפאניקה בקרב חלק מהאנשים אבל צריך לתת אמון במערכת שעשתה ועושה אחלה של עבודה בינתיים
אין לי ספק שלהשאיר קבוצה לעונה שניה יחד ייצר אימפקט חיובי לכשלעצמו
כמו כן, אני בטוח שיגיע חיזוק במקום לויזו.
אני לא רואה כרגע שום קבוצה שמביאה זרים ו\או עשתה רכש משמעותי עד כה.
יש בעיה גדולה כרגע עם זרים ומעבר לכך, ההיסטוריה מוכיחה שזרים איכותיים באמת מגיעים לקראת סוף החלון.
יכול להבין את הפאניקה בקרב חלק מהאנשים אבל צריך לתת אמון במערכת שעשתה ועושה אחלה של עבודה בינתיים
הפועל, שיגעת אותי.
הפועל, הרסת אותי.
הפועל, הרסת אותי.
-
ספרא טבא
- הצטרף: 27 אפריל 2024, 12:06
- קיבל.ה 467 לייקים
איזה רכש נקודתי? צריך רכש גדול ורציני, אם רוצים לעמוד במקום אז אפשר להסתפק במועט, לא מקבל את זה שבעידן ספרא צריך לחשוב בקטן
צריך מגן, 3 שחקני אמצע, שחקן לשמאל וחלוץ
צריך מגן, 3 שחקני אמצע, שחקן לשמאל וחלוץ
- RedDrifter
- הצטרף: 20 יולי 2025, 15:08
- מיקום: אוסישקין
- קיבל.ה 942 לייקים
3 שחקני אמצע? על מה ולמה
הפועל צריכה כרגע מגן שמאל מחליף, כנף שמאל (שכרגע היא עמדה מאויישת גם ככה בשחקן סביר) ו10 תחליף ללויזו (כרגע אפשר לשחק שם עם פרבר/אלטמן/אלקוקין) וזהו
אף לא צעד לאחור 
-
cholo
- הצטרף: 25 יוני 2023, 11:52
- קיבל.ה 310 לייקים
-
ספרא טבא
- הצטרף: 27 אפריל 2024, 12:06
- קיבל.ה 467 לייקים
לא כולם להרכבRedDrifter כתב: ↑26 יוני 2026, 19:483 שחקני אמצע? על מה ולמה
הפועל צריכה כרגע מגן שמאל מחליף, כנף שמאל (שכרגע היא עמדה מאויישת גם ככה בשחקן סביר) ו10 תחליף ללויזו (כרגע אפשר לשחק שם עם פרבר/אלטמן/אלקוקין) וזהו
לדעתי מאסט להחליף אחד מקרייב פלקאו
עוד אחד לרוטציה/הרכב
ועוד 10 במקום לויזו שעזב
העונה היו משחקים שעלינו עם למקין/אל ים, זה לא רציני, תראה את השמות שיש ליריבות באמצע לעומתנו, גם צריך לשנות גישה ולשחק יותר התקפי ולשנות את האופי של הסגל
-
ספרא טבא
- הצטרף: 27 אפריל 2024, 12:06
- קיבל.ה 467 לייקים
אתה לא מסכים איתי במשהו? אתה חושב שנעשה משהו בעונה הבאה עם שאנדה, בואטנג וליידנר בהרכב?
- צ'ימבויקה
- הצטרף: 06 ינואר 2022, 14:19
- קיבל.ה 1200 לייקים
מה עם 6 או 8 ראוי לסגל?RedDrifter כתב: ↑26 יוני 2026, 19:483 שחקני אמצע? על מה ולמה
הפועל צריכה כרגע מגן שמאל מחליף, כנף שמאל (שכרגע היא עמדה מאויישת גם ככה בשחקן סביר) ו10 תחליף ללויזו (כרגע אפשר לשחק שם עם פרבר/אלטמן/אלקוקין) וזהו
מי החליף את רן בנימין?
אל ים ראוי בעיניך??
