איש ויינרייט

מועצת הכדורסל של אוהדי הפועל
לזכרו של אורי שלף ז"ל, ממיסדי עמותת הפועל אוסישקין
shaar7_12
הצטרף: 01 דצמבר 2020, 17:51
קיבל.ה  112 לייקים

אני לא מחסידיו וחושב שהוא לא יכול להיות שחקן פותח בפועל אבל היום היה פשוט אדיר בהגנה וגם פעולות התקפיות משמעותיות כולל מסירה למיציץ , התגנבויות בצבע ופוסט אף. תן לנו עוד שני כאלה בבקשה !!!!
סמל אישי של משתמש
Rak-Hapoel
הצטרף: 31 מרץ 2026, 07:20
קיבל.ה  62 לייקים

רק אני או שהוא זורק קצר מלא שלשות?

מה שכן השלשה שהגדילה את ההפרש מהפינה בערך 6 דקות לסיום היתה אחת המרגשות שלו.
את מי הןא ניער שם?
:hapoel: אפליקציית 'רק הפועל' זמינה בגוגל פליי ובאפסטור :hapoel:
shaar7_12
הצטרף: 01 דצמבר 2020, 17:51
קיבל.ה  112 לייקים

Rak-Hapoel כתב: 22 יוני 2026, 12:13 רק אני או שהוא זורק קצר מלא שלשות?

מה שכן השלשה שהגדילה את ההפרש מהפינה בערך 6 דקות לסיום היתה אחת המרגשות שלו.
את מי הןא ניער שם?
חןשב שהוא נתקל בלונדברג שם .
רואה שחורות
הצטרף: 13 מאי 2021, 17:21
קיבל.ה  137 לייקים

גם שם את השלשה השניה שהפכה אחרי שהיה נראה שאנחנו בדרך לקריסה בתחילת הרבע הרביעי.
סמל אישי של משתמש
Rak-Hapoel
הצטרף: 31 מרץ 2026, 07:20
קיבל.ה  62 לייקים

shaar7_12 כתב: 22 יוני 2026, 12:18
Rak-Hapoel כתב: 22 יוני 2026, 12:13 רק אני או שהוא זורק קצר מלא שלשות?

מה שכן השלשה שהגדילה את ההפרש מהפינה בערך 6 דקות לסיום היתה אחת המרגשות שלו.
את מי הןא ניער שם?
חןשב שהוא נתקל בלונדברג שם .
בדקתי.
קלארק.
:hapoel: אפליקציית 'רק הפועל' זמינה בגוגל פליי ובאפסטור :hapoel:
Money
הצטרף: 28 נובמבר 2020, 22:00
קיבל.ה  1184 לייקים

לא מבין את הקרדיט הבלתי נגמר שהוא מקבל.
הוא זר חמישי בקבוצות כמו רעננה ונתניה
Niro
הצטרף: 27 נובמבר 2020, 17:09
קיבל.ה  2924 לייקים

Money כתב: 23 יוני 2026, 12:37 לא מבין את הקרדיט הבלתי נגמר שהוא מקבל.
הוא זר חמישי בקבוצות כמו רעננה ונתניה
אין לך שום דבר במקומו, והוא היה ענק במשחק 3.
סמל אישי של משתמש
Rak-Hapoel
הצטרף: 31 מרץ 2026, 07:20
קיבל.ה  62 לייקים

יצליח לחבר 2 משחקים מצויינים לראשונה מזה זמן?
:hapoel: אפליקציית 'רק הפועל' זמינה בגוגל פליי ובאפסטור :hapoel:
סמל אישי של משתמש
KingAlpaca
הצטרף: 13 נובמבר 2020, 15:08
קיבל.ה  2071 לייקים

Rak-Hapoel כתב: 23 יוני 2026, 20:02 יצליח לחבר 2 משחקים מצויינים לראשונה מזה זמן?
זה קורה רוב הזמן...
האדום הצורר:
גם הבוסטר שלא ניתן כמעט בשום מקום במערב וכבר ניתן לשליש מהאוכלוסייה כאן זה רק בגלל שישראל הצליחה להשיג את החיסונים לפני כולם? אתה מאמין לחרטוטים של עצמך?

