סגל הקבוצה - אשכול מתמשך

מועצת הכדורסל של אוהדי הפועל
לזכרו של אורי שלף ז"ל, ממיסדי עמותת הפועל אוסישקין
ביוניק מאן
הצטרף: 26 מאי 2026, 00:58
קיבל.ה  16 לייקים

Niro כתב: 25 יוני 2026, 00:21
ביוניק מאן כתב: 25 יוני 2026, 00:14
הוקיץ' כתב: 25 יוני 2026, 00:07

אני גם מעדיף את ליילס, אבל יופי של שחקן ובהחלט אופציה טובה אם זה לא יסתדר עם ליילס.
לא יודע
שחקן שעשה 1.1 שלשות בג׳י ליג ב 33% לא מרשים במיוחד
אנחנו צריכים מישהו שהוא בראש בראשונה קליעה ושגם יידע להוריד כדור לרצפה

אם נביא אותו ואת הזוניה ודונטה הול אז אפשר עוד להכיל
גם אם תכתוב עוד 100 פעם דונטה הול זה לא יהפוך אותו לקרוב לרלוונטי אלינו.
אני מנסה מזיכרון לחשוב על שחקני 4 ברחבי היורוליג, מי מהם יכול להוריד כדור לרצפה? רק הייז דייויס עולה. לליילס יש פוסט אפ, לא ראיתי אותו מוריד כדור לרצפה ויוצר לעצמו באופן קבוע.
קודם כל יש סקלה של להוריד כדור לרצפה
השנה קרסן אדוארדס, מלקולם ואיש ווינרייט היו שחקנים שאם הם לא זורקים קטאץ אנד שוט הם לא באמת יכולים לעשות פעולות מכדרור שייצרו להם יתרון (מלקולם כן ידע לתקוף קלוז אוואט אבל במשחקים נגד הקבוצות עילית בסוף זה שחקן פחות בהתקפה)
צריך שחקנים שיכולים לתקוף קלוז אוואט ו/או לייצר פוסט אפ כשהם לא מצליחים לחדור ו/או לתקוף ריב התקפה ולעשות משם נקודות.

לגבי דונטה הול - הוא הוזכר בהקשר של מכבי אני מאמין שהוא לכל הפחות ריאלי עבורנו והוא מוצר שאנחנו חייבים כדי לזכות אליפות.
מישהו שכשהוא בצבע שחקנים כמו הורד יפחדו להיכנס.

אודיאסי שחקן הגנה בינוני מינוס - ריבאונדר מחריד, ולא יודע לעזור בהגנה, כל שחקן שחודר עליו מסיים עליו.
אסור שהוא יהיה סנטר שני, והוא לא צריך להירשם בפלייאוף בשנה הבאה.
Niro
הצטרף: 27 נובמבר 2020, 17:09
קיבל.ה  2930 לייקים

ביוניק מאן כתב: 25 יוני 2026, 00:28
Niro כתב: 25 יוני 2026, 00:21
ביוניק מאן כתב: 25 יוני 2026, 00:14

לא יודע
שחקן שעשה 1.1 שלשות בג׳י ליג ב 33% לא מרשים במיוחד
אנחנו צריכים מישהו שהוא בראש בראשונה קליעה ושגם יידע להוריד כדור לרצפה

אם נביא אותו ואת הזוניה ודונטה הול אז אפשר עוד להכיל
גם אם תכתוב עוד 100 פעם דונטה הול זה לא יהפוך אותו לקרוב לרלוונטי אלינו.
אני מנסה מזיכרון לחשוב על שחקני 4 ברחבי היורוליג, מי מהם יכול להוריד כדור לרצפה? רק הייז דייויס עולה. לליילס יש פוסט אפ, לא ראיתי אותו מוריד כדור לרצפה ויוצר לעצמו באופן קבוע.
קודם כל יש סקלה של להוריד כדור לרצפה
השנה קרסן אדוארדס, מלקולם ואיש ווינרייט היו שחקנים שאם הם לא זורקים קטאץ אנד שוט הם לא באמת יכולים לעשות פעולות מכדרור שייצרו להם יתרון (מלקולם כן ידע לתקוף קלוז אוואט אבל במשחקים נגד הקבוצות עילית בסוף זה שחקן פחות בהתקפה)
צריך שחקנים שיכולים לתקוף קלוז אוואט ו/או לייצר פוסט אפ כשהם לא מצליחים לחדור ו/או לתקוף ריב התקפה ולעשות משם נקודות.

