יום שלישי 23.06 גמר משחק 4
- רווי
- הצטרף: 03 ספטמבר 2023, 14:32
- קיבל.ה 1550 לייקים
ערימה של צואה צוהבה יש להם שם. יפה.
OMG עווופררר
בני זונות האולטראס
בני זונות הצוות המקצועי
בן זונה איטודיס שלא מצליח לעשות כלום
בני זונות כל היהירים האלה שבכל יתרון של 2 מרגישים שזה קל ומעיפים שלשה במקום להיות בפלוס 8
בן זונה וויינרייט על היהירות
העיקר ימשיך לעשות את התנועה הזו לקהל כשקולע 2/7
בן זונה כל מי שעושה בכאילו קופץ לריבאונד
בסוף
זה על מאמן
קבוצה לא ממושמעת ולא מאומנת ורואים את זה בכל הזדמנות
במקום לרוץ ולברוח כשצריך במקום לשחק חכם כשצריך
תמיד הכל הפוך
אוטורו וטאי חגגו בצבע בחצי הראשון ולא קיבלו כדור אחד פנימה בחצי שני
תעוף לנו מהחיים מאמן יהיר ומסריח
לפני אחרונים בני זונות השופטים
אחרונים בני זונות האולטראס
תמשיכו להחרים ולאונן על עצמכם ועל רמי
עד שבא מישהו שרוצה לנקום את הנקמה שלנו
בני זונות הצוות המקצועי
בן זונה איטודיס שלא מצליח לעשות כלום
בני זונות כל היהירים האלה שבכל יתרון של 2 מרגישים שזה קל ומעיפים שלשה במקום להיות בפלוס 8
בן זונה וויינרייט על היהירות
העיקר ימשיך לעשות את התנועה הזו לקהל כשקולע 2/7
בן זונה כל מי שעושה בכאילו קופץ לריבאונד
בסוף
זה על מאמן
קבוצה לא ממושמעת ולא מאומנת ורואים את זה בכל הזדמנות
במקום לרוץ ולברוח כשצריך במקום לשחק חכם כשצריך
תמיד הכל הפוך
אוטורו וטאי חגגו בצבע בחצי הראשון ולא קיבלו כדור אחד פנימה בחצי שני
תעוף לנו מהחיים מאמן יהיר ומסריח
לפני אחרונים בני זונות השופטים
אחרונים בני זונות האולטראס
תמשיכו להחרים ולאונן על עצמכם ועל רמי
עד שבא מישהו שרוצה לנקום את הנקמה שלנו
- רווי
- הצטרף: 03 ספטמבר 2023, 14:32
- קיבל.ה 1550 לייקים
יהיו חגיגות הלילה בכל תל אביב והעיר תישרף? עוד שזאת עוד אליפות מתוך ה60 שהם גנבו בהיסטוריה?
OMG עווופררר
-
תא מרבוטא
- הצטרף: 28 נובמבר 2020, 09:31
- קיבל.ה 974 לייקים
-
El dudernio
- הצטרף: 21 נובמבר 2020, 19:13
- קיבל.ה 2062 לייקים
הפסדנו את האליפות מהקו למרות השופטים...
כמה תוקף הם שרקו לנו על כל רבע מגע ואצלם זה תמיד פאול וסל.
כמה תוקף הם שרקו לנו על כל רבע מגע ואצלם זה תמיד פאול וסל.
-
Xavi
- הצטרף: 28 נובמבר 2020, 21:10
- קיבל.ה 2088 לייקים
הסיכוי היה נמוך אחרי שאתה מפסיד ב2 המשחקים הראשונים
דומה מאוד לסדרה נגד ריאל
בלי בראיינט בלי אלייז'ה ובלי אוטורו זה הופך את זה לשקול. זה שקר להגיד שהיינו צריכים לדרוס אותם
דומה מאוד לסדרה נגד ריאל
בלי בראיינט בלי אלייז'ה ובלי אוטורו זה הופך את זה לשקול. זה שקר להגיד שהיינו צריכים לדרוס אותם
- RedDrifter
- הצטרף: 20 יולי 2025, 15:08
- מיקום: אוסישקין
- קיבל.ה 934 לייקים
די נו
58 שנים אותו סיפור יהיה בסדר שנה הבאה ניקח כן כן..
