יום שלישי 23.06 גמר משחק 4

מועצת הכדורסל של אוהדי הפועל
לזכרו של אורי שלף ז"ל, ממיסדי עמותת הפועל אוסישקין
Nati
הצטרף: 25 נובמבר 2020, 22:18
קיבל.ה  3369 לייקים

השאירו צלחת על קו העונשין!!!!
סמל אישי של משתמש
רווי
הצטרף: 03 ספטמבר 2023, 14:32
קיבל.ה  1550 לייקים

ערימה של צואה צוהבה יש להם שם. יפה.
OMG עווופררר
Red_man
הצטרף: 27 נובמבר 2020, 09:43
קיבל.ה  2764 לייקים

מועדון מקולל
Nsumbo
הצטרף: 13 פברואר 2022, 11:00
קיבל.ה  60 לייקים

בני זונות האולטראס
בני זונות הצוות המקצועי
בן זונה איטודיס שלא מצליח לעשות כלום
בני זונות כל היהירים האלה שבכל יתרון של 2 מרגישים שזה קל ומעיפים שלשה במקום להיות בפלוס 8
בן זונה וויינרייט על היהירות
העיקר ימשיך לעשות את התנועה הזו לקהל כשקולע 2/7
בן זונה כל מי שעושה בכאילו קופץ לריבאונד
בסוף
זה על מאמן
קבוצה לא ממושמעת ולא מאומנת ורואים את זה בכל הזדמנות
במקום לרוץ ולברוח כשצריך במקום לשחק חכם כשצריך
תמיד הכל הפוך
אוטורו וטאי חגגו בצבע בחצי הראשון ולא קיבלו כדור אחד פנימה בחצי שני
תעוף לנו מהחיים מאמן יהיר ומסריח
לפני אחרונים בני זונות השופטים
אחרונים בני זונות האולטראס
תמשיכו להחרים ולאונן על עצמכם ועל רמי
עד שבא מישהו שרוצה לנקום את הנקמה שלנו
סמל אישי של משתמש
רווי
הצטרף: 03 ספטמבר 2023, 14:32
קיבל.ה  1550 לייקים

יהיו חגיגות הלילה בכל תל אביב והעיר תישרף? עוד שזאת עוד אליפות מתוך ה60 שהם גנבו בהיסטוריה?
OMG עווופררר
תא מרבוטא
הצטרף: 28 נובמבר 2020, 09:31
קיבל.ה  974 לייקים

Red_man כתב: 23 יוני 2026, 22:56 מועדון מקולל
לא מקולל
מאמן מיושן ונוקשה + שחקן הכי טוב העונה פצוע + מה שטכנית מדקלם בכדורגל (ושם אני חושב שהוא מגזים)
El dudernio
הצטרף: 21 נובמבר 2020, 19:13
קיבל.ה  2062 לייקים

הפסדנו את האליפות מהקו למרות השופטים...

כמה תוקף הם שרקו לנו על כל רבע מגע ואצלם זה תמיד פאול וסל.
Xavi
הצטרף: 28 נובמבר 2020, 21:10
קיבל.ה  2088 לייקים

הסיכוי היה נמוך אחרי שאתה מפסיד ב2 המשחקים הראשונים
דומה מאוד לסדרה נגד ריאל
בלי בראיינט בלי אלייז'ה ובלי אוטורו זה הופך את זה לשקול. זה שקר להגיד שהיינו צריכים לדרוס אותם
סמל אישי של משתמש
RedDrifter
הצטרף: 20 יולי 2025, 15:08
מיקום: אוסישקין
קיבל.ה  934 לייקים

תא מרבוטא כתב: 23 יוני 2026, 23:01
Red_man כתב: 23 יוני 2026, 22:56 מועדון מקולל
לא מקולל
מאמן מיושן ונוקשה + שחקן הכי טוב העונה פצוע + מה שטכנית מדקלם בכדורגל (ושם אני חושב שהוא מגזים)
די נו

58 שנים אותו סיפור יהיה בסדר שנה הבאה ניקח כן כן..

