ערוץ הספורט

מועצת הכדורסל של אוהדי הפועל
לזכרו של אורי שלף ז"ל, ממיסדי עמותת הפועל אוסישקין
הוקיץ'
הצטרף: 26 נובמבר 2020, 21:07
קיבל.ה  8940 לייקים

פעם הערוץ הזה היה אחד הדברים הטובים במדינתנו, עכשיו זה באמת תחתית הביוב.
מילא הקרקס המגוחך שבו בעלי הערוץ הוא גם הבעלים של מכבי (בליגה בה יו"ר מכבי היה גם סגן יו"ר איגוד הכדורסל, במדינה בה רשות השידור מימנה את מכבי במשך 40 שנה), אבל האיכות היא כל כך ירודה. פשוט מביך.
עד המ!!ת הפועל
הצטרף: 16 נובמבר 2020, 17:41
קיבל.ה  1048 לייקים

תורידו לי את הראש כשתהיה איכות שידור כזאת במשחק של מכבי. שימותו שם כולם.
תא מרבוטא
הצטרף: 28 נובמבר 2020, 09:31
קיבל.ה  974 לייקים

הוקיץ' כתב: 02 יוני 2026, 22:54 פעם הערוץ הזה היה אחד הדברים הטובים במדינתנו, עכשיו זה באמת תחתית הביוב.
מילא הקרקס המגוחך שבו בעלי הערוץ הוא גם הבעלים של מכבי (בליגה בה יו"ר מכבי היה גם סגן יו"ר איגוד הכדורסל, במדינה בה רשות השידור מימנה את מכבי במשך 40 שנה), אבל האיכות היא כל כך ירודה. פשוט מביך.
פעם היו שם מודי בר און, אבי מלר, אביב לביא, מאיר איינשטיין. היום...
סמל אישי של משתמש
7even
הצטרף: 28 נובמבר 2020, 20:35
מיקום: ליד שביט בשער
קיבל.ה  4590 לייקים

הוקיץ' כתב: 02 יוני 2026, 22:54 פעם הערוץ הזה היה אחד הדברים הטובים במדינתנו, עכשיו זה באמת תחתית הביוב.
מילא הקרקס המגוחך שבו בעלי הערוץ הוא גם הבעלים של מכבי (בליגה בה יו"ר מכבי היה גם סגן יו"ר איגוד הכדורסל, במדינה בה רשות השידור מימנה את מכבי במשך 40 שנה), אבל האיכות היא כל כך ירודה. פשוט מביך.
לא רוצה לבאס אבל שימון הוא סגר יו"ר איגוד השופטים ומ"מ בכיר בו, גם היום.
הוא נבחר שוב, לפני שנתיים.

אתיקה וזה...
יחד, רק יחד! :heart:
סמל אישי של משתמש
מילפורד
הצטרף: 26 נובמבר 2020, 21:19
קיבל.ה  3924 לייקים

יושב ברכבת בדרך למשרד, ואומר לעצמי אראה את הרבע השלישי מאתמול.
ככה ראיתם (או שמעתם יותר נכון) את כל המשחק מי שלא היה במגרש?
איזה זוועה
סמל אישי של משתמש
7even
הצטרף: 28 נובמבר 2020, 20:35
מיקום: ליד שביט בשער
קיבל.ה  4590 לייקים

בשידור החוזר זה נראה שברבע הראשון עידו גור היה בויכוח סוער שם עם מישהו במהלך המשחק. לצערו שמעו הכל.
יחד, רק יחד! :heart:
Nati
הצטרף: 25 נובמבר 2020, 22:18
קיבל.ה  3369 לייקים

תא מרבוטא כתב:
הוקיץ' כתב: 02 יוני 2026, 22:54 פעם הערוץ הזה היה אחד הדברים הטובים במדינתנו, עכשיו זה באמת תחתית הביוב.
מילא הקרקס המגוחך שבו בעלי הערוץ הוא גם הבעלים של מכבי (בליגה בה יו"ר מכבי היה גם סגן יו"ר איגוד הכדורסל, במדינה בה רשות השידור מימנה את מכבי במשך 40 שנה), אבל האיכות היא כל כך ירודה. פשוט מביך.
פעם היו שם מודי בר און, אבי מלר, אביב לביא, מאיר איינשטיין. היום...
אם להגיד את האמת
מי שהתחיל עם הרעל בתקשורת היה מאיר איינשטיין.
אומנם אופירע הייתה הראשונה.אבל אותה לא באמת לקחו ברצינות.
תא מרבוטא
הצטרף: 28 נובמבר 2020, 09:31
קיבל.ה  974 לייקים