לגבי דונטה הול - הוא הוזכר בהקשר של מכבי אני מאמין שהוא לכל הפחות ריאלי עבורנו והוא מוצר שאנחנו חייבים כדי לזכות אליפות.
מישהו שכשהוא בצבע שחקנים כמו הורד יפחדו להיכנס.

אודיאסי שחקן הגנה בינוני מינוס - ריבאונדר מחריד, ולא יודע לעזור בהגנה, כל שחקן שחודר עליו מסיים עליו.
אסור שהוא יהיה סנטר שני, והוא לא צריך להירשם בפלייאוף בשנה הבאה.
קסלר, קרסן זה הגוץ מבולוניה.
אם דונטה הול לא בתכניות של אולימפיאקוס אז אחושרמוטה להביא.
ביוניק מאן
הצטרף: 26 מאי 2026, 00:58
קיבל.ה  16 לייקים

זורק עוד שם שקושר אלינו בעבר
ג׳סטין רובינסון אופציה טובה מאוד בעיני
חשוב לזכור שאם באמת רוצים לתת לים מדר מקום אז אי אפשר להביא רכז שהוא אוטוריטה ששווה 28 דק כל ערב לא משנה מה

הוא 1.85 עם קליעה טובה ומאוד זריז
קלע 14.1 נקודות ב18 דקות למשחק בפריז
מקום 4 ביורוליג באסיסט לדקה
מקום 2 ביורוליג ב AST%


אם אין אלפא - הוא הבאטה הכי טוב
ושדרוג על ג׳ונס בעיני
נערך לאחרונה על ידי ביוניק מאן ב 25 יוני 2026, 01:07, נערך פעם 1 בסך הכל.
ביוניק מאן
הצטרף: 26 מאי 2026, 00:58
קיבל.ה  16 לייקים

Niro כתב: 25 יוני 2026, 00:38
ביוניק מאן כתב: 25 יוני 2026, 00:28
Niro כתב: 25 יוני 2026, 00:21
גם אם תכתוב עוד 100 פעם דונטה הול זה לא יהפוך אותו לקרוב לרלוונטי אלינו.
אני מנסה מזיכרון לחשוב על שחקני 4 ברחבי היורוליג, מי מהם יכול להוריד כדור לרצפה? רק הייז דייויס עולה. לליילס יש פוסט אפ, לא ראיתי אותו מוריד כדור לרצפה ויוצר לעצמו באופן קבוע.
קודם כל יש סקלה של להוריד כדור לרצפה
השנה קרסן אדוארדס, מלקולם ואיש ווינרייט היו שחקנים שאם הם לא זורקים קטאץ אנד שוט הם לא באמת יכולים לעשות פעולות מכדרור שייצרו להם יתרון (מלקולם כן ידע לתקוף קלוז אוואט אבל במשחקים נגד הקבוצות עילית בסוף זה שחקן פחות בהתקפה)
צריך שחקנים שיכולים לתקוף קלוז אוואט ו/או לייצר פוסט אפ כשהם לא מצליחים לחדור ו/או לתקוף ריב התקפה ולעשות משם נקודות.

לגבי דונטה הול - הוא הוזכר בהקשר של מכבי אני מאמין שהוא לכל הפחות ריאלי עבורנו והוא מוצר שאנחנו חייבים כדי לזכות אליפות.
מישהו שכשהוא בצבע שחקנים כמו הורד יפחדו להיכנס.

אודיאסי שחקן הגנה בינוני מינוס - ריבאונדר מחריד, ולא יודע לעזור בהגנה, כל שחקן שחודר עליו מסיים עליו.
אסור שהוא יהיה סנטר שני, והוא לא צריך להירשם בפלייאוף בשנה הבאה.
קסלר, קרסן זה הגוץ מבולוניה.
אם דונטה הול לא בתכניות של אולימפיאקוס אז אחושרמוטה להביא.
בתוכניות הוא בתוכניות
אבל אם אני צריך להמר - זה מיליוטינוב , טייריק ג׳ונס
ורק אז דונטה הול יאכל שאריות

אצלנו הוא יהיה שחקן קבוע ברוטציה
הוקיץ'
הצטרף: 26 נובמבר 2020, 21:07
קיבל.ה  8938 לייקים

ביוניק מאן כתב: 25 יוני 2026, 00:14
הוקיץ' כתב: 25 יוני 2026, 00:07
גביזון כתב: 24 יוני 2026, 18:09 מעניין אם זה אומר שליילס ירק מהפרק, אני מקווה שלא.