זה כבר לא עובד יש כסף אין כסף טובים לא טובים במאני טיים אף פעם לא יודעים וגם לא ידעו להגיע
אף לא צעד לאחור :hapoel:
הוקיץ'
הצטרף: 26 נובמבר 2020, 21:07
קיבל.ה  8938 לייקים

היו פה יותר מדי נסיבות. השיפוט היה שערורייה (בנוהל), החטאנו עונשין בלי סוף, לא מספיק שחקנים הופיעו, ואצלם דווקא כן. זה מה יש.
Adom_Adom
הצטרף: 27 אפריל 2024, 12:23
קיבל.ה  635 לייקים

לוזרים היינט
לוזרים נשארנו
סמל אישי של משתמש
מילפורד
הצטרף: 26 נובמבר 2020, 21:19
קיבל.ה  3924 לייקים

כמה פעמים אפשר להפסיד להם על אחוזים מהקו?!? מה יהיה עם זה?
עד המ!!ת הפועל
הצטרף: 16 נובמבר 2020, 17:41
קיבל.ה  1045 לייקים

לא ניקח אליפות לפני שהוא ימות. לא יעזור כלום.
סמל אישי של משתמש
RedDrifter
הצטרף: 20 יולי 2025, 15:08
מיקום: אוסישקין
קיבל.ה  934 לייקים

מילפורד כתב: 23 יוני 2026, 23:05 כמה פעמים אפשר להפסיד להם על אחוזים מהקו?!? מה יהיה עם זה?
אומנם העונשין הייתה בגדר ועדת חקירה היום אבל זה הרבה יותר מזה.

במקום לברוח להם בכמה הזדמנויות שכבר הובלת עליהם, שכבר יכולת לשבור אותם אתה זורק שלשות מטומטמות, אתה עושה עבירות של חוסר משמעת וזריקת זין

הקבוצה הזאת לא בעלת משמעת ובמכבי זה בדיוק ככה מה שמנצח להם משחק כל פעם - משמעת של גרמנים נאצים

כל עונה זה אותו סיפור מחדש, כבר באמת נשבר לי הזין מזה כמה אפשר להפסיד להם?
אף לא צעד לאחור :hapoel:
Xavi
הצטרף: 28 נובמבר 2020, 21:10
קיבל.ה  2088 לייקים

לפחות הם מניפים באולם ריק. אם להפסיד בסדרה אז עדיף היום ממשחק שהם יארחו
ramig76
הצטרף: 29 אפריל 2024, 08:18
קיבל.ה  300 לייקים

מילה טובה לקהל שלנו.. יש לנו עתיד בלי המחרימים. אפשר להתרגל לזה. יש הרבה אוהדי מכבי בכדורגל שלא אוהבים את הכדורסל. והעולם ממשיך להתקיים
Zvim
הצטרף: 22 מאי 2022, 23:31
קיבל.ה  135 לייקים

סורקין קלע שלשה מכריעה מאותה נקודה שגינת החמיץ במשחק ההוא וזה כל ההבדל(בנוסף לעונשין וקבלת החלטות נוראית בהתקפה)

Sent from my SM-S947B using Tapatalk

Niro
הצטרף: 27 נובמבר 2020, 17:09
קיבל.ה  2930 לייקים

לתפוס את מכבי ככה עם ישראלי וחצי לא יקרה יותר בחיים. מבאס ופספוס ענקי.
סמל אישי של משתמש
פרימו לוי
הצטרף: 28 נובמבר 2020, 20:45
קיבל.ה  2050 לייקים

יותר מדי מאכזב מכדי לומר משהו מושכל. היינו חייבים לקחת אליפות השנה, חייבים.
Red_man
הצטרף: 27 נובמבר 2020, 09:43
קיבל.ה  2764 לייקים

פרימו לוי כתב: 23 יוני 2026, 23:38 יותר מדי מאכזב מכדי לומר משהו מושכל. היינו חייבים לקחת אליפות השנה, חייבים.
אני שומע את המשפט הזה כבר ארבע שנים
תעיף ליציע
הצטרף: 29 דצמבר 2020, 21:57
קיבל.ה  377 לייקים

