ערוץ הספורט
-
הוקיץ'
- הצטרף: 26 נובמבר 2020, 21:07
- קיבל.ה 8940 לייקים
פעם הערוץ הזה היה אחד הדברים הטובים במדינתנו, עכשיו זה באמת תחתית הביוב.
מילא הקרקס המגוחך שבו בעלי הערוץ הוא גם הבעלים של מכבי (בליגה בה יו"ר מכבי היה גם סגן יו"ר איגוד הכדורסל, במדינה בה רשות השידור מימנה את מכבי במשך 40 שנה), אבל האיכות היא כל כך ירודה. פשוט מביך.
מילא הקרקס המגוחך שבו בעלי הערוץ הוא גם הבעלים של מכבי (בליגה בה יו"ר מכבי היה גם סגן יו"ר איגוד הכדורסל, במדינה בה רשות השידור מימנה את מכבי במשך 40 שנה), אבל האיכות היא כל כך ירודה. פשוט מביך.
-
עד המ!!ת הפועל
- הצטרף: 16 נובמבר 2020, 17:41
- קיבל.ה 1048 לייקים
תורידו לי את הראש כשתהיה איכות שידור כזאת במשחק של מכבי. שימותו שם כולם.
-
תא מרבוטא
- הצטרף: 28 נובמבר 2020, 09:31
- קיבל.ה 974 לייקים
פעם היו שם מודי בר און, אבי מלר, אביב לביא, מאיר איינשטיין. היום...הוקיץ' כתב: ↑02 יוני 2026, 22:54 פעם הערוץ הזה היה אחד הדברים הטובים במדינתנו, עכשיו זה באמת תחתית הביוב.
מילא הקרקס המגוחך שבו בעלי הערוץ הוא גם הבעלים של מכבי (בליגה בה יו"ר מכבי היה גם סגן יו"ר איגוד הכדורסל, במדינה בה רשות השידור מימנה את מכבי במשך 40 שנה), אבל האיכות היא כל כך ירודה. פשוט מביך.
- 7even
- הצטרף: 28 נובמבר 2020, 20:35
- מיקום: ליד שביט בשער
- קיבל.ה 4590 לייקים
לא רוצה לבאס אבל שימון הוא סגר יו"ר איגוד השופטים ומ"מ בכיר בו, גם היום.הוקיץ' כתב: ↑02 יוני 2026, 22:54 פעם הערוץ הזה היה אחד הדברים הטובים במדינתנו, עכשיו זה באמת תחתית הביוב.
מילא הקרקס המגוחך שבו בעלי הערוץ הוא גם הבעלים של מכבי (בליגה בה יו"ר מכבי היה גם סגן יו"ר איגוד הכדורסל, במדינה בה רשות השידור מימנה את מכבי במשך 40 שנה), אבל האיכות היא כל כך ירודה. פשוט מביך.
הוא נבחר שוב, לפני שנתיים.
אתיקה וזה...
יחד, רק יחד! 
- מילפורד
- הצטרף: 26 נובמבר 2020, 21:19
- קיבל.ה 3924 לייקים
יושב ברכבת בדרך למשרד, ואומר לעצמי אראה את הרבע השלישי מאתמול.
ככה ראיתם (או שמעתם יותר נכון) את כל המשחק מי שלא היה במגרש?
איזה זוועה
ככה ראיתם (או שמעתם יותר נכון) את כל המשחק מי שלא היה במגרש?
איזה זוועה
- 7even
- הצטרף: 28 נובמבר 2020, 20:35
- מיקום: ליד שביט בשער
- קיבל.ה 4590 לייקים
בשידור החוזר זה נראה שברבע הראשון עידו גור היה בויכוח סוער שם עם מישהו במהלך המשחק. לצערו שמעו הכל.
יחד, רק יחד! 
-
Nati
- הצטרף: 25 נובמבר 2020, 22:18
- קיבל.ה 3369 לייקים
אם להגיד את האמתתא מרבוטא כתב:פעם היו שם מודי בר און, אבי מלר, אביב לביא, מאיר איינשטיין. היום...הוקיץ' כתב: ↑02 יוני 2026, 22:54 פעם הערוץ הזה היה אחד הדברים הטובים במדינתנו, עכשיו זה באמת תחתית הביוב.