מי אנחנו? אנחנו בית"ר!
lior777
הצטרף: 29 ספטמבר 2022, 12:15
קיבל.ה  264 לייקים

חזר לעצמו היום הסמרטוט רצפה הזה, כמה מפתיע.. ועוד צוחק עם שחקני מכבי בסיום המשחק כאילו הפסדנו משחק אימון. לא ראיתי דבר כזה בחיים. אחד האפסים הכי גדולים בתולדות המועדון.
feigenbaum99
הצטרף: 01 פברואר 2021, 23:14
קיבל.ה  293 לייקים

שחקן כל כך מוגבל התקפית... לא יכול לראות אותו זורק שלשות..
Nsumbo
הצטרף: 13 פברואר 2022, 11:00
קיבל.ה  60 לייקים

lior777 כתב: 23 יוני 2026, 22:57 חזר לעצמו היום הסמרטוט רצפה הזה, כמה מפתיע.. ועוד צוחק עם שחקני מכבי בסיום המשחק כאילו הפסדנו משחק אימון. לא ראיתי דבר כזה בחיים. אחד האפסים הכי גדולים בתולדות המועדון.
אמיתי צחק עם שחקני מכבי בסיום?
lior777
הצטרף: 29 ספטמבר 2022, 12:15
קיבל.ה  264 לייקים

Nsumbo כתב: 23 יוני 2026, 23:10
lior777 כתב: 23 יוני 2026, 22:57 חזר לעצמו היום הסמרטוט רצפה הזה, כמה מפתיע.. ועוד צוחק עם שחקני מכבי בסיום המשחק כאילו הפסדנו משחק אימון. לא ראיתי דבר כזה בחיים. אחד האפסים הכי גדולים בתולדות המועדון.
אמיתי צחק עם שחקני מכבי בסיום?
כן…
Red_man
הצטרף: 27 נובמבר 2020, 09:43
קיבל.ה  2753 לייקים

ביי
Mario
הצטרף: 02 ינואר 2021, 17:09
קיבל.ה  468 לייקים

כל פעם שהוא מקבל את הכדור לשלוש אתה יודע שזה 100% בחוץ.
מה זה הדבר הזה….
Niro
הצטרף: 27 נובמבר 2020, 17:09
קיבל.ה  2924 לייקים

החיוכים שלו עם שחקני מכבי אחרי המשחק זה גועל נפש. גלו גאי של הזין שלי.
זה שיש לנו תקציב על סף הבלתי מוגבל במונחים ישראליים והגולם הזה הוא זר משמעותי אצלנו זו בושה וחרפה לכל הצוות המקצועי. מי הוא בכלל? מחייך כל הדרך אל הבנק.
Adom_Adom
הצטרף: 27 אפריל 2024, 12:23
קיבל.ה  635 לייקים

לא מבין באיזה עולם הוא שווה 1.2 מיליון יורו לא מבין
יהלום14אדום
הצטרף: 14 נובמבר 2020, 14:03
קיבל.ה  1590 לייקים

Adom_Adom כתב: 23 יוני 2026, 23:38 לא מבין באיזה עולם הוא שווה 1.2 מיליון יורו לא מבין
לא שווה גם חצי מזה
יאללה הביתה!!!
Adom_Adom
הצטרף: 27 אפריל 2024, 12:23
קיבל.ה  635 לייקים

יש לו משחקים שהוא עושה הגנה ממש טובה וקצת נותן תפוקה התקפית אבל רוב המשחקים הוא מזעזע התקפית והגנתית פעם ככה פעם ככה
לא חושב שהיה נכון להמשיך איתנו
סמל אישי של משתמש
RedDrifter
הצטרף: 20 יולי 2025, 15:08
מיקום: אוסישקין
קיבל.ה  932 לייקים