כל עוד סורקין שם יהיה לנו קשה ולא משנה איזה זרים
יחתמו. לצערי הוא שובר שוויון.
אני במקום עופר משתתף עם פאו או אולימפיאקוס
חצי בחוזה רק שייקחו אותו לחוזה של איזה 3 עונות.
זה יהיה החיזוק הכי חכם לעונה הבאה בגזרת הליגה.
סמל אישי של משתמש
RedDrifter
הצטרף: 20 יולי 2025, 15:08
מיקום: אוסישקין
קיבל.ה  934 לייקים

תעיף ליציע כתב: 23 יוני 2026, 23:41 כל עוד סורקין שם יהיה לנו קשה ולא משנה איזה זרים
יחתמו. לצערי הוא שובר שוויון.
אני במקום עופר משתתף עם פאו או אולימפיאקוס
חצי בחוזה רק שייקחו אותו לחוזה של איזה 3 עונות.
זה יהיה החיזוק הכי חכם לעונה הבאה בגזרת הליגה.
חוץ מהשלשה היום שתומר די אשם שלא יצא אליו וסגר אותו הוא לא באמת עשה כלום

גם במשחק הקודם לא עשה כלום
אף לא צעד לאחור :hapoel:
סמל אישי של משתמש
בונדר
הצטרף: 05 דצמבר 2020, 23:37
קיבל.ה  442 לייקים

Red_man כתב: 23 יוני 2026, 23:39
פרימו לוי כתב: 23 יוני 2026, 23:38 יותר מדי מאכזב מכדי לומר משהו מושכל. היינו חייבים לקחת אליפות השנה, חייבים.
אני שומע את המשפט הזה כבר ארבע שנים
ולא מפתחים לזה חסינות, שנה שעברה בגביע חשבתי שאני לא אגיב ככה בשנים הקרובות, אז חשבתי.
אז הוא לא למד שום לקח, ואין לו שכל גם להצטער.

מחדל טקטי
עד המ!!ת הפועל
הצטרף: 16 נובמבר 2020, 17:41
קיבל.ה  1045 לייקים

Red_man כתב:
פרימו לוי כתב: 23 יוני 2026, 23:38 יותר מדי מאכזב מכדי לומר משהו מושכל. היינו חייבים לקחת אליפות השנה, חייבים.
אני שומע את המשפט הזה כבר ארבע שנים
אל תדאג, עוד נשמע את זה הרבה.
סמל אישי של משתמש
בונדר
הצטרף: 05 דצמבר 2020, 23:37
קיבל.ה  442 לייקים

תעיף ליציע כתב: 23 יוני 2026, 23:41 כל עוד סורקין שם יהיה לנו קשה ולא משנה איזה זרים
יחתמו. לצערי הוא שובר שוויון.
אני במקום עופר משתתף עם פאו או אולימפיאקוס
חצי בחוזה רק שייקחו אותו לחוזה של איזה 3 עונות.
זה יהיה החיזוק הכי חכם לעונה הבאה בגזרת הליגה.
היה חלש כל הסדרה
אז הוא לא למד שום לקח, ואין לו שכל גם להצטער.

מחדל טקטי
Niro
הצטרף: 27 נובמבר 2020, 17:09
קיבל.ה  2930 לייקים

מי היה צריך לצאת לסורקין לפינה ולא עשה את זה? אודיאסי?
תעיף ליציע
הצטרף: 29 דצמבר 2020, 21:57
קיבל.ה  377 לייקים

בסוף דפק לך את השלשה שגמרה את המשחק.

במשחק 1 לא זכור לי שהיה חלש.
רק הפועל
הצטרף: 28 נובמבר 2020, 19:27
קיבל.ה  3199 לייקים

אגב המועדון הזה דובק בלוזריות בצורה קיצונית , לא חושב שקיים מועדון בסדר גודל שלנו שלא לקח אליפות מפאקינג 1969 , נתון הזויי ומחריד , תואר מקומי אחרון ב1993 , לא ברור איך דברים כאלה קורים בכלל כל זה בזמן שהחלאות האלה גם בשנים של דשדוש יחסי לוקחים אליפות על הראש שלנו בזמן שאנחנו הקבוצה עם הכי הרבה כסף , העניין הזה חייב להשתנות כבר
סמל אישי של משתמש
Rak-Hapoel
הצטרף: 31 מרץ 2026, 07:20
קיבל.ה  69 לייקים