Sent from my 22101320G using Tapatalk
אני גם מעדיף את ליילס, אבל יופי של שחקן ובהחלט אופציה טובה אם זה לא יסתדר עם ליילס.
לא יודע
שחקן שעשה 1.1 שלשות בג׳י ליג ב 33% לא מרשים במיוחד
אנחנו צריכים מישהו שהוא בראש בראשונה קליעה ושגם יידע להוריד כדור לרצפה

אם נביא אותו ואת הזוניה ודונטה הול אז אפשר עוד להכיל
נכון, הקליעה שלו לא מדהימה, אבל יש לו סייז, הוא חזק, ריבאונדר מצוין, שומר טוב ויכול קצת לייצר לעצמו. הלוואי והיינו יכולים להביא מישהו שהוא כל זה וגם קליעה, אבל יש אחד כזה ביורוליג וקוראים לו טריי ליילס.
אני אישית מעדיף מישהו בסגנון הזה על פני מישהו כמו זאק לידיי נניח.
ביוניק מאן
הצטרף: 26 מאי 2026, 00:58
קיבל.ה  16 לייקים

לא יודע
שחקן שקולע 1.1 שלשות בג'י ליג ב30-35%
זה שחקן שלא יקלע יותר מחצי שלשה למשחק ביורוליג

אנחנו קבוצת שלשות מחרידה הרבה בגלל שאין לנו את הספייסרים האלה.

בסדרה נגד ריאל הם הגיעו עם הזוניה, ליילס, אוקקה, דק בעמדות 3-4 כל אחד עם סייז עוצמתי ויד נקייה ל3.

אם במקום איש היה לנו שחקן שהוא יותר קליעה אז ניחא 2 כאלה זה כבר בנייה לקויה.
לוקח לידיי
סמל אישי של משתמש
Rak-Hapoel
הצטרף: 31 מרץ 2026, 07:20
קיבל.ה  69 לייקים

הפועל רוצה את ג'יי ג'יי קפלן מראשון .
מאד אהבתי אותו בסדרה נגדנו.

שחקן הגנה טוב, זריז מאד, קלעי סביר, וייחשב ישראלי.
לטעמי רכש מעולה אם יגיע
:hapoel: אפליקציית 'רק הפועל' זמינה בגוגל פליי ובאפסטור :hapoel:
ביוניק מאן
הצטרף: 26 מאי 2026, 00:58
קיבל.ה  16 לייקים

איזה משחק הכי אהבת בסדרה נגדנו?
זה שהוא סיים עם מדד 7, 1 או 8?

די בחייאת אם מביאים את קרינגטון טופין למה צריך גם אותו.
יש בלייזר, יש את הועד

זה מספיק
הוקיץ'
הצטרף: 26 נובמבר 2020, 21:07
קיבל.ה  8938 לייקים

Niro כתב: 25 יוני 2026, 00:10
הוקיץ' כתב: 25 יוני 2026, 00:07
גביזון כתב: 24 יוני 2026, 18:09 מעניין אם זה אומר שליילס ירק מהפרק, אני מקווה שלא.

Sent from my 22101320G using Tapatalk
אני גם מעדיף את ליילס, אבל יופי של שחקן ובהחלט אופציה טובה אם זה לא יסתדר עם ליילס.
מה דעתך על לגנוב למכבי את לונדברג? שוק הגארדים הולך ומתרוקן באירופה.
לא יודע, לא עף עליו.
הוא שחקן מעולה לליגה, אבל די בינוני ליורוליג. עושה הכל בסדר אבל שום דבר ממש טוב.
מעדיף לקחת סיכון על מישהו בלי ניסיון יורוליג או אפילו מישהו כמו טרנט פורסט מאשר ללכת עליו.
סמל אישי של משתמש
Rak-Hapoel
הצטרף: 31 מרץ 2026, 07:20
קיבל.ה  69 לייקים

ביוניק מאן כתב: 25 יוני 2026, 05:54 איזה משחק הכי אהבת בסדרה נגדנו?
זה שהוא סיים עם מדד 7, 1 או 8?