- צ'ימבויקה
- הצטרף: 06 ינואר 2022, 14:19
- קיבל.ה 1200 לייקים
באידאל המושלם:
מחליף לשאנדה
מחליף לקרייב
6 מחליף ישראלי (נגיד נאור סבג, אליאס)
חלוץ
מחליף ללויזו
מגן מחליף ישראלי
בסביר ומעלה:
מחליף לשאנדה
6 מחליף ישראלי (נגיד נאור סבג, אליאס)
מחליף ללויזו
מגן מחליף ישראלי
בלא מספיק בשום צורה:
מחליף ללויזו
מגן מחליף ישראלי
-
cholo
- הצטרף: 25 יוני 2023, 11:52
- קיבל.ה 310 לייקים
אני לא חושב שזה נכון או ריאלי להחליף את כל הקישור (שזה מה שאתה בעצם אומר פה)
כן צריך 10 מאוד איכותי.
כן הייתי רוצה חלוץ מכונת שערים.
מעבר לזה? יכול לחיות עם שאנדה, קרייב ופלקאו.
צריך להבין שבמצבנו במדינה יהיה מאוד קשה להביא זרים טובים ממה שיש לנו.
- RedDrifter
- הצטרף: 20 יולי 2025, 15:08
- מיקום: אוסישקין
- קיבל.ה 942 לייקים
תראה, דעתי תמיד הייתה שקרייב שחקן מעולה ב8 ועכשיו יש לך גם את פרבר שהגיע בתור המחליף של רן בנימין ושל קרייב.צ'ימבויקה כתב: ↑26 יוני 2026, 20:20מה עם 6 או 8 ראוי לסגל?RedDrifter כתב: ↑26 יוני 2026, 19:483 שחקני אמצע? על מה ולמה
הפועל צריכה כרגע מגן שמאל מחליף, כנף שמאל (שכרגע היא עמדה מאויישת גם ככה בשחקן סביר) ו10 תחליף ללויזו (כרגע אפשר לשחק שם עם פרבר/אלטמן/אלקוקין) וזהו
מי החליף את רן בנימין?
אל ים ראוי בעיניך??
הערכה אישית שלי היא שבמשחקים בהם יותר קשה לפרוץ את ההגנה והיריב יבוא להסתגר, תהיה אופציה לשחק עם קרייב ב6, פרבר ב8 ועוד 10 זר שאמור להגיע וככה נוכל ללחוץ יותר ולהניע כדור יותר (פרבר גם מוסיף מימד של בעיטות מחוץ לbox)
אני באמת חושב שאם הפועל תדע להביא 2 שחקני התקפה (10, כנף שמאל או לחלופין 10 וחלוץ) זה יפתור את רוב הבעיות הקיימות
אף לא צעד לאחור 
-
ספרא טבא
- הצטרף: 27 אפריל 2024, 12:06
- קיבל.ה 467 לייקים
לא אמרתי להחליף את כולם ותמיד יש את הסיכוי שלמקין או אלקוקין פתאום ישתדרגו
אני חושב שחייב לפחות קשר אחד שהוא רמה מעל הקיים, עוד שחקן לרוטציה ליד קרייב/פלקאו (מי שנשאר) וכמובן מחליף ללויזו ב10
אני לא חושב שאני מגזים פה, תראה את העומק שיש לשאר הגדולות בעמדה הזאת, מבחינתי צריך לשאוף לרמה כזאת
-
אנחנו בתהליך
- הצטרף: 25 ינואר 2024, 13:05
- קיבל.ה 846 לייקים
בהרבה תחת ובכדורגל לא מספיק טוב.לירון האדום כתב: ↑26 יוני 2026, 19:10יש לך סגל שניצח עונה שעברה על קבוצה בליגה.אנחנו בתהליך כתב: ↑26 יוני 2026, 13:48במהות שלו הוא לא כל כך טועה.
כן אני נגד הנחרצות הזאת ואני עדיין מאמין בצוות המקצועי
אבל הכיוון כרגע נראה פחות טוב
התחילו להתאמן אחריי כולם, במיוחד שתכף יש אירופה ושוב כרגע אנחנו קבוצה פחות טובה מעונה קודמת
אני חושב שהציפייה שלי ושל עוד הרבה חברים כאן שנגיע למשחק הראשון שלנו באירופה קבוצה יותר טוב (לפחות מבחינת סגל השחקנים) מעונה קודמת.
למעט לואיזו כל מי שהיה צריך להשיאר נשאר.
בליגה גם ככה יש לך זר אחד שיהיה מחוץ לסגל.
