תומר גינת

מועצת הכדורסל של אוהדי הפועל
לזכרו של אורי שלף ז"ל, ממיסדי עמותת הפועל אוסישקין
Red_man
הצטרף: 27 נובמבר 2020, 09:43
קיבל.ה  2749 לייקים

עד הטכנית שלו היה מחריד דווקא שם משהו נדלק אצלו
shaharot
הצטרף: 27 נובמבר 2020, 02:12
קיבל.ה  1414 לייקים

הוא שומר מזעזע וזה לא הולך להשתנות
אבל מלחמה, ריבאונדים ונשמה זה משהו שתמיד היה לו ומאז הפציעה היה נראה כבוי
שמח בשבילו שמשהו השתחרר שם ב5 דקות האחרונות
סמל אישי של משתמש
בונדר
הצטרף: 05 דצמבר 2020, 23:37
קיבל.ה  441 לייקים

shaharot כתב: 21 יוני 2026, 23:10 הוא שומר מזעזע וזה לא הולך להשתנות
אבל מלחמה, ריבאונדים ונשמה זה משהו שתמיד היה לו ומאז הפציעה היה נראה כבוי
שמח בשבילו שמשהו השתחרר שם ב5 דקות האחרונות
וגם בראשונות
אז הוא לא למד שום לקח, ואין לו שכל גם להצטער.

מחדל טקטי
תעיף ליציע
הצטרף: 29 דצמבר 2020, 21:57
קיבל.ה  375 לייקים

תודה תומר
Kanta
הצטרף: 28 נובמבר 2020, 21:34
קיבל.ה  271 לייקים

המשחק הכי משמעותי שראינו מתומר העונה והוא בכלל לא היה כזה טוב.
חייבים ממך עוד שניים כאלה סמל!!!!
סמל אישי של משתמש
Rak-Hapoel
הצטרף: 31 מרץ 2026, 07:20
קיבל.ה  61 לייקים

הכניסה בבריסט זה בדיוק מה שהעביר אצ המסר ששטיח אנחנו לא נהיה.
לא לבריסט האפס, לא לשופטים, ולא לאף אחד שם.

עופר שלח יכול הגיד עד מחר שלא הגיעה טכנית לבריסט. הגיעה ועוד איך.
גם לסורקין משחק קודם, שלא קיבל.
:hapoel: אפליקציית 'רק הפועל' זמינה בגוגל פליי ובאפסטור :hapoel:
פומפה
הצטרף: 12 ינואר 2021, 15:16
קיבל.ה  765 לייקים

בכושר נוראי וברגעים שהוא על המגרש זה שחקן פחות
אבל ההאסל שלו בריבאונד בחמש דקות האחרונות ניצח לנו את המשחק!
ranjef
הצטרף: 08 דצמבר 2020, 10:56
קיבל.ה  2254 לייקים

כמה לב
בדיוק בזמן
ומכות עם בריסט בכלל מבורך
תמשיך ככה נשמה
רק הפועל
הצטרף: 28 נובמבר 2020, 19:27
קיבל.ה  3196 לייקים

הוא תציד נותן 100 אחוז וזה מה שכל כך אוהבים בו , שחקן נשמה של פעם מחוייב תמיד גם אם בתקופה לא טובה
El dudernio
הצטרף: 21 נובמבר 2020, 19:13
קיבל.ה  2062 לייקים

אחלה תומר
Red_man
הצטרף: 27 נובמבר 2020, 09:43
קיבל.ה  2749 לייקים

אליפות שניה שהוא מפסיד לנו. בהצלחה בירושלים תעשה חיים בשער הגיא
Niro
הצטרף: 27 נובמבר 2020, 17:09
קיבל.ה  2924 לייקים

כל עוד הוא ישראלי בכיר אנחנו לא ניקח גם את גביע האיגוד
סמל אישי של משתמש
KingAlpaca
הצטרף: 13 נובמבר 2020, 15:08
קיבל.ה  2071 לייקים

Niro כתב: 23 יוני 2026, 23:00 כל עוד הוא ישראלי בכיר אנחנו לא ניקח גם את גביע האיגוד
ומה שמדהים שאני רושם את זה כמעט עשור,
כל עונה,
וכלום לא משתנה.
האדום הצורר:
גם הבוסטר שלא ניתן כמעט בשום מקום במערב וכבר ניתן לשליש מהאוכלוסייה כאן זה רק בגלל שישראל הצליחה להשיג את החיסונים לפני כולם? אתה מאמין לחרטוטים של עצמך?

