שאר הליגה 26/27

פורום אוהדי הפועל תל אביב
KingZivos
הצטרף: 27 אפריל 2024, 11:53
קיבל.ה  326 לייקים

Xavi כתב: 21 יוני 2026, 19:00
קוקאין ואלכוהול כתב: 21 יוני 2026, 18:40
KingZivos כתב: 21 יוני 2026, 17:45 דולב חזיזה לא בתוכניות של חיפה לעונה הבאה
אם הוא לא ימצא לו איזה קבוצה בליגה ומצליחים לסגור אותו בחוזה נורמאלי הוא יכול להיות אחלה חיזוק
קצת ילד חרא אבל לא יזיק בין כל הילדים החנונים החמודים של הפועל
רכש ניסנוב קלאסי של "שם גדול" שגמר את הסוס לפני שנתיים ועדיין חי על האדים של מה שהיה בשיאו
לא תודה, נראלי שהתקדמנו מהתקופה הזאת
צ׳יבוטה 2
וואלה באמת העלתי אותו כי פשוט לא ראיתי חיפה בשנתיים האחרונות ובכלל לא רואה כדורגל ישראלי חוץ
מהפועל. אבל אם אתם אומרים (וגם שאלתי חבר) אז כן הוא חלש היום
רק הפועל
הצטרף: 28 נובמבר 2020, 19:27
קיבל.ה  3199 לייקים

אם ספרא מתכוון להשקיע בגדול ולהתחרות על האליפות אז אין טעם שיגיע , אם לא אז הוא בהחלט יכול להתאים ולעזור לנו
סמל אישי של משתמש
RedDrifter
הצטרף: 20 יולי 2025, 15:08
מיקום: אוסישקין
קיבל.ה  937 לייקים

תמונה

מכבי חיפה בעקבותיו.

שחקן שהייתי מביא להפועל בכל יום
אף לא צעד לאחור :hapoel:
סמל אישי של משתמש
רדפוקס
הצטרף: 28 נובמבר 2020, 21:46
קיבל.ה  6346 לייקים

על הנייר פרופיל מאוד לא מרשים, משחק בתחתית הליגה הנורווגית ובעונות הקודמות שיחק בליגה נורווגית 2 ודנית 2.
לא יודע ממה התלהבת.
adom4
הצטרף: 14 נובמבר 2020, 18:33
קיבל.ה  913 לייקים

רדפוקס כתב: 22 יוני 2026, 14:57 על הנייר פרופיל מאוד לא מרשים, משחק בתחתית הליגה הנורווגית ובעונות הקודמות שיחק בליגה נורווגית 2 ודנית 2.
לא יודע ממה התלהבת.
גם הבלם הזה מהליגה השלישית באנגליה שיש דיבורים עליו לא נראה וואו
Niro
הצטרף: 27 נובמבר 2020, 17:09
קיבל.ה  2930 לייקים

כצפוי דור פרץ התחרבן ונשאר במכבי. רק פה הוא יוכל ליפול להתבכיין ולהתחזות בלי הפסקה.
טכנית לארז
הצטרף: 26 נובמבר 2020, 20:21
קיבל.ה  2830 לייקים

Niro כתב: 22 יוני 2026, 15:03 כצפוי דור פרץ התחרבן ונשאר במכבי. רק פה הוא יוכל ליפול להתבכיין ולהתחזות בלי הפסקה.
ולפי צנציפר, הסביר שאשתו לא רוצה לגור במקום אחר, ולכן בחר להישאר בביצה של עמיחי ואפק.
מרמה גם בהודעות סירוב.
דריבל ענק על מפתן השש עשרה
כולנו ניצבים בהצגה של מורן מאירי
amorphis
הצטרף: 22 אוגוסט 2023, 10:24
קיבל.ה  344 לייקים

טכנית לארז כתב: 22 יוני 2026, 15:12
Niro כתב: 22 יוני 2026, 15:03 כצפוי דור פרץ התחרבן ונשאר במכבי. רק פה הוא יוכל ליפול להתבכיין ולהתחזות בלי הפסקה.
ולפי צנציפר, הסביר שאשתו לא רוצה לגור במקום אחר, ולכן בחר להישאר בביצה של עמיחי ואפק.
מרמה גם בהודעות סירוב.
והיא חשבה על זה אחרי שזאגרב אירחה אותו והוא שיגע אותם כדי למשוך עוד 50 אלף יורו ממכבי?
סמל אישי של משתמש
RedDrifter
הצטרף: 20 יולי 2025, 15:08
מיקום: אוסישקין
קיבל.ה  937 לייקים

מכבי חיפה בדרך להחתים בלם מהליגה השלישית באנגליה
אף לא צעד לאחור :hapoel:
dino
הצטרף: 28 נובמבר 2020, 11:17
קיבל.ה  3251 לייקים