מכבי לא התחזקה ברכש, בית"ר הביאה את יוספי, מי ישמע...
חיפה תקועה עם סגל שחצי ממנו לא בתכניות.
ב"ש בלי רכש.
זה שציפית שנעלה לבתים באירופה זאת הבעיה שלך.
הציפיות לא תואמות את המציאות
צריך להיות עיוור כדיי לא לראות שהפועל חייבת חלוץ, שחקן 10, וכאשר 50 50 הרבה יותר איכותי מקרייב ועוד מגן שמאלי לרוטציה, אין לי ספק שכל אלו לא יגיעו.
מה אתם מכניס לי מילים לפה, אני מצפה שנעלה לבתים? איפה ראית אותי אומר דבר כזה?
אני ציפיתי שנתחזק ונגיע קבוצה הרבה יותר טובה כסגל למשחק הראשון, ושלא נשליך לפח את אירופה.
-
אסון למכבי
- הצטרף: 02 ינואר 2021, 13:41
- קיבל.ה 160 לייקים
עוד פעם התחת הזה? חלאס עם הקלישאות הלעוסות האלה, אתה לא חושב שהתחת התאפס לקראת הסוף? עם ההחמצות המטורפות בהיתר ובדרבי?
-
cholo
- הצטרף: 25 יוני 2023, 11:52
- קיבל.ה 310 לייקים
גם עומק יכול לקחת זמן לבנות, הכי חשוב זה שיש המשכיות של רב הסגל שזה משהו שלא חווינו בערך עשור (בטח אחרי עונה טובה)ספרא טבא כתב: ↑26 יוני 2026, 20:59לא אמרתי להחליף את כולם ותמיד יש את הסיכוי שלמקין או אלקוקין פתאום ישתדרגו
אני חושב שחייב לפחות קשר אחד שהוא רמה מעל הקיים, עוד שחקן לרוטציה ליד קרייב/פלקאו (מי שנשאר) וכמובן מחליף ללויזו ב10
אני לא חושב שאני מגזים פה, תראה את העומק שיש לשאר הגדולות בעמדה הזאת, מבחינתי צריך לשאוף לרמה כזאת
אני מאמין שאם לא המלחמה הדברים אולי היו נראים אחרת, ולא כל כך קל להחליף זרים כמו שכבר כתבתי בתגובה הקודמת.
שורה תחתונה, בתיאוריה אתה אומר דברים נכונים אבל בהתאם למצב נראה לי סביר הכיוון שהקבוצה הולכת אליו, אולי יפתיעו עד תחילת הליגה.
-
לירון האדום
- הצטרף: 21 נובמבר 2020, 22:55
- קיבל.ה 2980 לייקים
בואטנג הגיע בינואר וקיבל מלחמה גם.
זה בטח לא פשוט לזר, נקווה שעכשיו אחרי שהתאקלם נקצור את הפירות.
שאנדה זה הרבה בראש, בוסקילה שאומנם אכזב פותח עונה, פרבר הגיע על תקן מחליף לבנימין.
צריך מגן שמאלי נוסף במקום מורגן, זר במקום לואיזו ובטח יגיעו עוד ישראלי אחד או שניים בהמשך.
זה בטח לא פשוט לזר, נקווה שעכשיו אחרי שהתאקלם נקצור את הפירות.
שאנדה זה הרבה בראש, בוסקילה שאומנם אכזב פותח עונה, פרבר הגיע על תקן מחליף לבנימין.
צריך מגן שמאלי נוסף במקום מורגן, זר במקום לואיזו ובטח יגיעו עוד ישראלי אחד או שניים בהמשך.
איך כולם משלימים שבואטמג זה החלוץ שלך , העמדה שהכי צריכה חיזוק זה חלוץ שייתן גולים לפני הכל , אין לנו כזה וצריך 2 כאלה
-
לירון האדום
- הצטרף: 21 נובמבר 2020, 22:55
- קיבל.ה 2980 לייקים
- רדפוקס
- הצטרף: 28 נובמבר 2020, 21:46
- קיבל.ה 6347 לייקים
וסהיטי הגיע בינואר לשלום?לירון האדום כתב: ↑27 יוני 2026, 04:04כי מבחינת ברדה כנראה לבאוטנג יש את זה.