מילא הקרקס המגוחך שבו בעלי הערוץ הוא גם הבעלים של מכבי (בליגה בה יו"ר מכבי היה גם סגן יו"ר איגוד הכדורסל, במדינה בה רשות השידור מימנה את מכבי במשך 40 שנה), אבל האיכות היא כל כך ירודה. פשוט מביך.
מי שהתחיל עם הרעל בתקשורת היה מאיר איינשטיין.
אומנם אופירע הייתה הראשונה.אבל אותה לא באמת לקחו ברצינות.
-
תא מרבוטא
- הצטרף: 28 נובמבר 2020, 09:31
- קיבל.ה 974 לייקים
אכן מצד שני פעם גם רון קופמן היה יחסית סבירNati כתב: ↑03 יוני 2026, 11:57אם להגיד את האמתתא מרבוטא כתב:פעם היו שם מודי בר און, אבי מלר, אביב לביא, מאיר איינשטיין. היום...הוקיץ' כתב: ↑02 יוני 2026, 22:54 פעם הערוץ הזה היה אחד הדברים הטובים במדינתנו, עכשיו זה באמת תחתית הביוב.
מילא הקרקס המגוחך שבו בעלי הערוץ הוא גם הבעלים של מכבי (בליגה בה יו"ר מכבי היה גם סגן יו"ר איגוד הכדורסל, במדינה בה רשות השידור מימנה את מכבי במשך 40 שנה), אבל האיכות היא כל כך ירודה. פשוט מביך.
מי שהתחיל עם הרעל בתקשורת היה מאיר איינשטיין.
אומנם אופירע הייתה הראשונה.אבל אותה לא באמת לקחו ברצינות.
-
שער 7 נוסטלגיה
- הצטרף: 10 אפריל 2021, 10:06
- קיבל.ה 50 לייקים
אם יש קבוצה שקופמן שנא יותר מהפועל זו מכבי, הוא התבטא לא פעם שבמשחקים באירופה הוא רוצה שיפסידו, אבללללללללללללללללללל הגיעו הבעלים של הערוץ ואמרו לו "עד כאן" ,והוא צריך פרנסה אז פשוט הפך לזבל גדול
- גביזון
- הצטרף: 25 יוני 2022, 23:09
- קיבל.ה 5214 לייקים
היה איזה ראיון לפני כמה דניםשהוא ראיין את שימון מזרחי, גלדסטון היה כלום לידו, חוץ מלנגב לו את התחת עשה שם הכל.שער 7 נוסטלגיה כתב:אם יש קבוצה שקופמן שנא יותר מהפועל זו מכבי, הוא התבטא לא פעם שבמשחקים באירופה הוא רוצה שיפסידו, אבללללללללללללללללללל הגיעו הבעלים של הערוץ ואמרו לו "עד כאן" ,והוא צריך פרנסה אז פשוט הפך לזבל גדול
Sent from my 22101320G using Tapatalk
- 7even
- הצטרף: 28 נובמבר 2020, 20:35
- מיקום: ליד שביט בשער
- קיבל.ה 4590 לייקים
כנל עופר שלח
יחד, רק יחד! 
-
Nati
- הצטרף: 25 נובמבר 2020, 22:18
- קיבל.ה 3369 לייקים
המכביסט החדש.שער 7 נוסטלגיה כתב:אם יש קבוצה שקופמן שנא יותר מהפועל זו מכבי, הוא התבטא לא פעם שבמשחקים באירופה הוא רוצה שיפסידו, אבללללללללללללללללללל הגיעו הבעלים של הערוץ ואמרו לו "עד כאן" ,והוא צריך פרנסה אז פשוט הפך לזבל גדול
האמת שכבר מזמן לא חדש.
-
Nati
- הצטרף: 25 נובמבר 2020, 22:18
- קיבל.ה 3369 לייקים
הקוף/ המכביסט החדש
או שהוא מטומטם או שהוא שקרן או שהוא לא יודע לספור.
כבר שבועות,צועק שהפועל השנה החתימה 18 זרים.
או שהוא מטומטם או שהוא שקרן או שהוא לא יודע לספור.
כבר שבועות,צועק שהפועל השנה החתימה 18 זרים.