די בחייאת אם מביאים את קרינגטון טופין למה צריך גם אותו.
יש בלייזר, יש את הועד

זה מספיק
איך הוא קשור אליהם ואיך המדד רלוונטי?
תסתכל על המשחקים, על צורת המשחק שלו, וההאסל הנהדר שהוא הביא.
ואם כבר סטאטס, תסתכל על הדברים שמעבר לרק נקודות שהוא מביא
:hapoel: אפליקציית 'רק הפועל' זמינה בגוגל פליי ובאפסטור :hapoel:
פנאטי בלב
הצטרף: 26 נובמבר 2020, 20:15
קיבל.ה  60 לייקים

מילפורד כתב: 22 יוני 2026, 13:54 ישראלי שהייתי מביא אחרי העונה האחרונה (ואולי גם לפניה) זה שחר עמיר.
אכן פוטנציאל לאיחוד-מחדש מרגש, אבל הוא חתם עכשיו בחולון לעונה הקרובה. אולי בהמשך בדרך.
Niro
הצטרף: 27 נובמבר 2020, 17:09
קיבל.ה  2930 לייקים

מדאיגה אותי מאוד העזיבה של ג'ונס. לפי עיתונאים בטוויטר פורסט בפנר, ג'סטין רובינסון בברצלונה, מונטרו באולימפיאקוס ופאו רוצה מאוד את באדיו, לארקין גם בפנר, שטראזל הוצג באנדולו, איפה אנחנו משתלבים בכל משחק הכיסאות הזה? אפשר להוציא את וויליאמס גוס מז'לגיריס? את ג'ארד באטלר מהכוכב?

השוק השנה כל כך יותר בעייתי משנה שעברה עם הרבה יותר מתחרות באירופה שהתחילו לשפוך כסף.
ביוניק מאן
הצטרף: 26 מאי 2026, 00:58
קיבל.ה  16 לייקים

יש שחקן בשם איפה לונדברג שבדיוק סיים חוזה

יכול להשתלב טוב אצלנו
הוקיץ'
הצטרף: 26 נובמבר 2020, 21:07
קיבל.ה  8938 לייקים

ג'ארד באטלר זה חלום, אבל הכוכב בחיים לא ישחררו אותו אחרי שאיבדו את מילר-מקינטייר.
כל השאר הם לא משהו מיוחד ובעיני לא עדיפים על כריס ג'ונס.
רק הפועל
הצטרף: 28 נובמבר 2020, 19:27
קיבל.ה  3199 לייקים

ביוניק מאן כתב: 26 יוני 2026, 02:48 יש שחקן בשם איפה לונדברג שבדיוק סיים חוזה

יכול להשתלב טוב אצלנו
ים ומיציץ רכזים עדיפים עליו , יש לנו גם את אניס כרכז אז לא יודע בדיוק איפה
סמל אישי של משתמש
Rak-Hapoel
הצטרף: 31 מרץ 2026, 07:20
קיבל.ה  69 לייקים

רק הפועל כתב: 26 יוני 2026, 10:12
ביוניק מאן כתב: 26 יוני 2026, 02:48 יש שחקן בשם איפה לונדברג שבדיוק סיים חוזה

יכול להשתלב טוב אצלנו
ים ומיציץ רכזים עדיפים עליו , יש לנו גם את אניס כרכז אז לא יודע בדיוק איפה
כשמיציץ לא זורק הוא בהחלט עדיף על כולם
:hapoel: אפליקציית 'רק הפועל' זמינה בגוגל פליי ובאפסטור :hapoel:
אוהד כורסא
הצטרף: 29 נובמבר 2020, 20:34
קיבל.ה  914 לייקים

הוקיץ' כתב: 25 יוני 2026, 06:32
Niro כתב: 25 יוני 2026, 00:10
הוקיץ' כתב: 25 יוני 2026, 00:07