צריך לזכור שהגיע בינואר למלחמה.
תירוץ גרוע מאוד.
-
htafan99
- הצטרף: 28 אפריל 2024, 20:34
- קיבל.ה 192 לייקים
כל הזמן מדברים פה על חלוץ שמבקיע.
אני ממליץ קודם שיביאו שחקן שידע למסור, כדי שיהיה איך אפשר להבקיע.
אלוקקין במשחקים הראשונים דווקא היה לו את זה, לכן ממש התלהבתי,וכרגע זה הכי חסר.
אני ממליץ קודם שיביאו שחקן שידע למסור, כדי שיהיה איך אפשר להבקיע.
אלוקקין במשחקים הראשונים דווקא היה לו את זה, לכן ממש התלהבתי,וכרגע זה הכי חסר.
-
דוגיס
- הצטרף: 27 נובמבר 2020, 18:37
- קיבל.ה 480 לייקים
למה לא גם וגם, כל מי שרושם פה קצת ביקורת יוצאים עליו שהוא טרול, כולם פה מבינים שהשנה הזאת היא שנה אחת החשובות רוצים כבר לכוון לאליפות או לצמרת הגבוה אנחנו לא נתניה שנסתפק בעונה של פעם בכמה שנים שהגענו לאירופה.עכשיו לחשוב שפתאום בואטנג יקרע רשתות וסילבה יהפוך לקיצוני של 10 שערים ועשר בישולים זה להיות מנותק ושיכור. אז אני אישית לא מבין למה לא להחליף אותם במיוחד שעכשיו נכנס 3 מיליון יורו ואתה תסיים עם לא פחות מ16 אלף מנויים וכן הבעלים שלנו זה לא אחד שמגרד שקלים. גם אם תביא רק 10 ברמה קשה לי להאמין שעם הסגל הזה אתה יכול להגיע שוב למקום 4 אם אנחנו מקבלים את טוריאל של סוף שנה אין לנו שחקן אחד בסגל של מספרים עכשיו קחו את זה לאן שאתם רוצים. נכון רק התחיל החלון ואנחנו במלחמה לכן לא צריך להשתגע אבל כן לדעתי צריך לעבוד חזק הקיץ למה הסגל לא כזה נוצץ.
- RedDrifter
- הצטרף: 20 יולי 2025, 15:08
- מיקום: אוסישקין
- קיבל.ה 942 לייקים
פונה אלייך אבל זה שאלה שדי מכוונת לכולם שחושבים כמוךדוגיס כתב: ↑27 יוני 2026, 09:36למה לא גם וגם, כל מי שרושם פה קצת ביקורת יוצאים עליו שהוא טרול, כולם פה מבינים שהשנה הזאת היא שנה אחת החשובות רוצים כבר לכוון לאליפות או לצמרת הגבוה אנחנו לא נתניה שנסתפק בעונה של פעם בכמה שנים שהגענו לאירופה.עכשיו לחשוב שפתאום בואטנג יקרע רשתות וסילבה יהפוך לקיצוני של 10 שערים ועשר בישולים זה להיות מנותק ושיכור. אז אני אישית לא מבין למה לא להחליף אותם במיוחד שעכשיו נכנס 3 מיליון יורו ואתה תסיים עם לא פחות מ16 אלף מנויים וכן הבעלים שלנו זה לא אחד שמגרד שקלים. גם אם תביא רק 10 ברמה קשה לי להאמין שעם הסגל הזה אתה יכול להגיע שוב למקום 4 אם אנחנו מקבלים את טוריאל של סוף שנה אין לנו שחקן אחד בסגל של מספרים עכשיו קחו את זה לאן שאתם רוצים. נכון רק התחיל החלון ואנחנו במלחמה לכן לא צריך להשתגע אבל כן לדעתי צריך לעבוד חזק הקיץ למה הסגל לא כזה נוצץ.