זה כבר לא עובד יש כסף אין כסף טובים לא טובים במאני טיים אף פעם לא יודעים וגם לא ידעו להגיע
אף לא צעד לאחור 
-
הוקיץ'
- הצטרף: 26 נובמבר 2020, 21:07
- קיבל.ה 8938 לייקים
היו פה יותר מדי נסיבות. השיפוט היה שערורייה (בנוהל), החטאנו עונשין בלי סוף, לא מספיק שחקנים הופיעו, ואצלם דווקא כן. זה מה יש.
- מילפורד
- הצטרף: 26 נובמבר 2020, 21:19
- קיבל.ה 3924 לייקים
כמה פעמים אפשר להפסיד להם על אחוזים מהקו?!? מה יהיה עם זה?
-
עד המ!!ת הפועל
- הצטרף: 16 נובמבר 2020, 17:41
- קיבל.ה 1045 לייקים
לא ניקח אליפות לפני שהוא ימות. לא יעזור כלום.
- RedDrifter
- הצטרף: 20 יולי 2025, 15:08
- מיקום: אוסישקין
- קיבל.ה 934 לייקים
אומנם העונשין הייתה בגדר ועדת חקירה היום אבל זה הרבה יותר מזה.
במקום לברוח להם בכמה הזדמנויות שכבר הובלת עליהם, שכבר יכולת לשבור אותם אתה זורק שלשות מטומטמות, אתה עושה עבירות של חוסר משמעת וזריקת זין
הקבוצה הזאת לא בעלת משמעת ובמכבי זה בדיוק ככה מה שמנצח להם משחק כל פעם - משמעת של גרמנים נאצים
כל עונה זה אותו סיפור מחדש, כבר באמת נשבר לי הזין מזה כמה אפשר להפסיד להם?
אף לא צעד לאחור 
-
Xavi
- הצטרף: 28 נובמבר 2020, 21:10
- קיבל.ה 2088 לייקים
לפחות הם מניפים באולם ריק. אם להפסיד בסדרה אז עדיף היום ממשחק שהם יארחו
-
ramig76
- הצטרף: 29 אפריל 2024, 08:18
- קיבל.ה 300 לייקים
מילה טובה לקהל שלנו.. יש לנו עתיד בלי המחרימים. אפשר להתרגל לזה. יש הרבה אוהדי מכבי בכדורגל שלא אוהבים את הכדורסל. והעולם ממשיך להתקיים
-
Zvim
- הצטרף: 22 מאי 2022, 23:31
- קיבל.ה 135 לייקים
סורקין קלע שלשה מכריעה מאותה נקודה שגינת החמיץ במשחק ההוא וזה כל ההבדל(בנוסף לעונשין וקבלת החלטות נוראית בהתקפה)
Sent from my SM-S947B using Tapatalk
Sent from my SM-S947B using Tapatalk
-
Niro
- הצטרף: 27 נובמבר 2020, 17:09
- קיבל.ה 2930 לייקים
לתפוס את מכבי ככה עם ישראלי וחצי לא יקרה יותר בחיים. מבאס ופספוס ענקי.
- פרימו לוי
- הצטרף: 28 נובמבר 2020, 20:45
- קיבל.ה 2050 לייקים
יותר מדי מאכזב מכדי לומר משהו מושכל. היינו חייבים לקחת אליפות השנה, חייבים.
-
Red_man
- הצטרף: 27 נובמבר 2020, 09:43
- קיבל.ה 2764 לייקים
-
תעיף ליציע
- הצטרף: 29 דצמבר 2020, 21:57
- קיבל.ה 377 לייקים
כל עוד סורקין שם יהיה לנו קשה ולא משנה איזה זרים
יחתמו. לצערי הוא שובר שוויון.
אני במקום עופר משתתף עם פאו או אולימפיאקוס
חצי בחוזה רק שייקחו אותו לחוזה של איזה 3 עונות.
זה יהיה החיזוק הכי חכם לעונה הבאה בגזרת הליגה.
יחתמו. לצערי הוא שובר שוויון.
אני במקום עופר משתתף עם פאו או אולימפיאקוס
חצי בחוזה רק שייקחו אותו לחוזה של איזה 3 עונות.
זה יהיה החיזוק הכי חכם לעונה הבאה בגזרת הליגה.
- RedDrifter
- הצטרף: 20 יולי 2025, 15:08
- מיקום: אוסישקין
- קיבל.ה 934 לייקים
חוץ מהשלשה היום שתומר די אשם שלא יצא אליו וסגר אותו הוא לא באמת עשה כלוםתעיף ליציע כתב: ↑23 יוני 2026, 23:41 כל עוד סורקין שם יהיה לנו קשה ולא משנה איזה זרים
יחתמו. לצערי הוא שובר שוויון.