ק״ש עם החתמת זר מעניינת
קשר כנף סנגלי בן 27 ששיחק בליגה השניה בצורפת עם ערך טרנספרמרקט של בין אזורי הטופ של ביטר לאזורי הפועל באר שבע מלמטה(700 אלף)
dino
הצטרף: 28 נובמבר 2020, 11:17
קיבל.ה  3251 לייקים

מכמבי חושקת בבלם קפריסאי יקר מהליגה הפולנית
בן 23 מהנבחרת שהזכיר לי במראה את אור ישראלוב כשראיתי משחק של קפריסין.
סמל אישי של משתמש
בן לוז
הצטרף: 18 יוני 2023, 12:03
קיבל.ה  738 לייקים

המחלה במומ עם לודז׳ על העברה של בלם באזורי ה4-5 מיליון יורו (זה לפחות מה שהם דורשים)
וזה גרם לי לחשוב, אי פעם קבוצה ישראלית שילמה מחירים כאלה?
מה השיא בהעברה של שחקן שהגיע לארץ?
היחידים שאני יכול לחשוב עליהם זה חיפה שקונים פלופים ב2-2.5 מיליון יורו
D&3
הצטרף: 24 יוני 2021, 15:49
קיבל.ה  1793 לייקים

שום סיכוי ששחקן שעלה לפני שנה 1.3 מיליון ואיבד את מקומו בהרכב במהלך השנה בקבוצה עשתה עונה גרועה בתחתית הליגה הפולנית יהיה פתאום שווה את הסכומים האלה

והשיא אולי של החלוץ האיסלנדי שהמחלה הביאו בזמנו
סמל אישי של משתמש
RedDrifter
הצטרף: 20 יולי 2025, 15:08
מיקום: אוסישקין
קיבל.ה  937 לייקים

בן לוז כתב: 25 יוני 2026, 13:10 המחלה במומ עם לודז׳ על העברה של בלם באזורי ה4-5 מיליון יורו (זה לפחות מה שהם דורשים)
וזה גרם לי לחשוב, אי פעם קבוצה ישראלית שילמה מחירים כאלה?
מה השיא בהעברה של שחקן שהגיע לארץ?
היחידים שאני יכול לחשוב עליהם זה חיפה שקונים פלופים ב2-2.5 מיליון יורו
קיארטנסון הגיע לפה ב3.5 מיליון אירו
אחריו אאל״ט זה נוהאל ב3 מיליון אירו
אף לא צעד לאחור :hapoel:
סמל אישי של משתמש
בן לוז
הצטרף: 18 יוני 2023, 12:03
קיבל.ה  738 לייקים

RedDrifter כתב: 25 יוני 2026, 13:21
בן לוז כתב: 25 יוני 2026, 13:10 המחלה במומ עם לודז׳ על העברה של בלם באזורי ה4-5 מיליון יורו (זה לפחות מה שהם דורשים)
וזה גרם לי לחשוב, אי פעם קבוצה ישראלית שילמה מחירים כאלה?
מה השיא בהעברה של שחקן שהגיע לארץ?
היחידים שאני יכול לחשוב עליהם זה חיפה שקונים פלופים ב2-2.5 מיליון יורו
קיארטנסון הגיע לפה ב3.5 מיליון אירו
אחריו אאל״ט זה נוהאל ב3 מיליון אירו
נהואל ב3 מיליון יורו אלוהים ישמור
איך יענקלה אוהב לאכול את העקיצות האלה
סמל אישי של משתמש
רדפוקס
הצטרף: 28 נובמבר 2020, 21:46
קיבל.ה  6346 לייקים

RedDrifter כתב: 25 יוני 2026, 13:21
בן לוז כתב: 25 יוני 2026, 13:10 המחלה במומ עם לודז׳ על העברה של בלם באזורי ה4-5 מיליון יורו (זה לפחות מה שהם דורשים)
וזה גרם לי לחשוב, אי פעם קבוצה ישראלית שילמה מחירים כאלה?
מה השיא בהעברה של שחקן שהגיע לארץ?
היחידים שאני יכול לחשוב עליהם זה חיפה שקונים פלופים ב2-2.5 מיליון יורו
קיארטנסון הגיע לפה ב3.5 מיליון אירו
אחריו אאל״ט זה נוהאל ב3 מיליון אירו
נוהאל הגיע ב-2-2.5, ראיקוביץ' ב-3.
סמל אישי של משתמש
RedDrifter
הצטרף: 20 יולי 2025, 15:08
מיקום: אוסישקין
קיבל.ה  937 לייקים

תומר לוי (הכתב שמסקר את הפועל ב״ש) דיבר עכשיו על קנגוואה ומעריך שהוא יעזוב את ב״ש

מכה אנושה לב״ש אם אכן זה נכון
אף לא צעד לאחור :hapoel:
סמל אישי של משתמש
Mendelson
הצטרף: 12 אוגוסט 2024, 14:07
קיבל.ה  983 לייקים

RedDrifter כתב: 25 יוני 2026, 15:37 תומר לוי (הכתב שמסקר את הפועל ב״ש) דיבר עכשיו על קנגוואה ומעריך שהוא יעזוב את ב״ש