- אף קבוצה לא הביאה זר שובר שוויון אחד במצב הנוכחי במדינה, אתה לא שונה, מה לדעתך הפועל צריכה לעשות כשזה המצב? קל להגיד ״תביאו תעשו תשקיעו״ אבל המצב הנוכחי לא מאפשר זאת
- שנה שעברה המצב אומנם היה ״קל יותר״ אבל כמות השחקנים שהיה איתם מו״מ וזה נפל בגלל המצב של המלחמה היה דו ספרתי, השנה כרגע יש כמעט סירוב כולל של כל מי שאתה מנסה לדבר איתו
- אתה מנסה לייצב את עצמך ומביא כישרונות (כמו איתי שביט) לעתיד, אתה פועל לפי מודל מכבי מבלי להשתגע בהוצאות (100 מיליון תקציב +), במצב הנוכחי של השוק הישראלי ובהתחשב בעובדה שאתה לא מתכוון לשלם מעל 350,000 אלף אירו שכר, איזה חיזוקים לדעתך הפועל צריכה להביא? בהתחשב בזה גם שהשוק הישראלי מת
====
באמת הייתם מסתפקים בחלון כמו של ביתר? הייתם מסתפקים בזה שיביאו איזה זר כמו שביתר מביאה כל עונה? אתם לא חושבים שהסטנדרט שהציבו שנה שעברה די מסמן את הרמה שמכוונים אליה וזה טוב שלא מביאים כל אהבל עם בעיטה וחצי לשער כמו בתקופת ניסנוב?
אף לא צעד לאחור 
- צ'ימבויקה
- הצטרף: 06 ינואר 2022, 14:19
- קיבל.ה 1200 לייקים
מה שלדעתי נכתב בהודעה מעלי זו בעצם אמירה שאומרת, איתי שביט עדיף על דן גלזר ואם תומר יוספי עולה מה שהוא עולה אז עדיף אלקוקין. הפועל לא לקחה אליפות השנה, וגם לא סגנות, היא צריכה להתחזק אם היא רוצה לבסס את עצמה במקום 4 ולהגיע למקום 3.
ברגע שהיריבה מעליך מביאה ישראלים טובים, והיריבה שמתחתיך מביאה את ירין לוי ויאיר מרדכי. אתה צריך לפעול יותר בשוק מאשר רק להביא מחליף ללויזו שאפילו לא בא.
אי אפשר לבוא פתאום ולהגיד שבגלל כסף ושוק, אנחנו צריכים לוותר על ישראלים, פתאום התחלנו לדבר בRoi. אם בית״ר בעזרת יוספי מסיימת עוד שנה כסגנית או עושה בתים באירופה, למה עדיף להשאר עם אלקוקין כ-10 בלי סיוע אמיתי ולסיים מקום 5?
גם המבקרים הכי גדולים לא חושבים שאם לא מביאים חמישה שחקנים אז בהכרח נסיים מקום 5 או 6.
ברגע שלויזו עזב, אפשר להבין את אלה שמקווים להתחזק בעמדות אחרות כי הסיכוי שיגיע לפה שחקן ברמתו של לויזו לא גבוה וחייבים להוסיף איכות לקיים ולא רק לסמוך על כאלה שלא הוכיחו את עצמם.
מעבר לזה יש בעיית עומק ואיכות בעמדות 6 ו-8 שאנחנו סוחבים. מזכיר שלא הובא מחליף לרן בנימין. הפועל מתקשה לעמוד ולייצר דומיננטיות בקישור מול הגדולות וזו עובדה.
אי אפשר לייצר נרטיב שבו תומר יוספי, גלזר או אליאס, ויוג׳ין אנסה ישראלי זה חיזוק חלש בזמן שאצלנו נמצאים שמות כמו אלקוקין, אל ים ופרבר. אם אתם רוצים להתחרות על מקומות 2-4, צריך לנתח מקצועית את השחקנים האלה למול השחקנים שלנו. והאמת היא שאלה טובים מאלה.
אי אפשר להתעלם מהאיכות שיש ף בסגל של מכבי ת״א , שם איתמר נוי ודוידה יושבים שם על הספסל ואצלנו יושבים למקין ובוסקילה.
ושום מילה על דור פרץ ועל זה שהם מביאים את נחמיאס לייצב את ההגנה ואולי גם קניקובסקי.
ברגע שהיריבה מעליך מביאה ישראלים טובים, והיריבה שמתחתיך מביאה את ירין לוי ויאיר מרדכי. אתה צריך לפעול יותר בשוק מאשר רק להביא מחליף ללויזו שאפילו לא בא.
