איש ויינרייט
-
shaar7_12
- הצטרף: 01 דצמבר 2020, 17:51
- קיבל.ה 112 לייקים
אני לא מחסידיו וחושב שהוא לא יכול להיות שחקן פותח בפועל אבל היום היה פשוט אדיר בהגנה וגם פעולות התקפיות משמעותיות כולל מסירה למיציץ , התגנבויות בצבע ופוסט אף. תן לנו עוד שני כאלה בבקשה !!!!
- Rak-Hapoel
- הצטרף: 31 מרץ 2026, 07:20
- קיבל.ה 61 לייקים
רק אני או שהוא זורק קצר מלא שלשות?
מה שכן השלשה שהגדילה את ההפרש מהפינה בערך 6 דקות לסיום היתה אחת המרגשות שלו.
את מי הןא ניער שם?
מה שכן השלשה שהגדילה את ההפרש מהפינה בערך 6 דקות לסיום היתה אחת המרגשות שלו.
את מי הןא ניער שם?
-
shaar7_12
- הצטרף: 01 דצמבר 2020, 17:51
- קיבל.ה 112 לייקים
חןשב שהוא נתקל בלונדברג שם .Rak-Hapoel כתב: ↑22 יוני 2026, 12:13 רק אני או שהוא זורק קצר מלא שלשות?
מה שכן השלשה שהגדילה את ההפרש מהפינה בערך 6 דקות לסיום היתה אחת המרגשות שלו.
את מי הןא ניער שם?
-
רואה שחורות
- הצטרף: 13 מאי 2021, 17:21
- קיבל.ה 137 לייקים
גם שם את השלשה השניה שהפכה אחרי שהיה נראה שאנחנו בדרך לקריסה בתחילת הרבע הרביעי.
- Rak-Hapoel
- הצטרף: 31 מרץ 2026, 07:20
- קיבל.ה 61 לייקים
בדקתי.shaar7_12 כתב: ↑22 יוני 2026, 12:18חןשב שהוא נתקל בלונדברג שם .Rak-Hapoel כתב: ↑22 יוני 2026, 12:13 רק אני או שהוא זורק קצר מלא שלשות?
מה שכן השלשה שהגדילה את ההפרש מהפינה בערך 6 דקות לסיום היתה אחת המרגשות שלו.
את מי הןא ניער שם?
קלארק.
-
Money
- הצטרף: 28 נובמבר 2020, 22:00
- קיבל.ה 1184 לייקים
לא מבין את הקרדיט הבלתי נגמר שהוא מקבל.
הוא זר חמישי בקבוצות כמו רעננה ונתניה
הוא זר חמישי בקבוצות כמו רעננה ונתניה
-
Niro
- הצטרף: 27 נובמבר 2020, 17:09
- קיבל.ה 2924 לייקים
- Rak-Hapoel
- הצטרף: 31 מרץ 2026, 07:20
- קיבל.ה 61 לייקים
יצליח לחבר 2 משחקים מצויינים לראשונה מזה זמן?
- KingAlpaca
- הצטרף: 13 נובמבר 2020, 15:08
- קיבל.ה 2071 לייקים
זה קורה רוב הזמן...
האדום הצורר:
גם הבוסטר שלא ניתן כמעט בשום מקום במערב וכבר ניתן לשליש מהאוכלוסייה כאן זה רק בגלל שישראל הצליחה להשיג את החיסונים לפני כולם? אתה מאמין לחרטוטים של עצמך?
מי אנחנו? אנחנו בית"ר!
גם הבוסטר שלא ניתן כמעט בשום מקום במערב וכבר ניתן לשליש מהאוכלוסייה כאן זה רק בגלל שישראל הצליחה להשיג את החיסונים לפני כולם? אתה מאמין לחרטוטים של עצמך?
מי אנחנו? אנחנו בית"ר!
-
lior777
- הצטרף: 29 ספטמבר 2022, 12:15
- קיבל.ה 264 לייקים
חזר לעצמו היום הסמרטוט רצפה הזה, כמה מפתיע.. ועוד צוחק עם שחקני מכבי בסיום המשחק כאילו הפסדנו משחק אימון. לא ראיתי דבר כזה בחיים. אחד האפסים הכי גדולים בתולדות המועדון.
-
feigenbaum99
- הצטרף: 01 פברואר 2021, 23:14
- קיבל.ה 293 לייקים
שחקן כל כך מוגבל התקפית... לא יכול לראות אותו זורק שלשות..
-
lior777
- הצטרף: 29 ספטמבר 2022, 12:15
- קיבל.ה 264 לייקים
-
Mario
- הצטרף: 02 ינואר 2021, 17:09
- קיבל.ה 468 לייקים
כל פעם שהוא מקבל את הכדור לשלוש אתה יודע שזה 100% בחוץ.
מה זה הדבר הזה….
מה זה הדבר הזה….
-
Niro
- הצטרף: 27 נובמבר 2020, 17:09
- קיבל.ה 2924 לייקים
החיוכים שלו עם שחקני מכבי אחרי המשחק זה גועל נפש. גלו גאי של הזין שלי.
זה שיש לנו תקציב על סף הבלתי מוגבל במונחים ישראליים והגולם הזה הוא זר משמעותי אצלנו זו בושה וחרפה לכל הצוות המקצועי. מי הוא בכלל? מחייך כל הדרך אל הבנק.
זה שיש לנו תקציב על סף הבלתי מוגבל במונחים ישראליים והגולם הזה הוא זר משמעותי אצלנו זו בושה וחרפה לכל הצוות המקצועי. מי הוא בכלל? מחייך כל הדרך אל הבנק.