-
Niro
- הצטרף: 27 נובמבר 2020, 17:09
- קיבל.ה 2931 לייקים
בעיה שלכם שאתם מפנים זמן לראות את הבהמה המכור להימורים הנרקומן הזה.
כבר כעשור הם במרוץ לתחתית עם ONE, הדביקו את המגמה והקצב.הוקיץ' כתב: ↑02 יוני 2026, 22:54 פעם הערוץ הזה היה אחד הדברים הטובים במדינתנו, עכשיו זה באמת תחתית הביוב.
מילא הקרקס המגוחך שבו בעלי הערוץ הוא גם הבעלים של מכבי (בליגה בה יו"ר מכבי היה גם סגן יו"ר איגוד הכדורסל, במדינה בה רשות השידור מימנה את מכבי במשך 40 שנה), אבל האיכות היא כל כך ירודה. פשוט מביך.
פשוט לא לצפות אין שם ערך מוסף - הכל קיים בYouTube, אין קל מזה.
-
פומפה
- הצטרף: 12 ינואר 2021, 15:16
- קיבל.ה 772 לייקים
יש שם רק דבר אחד טוב וזה בובה של לילה
-
ביוניק מאן
- הצטרף: 26 מאי 2026, 00:58
- קיבל.ה 16 לייקים
-
אוהד כורסא
- הצטרף: 29 נובמבר 2020, 20:34
- קיבל.ה 914 לייקים
ערב של גמר. 2 כתבות צבע.
אחת - על מנהיגותו של קלארק.
השנייה - על אפשרות העזיבה של מדר.
אחת נועדה להרים, השנייה לערער.
לא ברור מי האויב האמיתי? לא מובן מה האירוע שעל הפרק? תקנו כרטיס לחמישי!
אחת - על מנהיגותו של קלארק.
השנייה - על אפשרות העזיבה של מדר.
אחת נועדה להרים, השנייה לערער.
לא ברור מי האויב האמיתי? לא מובן מה האירוע שעל הפרק? תקנו כרטיס לחמישי!
-
Niro
- הצטרף: 27 נובמבר 2020, 17:09
- קיבל.ה 2931 לייקים
לגמרי, זה ממש מרגיש כמו שהבעלים של מכבי הוא גם הבעלים של ערוץ הספורטאוהד כורסא כתב: ↑16 יוני 2026, 17:00 ערב של גמר. 2 כתבות צבע.
אחת - על מנהיגותו של קלארק.
השנייה - על אפשרות העזיבה של מדר.
אחת נועדה להרים, השנייה לערער.
לא ברור מי האויב האמיתי? לא מובן מה האירוע שעל הפרק? תקנו כרטיס לחמישי!
-
Niro
- הצטרף: 27 נובמבר 2020, 17:09
- קיבל.ה 2931 לייקים
שאלה למומחים לכימיה בקהל, חמאה על הראש יכולה להמיס עין זכוכית? שואל בשביל חבר
-
תא מרבוטא
- הצטרף: 28 נובמבר 2020, 09:31
- קיבל.ה 974 לייקים
זה ישמע לקוח מהפרוטוקול של ביבי ושות'
אבל אם אני עופר אני מפעיל כל קשר וכל לחץ לגיטימי שיש לי כדי להוציא את ליגת ווינר מערוץ הספורט.
שישדרו בצרלטון, בone, בהופ קטנטנים מצידי.
להשאיר את זה בספורט 5 זה כמו לתת רק לערוץ 14 לסקר חדשות.
אבל אם אני עופר אני מפעיל כל קשר וכל לחץ לגיטימי שיש לי כדי להוציא את ליגת ווינר מערוץ הספורט.
שישדרו בצרלטון, בone, בהופ קטנטנים מצידי.
להשאיר את זה בספורט 5 זה כמו לתת רק לערוץ 14 לסקר חדשות.
-
תעיף ליציע
- הצטרף: 29 דצמבר 2020, 21:57
- קיבל.ה 377 לייקים
הערוץ נכנס למוד של אבל ל 24 שעות.
מלבד אילדיס שהוא אדום כל הערוץ בדיכאון.
פשוט לא יאמן.
טפו על הפרצוף שלכם יא סירחון צהוב.
תראו איך עופר נלחם עבורנו.