רק הפועל כתב: 23 יוני 2026, 23:50 אגב המועדון הזה דובק בלוזריות בצורה קיצונית , לא חושב שקיים מועדון בסדר גודל שלנו שלא לקח אליפות מפאקינג 1969 , נתון הזויי ומחריד , תואר מקומי אחרון ב1993 , לא ברור איך דברים כאלה קורים בכלל כל זה בזמן שהחלאות האלה גם בשנים של דשדוש יחסי לוקחים אליפות על הראש שלנו בזמן שאנחנו הקבוצה עם הכי הרבה כסף , העניין הזה חייב להשתנות כבר
בגדול דאבל...
:hapoel: אפליקציית 'רק הפועל' זמינה בגוגל פליי ובאפסטור :hapoel:
gershon
הצטרף: 27 נובמבר 2020, 11:45
קיבל.ה  380 לייקים

:brokenheart: לב שבור. זה מה שנשאר לי.
דניאל
הצטרף: 28 אפריל 2024, 08:57
קיבל.ה  6 לייקים

Niro כתב: 23 יוני 2026, 23:46 מי היה צריך לצאת לסורקין לפינה ולא עשה את זה? אודיאסי?
ים לקח את קלארק, ולונדברג הוביל כדור. אף אחד לא לקח אותו. איש היה על סורקין, וכשהוא ראה שלונדברג עובר את החצי ואין אף אחד לידו, הוא יצא אליו בעצלתיים ולא תקשר עם אף אחד שיסגור את סורקין.
לא היה לשחקנים מושג את מי הם שומרים.
ranjef
הצטרף: 08 דצמבר 2020, 10:56
קיבל.ה  2260 לייקים

אבל זה איש, שחקן עם שיר טוב. וזהו.
סמל אישי של משתמש
KingAlpaca
הצטרף: 13 נובמבר 2020, 15:08
קיבל.ה  2072 לייקים

לאיש יש 0 אשמה במהלך.
אבל מש"ל קלאסי לפורום.
אין לכם תקווה.
האדום הצורר:
גם הבוסטר שלא ניתן כמעט בשום מקום במערב וכבר ניתן לשליש מהאוכלוסייה כאן זה רק בגלל שישראל הצליחה להשיג את החיסונים לפני כולם? אתה מאמין לחרטוטים של עצמך?

מי אנחנו? אנחנו בית"ר!
Red_man
הצטרף: 27 נובמבר 2020, 09:43
קיבל.ה  2764 לייקים

דניאל כתב: 24 יוני 2026, 00:37
Niro כתב: 23 יוני 2026, 23:46 מי היה צריך לצאת לסורקין לפינה ולא עשה את זה? אודיאסי?
ים לקח את קלארק, ולונדברג הוביל כדור. אף אחד לא לקח אותו. איש היה על סורקין, וכשהוא ראה שלונדברג עובר את החצי ואין אף אחד לידו, הוא יצא אליו בעצלתיים ולא תקשר עם אף אחד שיסגור את סורקין.
לא היה לשחקנים מושג את מי הם שומרים.
תומר היה צריך לצאת אליו. הוא זיהה שהוא לבד ובמקום לקחת אחריות הוא נופף בידיים כמו ילדה היסטרית. שתי אליפויות הוא דפק לנו כי הוא לא מסוגל לקחת אחריות ברגעי הכרעה שיסע לירושלים לחרבן להם קצת. אהבה לא שומרת
רק הפועל
הצטרף: 28 נובמבר 2020, 19:27
קיבל.ה  3199 לייקים

לילה הכי מסריח שיש , נמאס כבר נמאס
ranjef
הצטרף: 08 דצמבר 2020, 10:56
קיבל.ה  2260 לייקים