Nati כתב: 03 יוני 2026, 11:57
תא מרבוטא כתב:
הוקיץ' כתב: 02 יוני 2026, 22:54 פעם הערוץ הזה היה אחד הדברים הטובים במדינתנו, עכשיו זה באמת תחתית הביוב.
מילא הקרקס המגוחך שבו בעלי הערוץ הוא גם הבעלים של מכבי (בליגה בה יו"ר מכבי היה גם סגן יו"ר איגוד הכדורסל, במדינה בה רשות השידור מימנה את מכבי במשך 40 שנה), אבל האיכות היא כל כך ירודה. פשוט מביך.
פעם היו שם מודי בר און, אבי מלר, אביב לביא, מאיר איינשטיין. היום...
אם להגיד את האמת
מי שהתחיל עם הרעל בתקשורת היה מאיר איינשטיין.
אומנם אופירע הייתה הראשונה.אבל אותה לא באמת לקחו ברצינות.
אכן מצד שני פעם גם רון קופמן היה יחסית סביר
שער 7 נוסטלגיה
הצטרף: 10 אפריל 2021, 10:06
קיבל.ה  50 לייקים

אם יש קבוצה שקופמן שנא יותר מהפועל זו מכבי, הוא התבטא לא פעם שבמשחקים באירופה הוא רוצה שיפסידו, אבללללללללללללללללללל הגיעו הבעלים של הערוץ ואמרו לו "עד כאן" ,והוא צריך פרנסה אז פשוט הפך לזבל גדול
סמל אישי של משתמש
גביזון
הצטרף: 25 יוני 2022, 23:09
קיבל.ה  5214 לייקים

שער 7 נוסטלגיה כתב:אם יש קבוצה שקופמן שנא יותר מהפועל זו מכבי, הוא התבטא לא פעם שבמשחקים באירופה הוא רוצה שיפסידו, אבללללללללללללללללללל הגיעו הבעלים של הערוץ ואמרו לו "עד כאן" ,והוא צריך פרנסה אז פשוט הפך לזבל גדול
היה איזה ראיון לפני כמה דניםשהוא ראיין את שימון מזרחי, גלדסטון היה כלום לידו, חוץ מלנגב לו את התחת עשה שם הכל.

Sent from my 22101320G using Tapatalk

סמל אישי של משתמש
7even
הצטרף: 28 נובמבר 2020, 20:35
מיקום: ליד שביט בשער
קיבל.ה  4590 לייקים

כנל עופר שלח
יחד, רק יחד! :heart:
Nati
הצטרף: 25 נובמבר 2020, 22:18
קיבל.ה  3369 לייקים

שער 7 נוסטלגיה כתב:אם יש קבוצה שקופמן שנא יותר מהפועל זו מכבי, הוא התבטא לא פעם שבמשחקים באירופה הוא רוצה שיפסידו, אבללללללללללללללללללל הגיעו הבעלים של הערוץ ואמרו לו "עד כאן" ,והוא צריך פרנסה אז פשוט הפך לזבל גדול
המכביסט החדש.
האמת שכבר מזמן לא חדש.
Nati
הצטרף: 25 נובמבר 2020, 22:18
קיבל.ה  3369 לייקים

הקוף/ המכביסט החדש
או שהוא מטומטם או שהוא שקרן או שהוא לא יודע לספור.
כבר שבועות,צועק שהפועל השנה החתימה 18 זרים.
Niro
הצטרף: 27 נובמבר 2020, 17:09
קיבל.ה  2931 לייקים

בעיה שלכם שאתם מפנים זמן לראות את הבהמה המכור להימורים הנרקומן הזה.
Jugband
הצטרף: 29 נובמבר 2020, 05:13
קיבל.ה  5 לייקים

הוקיץ' כתב: 02 יוני 2026, 22:54 פעם הערוץ הזה היה אחד הדברים הטובים במדינתנו, עכשיו זה באמת תחתית הביוב.
מילא הקרקס המגוחך שבו בעלי הערוץ הוא גם הבעלים של מכבי (בליגה בה יו"ר מכבי היה גם סגן יו"ר איגוד הכדורסל, במדינה בה רשות השידור מימנה את מכבי במשך 40 שנה), אבל האיכות היא כל כך ירודה. פשוט מביך.
כבר כעשור הם במרוץ לתחתית עם ONE, הדביקו את המגמה והקצב.
פשוט לא לצפות אין שם ערך מוסף - הכל קיים בYouTube, אין קל מזה.
פומפה
הצטרף: 12 ינואר 2021, 15:16
קיבל.ה  772 לייקים