איך האולטראס לא מתביישים איך.
מלבד אילדיס שהוא אדום כל הערוץ בדיכאון.
פשוט לא יאמן.
טפו על הפרצוף שלכם יא סירחון צהוב.
תראו איך עופר נלחם עבורנו.
איך האולטראס לא מתביישים איך.
- פרימו לוי
- הצטרף: 28 נובמבר 2020, 20:45
- קיבל.ה 2051 לייקים
לדמיין את זעקות השבר אם הינאס היה הולך לחדר שופטים אחרי משחק 1 או 2 לצעוק עליהם.
אגב, ציטוט מאתר ערוץ הבית של מכבי:
"רגע לאחר המשחק, המנהל המקצועי של הצהובים קלאודיו קולדבלה צעק לעברו של עומר אסתרון במחאה על השיפוט במהלך המשחק ובטח ברבע האחרון"
הדגשה שלי
מטונפים
אגב, ציטוט מאתר ערוץ הבית של מכבי:
"רגע לאחר המשחק, המנהל המקצועי של הצהובים קלאודיו קולדבלה צעק לעברו של עומר אסתרון במחאה על השיפוט במהלך המשחק ובטח ברבע האחרון"
הדגשה שלי
מטונפים
- בונדר
- הצטרף: 05 דצמבר 2020, 23:37
- קיבל.ה 443 לייקים
אילדיס אדום? חשבתי שרק מיקי חיימוביץ'תעיף ליציע כתב: ↑22 יוני 2026, 00:22 הערוץ נכנס למוד של אבל ל 24 שעות.
מלבד אילדיס שהוא אדום כל הערוץ בדיכאון.
פשוט לא יאמן.
טפו על הפרצוף שלכם יא סירחון צהוב.
תראו איך עופר נלחם עבורנו.
איך האולטראס לא מתביישים איך.
אז הוא לא למד שום לקח, ואין לו שכל גם להצטער.
מחדל טקטי
מחדל טקטי
-
adom4
- הצטרף: 14 נובמבר 2020, 18:33
- קיבל.ה 913 לייקים
הבני זונות האלה הלכו איזה 13 פעמים לעונשין ברבע השלישי והוא בוכה לשופטים
-
ranjef
- הצטרף: 08 דצמבר 2020, 10:56
- קיבל.ה 2261 לייקים
מדהים שמכל הפאנל גור שלף הוא הכי פחות בעד מכבי
-
תא מרבוטא
- הצטרף: 28 נובמבר 2020, 09:31
- קיבל.ה 974 לייקים
-
ארז שדה
- הצטרף: 05 פברואר 2023, 09:58
- קיבל.ה 1586 לייקים
-
יהלום14אדום
- הצטרף: 14 נובמבר 2020, 14:03
- קיבל.ה 1591 לייקים
איך שנגמר המשחק כולם עברו למוד של המשחק הבא, מכבי בוכים על שיפוט, לדאוג שהמסר יועבר לשופטי המשחק הבא ומיס פיגי כבר יוצרת בלגן בין שחקני הקבוצה ובכירים בקבוצה מול אוטורו.
שיישרף הערוץ הזה יחד עם קבוצת הבית שלו.
שיישרף הערוץ הזה יחד עם קבוצת הבית שלו.
יאללה הביתה!!!
- גביזון
- הצטרף: 25 יוני 2022, 23:09
- קיבל.ה 5214 לייקים
בסוף המשחק קטש הלך לחדר הלבשה לצרוח על השופטים.יהלום14אדום כתב: ↑22 יוני 2026, 08:49 איך שנגמר המשחק כולם עברו למוד של המשחק הבא, מכבי בוכים על שיפוט, לדאוג שהמסר יועבר לשופטי המשחק הבא ומיס פיגי כבר יוצרת בלגן בין שחקני הקבוצה ובכירים בקבוצה מול אוטורו.
שיישרף הערוץ הזה יחד עם קבוצת הבית שלו.
תגידו, אם איטודיס היה הולך לחדר שופטים בסוף המשחק וצורח עליהם, מה היה בתקשורת? מה היה פה?
מה היו אומרים על איטודיס? סנוב, אפס, מתנשא, מאשים את כל העולם.