אני במקום עופר משתתף עם פאו או אולימפיאקוס
חצי בחוזה רק שייקחו אותו לחוזה של איזה 3 עונות.
זה יהיה החיזוק הכי חכם לעונה הבאה בגזרת הליגה.
גם במשחק הקודם לא עשה כלום
אף לא צעד לאחור 
- בונדר
- הצטרף: 05 דצמבר 2020, 23:37
- קיבל.ה 442 לייקים
ולא מפתחים לזה חסינות, שנה שעברה בגביע חשבתי שאני לא אגיב ככה בשנים הקרובות, אז חשבתי.
אז הוא לא למד שום לקח, ואין לו שכל גם להצטער.
מחדל טקטי
מחדל טקטי
-
עד המ!!ת הפועל
- הצטרף: 16 נובמבר 2020, 17:41
- קיבל.ה 1045 לייקים
- בונדר
- הצטרף: 05 דצמבר 2020, 23:37
- קיבל.ה 442 לייקים
היה חלש כל הסדרהתעיף ליציע כתב: ↑23 יוני 2026, 23:41 כל עוד סורקין שם יהיה לנו קשה ולא משנה איזה זרים
יחתמו. לצערי הוא שובר שוויון.
אני במקום עופר משתתף עם פאו או אולימפיאקוס
חצי בחוזה רק שייקחו אותו לחוזה של איזה 3 עונות.
זה יהיה החיזוק הכי חכם לעונה הבאה בגזרת הליגה.
אז הוא לא למד שום לקח, ואין לו שכל גם להצטער.
מחדל טקטי
מחדל טקטי
-
Niro
- הצטרף: 27 נובמבר 2020, 17:09
- קיבל.ה 2930 לייקים
מי היה צריך לצאת לסורקין לפינה ולא עשה את זה? אודיאסי?
-
תעיף ליציע
- הצטרף: 29 דצמבר 2020, 21:57
- קיבל.ה 377 לייקים
בסוף דפק לך את השלשה שגמרה את המשחק.
במשחק 1 לא זכור לי שהיה חלש.
במשחק 1 לא זכור לי שהיה חלש.
-
רק הפועל
- הצטרף: 28 נובמבר 2020, 19:27
- קיבל.ה 3199 לייקים
אגב המועדון הזה דובק בלוזריות בצורה קיצונית , לא חושב שקיים מועדון בסדר גודל שלנו שלא לקח אליפות מפאקינג 1969 , נתון הזויי ומחריד , תואר מקומי אחרון ב1993 , לא ברור איך דברים כאלה קורים בכלל כל זה בזמן שהחלאות האלה גם בשנים של דשדוש יחסי לוקחים אליפות על הראש שלנו בזמן שאנחנו הקבוצה עם הכי הרבה כסף , העניין הזה חייב להשתנות כבר
- Rak-Hapoel
- הצטרף: 31 מרץ 2026, 07:20
- קיבל.ה 69 לייקים
בגדול דאבל...רק הפועל כתב: ↑23 יוני 2026, 23:50 אגב המועדון הזה דובק בלוזריות בצורה קיצונית , לא חושב שקיים מועדון בסדר גודל שלנו שלא לקח אליפות מפאקינג 1969 , נתון הזויי ומחריד , תואר מקומי אחרון ב1993 , לא ברור איך דברים כאלה קורים בכלל כל זה בזמן שהחלאות האלה גם בשנים של דשדוש יחסי לוקחים אליפות על הראש שלנו בזמן שאנחנו הקבוצה עם הכי הרבה כסף , העניין הזה חייב להשתנות כבר
ים לקח את קלארק, ולונדברג הוביל כדור. אף אחד לא לקח אותו. איש היה על סורקין, וכשהוא ראה שלונדברג עובר את החצי ואין אף אחד לידו, הוא יצא אליו בעצלתיים ולא תקשר עם אף אחד שיסגור את סורקין.
לא היה לשחקנים מושג את מי הם שומרים.
- KingAlpaca
- הצטרף: 13 נובמבר 2020, 15:08
- קיבל.ה 2072 לייקים
לאיש יש 0 אשמה במהלך.
אבל מש"ל קלאסי לפורום.
אין לכם תקווה.
אבל מש"ל קלאסי לפורום.