Red_man כתב:
דניאל כתב: 24 יוני 2026, 00:37
Niro כתב: 23 יוני 2026, 23:46 מי היה צריך לצאת לסורקין לפינה ולא עשה את זה? אודיאסי?
ים לקח את קלארק, ולונדברג הוביל כדור. אף אחד לא לקח אותו. איש היה על סורקין, וכשהוא ראה שלונדברג עובר את החצי ואין אף אחד לידו, הוא יצא אליו בעצלתיים ולא תקשר עם אף אחד שיסגור את סורקין.
לא היה לשחקנים מושג את מי הם שומרים.
תומר היה צריך לצאת אליו. הוא זיהה שהוא לבד ובמקום לקחת אחריות הוא נופף בידיים כמו ילדה היסטרית. שתי אליפויות הוא דפק לנו כי הוא לא מסוגל לקחת אחריות ברגעי הכרעה שיסע לירושלים לחרבן להם קצת. אהבה לא שומרת
חחחח
אלק תומר
תומר בכלל לא היה קרוב.
טוב שלא כתבת פלטין.
זה רק איש ואודיאסי קשורים לזה. איש כאילו לקח את סורקין ויצא והחוצה, ואודיאסי היה באמצע חלום. בהתקפה האחרונה של העונה.
כמה הפועל זה
Red_man
הצטרף: 27 נובמבר 2020, 09:43
קיבל.ה  2764 לייקים

ranjef כתב: 24 יוני 2026, 01:37
Red_man כתב:
דניאל כתב: 24 יוני 2026, 00:37

ים לקח את קלארק, ולונדברג הוביל כדור. אף אחד לא לקח אותו. איש היה על סורקין, וכשהוא ראה שלונדברג עובר את החצי ואין אף אחד לידו, הוא יצא אליו בעצלתיים ולא תקשר עם אף אחד שיסגור את סורקין.
לא היה לשחקנים מושג את מי הם שומרים.
תומר היה צריך לצאת אליו. הוא זיהה שהוא לבד ובמקום לקחת אחריות הוא נופף בידיים כמו ילדה היסטרית. שתי אליפויות הוא דפק לנו כי הוא לא מסוגל לקחת אחריות ברגעי הכרעה שיסע לירושלים לחרבן להם קצת. אהבה לא שומרת
חחחח
אלק תומר
תומר בכלל לא היה קרוב.
טוב שלא כתבת פלטין.
זה רק איש ואודיאסי קשורים לזה. איש כאילו לקח את סורקין ויצא והחוצה, ואודיאסי היה באמצע חלום. בהתקפה האחרונה של העונה.
כמה הפועל זה
אודיאסי לא קיבל שחקנים בפינות לכל אורך המשחק אז מה הפעם נפלת עליו? גינת עומד עם הפנים לסורקין רואה אותו ומנופף כמו ילדה בגן במקום לקחת אחריות ולהחליף. כן איש איבד אותו אבל אם זיהית את הפאשלה תצעק חילוף וצא אליו בעמוק. גם אם השמירות לא היו פיקס והיו מיס מאצים לא היינו מגיעים למצב שים מנסה לקפוץ בהיסטריה לסורקין שעמד חופשי בפינה. מהלך הגנתי מופקר לחלוטין אף אחד לא לוקח אחריות.
שיהיה לו בהצלחה ביורשלים, ככה אולי הוא לא יפצע בברך ויזרק ליציע מהטעיית מסירה של קט סל.
ranjef
הצטרף: 08 דצמבר 2020, 10:56
קיבל.ה  2260 לייקים

גינת זה הבחור שעומד ליד העונשין שומר את הורד.
שמחתי לעזורתמונה
Red_man
הצטרף: 27 נובמבר 2020, 09:43
קיבל.ה  2764 לייקים

ranjef כתב: 24 יוני 2026, 01:51 גינת זה הבחור שעומד ליד העונשין שומר את הורד.
שמחתי לעזורתמונה
ותמשיך את הסרטון עוד טיפה ותראה איך הוא קולט את הסיטואציה ומצביע במקום להשאיר את הורד לטאי ולצאת לסורקין. לטאי אין מה לחפש עם סורקין מחוץ לקשת
shaharot
הצטרף: 27 נובמבר 2020, 02:12
קיבל.ה  1421 לייקים

ranjef כתב: 24 יוני 2026, 01:51 גינת זה הבחור שעומד ליד העונשין שומר את הורד.
שמחתי לעזורתמונה
וואווווו וואוווו תמונה יותר מרגיזה ממה שחשבתי
שליחת תגובה