יש שם רק דבר אחד טוב וזה בובה של לילה
Jugband
הצטרף: 29 נובמבר 2020, 05:13
קיבל.ה  5 לייקים

פומפה כתב: 10 יוני 2026, 01:19 יש שם רק דבר אחד טוב וזה בובה של לילה
גם זה ב YouTube
ביוניק מאן
הצטרף: 26 מאי 2026, 00:58
קיבל.ה  16 לייקים

Nati כתב: 09 יוני 2026, 13:30 הקוף/ המכביסט החדש
או שהוא מטומטם או שהוא שקרן או שהוא לא יודע לספור.
כבר שבועות,צועק שהפועל השנה החתימה 18 זרים.
הוא יודע כמה משחקים הפועל שיחקה השנה?

או שהוא סופר בסטנדרטים שך 2014?
Red_man
הצטרף: 27 נובמבר 2020, 09:43
קיבל.ה  2765 לייקים

אוי זה שורף לאלי סהר זה שורף לו
אוהד כורסא
הצטרף: 29 נובמבר 2020, 20:34
קיבל.ה  914 לייקים

ערב של גמר. 2 כתבות צבע.

אחת - על מנהיגותו של קלארק.

השנייה - על אפשרות העזיבה של מדר.

אחת נועדה להרים, השנייה לערער.

לא ברור מי האויב האמיתי? לא מובן מה האירוע שעל הפרק? תקנו כרטיס לחמישי!
Niro
הצטרף: 27 נובמבר 2020, 17:09
קיבל.ה  2931 לייקים

אוהד כורסא כתב: 16 יוני 2026, 17:00 ערב של גמר. 2 כתבות צבע.

אחת - על מנהיגותו של קלארק.

השנייה - על אפשרות העזיבה של מדר.

אחת נועדה להרים, השנייה לערער.

לא ברור מי האויב האמיתי? לא מובן מה האירוע שעל הפרק? תקנו כרטיס לחמישי!
לגמרי, זה ממש מרגיש כמו שהבעלים של מכבי הוא גם הבעלים של ערוץ הספורט
Niro
הצטרף: 27 נובמבר 2020, 17:09
קיבל.ה  2931 לייקים

שאלה למומחים לכימיה בקהל, חמאה על הראש יכולה להמיס עין זכוכית? שואל בשביל חבר
תא מרבוטא
הצטרף: 28 נובמבר 2020, 09:31
קיבל.ה  974 לייקים

זה ישמע לקוח מהפרוטוקול של ביבי ושות'
אבל אם אני עופר אני מפעיל כל קשר וכל לחץ לגיטימי שיש לי כדי להוציא את ליגת ווינר מערוץ הספורט.
שישדרו בצרלטון, בone, בהופ קטנטנים מצידי.
להשאיר את זה בספורט 5 זה כמו לתת רק לערוץ 14 לסקר חדשות.
תעיף ליציע
הצטרף: 29 דצמבר 2020, 21:57
קיבל.ה  377 לייקים

הערוץ נכנס למוד של אבל ל 24 שעות.
מלבד אילדיס שהוא אדום כל הערוץ בדיכאון.
פשוט לא יאמן.
טפו על הפרצוף שלכם יא סירחון צהוב.
תראו איך עופר נלחם עבורנו.
איך האולטראס לא מתביישים איך.
סמל אישי של משתמש
פרימו לוי
הצטרף: 28 נובמבר 2020, 20:45
קיבל.ה  2051 לייקים

לדמיין את זעקות השבר אם הינאס היה הולך לחדר שופטים אחרי משחק 1 או 2 לצעוק עליהם.
אגב, ציטוט מאתר ערוץ הבית של מכבי:
"רגע לאחר המשחק, המנהל המקצועי של הצהובים קלאודיו קולדבלה צעק לעברו של עומר אסתרון במחאה על השיפוט במהלך המשחק ובטח ברבע האחרון"
הדגשה שלי
מטונפים
סמל אישי של משתמש
בונדר
הצטרף: 05 דצמבר 2020, 23:37
קיבל.ה  443 לייקים

תעיף ליציע כתב: 22 יוני 2026, 00:22 הערוץ נכנס למוד של אבל ל 24 שעות.
מלבד אילדיס שהוא אדום כל הערוץ בדיכאון.
פשוט לא יאמן.
טפו על הפרצוף שלכם יא סירחון צהוב.
תראו איך עופר נלחם עבורנו.
איך האולטראס לא מתביישים איך.
אילדיס אדום? חשבתי שרק מיקי חיימוביץ'
אז הוא לא למד שום לקח, ואין לו שכל גם להצטער.