אי אפשר לבוא פתאום ולהגיד שבגלל כסף ושוק, אנחנו צריכים לוותר על ישראלים, פתאום התחלנו לדבר בRoi. אם בית״ר בעזרת יוספי מסיימת עוד שנה כסגנית או עושה בתים באירופה, למה עדיף להשאר עם אלקוקין כ-10 בלי סיוע אמיתי ולסיים מקום 5?
גם המבקרים הכי גדולים לא חושבים שאם לא מביאים חמישה שחקנים אז בהכרח נסיים מקום 5 או 6.
ברגע שלויזו עזב, אפשר להבין את אלה שמקווים להתחזק בעמדות אחרות כי הסיכוי שיגיע לפה שחקן ברמתו של לויזו לא גבוה וחייבים להוסיף איכות לקיים ולא רק לסמוך על כאלה שלא הוכיחו את עצמם.
מעבר לזה יש בעיית עומק ואיכות בעמדות 6 ו-8 שאנחנו סוחבים. מזכיר שלא הובא מחליף לרן בנימין. הפועל מתקשה לעמוד ולייצר דומיננטיות בקישור מול הגדולות וזו עובדה.
אי אפשר לייצר נרטיב שבו תומר יוספי, גלזר או אליאס, ויוג׳ין אנסה ישראלי זה חיזוק חלש בזמן שאצלנו נמצאים שמות כמו אלקוקין, אל ים ופרבר. אם אתם רוצים להתחרות על מקומות 2-4, צריך לנתח מקצועית את השחקנים האלה למול השחקנים שלנו. והאמת היא שאלה טובים מאלה.
אי אפשר להתעלם מהאיכות שיש ף בסגל של מכבי ת״א , שם איתמר נוי ודוידה יושבים שם על הספסל ואצלנו יושבים למקין ובוסקילה.
ושום מילה על דור פרץ ועל זה שהם מביאים את נחמיאס לייצב את ההגנה ואולי גם קניקובסקי.
נערך לאחרונה על ידי צ'ימבויקה ב 27 יוני 2026, 11:24, נערך 2 פעמים בסך הכל.
- RedDrifter
- הצטרף: 20 יולי 2025, 15:08
- מיקום: אוסישקין
- קיבל.ה 942 לייקים
אבל אתה משווה תפוחים ואגסים חבר
מכבי וגם חיפה עם כפול תקציב ממה שיש לך. אתה לא יכול להציע שכר כמו שהם מציעים, לא יכול להיות לך עומק כמו שלהם וזאת עובדה שלא משנה איך תהפוך אותה תישאר ככה - הפועל פועלת במישור הצעירים לצורך השקעה עתידית ומביאה זרים עם פוטנציאל גבוה כמו לויזו בשביל לייצר הכנסות.
כרגע עובדתית בכל עמדה (למעט עמדת המגן השמאלי ששם חסר מחליף) יש תחרות בריאה ומספקת. אכן יש צורך להשתדרג בכ2 עמדות התקפה כפי שציינתי (כנף שמאל 10 או 10 וחלוץ) וזה משהו שפועלים לגביו ויש רצון ברור שרוצים להביא לשם 2 שחקנים טובים.
מוכן להתערב איתך שבמידה ותביא 2 שחקני התקפה זרים בעלי יכולת עד תחילת הליגה אתה תסתכל על החלון של ביתר ותגיד לי בעצמך כמה שהם בדיחה, בסוף ביתר מהמרת בענק עם השחקנים שהיא הביאה שלא מבטיחים לה שדרוג משמעותי ביכולת, אם בכלל, להגיד את האמת.
מכבי וגם חיפה עם כפול תקציב ממה שיש לך. אתה לא יכול להציע שכר כמו שהם מציעים, לא יכול להיות לך עומק כמו שלהם וזאת עובדה שלא משנה איך תהפוך אותה תישאר ככה - הפועל פועלת במישור הצעירים לצורך השקעה עתידית ומביאה זרים עם פוטנציאל גבוה כמו לויזו בשביל לייצר הכנסות.
כרגע עובדתית בכל עמדה (למעט עמדת המגן השמאלי ששם חסר מחליף) יש תחרות בריאה ומספקת. אכן יש צורך להשתדרג בכ2 עמדות התקפה כפי שציינתי (כנף שמאל 10 או 10 וחלוץ) וזה משהו שפועלים לגביו ויש רצון ברור שרוצים להביא לשם 2 שחקנים טובים.