אני גם מעדיף את ליילס, אבל יופי של שחקן ובהחלט אופציה טובה אם זה לא יסתדר עם ליילס.
מה דעתך על לגנוב למכבי את לונדברג? שוק הגארדים הולך ומתרוקן באירופה.
לא יודע, לא עף עליו.
הוא שחקן מעולה לליגה, אבל די בינוני ליורוליג. עושה הכל בסדר אבל שום דבר ממש טוב.
מעדיף לקחת סיכון על מישהו בלי ניסיון יורוליג או אפילו מישהו כמו טרנט פורסט מאשר ללכת עליו.
רק לי יותר בוער החמישייה לליגה מאשר היורוליג?
שיביאו קאדר שיופיע כשצריך.
סמל אישי של משתמש
Rak-Hapoel
הצטרף: 31 מרץ 2026, 07:20
קיבל.ה  69 לייקים

ברקנאטי מרטווטים את האתר הספרדי אוקדיאריו שהפועל מעוניינת בחיימה פרדייה מולנסיה.
עניין פעוט: גם ריאל ואנאדולו מוכנות לשלם את סעיף השחרור שלו - 1.5. מיליון יורו

אגב ולנסיה - סרחיו דה לראה בן ה-20 שנחשב לכישרון ספרדי גדול, נבחר בסיבוב הראשון בדראפט ע"י הלייקרס.
:hapoel: אפליקציית 'רק הפועל' זמינה בגוגל פליי ובאפסטור :hapoel:
הוקיץ'
הצטרף: 26 נובמבר 2020, 21:07
קיבל.ה  8938 לייקים

אוהד כורסא כתב: 26 יוני 2026, 12:41
הוקיץ' כתב: 25 יוני 2026, 06:32
Niro כתב: 25 יוני 2026, 00:10
מה דעתך על לגנוב למכבי את לונדברג? שוק הגארדים הולך ומתרוקן באירופה.
לא יודע, לא עף עליו.
הוא שחקן מעולה לליגה, אבל די בינוני ליורוליג. עושה הכל בסדר אבל שום דבר ממש טוב.
מעדיף לקחת סיכון על מישהו בלי ניסיון יורוליג או אפילו מישהו כמו טרנט פורסט מאשר ללכת עליו.
רק לי יותר בוער החמישייה לליגה מאשר היורוליג?
שיביאו קאדר שיופיע כשצריך.
זה לא צריך לבוא אחד על חשבון השני.
Jonatan192
הצטרף: 05 ספטמבר 2024, 14:55
קיבל.ה  91 לייקים

Rak-Hapoel כתב: 26 יוני 2026, 18:43 ברקנאטי מרטווטים את האתר הספרדי אוקדיאריו שהפועל מעוניינת בחיימה פרדייה מולנסיה.
עניין פעוט: גם ריאל ואנאדולו מוכנות לשלם את סעיף השחרור שלו - 1.5. מיליון יורו

אגב ולנסיה - סרחיו דה לראה בן ה-20 שנחשב לכישרון ספרדי גדול, נבחר בסיבוב הראשון בדראפט ע"י הלייקרס.
מנחש שהוא ישאר בספרד וילך לריאל
ביוניק מאן
הצטרף: 26 מאי 2026, 00:58
קיבל.ה  16 לייקים

אם זה האלטרנטיבה לליילס אז איום ונורא
סמל אישי של משתמש
גביזון
הצטרף: 25 יוני 2022, 23:09
קיבל.ה  5211 לייקים

רק ליילס
צריך ליילס
זה הדרישות שמחפשים
הציעו לו כמעט 4 מליון דולר לעונה
אני מקווה מאד מאד מאד שם הוא לא יהיה בנ.ב.א. הוא יגיע להפועל. הלוואי...
הוא ואוטורו זה קו קדמי בנזונה
מה גם שהוא שחקן מוכח לא רק בנ.ב.א אלא גם השתלב מצויין ביורוליג, אני מאמין שעונה הבאה הוא יהיה אפילו טוב יותר אחרי הלמידה שעבר באירופה.
הוא בגיל מושלם,שצבר מספיק שנות נסיון ולא מבוגר מידי.
גם עונה שעברה רציתי וגם העונה: ליילס, תביאו את ליילס





שליחת תגובה