-
Adom_Adom
- הצטרף: 27 אפריל 2024, 12:23
- קיבל.ה 635 לייקים
לא מבין באיזה עולם הוא שווה 1.2 מיליון יורו לא מבין
-
יהלום14אדום
- הצטרף: 14 נובמבר 2020, 14:03
- קיבל.ה 1590 לייקים
-
Adom_Adom
- הצטרף: 27 אפריל 2024, 12:23
- קיבל.ה 635 לייקים
יש לו משחקים שהוא עושה הגנה ממש טובה וקצת נותן תפוקה התקפית אבל רוב המשחקים הוא מזעזע התקפית והגנתית פעם ככה פעם ככה
לא חושב שהיה נכון להמשיך איתנו
לא חושב שהיה נכון להמשיך איתנו
- RedDrifter
- הצטרף: 20 יולי 2025, 15:08
- מיקום: אוסישקין
- קיבל.ה 931 לייקים
יאללה איש ווינריט תעלה כבר על המטוס
יאללה איש ווינריט ונשיר בקול איזה פלופ גדול
יאללה איש ווינריט ונשיר בקול איזה פלופ גדול
אף לא צעד לאחור 
-
ranjef
- הצטרף: 08 דצמבר 2020, 10:56
- קיבל.ה 2254 לייקים
בריסט טוב ממנו.
עם זר נורמלי במקומו אנחנו מנצחים את זה.
מדהים שהוא מצליח לעבור מתחת לרדאר.
אנגולה תרם יותר ממנו וקיבל 4 טון קללות.
עם איש בחמישייה לא ניקח אליפות בחיים.
שחקן שלא מסוגל לעשות סל ל-2, וגם ל-3 הוא לא איזה מציאה גדולה
עם זר נורמלי במקומו אנחנו מנצחים את זה.
מדהים שהוא מצליח לעבור מתחת לרדאר.
אנגולה תרם יותר ממנו וקיבל 4 טון קללות.
עם איש בחמישייה לא ניקח אליפות בחיים.
שחקן שלא מסוגל לעשות סל ל-2, וגם ל-3 הוא לא איזה מציאה גדולה
- KingAlpaca
- הצטרף: 13 נובמבר 2020, 15:08
- קיבל.ה 2071 לייקים
מדהים כמה בוז ואש הוא מושך לעומת מישיש.
הקהל הכי מייאש בעולם.
הקהל הכי מייאש בעולם.
האדום הצורר:
גם הבוסטר שלא ניתן כמעט בשום מקום במערב וכבר ניתן לשליש מהאוכלוסייה כאן זה רק בגלל שישראל הצליחה להשיג את החיסונים לפני כולם? אתה מאמין לחרטוטים של עצמך?
מי אנחנו? אנחנו בית"ר!
גם הבוסטר שלא ניתן כמעט בשום מקום במערב וכבר ניתן לשליש מהאוכלוסייה כאן זה רק בגלל שישראל הצליחה להשיג את החיסונים לפני כולם? אתה מאמין לחרטוטים של עצמך?
מי אנחנו? אנחנו בית"ר!
-
Niro
- הצטרף: 27 נובמבר 2020, 17:09
- קיבל.ה 2924 לייקים
למה לעומת? הקיץ רק התחיל ויש לי מספיק מרמור על שניהם.
-
ranjef
- הצטרף: 08 דצמבר 2020, 10:56
- קיבל.ה 2254 לייקים
ואסה לא היה יציב בסדרה ואיכזב גם.KingAlpaca כתב:מדהים כמה בוז ואש הוא מושך לעומת מישיש.
הקהל הכי מייאש בעולם.
אבל את הניצחון היחיד פה הוא ניצח לבד.
בלעדיו אפילו את זה אין.
ועוד הבדל קטן: על ואסה חצי אירופה נלחמה ותילחם.
את איש גם מכבי ראשון לא לוקחת כזר
- KingAlpaca
- הצטרף: 13 נובמבר 2020, 15:08
- קיבל.ה 2071 לייקים
מש"ל
האדום הצורר:
גם הבוסטר שלא ניתן כמעט בשום מקום במערב וכבר ניתן לשליש מהאוכלוסייה כאן זה רק בגלל שישראל הצליחה להשיג את החיסונים לפני כולם? אתה מאמין לחרטוטים של עצמך?
מי אנחנו? אנחנו בית"ר!
גם הבוסטר שלא ניתן כמעט בשום מקום במערב וכבר ניתן לשליש מהאוכלוסייה כאן זה רק בגלל שישראל הצליחה להשיג את החיסונים לפני כולם? אתה מאמין לחרטוטים של עצמך?
מי אנחנו? אנחנו בית"ר!
-
פומפה
- הצטרף: 12 ינואר 2021, 15:16
- קיבל.ה 765 לייקים
הרמת הגנה שלך עליו היא באמת הזויה. לא אתפלא אם אתם קרובי משפחה.
אחד הזרים החלשים שנחתו פה בטח ובטח אם מסתכלים ביחס לשכר שמקבל.
לך לך לך ויפה שעה אחת קודם
אחד הזרים החלשים שנחתו פה בטח ובטח אם מסתכלים ביחס לשכר שמקבל.
לך לך לך ויפה שעה אחת קודם
-
Red_man
- הצטרף: 27 נובמבר 2020, 09:43
- קיבל.ה 2749 לייקים
הייתי שמח להחליף את שנים. אבל זאת הפועל ועופר ינאי מנהל פה את ההצגה אז נקבל בעונה הבאה את איש 4 פותח ואת וואסה כגארד מוביל.