מוכן להתערב איתך שבמידה ותביא 2 שחקני התקפה זרים בעלי יכולת עד תחילת הליגה אתה תסתכל על החלון של ביתר ותגיד לי בעצמך כמה שהם בדיחה, בסוף ביתר מהמרת בענק עם השחקנים שהיא הביאה שלא מבטיחים לה שדרוג משמעותי ביכולת, אם בכלל, להגיד את האמת.
אף לא צעד לאחור 
- צ'ימבויקה
- הצטרף: 06 ינואר 2022, 14:19
- קיבל.ה 1200 לייקים
RedDrifter כתב: ↑27 יוני 2026, 11:11 אבל אתה משווה תפוחים ואגסים חבר
מכבי וגם חיפה עם כפול תקציב ממה שיש לך. אתה לא יכול להציע שכר כמו שהם מציעים וזאת עובדה שלא משנה איך תהפוך אותה תישאר ככה - הפועל פועלת במישור הצעירים לצורך השקעה עתידית ומביאה זרים עם פוטנציאל גבוה כמו לויזו בשביל לייצר הכנסות.
כרגע עובדתית בכל עמדה (למעט עמדת המגן השמאלי ששם חסר מחליף) יש תחרות בריאה ומספקת. אכן יש צורך להשתדרג בכ2 עמדות התקפה כפי שציינתי (כנף שמאל 10 או 10 וחלוץ) וזה משהו שפועלים לגביו ויש רצון ברור שרוצים להביא להם 2 שחקנים טובים.
מוכן להתערב איתך שבמידה ותביא 2 שחקני התקפה זרים בעלי יכולת עד תחילת הליגה אתה תסתכל על החלון של ביתר ותגיד לי בעצמך כמה שהם בדיחה, בסוף ביתר מהמרת בענק עם השחקנים שהיא הביאה שלא מבטיחים לה שדרוג משמעותי ביכולת, אם בכלל, להגיד את האמת.
המינמום שלנו זה להביא 2 שחקני התקפה זרים.
וגם בהם בעיניי צריך לפגוע סופר דופר כדי להתחרות חזק על המקום הרביעי. לצד תקווה ששחקנים שסביבם ישפרו דרמטית את יכולתם (למשל דאפה, בוסקילה או קרייב).
הרצון בחיזוק הקיים באה כדי למצב אותנו טוב מול היריבות שסביבנו.
כרגע הקבוצות האחרות מחתימות ועובדות בשוק. ואתה לא.
אגב, אני לא חושב שביתר עשירה מאיתנו. זה בחירה של מועדון.
אני הראשון שיגיד שהפועל לא צריכה לכוון לאליפות וגם לא לסגנות בשנה הבאה. אבל אם הקבוצות שסביבנו משתפרות והיעד המוצהר זה להתקדם ולא ללכת אחורה, אנחנו צריכים להגיב ולא לשפוט את הדברים לפי המשכיות או הסתמכות שהמחליף של לויזו יהיה ברמתו.
עוד דבר שאתה קובע פה זה שיש תחרות בריאה ומספקת בכל עמדה, זה שיש שחקנים צעירים שאתה אוהב לא אומר שהתחרות מספקת.
היא אמנם בריאה כי באמת זה נראה טוב שיש את אל ים, בוסקילה, אלקוקין ולמקין ודאפה לצד זרים.
אבל אם המטרה היא מקום 2-4 זו לא תחרות מספקת. השחקנים האלה לא מספיק טובים.
להגיד שאלקוקין זה איזה שחקן שתורם בוודאות ויוספי לא בטוח יתרום. זה משאלת לב.
אלקוקין במשחקים שפתח או שולב היה נטל. כנ״ל אל ים ולמקין (ברוב הזמן ).
נערך לאחרונה על ידי צ'ימבויקה ב 27 יוני 2026, 11:29, נערך 2 פעמים בסך הכל.
-
Dubi Dubkin
- הצטרף: 07 יולי 2025, 18:33
- קיבל.ה 167 לייקים
הפועל בעידן ספרא צריכה ויכולה כלכלית להתחרות על כל הישראליים הבכירים בשוק ולהציע שכר שגבוה משל הבבונים ודומה לאלה של חיפה ומכבי.
