תומר גינת
-
Red_man
- הצטרף: 27 נובמבר 2020, 09:43
- קיבל.ה 2749 לייקים
עד הטכנית שלו היה מחריד דווקא שם משהו נדלק אצלו
-
shaharot
- הצטרף: 27 נובמבר 2020, 02:12
- קיבל.ה 1414 לייקים
הוא שומר מזעזע וזה לא הולך להשתנות
אבל מלחמה, ריבאונדים ונשמה זה משהו שתמיד היה לו ומאז הפציעה היה נראה כבוי
שמח בשבילו שמשהו השתחרר שם ב5 דקות האחרונות
אבל מלחמה, ריבאונדים ונשמה זה משהו שתמיד היה לו ומאז הפציעה היה נראה כבוי
שמח בשבילו שמשהו השתחרר שם ב5 דקות האחרונות
- בונדר
- הצטרף: 05 דצמבר 2020, 23:37
- קיבל.ה 441 לייקים
-
Kanta
- הצטרף: 28 נובמבר 2020, 21:34
- קיבל.ה 271 לייקים
המשחק הכי משמעותי שראינו מתומר העונה והוא בכלל לא היה כזה טוב.
חייבים ממך עוד שניים כאלה סמל!!!!
חייבים ממך עוד שניים כאלה סמל!!!!
- Rak-Hapoel
- הצטרף: 31 מרץ 2026, 07:20
- קיבל.ה 61 לייקים
הכניסה בבריסט זה בדיוק מה שהעביר אצ המסר ששטיח אנחנו לא נהיה.
לא לבריסט האפס, לא לשופטים, ולא לאף אחד שם.
עופר שלח יכול הגיד עד מחר שלא הגיעה טכנית לבריסט. הגיעה ועוד איך.
גם לסורקין משחק קודם, שלא קיבל.
לא לבריסט האפס, לא לשופטים, ולא לאף אחד שם.
עופר שלח יכול הגיד עד מחר שלא הגיעה טכנית לבריסט. הגיעה ועוד איך.
גם לסורקין משחק קודם, שלא קיבל.
-
פומפה
- הצטרף: 12 ינואר 2021, 15:16
- קיבל.ה 765 לייקים
בכושר נוראי וברגעים שהוא על המגרש זה שחקן פחות
אבל ההאסל שלו בריבאונד בחמש דקות האחרונות ניצח לנו את המשחק!
אבל ההאסל שלו בריבאונד בחמש דקות האחרונות ניצח לנו את המשחק!
-
ranjef
- הצטרף: 08 דצמבר 2020, 10:56
- קיבל.ה 2254 לייקים
כמה לב
בדיוק בזמן
ומכות עם בריסט בכלל מבורך
תמשיך ככה נשמה
בדיוק בזמן
ומכות עם בריסט בכלל מבורך
תמשיך ככה נשמה

-
רק הפועל
- הצטרף: 28 נובמבר 2020, 19:27
- קיבל.ה 3196 לייקים
הוא תציד נותן 100 אחוז וזה מה שכל כך אוהבים בו , שחקן נשמה של פעם מחוייב תמיד גם אם בתקופה לא טובה
-
Red_man
- הצטרף: 27 נובמבר 2020, 09:43
- קיבל.ה 2749 לייקים
אליפות שניה שהוא מפסיד לנו. בהצלחה בירושלים תעשה חיים בשער הגיא
-
Niro
- הצטרף: 27 נובמבר 2020, 17:09
- קיבל.ה 2924 לייקים
כל עוד הוא ישראלי בכיר אנחנו לא ניקח גם את גביע האיגוד
- KingAlpaca
- הצטרף: 13 נובמבר 2020, 15:08
- קיבל.ה 2071 לייקים
ומה שמדהים שאני רושם את זה כמעט עשור,
כל עונה,
וכלום לא משתנה.
האדום הצורר:
גם הבוסטר שלא ניתן כמעט בשום מקום במערב וכבר ניתן לשליש מהאוכלוסייה כאן זה רק בגלל שישראל הצליחה להשיג את החיסונים לפני כולם? אתה מאמין לחרטוטים של עצמך?
מי אנחנו? אנחנו בית"ר!
גם הבוסטר שלא ניתן כמעט בשום מקום במערב וכבר ניתן לשליש מהאוכלוסייה כאן זה רק בגלל שישראל הצליחה להשיג את החיסונים לפני כולם? אתה מאמין לחרטוטים של עצמך?
מי אנחנו? אנחנו בית"ר!
- גביזון
- הצטרף: 25 יוני 2022, 23:09
- קיבל.ה 5205 לייקים
-
Berger
- הצטרף: 29 נובמבר 2020, 18:22
- קיבל.ה 104 לייקים
היום היה מצויין. הזרים פשוט לא נתנו תפוקה.
-
Red_man
- הצטרף: 27 נובמבר 2020, 09:43
- קיבל.ה 2749 לייקים
-
Berger
- הצטרף: 29 נובמבר 2020, 18:22
- קיבל.ה 104 לייקים
הוא לא זה שאמור להכריע את הסדרה אלא להיות ישראלי משפיע. בשני המשחקים האחרונים הוא בהחלט עשה את זה. אם היו 5 זרים תורמים היינו מנצחים 3-1 בסדרה. ויינרייט מינוס 2 היום במדד ומינוס 3 במשחק הבית הקודם
-
Red_man
- הצטרף: 27 נובמבר 2020, 09:43
- קיבל.ה 2749 לייקים
איש חייב לעוף. זה לא סותר את זה שתומר היה מתחת לכל ביקורת עד סוף המשחק הקודם והיום שהיה טוב עד הרגע שעשה שוב טעות שעלתה לנו במשחק. ישראלי משפיע זה אחד שלוקח אחריות ברגע מכריע, הוא עמד בצבע ונפנף בידיים על סורקין במקום לצאת אליו.
- M-26-7
- הצטרף: 19 יוני 2023, 19:09
- קיבל.ה 105 לייקים
היה אתמול שוט יפה של תומר נכנס בג׳ינג׳י בירידה להגנה אני חושב ומקלל את סבתא שלו
-
purvis short
- הצטרף: 29 נובמבר 2020, 13:49
- קיבל.ה 282 לייקים
תומר גינת לא צריך ללכת לשום מקום. איש ויינרייט צריך לעלות על מטוס ולא לחזור.
ירושלים רוצים אותו? שהפועל תדרוש בתמורה את הארפר. יגידו כן? נסכים לדון בסוגיה.
ירושלים רוצים אותו? שהפועל תדרוש בתמורה את הארפר. יגידו כן? נסכים לדון בסוגיה.
-
Red_man
- הצטרף: 27 נובמבר 2020, 09:43
- קיבל.ה 2749 לייקים
גם תומר וגם אחד צריכים לא להיות בהפועל. אוהב את תומר אבל זה לא יכול להמשיך ככהpurvis short כתב: ↑24 יוני 2026, 10:00 תומר גינת לא צריך ללכת לשום מקום. איש ויינרייט צריך לעלות על מטוס ולא לחזור.
ירושלים רוצים אותו? שהפועל תדרוש בתמורה את הארפר. יגידו כן? נסכים לדון בסוגיה.
