KingZivos כתב: ↑21 יוני 2026, 17:45
דולב חזיזה לא בתוכניות של חיפה לעונה הבאה
אם הוא לא ימצא לו איזה קבוצה בליגה ומצליחים לסגור אותו בחוזה נורמאלי הוא יכול להיות אחלה חיזוק
קצת ילד חרא אבל לא יזיק בין כל הילדים החנונים החמודים של הפועל
רכש ניסנוב קלאסי של "שם גדול" שגמר את הסוס לפני שנתיים ועדיין חי על האדים של מה שהיה בשיאו
לא תודה, נראלי שהתקדמנו מהתקופה הזאת
צ׳יבוטה 2
וואלה באמת העלתי אותו כי פשוט לא ראיתי חיפה בשנתיים האחרונות ובכלל לא רואה כדורגל ישראלי חוץ
מהפועל. אבל אם אתם אומרים (וגם שאלתי חבר) אז כן הוא חלש היום
רדפוקס כתב: ↑22 יוני 2026, 14:57
על הנייר פרופיל מאוד לא מרשים, משחק בתחתית הליגה הנורווגית ובעונות הקודמות שיחק בליגה נורווגית 2 ודנית 2.
לא יודע ממה התלהבת.
גם הבלם הזה מהליגה השלישית באנגליה שיש דיבורים עליו לא נראה וואו
המחלה במומ עם לודז׳ על העברה של בלם באזורי ה4-5 מיליון יורו (זה לפחות מה שהם דורשים)
וזה גרם לי לחשוב, אי פעם קבוצה ישראלית שילמה מחירים כאלה?
מה השיא בהעברה של שחקן שהגיע לארץ?
היחידים שאני יכול לחשוב עליהם זה חיפה שקונים פלופים ב2-2.5 מיליון יורו
בן לוז כתב: ↑25 יוני 2026, 13:10
המחלה במומ עם לודז׳ על העברה של בלם באזורי ה4-5 מיליון יורו (זה לפחות מה שהם דורשים)
וזה גרם לי לחשוב, אי פעם קבוצה ישראלית שילמה מחירים כאלה?
מה השיא בהעברה של שחקן שהגיע לארץ?
היחידים שאני יכול לחשוב עליהם זה חיפה שקונים פלופים ב2-2.5 מיליון יורו
קיארטנסון הגיע לפה ב3.5 מיליון אירו
אחריו אאל״ט זה נוהאל ב3 מיליון אירו
בן לוז כתב: ↑25 יוני 2026, 13:10
המחלה במומ עם לודז׳ על העברה של בלם באזורי ה4-5 מיליון יורו (זה לפחות מה שהם דורשים)
וזה גרם לי לחשוב, אי פעם קבוצה ישראלית שילמה מחירים כאלה?
מה השיא בהעברה של שחקן שהגיע לארץ?
היחידים שאני יכול לחשוב עליהם זה חיפה שקונים פלופים ב2-2.5 מיליון יורו
קיארטנסון הגיע לפה ב3.5 מיליון אירו
אחריו אאל״ט זה נוהאל ב3 מיליון אירו
נהואל ב3 מיליון יורו אלוהים ישמור
איך יענקלה אוהב לאכול את העקיצות האלה
בן לוז כתב: ↑25 יוני 2026, 13:10
המחלה במומ עם לודז׳ על העברה של בלם באזורי ה4-5 מיליון יורו (זה לפחות מה שהם דורשים)
וזה גרם לי לחשוב, אי פעם קבוצה ישראלית שילמה מחירים כאלה?
מה השיא בהעברה של שחקן שהגיע לארץ?
היחידים שאני יכול לחשוב עליהם זה חיפה שקונים פלופים ב2-2.5 מיליון יורו
קיארטנסון הגיע לפה ב3.5 מיליון אירו
אחריו אאל״ט זה נוהאל ב3 מיליון אירו
RedDrifter כתב: ↑25 יוני 2026, 15:37
תומר לוי (הכתב שמסקר את הפועל ב״ש) דיבר עכשיו על קנגוואה ומעריך שהוא יעזוב את ב״ש
מכה אנושה לב״ש אם אכן זה נכון
הלוואי. ועדיין אגיד שממה שראיתי הסוכן שלו הוא ישראלי שמביא לפה אפריקאים, לא מייצא מפה כלום. ובכלל מייצג שחקנים בפרופיל מאוד נמוך, חוץ ממנו מייצג את קמארה וסונגה.
אם היה מיוצג על ידי נימנים או קצב או כל מיני כאלו - כבר מזמן היו פורעים עליו עמלת סוכן בהעברה לאיזו ליגה בלגית/פולנית/סרבית. אני לא משוכנע שהוא יעזוב בכזאת קלות עם הסוכן שלו.
ספרא טבא כתב: ↑26 יוני 2026, 20:09
סלטיק כבר לא יעשו עסקים עם קבוצות ישראליות האוהדים שמה בטילט קשה מאוד
תלוי איך מציגים את זה. עשיתי עסקים עם הישראלים או שלקחתי לקבוצה הישראלית שרוצה להגיע לאלופות, את השחקן הכי טוב שלה שלא רצתה למכור.
ביבי מוציא קורס אונליין על זה למי שמעוניין.