מי אנחנו? אנחנו בית"ר!
סמל אישי של משתמש
גביזון
הצטרף: 25 יוני 2022, 23:09
קיבל.ה  5205 לייקים


KingAlpaca כתב:
Niro כתב: 23 יוני 2026, 23:00 כל עוד הוא ישראלי בכיר אנחנו לא ניקח גם את גביע האיגוד
ומה שמדהים שאני רושם את זה כמעט עשור,
כל עונה,
וכלום לא משתנה.
זה לא נכון, הרבה השתנה למשל פעם תמונת הפרופיל שלך היתה באמת מלך אלפקה.

Sent from my 22101320G using Tapatalk

Berger
הצטרף: 29 נובמבר 2020, 18:22
קיבל.ה  104 לייקים

היום היה מצויין. הזרים פשוט לא נתנו תפוקה.
Red_man
הצטרף: 27 נובמבר 2020, 09:43
קיבל.ה  2749 לייקים

Berger כתב: 23 יוני 2026, 23:15 היום היה מצויין. הזרים פשוט לא נתנו תפוקה.
כן היה מצוין וכרגיל ברגע האמת במקום לקחת אחריות מצביע על סורקין. בהצלחה בירושלים שיקח איתו את מוטלי ואיש
Berger
הצטרף: 29 נובמבר 2020, 18:22
קיבל.ה  104 לייקים

Red_man כתב: 23 יוני 2026, 23:19
Berger כתב: 23 יוני 2026, 23:15 היום היה מצויין. הזרים פשוט לא נתנו תפוקה.
כן היה מצוין וכרגיל ברגע האמת במקום לקחת אחריות מצביע על סורקין. בהצלחה בירושלים שיקח איתו את מוטלי ואיש
הוא לא זה שאמור להכריע את הסדרה אלא להיות ישראלי משפיע. בשני המשחקים האחרונים הוא בהחלט עשה את זה. אם היו 5 זרים תורמים היינו מנצחים 3-1 בסדרה. ויינרייט מינוס 2 היום במדד ומינוס 3 במשחק הבית הקודם
Red_man
הצטרף: 27 נובמבר 2020, 09:43
קיבל.ה  2749 לייקים

Berger כתב: 23 יוני 2026, 23:32
Red_man כתב: 23 יוני 2026, 23:19
Berger כתב: 23 יוני 2026, 23:15 היום היה מצויין. הזרים פשוט לא נתנו תפוקה.
כן היה מצוין וכרגיל ברגע האמת במקום לקחת אחריות מצביע על סורקין. בהצלחה בירושלים שיקח איתו את מוטלי ואיש
הוא לא זה שאמור להכריע את הסדרה אלא להיות ישראלי משפיע. בשני המשחקים האחרונים הוא בהחלט עשה את זה. אם היו 5 זרים תורמים היינו מנצחים 3-1 בסדרה. ויינרייט מינוס 2 היום במדד ומינוס 3 במשחק הבית הקודם
איש חייב לעוף. זה לא סותר את זה שתומר היה מתחת לכל ביקורת עד סוף המשחק הקודם והיום שהיה טוב עד הרגע שעשה שוב טעות שעלתה לנו במשחק. ישראלי משפיע זה אחד שלוקח אחריות ברגע מכריע, הוא עמד בצבע ונפנף בידיים על סורקין במקום לצאת אליו.
סמל אישי של משתמש
M-26-7
הצטרף: 19 יוני 2023, 19:09
קיבל.ה  105 לייקים

היה אתמול שוט יפה של תומר נכנס בג׳ינג׳י בירידה להגנה אני חושב ומקלל את סבתא שלו
:hammersickle: מהפכה אינה גן של שושנים. מהפכה היא המאבק בין העבר לעתיד
purvis short
הצטרף: 29 נובמבר 2020, 13:49
קיבל.ה  282 לייקים

תומר גינת לא צריך ללכת לשום מקום. איש ויינרייט צריך לעלות על מטוס ולא לחזור.
ירושלים רוצים אותו? שהפועל תדרוש בתמורה את הארפר. יגידו כן? נסכים לדון בסוגיה.
Red_man
הצטרף: 27 נובמבר 2020, 09:43
קיבל.ה  2749 לייקים

purvis short כתב: 24 יוני 2026, 10:00 תומר גינת לא צריך ללכת לשום מקום. איש ויינרייט צריך לעלות על מטוס ולא לחזור.
ירושלים רוצים אותו? שהפועל תדרוש בתמורה את הארפר. יגידו כן? נסכים לדון בסוגיה.
גם תומר וגם אחד צריכים לא להיות בהפועל. אוהב את תומר אבל זה לא יכול להמשיך ככה
שליחת תגובה