מחדל טקטי
adom4
הצטרף: 14 נובמבר 2020, 18:33
קיבל.ה  913 לייקים

פרימו לוי כתב: 22 יוני 2026, 00:26 לדמיין את זעקות השבר אם הינאס היה הולך לחדר שופטים אחרי משחק 1 או 2 לצעוק עליהם.
אגב, ציטוט מאתר ערוץ הבית של מכבי:
"רגע לאחר המשחק, המנהל המקצועי של הצהובים קלאודיו קולדבלה צעק לעברו של עומר אסתרון במחאה על השיפוט במהלך המשחק ובטח ברבע האחרון"
הדגשה שלי
מטונפים
הבני זונות האלה הלכו איזה 13 פעמים לעונשין ברבע השלישי והוא בוכה לשופטים :rofl: :rofl: :rofl:
תעיף ליציע
הצטרף: 29 דצמבר 2020, 21:57
קיבל.ה  377 לייקים

אילדיס אדום בוהק
ranjef
הצטרף: 08 דצמבר 2020, 10:56
קיבל.ה  2261 לייקים

מדהים שמכל הפאנל גור שלף הוא הכי פחות בעד מכבי
תא מרבוטא
הצטרף: 28 נובמבר 2020, 09:31
קיבל.ה  974 לייקים

ranjef כתב: 22 יוני 2026, 01:02 מדהים שמכל הפאנל גור שלף הוא הכי פחות בעד מכבי
אם הוא הכי פחות בעד מכבי... זה רק מראה עד כמה זה ערוץ בית שימוש.
ארז שדה
הצטרף: 05 פברואר 2023, 09:58
קיבל.ה  1586 לייקים

ranjef כתב: 22 יוני 2026, 01:02 מדהים שמכל הפאנל גור שלף הוא הכי פחות בעד מכבי
בא ממשפחה טובה ואדומה
יהלום14אדום
הצטרף: 14 נובמבר 2020, 14:03
קיבל.ה  1591 לייקים

איך שנגמר המשחק כולם עברו למוד של המשחק הבא, מכבי בוכים על שיפוט, לדאוג שהמסר יועבר לשופטי המשחק הבא ומיס פיגי כבר יוצרת בלגן בין שחקני הקבוצה ובכירים בקבוצה מול אוטורו.
שיישרף הערוץ הזה יחד עם קבוצת הבית שלו.
יאללה הביתה!!!
סמל אישי של משתמש
גביזון
הצטרף: 25 יוני 2022, 23:09
קיבל.ה  5214 לייקים

יהלום14אדום כתב: 22 יוני 2026, 08:49 איך שנגמר המשחק כולם עברו למוד של המשחק הבא, מכבי בוכים על שיפוט, לדאוג שהמסר יועבר לשופטי המשחק הבא ומיס פיגי כבר יוצרת בלגן בין שחקני הקבוצה ובכירים בקבוצה מול אוטורו.
שיישרף הערוץ הזה יחד עם קבוצת הבית שלו.
בסוף המשחק קטש הלך לחדר הלבשה לצרוח על השופטים.
תגידו, אם איטודיס היה הולך לחדר שופטים בסוף המשחק וצורח עליהם, מה היה בתקשורת? מה היה פה?
מה היו אומרים על איטודיס? סנוב, אפס, מתנשא, מאשים את כל העולם.
ככה מכבי ממצחת, ככה היא תמיד ניצחה.
ערוץ התרופות כוס אמאמאשלהם שתקום כבר אלטרנטיבה, הביעה שהם קונים את זכויות השידור כל שנה, זה בור של דרעק,
סמל אישי של משתמש
בעל(ת) האוב
הצטרף: 27 נובמבר 2020, 12:51
קיבל.ה  297 לייקים