אין לכם תקווה.
האדום הצורר:
גם הבוסטר שלא ניתן כמעט בשום מקום במערב וכבר ניתן לשליש מהאוכלוסייה כאן זה רק בגלל שישראל הצליחה להשיג את החיסונים לפני כולם? אתה מאמין לחרטוטים של עצמך?
מי אנחנו? אנחנו בית"ר!
גם הבוסטר שלא ניתן כמעט בשום מקום במערב וכבר ניתן לשליש מהאוכלוסייה כאן זה רק בגלל שישראל הצליחה להשיג את החיסונים לפני כולם? אתה מאמין לחרטוטים של עצמך?
מי אנחנו? אנחנו בית"ר!
-
Red_man
- הצטרף: 27 נובמבר 2020, 09:43
- קיבל.ה 2764 לייקים
תומר היה צריך לצאת אליו. הוא זיהה שהוא לבד ובמקום לקחת אחריות הוא נופף בידיים כמו ילדה היסטרית. שתי אליפויות הוא דפק לנו כי הוא לא מסוגל לקחת אחריות ברגעי הכרעה שיסע לירושלים לחרבן להם קצת. אהבה לא שומרת
-
רק הפועל
- הצטרף: 28 נובמבר 2020, 19:27
- קיבל.ה 3199 לייקים
לילה הכי מסריח שיש , נמאס כבר נמאס
-
ranjef
- הצטרף: 08 דצמבר 2020, 10:56
- קיבל.ה 2260 לייקים
חחחחRed_man כתב:תומר היה צריך לצאת אליו. הוא זיהה שהוא לבד ובמקום לקחת אחריות הוא נופף בידיים כמו ילדה היסטרית. שתי אליפויות הוא דפק לנו כי הוא לא מסוגל לקחת אחריות ברגעי הכרעה שיסע לירושלים לחרבן להם קצת. אהבה לא שומרת
אלק תומר
תומר בכלל לא היה קרוב.
טוב שלא כתבת פלטין.
זה רק איש ואודיאסי קשורים לזה. איש כאילו לקח את סורקין ויצא והחוצה, ואודיאסי היה באמצע חלום. בהתקפה האחרונה של העונה.
כמה הפועל זה
-
Red_man
- הצטרף: 27 נובמבר 2020, 09:43
- קיבל.ה 2764 לייקים
אודיאסי לא קיבל שחקנים בפינות לכל אורך המשחק אז מה הפעם נפלת עליו? גינת עומד עם הפנים לסורקין רואה אותו ומנופף כמו ילדה בגן במקום לקחת אחריות ולהחליף. כן איש איבד אותו אבל אם זיהית את הפאשלה תצעק חילוף וצא אליו בעמוק. גם אם השמירות לא היו פיקס והיו מיס מאצים לא היינו מגיעים למצב שים מנסה לקפוץ בהיסטריה לסורקין שעמד חופשי בפינה. מהלך הגנתי מופקר לחלוטין אף אחד לא לוקח אחריות.ranjef כתב: ↑24 יוני 2026, 01:37חחחחRed_man כתב:תומר היה צריך לצאת אליו. הוא זיהה שהוא לבד ובמקום לקחת אחריות הוא נופף בידיים כמו ילדה היסטרית. שתי אליפויות הוא דפק לנו כי הוא לא מסוגל לקחת אחריות ברגעי הכרעה שיסע לירושלים לחרבן להם קצת. אהבה לא שומרת
אלק תומר
תומר בכלל לא היה קרוב.
טוב שלא כתבת פלטין.
זה רק איש ואודיאסי קשורים לזה. איש כאילו לקח את סורקין ויצא והחוצה, ואודיאסי היה באמצע חלום. בהתקפה האחרונה של העונה.
כמה הפועל זה
שיהיה לו בהצלחה ביורשלים, ככה אולי הוא לא יפצע בברך ויזרק ליציע מהטעיית מסירה של קט סל.
-
ranjef
- הצטרף: 08 דצמבר 2020, 10:56
- קיבל.ה 2260 לייקים
גינת זה הבחור שעומד ליד העונשין שומר את הורד.
שמחתי לעזור
שמחתי לעזור

-
Red_man
- הצטרף: 27 נובמבר 2020, 09:43
- קיבל.ה 2764 לייקים
-
shaharot
- הצטרף: 27 נובמבר 2020, 02:12
- קיבל.ה 1421 לייקים