יאללה איש ווינריט תעלה כבר על המטוס
יאללה איש ווינריט ונשיר בקול איזה פלופ גדול
אף לא צעד לאחור :hapoel:
ranjef
הצטרף: 08 דצמבר 2020, 10:56
קיבל.ה  2257 לייקים

בריסט טוב ממנו.
עם זר נורמלי במקומו אנחנו מנצחים את זה.
מדהים שהוא מצליח לעבור מתחת לרדאר.
אנגולה תרם יותר ממנו וקיבל 4 טון קללות.
עם איש בחמישייה לא ניקח אליפות בחיים.
שחקן שלא מסוגל לעשות סל ל-2, וגם ל-3 הוא לא איזה מציאה גדולה
סמל אישי של משתמש
KingAlpaca
הצטרף: 13 נובמבר 2020, 15:08
קיבל.ה  2071 לייקים

מדהים כמה בוז ואש הוא מושך לעומת מישיש.
הקהל הכי מייאש בעולם.
האדום הצורר:
גם הבוסטר שלא ניתן כמעט בשום מקום במערב וכבר ניתן לשליש מהאוכלוסייה כאן זה רק בגלל שישראל הצליחה להשיג את החיסונים לפני כולם? אתה מאמין לחרטוטים של עצמך?

מי אנחנו? אנחנו בית"ר!
Niro
הצטרף: 27 נובמבר 2020, 17:09
קיבל.ה  2924 לייקים

KingAlpaca כתב: 24 יוני 2026, 00:25 מדהים כמה בוז ואש הוא מושך לעומת מישיש.
הקהל הכי מייאש בעולם.
למה לעומת? הקיץ רק התחיל ויש לי מספיק מרמור על שניהם.
ranjef
הצטרף: 08 דצמבר 2020, 10:56
קיבל.ה  2257 לייקים

KingAlpaca כתב:מדהים כמה בוז ואש הוא מושך לעומת מישיש.
הקהל הכי מייאש בעולם.
ואסה לא היה יציב בסדרה ואיכזב גם.
אבל את הניצחון היחיד פה הוא ניצח לבד.
בלעדיו אפילו את זה אין.
ועוד הבדל קטן: על ואסה חצי אירופה נלחמה ותילחם.
את איש גם מכבי ראשון לא לוקחת כזר
סמל אישי של משתמש
KingAlpaca
הצטרף: 13 נובמבר 2020, 15:08
קיבל.ה  2071 לייקים

מש"ל
האדום הצורר:
גם הבוסטר שלא ניתן כמעט בשום מקום במערב וכבר ניתן לשליש מהאוכלוסייה כאן זה רק בגלל שישראל הצליחה להשיג את החיסונים לפני כולם? אתה מאמין לחרטוטים של עצמך?

מי אנחנו? אנחנו בית"ר!
פומפה
הצטרף: 12 ינואר 2021, 15:16
קיבל.ה  765 לייקים

הרמת הגנה שלך עליו היא באמת הזויה. לא אתפלא אם אתם קרובי משפחה.
אחד הזרים החלשים שנחתו פה בטח ובטח אם מסתכלים ביחס לשכר שמקבל.
לך לך לך ויפה שעה אחת קודם
Red_man
הצטרף: 27 נובמבר 2020, 09:43
קיבל.ה  2753 לייקים

KingAlpaca כתב: 24 יוני 2026, 00:25 מדהים כמה בוז ואש הוא מושך לעומת מישיש.
הקהל הכי מייאש בעולם.
הייתי שמח להחליף את שנים. אבל זאת הפועל ועופר ינאי מנהל פה את ההצגה אז נקבל בעונה הבאה את איש 4 פותח ואת וואסה כגארד מוביל.
שליחת תגובה