הכל עניין של החלטה של ספרא
להמשיך באותו קו הוא לייצר דריכה במקום למקומות 3-5.
חייבים לייצר את קפיצת המדרגה להיאבק על תארים
והדרך היחידה היא להביא שחקנים ישראליים בכירים ולבנות סגל איכותי ועמוק , לצערי לא נראה שהכיון לשם.
בנוסף, גם בגזרת הזרים יש צורך בשיפורים {חלוץ, ווינגר שמאל) דבר שנראה שלא הולכים להחליף. לכן עד כה כל הסימנים לא מראים על רצון ואפשרות לקפיצת המדרגה המיוחלת.
הכל עניין של החלטה של ספרא
להמשיך באותו קו הוא לייצר דריכה במקום למקומות 3-5.
חייבים לייצר את קפיצת המדרגה להיאבק על תארים
והדרך היחידה היא להביא שחקנים ישראליים בכירים ולבנות סגל איכותי ועמוק , לצערי לא נראה שהכיון לשם.
בנוסף, גם בגזרת הזרים יש צורך בשיפורים {חלוץ, ווינגר שמאל) דבר שנראה שלא הולכים להחליף. לכן עד כה כל הסימנים לא מראים על רצון ואפשרות לקפיצת המדרגה המיוחלת.
- RedDrifter
- הצטרף: 20 יולי 2025, 15:08
- מיקום: אוסישקין
- קיבל.ה 942 לייקים
אבל אתה חוזר על המנטרה בלי לענות על השאלה ששאלתי
המצב הנוכחי במדינה הופך את זה לכמעט בלתי אפשרי להחתים זרים. האם אתה כאוהד שמבין שאין להפועל כסף להביא לפה את דיא סבע, ספורי, דין דוד ושות בגלל עלויות שכר מטורפות, יכול רגע לעצור ולהגיד ״וואלה הגיוני לי שהפועל מחכה להזדמנות״? ״הגיוני לי שהפועל לא רוצה את אנסה, יוספי ושות׳ כשחקני הרכב ומעדיפה לחכות לשחקנים טובים יותר״?
יש לנו תקציב מוגבל, הפועל רוצה למקסם את מה שיש על שחקנים שישדרגו את הקבוצה.. להביא את יוספי להרכב זה באמת היה מספק אותך כאוהד? תראה, אני לא סקאוטר אבל אפשר וצריך להביא יותר טוב ממנו ואם זה הציפיות שלך כאוהד אז יש פה בעיה
המצב הנוכחי במדינה הופך את זה לכמעט בלתי אפשרי להחתים זרים. האם אתה כאוהד שמבין שאין להפועל כסף להביא לפה את דיא סבע, ספורי, דין דוד ושות בגלל עלויות שכר מטורפות, יכול רגע לעצור ולהגיד ״וואלה הגיוני לי שהפועל מחכה להזדמנות״? ״הגיוני לי שהפועל לא רוצה את אנסה, יוספי ושות׳ כשחקני הרכב ומעדיפה לחכות לשחקנים טובים יותר״?
יש לנו תקציב מוגבל, הפועל רוצה למקסם את מה שיש על שחקנים שישדרגו את הקבוצה.. להביא את יוספי להרכב זה באמת היה מספק אותך כאוהד? תראה, אני לא סקאוטר אבל אפשר וצריך להביא יותר טוב ממנו ואם זה הציפיות שלך כאוהד אז יש פה בעיה
אף לא צעד לאחור 
-
ספרא טבא
- הצטרף: 27 אפריל 2024, 12:06
- קיבל.ה 467 לייקים
לא מסכים שהתקציב מוגבל
מה שמוגבל זה היכולת שלהם להביא שמות כנראה אחרת לא מבין את הסיבה להתנהלות בקיץ הזה, כל הגדולות התחמשו ב3-4 ישראלים ואנחנו הסתפקנו בשחקן ספסל מהפועל חיפה
מה שמוגבל זה היכולת שלהם להביא שמות כנראה אחרת לא מבין את הסיבה להתנהלות בקיץ הזה, כל הגדולות התחמשו ב3-4 ישראלים ואנחנו הסתפקנו בשחקן ספסל מהפועל חיפה