ככה מכבי ממצחת, ככה היא תמיד ניצחה.
ערוץ התרופות כוס אמאמאשלהם שתקום כבר אלטרנטיבה, הביעה שהם קונים את זכויות השידור כל שנה, זה בור של דרעק,
- בעל(ת) האוב
- הצטרף: 27 נובמבר 2020, 12:51
- קיבל.ה 297 לייקים
מה שאתה אומר לגבי עופר נכון בהקשר, אבל יש כאן גם אֲבָל, שלמרבה הצער הוא משמעותי (זה נכון שבבסיסו הוא אדם טוב ויש לו כוונות טובות. אבל...תעיף ליציע כתב: ↑22 יוני 2026, 00:22 הערוץ נכנס למוד של אבל ל 24 שעות.
מלבד אילדיס שהוא אדום כל הערוץ בדיכאון.
פשוט לא יאמן.
טפו על הפרצוף שלכם יא סירחון צהוב.
תראו איך עופר נלחם עבורנו.
איך האולטראס לא מתביישים איך.
אף פעם לא נתקלתי בבן אדם אחד שמתאימים לו בו זמנית כל כך הרבה ביטוים ופתגמים:
פיל בחנות חרסינה
הדרך לגיהנום רצופה כוונות טובות
סוף מעשה במחשבה תחילה
לשפוך את התינוק עם המים
הניתוח הצליח החולה מת
הלך הפלא נשאר הילד
הולך עם הראש בקיר
דרך אגב, לשפוך את התינוק עם המים זה גם בדיוק מה שעושה ההתנגדות המוחלטת והקנאית ביותר כלפיו).
.
לכן אני חושב שדווקא אם יהיה אותו איחוי של הקרע שמדובר עליו כאן, האולטראס יכולים להשפיע על עופר לטובה וגם להיפך.
שני הצדדים יכולים ללמוד אחד מהשני ולהרוויח מכך. אני מקווה שנראה את זה קורה.
רינגו סטאר המלך
"כל מקרה מוות הוא כישלון של מדע הרפואה" (נדמה לי שאמר את זה המשורר דוד אבידן, אבל לא בטוח).
"כל מקרה מוות הוא כישלון של מדע הרפואה" (נדמה לי שאמר את זה המשורר דוד אבידן, אבל לא בטוח).
- בעל(ת) האוב
- הצטרף: 27 נובמבר 2020, 12:51
- קיבל.ה 297 לייקים
אוהד ליברפול לפחות למיטב הידוע לי.בונדר כתב: ↑22 יוני 2026, 00:42אילדיס אדום? חשבתי שרק מיקי חיימוביץ'תעיף ליציע כתב: ↑22 יוני 2026, 00:22 הערוץ נכנס למוד של אבל ל 24 שעות.
מלבד אילדיס שהוא אדום כל הערוץ בדיכאון.
פשוט לא יאמן.
טפו על הפרצוף שלכם יא סירחון צהוב.
תראו איך עופר נלחם עבורנו.
איך האולטראס לא מתביישים איך.
רינגו סטאר המלך
"כל מקרה מוות הוא כישלון של מדע הרפואה" (נדמה לי שאמר את זה המשורר דוד אבידן, אבל לא בטוח).
"כל מקרה מוות הוא כישלון של מדע הרפואה" (נדמה לי שאמר את זה המשורר דוד אבידן, אבל לא בטוח).
- מילפורד
- הצטרף: 26 נובמבר 2020, 21:19
- קיבל.ה 3924 לייקים
רותם פלדברג , היתה שם כל השנה הזאת לכל הפחות אם לא לפני , ליותה צמוד את מכבי כמו שפופלינגר מלווה אותנו.
- גביזון
- הצטרף: 25 יוני 2022, 23:09
- קיבל.ה 5214 לייקים
זה הרגיש כל השנה שפופלינגר מלווה את מכבי יותר מרותםמילפורד כתב:רותם פלדברג , היתה שם כל השנה הזאת לכל הפחות אם לא לפני , ליותה צמוד את מכבי כמו שפופלינגר מלווה אותנו.
Sent from my 22101320G using Tapatalk
-
יהלום14אדום
- הצטרף: 14 נובמבר 2020, 14:03
- קיבל.ה 1591 לייקים