מכה אנושה לב״ש אם אכן זה נכון
הלוואי. ועדיין אגיד שממה שראיתי הסוכן שלו הוא ישראלי שמביא לפה אפריקאים, לא מייצא מפה כלום. ובכלל מייצג שחקנים בפרופיל מאוד נמוך, חוץ ממנו מייצג את קמארה וסונגה.
אם היה מיוצג על ידי נימנים או קצב או כל מיני כאלו - כבר מזמן היו פורעים עליו עמלת סוכן בהעברה לאיזו ליגה בלגית/פולנית/סרבית. אני לא משוכנע שהוא יעזוב בכזאת קלות עם הסוכן שלו.
הצבי ישראל
הצטרף: 18 ינואר 2022, 18:18
קיבל.ה  119 לייקים

לכל רואי השחורות של הגרמנים, דור שרץ נשאר במכבי....
ספרא טבא
הצטרף: 27 אפריל 2024, 12:06
קיבל.ה  467 לייקים

וכמובן העתיקו את הפוסט של לוטון אפילו מילה במילה עם התודה על הזכרונות
כאלה אנשים מעפנים ומשעממים. אשכרה יש להם מחלקת מדיה שמקבלת על זה כסף?
סמל אישי של משתמש
RedDrifter
הצטרף: 20 יולי 2025, 15:08
מיקום: אוסישקין
קיבל.ה  937 לייקים

מכבי ת״א בעקבות אלי דסה ודין דוד

רז אמיר גם הוא טוען שמועדונים בחול ושחקנים לא מעוניינים לבצע עסקאות עם קבוצות ישראליות
אף לא צעד לאחור :hapoel:
dino
הצטרף: 28 נובמבר 2020, 11:17
קיבל.ה  3251 לייקים

RedDrifter כתב: 25 יוני 2026, 17:35 מכבי ת״א בעקבות אלי דסה ודין דוד

רז אמיר גם הוא טוען שמועדונים בחול ושחקנים לא מעוניינים לבצע עסקאות עם קבוצות ישראליות
עוד יותר מחזק את זה שהממשלה צריכה לתת פיצויים לקבוצות.
עשיתם פיקשוש, התנהלות מטומטמת, תפצו.
amorphis
הצטרף: 22 אוגוסט 2023, 10:24
קיבל.ה  344 לייקים

אם דין דוד למכירה, הפועל צריכה ללכת עליו
טכנית לארז
הצטרף: 26 נובמבר 2020, 20:21
קיבל.ה  2830 לייקים

איזה מוזר חשבתי דוראדו פרז אגדת ריבר יחתום בביטר. ושזה לא ספין.
דריבל ענק על מפתן השש עשרה
כולנו ניצבים בהצגה של מורן מאירי
עד המ!!ת הפועל
הצטרף: 16 נובמבר 2020, 17:41
קיבל.ה  1046 לייקים

הספין הכי שקוף שראיתי בחיים, ואני בוגר כל הנוכלים שהיו בהפועל.
L.S
הצטרף: 27 אפריל 2022, 16:37
קיבל.ה  2307 לייקים

עד המ!!ת הפועל כתב: 25 יוני 2026, 21:00 הספין הכי שקוף שראיתי בחיים, ואני בוגר כל הנוכלים שהיו בהפועל.
עצוב שיש אוהדים שלנו שאכלו את זה ותלשו שיערות על ״איך אנחנו לא במשחק אפילו״ כאילו שהם רוצים שיסתלבטו עליהם כדי שירגישו טוב.

אבל כל עוד אוהדי ביתר אוכלים את הלוקשים האלה זה שווה את זה
הפועל, שיגעת אותי.
הפועל, הרסת אותי.
סמל אישי של משתמש
RedDrifter
הצטרף: 20 יולי 2025, 15:08
מיקום: אוסישקין
קיבל.ה  937 לייקים

שמועות ורחשים במרשתת אומרים שקנגוואה בדרך לסלטיק
מכבי ת״א מצטרפת למירוץ אחרי דן גלזר
אף לא צעד לאחור :hapoel:
סמל אישי של משתמש
לוסיאנו
הצטרף: 10 פברואר 2022, 21:36
קיבל.ה  132 לייקים

RedDrifter כתב: 26 יוני 2026, 15:24 שמועות ורחשים במרשתת אומרים שקנגוואה בדרך לסלטיק
מכבי ת״א מצטרפת למירוץ אחרי דן גלזר
קנגוואה לא יישאר בבאר שבע, הוא ממש עומד על שלו וזה כבר פסע מנושא משפטי
dino
הצטרף: 28 נובמבר 2020, 11:17
קיבל.ה  3251 לייקים

מיקי זוהר פיצויים דרעק
ספרא טבא
הצטרף: 27 אפריל 2024, 12:06
קיבל.ה  467 לייקים

סלטיק כבר לא יעשו עסקים עם קבוצות ישראליות האוהדים שמה בטילט קשה מאוד
שליחת תגובה