תעיף ליציע כתב: 22 יוני 2026, 00:22 הערוץ נכנס למוד של אבל ל 24 שעות.
מלבד אילדיס שהוא אדום כל הערוץ בדיכאון.
פשוט לא יאמן.
טפו על הפרצוף שלכם יא סירחון צהוב.
תראו איך עופר נלחם עבורנו.
איך האולטראס לא מתביישים איך.
מה שאתה אומר לגבי עופר נכון בהקשר, אבל יש כאן גם אֲבָל, שלמרבה הצער הוא משמעותי (זה נכון שבבסיסו הוא אדם טוב ויש לו כוונות טובות. אבל...
אף פעם לא נתקלתי בבן אדם אחד שמתאימים לו בו זמנית כל כך הרבה ביטוים ופתגמים:
פיל בחנות חרסינה
הדרך לגיהנום רצופה כוונות טובות
סוף מעשה במחשבה תחילה
לשפוך את התינוק עם המים
הניתוח הצליח החולה מת
הלך הפלא נשאר הילד
הולך עם הראש בקיר

דרך אגב, לשפוך את התינוק עם המים זה גם בדיוק מה שעושה ההתנגדות המוחלטת והקנאית ביותר כלפיו).
.
לכן אני חושב שדווקא אם יהיה אותו איחוי של הקרע שמדובר עליו כאן, האולטראס יכולים להשפיע על עופר לטובה וגם להיפך.
שני הצדדים יכולים ללמוד אחד מהשני ולהרוויח מכך. אני מקווה שנראה את זה קורה.
רינגו סטאר המלך

"כל מקרה מוות הוא כישלון של מדע הרפואה" (נדמה לי שאמר את זה המשורר דוד אבידן, אבל לא בטוח).
סמל אישי של משתמש
בעל(ת) האוב
הצטרף: 27 נובמבר 2020, 12:51
קיבל.ה  297 לייקים

בונדר כתב: 22 יוני 2026, 00:42
תעיף ליציע כתב: 22 יוני 2026, 00:22 הערוץ נכנס למוד של אבל ל 24 שעות.
מלבד אילדיס שהוא אדום כל הערוץ בדיכאון.
פשוט לא יאמן.
טפו על הפרצוף שלכם יא סירחון צהוב.
תראו איך עופר נלחם עבורנו.
איך האולטראס לא מתביישים איך.
אילדיס אדום? חשבתי שרק מיקי חיימוביץ'
אוהד ליברפול לפחות למיטב הידוע לי.
רינגו סטאר המלך

"כל מקרה מוות הוא כישלון של מדע הרפואה" (נדמה לי שאמר את זה המשורר דוד אבידן, אבל לא בטוח).
Nati
הצטרף: 25 נובמבר 2020, 22:18
קיבל.ה  3369 לייקים

מסכן הזבל מחדרה,הגיע אתמול לחגוג…
Niro
הצטרף: 27 נובמבר 2020, 17:09
קיבל.ה  2931 לייקים


מי זאת? ליצנית חדשה הצטרפה לקרקס?
סמל אישי של משתמש
מילפורד
הצטרף: 26 נובמבר 2020, 21:19
קיבל.ה  3924 לייקים

רותם פלדברג , היתה שם כל השנה הזאת לכל הפחות אם לא לפני , ליותה צמוד את מכבי כמו שפופלינגר מלווה אותנו.
סמל אישי של משתמש
גביזון
הצטרף: 25 יוני 2022, 23:09
קיבל.ה  5214 לייקים

מילפורד כתב:רותם פלדברג , היתה שם כל השנה הזאת לכל הפחות אם לא לפני , ליותה צמוד את מכבי כמו שפופלינגר מלווה אותנו.
זה הרגיש כל השנה שפופלינגר מלווה את מכבי יותר מרותם

Sent from my 22101320G using Tapatalk

יהלום14אדום
הצטרף: 14 נובמבר 2020, 14:03
קיבל.ה  1591 לייקים

גביזון כתב: 26 יוני 2026, 18:40
מילפורד כתב:רותם פלדברג , היתה שם כל השנה הזאת לכל הפחות אם לא לפני , ליותה צמוד את מכבי כמו שפופלינגר מלווה אותנו.
זה הרגיש כל השנה שפופלינגר מלווה את מכבי יותר מרותם

Sent from my 22101320G using Tapatalk
זה פשוט יש כתבת בית וכתבת חוץ
יאללה הביתה!!!
שליחת תגובה